Wel voor sex in den bilnaadquote:
quote:
Heerlijke macaroni opquote:
Het begon goed daarstraks.quote:
Dat kunnen we veranderenquote:
Ja, je kan niet alles hebbenquote:
Waarom niet?!quote:
Als dit het enige is dat je wil zal ik wel ff helpenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom niet?!Als ik dat wil dan moet dat zo ja!
Ik wil eigenlijk nog wel veel meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als dit het enige is dat je wil zal ik wel ff helpen
Nog meer koffie? Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel veel meer.
O.a. een man voor in m'n slaapkamer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog meer koffie? Dat wil ik ook wel
Kan je 'm niet meer vinden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
O.a. een man voor in m'n slaapkamer.
Ik wist niet eens dat die er zat.quote:
Ontsnapt? Nu begin ik het eng te vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die er zat.Ons pap wel, maar toen was ie al ontsnapt.
Ja ik ook, omdat ik nieteens wist dat ie er uberhaupt was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontsnapt? Nu begin ik het eng te vinden
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jijquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ook, omdat ik nieteens wist dat ie er uberhaupt was.
Ja hallo, ik heb deze onzin niet verzonnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
Hm ok. Maar ga een vent zoeken danquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb deze onzin niet verzonnen.Ik kreeg die informatie.
Hey jij weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |