Gewoon, hallucineren is soms best tofquote:
Oh, geen idee.quote:
Hmmm... diequote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:39 schreef FedExpress het volgende:
dat klinkt spannend
liggen jullie nou nog te maffen? :p
Breng eens een leuk onderwerp in danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit topic word eigenlijk steeds saaier.
doe maar middagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Breng eens een leuk onderwerp in dan
Goedemorgen trouwens.
Geen idee, heb er ook niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Vertel dan eens wat interessants waar we op in kunnen haken
Volgende week weer Jazz in Duketown zag ik, komt daar nog iets wat ik MOET zien? (ben echt een Jazz-Leek)
Vind z'n muziek echt verschrikkelijk, maar het is wel een geschikte kerel. Heb er even mee staan praten na z'n optreden op de bruiloft van een neef van mequote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:24 schreef Puala het volgende:dinsdag ga ik Frans Bauer fotograferen
* Puala haat die kerel, maar vind het toch wel tof
Noooooo Frans Bauer op je bruiloft.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vind z'n muziek echt verschrikkelijk, maar het is wel een geschikte kerel. Heb er even mee staan praten na z'n optreden op de bruiloft van een neef van me
Tja... blond, tattoeages en diamanten oorbelletjes. Dan mag Fransie B. natuurlijk niet ontbreken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Noooooo Frans Bauer op je bruiloft.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja... blond, tattoeages en diamanten oorbelletjes. Dan mag Fransie B. natuurlijk niet ontbreken.
Dat was trouwens NAAST het optreden van die ene gozer die ook altijd bij Ab Normaal kwam zingen op TV (geen idee hoe die gozer ook alweer heet). En de trance-dj met vuurwerkshow later op de avond![]()
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit trouwen dan komt hij iig nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Noooooo Frans Bauer op je bruiloft.
Lijkt me een aardige man hoor, maar verder hoeft het niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht ik ooit trouwen dan komt hij iig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |