abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81348563
TS, het is gaon niet goan.
pi_81348583
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Alsof ik glijmiddel nodig heb.
Wel voor sex in den bilnaad
pi_81348590
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

gast
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:31:24 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81348677
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel voor sex in den bilnaad
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:37:16 #30
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81348914
Is iedereen nou ineens weg.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81349610
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is iedereen nou ineens weg.
Heerlijke macaroni op
pi_81352932
Het is rustig
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:50:28 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81354130
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is rustig
Het begon goed daarstraks.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81354540
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is rustig
Dat kunnen we veranderen
pi_81354555
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het begon goed daarstraks.
Ja, je kan niet alles hebben
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:02:41 #36
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81354710
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, je kan niet alles hebben
Waarom niet?! Als ik dat wil dan moet dat zo ja!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81354833
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom niet?! Als ik dat wil dan moet dat zo ja!
Als dit het enige is dat je wil zal ik wel ff helpen
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:05:43 #38
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81354884
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als dit het enige is dat je wil zal ik wel ff helpen
Ik wil eigenlijk nog wel veel meer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81354931
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk nog wel veel meer.
Nog meer koffie? Dat wil ik ook wel
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:07:33 #40
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81354971
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nog meer koffie? Dat wil ik ook wel
O.a. een man voor in m'n slaapkamer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81355117
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

O.a. een man voor in m'n slaapkamer.
Kan je 'm niet meer vinden?
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:11:52 #42
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81355168
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan je 'm niet meer vinden?
Ik wist niet eens dat die er zat. Ons pap wel, maar toen was ie al ontsnapt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81355242
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat die er zat. Ons pap wel, maar toen was ie al ontsnapt.
Ontsnapt? Nu begin ik het eng te vinden
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:14:35 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81355300
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ontsnapt? Nu begin ik het eng te vinden
Ja ik ook, omdat ik nieteens wist dat ie er uberhaupt was.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81355354
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ik ook, omdat ik nieteens wist dat ie er uberhaupt was.
Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:17:52 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81355478
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
Ja hallo, ik heb deze onzin niet verzonnen. Ik kreeg die informatie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81355950
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Denkbeeldige mensen ontsnappen uit jouw slaapkamer. Lekkere LSD-trip heb jij
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81355965
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja hallo, ik heb deze onzin niet verzonnen. Ik kreeg die informatie.
Hm ok. Maar ga een vent zoeken dan
pi_81355986
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hey jij weer
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:36:03 #50
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81356424
Ik ben naar Plein 79
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')