Als je een foto post hoef ik niet de Googlenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is?.
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is?.
Ik ken wel baklavaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Ow, het is een kliekje hier, nevermind.
Succes verder allen
Hoi D.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Succes verder allen
Nieuwe mensen zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Succes verder allen
Is dat een testvraag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Lust je broccoli?
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoi D.![]()
Valt wel mee hoor met dat kliekje.
Hoeveel wil je afvallen en hoe dacht je dat te bereiken?
Dankquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef -marz- het volgende:
Sorry D. ik was in een posting spree. Hoi en welkom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Goed geantwoord! Toegang verleend!
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.
Ik ga van 87,3 naar 80, dus ben over de helft
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Perruche het volgende:
Kliekje? Ik vind iedereen juist heel verwelokomend hier. Je moet alleen wel over bandeaubikini's kunnen praten en van broccoli houden![]()
Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmolquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!
Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik zit iedere dag op de hometrainer, eet geen tussendoortjes meer, en heb mijn broodconsumptie aangepast van 12 naar 2-4quote:
Ik had ook netjes even gewacht, maar toen er al op posts onder mij gereageerd werd verwachtte ik geen reacties meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!
Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Bij mij zit er dus tussenin nog een heel stuk touw..
Zou er een site zijn waarop je erachter kunt komen welk model bikini het beste staat bij welk lijf?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.
Tevens TVP en welkom D.!
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes!
Wat is ongeveer wat je nu dagelijks eet??
dat is alles dat je eet op een dag??quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd
Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen
En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
Het schijnt zo te zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij bent ook een forumvriendje van me!
Dus tot het avondeten leef jij op een paar sneetjes brood? Damn, ik zou van m'n stokje gaan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd
Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen
En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
Nee, het is echt deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmol.
Ik had niet het gevoel dat ik aan het bijvouden was, gewoon lekker aan het eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is alles dat je eet op een dag??
Geen wonder dat je bij moest voeden afgelopen weekend..
Vorige week had ik fruitquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Zuivel? Fruit? Andere gezonde dingen?
Daar kom ik bijna iedere week, en dat houd ik graag zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef -marz- het volgende:
Het zou idd wel heul ver gaan om niet meer naar de Mac te gaan!
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vorige week had ik fruit
Maar toen heb ik mijn brood laten liggen
Und der Snack-polizeiquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef -marz- het volgende:
En vergeet de snelle-carbpolitie niet. En de volkorenpastamaffia.
Hoelaat komen die?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!
In de SC waar ik kom geef ik iedere week de stand doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Perruche het volgende:
Hoi D.!
Dat regime van jou klinkt niet als iets wat ik erg lang vol zou houden. Is het niet beter om wat meer groente en fruit overdag te eten? Ga je trouwens ook lijstje posten?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bewijst maar weer: iedereen kan afvallen, maar op gewicht blijven is een ander verhaal.
Kan iemand Griekenland even schoppen trouwens? Mijn euro's zijn niks meer waard hier.
Start: 87,3kgquote:
Ik WIL ook niet op gewicht blijven, het zit er alleen op de verkeerde plaatsen aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bewijst maar weer: iedereen kan afvallen, maar op gewicht blijven is een ander verhaal.
Niet dat het per se mis hoeft te gaan hoor, maar keihard afvallen is geen kunst aan, that's the easy part.
Geen idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |