Het bestaat al sinds Amerika is ontdekt ongeveerquote:
quote:The 5th Amendment:
"No person shall be held to answer for a capital, or otherwise infamous crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury."
An article appearing in American Juror, the newsletter of the American Jury Institute and the Fully Informed Jury Association, citing the famed American jurist, Joseph Story, explained :
"An indictment is a written accusation of an offence preferred to, and presented, upon oath, as true, by a grand jury, at the suit of the government. An indictment is framed by the officers of the government, and laid before the grand jury. Presentments, on the other hand, are the result of a jury's independent action:
'A presentment, properly speaking, is an accusation, made by a grand jury of its own mere motion, of an offence upon its own observation and knowledge, or upon evidence before it, and without any bill of indictment laid before it at the suit of the government. Upon a presentment, the proper officer of the court must frame an indictment, before the party accused can be put to answer it.' "
Sinds Columbus? Dan hou ik mijn mond, dat is idd heel langquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het bestaat al sinds Amerika is ontdekt ongeveer
bron: americangrandjury.org constitution.org
[..]
Een jury, ja. Een online-jury, neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook totaal niet kritisch tov de sites die jij hier predikt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
[..]
In de tijd van Columbus dacht hij dat hij in India aangekomen was, vandaar dat men de bewoners van het land Indianen noemdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds Columbus? Dan hou ik mijn mond, dat is idd heel lang
Okee, zal niet overdrijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
In de tijd van Columbus dacht hij dat hij in India aangekomen was, vandaar dat men de bewoners van het land Indianen noemden
Niet overdrijven hoor
Wie merk je aan als idioten of sukkels? Dat was namelijk niet duidelijk in je post.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn kleuterjuf gebruikte vroeger wel de term "stelletje idioten" ipv "sukkels"..
Mag ik dat er wel neerzetten dan. als je mijn comment even 'edit-unlocked' maak ik dat in orde...
Ja die was zeer goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:23 schreef mediacurator het volgende:
Was het Predator Drones grapje van Obama leuk?![]()
"Jonas Brothers are here, they're out there somewhere. Sasha and Malia are huge fans, but boys, don't get any ideas. Two words for you: predator drones. You will never see it coming. You think I'm joking?"
bron: washingtonpost.com
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:58 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Ja die was zeer goed.
media je bent een leugenaar en weet gewoon niet waarover je het hebt
minister of justice.....wtf.....zo iets heet de AG of http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Attorney_General
En hij moet iemand nomineren voor de Supreme court. zijn 2de.
http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_Court_of_the_United_States
en die heeft weer helemaal niets te maken met de AG.
de Supreme court + Congress + Exective office (President) = US GOVERMENT
als je dat bedoelt zeg dat dan!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen worden
Nee, dat kan die zaak niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de zaak in een later stadium eventueel aan de Supreme Court voorgelegd zou kunnen worden
Waar hoop je dan op Media? Dat Obama afgezet wordt als president?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:17 schreef mediacurator het volgende:
De zaak dient morgen, en het is idd heel goed mogelijk dat het geen ene ruk voorstelt maar dat wil niet zeggen dat je dan geen hoop mag hebben natuurlijk..
Ik ben weer in BNW dus kan ik zeggen dat er het e.e.a. niet helemaal lekker loopt in de wereld en dat o.a. de regering Obama daar een steentje aan bijdraagtquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar hoop je dan op Media? Dat Obama afgezet wordt als president?
Kortom, je hebt gewoon een pleurishekel aan Obama.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik ben weer in BNW dus kan ik zeggen dat er het e.e.a. niet helemaal lekker loopt in de wereld en dat o.a. de regering Obama daar een steentje aan bijdraagt
Had liever een regering Ron Paul gezien maar helaas niemand had het door dat hij president kandidaat was, met dank aan de nalatige rol van de media hierin was het dus geen verassing
Ron Paul wil b.v. inzage in de boekhouding vd Federal Reserve
Heb ik Obama nooit horen zeggen, of zou het een slecht plan zijn om eens te weten hoe de staatsschuld vd V.S. zoal tot stand is gekomen?
Ik weet het klinkt misschien dweperig maar ik vraag jou toch ook niet hoe jij komt bij jouw schijnbaar onvoorwaardelijke admiratie voor Obama? Het lijkt wel of het een verre neef van je is of zo iets..quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Kortom, je hebt gewoon een pleurishekel aan Obama.
Ik zie jou tenminste allerlei dingen halen om maar zoveel mogelijk kritiek op hem te hebben. In Kenia geboren, doet niks met de staatsschuld, hij mag geen grappen maken, hij zou niet op de universiteit hebben gezeten.
Ik ben geen familie van 'm.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:37 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik weet het klinkt misschien dweperig maar ik vraag jou toch ook niet hoe jij komt bij jouw schijnbaar onvoorwaardelijke admiratie voor Obama? Het lijkt wel of het een verre neef van je is of zo iets..
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar er naar vragen deed ik dusver niet, misschien nu een goed moment?
Je neemt het iets te persoonlijk volgens mij, als zijnde TS gooi ik een aantal dingen in de groep die mijn stelling onderbouwen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ben geen familie van 'm.
Mijn vertrouwen in hem is niet oneindig zoals je nu suggereert. Maar ik vind het redelijk absurd worden hoe jij een lastercampagne tegen hem voert. Je roept vanalles wat je niet waar kunt maken en mensen die aantonen dat jij het fout hebt, negeer je gewoon.
Vanwaar al die moeite om telkens maar te klagen over Obama?
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen isquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Obama is een leugenaar en een grote draaier. Wettig of niet mbt een geboorte certificaat zou mij geen ene reet kunen schelen als hij echte change zou brengen. Maar die gast is Wallstreet en niet voor mainstreet. En iedereen trapt in zijn leugens. En dat is nog het meest bizarre van allemaa;.. Zelfs onze eigen tafeljournalisten en "o zo geweldige" maarten van rossem. Het is gewoon té Bizar. Eng zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |