Idd.quote:
Kick Assquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja, als je niet eens weet wat voor bedrijf, bedrijfstak etc, dan zijn de kansen wel minder dan nihil.
Of zijn we hier "later wil ik superman worden" aan het spelen?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Trouwens niet iedereen weet gelijk wat, waar en hoe tie iets wil "bereiken"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja, als je niet eens weet wat voor bedrijf, bedrijfstak etc, dan zijn de kansen wel minder dan nihil.
Wat is je motivatie dan om voorjezelf te beginnen?)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Trouwens niet iedereen weet gelijk wat, waar en hoe tie iets wil "bereiken"
Dat jij dat dan weer wel weet
Ik ben al Superman dus...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou later best superwoman willen worden ja.
Liegebeest.quote:
WAAROM?!quote:
Gewoon omdat het kan.quote:
Waarom trek je partij voor haar?quote:
Dat ik iets heb waar ik mn ziel en zaligheid kan instekenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is je motivatie dan om voorjezelf te beginnen?)
Ik ben gewoon keilief.quote:
quote:
nietquote:
WEL!quote:
Wil je erom vechten?quote:
Zo jij bent agressief zeg.quote:
Nee ik ben niet agressiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gelukkig maar.quote:
quote:
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Weltruste Superman![]()
Rust maar lekker uit van al dat harde werken
Vechten loopt altijd uit op iets anders hequote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan jullie er niet meer om vechten?
Begin een friettent in een wijk die nog gebouwd moetworden of loop de kvk binnen en check het bestemmingsplan voor gouden locaties. Kledingwinkel is nsuwelijks te doen, en alsjeecht rijk wilworden bijv... Koop een vissersboot en ga die 10 daagjes per jaar vissen op krabben en in die 150k+quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik iets heb waar ik mn ziel en zaligheid kan insteken
Haha nouja om te doen wat ik leuk vind en het hebben van een eigen zaak en alles eromheen spreekt mij erg aan. Tuurlijk het heeft zn voor en nadelen dat besef ik ook.
Je kan me sowieso toch al opvegen door die vieze bacteriën die mijn goddelijke lichaam zijn binnengeslopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapen
Wat dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vechten loopt altijd uit op iets anders he
Ik heb ook een goddelijk lichaam hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan me sowieso toch al opvegen door die vieze bacteriën die mijn goddelijke lichaam zijn binnengeslopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat zeg ik nietquote:
Het is geen kauwgomquote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapen
Iets met A en B enzo.quote:
Huh?quote:
Hahahaha vetquote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begin een friettent in een wijk die nog gebouwd moetworden of loop de kvk binnen en check het bestemmingsplan voor gouden locaties. Kledingwinkel is nsuwelijks te doen, en alsjeecht rijk wilworden bijv... Koop een vissersboot en ga die 10 daagjes per jaar vissen op krabben en in die 150k+
quote:
Ik denk wel dat ik het snap ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:39 schreef bijdehand het volgende:
O ik snap 'm. Jij snapt het denk ik ook wel hoor
Ik hou niet van anussenquote:
Nou danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb gehoord dat je er met je vriendje geen problemen mee had?quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je er met je vriendje geen problemen mee had?
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ja je meent het.. Maar ik kan niet rijmen wat die A en B daarmee te maken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik heb momenteel niemand die van me houdt hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je er met je vriendje geen problemen mee had?
Logica van iemand uit Boschveld...quote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja je meent het.. Maar ik kan niet rijmen wat die A en B daarmee te maken hebben
Och germ, houdt je moeder niet meer van je.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niemand die van me houdt hoor
quote:
Niet op de manier die ik bedoel. Ik wil gewoon een vriendin die van me houdt, geen familiequote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Och germ, houdt je moeder niet meer van je.
quote:
Ja wij zitten er gelukkig nog ver buitenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op die fiets..
Tsja Boschveld doet meer met je dan 's-Hertogenbosch goed kan maken
Probeer een vriendquote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet op de manier die ik bedoel. Ik wil gewoon een vriendin die van me houdt, geen familie
Dat weet ik toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet op de manier die ik bedoel. Ik wil gewoon een vriendin die van me houdt, geen familie
Poeh zeg dat wel!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja wij zitten er gelukkig nog ver buiten
Die 2 hebben ook niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op die fiets..
Tsja Boschveld doet meer met je dan 's-Hertogenbosch goed kan maken
Ik heb een afkeer van piemels. Ik hou meer van vrouwenquote:
Piemels.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer van piemels. Ik hou meer van vrouwen
Nee telt niet. Mijn school stond er ook vlakbij. Maar ik ben zowat immuun gewordenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Poeh zeg dat wel!
Met school zit ik er zowat middenin
Maar dat telt niet he
Och guttekes de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Je wilt eigenlijk een vrouw zijn?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer van piemels. Ik hou meer van vrouwen
Boschveld gangsterquote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gelukkig kennen ze in Boschveld wel spreekwoorden, want jullie snappen 'm niet.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och guttekes de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Je wilt eigenlijk een vrouw zijn?
En dan zouden Boschvelders niet normaal zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och guttekes de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Je wilt eigenlijk een vrouw zijn?
Idd. 'Check ons eens spreekwoorden kennen'. Puhquote:
Beetje chilluh met me matties jeweettog.quote:
Ja dat kan Kelly ook..quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik kan wel bewijzen hoe mans ik ben?
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Beetje chilluh met me matties jeweettog.
Volgens mij werkt die van hemhaar niet tochquote:
Ohh maar jouw hatende wel?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die van hemhaar niet toch
HAHAHAHAH ULTIMATE PWNAGE.quote:
Bewijzen is geen probleemquote:
Tussen de deur mag tie 'm schuivenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie doe je broek maar vast omlaag, hij schuift 'm er zo in.
De userquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Barrie Butsers is een man! Zie je ST!
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tussen de deur mag tie 'm schuiven
Dan hebben we iets gemeenquote:
Dat is meer een auwquote:
IT'S MINDBLOWING!!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:00 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan douw ik die deur wel dicht
Pfft ik heb een jaar gedacht dat mn tv half dood was.. Nu heb ik een paar instellingen gewijzigd en ineens doet tie hetHet is een wonder!
Aber neinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |