Net als bepaalde andere personen, waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?
Dat was geheel onbewust.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net als bepaalde andere personen, waarschijnlijk
Begrijpelijk. Van jou dacht ik ook dat je wel koffie met melk zou drinkenquote:
Had je je eigen soepje bij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik ging net lekker eten bij wat vriendinnen, soep met de ballen apart, maar het was van rundvlees bouilon.. dus niet meegegeten al vond de helft dat het prima kon
Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind rood haar heel moeilijk hoor. Maar weinig mensen die dat staat. Als je dan toch eens iets anders wilt als blondine, zou ik het donkerbruin verven. Moet je wel je wenkbrauwen ook laten meeverven. Anders klopt je gezicht niet meer.
Ja zoiets.... maar gelukkig is ze mooierder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?
Neuh, je bent echt mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Grapjas![]()
Waarom ga je niet naar de kapper Uniek? Ik vind het altijd wel fijn
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, je bent echt mooi
Kapper = in laagjes, permanent, kleur ofzo..
Laagjes is misschien wel een goed idee maar heb geen zin om het in model te houden (mag op het werk geen haar laten zien) en vind het te duur
Je mag gewoon zelf zeggen wat je bij de kapper wiltquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, je bent echt mooi
Kapper = in laagjes, permanent, kleur ofzo..
Laagjes is misschien wel een goed idee maar heb geen zin om het in model te houden (mag op het werk geen haar laten zien) en vind het te duur
Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!![]()
Doodeng vind ik dat juist. En altijd meer knippen dan wenselijk, brrr.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!![]()
Welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef 6ft.woman het volgende:
Hi there! Zojuist geregistreerd, voor de spreekwoordelijke 'gedeelde smart is halve smart', dus goed om te zien dat het met sommigen al zo voorspoedig gaat! Heb Troel een PM gestuurd om opgenomen te worden in het lijstje, dus zal me binnenkort met resultaten bij jullie voegen :-)
PS: Toll dat er meer lange vrouwen in de lijst staan, yay!
Ehh...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.
Trusten lieve slankies en niet meer extra's eten vanavond he?
Brigitte Bardot, denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?![]()
Haai 6ftwoman! Succes enzo!![]()
En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnikAl heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef anna82 het volgende:
Prachtige dames hier! En inderdaad een mooie BB-look van Co.
Trusten Uniek, ik neem zo nog een eierkoekje, oehoe
Daarom ga ik dus nog steeds naar de kapper waar ik als kind al heen ging. Daar kan ik tenminste gezellig mee kletsen, in tegenstelling tot de bimbo's in een andere kapsalon die altijd beginnen met "oh, dus je zit op kamers? wat studeer je? oh, da's vast heel moeilijk" en dan overstappen op "ga je nog uit dit weekend?".quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?![]()
Haai 6ftwoman! Succes enzo!![]()
En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnikAl heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Haha, ik weet niet zo goed waar je het over hebt, maar ik moet er wel hardop van lachen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leuk![]()
Net als Zuid-Afrikaans voor een soort strijdschip: een voorniksniebangnieboot
Dank!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom!
Vertel eens wat meer over jezelf! Hoeveel wil je kwijt, hoe snel en hoe ga je het aanpakken? En wat doe je in het dagelijks leven en lust je broccoli?
Leuk, welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Dank!
Ik ben (goh) dus 6ft. tall (1.83), en weeg nu 80 kg.
Ik woog 84, maar mijn amandelen zijn pas geknipt, dus (ieder nadeel hep ze voordeel) die 4 zijn er al mooi afIk ben alsnog redelijk in verhouding (met dank aan mijn lengte) maar mijn natuurlijke gewicht is meer om&nabij de 69kg.
Maar oh hell, samenwonen, de 25+ leeftijd gepasseerd, en ineens zit er 10 kg. meer aan![]()
Dus voor 2011 (zeg, over een halfjaar) wil ik proberen 10 kg. kwijt te zijn.
Niet supersnel, maar crashen lijkt imo een korte termijn oplossing, en ik doe het liever gezond.
Verder, woonachtig in m'n stadsjie Utreg, student aan toneelschool (lees: op tv lijk je nog dikker) en (logisch) dus theater&filmfreak.
Leuk om dit topic zo eens door te lezen! Iedereen is net naar de kapper geweest begrijp ik
Mijne zijn er al uit sinds mijn vierde, helaasquote:
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Utreg.
Da's wel een groot verschil, van 80 naar 69! Maar zo te horen pak je het wel verstandig aan.Succes!
Lau: spinazie, als in losse spinazie?Al met al is het nog niet eens zo'n gek lijstje, zij het wat raar verdeeld over de dag.
Ben je nog steeds zo ziek?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht![]()
En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
wat leuk die hele discussie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Is het een nerd op gebied van klassieke muziek of van de muzieknerds eentje van het klassieke soort? Beide interpretaties zijn mogelijk en afhankelijk van welke interpretatie je bedoelt, komt het streepje na klassieke of na muziek.
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben thuis van t klarinetexamen van een van mn beste vriendjes, en hij heeft gewoon een 9,5 gehaald! aan t conservatorium in Den Haag, ik ben zó ontzettend trots op hem!
nu even ademhalen op de bank, afwas doen, schone was opruimen en dan mn koffer inpakken. morgenochtend al om half zeven de trein naar schiphol! Ik ga lekker een lang weekend naar Londen.
en we logeren hier:
http://www.hoseasons.co.uk/WebPages/WWApartment/ProductDetailPage.aspx?ISDLNK=1&SCODE=LOTS&TINDEXPD=0ik LAF Londen...
ja ik heb hem al vaker horen spelen en er mankeerden nog wel een paar dingen aan, maar voor een bachelor examen was t echt fantastisch... moeilijk repertoire, veel modern, en gewoon goed uitgevoerd. en t is een van mn beste vriendjes dus ik was zó blij voor m dat t zo goed ging!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londen
En het lijkt me nou zo tof om bij zo'n goed examen aanwezig te zijn!!
Wij (A Capelli) hebben meegezongen in Davids afstudeerkoor, waar ook semi-professionele mensen in meezongen. Dat was opzich al gaaf, maar het examen had zoiets magisch en hij kreeg een 8,5 toen. Dat was echt wel speciaalOh en zn vriendin (studente klassiek zang) zong een aantal solo's, en dat lijkt me ook fantastisch!
Groots en meeslepend romantisch onthaal?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef imago het volgende:
Zo, ik zit bij de meneer thuis, zonder de meneer. De kat weet niet of ze dolgelukkig moet zijn dat ze gezelschap heeft, of pissig omdat ik natuurlijk niet haar geliefde baasje ben. Nu even eten, bijkomen, en dan morgen eens gaan voorbereiden.
Nouja, niet te hard juichen want het is lang niet zoveel als deze hele onderneming me kost, maar het is toch weer wat minder lening bij de IB-Groep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn mini! Scheelt een hoop geldgedoe
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groots en meeslepend romantisch onthaal?
Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijkSucces!!!
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groots en meeslepend romantisch onthaal?
Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijkSucces!!!
De soep was speciaal vegetarisch gemaakt voor mij met de ballen apart.. Hebben het erg echt lang en duidelijk over gehad maar ja. Best irritant en ik eet echt minimaal 1x per week met anderen..quote:
Oh ik ben altijd best trots als ik spinazie a la creme eet (groente!!!)quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht![]()
En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
Ik ben ook vrij bleek, misschien staat mijn kleur jouw wel? Lichtbruin/donkerblond met een oranje rode gloedquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.
Nou moe?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee..
Weet je waar z'n huis woont!? Dan ga ik hem van een veilige afstand boos aankijken!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee..
Ikke nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongelooflijk, wat een mooie vrouwen hier..
Heel veel succes morgen imago! You can do it, zeg maar..
Ik heb vandaag m'n lelijkste taart tot nu gemaakt, maar m'n ex vond 'm mooi dus ik hoop de besteller ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door MevrouwPuff op 20-05-2010 22:22:48 ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ikke nietCheck m'n neus met dik hematoom!
Ik zie alleen een rare codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh my DaD, wat had je voor vreselijks gedaan dan?
PF: het is ook lastig dat de ene vegetariër veel strenger is dan de andere, ook bijv. als het gaat om wel of geen aparte pannen gebruiken voor echt vlees en nepvlees. Maar goed, als je regelmatig samen eet moeten ze het toch een keertje leren!
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hou op met je red velvet cupcakes. Ik doe een moord voor die dingen..
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rare codeMaar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef imago het volgende:
Ik kan me niet concentreren, ik kan me er niet toe zetten om het gesprek van morgen goed voor te bereiden, en als ik hardop tegen mezelf in het Engels klets raak ik al in de war. Gaat niet echt lekkerNormaal maak ik me nooit zorgen om dit soort dingen, maar dat het opeens in het Engels moet heeft me echt van m'n a propos gebracht. En ik wil het zo graag
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goed
Ik eet nu sinds een paar weken dus ook alleen nog maar
vegetarische kaas,
snoepjes zonder gelatine, weipoeder en stremsel
geen taart/gebal met gelatine
geen toetjes met gelatine etc.
alleen voor kaassoufles en pizza's moet ik nog een oplossing vinden, pizza's eet ik nu meestal bij m'n ouders thuis met vegetarische kaas.
Ik vind het niet erg, want snoep/taart/toetjes zijn niet goed voor mij en ik at ziekelijk veel kaas, dus het is een beetje een stok achter de deur
En ik eet ook liever geen friet als avond eten.. En wel veel groenten..
Dus ja.. Ik ben dubbel lastig.. Maar dan is het irritant dat ik dan hoe dan ook niet gezond eet!
En ik vind gezellig biertjes drinken met z'n alle ook prima, ik hoef niet per se samen te eten
Oeps.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!
Als je nog een goed recept hebt, hou ik me aanbevolen.
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgenzo kan je'm wel zien, maar IT IS NOT VERRY NICE
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.
Op zich is vegetarisch koken helemaal niet zo moeilijk, ze moeten het maar gewoon leren.
Wel knap hoor, als je dat volhoudt. Verder dan geen vlees en vis eten ben ik nooit gekomen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef imago het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.
Ik zet de wekker wel een uur eerder morgenochtend, dan ga ik er dan wel aan zitten. Heeft nu toch geen zin
Oh, op die manier. Nee, alleen friet is inderdaad niet echt een avondmaaltijd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..
Op de een of andere manier smaakt friet van snackbars mij niet zo
ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
Wat is een velvet cupcake?
Ik zag btw een heeel dik meisje met een shirt
I (plaatje hartje) (plaatje cupcake) cake
Dus I LOVE CUPCAKES
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.
Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.
Bij haar vond ik het raar
Sorry!
oh, ik oordeel ook altijd ongegeneerd hard over mensen met een dikke pens hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.
Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.
Bij haar vond ik het raar
Sorry!
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnen
Ooo zo, ja, nou dat zou ook kunnen natuurlijk! Dat weten we niet, en in dat geval is het wel een beetje zielig voor d'rquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt niet
Maar dat heeft ze natuurlijk wel door!
Bij de neusbrug ziet 't best blauw. ligt vast aan de mobiele telefoon foto. Foto of niet, totaal niet charmant in elk geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDtje: oh! Dan eh. Dan was het een onbedoelde belediging, há!Rare mutsen!
![]()
Puff: ik zie alleen een neus en een oog, geen rare bult![]()
Baaidewee: altijd als ik Co op een foto zie, dan ben ik ineens niet meer bang om '18' te worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu moet ik ECHT ECHT ECHT gaan inpakken
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |