abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81216588
In het vorige topic heb ik je al een kamergenoot van Obama laten zien.

Waarom liegt die man volgens jou?
Leaf
pi_81220682
Okee, ik hoop dat er in dit topic WEL fatsoenlijk gediscussieerd kan worden.

Hmmm dat rense.com ziet er op z'n zachtst gezegd enigszins onbetrouwbaarl uit.

Stel dat er ECHT een rechtszaak zou komen en stel dat het ook eentje zou zijn die er iets toe doet, zou heel Internet dan niet plat liggen van alle berichten er over, en zou je nog naar GTST kunnen kijken, omdat elke zender 24 uur per dag er verslag van wil doen?
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 18:28:56 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_81220826
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:24 schreef ToT het volgende:

Stel dat er ECHT een rechtszaak zou komen en stel dat het ook eentje zou zijn die er iets toe doet, zou heel Internet dan niet plat liggen van alle berichten er over, en zou je nog naar GTST kunnen kijken, omdat elke zender 24 uur per dag er verslag van wil doen?
Dat zou je wel denken he? Zo'n belangrijke rechtszaak.
Denk niet dat die er komt btw.
pi_81220949
quote:

Het is geen echte rechtzaak.
Het zijn gewoon een stel Obama crtici die zich verzamelen in New York. En in plaats van het een demonstratie noemen, zeggen ze dat het en "Civil Grand Jury" wordt. Iets wat voor complotgelovers is uitgevonden.
Leaf
pi_81221519
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het is geen echte rechtzaak.
Het zijn gewoon een stel Obama crtici die zich verzamelen in New York. En in plaats van het een demonstratie noemen, zeggen ze dat het en "Civil Grand Jury" wordt. Iets wat voor complotgelovers is uitgevonden.
En die 5th ammendment dan?
pi_81222114
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:51 schreef ToT het volgende:

[..]

En die 5th ammendment dan?
Wat is daarmee?

http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution

Ik zie daar geen basis voor die 'rechtszaak'. Tuurlijk staat het ze vrij om een dergelijk proces/onderzoek te houden. Maar het heeft geen enkele wettelijke basis.

Zij hebben het ook over het 10de amendment.
quote:
The Tenth Amendment of the U.S. Constitution gives us the absolute, mandated right to call for a trial with a jury of we the people sanctioned by the Constitution if we discover that the courts or government officials are not executing their duties and allowing the people due process. Thusly, the Constitution empowers our court.
Ik zie niks van dat staan in een objectieve uitleg daarover.
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution
Leaf
pi_81222646
Oftewel: het is allemaal pure kolder?
pi_81222742
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:26 schreef ToT het volgende:
Oftewel: het is allemaal pure kolder?
Ligt eraan wat je ervan verwacht.
Het is zo te zien een demonstratie tegen Obama, maar dan op een andere manier. Een soort conventie verspreid over meerdere dagen.

Ze proberen het te doen lijken alsof het iets officieels is en juridisch verantwoord, maar dat is dus echt niet zo.
Leaf
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 19:48:57 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_81223382
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je ervan verwacht.
Het is zo te zien een demonstratie tegen Obama, maar dan op een andere manier. Een soort conventie verspreid over meerdere dagen.

Ze proberen het te doen lijken alsof het iets officieels is en juridisch verantwoord, maar dat is dus echt niet zo.
En dan stort de media zich er op, want dat willen ze natuurlijk graag en dan hebben ze wereldwijde aandacht.
pi_81223609
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan stort de media zich er op, want dat willen ze natuurlijk graag en dan hebben ze wereldwijde aandacht.
Ik denk dat de Amerikaanse media hier wel doorheen prikt.
De locatie waar het proces wordt gehouden is een zaaltje in Harlem. Niet bij een echte rechtszaal.

Je kunt zelfs Online jurylid worden!
quote:
Serve as a jury member on American Grand Jury

Serving on a Grand Jury is exciting, education and worthwhile. It teaches you how the Grand Jury process works by getting you involved. American Grand Juries are conducted ONLINE. No need to travel, waste gas or spend money. A computer and an Internet connection is all that is needed to participate. American Grand Juries are normally conduced once-a-month and registration is limited. Send us your request to serve as a jury member!

http://americangrandjury.org/
Leaf
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 19:55:57 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_81223692
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:54 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik denk dat de Amerikaanse media hier wel doorheen prikt.
De locatie waar het proces wordt gehouden is een zaaltje in Harlem. Niet bij een echte rechtszaal.

Je kunt zelfs Online jurylid worden!
[..]

http://americangrandjury.org/
Online-jurylid
  zondag 9 mei 2010 @ 20:12:12 #37
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81224451
The Daily Show With Jon StewartMon - Thurs 11p / 10c
The Born Identity
www.thedailyshow.com
Daily Show Full EpisodesPolitical HumorTea Party

Vanaf 3:45.

Tot aan krantenknipsels in de Honolulu Times waarin z'n ouders in 1961 z'n geboorte hebben aangekondigd. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_81226361
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef NJ het volgende:

Tot aan krantenknipsels in de Honolulu Times waarin z'n ouders in 1961 z'n geboorte hebben aangekondigd. .
Hele stuk gegeken en alles is gewoon even goed!
pi_81226748
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:19 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Mja, het is weer het zelfde verhaal.
Officiële bewijzen dat die op Hawaii is geboren negeren, 1 zinnetje uit een Afrikaanse krant meteen voor waar aannemen.

Sommige mensen willen maar 1 ding horen en zoeken overal naar bevestiging daarvan. Dat er veel meer bewijs is dat Obama op Hawaii is geboren doet er niet toe. Dat ene zinnetje van een krant of uitspraak van Michelle is het bewijs waar hopeloos aan vastgeklampt wordt.
Om er nog maar over te zwijgen dat zelfs als Obama in Kenia is geboren, hij gewoon een natural born citizen is.
pi_81227236
Kortom: een grote wassen neus die hopelijk snel in de Keniaanse zon gaat smelten, die hele "rechtszaak".

En for fuck's sake....een ONLINE jury???? Get real!
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 21:07:26 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_81227305
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:12 schreef NJ het volgende:
<

Geweldig
pi_81270750
quote:

Nog wat nachtjes slapen, dan zullen we het vanzelf zien toch? begint de 14de van deze maand dacht ik...

En de MSM link hierrr
  maandag 10 mei 2010 @ 21:27:46 #43
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81270799
En wat vind je van de feiten in het Daily Show stukje wat ik hierboven geplaatst heb?
pi_81272654
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nog wat nachtjes slapen, dan zullen we het vanzelf zien toch? begint de 14de van deze maand dacht ik...

En de MSM link hierrr
Wat verwacht jij dat er gaat gebeuren vanaf vrijdag bij die 'rechtszaak'?
Leaf
pi_81278448
quote:
Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dat er gaat gebeuren vanaf vrijdag bij die 'rechtszaak'?
Er zou bewijs aangeleverd worden over Obama's verleden, de kiezers zouden misleid zijn daar komt het op neer. Tevens zouden getuigen opgeroepen om over een aantal dingen onder ede verklaringen af te leggen.

Hetgeen tot doel heeft uiteen te zetten waar met betrekking tot de zittende regering Obama in zijn geheel samengevat de schoen wringt in de voorloper van een eventuele daaropvolgende rechtszaak, het laatste door de samenvatting vd 5th Amendment CITIZENS GRAND JURY vervolgens bij het Supreme High Court vd V.S. in te dienen neem ik aan.

Maar of het uiteindelijk zover zal komen valt nog te bezien uiteraard, er zou "toevallig" nog net een nieuwe minister van justitie benoemd zijn door Obama gisteren.

Ik neem aan Rev Menning in ieder geval flink tegengewerkt zal worden door meen of geen gedurende het proces of hij nu gelijk heeft of niet. En zal daarom met iets spectaculairs moeten komen voordat hij door de reguliere pers genoeg serieus genomen zal worden en het verhaal op gaan pakken.

Zodra er iets viral gaat via youtube zou het een aanleiding kunnen zijn dat de MSM het overneemt maar lang niet gegarandeerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 10-05-2010 23:38:40 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 23:35:36 #46
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81278579
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:32 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Maar of het uiteindelijk zover zal komen valt nog te bezien uiteraard, er zou "toevallig" nog net een nieuwe minister van justitie benoemd zijn door Obama gisteren.
Een Supreme Court Justice.
Bijna hetzelfde.
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 23:40:06 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_81278780
Media, wat vond je van het stukje Daily Show? Bewijzen te over toch?
pi_81278972
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:35 schreef NJ het volgende:

[..]

Een Supreme Court Justice.
Bijna hetzelfde.
Idd, Elena Kagan, lijkt n beetje op Fred Flintstone met 'n bh

pi_81279437
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
Media, wat vond je van het stukje Daily Show? Bewijzen te over toch?
Het zou zomaar kunnen dat dat het geval is, maar ik heb mijn verdenkingen.

Gezien het JFK moordonderzoek destijds, of de waarheid wel of niet naar buiten gebracht wordt uiteindelijk is lang niet altijd zeker.

Wat de uitkomst ook moge zijn, daar zullen we het mee moeten doen

Ik verwacht dat het wel weer een soort Lee Harvey Oswald zal worden die het allemaal gedaan zoul hebben

(MSM) bron: thepostemail.com

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 11-05-2010 00:16:59 ]
pi_81286542
Was het Predator Drones grapje van Obama leuk?

"Jonas Brothers are here, they're out there somewhere. Sasha and Malia are huge fans, but boys, don't get any ideas. Two words for you: predator drones. You will never see it coming. You think I'm joking?"

bron: washingtonpost.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')