Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmolquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!
Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik zit iedere dag op de hometrainer, eet geen tussendoortjes meer, en heb mijn broodconsumptie aangepast van 12 naar 2-4quote:
Ik had ook netjes even gewacht, maar toen er al op posts onder mij gereageerd werd verwachtte ik geen reacties meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!
Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Bij mij zit er dus tussenin nog een heel stuk touw..
Zou er een site zijn waarop je erachter kunt komen welk model bikini het beste staat bij welk lijf?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.
Tevens TVP en welkom D.!
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes!
Wat is ongeveer wat je nu dagelijks eet??
dat is alles dat je eet op een dag??quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd
Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen
En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
Het schijnt zo te zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij bent ook een forumvriendje van me!
Dus tot het avondeten leef jij op een paar sneetjes brood? Damn, ik zou van m'n stokje gaan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd
Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen
En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
Nee, het is echt deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmol.
Ik had niet het gevoel dat ik aan het bijvouden was, gewoon lekker aan het eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is alles dat je eet op een dag??
Geen wonder dat je bij moest voeden afgelopen weekend..
Vorige week had ik fruitquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Zuivel? Fruit? Andere gezonde dingen?
Daar kom ik bijna iedere week, en dat houd ik graag zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef -marz- het volgende:
Het zou idd wel heul ver gaan om niet meer naar de Mac te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |