Gelukkig maar.quote:
quote:
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapenquote:Op zondag 16 mei 2010 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Weltruste Superman![]()
Rust maar lekker uit van al dat harde werken
Vechten loopt altijd uit op iets anders hequote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaan jullie er niet meer om vechten?
Begin een friettent in een wijk die nog gebouwd moetworden of loop de kvk binnen en check het bestemmingsplan voor gouden locaties. Kledingwinkel is nsuwelijks te doen, en alsjeecht rijk wilworden bijv... Koop een vissersboot en ga die 10 daagjes per jaar vissen op krabben en in die 150k+quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik iets heb waar ik mn ziel en zaligheid kan insteken
Haha nouja om te doen wat ik leuk vind en het hebben van een eigen zaak en alles eromheen spreekt mij erg aan. Tuurlijk het heeft zn voor en nadelen dat besef ik ook.
Je kan me sowieso toch al opvegen door die vieze bacteriën die mijn goddelijke lichaam zijn binnengeslopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapen
Wat dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vechten loopt altijd uit op iets anders he
Ik heb ook een goddelijk lichaam hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan me sowieso toch al opvegen door die vieze bacteriën die mijn goddelijke lichaam zijn binnengeslopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat zeg ik nietquote:
Het is geen kauwgomquote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
thanks! jullie ook goed uitrusten, dan hoef ik jullie morgen allemaal weer niet van de straat af te schrapen
Iets met A en B enzo.quote:
Huh?quote:
Hahahaha vetquote:Op zondag 16 mei 2010 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begin een friettent in een wijk die nog gebouwd moetworden of loop de kvk binnen en check het bestemmingsplan voor gouden locaties. Kledingwinkel is nsuwelijks te doen, en alsjeecht rijk wilworden bijv... Koop een vissersboot en ga die 10 daagjes per jaar vissen op krabben en in die 150k+
quote:
Ik denk wel dat ik het snap ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:39 schreef bijdehand het volgende:
O ik snap 'm. Jij snapt het denk ik ook wel hoor
Ik hou niet van anussenquote:
Nou danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |