Ahh ik liep er 4 achter en heb ze deze week allemaal gekekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Pick me, love me, pick me!!!
Wat me eraan doet denken, ik heb er nog 3 tegoed!!![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef AKnynke het volgende:
tvp..en nu ga ik maar slapen. Vandaag m'n scriptie ingeleverd, en daarna zijn we biertjes gaan drinken en BBQ'en in het park. Nu ben ik doood en dood op. Maar, morgen naar Madrid. Eerst uitslapen, want ik hoef pas om 3 uur te vliegen. Zo'n luxe!![]()
![]()
![]()
Ah tomaato tomeetoquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef imago het volgende:
[..]
Het is pick me, choose me, love me!In Grey's dan
Ik geloof dat dat wel gaat lukken. Ik weet niet hoeveel ik van Madrid ga zien, maar ik kijk er naar uit m'n vriendinnetjes weer te zien. Voor sommigen is het al zo lang geleden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
HEEEEEEL veel plezier Nynke, in Madrid!! Ik hoop dat je met volle teugen kan genieten, je hebt het zo verdiend!
Nou het is nu míjn meneer en het is hartstikke aan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef conleche het volgende:
Zeg, ik heb dat hele nieuwe meneergedoe gemist, hoe ging dat?
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En ik heb afgesproken vanavond niets te snoepen, morgen een koekje te eten () en vrijdag als ik uiteten ga OF een niet-meest-gezonde-gerecht van de kaart te kiezen OF een dessert te nemen
Nog even reactie voor het slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had 't gezien, Mariaatje!. Heeft ze ook een site?
.
Nynke, wow, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Geniet van je reis!.
Succes met je plannen Cali. Je kan het!.
Dit heb je toch zo verdiend hequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef imago het volgende:
[..]
Nou het is nu míjn meneer en het is hartstikke aan!
Ik ook nog nietquote:
Zoals het een echte student betaamt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Besloten om een van de opdrachten gewoon NU maar te gaan maken, nu ik een motivatie heb
. Misschien komt er dan nog wat af voor het weekend.
Klinkt heel apart.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef kwakz0r het volgende:
@mini heel klein projectje. PA'dam & friends (professioneel koor die soms met gevorderde amateurs (de friends) als versterking werken. dit was voor de viering van 600 jaar Nieuwe Kerk.
We zongen een renaissance stukje van een paar minuutjes aan t begin. snel weer af, uur wachten terwijl er lezingen waren en karel kraayenhof iets speelde, en toen een neiuwe compositie gezongen geschreven voor de kerk. was wel apart, ruimtelijk opgesteld, met een japanse sho erbij, twee solisten die in volksmuziekstijl zongen (zweeds en turks) en we hadden glazen tsja...bloempotten/vazen...waar we ook op moesten slaan... erg modern maar wel harmonisch enzo. wel leuk om te doen, ondanks de vaagheid van de componiost altijd (eerder met hem gewerkt)
de koningin at een olijfje op de naborrel. ze pikte een zwarte uit t schaaltje. weten jullie dat ook allemaal maar weer...
Mn groepsgenoten hebben nog niets gedaan en ik vind Google docs eigenlijk wel behoorlijk kut, ik heb 1 vd 4 deelonderwerpen af en nu geen zin meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zoals het een echte student betaamt.Succes ermee!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef imago het volgende:
Ik ben verdorie áángekomen!Wat ook niet heel gek is met mijn eetpatroon van de laatste weken, maar ik had gehoopt dat ik gewoon stabiel was gebleven
quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Bakje brinta op, zometeen een rondje hollen fietsen. 't Is mooi weer.
Sporten moet jij!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef imago het volgende:
Ik ben verdorie áángekomen!Wat ook niet heel gek is met mijn eetpatroon van de laatste weken, maar ik had gehoopt dat ik gewoon stabiel was gebleven
Leuk zeg! Ik ben heel benieuwd naar je creatie, wel foto's laten zien hč! Edit: Weet je wat, ik doe nu voor mezelf net alsof ik jou een beetje heb geďnspireerd. Gewoon, omdat ik dat tof vind.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog even reactie voor het slapen
Nee voor zover ik weet geen site! Dit wordt ook haar eerste workshop, omdat wij het gaaf vonden, en toen zei ik dat ik het ook wilde leren omdat ik mensen kende die hele gave taarten makenEen meisje (ook van de sportschool) die ook meedoet is ook de dag erna jarig, dus heel leuk allemaal!
55 minuten hardgelopen. En nu snel wat etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |