abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81709035
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik mis gezonde vetten, eiwitten en groente, allemaal dingen die je nodig hebt om te functioneren en je spieren op peil te houden. Fruit is niet ongezond, maar de hoeveelheden die jij in 1 dag eet zijn bepaald hoog. Vruchtensap is (net als andere suikerhoudende dranken) easy cals. Je hoeft er alleen voor te slikken en voila, een hoop suiker binnen.

Ontbijten met havermout is een goede, tussendoor fruit, lunch brood met kipfilet em avocado, nootjes tussendoor, avondeten broccoli met kipfilet en zilvervliesrijst, is een lijstje waar veel meer voedingsstoffen in zitten.

En je bent man, dus je hoeft jezelf al helemaal niet uit te hongeren om af te vallen vet te verbranden.
Het is mijn balansdag na gisteren behoorlijk ruim te hebben gegeten:

Gisteren:
O: Kleine kom Crusli met halfvolle melk
T: Thee met suiker, Liga Milkbreak
L: 3 Boterhammen, 1 ham, 1 kip-kerrie, 1 Duo penotti met spekulaas, Appelsap
T: Frisdrank met koekje
D: Pasta bolognese (groot bord)
S: Uurtje Cardio
T: Stuk oranjekoek + kop thee.

Advocado is niet mijn favoriet, sterker nog, ik vind het smerig. De rest v/d lijst ziet er op zich goed uit.
pi_81709069
ok, het kan verstandiger (zoals die Liga en oranjekoek die totaal niets toevoegen), maar aangezien je ook nog gecardiood hebt, is het eerder te weinig dan teveel dat gisteren
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 21 mei 2010 @ 10:22:59 #78
70532 loveli
N
pi_81709103
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef CorwinofAmber het volgende:

[..]

Mja, bij de lunch heb ik nog meerdere vitaminnepillen; uiteraard mogen deze niet als vervanging van 'gezond' eten dienen maar ze helpen me iig.

Groentes komen morgen wel weer als ik tijd heb om mn maaltijd te laten zakken. Want mn sportmomentje begint al om 19:00 en ik ben pas thuis van mn werk om 18:15.
Welke vitamines slik je? En groentes uitstellen... nah. Ben ik tegen.
crap in = crap out
pi_81709160
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

nog erg weinig, imo niet echt gezond. Maar je kan denk ik ik beter ipv zoveel fruit groenten eten, een paprika ipv een handje druiven ofzo....?
Eet je een paprika gewoon rauw op? Yuk. niets erbij, niet in een salade?
pi_81709271
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het kan verstandiger (zoals die Liga en oranjekoek die totaal niets toevoegen), maar aangezien je ook nog gecardiood hebt, is het eerder te weinig dan teveel dat gisteren
Cardio voor een uurtje doet volgens de computer zo'n 650kcal.

En als dat eten van gisteren te weinig is dan snap ik niet waar ik nog meer eten vandaan moet halen, want daarmee zat ik echt netjes vol.
pi_81709283
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef CorwinofAmber het volgende:

[..]

Eet je een paprika gewoon rauw op? Yuk. niets erbij, niet in een salade?
Ik eet alle groentes rauw lekker voor de hartige trek en je krijgt er geen suikerkick van vind het ook lekker om een rauwkostsalade mee te nemen, met misschien een beetje yoghurt dressing ofzo.
pi_81709318
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke vitamines slik je? En groentes uitstellen... nah. Ben ik tegen.
Multi, C, en euhm, iets van zink en nog een paar ijzers en nog iets tegen lusteloosheid, e.o.a. homeopatisch ding, zou ik moeten opzoeken ik neem ze nu al zo lang dat ik er niet echt meer op let wat erop staat.
pi_81709441
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik eet alle groentes rauw lekker voor de hartige trek en je krijgt er geen suikerkick van vind het ook lekker om een rauwkostsalade mee te nemen, met misschien een beetje yoghurt dressing ofzo.
Het punt is, ga ik mijn eetpatroon nog radicaler aanpassen zal mn vrouw speciaal voor mij anders moeten gaan koken, ja of ik moet zelf naast haar in onze niet al te ruime koken mijn eigen eten maken of optie 3, zij moet hetzelfde eten en dat zie ik niet zo snel gebeuren want zij heeft het echt niet nodig, terwijl ik mijn welvaartbumpertje rustigaan minder zie worden.
pi_81709533
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef CorwinofAmber het volgende:

[..]

Het punt is, ga ik mijn eetpatroon nog radicaler aanpassen zal mn vrouw speciaal voor mij anders moeten gaan koken, ja of ik moet zelf naast haar in onze niet al te ruime koken mijn eigen eten maken of optie 3, zij moet hetzelfde eten en dat zie ik niet zo snel gebeuren want zij heeft het echt niet nodig, terwijl ik mijn welvaartbumpertje rustigaan minder zie worden.
Ik woon ook samen en mijn vriend heeft geen last van mijn lijpogingen in de avond kook ik gewoon, maar ik probeer overdag ipv koekjes of ligas groentes te nemen. 4 uur cup-a-soup is voor mij 4 uur wortel of paprika neemt net zo makkelijk mee en geeft meer vitamines. En in de ochtend sta ik 10 minuten eerder op om wat te prepareren dat ik mee kan nemen naar het werk.

Maar goed, iedereen doet het weer anders. Ik kan niet zonder veel eten (erg he!) dus ik probeer dan maar veel gezond te eten...
pi_81709762
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik woon ook samen en mijn vriend heeft geen last van mijn lijpogingen in de avond kook ik gewoon, maar ik probeer overdag ipv koekjes of ligas groentes te nemen. 4 uur cup-a-soup is voor mij 4 uur wortel of paprika neemt net zo makkelijk mee en geeft meer vitamines. En in de ochtend sta ik 10 minuten eerder op om wat te prepareren dat ik mee kan nemen naar het werk.

Maar goed, iedereen doet het weer anders. Ik kan niet zonder veel eten (erg he!) dus ik probeer dan maar veel gezond te eten...
Ik ben ook nog niet zo heel erg lang weer begonnen. Ik kwam namelijk na mijn vorige periode van een Sonja Bakker dieet zonder sporten en keurig mijn 80kg weer lekker naar minstens 1x per week patat pinda met 2 snackjes, cherry cola, B&J ijs, chips met dip etc.etc. you know welvaart filmpje, hangen, beetje computeren met M&M's naast je en whoppa 1 jaar later 90kg.

Dit keer doe ik het wat rustiger aan en beweeg ik 4x per week. Daarnaast ga ik binnenkort maar eens advies vragen aan mijn zwager die tenslotte in deze richting is afgestudeerd; maar hulp vragen als man is hetzelfde als falen dus we proberen eerst zelf een goede balans te vinden; lukt dat niet, mja dan kan ik alsnog met hangende pootjes naar hem toe.

Tot nu toe voel ik me iig al veel fitter, heb meer energie en ook meer levenslust en weinig tot geen honger, wellicht spreekt mn lichaam de opgeslagen vetcellen al goed aan. Toch heb ik het, zeker als ik samen met mn partner op de bank hang en wat series in de dvdspeler stop het wel erg moeilijk om niet alsnog ergens ee zak chips te vinden and wolf that sucker down.
pi_81710260
Ik leef nog! Wie verslag wil moet maar PM'en, anders wordt 't te herkenbaar. Nu weekend!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81710338
done!
Ja doei.
pi_81710357
Oh en dat ik de nieuwelingen geen gedag heb gezegd betekent alleen maar dat ik ze direct accepteer als éên van ons natuurlijk
  Vis een optie? vrijdag 21 mei 2010 @ 11:01:38 #89
70532 loveli
N
pi_81710392
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef CorwinofAmber het volgende:

[..]

Ik ben ook nog niet zo heel erg lang weer begonnen. Ik kwam namelijk na mijn vorige periode van een Sonja Bakker dieet zonder sporten en keurig mijn 80kg weer lekker naar minstens 1x per week patat pinda met 2 snackjes, cherry cola, B&J ijs, chips met dip etc.etc. you know welvaart filmpje, hangen, beetje computeren met M&M's naast je en whoppa 1 jaar later 90kg.
B&J: voor
Sonja: tegen
quote:
Dit keer doe ik het wat rustiger aan en beweeg ik 4x per week. Daarnaast ga ik binnenkort maar eens advies vragen aan mijn zwager die tenslotte in deze richting is afgestudeerd; maar hulp vragen als man is hetzelfde als falen dus we proberen eerst zelf een goede balans te vinden; lukt dat niet, mja dan kan ik alsnog met hangende pootjes naar hem toe.
Balans vinden is idd een goede. Nu zet je een sprint in om de 80 te bereiken, maar als je daar bent, wat dan? Verander je leefstijl, val niet terug in je oude gewoontes. Anders jojo.
quote:
Tot nu toe voel ik me iig al veel fitter, heb meer energie en ook meer levenslust en weinig tot geen honger, wellicht spreekt mn lichaam de opgeslagen vetcellen al goed aan. Toch heb ik het, zeker als ik samen met mn partner op de bank hang en wat series in de dvdspeler stop het wel erg moeilijk om niet alsnog ergens ee zak chips te vinden and wolf that sucker down.
Zondigen is niet erg, als de rest maar klopt. Dus bij een gezond eetpatroon met voldoende beweging kun je echt wel een keer aan de B&J. Maar als je elke dag een zak chips tegenkomt en niet beweegt, dan zit het er binnen no time weer aan.
Stel haalbare doelen en zorg dat je je er op lange termijn aan kunt houden.
crap in = crap out
pi_81710402
Ja ik zit nu in de trein, die PM's met uitgebreid verslag komen dus als ik thuis ben!
pi_81710429
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef imago het volgende:
Ja ik zit nu in de trein, die PM's met uitgebreid verslag komen dus als ik thuis ben!
Eh, ik bedoel, ik het huis van m'n meneer.
pi_81710590
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:02 schreef imago het volgende:

[..]

heb je een goed gevoel over het gesprek?
pi_81710840
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:02 schreef imago het volgende:

[..]

pi_81711093
Mijn lijstje pour aujourd'hui:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: dubbele boterham met daartussen: mayonaise, peper, romaine sla, gerookte kipfilet, augurk, en een gekookt eitje.
T: stukje koude kip
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: biologisch varkenshaasje met gewokte spinazie en dunne pindasaus. Beetje rijst.
pi_81711185
Ik wil ook pm imago! Fijn dat het achter de rug is!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:25:48 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81711357

Lekker weer!! heb net al eventjes op het balkon gezeten met mn melkflesjes in de zon
Nu moet ik helaas bezig aan een programmaboekje voor t concert en een verjaardagsbon voor iemand maken... diegene gaat een keukenmachine van 300 euro kopen! Daar wil ik best aan bijdragen, en dan nodig ik mezelf daarna te eten uit
pi_81711368
ik ga misschien morgen 620 euro uitgeven voor een camera
Ja doei.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:29:45 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81711557
Ohja, lijstje

O: 2 croissantjes, 1 jam 1 kaas, mango-passievruchtsmoothie, cappuccino
T: stuk monchoutaart
L: croissantje met jam, boterham met geitenkaas & honing
D: Tarte tartin van pastinaak, spinazie, mousse van opperdoes, avocado-olie en Parmigiano-Reggiano, geserveerd met pittige notensaus
T: afhankelijk van hoe bovenstaande vult nog een toetje of koffie

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyBlack op 21-05-2010 16:55:52 ]
pi_81711577
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh welke gaat het worden?

Mocht ik niet op kamers gaan, en het baantje krijgen waar ik volgende week voor ga solliciteren, ga ik ook een nieuwe kopen . En de mijne is net anderhalf jaar oud.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:30:42 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81711593
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
! Wat voor een??

Ik wil heel graag een digitale spiegelreflex, ben echt verliefd op de foto's die mn vriendin van mijn afstuderen had gemaakt heb zelf ook wel een behoorlijke (Fuji Finepix s700), maar dit is echt een totaal andere klasse...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')