abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81286887
Dat laatste artikel, wie neemt dat serieus?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81286962
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Online-jurylid
Het bestaat al sinds Amerika is ontdekt ongeveer

bron: americangrandjury.org constitution.org
quote:
The 5th Amendment:

"No person shall be held to answer for a capital, or otherwise infamous crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury."

An article appearing in American Juror, the newsletter of the American Jury Institute and the Fully Informed Jury Association, citing the famed American jurist, Joseph Story, explained :

"An indictment is a written accusation of an offence preferred to, and presented, upon oath, as true, by a grand jury, at the suit of the government. An indictment is framed by the officers of the government, and laid before the grand jury. Presentments, on the other hand, are the result of a jury's independent action:

'A presentment, properly speaking, is an accusation, made by a grand jury of its own mere motion, of an offence upon its own observation and knowledge, or upon evidence before it, and without any bill of indictment laid before it at the suit of the government. Upon a presentment, the proper officer of the court must frame an indictment, before the party accused can be put to answer it.' "

[ Bericht 26% gewijzigd door mediacurator op 11-05-2010 10:47:33 ]
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 11:47:23 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_81289283
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:

[..]

[..]

Sinds Columbus? Dan hou ik mijn mond, dat is idd heel lang
pi_81290436
quote:

[..]

[..]

Een jury, ja. Een online-jury, nee
pi_81290615
quote:

[..]

[..]

Jij bent ook totaal niet kritisch tov de sites die jij hier predikt.

Een stel mensen flansen een site in elkaar, zetten er wat op over een civil jury en goochelen wat amendementen. Dan vind jij het er al officieel uitzien en hoppa, het is een feit wat die sites melden.
Leaf
pi_81293412
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sinds Columbus? Dan hou ik mijn mond, dat is idd heel lang
In de tijd van Columbus dacht hij dat hij in India aangekomen was, vandaar dat men de bewoners van het land Indianen noemden

Niet overdrijven hoor
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:16:30 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81308946
Obama is in ieder geval de voortzetting van de Bush-adminstration. Debunk that.

-edit, nah -

[ Bericht 36% gewijzigd door Lavenderr op 11-05-2010 19:20:10 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 19:19:15 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_81309051
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

In de tijd van Columbus dacht hij dat hij in India aangekomen was, vandaar dat men de bewoners van het land Indianen noemden

Niet overdrijven hoor
Okee, zal niet overdrijven
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:21:46 #59
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81309145
Mijn kleuterjuf gebruikte vroeger wel de term "stelletje idioten" ipv "sukkels"..

Mag ik dat er wel neerzetten dan. als je mijn comment even 'edit-unlocked' maak ik dat in orde...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 19:25:06 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_81309291
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn kleuterjuf gebruikte vroeger wel de term "stelletje idioten" ipv "sukkels"..

Mag ik dat er wel neerzetten dan. als je mijn comment even 'edit-unlocked' maak ik dat in orde...
Wie merk je aan als idioten of sukkels? Dat was namelijk niet duidelijk in je post.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:58:57 #61
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81310634
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:23 schreef mediacurator het volgende:
Was het Predator Drones grapje van Obama leuk?

"Jonas Brothers are here, they're out there somewhere. Sasha and Malia are huge fans, but boys, don't get any ideas. Two words for you: predator drones. You will never see it coming. You think I'm joking?"

bron: washingtonpost.com
Ja die was zeer goed.

media je bent een leugenaar en weet gewoon niet waarover je het hebt

minister of justice.....wtf.....zo iets heet de AG of http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Attorney_General

En hij moet iemand nomineren voor de Supreme court. zijn 2de.
http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_Court_of_the_United_States

en die heeft weer helemaal niets te maken met de AG.

de Supreme court + Congress + Exective office (President) = US GOVERMENT
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_81312640
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Ja die was zeer goed.

media je bent een leugenaar en weet gewoon niet waarover je het hebt

minister of justice.....wtf.....zo iets heet de AG of http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Attorney_General

En hij moet iemand nomineren voor de Supreme court. zijn 2de.
http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_Court_of_the_United_States

en die heeft weer helemaal niets te maken met de AG.

de Supreme court + Congress + Exective office (President) = US GOVERMENT
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen worden

De link is hierrrr

dinsdag 11 mei 2010 @ 21:55:32 #63
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81316477
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen worden
als je dat bedoelt zeg dat dan!!!
maar leer eerst eens waarover je het hebt, je haalt zoveel termen en feiten door elkaar of denk dat
bepaalde entiteiten onderdeel van elkaar zijn..... zoals Supreme Court en Department of Justice.

uuhhh....een kerk is geen rechtbank.

dus dat kan niet eens naar de Supreme Court gaan, of hoe zie je dat voor je?
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:15:26 #64
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81317770
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nee, dat kan die zaak niet.

Ten eerste niet, omdat die zaak plaatsvindt buiten het rechtssysteem van de VS en dus niet valt onder het Supreme Court.
Ten tweede, omdat dat best slimme mensen zijn die daar zitten. Die houden zich niet bezig met aluhoedjes in Kenia.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_81352602
De zaak dient morgen, en het is idd heel goed mogelijk dat het geen ene ruk voorstelt maar dat wil niet zeggen dat je dan geen hoop mag hebben natuurlijk..
pi_81352738
Wacht even, die zaak vindt dus niet eens rechtsgeldig plaats in de US?
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 19:42:51 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_81353769
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:17 schreef mediacurator het volgende:
De zaak dient morgen, en het is idd heel goed mogelijk dat het geen ene ruk voorstelt maar dat wil niet zeggen dat je dan geen hoop mag hebben natuurlijk..
Waar hoop je dan op Media? Dat Obama afgezet wordt als president?
pi_81358041
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar hoop je dan op Media? Dat Obama afgezet wordt als president?
Ik ben weer in BNW dus kan ik zeggen dat er het e.e.a. niet helemaal lekker loopt in de wereld en dat o.a. de regering Obama daar een steentje aan bijdraagt

Had liever een regering Ron Paul gezien maar helaas niemand had het door dat hij president kandidaat was, met dank aan de nalatige rol van de media hierin was het dus geen verassing

Ron Paul wil b.v. inzage in de boekhouding vd Federal Reserve

Heb ik Obama nooit horen zeggen, of zou het een slecht plan zijn om eens te weten hoe de staatsschuld vd V.S. zoal tot stand is gekomen?
pi_81358586
Investigators: Obama uses Connecticut Soc. Sec. #

NEW YORK – Two private investigators working independently are asking why President Obama is using a Social Security number set aside for applicants in Connecticut while there is no record he ever had a mailing address in the state.

In addition, the records indicate the number was issued between 1977 and 1979, yet Obama's earliest employment reportedly was in 1975 at a Baskin-Robbins ice-cream shop in Oahu, Hawaii.

WND has copies of affidavits filed separately in a presidential eligibility lawsuit in the U.S. District Court of the District of Columbia by Ohio licensed private investigator Susan Daniels and Colorado private investigator John N. Sampson.

The investigators believe Obama needs to explain why he is using a Social Security number reserved for Connecticut applicants that was issued at a date later than he is known to have held employment.

See the movie Obama does not want you to see: Own the DVD that probes this unprecedented presidential eligibility mystery!

The Social Security website confirms the first three numbers in his ID are reserved for applicants with Connecticut addresses, 040-049.

"Since 1973, Social Security numbers have been issued by our central office," the Social Security website explains. "The first three (3) digits of a person's social security number are determined by the ZIP code of the mailing address shown on the application for a social security number."

The question is being raised amid speculation about the president's history fueled by an extraordinary lack of public documentation. Along with his original birth certificate, Obama also has not released educational records, scholarly articles, passport documents, medical records, papers from his service in the Illinois state Senate, Illinois State Bar Association records, any baptism records and adoption papers.

Robert Siciliano, president and CEO of IDTheftSecurity.com and a nationally recognized expert on identity theft, agrees the Social Security number should be questioned.

"I know Social Security numbers have been issued to people in states where they don't live, but there's usually a good reason the person applied for a Social Security number in a different state," Siciliano told WND.

WND asked Siciliano whether he thought the question was one the White House should answer.

"Yes," he replied. "In the case of President Obama, I really don't know what the good reason would be that he has a Social Security number issued in Connecticut when we know he was a resident of Hawaii."

Siciliano is a frequent expert guest on identify theft on cable television networks, including CNN, CNBC and the Fox News Channel.

(Story continues hierrrrrr)

bron: wnd.com
pi_81358720
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik ben weer in BNW dus kan ik zeggen dat er het e.e.a. niet helemaal lekker loopt in de wereld en dat o.a. de regering Obama daar een steentje aan bijdraagt

Had liever een regering Ron Paul gezien maar helaas niemand had het door dat hij president kandidaat was, met dank aan de nalatige rol van de media hierin was het dus geen verassing

Ron Paul wil b.v. inzage in de boekhouding vd Federal Reserve

Heb ik Obama nooit horen zeggen, of zou het een slecht plan zijn om eens te weten hoe de staatsschuld vd V.S. zoal tot stand is gekomen?
Kortom, je hebt gewoon een pleurishekel aan Obama.

Ik zie jou tenminste allerlei dingen halen om maar zoveel mogelijk kritiek op hem te hebben. In Kenia geboren, doet niks met de staatsschuld, hij mag geen grappen maken, hij zou niet op de universiteit hebben gezeten.
Leaf
pi_81359431
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Kortom, je hebt gewoon een pleurishekel aan Obama.

Ik zie jou tenminste allerlei dingen halen om maar zoveel mogelijk kritiek op hem te hebben. In Kenia geboren, doet niks met de staatsschuld, hij mag geen grappen maken, hij zou niet op de universiteit hebben gezeten.
Ik weet het klinkt misschien dweperig maar ik vraag jou toch ook niet hoe jij komt bij jouw schijnbaar onvoorwaardelijke admiratie voor Obama? Het lijkt wel of het een verre neef van je is of zo iets..

Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar er naar vragen deed ik dusver niet, misschien nu een goed moment?
pi_81359776
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik weet het klinkt misschien dweperig maar ik vraag jou toch ook niet hoe jij komt bij jouw schijnbaar onvoorwaardelijke admiratie voor Obama? Het lijkt wel of het een verre neef van je is of zo iets..

Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar er naar vragen deed ik dusver niet, misschien nu een goed moment?
Ik ben geen familie van 'm.
Mijn vertrouwen in hem is niet oneindig zoals je nu suggereert. Maar ik vind het redelijk absurd worden hoe jij een lastercampagne tegen hem voert. Je roept vanalles wat je niet waar kunt maken en mensen die aantonen dat jij het fout hebt, negeer je gewoon.

Vanwaar al die moeite om telkens maar te klagen over Obama?
Leaf
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:53:33 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81360267
Obama is een leugenaar en een grote draaier. Wettig of niet mbt een geboorte certificaat zou mij geen ene reet kunen schelen als hij echte change zou brengen. Maar die gast is Wallstreet en niet voor mainstreet. En iedereen trapt in zijn leugens. En dat is nog het meest bizarre van allemaa;.. Zelfs onze eigen tafeljournalisten en "o zo geweldige" maarten van rossem. Het is gewoon té Bizar. Eng zelfs.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 12-05-2010 22:37:19 ]
pi_81362536
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik ben geen familie van 'm.
Mijn vertrouwen in hem is niet oneindig zoals je nu suggereert. Maar ik vind het redelijk absurd worden hoe jij een lastercampagne tegen hem voert. Je roept vanalles wat je niet waar kunt maken en mensen die aantonen dat jij het fout hebt, negeer je gewoon.

Vanwaar al die moeite om telkens maar te klagen over Obama?
Je neemt het iets te persoonlijk volgens mij, als zijnde TS gooi ik een aantal dingen in de groep die mijn stelling onderbouwen.

Ik doe ook steeds de links erbij naar de bron, dus om nou te zeggen ik "roep" steeds van alles..

Dat heet "citeren"

Met name uit een aantal nieuwsbronnen, die zoveel mogelijk (lukt niet altijd) MSM zijn. Mijn persoonlijke mening is niet eens relevant, vrijheid van meningsuiting daarentegn is een andere kwestie
pi_81362936
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Obama is een leugenaar en een grote draaier. Wettig of niet mbt een geboorte certificaat zou mij geen ene reet kunen schelen als hij echte change zou brengen. Maar die gast is Wallstreet en niet voor mainstreet. En iedereen trapt in zijn leugens. En dat is nog het meest bizarre van allemaa;.. Zelfs onze eigen tafeljournalisten en "o zo geweldige" maarten van rossem. Het is gewoon té Bizar. Eng zelfs.
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen is

Waar zijn al die klimaat verandering mensen nu? terwijl de grootste natuur ramp in de geschiedenis voor zover ik weet aan de hand is?

Nu er geen CO2 tax af te troggelen valt is het nu ineens niet meer interessant [/persoonlijke mening]

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 12-05-2010 22:51:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')