Klopt Ali, ik vraag me af of er camera's in de rechtszaak toegestaan zullen wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op deze site de man die het initiatief genomen heeft.
http://www.thepostemail.c(...)kingdom-of-darkness/
Ja hoor. Want het is geen normale rechtzaak maar een rechtzaak met alleen maat critici van Obama. Het wordt dan ook niet in een officiële rechtszaal gehouden maar in zaaltje in Harlem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Klopt Ali, ik vraag me af of er camera's in de rechtszaak toegestaan zullen worden
Waarom zouden ze de rechtszaak houden dan denk je? Alleen om negatieve publiciteit te generen voor Obama?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja hoor. Want het is geen normale rechtzaak maar een rechtzaak met alleen maat critici van Obama. Het wordt dan ook niet in een officiële rechtszaal gehouden maar in zaaltje in Harlem.
Waarom de veronderstelling dat dit een kangeroo court zal worden? het zou kunnen daar niet van, het heeft natuurlijk wel iets theatraals en bevooroordeeld de aankondiging enzoquote:Oftewel, een gewone demonstratie tegen Obama waar waarschijnlijk geen hoor en wederhoor toegepast zal worden. Want die mensen die die 'rechtszaak' organiseren willen toch geen tegengeluid horen.
Ik weet niet wat het exacte doel van die rechtszaak is. Maar negatieve aandacht voor Obama lijkt me wel iets wat ze graag bereiken. Al denk ik dat ze eerder negatieve aandacht over zichzelf afroepen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de rechtszaak houden dan denk je? Alleen om negatieve publiciteit te generen voor Obama?
Trouwens 5th Amendment CITIZENS GRAND JURY klinkt redelijk officieel en is een provisie vd constitutionele wet vd V.S. helemaal 100% nutteloos kan het niet zijn, eerst zou ik het liever even afwachten om te bezien wat het zoal inhoud.
Voor hetzelfde geld stelt het idd geen ruk voor, maar jij meent dat vooraf al te kunnen weten. Ik weet dat niet dus kan ik ook niet weten of je wel of niet gelijk hebt, ik wacht het af en ben benieuwt
[..]
Waarom de veronderstelling dat dit een kangeroo court zal worden? het zou kunnen daar niet van, het heeft natuurlijk wel iets theatraals en bevooroordeeld de aankondiging enzo
Men kondigt de aanklacht aan maar de tegenpartij zou ook een youtube kunnen maken waarin ze de aanklacht weerleggen
maar zover ik weet bestaat die niet..
waarom dan niet? zo je dan kunnen denken
Hier kan ik geen kaas van makenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij heeft net zijn daden al bewezen dat hij wallst. is niet mainst. case closed.
Met zo'n bron zou ik ook lachen.quote:
Zal ik doen maar wil daar wel zelf de tijd voor nemen, dit onder druk te doen werkt in feite averechtsquote:Op zondag 9 mei 2010 04:12 schreef Barcaconia het volgende:
Wat moet je nu met dit topic? Je hebt al bewezen geen discussie te kunnen voeren en alle argumentatie uit de weg te gaan. Dit topic had al een slotje, ga je nu je wijze van discussiëren verbeteren?
Kom dan eerst eens met fatsoenlijk tegengas tegen de argumenten uit het gesloten topic.
Michelle geeft aan dat de mensen die ze tegenkwamen Obama als een keniaan zien. Omdat die een keniaanse vader heeft waarschijnlijk. Nergens zegt ze dat Obama in Kenia is geboren.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:56 schreef mediacurator het volgende:
Kijk zelf hoe Michelle Obama haar man een 'Keniaan' noemt
[ afbeelding ]
(plaatje van het filmpje): '... Barack Obama, een Keniaan...'
Op youtube is een video geplaatst van een 'fundraiser' uit 2007 (bijeenkomst om geld op te halen) waarin Michelle Obama haar man duidelijk een 'Keniaan' noemt. Het is in korte tijd de tweede video die is opgedoken waarin Barack Obama door zijn eigen vrouw wordt geïdentificeerd als geboren in Kenia, wat alleen maar meer bewijs levert voor het feit dat Obama én voortdurend glashard gelogen heeft, én een illegale president is.
Tijdens de bijeenkomst in Tampa (Florida) schept Michelle Obama op over het feit dat er zoveel mensen waren die haar man wilden zien spreken, dat ze niet in de zaal pasten en buiten in de rij moesten blijven staan. Op de video zegt ze na ongeveer twee minuten het volgende:
'Dat herinnerde me aan onze reis naar Afrika, twee jaar geleden, en de opwinding die we in dat land voelden - de hoop die mensen terecht zagen in alleen al de aanwezigheid van iemand als Barack Obama, een Keniaan, een zwarte man, een man van groot staatsmanschap van wie zij geloofden dat hij het lot van de wereld zou kunnen veranderen.'
Daarnaast had Michelle zware kritiek op de Verenigde Staten. 'We leven nog steeds in een te gemeen land. We zijn niet aardig voor elkaar en dat zien we terug in de politiek. Ik heb er geen vertrouwen in dat Amerikanen meer willen dan wat we hebben... We doen er niets aan.' Tevens omschreef ze de Amerikanen als 'te cynisch', 'te verdeeld' en zei ze dat ze zich 'laten leiden door angst'.
Op 12 april plaatsen we in het artikel 'Keniaanse minister: Obama is hier geboren' de eerste video waarin Michelle Obama Kenia omschrijft als het 'thuisland' van haar man. Deze opname is van een toespraak die Michelle in juni 2008 hield voor de Gay & Lesbian Leadership Council van het Democratische Nationale Comité in New York. De vrouw van Barack Obama plaatste toen de strijd vorige eeuw voor gelijke rechten voor zwarten in de VS op één lijn met de huidige agenda van homoseksuele activisten.
Haar pleidooi deed sterk denken aan het boek 'Regels voor Radicalen' (1971) van de extreem linkse activist Saul Alinsky, één van de vroegere vriendjes van de huidige Amerikaanse president: 'En (Barack) zegt 'Dat in de wereld zoals die zou moeten zijn - en hoe ziet deze eruit? Wel, in de wereld zoals deze zou moeten zijn kunnen we samenwerken om wetten zoals de DOMA (Defense of Marriage Act, oftewel de huwelijksbeschermingswet) en 'don't ask don't tell' (= geen openlijke homoseksualiteit in het leger) te herroepen (applaus).' Ze beloofde dat onder Obama de 'Lesbian Gay Bisexual Transvestites' (LGBT) gemeenschap gelijke rechten zou krijgen.
Het bezoek van de Obama's aan Kenia in 2006 is te zien in de DVD-documentaire 'Senator Obama gaat naar Afrika'. De producenten van de film, Bob Hercules en Keith Walker, maakten al eerder een documentaire over Saul Alinsky, getiteld: 'De Democratische Belofte: Saul Alinsky en Zijn Nalatenschap.'
In een poging om de kwestie rond Obama's geboortecertificaat op te lossen verklaarde de gouverneur van Hawaii, de Republikein Linda Lingle, afgelopen zondag dat de Amerikaanse president is geboren in het Kapi'olani Ziekenhuis in Honolulu. Vreemd genoeg hebben eerdere officiële verklaringen met geen woord gerept over dit ziekenhuis, en werd er in sommige gevallen zelfs een ander ziekenhuis (het Queens Medical Center) genoemd.
De bovenstaande uitspraken van Michelle Obama dragen verder bij aan de steeds grotere twijfels die er zijn over het waarheidsgehalte van dit soort officiële verklaringen, zeker omdat Obama al zo'n 2 miljoen dollar uitgaf aan advocaten om de openbaarmaking van zowel zijn originele geboortecertificaat als andere documenten te voorkomen. (2)
Xander
Michelle Obama: Barack Obama is a Kenyan and America is too mean
En dat is dus complete onzin. Die zijn allang vrijgekomen.quote:zeker omdat Obama al zo'n 2 miljoen dollar uitgaf aan advocaten om de openbaarmaking van zowel zijn originele geboortecertificaat als andere documenten te voorkomen. (2)
Het is een hoop informatie en links in die post waarover je je ideeën in ongelofelijk rap tempo helemaal klip en klaar hebt vorm kunnen geven, dank voor het delen van je mening hierover en de snelle reactiequote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Michelle geeft aan dat de mensen die ze tegenkwamen Obama als een keniaan zien. Omdat die een keniaanse vader heeft waarschijnlijk. Nergens zegt ze dat Obama in Kenia is geboren.
[..]
En dat is dus complete onzin. Die zijn allang vrijgekomen.
Mja, het is weer het zelfde verhaal.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is een hoop informatie en links in die post waarover je je ideeën in ongelofelijk rap tempo helemaal klip en klaar hebt vorm kunnen geven, dank voor het delen van je mening hierover en de snelle reactie
QFTquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef VancouverFan het volgende:
Sommige mensen willen maar 1 ding horen en zoeken overal naar bevestiging daarvan. Dat er veel meer bewijs is dat Obama op Hawaii is geboren doet er niet toe. Dat ene zinnetje van een krant of uitspraak van Michelle is het bewijs waar hopeloos aan vastgeklampt wordt.
Dit topic betreft specifiek Obama maar als je iets dieper graaft schuilt hier een verhaal achter die helemaal niet puur sang over Obama gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mja, het is weer het zelfde verhaal.
Officiële bewijzen dat die op Hawaii is geboren negeren, 1 zinnetje uit een Afrikaanse krant meteen voor waar aannemen.
Sommige mensen willen maar 1 ding horen en zoeken overal naar bevestiging daarvan. Dat er veel meer bewijs is dat Obama op Hawaii is geboren doet er niet toe. Dat ene zinnetje van een krant of uitspraak van Michelle is het bewijs waar hopeloos aan vastgeklampt wordt.
Dan kom ik weer terug op een eerder gemaakte opmerking:quote:Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit topic betreft specifiek Obama maar als je iets dieper graaft schuilt hier een verhaal achter die helemaal niet puur sang over Obama gaat
De essentie hiervan houdt in dat Obama juist maar 1 schakeltje is van een veel groter geheel, komt er in kort op neer dat een bepaalde stroming neo conservatieven de Amerikaanse politiek heeft beïnvloed op een nogal rigoureuze manier sinds de Reagan administratie
De invloed op de Amerikaanse politiek zou vanuit Republikeinse huize zowel als vanuit de Democraten uitgeoefend worden
Maar dat zou te off topic zijn om dat hier in zijn geheel te behandelen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neer
Dat is veel logischer dan een onbesproken Amerikaan op die plaats zetten
Wat ik bedoelde m.a.w. de bedoeling is een z.g.n. "Het kan over links, het kan over rechts" idee verder uit te diepen; zaken als economie, politieke lobbyisten, buitenlandse politiek, nieuwe wereld orde zijn allemaal afzonderlijke strategieën waar noch links noch rechts een specifieke monopoly op heeftquote:Op zondag 9 mei 2010 14:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op een eerder gemaakte opmerking:
[..]
Voormalig adviseur voor de Clinton administratie zou als eerste iets gezegd over Obama een tijd geledeni dat Obama nooit op Colombia Universiteit had gezetenquote:George Stephanopoulos (born February 10, 1961) is an American broadcaster and political adviser. He is currently ABC News's Chief Washington Correspondent and the host of ABC's Sunday morning news show This Week. Prior to joining ABC News, he was a senior political adviser to the 1992 U.S. presidential campaign of Bill Clinton and later became Clinton's communications director.
Dat zou je wel denken he? Zo'n belangrijke rechtszaak.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
Okee, ik hoop dat er in dit topic WEL fatsoenlijk gediscussieerd kan worden.
Hmmm dat rense.com ziet er op z'n zachtst gezegd enigszins onbetrouwbaarl uit.
Stel dat er ECHT een rechtszaak zou komen en stel dat het ook eentje zou zijn die er iets toe doet, zou heel Internet dan niet plat liggen van alle berichten er over, en zou je nog naar GTST kunnen kijken, omdat elke zender 24 uur per dag er verslag van wil doen?
Het is geen echte rechtzaak.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
Stel dat er ECHT een rechtszaak zou komen en stel dat het ook eentje zou zijn die er iets toe doet, zou heel Internet dan niet plat liggen van alle berichten er over, en zou je nog naar GTST kunnen kijken, omdat elke zender 24 uur per dag er verslag van wil doen?
En die 5th ammendment dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is geen echte rechtzaak.
Het zijn gewoon een stel Obama crtici die zich verzamelen in New York. En in plaats van het een demonstratie noemen, zeggen ze dat het en "Civil Grand Jury" wordt. Iets wat voor complotgelovers is uitgevonden.
Wat is daarmee?quote:
Ik zie niks van dat staan in een objectieve uitleg daarover.quote:The Tenth Amendment of the U.S. Constitution gives us the absolute, mandated right to call for a trial with a jury of we the people sanctioned by the Constitution if we discover that the courts or government officials are not executing their duties and allowing the people due process. Thusly, the Constitution empowers our court.
Ligt eraan wat je ervan verwacht.quote:
En dan stort de media zich er op, want dat willen ze natuurlijk graag en dan hebben ze wereldwijde aandacht.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ervan verwacht.
Het is zo te zien een demonstratie tegen Obama, maar dan op een andere manier. Een soort conventie verspreid over meerdere dagen.
Ze proberen het te doen lijken alsof het iets officieels is en juridisch verantwoord, maar dat is dus echt niet zo.
Ik denk dat de Amerikaanse media hier wel doorheen prikt.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan stort de media zich er op, want dat willen ze natuurlijk graag en dan hebben ze wereldwijde aandacht.
quote:Serve as a jury member on American Grand Jury
Serving on a Grand Jury is exciting, education and worthwhile. It teaches you how the Grand Jury process works by getting you involved. American Grand Juries are conducted ONLINE. No need to travel, waste gas or spend money. A computer and an Internet connection is all that is needed to participate. American Grand Juries are normally conduced once-a-month and registration is limited. Send us your request to serve as a jury member!
Online-jurylidquote:Op zondag 9 mei 2010 19:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik denk dat de Amerikaanse media hier wel doorheen prikt.
De locatie waar het proces wordt gehouden is een zaaltje in Harlem. Niet bij een echte rechtszaal.
Je kunt zelfs Online jurylid worden!
[..]
http://americangrandjury.org/
The Daily Show With Jon Stewart | Mon - Thurs 11p / 10c | |||
The Born Identity | ||||
www.thedailyshow.com | ||||
|
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef NJ het volgende:
Vanaf 3:45.
Tot aan krantenknipsels in de Honolulu Times waarin z'n ouders in 1961 z'n geboorte hebben aangekondigd..
Om er nog maar over te zwijgen dat zelfs als Obama in Kenia is geboren, hij gewoon een natural born citizen is.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mja, het is weer het zelfde verhaal.
Officiële bewijzen dat die op Hawaii is geboren negeren, 1 zinnetje uit een Afrikaanse krant meteen voor waar aannemen.
Geweldigquote:Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef NJ het volgende:
<
Vanaf 3:45.
Tot aan krantenknipsels in de Honolulu Times waarin z'n ouders in 1961 z'n geboorte hebben aangekondigd..
Nog wat nachtjes slapen, dan zullen we het vanzelf zien toch? begint de 14de van deze maand dacht ik...quote:Op zondag 9 mei 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
Wat verwacht jij dat er gaat gebeuren vanaf vrijdag bij die 'rechtszaak'?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nog wat nachtjes slapen, dan zullen we het vanzelf zien toch? begint de 14de van deze maand dacht ik...
En de MSM link hierrr
Er zou bewijs aangeleverd worden over Obama's verleden, de kiezers zouden misleid zijn daar komt het op neer. Tevens zouden getuigen opgeroepen om over een aantal dingen onder ede verklaringen af te leggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat er gaat gebeuren vanaf vrijdag bij die 'rechtszaak'?
Een Supreme Court Justice.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:32 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar of het uiteindelijk zover zal komen valt nog te bezien uiteraard, er zou "toevallig" nog net een nieuwe minister van justitie benoemd zijn door Obama gisteren.
Het zou zomaar kunnen dat dat het geval is, maar ik heb mijn verdenkingen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Media, wat vond je van het stukje Daily Show? Bewijzen te over toch?
Het bestaat al sinds Amerika is ontdekt ongeveerquote:
quote:The 5th Amendment:
"No person shall be held to answer for a capital, or otherwise infamous crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury."
An article appearing in American Juror, the newsletter of the American Jury Institute and the Fully Informed Jury Association, citing the famed American jurist, Joseph Story, explained :
"An indictment is a written accusation of an offence preferred to, and presented, upon oath, as true, by a grand jury, at the suit of the government. An indictment is framed by the officers of the government, and laid before the grand jury. Presentments, on the other hand, are the result of a jury's independent action:
'A presentment, properly speaking, is an accusation, made by a grand jury of its own mere motion, of an offence upon its own observation and knowledge, or upon evidence before it, and without any bill of indictment laid before it at the suit of the government. Upon a presentment, the proper officer of the court must frame an indictment, before the party accused can be put to answer it.' "
Sinds Columbus? Dan hou ik mijn mond, dat is idd heel langquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het bestaat al sinds Amerika is ontdekt ongeveer
bron: americangrandjury.org constitution.org
[..]
Een jury, ja. Een online-jury, neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook totaal niet kritisch tov de sites die jij hier predikt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
In de tijd van Columbus dacht hij dat hij in India aangekomen was, vandaar dat men de bewoners van het land Indianen noemdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds Columbus? Dan hou ik mijn mond, dat is idd heel lang
Okee, zal niet overdrijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
In de tijd van Columbus dacht hij dat hij in India aangekomen was, vandaar dat men de bewoners van het land Indianen noemden
Niet overdrijven hoor
Wie merk je aan als idioten of sukkels? Dat was namelijk niet duidelijk in je post.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn kleuterjuf gebruikte vroeger wel de term "stelletje idioten" ipv "sukkels"..
Mag ik dat er wel neerzetten dan. als je mijn comment even 'edit-unlocked' maak ik dat in orde...
Ja die was zeer goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:23 schreef mediacurator het volgende:
Was het Predator Drones grapje van Obama leuk?![]()
"Jonas Brothers are here, they're out there somewhere. Sasha and Malia are huge fans, but boys, don't get any ideas. Two words for you: predator drones. You will never see it coming. You think I'm joking?"
bron: washingtonpost.com
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Ja die was zeer goed.
media je bent een leugenaar en weet gewoon niet waarover je het hebt
minister of justice.....wtf.....zo iets heet de AG of http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Attorney_General
En hij moet iemand nomineren voor de Supreme court. zijn 2de.
http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_Court_of_the_United_States
en die heeft weer helemaal niets te maken met de AG.
de Supreme court + Congress + Exective office (President) = US GOVERMENT
als je dat bedoelt zeg dat dan!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen worden
Nee, dat kan die zaak niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen worden
Waar hoop je dan op Media? Dat Obama afgezet wordt als president?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:17 schreef mediacurator het volgende:
De zaak dient morgen, en het is idd heel goed mogelijk dat het geen ene ruk voorstelt maar dat wil niet zeggen dat je dan geen hoop mag hebben natuurlijk..
Ik ben weer in BNW dus kan ik zeggen dat er het e.e.a. niet helemaal lekker loopt in de wereld en dat o.a. de regering Obama daar een steentje aan bijdraagtquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar hoop je dan op Media? Dat Obama afgezet wordt als president?
Kortom, je hebt gewoon een pleurishekel aan Obama.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik ben weer in BNW dus kan ik zeggen dat er het e.e.a. niet helemaal lekker loopt in de wereld en dat o.a. de regering Obama daar een steentje aan bijdraagt
Had liever een regering Ron Paul gezien maar helaas niemand had het door dat hij president kandidaat was, met dank aan de nalatige rol van de media hierin was het dus geen verassing
Ron Paul wil b.v. inzage in de boekhouding vd Federal Reserve
Heb ik Obama nooit horen zeggen, of zou het een slecht plan zijn om eens te weten hoe de staatsschuld vd V.S. zoal tot stand is gekomen?
Ik weet het klinkt misschien dweperig maar ik vraag jou toch ook niet hoe jij komt bij jouw schijnbaar onvoorwaardelijke admiratie voor Obama? Het lijkt wel of het een verre neef van je is of zo iets..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kortom, je hebt gewoon een pleurishekel aan Obama.
Ik zie jou tenminste allerlei dingen halen om maar zoveel mogelijk kritiek op hem te hebben. In Kenia geboren, doet niks met de staatsschuld, hij mag geen grappen maken, hij zou niet op de universiteit hebben gezeten.
Ik ben geen familie van 'm.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik weet het klinkt misschien dweperig maar ik vraag jou toch ook niet hoe jij komt bij jouw schijnbaar onvoorwaardelijke admiratie voor Obama? Het lijkt wel of het een verre neef van je is of zo iets..
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar er naar vragen deed ik dusver niet, misschien nu een goed moment?
Je neemt het iets te persoonlijk volgens mij, als zijnde TS gooi ik een aantal dingen in de groep die mijn stelling onderbouwen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ben geen familie van 'm.
Mijn vertrouwen in hem is niet oneindig zoals je nu suggereert. Maar ik vind het redelijk absurd worden hoe jij een lastercampagne tegen hem voert. Je roept vanalles wat je niet waar kunt maken en mensen die aantonen dat jij het fout hebt, negeer je gewoon.
Vanwaar al die moeite om telkens maar te klagen over Obama?
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen isquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Obama is een leugenaar en een grote draaier. Wettig of niet mbt een geboorte certificaat zou mij geen ene reet kunen schelen als hij echte change zou brengen. Maar die gast is Wallstreet en niet voor mainstreet. En iedereen trapt in zijn leugens. En dat is nog het meest bizarre van allemaa;.. Zelfs onze eigen tafeljournalisten en "o zo geweldige" maarten van rossem. Het is gewoon té Bizar. Eng zelfs.
Wat is je stelling dan precies? Die ben ik even kwijt geraakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je neemt het iets te persoonlijk volgens mij, als zijnde TS gooi ik een aantal dingen in de groep die mijn stelling onderbouwen.
Ik doe ook steeds de links erbij naar de bron, dus om nou te zeggen ik "roep" steeds van alles..
Dat heet "citeren"
Met name uit een aantal nieuwsbronnen, die zoveel mogelijk (lukt niet altijd) MSM zijn. Mijn persoonlijke mening is niet eens relevant, vrijheid van meningsuiting daarentegn is een andere kwestie
Je mag mijn mening wel weten maar die doet verder niet ter zake voor iemand die daar anders over denkt, dat is wat ik bedoel, zoals ik juist zei;quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is je stelling dan precies? Die ben ik even kwijt geraakt.
Waarom al die moeite om alleen maar te citeren zonder eigen mening?
Je hebt wel een paar ergernissen zeg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je mag mijn mening wel weten maar die doet verder niet ter zake voor iemand die daar anders over denkt, dat is wat ik bedoel, zoals ik juist zei;
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen is
Waar zijn al die klimaat verandering mensen nu? terwijl de grootste natuur ramp in de geschiedenis voor zover ik weet aan de hand is?
Nu er geen CO2 tax af te troggelen valt is het nu ineens niet meer interessant [/persoonlijke mening]
ik zeg toch mijn mening is te breed en verstrekkend om hier zomaar even neer te leggen, had ik ook niet geprobeerd maar jij vroeg er toch potdikkie om?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je hebt wel een paar ergernissen zeg.
Maar ik vroeg naar je stelling over Obama. Want daar heb jij dit topic over gestart. Niet over de euro of het klimaat.
Toch begrijp ik het niet helemaal. Er is al aangetoond dat Obama op Hawaï geboren is, dat hebben filmpjes met de originele documenten afdoende bewezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je mag mijn mening wel weten maar die doet verder niet ter zake voor iemand die daar anders over denkt, dat is wat ik bedoel, zoals ik juist zei;
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen is
Waar zijn al die klimaat verandering mensen nu? terwijl de grootste natuur ramp in de geschiedenis voor zover ik weet aan de hand is?
Nu er geen CO2 tax af te troggelen valt is het nu ineens niet meer interessant [/persoonlijke mening]
Ik trek het nu in een wat breder perspectief.. de huidige regering in de V.S. speelt tevens een rol hierin
Als je de topic een beetje gevolgd hebt (aandachtig dan) zou je opgemerkt moeten hebben dat het geboorte ding relatief onbelangrijk is vergeleken de rest dat er tegen hem op tafel ligt. Dus dat het bij lange na niet het enige is waar het over gaat momenteel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het niet helemaal. Er is al aangetoond dat Obama op Hawaï geboren is, dat hebben filmpjes met de originele documenten afdoende bewezen.
Dus het lijkt toch op een persoonlijke hetze. Want laten we wel wezen, hoeveel meer bewijzen heb je nodig? Hij is gewoon Amerikaan. Dus als er een proces komt kunnen ze hem niets maken, want de papieren dus bewijzen zijn er.
Ik vind dat volgens jou 'geboorte-ding' juist uitermate belangrijk. Zoniet het belangrijjkste.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als je de topic een beetje gevolgd hebt (aandachtig dan) zou je opgemerkt moeten hebben dat het geboorte ding relatief onbelangrijk is vergeleken de rest dat er tegen hem op tafel ligt. Dus dat het bij lange na niet het enige is waar het over gaat momenteel.
Jij zegt dat je dit topic, over Obama, bent gestart om een stelling te onderbouwen. Dan mag ik toch wel aannemen dat die stelling over Obama gaat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zeg toch mijn mening is te breed en verstrekkend om hier zomaar even neer te leggen, had ik ook niet geprobeerd maar jij vroeg er toch potdikkie om?
Kijk, laster is strafbaar.. zeker tegen een president van een land als de V.S.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef Amos_ het volgende:
Communisten? Waar komen die ineens om de hoek kijken?
Als het aan de communisten lag hadden we nu allemaal ons staatsbedrijfsjasje nog aan hoor?
En ik ben het met VancouverFan eens, het lijkt me meer een grote lastercampagne. Vooral gebaseerd op Yes we (hot) can(ned air) ...
Waar ik heen wil met dit topic? leuke vraag als er uitgerekend morgen mogelijk iets significant daarover plaats moet vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef Amos_ het volgende:
Waarom zouden ze? Ook daar heb je freedom of speech. Maar ik snap nu nog steeds niet waar je heen wil met het topic. De vraag is immers of hij een wettige president is. En het antwoord daarop is simpel edoch sluitend : Ja.
Zoals gezegd niet onwettig zie link hierrrquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:58 schreef Amos_ het volgende:
Wat gaat er morgen dan gebeuren? Een niet-wettige hoorzitting?
En bewijs tegen Obama op wat voor manier? Bewijs dat ie te hard heeft gereden ooit?
gehele wetsartikel hierrrrrrquote:HISTORY OF FEDERAL GRAND JURY POWER
I want to draw your attention to a law review article, CREIGHTON LAW REVIEW, Vol. 33, No. 4 1999-2000, 821, IF IT'S NOT A RUNAWAY, IT'S NOT A REAL GRAND JURY by Roger Roots, J.D.
"In addition to its traditional role of screening criminal cases for prosecution, common law grand juries had the power to exclude prosecutors from their presence at any time and to investigate public officials without governmental influence. These fundamental powers allowed grand juries to serve a vital function of oversight upon the government. The function of a grand jury to ferret out government corruption was the primary purpose of the grand jury system in ages past."
The 5th Amendment:
"No person shall be held to answer for a capital, or otherwise infamous crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury."
Het is de procedure die volgens de constitutionele wetten vd V.S. toegepast mogen worden door de burgers vh land zodra er verdenkingen zijn van wantoestanden in de politiek..quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:57 schreef Amos_ het volgende:
En daar wil ik ook nog even bij toevoegen dat heel die ATLAH "kerk" bol staat van de Obama-haat.
Lekker onbevooroordeelde hoorzitting dus
Gelukkig kan racisme niet verweten worden gezien de aanklager zelf een zwarte man is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:42 schreef Amos_ het volgende:
En het gegeven dat een rechtbank/jury altijd onbevooroordeeld dient te zijn? Dat gaat in deze zaak absoluut niet op. Oftewel, de zaak is niet rechtsgeldig.
Bovendien is er geen sprake van wantoestanden maar simpelweg Obamahaat.
Dat is onzin. Een zwarte man kan nog steeds racistisch zijn tegenover een andere zwarte man. Maar met Obama-haat bedoel ik gewoon de aversie tegen Obama zelf. Dat ie ook nog zwart is zien ze dan als extra "handicap" vrees ik..quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Gelukkig kan racisme niet verweten worden gezien de aanklager zelf een zwarte man is.
En wat heeft Obama dan veranderd dat tegen de Grondwetten van Amerika ingaat?quote:Heus, het gaat niet om Obama, het gaat erom dat Amerikanen terug willen naar de oorspronkelijke constitutionele normen op basis waarvan hun land ooit gesticht is. Zij stevenen af op Europese normen hetgeen zij verwerpelijk en on Amerikaans vinden.
Een aanklacht van racisme tegen een zwarte man die een andere zwarte man zou discrimineren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is onzin. Een zwarte man kan nog steeds racistisch zijn tegenover een andere zwarte man. Maar met Obama-haat bedoel ik gewoon de aversie tegen Obama zelf. Dat ie ook nog zwart is zien ze dan als extra "handicap" vrees ik..
[..]
En wat heeft Obama dan veranderd dat tegen de Grondwetten van Amerika ingaat?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:00 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een aanklacht van racisme tegen een zwarte man die een andere zwarte man zou discrimineren?
Interessante hypothese maar waarom denk je zou hij discrimineren? Omdat hij zwart is? Rev Manning is zelf toch ook zwart
Inderdaad, in een land als bijvoorbeeld Suriname is juist ontzettend veel racisme onderling tussen de verschillende huidskleuren. Bijvoorbeeld mensen die donkerbruin zijn worden gediscrimineerd om hun huidskleur door de mensen die een iets lichtere huidskleur hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:Ja ik zeg dat ook echt... Goed lezen wat ik zeg. Jij zegt dat het geen racisme kan zijn omdat de aanklager ook zwart is. Dat is onzin zeg ik vervolgens, omdat ook een zwarte man een andere zwarte man om zijn kleur kan haten/uitsluiten.
Dat van dat vermeend racisme wordt een beetje oud, vindt je niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Amos_ het volgende:
Welke rest? "Bewijs" ontbreekt in ieder geval. Het is meer een persoonlijke hetze uit de nogal racistische kant van Amerika die vooral baalt dat een zwarte man president is.
En? Wat is nou de uitkomst van de 'hoorzitting'?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef mediacurator het volgende:
De kritiek op Obama groeit maar is geen rassenhaat volgens Jon voight (vader Angelina Jolie)
Jon voight Letter - "Obama is a destroying out country" Not a race issue!
Zal wel losgelopen zijn, uitgelopen op een soort schreeuwende kudde die, met de broek op de enkels, hossana aan het zingen is in hun enge kerkelijke sektegebouw.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En? Wat is nou de uitkomst van de 'hoorzitting'?
Maar het is dus serieus doorgegaan? Dacht eigenlijk dat het wel afgeblazen zou worden op het laatste moment.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:40 schreef VancouverFan het volgende:
Vandaag is de eerste dag. En het is een uur of 6 vroeger in NY. Dus ze zullen nog wel bezig zijn.
Ik weet niet of het doorgegaan is. Ik ga alleen af op de genoemde data en het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het is dus serieus doorgegaan? Dacht eigenlijk dat het wel afgeblazen zou worden op het laatste moment.
quote:14 May 2010 -We will meet at 9AM on 116th street and Broadway Avenue to march around Columbia University, then get on Downtown #1 Train to 96th street then crossover on the subway station to get to the uptown side and take the #2 train to 125th street, then walk down 2 blocks down to 123rd street, Prayer, Jury processing, swearing in of the judge, establishing the parameters of the case, setting voir dire
15 May 2010 - Opening Statements by the defense, prosecution, and judge, and registering evidence
16 May 2010 - Calling witnesses, present evidence
17 May 2010 - Calling witnesses, present evidence
18 May 2010 - Calling witnesses, present evidence
19 May 2010 - All evidence will be presented, jury will go out and comeback with a verdict
Wil ik ook graag weten!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:45 schreef VancouverFan het volgende:
Wie doet de verdediging voor Obama?
En welke onafhankelijke rechter zit de zaak voor?
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wow, wordt deze topic gesponsord door uiterst rechts amerika?
Grappig dat jij dat zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:31 schreef mediacurator het volgende:
"First they ignore you, then they laugh at you, then they attack you, then you win." Mahatma Gandhi
Media..... ter ondersteuning...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:31 schreef mediacurator het volgende:
"First they ignore you, then they laugh at you, then they attack you, then you win." Mahatma Gandhi
Main Stream Media drijft nu spot met Obama Trial....
huffingtonpost.com
wel iets meer MSM dan geen stijl....maar zeker niet dagelijkse kost zoals Foxnews/msnbc/NBC/CBS/ABCquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:49 schreef VancouverFan het volgende:
Trouwens de Huftingpost is net zo MSM als GeenStijl of een andere weblog.
quote:Met de ondertekening van de nieuwe zorgwet op 23 maart j.l. boekte president Obama een historische overwinning. De nieuwe wet maakt gezondheidszorg voor iedereen toegankelijk. Ook voor de 32 miljoen Amerikanen die nu nog onverzekerd zijn. Met deze nieuwe wet komt er een einde aan de jarenlange krachtmeting tussen voor- en tegenstanders van de hervormingen van de gezondheidszorg. Maar welke prijs betaalde Obama hiervoor?
In de ZEMBLA-aflevering ‘Obama’s Deal’ een reconstructie van het gevecht tussen de president, de lobbyisten van de medische industrie en het Congres. Een strijd van achterkamertjespolitiek en keiharde dollars. ZEMBLA is te zien op zondag 16 mei om 21.45 uur bij de VARA/NPS op Nederland 2.
En daar zijn ze de hele dag mee bezig geweest?quote:Day 2 summary of the trial of Barack Obama in Harlem
Today the trial got down to business following the preliminary events yesterday.
The jury was sworn in and testimony was taken. Right off the bat a witness testified to the strange circumstances surrounding Obama's selective service card. Major discrepancies regarding dates are noted, according to private investigators who uncovered the information that Obama gave false information concerning his selective service card:
"Linda Bentley, the 1st witness is sworn in. Bentley is an investigative reporter from Arizona and she was a very impressing and convincing witness with her testimony on Obama's selective service card. Bentely, also a former private investigator went into great detail how Steve Hoffman (an immigration agent) obtained Obama's selective service records. Hoffman filed a request for Obama's selective service records after he saw an interview with George Stephanopolous back in September 2008.
Obama stated during the interview that "he filed for selective service after he graduated from high school". Bentley then noted that Obama graduated in 1979 and at that time there was no requirement to file a selective service card since President Ford ended that requirement back in 1975.
Bentley then stated that Hoffman noted that the filing date on Obama's selective service card was just 6 weeks prior to when he obtained the requested information. The date filing date on the card was just two days after the Stephanopolous interview. There were many dates mentioned, but this is what your reporter is stating that he heard.
There was also an issue with the stamp on the document since there was only a two digit number year (80), rather than a four digit number (1980). Bentley questioned whether the number was made two digits to give the appearance that it was filed in 80, rather than 08 (1980 rather than 2008).
Further discrepancies were noted regarding Obama's Social Security Number, which was issued in the state of Connecticut to a man, now deceased, who was born in the year 1890 in Connecticut. Obama never lived in Connecticut. Thus, why would he have a Connecticut-issued Social Security Number from there rather than Hawaii, where he supposedly was born?
Another stunning piece of testimony was provided concerning Obama's 'certification of live birth' from Hawaii:
Obama's certificate of live birth was printed by a laser printer, but then stated that there were no laser printers back in 1961.
The serial number was blacked out on the document as to hide the date that it was actually filed.
Manning also stated that the COLB was altered and it states on the document that "any altering will make this document
invalid."
quote:Further updates on Conservative Examiner may become impossible due to the new series being presented concerning our exclusive in-depth investigation revealing highly disturbing information on the government's secret plan to override our liberties and consolidate its power to oppress the citizens.
However, should that become necessary you can find daily updates on the trial at my blog, The Liberty Sphere.
Even een leuke eruit gevist. Ik ben benieuwd hoe ze dat bepaald hebbenquote:Obama's certificate of live birth was printed by a laser printer, but then stated that there were no laser printers back in 1961.
Waren er nog topics van jou hand te bewonderen waar we een voorbeeld aan kunnen nemen?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef Barcaconia het volgende:
Als dit soort non-nieuws de standaard van BNW is kunnen ze dit forum beter opdoeken![]()
quote:Er is toch allang bepaald dat die civic grand jury meer een toneelstuk is dan een inhoudelijke discussie?
BNW is juist dé plaats hiervoorquote:Op zondag 16 mei 2010 11:18 schreef Barcaconia het volgende:
Als dit soort non-nieuws de standaard van BNW is kunnen ze dit forum beter opdoekenEr is toch allang bepaald dat die civic grand jury meer een toneelstuk is dan een inhoudelijke discussie?
Is dat niet ONZ of anders TTK? Ik ben toch wel iets meer inhoudelijke discussie gewend van BNW over het algemeenquote:
Ja? Dat wordt hier toch gedaan?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat niet ONZ of anders TTK? Ik ben toch wel iets meer inhoudelijke discussie gewend van BNW over het algemeen
Reageren op andermans post bijvoorbeeld.
quote:Witness Anthony Jones:
- Anthony Jones is an attorney and a member of Pastor Manning congregation. Jones is a former Democrat that got his law degree from Vanderbilt University in Tennessee and a degree from Union Seminary school as well. He also attended Columbia University and Manning questioned him whether anyone at CU knew of Obama or went to class with him. Of course the answer was "no".
- Manning then mentioned that countless CU students have come to Atlah for research on Pastor Manning, Harlem and the church for their PHD thesis. Jones agreed that "he had witnessed many students come to Atlah to make appointments for research purposes".
- Manning then asked Jones if he had any knowledge of Obama meeting any of the community leaders or pastors in the CU area or in the Harlem area. Jones answered, "no, not that he ever heard of". James Cone and Cornel West were also influential during the 1981-1983 era that Obama allegedly went to CU and again, there is no evidence that they assisted Obama in any research of thesis.
- There is no evidence that Obama frequented the Harlem area and he barely made any mention of this in any of his writings as well. Manning stated that Obama did mention one particular church in Harlem, but only that he sat in the back row once to listen to the choir music. Central Park was mentioned also, but nothing about Harlem.
Manning also stated that there was a liberation book store that was very popular at that time and again, Obama never mentioned it and there is no proof that he ever went to that book store like most CU students do.
Manning then asked Jones if the CIA ever recruits from college universities and Jones stated, "yes". Then Afghanistan and the war with Russia was discussed briefly and then the witness testimony ended. Jones was another intelligent and credible witness that Manning put on the stand.
I am a retired cop and I must say that I am impressed by Pastor Manning's method of questioning and presentation. He is doing an amazing job. I also want to add that his congregation is made up of the most well mannered people that I have ever met. They are surrounded by God and that speaks volumes for their Pastor, James David Manning.
It is an honor that I am sitting in this court and exclusively reporting on this trial.
Steve Cooper
The Conservative Monster.com
Het begint zo toch wel een trieste lastercampagne te wordenquote:Update on Manning Trial of Barack Obama--Day 3
During the proceedings today in Harlem, New York, testimony was entered into the record from the founder of the Marxist organization at Occidental College, where Obama first entered college. The man, Dr. John Drew, is a former friend of Obama.
In this interview Dr. Drew stated:
1. Dr Drew was the founder of the Marxist Organization at Occidental College.
2. Obama was a radical Marxist revolutionary that constantly preached about redistribution of wealth and transformation of the political system.
3. Obama had no black friends, they were only white and foreigners (Middle Eastern)
4. Obama wanted to overthrow the wealthy
5. Obama had no girlfriends and that he was not a hard working student that hit the books hard. He liked to party more than study.
6. Islam and Marxism fit together perfectly and that is why leftists and the Muslim students mixed very well.
7. Obama was always dressed very nice, had designer clothes and drove in a BMW. Obama's friend Mohammed Chandoo from Pakistan seemed to be rolling in cash and Obama was not struggling at all. They spent their money on partying, pot and hotel rooms.
Pastor Manning then stated that Dr. Drew was a tremendous find, because of his close association with Obama and his radical views from his college days. Dr. Drew mentioned to Manning that he "tried to get the word out about Obama's radical views prior to the election, but nobody would listen to him."
You can read the entire summary of the day here.
Testimony was also taken regarding Obama's days at Columbia University--or I should say his absence from Columbia University where he was supposed to be a student.
Dr. Manning also announced that he will introduce into the evidence testimony from a former CIA agent who served simultaneously as a KGB spy. That information will be present on Monday
3 dagen lang alleen maar roepen dat Obama niet naar een Universiteit zou zijn geweest.... Als dat HET bewijs moet zijn....quote:TUESDAY, MAY 18, 2010
Obama Trial in Harlem--Day 4
Day 4 of the big public trial of Barack Obama in Harlem, New York is now in the record books.
A recap of today's proceedings can be found here.
Here are a few highlights:
First, I want to say that I believe Pastor Manning and his witnesses are proving without a doubt that Obama did not ever attend Columbia University physically. Some of Pastor Manning's witnesses are members of his congregation, but they have been very credible with their testimony. It is their community and they know every nook and cranny of their neighborhood, unlike Obama.
Obama stated in his book "Dreams From My Father" (rumored to be written by Bill Ayers) that he briefly lived at 109th Street and Broadway in Spanish Harlem while he says he attended Columbia University. The only problem is that address in not located in Spanish Harlem and for someone to say that after living in the area and attending the University shows that they do not know the area. So, you figure that one out.
Remember that the purpose of this trial is to prove that Obama never attended Columbia University and that his degree that he obtained was allegedly bought, not earned. Columbia University refuses to comment on this issue or respond to questions. What are they so afraid of? Do you mean to tell me that these records are also sealed? Interesting...
And then there was introduced into evidence THIS video which was produced by Fox News:
Pastor Manning then submitted into evidence a documentary done by Bill Hemmer of Fox News on Obama, prior to the election. The video stated that "over 400 students and faculty were questioned and not one of them knew of Obama or the fact that he even attended Columbia University".
Intriguing information was presented concerning a break-in at the passport office involving the records of several well-known politicians...one of which, it turns out, was Barack Obama. The investigator into this matter believes that the break-in had one goal--to scrub from the record any damaging information on Barack Obama.
En dat nog wel door complotdenkers die zelf nog nooit een universiteit van binnen gezien hebben en waarschijnlijk afgeven op iedereen die hoger onderwijs gevolgd heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:06 schreef VancouverFan het volgende:
http://thelibertysphere.b(...)in-harlem-day-4.html
[..]
3 dagen lang alleen maar roepen dat Obama niet naar een Universiteit zou zijn geweest.... Als dat HET bewijs moet zijn....
Complotdenkers?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dat nog wel door complotdenkers die zelf nog nooit een universiteit van binnen gezien hebben en waarschijnlijk afgeven op iedereen die hoger onderwijs gevolgd heeft![]()
Hoe zou jij mensen willen noemen die zeker zeggen te weten dat Obama nooit gestudeerd heeft en zijn diploma heeft gekocht?quote:
wordt er nergens enigerlei bewijs gegeven dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hoe zou jij mensen willen noemen die zeker zeggen te weten dat Obama nooit gestudeerd heeft en zijn diploma heeft gekocht?
Maar wat vind jij nu van het 'proces'? Vind je het een serieus iets?
Nee ik zie geen overtuigend bewijs. Dat van de 1.000den mensen die op een universiteit zitten er 400 niet kunnen zeggen of ze Obama herinneren vind ik geen bewijs.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef mediacurator het volgende:
[..]
wordt er nergens enigerlei bewijs gegeven dan?
of zelfs geen poging daartoe?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee ik zie geen overtuigend bewijs. Dat van de 1.000den mensen die op een universiteit zitten er 400 niet kunnen zeggen of ze Obama herinneren vind ik geen bewijs.
Bewijs is aantonen dat het diploma van Obama niet echt is. Waar die het gekocht heeft of waar die dan wel heeft gezeten die jaren.
Wat mij betreft wel. Ik denk alleen niet dat de mensen die dit proces houden een onderzoek dat aantoont dat zij het fout hebben, niet accepteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het liegt er zeker niet om de beschuldigingen...
En als een nader onderzoek het tegendeel kan uitwijzen, is het einde probleem toch?
Dat zie je nu al aan het gedoe rond het geboortebewijs.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik denk alleen niet dat de mensen die dit proces houden een onderzoek dat aantoont dat zij het fout hebben, niet accepteren.
Dat dus. Wie kent nu iedereen die op de universiteit zit? Je kent je studiegenoten en natuurlijk de lui van de studentenvereniging, maar toch niet elke student?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee ik zie geen overtuigend bewijs. Dat van de 1.000den mensen die op een universiteit zitten er 400 niet kunnen zeggen of ze Obama herinneren vind ik geen bewijs.
Bewijs is aantonen dat het diploma van Obama niet echt is. Waar die het gekocht heeft of waar die dan wel heeft gezeten die jaren.
Alsof ze heel graag willen dát het bewijs er niet is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat zie je nu al aan het gedoe rond het geboortebewijs.
"Obama is niet in Hawai geboren, wij willen een geldig geboortebewijs zien"
"Nou vooruit, hier is het geboortebewijs"
"Maar dat is vervalst, wij willen een echt geboortebewijs zien".
Bewijs wordt gewoon niet geaccepteerd door veel mensen.
En dan ook nog na 20 jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus. Wie kent nu iedereen die op de universiteit zit? Je kent je studiegenoten en natuurlijk de lui van de studentenvereniging, maar toch niet elke student?
Idd ja...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef VancouverFan het volgende:
http://theconservativemon(...)-pastor-manning.aspx
[..]
http://thelibertysphere.b(...)of-barack-obama.html
[..]
Het begint zo toch wel een trieste lastercampagne te worden
Dit zijn de feiten zoals deze worden beschreven in de V.S. Toon dan ook dat het onwaarheden zou bevatten. Je geeft zo wel de indruk dat je geen kritiek op Obama zou mogen hebben. Hoe kom je daar dan bij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef VancouverFan het volgende:
Dus weer niks concreets, alleen maar nog meer laster en verdachtmakingen.
Ik heb al aangetoond dat er wel degelijk mensen zijn die met Obama op de Columbia universiteit hebben gezeten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit zijn de feiten zoals deze worden beschreven in de V.S. Toon dan ook dat het onwaarheden zou bevatten. Je geeft zo wel de indruk dat je geen kritiek op Obama zou mogen hebben. Hoe kom je daar dan bij?
En dat is toch afdoende bewijs?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb al aangetoond dat er wel degelijk mensen zijn die met Obama op de Columbia universiteit hebben gezeten.
Dat negeer en je komt met de volgende verdachtmakingen.
Dus dat je nu doet alsof je de onwaarheden uit jouw verhalen echt wil weten is niet anders dan een wassen neus.
Hoop blabla. Waar het op neerkomt is dat de spindoctors van de neocons lekker aan het draaien zijn. Gaan we nu echt mensen die jarenlang Bush hebben gesteund geloven als ze democrats neerzetten als de meest corrupte mensen ooit (de Pelosi opmerking bv)?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef mediacurator het volgende:
Kreeg een e-mail van Amerikaanse vriend die ik hier wel even wilde delen!
"*Three Cheers for Obama*
*This is so well put; I'm going to carry it around in my back pocket. It's all in a NUT Shell*
Just Facts...............................yet I'm sure those on the Left will say this is no big deal!!"
November 2008quote:Name me one other time in your life that you saw your friends and neighbors this interested in taking back America!
Wat loop je toch te trollen man?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef mediacurator het volgende:
Iemand nog ideeën over hoe Obama de BP olie ramp aanpakt?
Zozeker?
Overweldigende bewijzen, maar ze kunnen er niks mee...quote:Dr. James Manning's now-famous trial of Barack Obama in Harlem, New York has ended. The jury found Obama and Columbia University guilty on all charges.
The trial, however, unveils many more questions than it provides answers.
But first, a few observations are in order about the nature of this event.
Obviously the event was a 'public' rather than a 'court' trial. No court sanctioned it. The legality of public trials apart from court sanction has not been established. While the Constitution does, indeed, maintain that the ultimate power of government rests with 'we, the people,' and while a case can be made that under the 10th amendment the people, acting under the auspices of local and state authorities, can engage in certain acts of self-governance apart from the sanction and control of the federal government, it has not been established that any local entity in Harlem granted state or local legal status to the trial.
In that sense the trial and the verdict have no binding legal authority.
However, should a legal authority, a court, a law enforcement agency, an Attorney-General either at the state or national level, decide that the evidence presented at the Manning trial is overwhelming enough to launch a full investigation, then ultimately the results of the trial could carry the full weight of legal authority.
Dr. Manning has stated that he intends to present the evidence and the verdict to U.S. Attorney-General Eric Holder. At that point the ball will be in the 'court' of the Department of Justice. If no action is taken on the verdict, then there is not much further that can be done.
But if action is taken and an official investigation ensues, then perhaps the goal of this event will have been met. The problem is that under the present circumstances it is next to impossible for that to happen. Holder is Obama's choice and Congress is held in the grip of Obama's Party. End of story.
Serious, unanswered questions remain, however--questions that the trial did an excellent job of bringing to the surface.
These questions are as follows:
Why didn't Barack Obama have a Social Security Number issued in his name when he was first employed as a 14-year-old in Hawaii? Why was there such a long delay after his first job before an application was made for a Social Security Number? And why was he given a Connecticut Social Security Number previously used by a man born in the late 1800s, given that Obama never lived in Connecticut to begin with?
The first instance of Obama's use of the Connecticut number was when he started to work as a Community Organizer in Chicago--a very long way from Connecticut.
Further, why was Obama given a degree from Columbia University when no one in Harlem ever remembers him being there, and although witnesses have testified that he was never a student on campus? And the address given by Obama as the one that he used while a student in Harlem does not exist.
But perhaps the most telling question of all is, why did Obama use a Kenyan passport to travel to Pakistan in 1981? Wouldn't a U.S. citizen normally be given an American passport? It seems to be standard procedure--and the law--that passports are given only to citizens of the country in which they reside.
And what has the CIA got to do with all of this mess?
The fact is we may never know for sure unless somebody in authority in the government decides to investigate and discover the answers.
But one thing is for sure--Obama is an enigma, a shadow, a persona created out of the murky circumstances of his past, which is being carefully hidden. Why would it even need to be hidden?
These questions are disturbing to anyone who takes our Constitution and our way of life seriously. Our form of government, as delineated in the Constitution, is dependent upon the honesty and transparency of those who hold public office. And if a fraud is elected, a charlatan, a person who presents himself as something he is not, then the entire American system of government is in grave danger.
Better to err on the side of utmost caution than to glibly dismiss all of these questions as 'mere coincidences.' Coincidences do happen, no doubt, but this many and this often--all revolving around one man?
The odds are that the country is in grave danger.
het is m'n eigen topic hoor, mag 'n grapje dan niet zo nu en dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat loop je toch te trollen man?
quote:Jij wilt niks anders zien dan dat Obama een crimineel is. Je gooit met allerlei modder in zijn richting maar een discussie aangaan ho maar.
Mensen zoals jij horen daarom ook niet thuis op een discussieforum naar mijn mening.
Face the facts, er bestaan geen "goede" politici maar alleen mensen als Obama die het minst evil zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Obama is een zakenman Pro Wallstreet. En niet voor de gewone man (the mainstreet). Dat hebben we gezien met het bailout geld, de hervromde zorg, de oorlogen in het midden-oosten.
Obama zegt: minder oorlog! dus de oorlogsindustrie heeft nu toch monopolie op wat er gebeurt ze voeren oorlog wat ze willen en het kost de belastigebetaler geld.
Obama zegt: healthcare for everybody en minder belasting! Dus bigpharma heeft zowat die hele hervromde zorg geschreven en alles is op hun voorwaarde (ja change),
En die bailout.. banken hebben zitten gokken met gemeenschapsgeld obama zegt: aanpakken die handel en we moeten uit deze crisis. Dus hij geeft biljoenen gemeenschapsgeld weg aan dezelfde mensen die voor de crisis hebben gezorgd en alleen vriendjes werden gered. de kleinere banken mochten stikken.. chaaange!
Obama is een illusie.
minst ?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Face the facts, er bestaan geen "goede" politici maar alleen mensen als Obama die het minst evil zijn.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=19195quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef mediacurator het volgende:
Iemand nog ideeën over hoe Obama de BP olie ramp aanpakt?
Zozeker?
top video!quote:
quote:Fall Of The Republic documents how an offshore corporate cartel is bankrupting the US economy by design. Leaders are now declaring that world government has arrived and that the dollar will be replaced by a new global currency.
President Obama has brazenly violated Article 1 Section 9 of the US Constitution by seating himself at the head of United Nations' Security Council, thus becoming the first US president to chair the world body.
A scientific dictatorship is in its final stages of completion, and laws protecting basic human rights are being abolished worldwide; an iron curtain of high-tech tyranny is now descending over the planet.
A worldwide regime controlled by an unelected corporate elite is implementing a planetary carbon tax system that will dominate all human activity and establish a system of neo-feudal slavery.
The image makers have carefully packaged Obama as the world's savior; he is the Trojan Horse manufactured to pacify the people just long enough for the globalists to complete their master plan.
This film reveals the architecture of the New World Order and what the power elite have in store for humanity. More importantly it communicates how We The People can retake control of our government, turn the criminal tide and bring the tyrants to justice.
A film by Alex jones
Gelukkig zijn er legio voorbeelden hiervan!quote:A scientific dictatorship is in its final stages of completion, and laws protecting basic human rights are being abolished worldwide; an iron curtain of high-tech tyranny is now descending over the planet.
zeg nou eerlijk Amos_, heb je nu eigenlijk wel de moeite en tijd genomen om the fall of the republic docu te bekijken of niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er legio voorbeelden hiervan!
... oh wacht![]()
Kun je mij een aantal redenen geven dat Obama deze natuur ramp goed aanpakt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:29 schreef Amos_ het volgende:
Nogal wiedes, als je eerst daarop moest wachten had het veel langer geduurd voor ze dat lek hadden kunnen proberen dichten.
Onderhand mag je de titel wel aanpassen hier naar
"Maak hier Obama (ongefundeerd) zwart" ...
Omdat de reglementen niet worden nageleefd, de instanties verantwoordelijk voor het toezien dat dit wel gebeurt vallen toch onder de verantwoordelijkheid van de Amerikaanse overheid? En de Amerikaanse regering is toch de hoogste schakel van de Amerikaanse overheid? De Amerikaanse overheid instanties die erop moeten toezien dat de reglementen m.b.t. het beschermen vd natuur worden nageleefd hebben toch zeer ernstig gefaald in het uitoefenen van hun toezicht houdende rol in deze?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef Amos_ het volgende:
Dat ligt nog altijd bij BP. Obama kan hulp aanbieden maar is niet verantwoordelijk.
Wat heeft een beslissing van een jaar geleden met de respons nu te maken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Kun je mij een aantal redenen geven dat Obama deze natuur ramp goed aanpakt?
Het is toch duidelijk dat de vergunning niet afgegeven had mogen worden aan BP omdat zij niet voldeden aan de reglementen?
Oh, we leven in 2011?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat heeft een beslissing van een jaar geleden met de respons nu te maken?
quote:As late as March 2010, the MMS approved new deep sea oil drilling operations for another Gulf lease, referred to as "215." The approval cited the safety of other drilling operations, including Deepwater Horizon's Lease 206. (http://www.gomr.mms.gov/PDFs/2010/2010-003.pdf.)
MMS heeft zonder Obama te raadplegen gehandeld.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef mediacurator het volgende:
In dit artikel wordt beschreven dat Obama BP afgeschermd heeft m.b.t. het naleven van al de benodigde voorwaarden beschreven in Olie platform regelementen met een link naar de betreffende documentatie
Obama Sheltered BP's Deepwater Horizon Rig from Regulatory Requirement
As late as March 2010, the MMS approved new deep sea oil drilling operations for another Gulf lease, referred to as "215." The approval cited the safety of other drilling operations, including Deepwater Horizon's Lease 206. (http://www.gomr.mms.gov/PDFs/2010/2010-003.pdf.)
LOL... leg die vriend van je ff uit dat hij om te stoppen met spam versturen van de Tea party....quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef mediacurator het volgende:
Kreeg een e-mail van Amerikaanse vriend die ik hier wel even wilde delen!
"*Three Cheers for Obama*
*This is so well put; I'm going to carry it around in my back pocket. It's all in a NUT Shell*
BEFORE YOU THINK I'VE FLIPPED MY LID, READ THE ENTIRE COLUMN! Three Cheers for Obama! That is right - I will say it. . .. . THANK GOD FOR OBAMA!
Just Facts...............................yet I'm sure those on the Left will say this is no big deal!!"
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
MMS heeft zonder Obama te raadplegen gehandeld.
Inmiddels zijn er door Obama ook al veranderingen binnen het MMS opgelegd. En voorlopig mag er van Obama nergens meer op nieuwe plekken worden geboord.
Als iemand ergens halverwege de bureau cratisch molen een fout maakt, is dat niet direct de verantwoordelijkheid van iedereen die boven die persoon staat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoofd van regering is altijd eind verantwoordelijk..
Het gaat er ook om dat desbetreffende toezichthoudende overheidsinstanties naar behoren functioneren en tevens hun taken naar behoren uitvoeren
Dus plak jij er maar een handtekening onder, die totaal niet met BP/Gulf of Deparment of the interior te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoofd van regering is altijd eind verantwoordelijk..
Het gaat er ook om dat desbetreffende toezichthoudende overheidsinstanties naar behoren functioneren en tevens hun taken naar behoren uitvoeren
Er is een verschil tussen direct verantwoordelijk en eind verantwoordelijk..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als iemand ergens halverwege de bureau cratisch molen een fout maakt, is dat niet direct de verantwoordelijkheid van iedereen die boven die persoon staat.
Maar dat wil jij toch niet snappen. Jij wilt Obama perse als grote boze wolf zien.
goede conclussie als de eind verantwoordelijke ook op de hoogte was van wat de direct verantwoorlijkte uitvoerd. En dat punt maak jij nergens duidelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen direct verantwoordelijk en eind verantwoordelijk..
De voorkeur verdient volgens mij nog altijd zoveel mogelijk de problematiek bij de wortel aan te pakken
hehe, verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:48 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
goede conclussie als de eind verantwoordelijke ook op de hoogte was van wat de direct verantwoorlijkte uitvoerd. En dat punt maak jij nergens duidelijk.
maar ik gok zo dat je ook deze post negeert....
Zal ik het dan voorlopig even op een tegen vraagje houden? gezien ik toch alleen maar onzin verkoop volgens jou....quote:aangezien zo ongeveer alle post waarop je aangesproken word op wat voor onzin je verkoopt, je niet kan reageren zonder weer onderuit gehaalt te worden
Als JIJ niemand weet wie ter verantwoording geroepen moet worden is het wel heel erg simpel om Obama verantwoordelijk te maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
hehe, verkeerd gegokt![]()
[..]
Zal ik het dan voorlopig even op een tegen vraagje houden? gezien ik toch alleen maar onzin verkoop volgens jou....
Wie zou het volgens jou dan moeten zijn die ter verantwoording geroepen zou moeten worden wegens het veroorzaken vd grootste olie ramp in de geschiedenis vd wereld?
Gewoonweg niemand zeker?
Of wacht even, gezien jou fraaie teksten is het antwoord hoogst waarschijnlijk een hele briljante, duh! "Even apeldoorn bellen"
Wie zegt dat ik het niet weet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als JIJ niemand weet wie ter verantwoording geroepen moet worden is het wel heel erg simpel om Obama verantwoordelijk te maken.
Ja je bedoelt natuurlijk zoals Ministers Donner en Dekker die met die asielzoekers barakken bij Schiphol zaten te kloten en hun directe leiding gevenden JP-eetje in dit geval, de NL versie van Obama!quote:Diegene die ter verantwoording moeten worden geroepen zijn de mensen die op het platform hebben lopen kloten en eventueel hun directe leiding gevenden.
De opvang van gevangen valt onder de verantwoordelijkheid van de overheid.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet weet?
[..]
Ja je bedoelt natuurlijk zoals Ministers Donner en Dekker die met die asielzoekers barakken bij Schiphol zaten te kloten en hun directe leiding gevenden JP-eetje in dit geval, de NL versie van Obama!
Scherpte analyse, Ik kan je geen ongelijk geven in deze
kijk zo kunnen we een discussie hebben.......quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
hehe, verkeerd gegokt![]()
[..]
Zal ik het dan voorlopig even op een tegen vraagje houden? gezien ik toch alleen maar onzin verkoop volgens jou....
Wie zou het volgens jou dan moeten zijn die ter verantwoording geroepen zou moeten worden wegens het veroorzaken vd grootste olie ramp in de geschiedenis vd wereld?
Gewoonweg niemand zeker?
Of wacht even, gezien jou fraaie teksten is het antwoord hoogst waarschijnlijk een hele briljante, duh! "Even apeldoorn bellen"
Gaat nie om het boren van olie VancouverFan, gaat om het afgeven vd vergunningen voor het boren naar olie = verantwoordelijkheid van de overheidquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De opvang van gevangen valt onder de verantwoordelijkheid van de overheid.
Het boren naar olie valt niet onder de verantwoordelijkheid van de overheid. Dat wordt gedaan door commerciele bedrijven.
Nein! gaat om het afgeven vd vergunningen voor het boren naar olie = verantwoordelijkheid van de overheidquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
kijk zo kunnen we een discussie hebben.......
Wie we verantwoordelijk gaan houden hiervoor...... BP! en in mensen, idd helemaal niemand, tot dat bewezen is dat er bewust en expres gemanipuleert, om goedkoper of minder veilig te werken.
En wie is daar de eindverantwoordelijke dan voor. BP, BP zijn CEO's en Share holders.....
En ga er maar vanuit de BP minder winsts gaat maken door dit "ongelukje"
En daar krijgt BP vanzelf de rekening van....(ook al verdienen ze MRD per maand)
NSA luister sinds dag 1 alles en iedereen af waar ze kans toe krijgen. Binnen en buitenland, maakt alleen wat uit als ze het in de rechtbank willen gebruiken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:04 schreef Schenkstroop het volgende:
leugens om illegale afluister-praktijken,
inderdaad.... de overheid, de Fedrale overheid, geeft de vergunning. En daarinquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nein! gaat om het afgeven vd vergunningen voor het boren naar olie = verantwoordelijkheid van de overheid
Idd, welkom in de fascistische corporatie nachtmerrie wereld dot com ook wel bekend als de Verenigde Satan of de Vee SS hoe je het ook noemen wil, maar dat maakt het natuurlijk nog niet goed wat die lui allemaal doen aldaar momenteelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:36 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
inderdaad.... de overheid, de Fedrale overheid, geeft de vergunning. En daarin
staat wat de veiligheids eissen moeten zijn. En als deze niet op gevolgt zijn hebt je een case tegen de overheid. Maar vooral BP!
Maar....welkom to the US!
In de US kun je een overheids dienaar niet vervolgen voor wat hij/zij gedaan heeft in opdracht van die zelfde overheid.
paar voorbeelden:
http://biotech.law.lsu.edu/cases/immunity/us_em.htm
Een heel voetbalstadion vol met mensen aan hun lot overlaten is inderdaad ook heel wat minder ernstig dan tegen BP zeggen dat ze die troep op moeten ruimen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Idd, welkom in de fascistische corporatie nachtmerrie wereld dot com ook wel bekend als de Verenigde Satan of de Vee SS hoe je het ook noemen wil, maar dat maakt het natuurlijk nog niet goed wat die lui allemaal doen aldaar momenteel
Dachten we Bush de orkaan Katrina slecht afhandelde? wacht maar totdat dit verhaal over is met deze BP olie ramp...
ehhh, even Apeldoorn bellen!
Een heel voetbalstadion vol met mensen aan hun lot overlaten is inderdaad ook heel wat minder ernstig dan de grootste natuur ramp in de geschiedenis vd mensheid veroorzaken bedoel je..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een heel voetbalstadion vol met mensen aan hun lot overlaten is inderdaad ook heel wat minder ernstig dan tegen BP zeggen dat ze die troep op moeten ruimen.
En hoe precies heeft Obama de grootste olieramp in de geschiedenis veroorzaakt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een heel voetbalstadion vol met mensen aan hun lot overlaten is inderdaad ook heel wat minder ernstig dan de grootste natuur ramp in de geschiedenis vd mensheid veroorzaken bedoel je..
En GW Bush is ook een lul
VancouverFan jij zou ook echt eens moeten leren iets te posten alleen als je iets zinnigs te melden hebt...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En hoe precies heeft Obama de grootste olieramp in de geschiedenis veroorzaakt?
Heeft die hoogstpersoonlijk dat boorplatform in de hens gestoken?
Je zeg nu dat je niets tegen Obama hebt maar je bent nu al weken aan het zeuren en al modder die je maar kunt vinden naar Obama aan het smijten. Hij doet niks goed in jouw ogen, is een fraudeur, liegt en bedriegt, een slecht leider, is verantwoordelijk voor de olieramp van BP maar je hebt niks persoonlijks tegen 'm.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef mediacurator het volgende:
[..]
VancouverFan jij zou ook echt eens moeten leren iets te posten alleen als je iets zinnigs te melden hebt...
Ik heb net een verhaal afgestoken over eind verantwoordelijken s mede-verantwoordelijken en minister Donner en Schiphol
Ik heb niets persoonlijk tegen Obama!
De man leest alleen de tele prompter voor de mensen die zowel binnen zijn regering opereren en de mensen die zijn regering hebben gefinancierd, begrijp dat nu eens. Obama is zelf niet de beslissing maker
Obama is een symbolische personage die het vertrouwen moet wekken bij een bepaald deel van de kiezers in Amerika, daaraan ontleend de regering aldaar zijn bestaansrecht..
Er is een politieke agenda in Amerika namelijk degene vd schaduw regering (waar GW Bush het over had) en kan over een linkse of rechtse boeg uitgevoerd worden ..
Je hebt niet tegen Obama.....je Post geschiedenis zegt iets heel anders!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik heb niets persoonlijk tegen Obama!
De man leest alleen de tele prompter voor de mensen die zowel binnen zijn regering opereren en de mensen die zijn regering hebben gefinancierd, begrijp dat nu eens. Obama is zelf niet de beslissing maker
Obama is een symbolische personage die het vertrouwen moet wekken bij een bepaald deel van de kiezers in Amerika, daaraan ontleend de regering aldaar zijn bestaansrecht..
Barack H. Obama - Born in Kenya IV - The REAL Birth Certificate AT LAST!quote:The one video documentary you MUST see to understand the basis of Barack Obama's ineligibility to hold the office of President of the U nited States~ Shocking primary evidence you will not see in the corporate controlled media for a long time. One of the most important issues of our time... Fast paced but quite complete accurate info in one short video.
quote:Ever wonder about B. Hussein Obama"s REAL birth certificate? Check it out here close-up and personal! Find out why the people trying to discredit it are so obviously desperately grasping at straws. Just a shorter part of a full documentary on the subject of Barack Obama"s ineligibiltiy, but short and sweet.
Dit filmpje debunkt nogal jou "rechtmatig president" stelling maar we zullen het nog heel even afwachtenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef Wombcat het volgende:
Zoals ik al eerder postte, zelfs als hij in Kenya is geboren is 'ie nog een natural born citizen. Dus rechtmatig president.
Nee het was Tim Adams een Chief Elections Clerk in Honolulu tijdens 2008 Presidential Election Hawaiiquote:Wel vreemd dat Obama twee echte geboortecertificaten heeft, want die van Hawaii is ook al echt gebleken bij een rechtszaak in de VS.
Dit is zeker de uitkomst van die burgerrechtszaak van Obama-tegenstanders?
Omdat 'ie in Kenya geboren zou zijn, zelfs als 'ie dat is, is Obama volgens de criteria die je eerder zelf postte hij sowieso een natural born citizen:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit filmpje debunkt nogal jou "rechtmatig president" stelling maar we zullen het nog heel even afwachten
Moeder Obama is citizen en heeft tenminste 5 jaar in de US gewoond. Ergo: Obama is een natural born citizen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
Any one born outside the United States, if one parent is an alien and as long as the other parent is a citizen of the U.S. who lived in the U.S. for at least five years (with military and diplomatic service included in this time)
Ach wat maakt het uit, hij doet het toch goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 07:31 schreef Wombcat het volgende:
Moeder Obama is citizen en heeft tenminste 5 jaar in de US gewoond. Ergo: Obama is een natural born citizen.
En oh wat komt die BP olie ramp Obama goed uit, want op zo'n manier zijn er mooi geen verkiezingen mogelijk in 2010..quote:Op zondag 13 juni 2010 09:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Obama's adviseur Sunstein wil 'conspiracy theorists' het zwijgen opleggen. Dit zijn enkele mogelijke maatregelen uit zijn werk hierover. Het is een artikel van een 9/11 truth site en wordt hier dus in verband gebracht met die truth movement, maar geldt uiteraard voor alles waarbij men de verhalen van de overheid in twijfel trekt.
Page 14: “What can government do about conspiracy theories?”
Note: The authors from Harvard seem unaware that the 911 Commission Report is itself a conspiracy theory. Completely omitted is that the facts that have been uncovered by scientists, architects, engineers, pilots etc. linked on the left side of this blog question the conclusions of the official 911 report based on an overwhelming body of evidence. Wesley Clark is a member of Patriots Question 911 Truth – do the Harvard Professors intend to ‘cognitively infiltrate’ Wes Clark’s conspiracy group? Which of the following actions they forward would they recommend for a former head of NATO?
Page 14: “ We can readily imagine a series of possible responses.
1. Government might ban conspiracy theorizing.”
Note: OK so although the geniuses from Harvard know an open society is the best protection against misguided government secrecy they make this proposal banning free speech – which is an inalienable right. A Harvard Law Professor? Send this clown back to school – somewhere else!
Page 14:
“2. Government might impose some kind of tax, financial or otherwise, on those who disseminate such theories.”
Note: By “such theories” Sunstein means those that he and others blessed with special DNA can instinctively tell are “false conspiracy theories” - such as the one he imagines is held by the 911 Truth movement. See above videos where Gage distinctly states that he doesn’t have a complete theory. Gage uses an analogy describing the 911 Truth movement as that of a detective who after walking into a room, finds a body and several shell casings. The detective doesn’t need a complete theory to perform a thorough investigation. The detective, in order to find perpetrator/s must consider ALL hypotheses, not just the hypothesis Harvard Law Pontiffs anoint, and letting the scientific method and good police work lead to the truth.
Page 14:
” 3. Government might itself engage in counterspeech, marshaling arguments to discredit conspiracy theories.”
Note: Methinks Sunstein protests too much. Counterspeech as he describes is already impemented. But the government agents will lose this battle because when one argues against the truth one ultimately must rely on logical fallacies which are self-defeating.
Page 14:
“ 4. Government might formally hire credible private parties to engage in counterspeech”
Note: They already are but they are running into the same problems stated in paragraph above. Radio and TV personalities are backing away from these tactics because they backfire when the truth comes out – ratings drop – TV and Radio shills lose credibility.
Page 14:
” 5. Government might engage in informal communication with such parties, encouraging them to help. … our main policy idea is that government should engage in cognitive infiltration of the groups that produce conspiracy theories, which involves a mix of 3, 4, and 5.
Page 22:
” Government agents (and their allies) might enter chat rooms, online social networks, or even real-space groups and attempt to undermine percolating conspiracy theories by raising doubts about their factual premises, causal logic or implications for political action. “
Note: The Harvard Law Professor’s 29 page paper “Conspiracy Theory” defines a conspiracy theory as:
“an effort to explain some event or practice by reference to the machinations of powerful people, who have also managed to conceal their role.”
So let me get this straight: Harvard Law Professor is proposing government sanctioned conspiratorial acts directed at the 911 Truth Movement while simultaneously proposing that people who know that their government commits conspiratorial acts are “dangerous” and must be pre-emptively silenced.
Page 16:
“According to an anonymous State Department official in charge of anti-disinformation, “a great deal of harm can result ‘when people believe these lies and then act on the basis of their mistaken beliefs.’ ”
Note: This is great information from Sunstein – and I wish to add that I have information from an anonymous State Department official too! I was told by these anonymous top secret source that there are some Harvard Law Professors with absolutely no respect for the United States Constitution committed to the employment of scare tactics to trample on the Bill of Rights.
Page 29:
” Some conspiracy theories create serious risks. They do not merely undermine democratic debate; in extreme cases, they create or fuel violence. If government can dispel such theories, it should do so.”
Note: I wonder how having a debate about a conspiracy or not is a bigger risk to democratic debate than the proposals this goof from Harvard is proposing?
http://waronyou.com/topic(...)-911-truth-movement/
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:48 schreef mediacurator het volgende:
De zet is nu echt aan het Amerikaanse volk in deze, en is de vraag; zijn er nog genoeg rechtschapen patriotten te vinden die deze demon uit het Witte huis kunnen verdrijven of niet?
Ik denk dat Obama zelf opdracht heeft gegeven voor de lekkagequote:Op zondag 13 juni 2010 18:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja inderdaad. Die olieramp komt Obama goed uit..Sommige mensen horen echt in een leipenhuis.
MC.... Wat praat je weer een hoop poep.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En oh wat komt die BP olie ramp Obama goed uit, want op zo'n manier zijn er mooi geen verkiezingen mogelijk in 2010..
welke verkiezingen??quote:Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Dus graag welke Legale gronden kan de President gebruiken om de verkiezingen tegen te houden?
Senaats verkiezingen zijn dit jaarquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
welke verkiezingen??
Die zijn toch pas over twee of drie jaar ??
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef Amos_ het volgende:
Hoe is het met de "rechtszaak"tegen Obama gegaan? Is ie al gedwongen afgetreden door dit tribunaal en haar inspanningen?
-edit-, de officiële geboorteakte die door het congres geaccepteerd is is toch akkoord bevondenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef mediacurator het volgende:
Barack H. Obama - Born in Kenya IV - The REAL Birth Certificate AT LAST!
Hoe is het met de "rechtszaak"tegen Obama gegaan? Is ie al gedwongen afgetreden door dit tribunaal en haar inspanningen?
Mediacurator is te druk om alle topic vol te spammen met linkdumps. Stoor hem nou niet want hij doet het voor the greater good.quote:
Nog een interview met Senator LeMieux over de BP spill en de rol die Obama daarin heeft gespeeld dusver. Volgens LeMieux wil Obama er geen moer aan doen, de olieramp!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:37 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Mediacurator is te druk om alle topic vol te spammen met linkdumps. Stoor hem nou niet want hij doet het voor the greater good.
jawel erg domquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:24 schreef mediacurator het volgende:
Een tikje te "BNW" dit maar jullie zullen me deze link dump toch niet kwalijk nemen?![]()
[ afbeelding ]
Bin laden and obama are same!
![]()
Wie wil er met een GM auto rijden? geef mij maar n Audiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:48 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
jawel erg dom
Obama gaat beter met de crisis om dan de EU, en de vernieuwde GM gaat ook alweer naar de beurs
miljoenen chinezen en in China is Audi nog nooit geweestquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wie wil er met een GM auto rijden? geef mij maar n Audi![]()
Amerika heeft de ultime VOC mentaliteit, maar dat had het Romeinse rijk ook destijds...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:22 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
miljoenen chinezen en in China is Audi nog nooit geweest
http://www.volkskrant.nl/(...)rt_productie_fors_op
http://www.autoweek.nl/au(...)ors-maakt-weer-winst
Dank zij Obama dus he, anders was die tent failliet verklaardquote:Op zondag 27 juni 2010 17:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Amerika heeft de ultime VOC mentaliteit, maar dat had het Romeinse rijk ook destijds...
Alsof ze alleen auto's maken...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wie wil er met een GM auto rijden? geef mij maar n Audi![]()
In de USA koopt 20% een benzineslurper en de rest kan zich helemaal geen auto meer veroorloven.quote:
Poetischquote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Dank zij Obama dus he, anders was die tent failliet verklaard
De zoveelste voorspelling over wat er gaande is.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Poetisch
De tent is failliet, een opzettelijke implosie om de wereld bank en wereld regering in het zadel te helpen.
Alleen loopt het plan enigszins de soep in, dit is de beste soap opera in dit deel van het zonneweg stelsel
Dit is een strijd voor al de geld drukpersen en flappe tap machines ter wereld, de hoofdrol spelers zijn in wat onenigheid verwikkeld en zullen waarschijnlijk de weg gaan zoals te zien in de meeste goede maffia films
Last man standing scenario, langste adem, wie gooit de handdoek als eerste in de ring?![]()
"May you live in interesting times" - Old Chinese proverb
Was het maar een dreamquote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef arie_bc het volgende:
[..]
De zoveelste voorspelling over wat er gaande is.
Net als dat de vaccins van Mexicaanse griep ons binnen een jaar zou decimeren.
Dat de Milleniumbug ons bestaan zou wegvagen.
Dat de economische crisis ons allemaal tot slaven zou maken.
Dat er bij elke aardbeving of vulkaan uitbarsting geroepen word dat de decimering namens de NWO is begonnen.
En ik heb het vermoeden dat wij je over een jaar weer kunnen uitlachen omdat we nog steeds leven zoals we nu doen, en dat jij dit alweer vergeten bent en al tig andere topics met doemscenario's hebt geopend.
Dream on.
Uhhmquote:
MC doe je altijd een copy paste.... zelf denken doe je niet schijnbaar. Jij bent een hele goede voor de VS.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Uhhm![]()
Investigation reveals possible criminal activity connecting Obama to BP oil spill
The key is to follow the money trail.
JoAnne Moretti, along with a team of investigators, delved into records which pointed to a paper trail connecting the major players in this disaster--BP, Deep Water Horizon, Halliburton, Citigroup, Goldman-Sachs, the U.S. Government, and a company called 'NALCO.'
A few recognizable names of individuals involved in the paper trail also surfaced--Warren Buffet, George Soros, John Holdren, Tony Rezko....and Barack Obama.
The bottom line--NALCO is the manufacturer of chemical dispersements and water purification systems that are being used in the Gulf to attempt to 'disperse the oil before it reaches the shoreline.'
such as Buffett's Berkshire, Goldman-Sachs, Citigroup, Blackstone, and Apollo.
Hehe, ga maar lekker fietsen, op beledigingen ga ik niet in.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
MC doe je altijd een copy paste.... zelf denken doe je niet schijnbaar. Jij bent een hele goede voor de VS.
veel blaten, geen onder bouwen en 99% poep wat jij praat.
b.v. deze partijen hebben dit in 2003 gekocht
2003
USFilter and Ondeo Nalco enter into a strategic partnership providing equipment, chemicals and service to industrial customers.
The Blackstone Group, Apollo Management L. P. and Goldman Sachs Capital Partners buy Ondeo Nalco.
haaruh.....Berkshire ofuh Citigroup..... niet!!!
Warren Buffet, George Soros, John Holdren, Tony Rezko....and Barack Obama
Graag onderbouwen, ik kan ze niet vinden waar deze en Nalco met elkaar verbonden zijn.
Ik reageer überhaupt niet graag op jouw ongesanctioneerde troll postsquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:06 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat jammer dat je hier niet meer op ingaat. Je hoop dat Obama overthrown werd is niet uitgekomen dus negeer je dit maar?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik reageer überhaupt niet graag op jouw ongesanctioneerde troll posts
...wat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:13 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik reageer überhaupt niet graag op jouw ongesanctioneerde troll posts
Schuldig bevonden, trouwens voorziet de Amerikaanse wet van de mogelijkheid voor dergelijk processen in het geval de Amerikaanse burgers redenen hebben om hun regering van corruptie te verdenken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is die rechtszaak tegen Obama al geweest? En zo ja, wat is daar voor uitspraak gedaan?
Ach, ik heb geen tijd om met jou te praten hoor, ik zeg A dan jij weer B, zo saai is dat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
...wat?Zo jammer dit weer. Ik stel gewoon een vraag, die namelijk steekhoudend is met dit topic. Want dat was juist het hele verhaal hier, die grand jury die obama wel even zou afwerpen.
En vervolgens hoor je er niks meer over? Net zoals dat we allemaal dood zouden gaan aan vaccinaties, aan mex-griep en ga zo maar door.
En dan zeg je dat ik troll? Hou op zeg. Je houdt je grootje voor de gek maar mij niet. Je komt hier gewoon om als een kind in de zandbak wat te spelen, meer niet. Anders deed je wel wat meer moeite.
Dus elkaar allemaal vage verhalen vertellen en nooit eens kritisch kijken of die verhalen waar zijn of zelfs technisch / natuurkundig mogelijk zijn...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef Flammie het volgende:
Ik hoop dan ook dat de trolls ooit dit forum zullen verlaten zodat bnw gebruikt kan worden voor wat het oorspronkelijk bedoeld was. Het barbarisme waarmee sommige users de bnw standpunten mee tegenmoet zien horen dan ook eerder in ONZ thuis. Mijns inziens moeten de mods hier goed op letten zodat dit een weer een verzamelpunt van gelijkgestemden kan zijn zoals het ooit was.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Schuldig bevonden, trouwens voorziet de Amerikaanse wet van de mogelijkheid voor dergelijk processen in het geval de Amerikaanse burgers redenen hebben om hun regering van corruptie te verdenken.
Hebben we het over Amerikaanse en constitutionele wetgeving waarvan ik eerder de links heb doorgegeven daarin kun je zelf de desbetreffende wetsartikelen zelf lezen
Jij hebt geen enkele kijk op wat technisch / natuurkundig wel of niet mogelijk is gezien veel info daarover achterhouden wordt, jij en anderen voeren een "shoot the messenger" project uit op dit forum, dat is hetgeen dat zwaar zuigtquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus elkaar allemaal vage verhalen vertellen en nooit eens kritisch kijken of die verhalen waar zijn of zelfs technisch / natuurkundig mogelijk zijn...
Wat denk je daarmee te bereiken?
Dat is natuurlijk een lekker makkelijk (doch hilarisch) verwijt om natuurkunde wetten in de prullenbak te schuiven...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkele kijk op wat technisch / natuurkundig wel of niet mogelijk is gezien veel info daarover achterhouden wordt, jij en anderen voeren een "shoot the messenger" project uit op dit forum, dat is hetgeen dat zwaar zuigt
Zoveel is nog onbekend in de wetenschap zoals het bestaan van "dark matter" bijvoorbeeld want heeft de wetenschap nog geen verklaring voorquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een lekker makkelijk (doch hilarisch) verwijt om natuurkunde wetten in de prullenbak te schuiven...
Dat is wat anders dan de meest idiote conspiracy-theorieen onderschrijven met het idee "Nou ook al kan het natuurkundig gezien niet dan gebruiken ze vast technologie die 'THE MAN' voor ons verborgen heeft gehouden !"quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zoveel is nog onbekend in de wetenschap zoals het bestaan van "dark matter" bijvoorbeeld want heeft de wetenschap nog geen verklaring voor
Alles is nog in ontwikkeling, de wetenschap zelf is daar geen uitzondering op
Omdat ze over een paar zaken geen verklaringen hebben is geen enkele natuurkunde wet geloofwaardig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zoveel is nog onbekend in de wetenschap zoals het bestaan van "dark matter" bijvoorbeeld want heeft de wetenschap nog geen verklaring voor
Alles is nog in ontwikkeling, de wetenschap zelf is daar geen uitzondering op
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Flammie een punt heeft.
We zouden beter af zijn in BNW zonder trolls als Mediaslaaf.
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld en deze wereld alleen voor zichzelf willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de meest idiote conspiracy-theorieen onderschrijven met het idee "Nou ook al kan het natuurkundig gezien niet dan gebruiken ze vast technologie die 'THE MAN' voor ons verborgen heeft gehouden !"
Dat weet ik, er werken er ook een boel bij BP !quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld.
Deze machtige instituten worden bij elkaar gehouden door het internationale netwerk van vrijmetselaars, en aanverwante fraterniteiten, het maçonnieke netwerk van de Ashkenazische-Joden, maar eigenlijk zijn het geen joden het zijn de Khazars
De bijbel is de oudste bron die het probleem maar al te goed beschrijft al zij het in verhalende vorm, in proza en poëzie.quote:
Precies.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef mediacurator het volgende:
Satanisten doen alles in spiegelbeeld zodat zij zelf het best onopgemerkt blijven en de wereld om zich heen is dan continue op een dwaalspoor, zodoende heb je zelf als enige het overzicht en heers je over alles en iedereen
Dus je geeft toe dat jij mensen zomaar de schuld geeft van dingen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De bijbel is de oudste bron die het probleem maar al te goed beschrijft al zij het in verhalende vorm, in proza en poëzie.
De Khazars zijn eigenlijk de aards vijanden vd echte Joden -> de Palestijnen en schrijvers vd Bijbel, omdat dat het boek is die de Khazars het best debunked en exposed
Satanisten doen alles in spiegelbeeld zodat zij zelf het best onopgemerkt blijven en de wereld om zich heen is dan continue op een dwaalspoor, zodoende heb je zelf als enige het overzicht en heers je uiteindelijk over alles en iedereen
Dat is precies wat er nu met de wereld aan de hand is, alles loopt in de soep en speelt elkaar de zwarte piet toe, degene met het overzicht worden slapend alsmaar rijker en rijker
Ja zo gaat het van kwaad tot erger op den duur als iedereen dat zou doen, eerlijkheid duurt nog altijd het langst heurquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Precies.
Dat is trouwens een methode die mijns inziens ook zeer belanrijk is om zelf vaak toe te passen.
Maar dat wil niet zeggen dat je eerlijk antwoord moet geven als je vriendin vraagt of ze er dik uit ziet in die jurk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja zo gaat het van kwaad tot erger op den duur als iedereen dat zou doen, eerlijkheid duurt nog altijd het langst heur
Enne 1, 2 en 3.... en Jaaaa hoor, totaal weer geen interesse in het onderwerp, 0% inhoudelijk reactie, alleen 100% op de persoon spelen en stangen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat jij mensen zomaar de schuld geeft van dingen.
Loop niet zo te janken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Enne 1, 2 en 3.... en Jaaaa hoor, totaal weer geen interesse in het onderwerp, 0% inhoudelijk reactie, alleen 100% op de persoon spelen en stangen...
Precies wat we zouden kunnen verwachten van de gebruikelijke Fok! irritantjes met "ongesactioneerde troll" status
Dan had je dat maar wat tactische moeten verwoorden vind ik, kon het even niet van het gebruikelijke getroll onderscheiden zojuistquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken.
Ik probeer met jou een inhoudelijke discussie te voeren over die Obama rechtszaak. Maar dat negeer je gewoon, je gaat over andere dingen beginnen en loopt te klagen dat mensen geen discussie willen voeren. Hoe typisch.
Nou okee, als ik nu je aandacht heb:quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dan had je dat maar wat tactische moeten verwoorden vind ik, kon het even niet van het gebruikelijke getroll onderscheiden zojuist
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je eerlijk antwoord moet geven als je vriendin vraagt of ze er dik uit ziet in die jurk.
Dus.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou okee, als ik nu je aandacht heb:
Wat vind je nou van die rechtzaak tegen Obama die werd gehouden? Is dat nou geworden wat je ervan had verwacht?
Vond je dat ook een objectief netjes proces?
Op elke regel zijn uitzonderingen iddquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je eerlijk antwoord moet geven als je vriendin vraagt of ze er dik uit ziet in die jurk.
Dus.
Dat lijkt me meer een vraag voor de experts vd Amerikaanse constitutionele wetgevingen, hetgeen ik niet benquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:36 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is: Is het proces profesioneel en bovenal objectief verlopen?
Ze zijn onechte crypto-joden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld en deze wereld alleen voor zichzelf willen hebben.
Deze machtige instituten worden bij elkaar gehouden door het internationale netwerk van vrijmetselaars, en aanverwante fraterniteiten, het maçonnieke netwerk van de Ashkenazische-Joden, maar eigenlijk zijn het geen joden het zijn de Khazars
Israeli’s auteur dr. Shlomo Sand lanceert in zijn boek When and How Was The Jewish People Invented (al 19 weken op Israeli’s bestsellers lijst), dat de Joden niet zoals op school wordt geleerd door de Romeinen in 70 na Christus uit hun land zijn verjaagd. “De koninkrijken van David en Solomon zijn legenden. De Joden waren boeren die nooit hun grond hebben verlaten. Ze hebben zich in de loop der tijd de Islam eigen gemaakt en zijn de voorouders van de Palestijnen.”quote:
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:
->quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Ik vroeg niet wat de uitslag was, ik vroeg hoe JIJ er tegen aan kijkt.
Obama's moeder is namelijk een natural born citizen, waardoor zelfs als Obama in Kenia is geboren hij en natural born citizen is.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om er nog maar over te zwijgen dat zelfs als Obama in Kenia is geboren, hij gewoon een natural born citizen is.
jong wat een onzin, hij is toch door de grote meerderheid gekozen om de ellende van Bush op te ruimen, als Bush het goed gedaan had, dan zou men wel een Rep gekozen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Wombcat het volgende:
Hej, medi. Heb je hier inmiddels al een reactie op?
[..]
Obama's moeder is namelijk een natural born citizen, waardoor zelfs als Obama in Kenia is geboren hij en natural born citizen is.
Ja dat natural born gedoe was waarschijnlijk een instinkertje om de grote massa's op een dwaalspoor te brengen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Wombcat het volgende:
Hej, medi. Heb je hier inmiddels al een reactie op?
[..]
Obama's moeder is namelijk een natural born citizen, waardoor zelfs als Obama in Kenia is geboren hij en natural born citizen is.
Volgens mij lees je niet goed wat ik schrijf.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
jong wat een onzin, hij is toch door de grote meerderheid gekozen om de ellende van Bush op te ruimen, als Bush het goed gedaan had, dan zou men wel een Rep gekozen hebben.
De USA doet het momenteel weer goed
och wat somber, de USA economie doet het beter dan in de EUquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar op Obama zelf valt weinig aan te merken natuurlijk, BP olieramp bestrijden gaat topen is er al bijna oorlog tegen Iran
en is de Amerikaanse economie nog veel dichter bij de rand vd afgrond
Ah, mooi. Je erkent dus dat Obama de wettige president is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja dat natural born gedoe was waarschijnlijk een instinkertje om de grote massa's op een dwaalspoor te brengen.
Dat is een andere discussie.quote:Maar op Obama zelf valt weinig aan te merken natuurlijk, BP olieramp bestrijden gaat topen is er al bijna oorlog tegen Iran
en is de Amerikaanse economie nog veel dichter bij de rand vd afgrond dan ooit
Ja, behalve die aankomende oorlog met Iran en de BP olieramp die slecht bestreden wordt doet Obama het geheel niet slecht eigenlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:36 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
och wat somber, de USA economie doet het beter dan in de EU
Deze man is veel beter in staat die vraag te beantwoorden dan ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef VancouverFan het volgende:
Zeg MC. Leg eens uit waarom we jou serieus moeten nemen als je zo selectief reageert en telkens maar weer gaat roepen dat Obama zo slecht is als je even geen antwoord op een vraag hebt.
Ben je een soort medium ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Deze man is veel beter in staat die vraag te beantwoorden dan ik
True News - The BP Oil Spill - Brought to You by 5,000 Years of State SNAFUs...
Nou nee, alhoewel ik bij tijd en wijle wel graag een lange blauwe jurk draag en flesjes water "in straal" met de universele krachten van licht wezens ui het heelal...quote:
Een doorgeefluik van andere mensen wiens mening ik deel en beter in staat zijn sommige dingen uit te diepen en toe te lichten ja...quote:Geen eigen mening, alleen maar doorgeefluik van andere mensen...
Ene moment dus janken dat anderen de discussie niet serieus nemen, ander moment zelf de paljas uithangen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nou nee, alhoewel ik bij tijd en wijle wel graag een lange blauwe jurk draag en flesjes water "in straal" met de universele krachten van licht wezens ui het heelal...
Maar dat lijkt me niet iets vreemds toch?![]()
[..]
Een doorgeefluik ben ik graag voor andere mensen wiens mening ik deel en meer tijd hebben dan ik om sommige dingen beter uit te diepen en toe te lichten ja...quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ene moment dus janken dat anderen de discussie niet serieus nemen, ander moment zelf de paljas uithangen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een doorgeefluik ben ik graag voor andere mensen wiens mening ik deel en meer tijd hebben dan ik om sommige dingen beter uit te diepen en toe te lichten ja...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dus elkaar allemaal vage verhalen vertellen en nooit eens kritisch kijken of die verhalen waar zijn of zelfs technisch / natuurkundig mogelijk zijn...
Wat denk je daarmee te bereiken?
quote:Maar iemand zoals jij die er alleen op uit is om te demoniseren ridiculiseren, rellen, attaqueren en op de man te spelen is dat misschien een lastige opgave..
Omdat inhoudelijk gezien je dit geen ene hol interesseert klaarblijkelijk, alleen rellen en op de persoon spelen is het jou om te doen.
En er staan nog steeds wat vragen van mij aan jou open:quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
MC, je zou eens wat meer tijd moeten besteden aan het beantwoorden van inhoudelijke vragen in plaats van telkens maar klagen dat anderen niet naar jouw zin posten.
Het is maar een tip.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef VancouverFan het volgende:
Zeg Media curator.
Wat vind je nou van die rechtzaak tegen Obama die werd gehouden? Is dat nou geworden wat je ervan had verwacht?
Vond je dat ook een objectief netjes proces?
whateverquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:13 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En er staan nog steeds wat vragen van mij aan jou open:
[..]
Waarom beantwoord je mijn simpele vragen niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef mediacurator het volgende:
ik beantwoord genoeg dingen wel, meer dan sommigen..
Wat ik denk vd Obama trials? Geweldig moedig dat men dit burger initiatief nog tot uitvoer heeft weten te brengen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn simpele vragen niet?
Ik vraag naar JOUW meningen. Niet die van iemand anders.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wat ik denk vd Obama trials? Geweldig moedig dat men dit burger initiatief nog tot uitvoer heeft weten te brengen.
Je doet er wel ontzettend triest over maar de media in de V.S. heeft er geen enkel verslag van gedaan terwijl de desbetreffende constitutionele wetgevingen die mogelijkheid juist faciliteren, zou men hier ook per ommegaande moeten introduceren eigenlijk
Iedereen die loopt te janken, arme Obama arme Obama! Het gaat niet om de persoon Obama want is maar een agent die een rol speelt als in een toneelstuk en de auto que (tele prompter) voorleest
Wat te denken vd miljoenen die onder zijn beleid moeten leven? Het gaat om de macht die hij representeert en of deze hem wel rechtmatig of niet naar voren hebben geschoven.
Zo dan, is je vraag nu wel beantwoord?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom media geen verslag doen van deze onzin? Omdat Amerika godverdomme wel iets anders aan het hoofd heeft dan uitzoeken of een wettig gekozen president wel het juiste papiertje heeft, namelijk het verslaan van een van de grootste milieurampen ever?
ziezo, weer een post er bij... bijna is deze ellende dicht
Ik leef dagelijks onder zijn beleid. Vertel me, word ik onderdrukt of iets dergelijks? Ik merk niets vreemds. Belastingen zijn wat gunstiger dan voorheen, we krijgen wat teruggaves en dadelijk ook nog eens gezondheidszorg voor iedereen (die ik al had, maargoed...).quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wat ik denk vd Obama trials? Geweldig moedig dat men dit burger initiatief nog tot uitvoer heeft weten te brengen.
Je doet er wel ontzettend triest over maar de media in de V.S. heeft er geen enkel verslag van gedaan terwijl de desbetreffende constitutionele wetgevingen die mogelijkheid juist faciliteren, zou men hier ook per ommegaande moeten introduceren eigenlijk
Iedereen die loopt te janken, arme Obama arme Obama! Het gaat niet om de persoon Obama want is maar een agent die een rol speelt als in een toneelstuk en de auto que (tele prompter) voorleest
Wat te denken vd miljoenen die onder zijn beleid moeten leven? Het gaat om de macht die hij representeert en of deze hem wel rechtmatig of niet naar voren hebben geschoven.
Zo dan, is je vraag nu wel beantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |