gek he, om half 4 's-nachts!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:21 schreef Puala het volgende:
Ik kan niet slapenEn wat is het rustig hier
Zo toch nog maar een poging doen tot..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef FedExpress het volgende:
goeiemoggel!QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Hoe oud ben je ongeveer? En hoe oud zijn hun?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:41 schreef Pinterman het volgende:
Bosschenaren, ik heb morgen visite uit het buitenland, en wil ze graag een avond mee op stap nemen hier in Den Bosch. Zit te denken maar ben nog in dubio - het moet een gezellige tent zijn waar men ook nog een beetje danst en staat te drinken, maar met neutrale muziek (pop oid) en mensen. Geen paupertent als de Taveerne dus, maar ook geen PleinIemand een goed idee? Moet m'n stadje wel goed doen voorkomen natuurlijk!
Tussen de 25 en de 30quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ongeveer? En hoe oud zijn hun?
Ik hoor hier de Lalalaa langskomen maar eventueel zit er ook wel wat bij aan de Parade?
Parade is wel wat jonger inderdaad maar misschien is hart van brabant iets? Dat zit op die hoek in ieder geval.. Geen idee welke leeftijd het is ofzo maar anders Lalalaa ofzo? Misschien weet de rest nog wel wat vaak ga ik ook niet uitquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:55 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Tussen de 25 en de 30Parade denk ik ook aan maar is misschien iets jonger publiek?
Ik ben een echte kroegdrinker dus weet er allemaal het fijne niet van
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
HahahahahIets van vervroegde kerstversiering
Of ze zijn oranje-achtig niet? Voor het WK?
Dat laatste zou niet eens zo gek zijn geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee.Maar ik dacht zie ik dat nou goed of ben ik aan het hallucineren ofzo.
Hoezo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat laatste zou niet eens zo gek zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |