Geschikte kerel geloof ik wel. Denk trouwens dat praten er niet in zit... *opgelucht is*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind z'n muziek echt verschrikkelijk, maar het is wel een geschikte kerel. Heb er even mee staan praten na z'n optreden op de bruiloft van een neef van me
Wattist?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff, heeft er iemand nog een zuurstofapparaat over.![]()
Gewoon af en toe benauwd enzo.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon af en toe benauwd enzo.
Keel. hoest, blegh
Dankuquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:19 schreef FedExpress het volgende:
jaaaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat heb ik voor mezelf nog nieteens laat staan voor een ander.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
![]()
Heeft iemand hier toevallig ideeën voor een eigen bedrijfje?
Hahah nee het valt niet mee, hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:15 schreef FedExpress het volgende:
lol, heb er al vaker over gedacht![]()
Maar valt niet mee! welke richting wil je?
Hahahaha het schiet niet op hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik voor mezelf nog nieteens laat staan voor een ander.
nog nergensquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahah nee het valt niet mee, he![]()
En zelfs dat weet ik niet eens
Hoever ben jij zelf dan?
Ahh coolquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog nergensmaar heb er al vaker met vrienden over gehad.
Jep.. Bij een ander lukt het altijd maar bij onsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:48 schreef FedExpress het volgende:
precies![]()
zitten wel vaker te denken, maar dan moet het ook iets nieuws zijn eigenlijk. en dat lukt gewoon niet
Ja dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:55 schreef FedExpress het volgende:
whahaha, inderdaad ja. Als het er dan eenmaal is denk ik ook van ja, dat had ik ook kunnen verzinnen![]()
Nog steeds rustig hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |