Een vent scorenquote:
Ben er niet voor niets 1x geweest. Niks voor mijquote:
Hahahaha daaromquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben er niet voor niets 1x geweest. Niks voor mij
En het is ook niet kiekquote:
Nog meer aanmerkingen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En het is ook niet kiekWe zijn hier geen Groningen potdorie! Het is kčkt, of op z'n minst kiekt!
Ik heb een zin in een Bossche Bol trouwens, boohhhhh
Ik ga eigenlijk niet zo vaak uitquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha daarom
Als je wel 'ns uit gaat, waar ga je dan uit?
Dat is ook leuk tochquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk niet zo vaak uitGa meer naar vrienden toe. Maar als ik uitga dan is 't langs de parade of bij Bottles 'n Bites in die straat. Ben meer een terrasjesmens
quote:
Jaquote:
quote:
Klopt. Maar ze heeft dat van New Kidsquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
En het is ook niet kiekWe zijn hier geen Groningen potdorie! Het is kčkt, of op z'n minst kiekt!
Ik heb een zin in een Bossche Bol trouwens, boohhhhh
Bij mij is het voordeel dat dat niet meer kanquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo, weer een paar hersencellen afgestorven van de alcohol.
Hoe moet de TT dan precies worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft dat van New KidsKčk is of ze kčkt en als ze kčkt nie kijken dan, daor hedde ons Marie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |