Netjes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:39 schreef sigme het volgende:
[..]
55 minuten hardgelopen. En nu snel wat eten.
Weet ik niet, want liefste was ook rennen en die had het gps-horloge mee. Het zal een km of 9 geweest zijn, waarvan de ruime helft onverhard.quote:
Ben wel benieuwd wat je allerhardst is!quote:Ik heb de brinta net achter de kiezen en ga eerst even tiewraps halen om mijn nieuwe km-teller vast te kunnen zetten en dan op mijn aller-hardst (...of niet) fietsen
Zo das zeker hard, en helemaal op onverharde paden!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik niet, want liefste was ook rennen en die had het gps-horloge mee. Het zal een km of 9 geweest zijn, waarvan de ruime helft onverhard.
Liefste liep 12 km met 12,2 km/u. Dat is hard!
[..]
Ben wel benieuwd wat je allerhardst is!
Ze is wethouder kunst&cultuur in amsterdam!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:38 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Net wakker, hoe heerlijk is dat!
@ Phaidra: ik heb werkelijkwaar geen idee wie Caroline Gehereis is!
Merlijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:52 schreef Laureline het volgende:
Hoi kwak, wie was die componist? Komt me vaag bekend voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb al eerder met hem gewerkt. Ik vind zijn muziek doorgaans niet zo leuk om uit te voeren, maar voor t publiek is het, als ze het trucje nog niet kennen, een hele belevenis. vaak met geluid vanuit de zaal enzo, en door elkaar, herhalinkjes, vrije tempi en erg gericht op klanken en echo. hij heeft wel gave dingen gedaan op cyprus bijvoorbeeld, waar muziek gemaakt werd door de turkse en griekse kant, tegelijk, samen 1 compositie (start getimed met stopwatch). muziek over de muur zogezegd...Kwak
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Laureline het volgende:
O, die ken ik toch niet. Net even opgezocht, het verbaast me dat hij zo jong is, wat je beschreef klonk juist een beetje als een oude knakker! (van die klankexperimenten, geluid vanuit publiek en echo's in kerken in de jaren '60) Zo zie je maar weer, alles komt altijd weer terug (en wordt dan weer als avantgarde opgediend).
Politiek bewust ook hoor, dat cypriotische stuk, poepoe.
Jeu, da's ellendig! Fingers crossed!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen![]()
BAH veel te vroeg wakker dan ik had gehoopt (08.15),
want de gemeente is tegenover ons huis bezig om een stoep te vervangen en die vonden het nodig om zo vroeg bezig te gaan met een ketting cirkelzaag om stenen door midden te snijden![]()
nog wel tot 10uur in me bed gelegen, maarja, niet echt uitgeslapen nu!
Net ontbijte achter de kiezen: meergranenbol, ene helft met kalkoenfilet en tomaat, andere helft met vruchtenhagel.
Pfooe ben zo zenuwachtig. Gister moest de auto naar de garage en word vandaag gekeurd (APK), en sinds vorige week is er problemen met de stuursbekrachtiging, niet gevaarlijk, maar sinds maart dit jaar word de auto bij de APK afgekeurd als de auto dat heeft.. en dat is ZO KUT, want dat gaat minimaal 800 euro kosten, en mijn vader heeft sind eind maart geen werk meer (vanwege crisis maar is allemaal heel erg lullig gelopen naar mijn vader toe, er loopt nog een rechtzaak tegen mijn vaders baas > 26 mei uitslag, of we verliezen, of we krijgen flink wat geld). Dus als de auto word afgekeurd, moet ie weg![]()
en ik heb net 2 maanden m'n rijbewijs, en dan kan ik helemaal niet meer rijden, want heb echt geen geld voor een eigen auto. Bah, hoop dat het goed komt en de auto niet word afgekeurd! Duim met mij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |