Tuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Haha. En Barrie: ik weet niet waarom het niet lukt maar het komt ooit wel goed
Hoezo dat dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Even verhuizen naar laptop voor de OP
Omdat ik die dan kan kopieren of hoe dan ook?quote:
Ach jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk
Zolang je je best doet haha
Succesquote:
Dat wijzig ik steeds bij een nieuw deel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Hmm fok is wel slim..
En als je de OP kopieert dan plakt tie automatisch het oude deel erbij
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Hmm fok is wel slim..
Als je een URL hier plaats komt de naam van het topic er te staan.. En als je de OP kopieert dan plakt tie automatisch het oude deel erbij
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wijzig ik steeds bij een nieuw deel.
Owquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wijzig ik steeds bij een nieuw deel.
Heb net dit deel er ook ingezet.quote:
Wat ben je toch een harde werkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb net dit deel er ook ingezet.
Pff, het zweet loopt al in m'n bilnaad.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Pff, het zweet loopt al in m'n bilnaad.
Alsof ik glijmiddel nodig heb.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Gebruik het als glijmiddel voor die man die je in je slaapkamer verstopt hebt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Gebruik het als glijmiddel voor die man die je in je slaapkamer verstopt hebt.
Have fun!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
ik ben er vandoor! succes met dit topic volblaten voordat ik terug ben
Wel voor sex in den bilnaadquote:
quote:
Heerlijke macaroni opquote:
Het begon goed daarstraks.quote:
Dat kunnen we veranderenquote:
Ja, je kan niet alles hebbenquote:
Waarom niet?!quote:
Als dit het enige is dat je wil zal ik wel ff helpenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet?!Als ik dat wil dan moet dat zo ja!
Ik wil eigenlijk nog wel veel meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als dit het enige is dat je wil zal ik wel ff helpen
Nog meer koffie? Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel veel meer.
O.a. een man voor in m'n slaapkamer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog meer koffie? Dat wil ik ook wel
Kan je 'm niet meer vinden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
O.a. een man voor in m'n slaapkamer.
Ik wist niet eens dat die er zat.quote:
Ontsnapt? Nu begin ik het eng te vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die er zat.Ons pap wel, maar toen was ie al ontsnapt.
Ja ik ook, omdat ik nieteens wist dat ie er uberhaupt was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontsnapt? Nu begin ik het eng te vinden
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jijquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook, omdat ik nieteens wist dat ie er uberhaupt was.
Ja hallo, ik heb deze onzin niet verzonnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
Hm ok. Maar ga een vent zoeken danquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb deze onzin niet verzonnen.Ik kreeg die informatie.
Hey jij weerquote:
Een vent scorenquote:
Ben er niet voor niets 1x geweest. Niks voor mijquote:
Hahahaha daaromquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben er niet voor niets 1x geweest. Niks voor mij
En het is ook niet kiekquote:
Nog meer aanmerkingen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En het is ook niet kiekWe zijn hier geen Groningen potdorie! Het is kèkt, of op z'n minst kiekt!
Ik heb een zin in een Bossche Bol trouwens, boohhhhh
Ik ga eigenlijk niet zo vaak uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha daarom
Als je wel 'ns uit gaat, waar ga je dan uit?
Dat is ook leuk tochquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk niet zo vaak uitGa meer naar vrienden toe. Maar als ik uitga dan is 't langs de parade of bij Bottles 'n Bites in die straat. Ben meer een terrasjesmens
quote:
Jaquote:
quote:
Klopt. Maar ze heeft dat van New Kidsquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En het is ook niet kiekWe zijn hier geen Groningen potdorie! Het is kèkt, of op z'n minst kiekt!
Ik heb een zin in een Bossche Bol trouwens, boohhhhh
Bij mij is het voordeel dat dat niet meer kanquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, weer een paar hersencellen afgestorven van de alcohol.
Hoe moet de TT dan precies worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft dat van New KidsKèk is of ze kèkt en als ze kèkt nie kijken dan, daor hedde ons Marie.
Laat het tochquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe moet de TT dan precies worden?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij is het voordeel dat dat niet meer kan
Dan blijf ik wel fokkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
Armin van Buuren en Kane o.a. Vooral dance
Géééééén idee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe moet de TT dan precies worden?
Jup, en het is kut weer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Fyi, je moet wel een kaartje hebben
Ik mag die vent nietquote:
Het was helemaal geen kutweer.quote:
Misschien stonk het bij hem in de buurt naar vis ofzoquote:
Een matras naar leiden brengenquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:17 schreef FedExpress het volgende:
zometeen een drankje in de stad doen en dan naar de film!
Jullie nog plannen?
Hai. Ben je niet in de stad?quote:
Nop vriendinnen wouden niet meerquote:
Stomme vriendinnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop vriendinnen wouden niet meer![]()
Jij nog plannen vanavond?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop vriendinnen wouden niet meer![]()
Jij nog plannen vanavond?
Ik zie een matchquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stomme vriendinnen![]()
Ik heb geen plannen nee... niemand wilde mee
We moeten sowieso nog een denboschFokmeet makenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:47 schreef bijdehand het volgende:
Volgende keer ga ik wel alleen. Of regel ik wel ff een meet via Fok!
Nah zo gek is ze nietquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah zo gek is ze niet
En die meet is wel een keer lol ja
Waar en wanneer?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah zo gek is ze niet
En die meet is wel een keer lol ja
20 juni ? Dan moet het toch onderhand wel terrasjesweer zijnquote:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
20 juni ? Dan moet het toch onderhand wel terrasjesweer zijn
Dunno, men vroeg wanneer en ik dacht: dan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom dan?![]()
Dan is precies mijn verjaardag![]()
![]()
Oke. Vooruit, goeie redenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dunno, men vroeg wanneer en ik dacht: dan.
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Andere keer dan, week erna ofzo.
we moeten eens wat datums erin gooien, en dan gaan afstrepen.
Maar eerst lekker slapen
gek he, om half 4 's-nachts!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:21 schreef Puala het volgende:
Ik kan niet slapenEn wat is het rustig hier
Zo toch nog maar een poging doen tot..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef FedExpress het volgende:
goeiemoggel!QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hoe oud ben je ongeveer? En hoe oud zijn hun?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Pinterman het volgende:
Bosschenaren, ik heb morgen visite uit het buitenland, en wil ze graag een avond mee op stap nemen hier in Den Bosch. Zit te denken maar ben nog in dubio - het moet een gezellige tent zijn waar men ook nog een beetje danst en staat te drinken, maar met neutrale muziek (pop oid) en mensen. Geen paupertent als de Taveerne dus, maar ook geen PleinIemand een goed idee? Moet m'n stadje wel goed doen voorkomen natuurlijk!
Tussen de 25 en de 30quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ongeveer? En hoe oud zijn hun?
Ik hoor hier de Lalalaa langskomen maar eventueel zit er ook wel wat bij aan de Parade?
Parade is wel wat jonger inderdaad maar misschien is hart van brabant iets? Dat zit op die hoek in ieder geval.. Geen idee welke leeftijd het is ofzo maar anders Lalalaa ofzo? Misschien weet de rest nog wel wat vaak ga ik ook niet uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Tussen de 25 en de 30Parade denk ik ook aan maar is misschien iets jonger publiek?
Ik ben een echte kroegdrinker dus weet er allemaal het fijne niet van
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
HahahahahIets van vervroegde kerstversiering
Of ze zijn oranje-achtig niet? Voor het WK?
Dat laatste zou niet eens zo gek zijn geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee.Maar ik dacht zie ik dat nou goed of ben ik aan het hallucineren ofzo.
Hoezo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat laatste zou niet eens zo gek zijn geweest
Gewoon, hallucineren is soms best tofquote:
Oh, geen idee.quote:
Hmmm... diequote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:39 schreef FedExpress het volgende:
dat klinkt spannend
liggen jullie nou nog te maffen? :p
Breng eens een leuk onderwerp in danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit topic word eigenlijk steeds saaier.
doe maar middagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Breng eens een leuk onderwerp in dan
Goedemorgen trouwens.
Geen idee, heb er ook niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Vertel dan eens wat interessants waar we op in kunnen haken
Volgende week weer Jazz in Duketown zag ik, komt daar nog iets wat ik MOET zien? (ben echt een Jazz-Leek)
Vind z'n muziek echt verschrikkelijk, maar het is wel een geschikte kerel. Heb er even mee staan praten na z'n optreden op de bruiloft van een neef van mequote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef Puala het volgende:dinsdag ga ik Frans Bauer fotograferen
* Puala haat die kerel, maar vind het toch wel tof
Noooooo Frans Bauer op je bruiloft.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind z'n muziek echt verschrikkelijk, maar het is wel een geschikte kerel. Heb er even mee staan praten na z'n optreden op de bruiloft van een neef van me
Tja... blond, tattoeages en diamanten oorbelletjes. Dan mag Fransie B. natuurlijk niet ontbreken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Noooooo Frans Bauer op je bruiloft.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja... blond, tattoeages en diamanten oorbelletjes. Dan mag Fransie B. natuurlijk niet ontbreken.
Dat was trouwens NAAST het optreden van die ene gozer die ook altijd bij Ab Normaal kwam zingen op TV (geen idee hoe die gozer ook alweer heet). En de trance-dj met vuurwerkshow later op de avond![]()
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit trouwen dan komt hij iig nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Noooooo Frans Bauer op je bruiloft.
Lijkt me een aardige man hoor, maar verder hoeft het niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht ik ooit trouwen dan komt hij iig niet
Geschikte kerel geloof ik wel. Denk trouwens dat praten er niet in zit... *opgelucht is*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind z'n muziek echt verschrikkelijk, maar het is wel een geschikte kerel. Heb er even mee staan praten na z'n optreden op de bruiloft van een neef van me
Wattist?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff, heeft er iemand nog een zuurstofapparaat over.![]()
Gewoon af en toe benauwd enzo.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon af en toe benauwd enzo.
Keel. hoest, blegh
Dankuquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
jaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat heb ik voor mezelf nog nieteens laat staan voor een ander.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
![]()
Heeft iemand hier toevallig ideeën voor een eigen bedrijfje?
Hahah nee het valt niet mee, hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef FedExpress het volgende:
lol, heb er al vaker over gedacht![]()
Maar valt niet mee! welke richting wil je?
Hahahaha het schiet niet op hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik voor mezelf nog nieteens laat staan voor een ander.
nog nergensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahah nee het valt niet mee, he![]()
En zelfs dat weet ik niet eens
Hoever ben jij zelf dan?
Ahh coolquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog nergensmaar heb er al vaker met vrienden over gehad.
Jep.. Bij een ander lukt het altijd maar bij onsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:48 schreef FedExpress het volgende:
precies![]()
zitten wel vaker te denken, maar dan moet het ook iets nieuws zijn eigenlijk. en dat lukt gewoon niet
Ja dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:55 schreef FedExpress het volgende:
whahaha, inderdaad ja. Als het er dan eenmaal is denk ik ook van ja, dat had ik ook kunnen verzinnen![]()
Nog steeds rustig hier zeg
Idd.quote:
Kick Assquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja, als je niet eens weet wat voor bedrijf, bedrijfstak etc, dan zijn de kansen wel minder dan nihil.
Of zijn we hier "later wil ik superman worden" aan het spelen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Trouwens niet iedereen weet gelijk wat, waar en hoe tie iets wil "bereiken"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja, als je niet eens weet wat voor bedrijf, bedrijfstak etc, dan zijn de kansen wel minder dan nihil.
Wat is je motivatie dan om voorjezelf te beginnen?)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Trouwens niet iedereen weet gelijk wat, waar en hoe tie iets wil "bereiken"
Dat jij dat dan weer wel weet
Ik ben al Superman dus...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou later best superwoman willen worden ja.
Liegebeest.quote:
WAAROM?!quote:
Gewoon omdat het kan.quote:
Waarom trek je partij voor haar?quote:
Dat ik iets heb waar ik mn ziel en zaligheid kan instekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is je motivatie dan om voorjezelf te beginnen?)
Ik ben gewoon keilief.quote:
quote:
nietquote:
WEL!quote:
Wil je erom vechten?quote:
Zo jij bent agressief zeg.quote:
Nee ik ben niet agressiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gelukkig maar.quote:
quote:
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Weltruste Superman![]()
Rust maar lekker uit van al dat harde werken
Vechten loopt altijd uit op iets anders hequote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan jullie er niet meer om vechten?
Begin een friettent in een wijk die nog gebouwd moetworden of loop de kvk binnen en check het bestemmingsplan voor gouden locaties. Kledingwinkel is nsuwelijks te doen, en alsjeecht rijk wilworden bijv... Koop een vissersboot en ga die 10 daagjes per jaar vissen op krabben en in die 150k+quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik iets heb waar ik mn ziel en zaligheid kan insteken
Haha nouja om te doen wat ik leuk vind en het hebben van een eigen zaak en alles eromheen spreekt mij erg aan. Tuurlijk het heeft zn voor en nadelen dat besef ik ook.
Je kan me sowieso toch al opvegen door die vieze bacteriën die mijn goddelijke lichaam zijn binnengeslopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapen
Wat dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vechten loopt altijd uit op iets anders he
Ik heb ook een goddelijk lichaam hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan me sowieso toch al opvegen door die vieze bacteriën die mijn goddelijke lichaam zijn binnengeslopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat zeg ik nietquote:
Het is geen kauwgomquote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapen
Iets met A en B enzo.quote:
Huh?quote:
Hahahaha vetquote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begin een friettent in een wijk die nog gebouwd moetworden of loop de kvk binnen en check het bestemmingsplan voor gouden locaties. Kledingwinkel is nsuwelijks te doen, en alsjeecht rijk wilworden bijv... Koop een vissersboot en ga die 10 daagjes per jaar vissen op krabben en in die 150k+
quote:
Ik denk wel dat ik het snap ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:39 schreef bijdehand het volgende:
O ik snap 'm. Jij snapt het denk ik ook wel hoor
Ik hou niet van anussenquote:
Nou danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb gehoord dat je er met je vriendje geen problemen mee had?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je er met je vriendje geen problemen mee had?
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ja je meent het.. Maar ik kan niet rijmen wat die A en B daarmee te maken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik heb momenteel niemand die van me houdt hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je er met je vriendje geen problemen mee had?
Logica van iemand uit Boschveld...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja je meent het.. Maar ik kan niet rijmen wat die A en B daarmee te maken hebben
Och germ, houdt je moeder niet meer van je.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niemand die van me houdt hoor
quote:
Niet op de manier die ik bedoel. Ik wil gewoon een vriendin die van me houdt, geen familiequote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Och germ, houdt je moeder niet meer van je.
quote:
Ja wij zitten er gelukkig nog ver buitenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op die fiets..
Tsja Boschveld doet meer met je dan 's-Hertogenbosch goed kan maken
Probeer een vriendquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet op de manier die ik bedoel. Ik wil gewoon een vriendin die van me houdt, geen familie
Dat weet ik toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet op de manier die ik bedoel. Ik wil gewoon een vriendin die van me houdt, geen familie
Poeh zeg dat wel!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja wij zitten er gelukkig nog ver buiten
Die 2 hebben ook niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op die fiets..
Tsja Boschveld doet meer met je dan 's-Hertogenbosch goed kan maken
Ik heb een afkeer van piemels. Ik hou meer van vrouwenquote:
Piemels.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer van piemels. Ik hou meer van vrouwen
Nee telt niet. Mijn school stond er ook vlakbij. Maar ik ben zowat immuun gewordenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Poeh zeg dat wel!
Met school zit ik er zowat middenin
Maar dat telt niet he
Och guttekes de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Je wilt eigenlijk een vrouw zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer van piemels. Ik hou meer van vrouwen
Boschveld gangsterquote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gelukkig kennen ze in Boschveld wel spreekwoorden, want jullie snappen 'm niet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och guttekes de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Je wilt eigenlijk een vrouw zijn?
En dan zouden Boschvelders niet normaal zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och guttekes de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Je wilt eigenlijk een vrouw zijn?
Idd. 'Check ons eens spreekwoorden kennen'. Puhquote:
Beetje chilluh met me matties jeweettog.quote:
Ja dat kan Kelly ook..quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wel bewijzen hoe mans ik ben?
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Beetje chilluh met me matties jeweettog.
Volgens mij werkt die van hemhaar niet tochquote:
Ohh maar jouw hatende wel?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die van hemhaar niet toch
HAHAHAHAH ULTIMATE PWNAGE.quote:
Bewijzen is geen probleemquote:
Tussen de deur mag tie 'm schuivenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie doe je broek maar vast omlaag, hij schuift 'm er zo in.
De userquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Barrie Butsers is een man! Zie je ST!
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tussen de deur mag tie 'm schuiven
Dan hebben we iets gemeenquote:
Dat is meer een auwquote:
IT'S MINDBLOWING!!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan douw ik die deur wel dicht
Pfft ik heb een jaar gedacht dat mn tv half dood was.. Nu heb ik een paar instellingen gewijzigd en ineens doet tie hetHet is een wonder!
Aber neinquote:
Tussen al diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |