abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80840135
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!
Ik snap het nu ook niet meer
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 14:26:54 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_80842361
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Citeer dan goed!!
Kuch
pi_80853437
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil bronnen zien
Jij wilt bronnen zien,ik zal nog een stapje hoger gaan.

SENSATIE van FOXNEWS tegen Obama wil ik zien

!!
75 topics = FIN
pi_80862313
NIEUW ONDERZOEK NAAR OBAMAS ACHTERGROND VERMOEDELIJK PROBLEMATISCH

Een gloednieuw, diepgaand onderzoek naar de achtergrond van Barack Obama ten aanzien van de kwestie Presidentiële geschiktheid kan een groot probleem worden. Het onderzoek werd geleid door het Noordoostelijke Netwerk van de Intelligentie--een team van ervaren, professionele privé-detectives de van wie diensten door Fortune-500 bedrijven zijn gebruikt. De directeur, Douglas J. Hagmann, is een 23-jaar veteraan in onderzoeken op hoog niveau en is een lid van de Internationale Vereniging van de Ambtenaren van het tegen-Terrorisme. Hagmann' s het onderzoek van de achtergrond en de Constitutionele geschiktheid van Barack Obama om als President van de Verenigde Staten te dienen is uitgebreid en grondig. De conclusies die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen zijn overweldigend.

lees de rest vh artikel hierrr

bron: examiner.com
pi_80865111
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 00:29 schreef mediacurator het volgende:
NIEUW ONDERZOEK NAAR OBAMAS ACHTERGROND VERMOEDELIJK PROBLEMATISCH

[ afbeelding ]

Een gloednieuw, diepgaand onderzoek naar de achtergrond van Barack Obama ten aanzien van de kwestie Presidentiële geschiktheid kan een groot probleem worden. Het onderzoek werd geleid door het Noordoostelijke Netwerk van de Intelligentie--een team van ervaren, professionele privé-detectives de van wie diensten door Fortune-500 bedrijven zijn gebruikt. De directeur, Douglas J. Hagmann, is een 23-jaar veteraan in onderzoeken op hoog niveau en is een lid van de Internationale Vereniging van de Ambtenaren van het tegen-Terrorisme. Hagmann' s het onderzoek van de achtergrond en de Constitutionele geschiktheid van Barack Obama om als President van de Verenigde Staten te dienen is uitgebreid en grondig. De conclusies die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen zijn overweldigend.

lees de rest vh artikel hierrr

bron: examiner.com
Ook weer zo'n typisch artikel. In plaats van uitleggen wat uit het onderzoek is gekomen heel veel moeite doen om de geloofwaardigheid van de onderzoeker op te krikken.
Het grootste deel van dit stukje gaat over de onderzoeker ipv zijn conclusies...

Uit de bron dan maar:"
quote:
The bottom line is that so far absolutely no positive proof has been provided that establishes that Barack Obama was born on American soil.
En zo te zien is er ook geen bewijs dat die ergens anders geboren. Hij bestaat dus niet
Leaf
pi_80887572
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_80888916
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
En dat is relevant voor het presidentschap, omdat....?
pi_80888949
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]

En dat is relevant voor het presidentsschap, omdat....?
Schijnbaar ben je niet presidentwaardig als je niet met scherp kan schieten?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:24:39 #109
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80891858
quote:
Aha, nuttige onderbouwing. Vertel eens: Mag je Obama niet omdat je Amerikanen (lees: Fox News) hoort roepen dat het een communistische homo is of heb je wel degelijk een onderbouwing?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:29:28 #110
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80895671
quote:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur
Precies, als je kijkt naar de 42 vorige presidenten, dan zie je dat een donkere huidskleur een significant voordeel is. Het is dat mensen niet doorhadden dat Jesse Jackson en Al Sharpton niet blank waren, anders waren zij ook president geworden.

Géén kloon van tvlxd!
  maandag 3 mei 2010 @ 01:55:50 #111
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80957019
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]

Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is

President en Vice President van de Verenigde Staten:'

rest van artikel hierrr

Bron: Canada Free Press
Lets whoop your ass.....

Wanneer werd Hawaii onderdeel van de VS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
Geboorte bericht krant Hawaii

CSI enhance....

Certificate of life birth

Regels mbt US Born en verkiezingen
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution

Now please STFU!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_80958158
quote:
Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Lets whoop your ass.....

[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Now please STFU!
Thx voor de input, maar lees het topic anders eerst ff een beetje door joh!
pi_80984657
quote:
Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Lets whoop your ass.....

[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Now please STFU!
waarom ga je zo tekeer?

heb je het rapport dan gelezen?

bron: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/ROIbho20100427a.pdf

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 03-05-2010 21:39:43 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 21:34:01 #114
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80985013
Die website, dat is toch geen bron man?
Dat document zit vol met ongefundeerde claims. Als ze nu een bron gaven van de uitspraken die ze doen...
pi_80985417
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
Die website, dat is toch geen bron man?
Dat document zit vol met ongefundeerde claims. Als ze nu een bron gaven van de uitspraken die ze doen...
Het is toch een MSM website?

The investigation was conducted by Northeast Intelligence Network--a team of experienced, professional private investigators whose services have been utilized by Fortune-500 companies. The director, Douglas J. Hagmann, is a 23-year veteran in high-level investigations and is a member of the International Counter-Terrorism Officers Association.

hoezo geen bron?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 03-05-2010 22:42:47 ]
pi_80992734
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Het is toch een MSM website?

The investigation was conducted by Northeast Intelligence Network--a team of experienced, professional private investigators whose services have been utilized by Fortune-500 companies. The director, Douglas J. Hagmann, is a 23-year veteran in high-level investigations and is a member of the International Counter-Terrorism Officers Association.

hoezo geen bron?

[ afbeelding ]

Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
Leaf
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:27:47 #117
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80992811
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.

Voorbeeld:
quote:
Hawaii officials declare Obama eligible
Yet another deception levied against the American people is the assertion that the Hawaiian officials have confirmed Barack Hussein OBAMA’s “eligibility” through a statement issued on 27 July 2009 by Dr. Chiyome FUKINO, Director of the Hawaii Department of Health, which declared Obama Hawaiian-born and a "natural-born American citizen." Those who claim that the 2009 press release by Dr. FUKINO must understand that FUKINO has absolutely no statutory authority to make such a statement. Accordingly and based on the rule of law, that statement cannot be considered as evidence or legal documentation either to support or deny OBAMA’s eligibility status.
Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?
Dat soort dingen.
pi_80993340
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

stuur hem een mailtje?
pi_80993409
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.

Voorbeeld:
[..]

Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?
Dat soort dingen.
heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willen

als die regelementen niet worden nageleefd wordt de VS overspoelt door emigranten
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:51:08 #120
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80993463
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willen

als die regelementen niet worden nageleefd wordt de VS overspoelt door emigranten
Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?

Ik vraag dit niet aan jou, ik stel deze vragen om jouw bron te bekritiseren, ik vind deze namelijk totaal niet nuttig.
pi_80994646
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?

Ik vraag dit niet aan jou, ik stel deze vragen om jouw bron te bekritiseren, ik vind deze namelijk totaal niet nuttig.
Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijn
  dinsdag 4 mei 2010 @ 02:13:29 #122
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80994792
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijn
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 04:24:00 #123
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80995443
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

waarom ga je zo tekeer?

bron: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/ROIbho20100427a.pdf
Jou bron is van de kwaliteit Foxnews Acorn report anno 2008

slaap zacht verder....met je onzin

http://ken-welch.com/Reports/Hagmann.html
  dinsdag 4 mei 2010 @ 04:25:16 #124
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80995446
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
pffff
aangezien dat alleen geld als je buiten de VS geboren word, en je US citizenship wil hebben.
President Obama is in Hawaii geboren, en aangezien dat een staat van de VS is geld het
14th amendment

All persons born in the United States, except those not subject to the jurisdiction of the U.S. government (such as children of ambassadors or other foreign diplomats) are citizens under the Fourteenth Amendment
pi_80997121
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef mediacurator het volgende:

[..]

stuur hem een mailtje?
Nee ik spreek jou erop aan. JIj wilt zo graag mij en anderen ervan overtuigen dat er meer aan de hand is dan de officiële instanties ons willen doen geloven. Kom dan met wat beter materiaal.
Leaf
pi_80998716
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Excuse moi voor het engels!

Heb mijn Amerikaanse bron geraadpleegd en hij zegt het volgende;

This defines Natural born citizen
Title 8 of the U.S. Code Section 1401

Anyone born inside the United States *

Any Indian or Eskimo born in the United States, provided being a citizen of the U.S. does not impair the person's status as a citizen of the tribe

Any one born outside the United States, both of whose parents are citizens of the U.S., as long as one parent has lived in the U.S.

Any one born outside the United States, if one parent is a citizen and lived in the U.S. for at least one year and the other parent is a U.S. national

Any one born in a U.S. possession, if one parent is a citizen and lived in the U.S. for at least one year

Any one found in the U.S. under the age of five, whose parentage cannot be determined, as long as proof of non-citizenship is not provided by age 21

Any one born outside the United States, if one parent is an alien and as long as the other parent is a citizen of the U.S. who lived in the U.S. for at least five years (with military and diplomatic service included in this time)

A final, historical condition: a person born before 5/24/1934 of an alien father and a U.S. citizen mother who has lived in the U.S.

Obamas father is not a US Citizen nor is he a national.

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 10:39:55 ]
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 11:11:49 #127
230491 Zith
pls tip
pi_81000117
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Anyone born inside the United States *

Any one born in a U.S. possession, if one parent is a citizen and lived in the U.S. for at least one year
Deze twee telen niet mee ofzo?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81000271
Ik zie allemaal twijfelgevalletjes in die lijst staan, maar Obama is dus op Amerikaans grondgebied geboren en zijn ouders waren ook Amerikanen (hoewel ze daar niet geboren waren).
Ik zie het probleem niet?

Dat gedoe over dat hij een Afrikaan zou zijn zou pas roet in het eten kunnen gooien, maar als hij in Amerika is geboren uit ouders die de Amerikaanse nationaliteit hebben......tja, if it walks like a duck and quacks like a duck.......
pi_81000702
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef Zith het volgende:

[..]

ja natuurlijk tellen die 2 punten mee, maar die punten worden niet betwist waar het wel of niet de definitie vh begrip "natural born citizen" aangaat, maar waar het de authenticiteit van desbetreffende bewijs stukken aangaat m.b.t. die 2 punten..
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:30:06 #130
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_81000802
Je bron zegt juist dat Obama wèl citizen is. Waar kijk je nou zelf naar?
pi_81000862
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
Je bron zegt juist dat Obama wèl citizen is. Waar kijk je nou zelf naar?
zojuist beantwoord, leeezen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:35:46 #132
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_81001026
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef mediacurator het volgende:

[..]

zojuist beantwoord, leeezen
Ik snap sowieso niet waarom je zegt dat vaderlief een Natural Born Citizen moest zijn. Druk het stukje eens vet waar dat staat. Voor de rest staan er gewoon punten waaraan Obama voldoet.
pi_81002526
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Uitleg m.b.t. wat je wil weten met behulp van mijn Amerikaanse bron, excuse the english!!!

------------------------>>

Because there were two types / variations of birth certifices issued in Hawaii during the time obama was supposedly born .

1.Recorded

2.Accepted

The issue of what kind of birth certificate constitutes proof of citizenship is the most asked question in my mail box. Philip J. Berg's Assistant, Lisa, has done the research and provides us with this clarification:

"Once you are born, the hospital transmits the information to the Health Department, a birth certificate is created; If you are born abroad, you must take the original foreign birth certificate to Department of Health in the State which your birth is being registered, the original foreign birth certificate is placed and stored and the State Department of Health and a Certification of Live Birth is created. If you are born at home, then you must register that birth with the medical records (even births at home, a doctor must check the woman and child, then a birth certificate is issued by the doctor, the mother must register the doctors birth certificate of the child with the Department of Health).

"I spoke with the Director of Records in Hawaii, he explained to both (name withheld for privacy) and myself (we were on a three way) the above procedures. So yes, everyone in the United States and other countries (unless you were born in a field and never sought medical care) has a vault version of a birth certificate.

"On another note, in 1961 the Hawaii birth certificates are black and type written, this is true. In 2001, the Hawaii Department of Health changed formats and now offer a short version and a long version. The short version, if the birth occurred in a Hospital in Hawaii is called a "Certificate of Live Birth" not a Certification of Live Birth (COLB that Obama is using, fake or not) so there are differences in the wording of the document which folks are not aware of, unless they asked. A Certification of Live birth is nothing more than stating, not proving you were born, it does not prove your citizenship status or anything else.

"Now, the Certification of Live Birth is issued for foreign births abroad, which are registered in the Hawaii Department of Health. But there is more: On the bottom left of a Certificate of live birth is the words "recorded" which is the date the hospital transmitted the information for the production of the birth certificate or the Certificate of Live Birth.

"However, on the bottom left of a Certification of Live Birth, again for births abroad, it states on the bottom left corner "accepted", as Obama's COLB, fake or not, does. The wording "accepted" means that is the date the Department of Health in Hawaii accepted the registration and the documentation. Dunham could not have registered Obama's birth in Hawaii without the original "vault" version of the foreign birth certificate, nor could she have gotten Obama out of Kenya."

Another effort is underway to get to the truth:
pi_81002637
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef ToT het volgende:
Ik zie allemaal twijfelgevalletjes in die lijst staan, maar Obama is dus op Amerikaans grondgebied geboren en zijn ouders waren ook Amerikanen (hoewel ze daar niet geboren waren).
Ik zie het probleem niet?

Dat gedoe over dat hij een Afrikaan zou zijn zou pas roet in het eten kunnen gooien, maar als hij in Amerika is geboren uit ouders die de Amerikaanse nationaliteit hebben......tja, if it walks like a duck and quacks like a duck.......
En zelfs als Obama in Kenia geboren is, geld toch dit:
quote:
Any one born outside the United States, both of whose parents are citizens of the U.S., as long as one parent has lived in the U.S.
Of zijn zijn ouders geen citizens?
pi_81002823
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En zelfs als Obama in Kenia geboren is, geld toch dit:
[..]

Of zijn zijn ouders geen citizens?
Tja dat zou dan ter sprake staan he. Als Kenia roept dat hij een Keniaan is, wie zouden zijn ouders dan moeten zijn?
pi_81002891
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja dat zou dan ter sprake staan he. Als Kenia roept dat hij een Keniaan is, wie zouden zijn ouders dan moeten zijn?
Dat betekent niet dat de Keniaanse nationaliteit per definitie de enige is.

Hoe zit het nu precies met zijn ouders? Hadden die de amerikaanse nationaliteit en woonden die in de VS?
pi_81003019
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat de Keniaanse nationaliteit per definitie de enige is.

Hoe zit het nu precies met zijn ouders? Hadden die de amerikaanse nationaliteit en woonden die in de VS?
Ik begrijp in dit topic dat zijn ouders naar Hawaii geëmigreerd waren en daar de Amerikaanse nationaliteit hadden gekregen voordat Obama geboren werd, maar ik ben benieuwd met wat voor verhaal Kenia dus komt over de nationaliteit van zijn ouders.
  Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 12:33:09 #138
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_81003100
quote:
Hihi hij heeft exact dezelfde naam als zijn vader, dus eigenlijk moeten we hem barack hoessein obama jr. noemen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_81003123
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik begrijp in dit topic dat zijn ouders naar Hawaii geëmigreerd waren en daar de Amerikaanse nationaliteit hadden gekregen voordat Obama geboren werd, maar ik ben benieuwd met wat voor verhaal Kenia dus komt over de nationaliteit van zijn ouders.
Dat begrijp ik ook. Maar met welk verhaal Kenia komt is daarin toch volstrekt irrelevant? Als zijn ouders bv. twee jaar voordat hij geboren was de amerikaanse nationaliteit hebben gekregen en 2 maanden voor zijn geboorte naar Kenia zijn gegaan, daarna weer terug naar Hawaii, dan is hij gewoon een natural born citizen agv de voorwaarde die ik net quotte.

Dan kan Kenia wel vinden dat ze Kenianen zijn, maar ondertussen hebben ze gewoon 2 nationaliteiten.
pi_81003303
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook. Maar met welk verhaal Kenia komt is daarin toch volstrekt irrelevant? Als zijn ouders bv. twee jaar voordat hij geboren was de amerikaanse nationaliteit hebben gekregen en 2 maanden voor zijn geboorte naar Kenia zijn gegaan, daarna weer terug naar Hawaii, dan is hij gewoon een natural born citizen agv de voorwaarde die ik net quotte.

Dan kan Kenia wel vinden dat ze Kenianen zijn, maar ondertussen hebben ze gewoon 2 nationaliteiten.
Jah ik heb geen idee joh.
Zij zouden een geboortecertificaat van hem hebben en Hawaii ook. je kunt niet op 2 plekken tegelijk geboren worden, dus OF gaat het hier om 2 verschillende personen, OF 1 van deze certificaten is vervalst.
pi_81004303
Was iemand trouwens de banner onderaan deze pagina op Fok! opgevallen?

Obama care.......... STOP HIM!!

linkt door naar deze anti Obama pagina, gaat zwaar tekeer over Obamas gezondheidszorg plannen

pi_81004873
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:08 schreef mediacurator het volgende:
Was iemand trouwens de banner onderaan deze pagina op Fok! opgevallen?

Obama care.......... STOP HIM!!

linkt door naar deze anti Obama pagina, gaat zwaar tekeer over Obamas gezondheidszorg plannen

Ik zie momenteel onder deze pagina een banner met daarin een deel van jouw andere accountnaam staan: CONSUwijzer.nl!

Anyway, van dat van "Stop Obama" is weer een ander topic he!
pi_81006672
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik zie momenteel onder deze pagina een banner met daarin een deel van jouw andere accountnaam staan: CONSUwijzer.nl!

Anyway, van dat van "Stop Obama" is weer een ander topic he!

Idd al die anti Obama banners kan ook wel iets minder!!

pi_81006973
Maar goed, kun jij misschien uitleggen waarom hij een Kenyaan zou zijn?
pi_81007536
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef ToT het volgende:
Maar goed, kun jij misschien uitleggen waarom hij een Kenyaan zou zijn?
hij zou zijn geboren in Mombasa, Kenya

plus hebben Obama en zijn moeder een zekere staat van dienst bij de CIA

Ik kende ooit iemand die bij het franse vreemdelinge legioen werkzaam was geweest, na een jaar of 5 had hij een canadees italiaans en frans paspoort, de ander weet ik niet meer maar hij had er op gegeven moment 4 in totaal, maar het was een italiaan

Die veiligheidsdiensten enzo kunnen van allerlei rare fratsen uithalen wat identiteit papieren aangaat

Het verbaast me wel dat je ervan opkijkt dat na 8 jaren Bush regering de Yanks wel eens wat afwisseling willen van de politieke calamiteiten

en gezien Goldman Sucks en Afganisan etc, ik eigenlijk ook

pi_81008074
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:26 schreef mediacurator het volgende:

[..]

hij zou zijn geboren in Mombasa, Kenya

Ja, maar volgens het lijstje wat je zelf eerder postte kan hij dan evengoed nog een natural born citizen zijn.
Van wikipedia:
quote:
Obama's vader, Barack Obama sr., was een Luo uit Kenia. Zijn moeder, Ann Dunham, was een Amerikaanse uit Kansas. Zijn ouders scheidden in 1964 toen Obama twee jaar oud was. Zijn vader keerde terug naar Kenia. Obama heeft hem daarna nog maar één keer gezien. Na de scheiding hertrouwde zijn moeder met Lolo Soetoro, een Indonesische student die in Hawaï studeerde.
Volgens mij is dan dit van toepassing:
quote:
Any one born outside the United States, if one parent is an alien and as long as the other parent is a citizen of the U.S. who lived in the U.S. for at least five years (with military and diplomatic service included in this time)
pi_81008405
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Jah ik heb geen idee joh.
Zij zouden een geboortecertificaat van hem hebben en Hawaii ook. je kunt niet op 2 plekken tegelijk geboren worden, dus OF gaat het hier om 2 verschillende personen, OF 1 van deze certificaten is vervalst.
Dat idd.
Volgens het hooggerechtshof in de VS is het geboortecertificaat van Hawaii echt.

Het is overigens zeker niet uitgesloten dat er in Kenia op dezelfde dag iemand met dezelfde naam is geboren. Een paar jaar geleden waren er in een ziekenhuis in Haarlem (geloof ik) op dezelfde dag twee kinderen geboren met dezelfde naam die geen familie van elkaar zijn.
pi_81009124
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, maar volgens het lijstje wat je zelf eerder postte kan hij dan evengoed nog een natural born citizen zijn.
Van wikipedia:
[..]

Volgens mij is dan dit van toepassing:
[..]

je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klasse
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:22:01 #149
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_81009635
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:07 schreef mediacurator het volgende:

[..]

je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klasse
Welk deel van jouw post ontkracht Wombcat's post? Graag exacte quotes op een rijtje.
pi_81010380
Je kan echt merken dat men alles erbij haalt om Obama maar
weg te krijgen
75 topics = FIN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: