abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81661618
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:45:32 #52
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81661637
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:39 schreef sigme het volgende:

[..]

55 minuten hardgelopen. En nu snel wat eten .
Netjes! Hoe ver?

Ik heb de brinta net achter de kiezen en ga eerst even tiewraps halen om mijn nieuwe km-teller vast te kunnen zetten en dan op mijn aller-hardst (...of niet) fietsen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81661721
Goedemorgen! Nog net op tijd om Nynke een goede reis te wensen Dus Nynke, geniet ervan, even helemaal ontspannen en de batterijen opladen
pi_81661729
veel plezier Nyn!
Ja doei.
pi_81661732
Hoi kwak, wie was die componist? Komt me vaag bekend voor...
pi_81661748
Sigme! Zo vroeg en nu al een uur hardlopen, respect!
Hier net ontbijtje (2 wentelteefjes van boerensesam ,lekker!) achter de kiezen, en nu even aankleden en de stad in om écht zomerschoenen te kopen, heb alleen allstars of flatjes waar ik maar 1 ur op kan lopen
pi_81661972
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met houmous
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: onbekend wilde spinazie met een aardappeltje en een eitje

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
D: bruine boterham met groenteburger
S: uur sporten
pi_81662092
Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 gekookte eitjes
T: couscoussalade met feta (restje van gisteravond)
L1: 2 boterhammen
L2: 2 boterhammen
D: spinazie/pijnboompitten/runderburgers met een groente/aardappelschotel
T: biertje / wijntje

sporten morgen weer, al 2 keer krachttraining gedaan,en dan morgen nog weer een keer, + nog wat cardio (wandelen op loopband met iets van 15% helling ofzo) voor de vetverbranding. Het gaat weer de goede kant op hier!
Ja doei.
pi_81662184
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Netjes! Hoe ver?
Weet ik niet, want liefste was ook rennen en die had het gps-horloge mee. Het zal een km of 9 geweest zijn, waarvan de ruime helft onverhard.
Liefste liep 12 km met 12,2 km/u. Dat is hard!
quote:
Ik heb de brinta net achter de kiezen en ga eerst even tiewraps halen om mijn nieuwe km-teller vast te kunnen zetten en dan op mijn aller-hardst (...of niet) fietsen
Ben wel benieuwd wat je allerhardst is!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:21:43 #60
277802 _Calimero_
pi_81662356
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet ik niet, want liefste was ook rennen en die had het gps-horloge mee. Het zal een km of 9 geweest zijn, waarvan de ruime helft onverhard.
Liefste liep 12 km met 12,2 km/u. Dat is hard!
[..]

Ben wel benieuwd wat je allerhardst is!
Zo das zeker hard, en helemaal op onverharde paden!
Maar jij hebt ook niet zacht gelopen dan!

Het hardste is wat ik een tijdje geleden (alleen dan, anders is het natuurlijk veel makkelijker) heb gefietst: 60 km met een eindgemiddelde van 30 km/h: Heb toen de hele weg tussen de 32 en 34 gereden, ook tegen de wind in nog boven de 30, ging echt lekker!
pi_81662569
Goedemorgen!

Nynke, heel veel plezier in Madrid!! Geniet ervan, je hebt er heul hard voor gewerkt!

Kudo's voor de sportenden vandaag. Misschien ga ik vanavond naar Zumba (ik heb dinsdag eindelijk een afspraak met de dokter ivm scheenbeenblessure, dus ik wil tegen die tijd wel pijn hebben... )

In het kader van 'bekende mensen', vorige week was ik bij een boekpresentatie catalogus van de tentoonstelling waar ik aan mee heb gewerkt en mijn naam staat erin!! en daar hield Caroline Gehrels een toespraak. Ze kwam daarbij zó ongeïnteresseerd over . Vond ik best wel slecht...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:38:56 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81662777
Thanks allemaal!

Net wakker, hoe heerlijk is dat!

@ Phaidra: ik heb werkelijkwaar geen idee wie Caroline Gehereis is!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81663002
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:38 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!

Net wakker, hoe heerlijk is dat!

@ Phaidra: ik heb werkelijkwaar geen idee wie Caroline Gehereis is!
Ze is wethouder kunst&cultuur in amsterdam!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:27:53 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81664167
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:52 schreef Laureline het volgende:
Hoi kwak, wie was die componist? Komt me vaag bekend voor...
Merlijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb al eerder met hem gewerkt. Ik vind zijn muziek doorgaans niet zo leuk om uit te voeren, maar voor t publiek is het, als ze het trucje nog niet kennen, een hele belevenis. vaak met geluid vanuit de zaal enzo, en door elkaar, herhalinkjes, vrije tempi en erg gericht op klanken en echo. hij heeft wel gave dingen gedaan op cyprus bijvoorbeeld, waar muziek gemaakt werd door de turkse en griekse kant, tegelijk, samen 1 compositie (start getimed met stopwatch). muziek over de muur zogezegd...
Kwak
pi_81664844
O, die ken ik toch niet. Net even opgezocht, het verbaast me dat hij zo jong is, wat je beschreef klonk juist een beetje als een oude knakker! (van die klankexperimenten, geluid vanuit publiek en echo's in kerken in de jaren '60) Zo zie je maar weer, alles komt altijd weer terug (en wordt dan weer als avantgarde opgediend).
Politiek bewust ook hoor, dat cypriotische stuk, poepoe.
pi_81664950
Hoi

@ AKnynke: Tof dat je eindelijk klaar bent, en veel plezier in Madrid! Wou dat ik ook eindelijk een keer klaar was. Bij mij duurt het allemaal weer langer dan ik had gehoopt. Nieuwe deadline voor mezelf: eind juni.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:35:53 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81666578
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Laureline het volgende:
O, die ken ik toch niet. Net even opgezocht, het verbaast me dat hij zo jong is, wat je beschreef klonk juist een beetje als een oude knakker! (van die klankexperimenten, geluid vanuit publiek en echo's in kerken in de jaren '60) Zo zie je maar weer, alles komt altijd weer terug (en wordt dan weer als avantgarde opgediend).
Politiek bewust ook hoor, dat cypriotische stuk, poepoe.
.

Ben je nou heel erg sarcastisch vandaag? .

Ik heb eindelijk bijna mijn les af. Zometeen eerst even naar school en dan vanmiddag thuis de boel af maken.
Niet meer actief op Fok!
pi_81666586
Ik verheug me de hele ochtend al op mijn lunch: 2 wraps met beetje roomkaas, avocado & paprika en 1 met roomkaas & zalm . Zit steeds op de klok te kijken of ik al mag .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:50:57 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81667150
Pfff, nu zitten we hier een hele discussie te hebben over de vraag of Marks ondertitel oranje brain of oranjebrain moet worden . Vermoeiend zeg .

Naja, ik ga weg. Laterz!! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:54:21 #70
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81667295
Goeiemorgen
BAH veel te vroeg wakker dan ik had gehoopt (08.15),
want de gemeente is tegenover ons huis bezig om een stoep te vervangen en die vonden het nodig om zo vroeg bezig te gaan met een kettingzaag o.i.d. om stenen door midden te snijden
nog wel tot 10uur in me bed gelegen, maarja, niet echt uitgeslapen nu!

Net ontbijte achter de kiezen: meergranenbol, ene helft met kalkoenfilet en tomaat, andere helft met vruchtenhagel.

Pfooe ben zo zenuwachtig. Gister moest de auto naar de garage en word vandaag gekeurd (APK), en sinds vorige week is er problemen met de stuursbekrachtiging, niet gevaarlijk, maar sinds maart dit jaar word de auto bij de APK afgekeurd als de auto dat heeft.. en dat is ZO KUT, want dat gaat minimaal 800 euro kosten, en mijn vader heeft sind eind maart geen werk meer (vanwege crisis maar is allemaal heel erg lullig gelopen naar mijn vader toe, er loopt nog een rechtzaak tegen mijn vaders baas > 26 mei uitslag, of we verliezen, of we krijgen flink wat geld). Dus als de auto word afgekeurd, moet ie weg
en ik heb net 2 maanden m'n rijbewijs, en dan kan ik helemaal niet meer rijden, want heb echt geen geld voor een eigen auto. Bah, hoop dat het goed komt en de auto niet word afgekeurd! Duim met mij mee
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 11:58:30 #71
70532 loveli
N
pi_81667471
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen
BAH veel te vroeg wakker dan ik had gehoopt (08.15),
want de gemeente is tegenover ons huis bezig om een stoep te vervangen en die vonden het nodig om zo vroeg bezig te gaan met een ketting cirkelzaag om stenen door midden te snijden
nog wel tot 10uur in me bed gelegen, maarja, niet echt uitgeslapen nu!

Net ontbijte achter de kiezen: meergranenbol, ene helft met kalkoenfilet en tomaat, andere helft met vruchtenhagel.

Pfooe ben zo zenuwachtig. Gister moest de auto naar de garage en word vandaag gekeurd (APK), en sinds vorige week is er problemen met de stuursbekrachtiging, niet gevaarlijk, maar sinds maart dit jaar word de auto bij de APK afgekeurd als de auto dat heeft.. en dat is ZO KUT, want dat gaat minimaal 800 euro kosten, en mijn vader heeft sind eind maart geen werk meer (vanwege crisis maar is allemaal heel erg lullig gelopen naar mijn vader toe, er loopt nog een rechtzaak tegen mijn vaders baas > 26 mei uitslag, of we verliezen, of we krijgen flink wat geld). Dus als de auto word afgekeurd, moet ie weg
en ik heb net 2 maanden m'n rijbewijs, en dan kan ik helemaal niet meer rijden, want heb echt geen geld voor een eigen auto. Bah, hoop dat het goed komt en de auto niet word afgekeurd! Duim met mij mee
Jeu, da's ellendig! Fingers crossed!
crap in = crap out
pi_81668554
Oeh, ik duim Nouk. Ben benieuwd hoe het de mijne vergaat in augustus (vorig jaar afgekeurd en laten maken voor rond de 650 euro en dan had ik nog geluk dat ik een handige vader heb en we een mannetje kennen).

Mijn vader belde net, hij had het bod uitgebracht, maar wilde nog met een kennis bij ons uit de straat gaan kijken. De makelaar raadde hem aan om dan pas na de tweede keer kijken een bod te doen en niet nu al, stel dat je dan lager wil bieden. Hij wilde wel weten per wanneer ik er in zou kunnen, in theorie is dat een maand (huur opzeggen, meubels in de woonkamer opstapelen daar en dan ff thuis gaan wonen tot de elektra gefixt is bv.)

Ik had eigenlijk gedacht dat het bod te laag zou zijn (prijs 145, bod 132) maar nee dus. Spannund!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81668609
Zo, nu klaar met werken voor vandaag, naar de kapper en dan snel nog shoppen met mams (nu kan 't nog )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:45:12 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81669093

Nog op tijd om Nynke een leuk en welverdiend tripje naar Madrid te wensen! Geniet ervan!

Ik ga zo naar de stad, mn vriend is morgen jarig en ik wil een mooie ochtendjas voor m kopen, maar die dingen zijn duur! Als je er een wilt die niet van fleece of ander prutspul is ben je minstens 40 euro kwijt Dus ik sta open voor tips
Daarna ga ik ook taarten bakken, die hij morgen dan meeneemt naar zn werk. Hij was helemaal verbaasd en blij dat ik dat wilde doen
pi_81669224
*duimt voor Noukjeee & Syrena!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_81669468
Ik wens Nynke ook een hele fijne trip naar Madrid en wat fantatisch dat je scriptie ingeleverd is! Geniet ervan!

LB: Ik heb een badjas van de HEMA, prima kwaliteit! Alleen weet ik niet hoeveel ze kosten want het was een cadeau van mijn vriendje
pi_81669577
En wat is het heerlijk weer!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:03:35 #78
277802 _Calimero_
pi_81669819
Ja, heerlijjk weer!!!

Ik heb net 2 uur gefietst, nu weer op de fiets naar mijn werk (20 min heen straks weer terug) en vanavond nog basketballen. Nou, sportiever dan dat, wordt het vandaag niet meer
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:06:14 #79
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81669920
het heeft niet echt geholpen,
auto is afgekeurd en gaat minimaal 2400 euro kosten,
dus de auto moet weg
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:06:55 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81669944
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef Noukjee het volgende:
het heeft niet echt geholpen,
auto is afgekeurd en gaat minimaal 2400 euro kosten,
dus de auto moet weg
Owwww balen!!
pi_81670035
Hi
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Phaidra het volgende:
Ik verheug me de hele ochtend al op mijn lunch: 2 wraps met beetje roomkaas, avocado & paprika en 1 met roomkaas & zalm . Zit steeds op de klok te kijken of ik al mag .
Klinkt lekker

Spannond Syrena! Ben je wel een beetje een klussert?
*duimt ook mee voor Noukjes auto* oh

Het is idd lekker weer, ik ben helemaal zo:

Ondanks allemaal ZEIKmail die ik de hele tijd krijg en mensen van m'n werk die niet op mij reageren als ik een keer iets heb dat spoed heeft!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81671426
Mogge! 300 gram afgevallen. Jeuj! Lijstje voor vandaag;

O: gekookt eitje, 3 plakjes biologische gerookte kipfilet
L: haring met uitjes
T:2 augurkjes in 2 plakjes ham
T: wodka met katjang
D: uiteten, dus weet niet.
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 13:57:35 #83
70532 loveli
N
pi_81672017
Gezien bij de appie: biologische champignons. Dan vraag ik me af he... zijn die geteeld op biologische paardenmest?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 14:05:11 #84
70532 loveli
N
pi_81672374
Voor de rest: ###dag. Dus ff saxay jurkje aan, kop in de wind zon en mooi weer spelen.
crap in = crap out
pi_81672471
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
Voor de rest: ###dag. Dus ff saxay jurkje aan, kop in de wind zon en mooi weer spelen.
Goed zo
pi_81673884
Leuk man, ik schrijf een stuk over time management, maar ik weet niet hoe ik het moet spellen.

Is het time management of timemanagement in het Nederlands?
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 14:49:10 #87
70532 loveli
N
pi_81674484
Als ik het zo mag zeggen, ondanks het surplus van 2 kilo dat rond m'n taille is gaan zitten, ben ik pretty darn hot.
/veer in reet
crap in = crap out
pi_81674546
Met spatie, marz. Denk ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ewelina op 20-05-2010 14:55:53 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81675174
Helleu!

Nynke je leest dit vast niet meer maar muchos plezieros in Madrid!

Maria: wat een leuk plan!
pi_81675205
Oh, nog even over klassiekemuzieknerd: Ik heb het even bij de kenner nagevraagd.
Het beste is alles aan elkaar schrijven, maar wil je toch een streepje dan moet die tussen klassieke en muzieknerd.
De uitleg was dat klassieke een adjectief is en muziek en nerd beiden substantieven.
Ofzo.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:09:24 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81675360
Wat hebben jullie weinig gepost vandaag.

Ik heb het eindelijk echt gehad met leerlingen die hun werk niet doen, dus ik ben behoorlijk assertief ineens .
Vandaag meteen een afspraak gemaakt met een leerling over wat ze dinsdag moet inleveren.
"Ik zal het proberen."
Ik: "Nee, niet proberen, het moet dinsdag af. Anders geef ik een 1"
*leerling krijgt kleur*

En morgen heb ik ook een klas die huiswerk ingeleverd had moeten hebben, maar waar ik ook niks van gekregen heb. Volgende week hebben ze een toets en nu kan ik het huiswerk niet meer klassikaal nabespreken. Pech gehad dan. Veel succes met leren .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:09:30 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81675367
* 1 ochtendjas en een jaarencyclopedie 1979 rijker is

Nu ff boodschappen doen en dan zo taarten bakken!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:11:01 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81675450
Die leerlingen kun je dus met het strontvervelende cliché "je zit hier niet voor mij maar voor jezelf" om de oren slaan Vik!
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:11:02 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81675452
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, nog even over klassiekemuzieknerd: Ik heb het even bij de kenner nagevraagd.
Het beste is alles aan elkaar schrijven, maar wil je toch een streepje dan moet die tussen klassieke en muzieknerd.
De uitleg was dat klassieke een adjectief is en muziek en nerd beiden substantieven.
Ofzo.
Ik zei het toch! .
Niet meer actief op Fok!
pi_81676007
Ik baal trouwens als een stekker. Ik moet dus 2 eindexamens maken volgende week maar dat kost me dus bij elkaar 160 euro en dat heb ik nu gewoon niet. En das kut, want dat betekend dat ik misschien niet naar de uni kan in september. Bleeuuh. Ik haat student zijn op dit moment.
pi_81676065
Maar misschien val ik wat af door de stress
pi_81676402
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zei het toch! .
Ook met dat adjectief en substantief?

Maar je had gelijk ja.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:32:11 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81676489
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ook met dat adjectief en substantief?

Maar je had gelijk ja.
Nee, dat niet, daar had ik niet aan gedacht, maar ik zei dat het volgens mij klassieke-muzieknerd moest zijn en ik vond het zelf zo raar en daarom heb ik het onthouden .

Ik heb hele vreemde ijsjes op: een soort smoothies op een stokje. Toen ik het plastic wilde verwijderen bleef het halve ijsje erin zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_81676678
TVP
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:38:05 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81676759
Is het een nerd op gebied van klassieke muziek of van de muzieknerds eentje van het klassieke soort? Beide interpretaties zijn mogelijk en afhankelijk van welke interpretatie je bedoelt, komt het streepje na klassieke of na muziek.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')