Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantiequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
vervelend is dat he! Ik had het in Mexico. Toen ik er kwam ¤200 borg betaald (in peso) voor m'n appartementje, toen ik de pesos terugkreeg, was het nog maar 150 euro waard ofzo...
![]()
Wat fijn dat het bij jou automatisch over is gegaan!! Goed voorbeeld doet goed volgen. Ik heb het inderdaad ook met strijken. Helaas is dat voor mijn vriendje geen argument om dat taakje over te nemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hey Anna ik heb dit ook gehad, heel lang (maar ik heb ook last van winterdepressie, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nou waardoor veroorzaakt wordt, maargoed, hb waarde was altijd rond de 5 en dat is laag) en bij mij leek er helemaal niets tegen te helpen. Ik had er ook oorsuizen bij en ik kon niet lang staan, bijv. strijken of koken was een gruwel. De hele dag een vaatdoekgevoel, (te) veel slapen.
Het is bij mij nu over, maar ik kan je niet helpen door te zeggen hoe dat gelukt is helaas. Ik weet dus wel dat je je enorm crap kunt voelen daardoor!
In Griekenland zelf is er geen verschil want zij hebben ook de euro, da's nou juist het hele probleem. Doordat de Grieken hun economie naar de haaien hebben laten gaan, is de euro als geheel enorm in waarde aan het dalen ten opzichte van andere munteenheden (zoals de dollar en de peso). Ik moet dus nu in de VS meer euro's betalen voor elke dollar dan bijv. een half jaar geleden, dus wordt alles duurder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantie
deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Bel de modepolitie want ik heb birckenstocks
Niet van birckenstock, van Manfield, dan is het minder erg!
*overweegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet per se eerst af te vallen? Je kunt toch ook gewoon nu al spieren gaan kweken, dan helpen die meteen met het verbranden van het vet dat er nog zit.
Het doel is niet zo snel mogelijk resultaat, het doel is om er zo lang mogelijk plezier van te hebben.
Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Bel de modepolitie want ik heb birckenstocks
Niet van birckenstock, van Manfield, dan is het minder erg!
Manfield heeft iig betere service dan birckenstock plus het is naar mijn mening een vrij goede schoenenwinkel plus de randjes zijn minder hoog dus zitten ze bij mij beter.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etc![]()
Wel een leuk model, die ga ik misschien ook kopen voor de zomer
(alleen neem ik dan wel echte birkenstocks)
Ze zitten vooral lekker, ik zie alleen 10 tenen *brrr*quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Best leuk toch? Zitten ze lekker?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef sigme het volgende:
Ha, een nieuwe! Mannenvlees nog wel. D,. doe me een lol en ga gewoon lekker eten en flink trainen en eenmaal wekelijks naar de Mac (brrrrrrrr), dan mag je langer & leuker hier bij de mooie meisjes spelen, ok?
O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als ik ga trainen, en aankomen, heb ik hier niets meer te zoeken
Dit is toch het afvaltopic? Als ik probeer aan te komen d.m.v. fitness/bodybuilding zijn daar weer andere topics voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
Nouja, patatquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
Ziet er goed uit razztwizzle! En goed van je dat je de friet weerstaan hebt, al lijkt mij dat je risotto veel lekkerder geweest moet zijn dan friet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |