abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:44:56 #226
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81637464
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

vervelend is dat he! Ik had het in Mexico. Toen ik er kwam ¤200 borg betaald (in peso) voor m'n appartementje, toen ik de pesos terugkreeg, was het nog maar 150 euro waard ofzo...
Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantie
pi_81637684
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hey Anna ik heb dit ook gehad, heel lang (maar ik heb ook last van winterdepressie, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nou waardoor veroorzaakt wordt, maargoed, hb waarde was altijd rond de 5 en dat is laag) en bij mij leek er helemaal niets tegen te helpen. Ik had er ook oorsuizen bij en ik kon niet lang staan, bijv. strijken of koken was een gruwel. De hele dag een vaatdoekgevoel, (te) veel slapen.

Het is bij mij nu over, maar ik kan je niet helpen door te zeggen hoe dat gelukt is helaas. Ik weet dus wel dat je je enorm crap kunt voelen daardoor!
Wat fijn dat het bij jou automatisch over is gegaan!! Goed voorbeeld doet goed volgen. Ik heb het inderdaad ook met strijken. Helaas is dat voor mijn vriendje geen argument om dat taakje over te nemen . Volgende week nog maar eens naar de huisarts, wie weet kan die er nog iets zinnigs over zeggen.

En LB, thanks voor de tip Bloedwijn klinkt een beetje yukkie, maar het is het proberen waard!
pi_81637752
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantie
In Griekenland zelf is er geen verschil want zij hebben ook de euro, da's nou juist het hele probleem. Doordat de Grieken hun economie naar de haaien hebben laten gaan, is de euro als geheel enorm in waarde aan het dalen ten opzichte van andere munteenheden (zoals de dollar en de peso). Ik moet dus nu in de VS meer euro's betalen voor elke dollar dan bijv. een half jaar geleden, dus wordt alles duurder.
Een half jaar geleden was een euro nog bijna $1,50 waard, nu nog maar $1,27.

Jij hebt op vakantie nergens last van.

-edit- Oh, en gefeliciteerd met je ouders natuurlijk!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81637996
Hoi! Wat ging het snel, kga straks pas bijlezen hoor.
Nu staat mn eten op en kom ik verkondigen dat een badpak kopen een ramp is
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:00:49 #230
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81638073
Mijn lijstje is ook niet al te best: ik heb een stuk taart, cake en een stroopwafel op

O: 2 boterhammen met filet americain
T: appel, banaan
T: stukje appel crumble taart
L: pistoletje zeeuws spek met honing mosterdsaus
T: appel
T: plak stoofperencake, stroopwafel
D: pasta bolognese

en dan vanavond nog wat yoghurt denk ik.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81638094
Bel de modepolitie want ik heb birckenstocks

Niet van birckenstock, van Manfield, dan is het minder erg !
pi_81638191
Mijn - volgens mij - retegezonde avondeten risotto met spinazie en zalm (al is rijst dan weer niet zo goed geloof ik?)

pi_81638276
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:

deze:

pi_81638304
Oh en ik vind mij heel sterk want lief stelde voor patat te halen maar ik zei "Neen! Wij zullen Gezond eten tot ons nemen!". Dus.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:06:58 #235
18653 crew  D.
pi_81638349
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan hoef je toch niet per se eerst af te vallen? Je kunt toch ook gewoon nu al spieren gaan kweken, dan helpen die meteen met het verbranden van het vet dat er nog zit.

Het doel is niet zo snel mogelijk resultaat, het doel is om er zo lang mogelijk plezier van te hebben.
*overweegt
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:07:01 #236
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81638355
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:

Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etc

Wel een leuk model, die ga ik misschien ook kopen voor de zomer
(alleen neem ik dan wel echte birkenstocks )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:07:20 #237
18653 crew  D.
pi_81638364
En dan bedoel ik niet dat ik het nogmaals weeg
pi_81638386
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef P.F het volgende:

[..]

deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best leuk toch? Zitten ze lekker?
pi_81638421
ziet er goed uit razz!
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:08:35 #240
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81638430
Ziet er goed uit razztwizzle! En goed van je dat je de friet weerstaan hebt, al lijkt mij dat je risotto veel lekkerder geweest moet zijn dan friet!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_81638462
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etc

Wel een leuk model, die ga ik misschien ook kopen voor de zomer
(alleen neem ik dan wel echte birkenstocks )
Manfield heeft iig betere service dan birckenstock plus het is naar mijn mening een vrij goede schoenenwinkel plus de randjes zijn minder hoog dus zitten ze bij mij beter.
pi_81638481
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Best leuk toch? Zitten ze lekker?
Ze zitten vooral lekker, ik zie alleen 10 tenen *brrr*

Ik vind tenen best intiem.
pi_81638784
Ha, een nieuwe! Mannenvlees nog wel . D,. doe me een lol en ga gewoon lekker eten en flink trainen en eenmaal wekelijks naar de Mac (brrrrrrrr), dan mag je langer & leuker hier bij de mooie meisjes spelen, ok?

Mijn lijst; beetje rommelig vanwege bezoek aan jarige schoonmoeder.
  • havermout
  • broodmaaltijd (5 sneden, gebakken ei, zoetzuur, mayo), 4 krekkers (boter, jam)
  • chocoladetaart (naar recept van Sylvia Witteman, dus vet, zwaar en lekker)
  • 5 toastjes gerookte zalm
  • 1 rosé
  • 2 kommetjes goedgevulde groentesoep met ballen
  • 2 stukjes bladerdeeg"pizza" met ham & asperge
  • 1 stuk rijstepudding met gember

Over de bikini's: ik zwem al jaren in zo'n jurkachtig badpak; vind ik mooi en bovendien lekker bedekt. Voor in chloorbaden met volk. Als het even kan zorg ik dat er vakantie gevierd wordt op een plek waar ik lekker in m'n nakie kan zonnen en zwemmen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81638973
    **breaking news**
    P.F heeft zojuist een vol bakje ijs gegeten!! Iemand help haar!! En dat alles voor het avondeten!!

*update*
    en er ligt een lege doos met negerzoenen haast haar!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door Haaarbal op 19-05-2010 19:25:34 ]
    Kirby is gemaakt voor knuff. Ze noemen hem wel eens, huggy the bär!
    <( ^__^ )>: wub woo
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:25:19 #245
    18653 crew  D.
    pi_81639234
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef sigme het volgende:
    Ha, een nieuwe! Mannenvlees nog wel . D,. doe me een lol en ga gewoon lekker eten en flink trainen en eenmaal wekelijks naar de Mac (brrrrrrrr), dan mag je langer & leuker hier bij de mooie meisjes spelen, ok?

Maar als ik ga trainen, en aankomen, heb ik hier niets meer te zoeken
    pi_81639435
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef D. het volgende:

[..]

Maar als ik ga trainen, en aankomen, heb ik hier niets meer te zoeken
    O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:30:05 #247
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81639464
    Huh?

Asperges met zalm, ham, boter, pasta met room, boursin, en nog meer zalm was echt ongelooflijk jummie!
    Volgende week weer
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:30:49 #248
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81639510
    *quest for bedorven haring*

Nah ik ga toch maar weer es naar de sportschool
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:34:17 #249
    18653 crew  D.
    pi_81639687
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
    Dit is toch het afvaltopic? Als ik probeer aan te komen d.m.v. fitness/bodybuilding zijn daar weer andere topics voor
    pi_81639710
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
    Ziet er goed uit razztwizzle! En goed van je dat je de friet weerstaan hebt, al lijkt mij dat je risotto veel lekkerder geweest moet zijn dan friet!
    Nouja, patat is natuurlijk heerlijk, maar als 't aan m'n lief ligt eten we dat 3x per week. Dus enige weerstand van mijn kant is gewoon pure noodzaak als ik niet 10 kilo per maand wil aankomen.

En nu ga ik zingen, tabée!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')