abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83530691
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Zoveel is nog onbekend in de wetenschap zoals het bestaan van "dark matter" bijvoorbeeld want heeft de wetenschap nog geen verklaring voor

Alles is nog in ontwikkeling, de wetenschap zelf is daar geen uitzondering op
Omdat ze over een paar zaken geen verklaringen hebben is geen enkele natuurkunde wet geloofwaardig.
Is dat jouw mening?
Leaf
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:38:02 #252
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83530762
Ik vind trouwens wel dat Flammie een punt heeft.
We zouden beter af zijn in BNW zonder trolls als Mediaslaaf.
zzz
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 13:41:54 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_83530901
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Flammie een punt heeft.
We zouden beter af zijn in BNW zonder trolls als Mediaslaaf.

Fijn dat jij en Flammie het eens zijn. Klaar nu.:)
pi_83531339
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan de meest idiote conspiracy-theorieen onderschrijven met het idee "Nou ook al kan het natuurkundig gezien niet dan gebruiken ze vast technologie die 'THE MAN' voor ons verborgen heeft gehouden !"
De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld en deze wereld alleen voor zichzelf willen hebben.

Deze machtige instituten worden bij elkaar gehouden door het internationale netwerk van vrijmetselaars, en aanverwante fraterniteiten, het maçonnieke netwerk van de Ashkenazische-Joden, maar eigenlijk zijn het geen joden het zijn de Khazars

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 14:55:28 ]
pi_83531409
interessant!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:00:13 #256
31101 _Led_
pi_83531661
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld.

Deze machtige instituten worden bij elkaar gehouden door het internationale netwerk van vrijmetselaars, en aanverwante fraterniteiten, het maçonnieke netwerk van de Ashkenazische-Joden, maar eigenlijk zijn het geen joden het zijn de Khazars
Dat weet ik, er werken er ook een boel bij BP !
zzz
pi_83531755
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:54 schreef Flammie het volgende:
interessant!
De bijbel is de oudste bron die het probleem maar al te goed beschrijft al zij het in verhalende vorm, in proza en poëzie.

De Khazars zijn eigenlijk de aards vijanden vd echte Joden -> de Palestijnen en schrijvers vd Bijbel, omdat dat het boek is die de Khazars het best debunked en exposed

Satanisten doen alles in spiegelbeeld zodat zij zelf het best onopgemerkt blijven en de wereld om zich heen is dan continue op een dwaalspoor, zodoende heb je zelf als enige het overzicht en heers je uiteindelijk over alles en iedereen

Dat is precies wat er nu met de wereld aan de hand is, alles loopt in de soep en speelt elkaar de zwarte piet toe, degene met het overzicht worden slapend alsmaar rijker en rijker

[ Bericht 6% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 14:08:18 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:06:48 #258
31101 _Led_
pi_83531907
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef mediacurator het volgende:
Satanisten doen alles in spiegelbeeld zodat zij zelf het best onopgemerkt blijven en de wereld om zich heen is dan continue op een dwaalspoor, zodoende heb je zelf als enige het overzicht en heers je over alles en iedereen
Precies.
Dat is trouwens een methode die mijns inziens ook zeer belanrijk is om zelf vaak toe te passen.
zzz
pi_83532038
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De bijbel is de oudste bron die het probleem maar al te goed beschrijft al zij het in verhalende vorm, in proza en poëzie.

De Khazars zijn eigenlijk de aards vijanden vd echte Joden -> de Palestijnen en schrijvers vd Bijbel, omdat dat het boek is die de Khazars het best debunked en exposed

Satanisten doen alles in spiegelbeeld zodat zij zelf het best onopgemerkt blijven en de wereld om zich heen is dan continue op een dwaalspoor, zodoende heb je zelf als enige het overzicht en heers je uiteindelijk over alles en iedereen

Dat is precies wat er nu met de wereld aan de hand is, alles loopt in de soep en speelt elkaar de zwarte piet toe, degene met het overzicht worden slapend alsmaar rijker en rijker
Dus je geeft toe dat jij mensen zomaar de schuld geeft van dingen.
Leaf
pi_83532062
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Precies.
Dat is trouwens een methode die mijns inziens ook zeer belanrijk is om zelf vaak toe te passen.
Ja zo gaat het van kwaad tot erger op den duur als iedereen dat zou doen, eerlijkheid duurt nog altijd het langst heur
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:12:14 #261
31101 _Led_
pi_83532119
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja zo gaat het van kwaad tot erger op den duur als iedereen dat zou doen, eerlijkheid duurt nog altijd het langst heur
Maar dat wil niet zeggen dat je eerlijk antwoord moet geven als je vriendin vraagt of ze er dik uit ziet in die jurk.
Dus.
zzz
pi_83532234
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat jij mensen zomaar de schuld geeft van dingen.
Enne 1, 2 en 3.... en Jaaaa hoor, totaal weer geen interesse in het onderwerp, 0% inhoudelijk reactie, alleen 100% op de persoon spelen en stangen...

Precies wat we zouden kunnen verwachten van de gebruikelijke Fok! irritantjes met "ongesactioneerde troll" status
pi_83532334
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:15 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Enne 1, 2 en 3.... en Jaaaa hoor, totaal weer geen interesse in het onderwerp, 0% inhoudelijk reactie, alleen 100% op de persoon spelen en stangen...

Precies wat we zouden kunnen verwachten van de gebruikelijke Fok! irritantjes met "ongesactioneerde troll" status
Loop niet zo te janken.

Ik probeer met jou een inhoudelijke discussie te voeren over die Obama rechtszaak. Maar dat negeer je gewoon, je gaat over andere dingen beginnen en loopt te klagen dat mensen geen discussie willen voeren. Hoe typisch.
Leaf
pi_83532473
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Loop niet zo te janken.

Ik probeer met jou een inhoudelijke discussie te voeren over die Obama rechtszaak. Maar dat negeer je gewoon, je gaat over andere dingen beginnen en loopt te klagen dat mensen geen discussie willen voeren. Hoe typisch.
Dan had je dat maar wat tactische moeten verwoorden vind ik, kon het even niet van het gebruikelijke getroll onderscheiden zojuist
pi_83532561
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dan had je dat maar wat tactische moeten verwoorden vind ik, kon het even niet van het gebruikelijke getroll onderscheiden zojuist
Nou okee, als ik nu je aandacht heb:

Wat vind je nou van die rechtzaak tegen Obama die werd gehouden? Is dat nou geworden wat je ervan had verwacht?
Vond je dat ook een objectief netjes proces?
Leaf
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 14:26:17 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_83532637
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat je eerlijk antwoord moet geven als je vriendin vraagt of ze er dik uit ziet in die jurk.
Dus.

NEE!!! Dan moet je liegen!!! ALTIJD!!!
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 14:27:19 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_83532670
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:24 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nou okee, als ik nu je aandacht heb:

Wat vind je nou van die rechtzaak tegen Obama die werd gehouden? Is dat nou geworden wat je ervan had verwacht?
Vond je dat ook een objectief netjes proces?
pi_83532685
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dus.
Op elke regel zijn uitzonderingen idd
pi_83532786
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

->
pi_83532971
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef mediacurator het volgende:

[..]

->
Maar de belangrijkste vraag is: Is het proces profesioneel en bovenal objectief verlopen?
pi_83533469
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:36 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Maar de belangrijkste vraag is: Is het proces profesioneel en bovenal objectief verlopen?
Dat lijkt me meer een vraag voor de experts vd Amerikaanse constitutionele wetgevingen, hetgeen ik niet ben
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:42:53 #272
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_83535349
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De meest aannemelijke conspiracy-theorieen onderschrijven het idee dat een harde kern Satanistische Crypto Joden van Oost Europese afkomst (Khazaria) waarvan leden deel uit maken van koningshuizen en hooggeplaatste functies hebben binnen al de machtigste instituten ter wereld en deze wereld alleen voor zichzelf willen hebben.

Ze zijn onechte crypto-joden?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_83535499
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ze zijn onechte crypto-joden?
Israeli’s auteur dr. Shlomo Sand lanceert in zijn boek When and How Was The Jewish People Invented (al 19 weken op Israeli’s bestsellers lijst), dat de Joden niet zoals op school wordt geleerd door de Romeinen in 70 na Christus uit hun land zijn verjaagd. “De koninkrijken van David en Solomon zijn legenden. De Joden waren boeren die nooit hun grond hebben verlaten. Ze hebben zich in de loop der tijd de Islam eigen gemaakt en zijn de voorouders van de Palestijnen.”
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:50:32 #274
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_83535656
Dat zal allemaal best waar zijn, maar een crypto-jood die geen jood is is zoiets als een levende dode. Ik denk dat je pseudo-joden bedoelde.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_83538230
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef mediacurator het volgende:

[..]

->
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Ik vroeg niet wat de uitslag was, ik vroeg hoe JIJ er tegen aan kijkt.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')