abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80840135
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!
Ik snap het nu ook niet meer
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 14:26:54 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_80842361
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Citeer dan goed!!
Kuch
pi_80853437
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil bronnen zien
Jij wilt bronnen zien,ik zal nog een stapje hoger gaan.

SENSATIE van FOXNEWS tegen Obama wil ik zien

!!
75 topics = FIN
pi_80862313
NIEUW ONDERZOEK NAAR OBAMAS ACHTERGROND VERMOEDELIJK PROBLEMATISCH

Een gloednieuw, diepgaand onderzoek naar de achtergrond van Barack Obama ten aanzien van de kwestie Presidentiële geschiktheid kan een groot probleem worden. Het onderzoek werd geleid door het Noordoostelijke Netwerk van de Intelligentie--een team van ervaren, professionele privé-detectives de van wie diensten door Fortune-500 bedrijven zijn gebruikt. De directeur, Douglas J. Hagmann, is een 23-jaar veteraan in onderzoeken op hoog niveau en is een lid van de Internationale Vereniging van de Ambtenaren van het tegen-Terrorisme. Hagmann' s het onderzoek van de achtergrond en de Constitutionele geschiktheid van Barack Obama om als President van de Verenigde Staten te dienen is uitgebreid en grondig. De conclusies die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen zijn overweldigend.

lees de rest vh artikel hierrr

bron: examiner.com
pi_80865111
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 00:29 schreef mediacurator het volgende:
NIEUW ONDERZOEK NAAR OBAMAS ACHTERGROND VERMOEDELIJK PROBLEMATISCH

[ afbeelding ]

Een gloednieuw, diepgaand onderzoek naar de achtergrond van Barack Obama ten aanzien van de kwestie Presidentiële geschiktheid kan een groot probleem worden. Het onderzoek werd geleid door het Noordoostelijke Netwerk van de Intelligentie--een team van ervaren, professionele privé-detectives de van wie diensten door Fortune-500 bedrijven zijn gebruikt. De directeur, Douglas J. Hagmann, is een 23-jaar veteraan in onderzoeken op hoog niveau en is een lid van de Internationale Vereniging van de Ambtenaren van het tegen-Terrorisme. Hagmann' s het onderzoek van de achtergrond en de Constitutionele geschiktheid van Barack Obama om als President van de Verenigde Staten te dienen is uitgebreid en grondig. De conclusies die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen zijn overweldigend.

lees de rest vh artikel hierrr

bron: examiner.com
Ook weer zo'n typisch artikel. In plaats van uitleggen wat uit het onderzoek is gekomen heel veel moeite doen om de geloofwaardigheid van de onderzoeker op te krikken.
Het grootste deel van dit stukje gaat over de onderzoeker ipv zijn conclusies...

Uit de bron dan maar:"
quote:
The bottom line is that so far absolutely no positive proof has been provided that establishes that Barack Obama was born on American soil.
En zo te zien is er ook geen bewijs dat die ergens anders geboren. Hij bestaat dus niet
Leaf
pi_80887572
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_80888916
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
En dat is relevant voor het presidentschap, omdat....?
pi_80888949
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]

En dat is relevant voor het presidentsschap, omdat....?
Schijnbaar ben je niet presidentwaardig als je niet met scherp kan schieten?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:24:39 #109
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80891858
quote:
Aha, nuttige onderbouwing. Vertel eens: Mag je Obama niet omdat je Amerikanen (lees: Fox News) hoort roepen dat het een communistische homo is of heb je wel degelijk een onderbouwing?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:29:28 #110
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80895671
quote:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur
Precies, als je kijkt naar de 42 vorige presidenten, dan zie je dat een donkere huidskleur een significant voordeel is. Het is dat mensen niet doorhadden dat Jesse Jackson en Al Sharpton niet blank waren, anders waren zij ook president geworden.

Géén kloon van tvlxd!
  maandag 3 mei 2010 @ 01:55:50 #111
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80957019
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]

Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is

President en Vice President van de Verenigde Staten:'

rest van artikel hierrr

Bron: Canada Free Press
Lets whoop your ass.....

Wanneer werd Hawaii onderdeel van de VS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
Geboorte bericht krant Hawaii

CSI enhance....

Certificate of life birth

Regels mbt US Born en verkiezingen
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution

Now please STFU!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_80958158
quote:
Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Lets whoop your ass.....

[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Now please STFU!
Thx voor de input, maar lees het topic anders eerst ff een beetje door joh!
pi_80984657
quote:
Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Lets whoop your ass.....

[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Now please STFU!
waarom ga je zo tekeer?

heb je het rapport dan gelezen?

bron: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/ROIbho20100427a.pdf

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 03-05-2010 21:39:43 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 21:34:01 #114
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80985013
Die website, dat is toch geen bron man?
Dat document zit vol met ongefundeerde claims. Als ze nu een bron gaven van de uitspraken die ze doen...
pi_80985417
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
Die website, dat is toch geen bron man?
Dat document zit vol met ongefundeerde claims. Als ze nu een bron gaven van de uitspraken die ze doen...
Het is toch een MSM website?

The investigation was conducted by Northeast Intelligence Network--a team of experienced, professional private investigators whose services have been utilized by Fortune-500 companies. The director, Douglas J. Hagmann, is a 23-year veteran in high-level investigations and is a member of the International Counter-Terrorism Officers Association.

hoezo geen bron?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 03-05-2010 22:42:47 ]
pi_80992734
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Het is toch een MSM website?

The investigation was conducted by Northeast Intelligence Network--a team of experienced, professional private investigators whose services have been utilized by Fortune-500 companies. The director, Douglas J. Hagmann, is a 23-year veteran in high-level investigations and is a member of the International Counter-Terrorism Officers Association.

hoezo geen bron?

[ afbeelding ]

Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
Leaf
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:27:47 #117
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80992811
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.

Voorbeeld:
quote:
Hawaii officials declare Obama eligible
Yet another deception levied against the American people is the assertion that the Hawaiian officials have confirmed Barack Hussein OBAMA’s “eligibility” through a statement issued on 27 July 2009 by Dr. Chiyome FUKINO, Director of the Hawaii Department of Health, which declared Obama Hawaiian-born and a "natural-born American citizen." Those who claim that the 2009 press release by Dr. FUKINO must understand that FUKINO has absolutely no statutory authority to make such a statement. Accordingly and based on the rule of law, that statement cannot be considered as evidence or legal documentation either to support or deny OBAMA’s eligibility status.
Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?
Dat soort dingen.
pi_80993340
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

stuur hem een mailtje?
pi_80993409
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.

Voorbeeld:
[..]

Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?
Dat soort dingen.
heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willen

als die regelementen niet worden nageleefd wordt de VS overspoelt door emigranten
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:51:08 #120
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80993463
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willen

als die regelementen niet worden nageleefd wordt de VS overspoelt door emigranten
Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?

Ik vraag dit niet aan jou, ik stel deze vragen om jouw bron te bekritiseren, ik vind deze namelijk totaal niet nuttig.
pi_80994646
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?

Ik vraag dit niet aan jou, ik stel deze vragen om jouw bron te bekritiseren, ik vind deze namelijk totaal niet nuttig.
Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijn
  dinsdag 4 mei 2010 @ 02:13:29 #122
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80994792
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijn
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 04:24:00 #123
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80995443
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

waarom ga je zo tekeer?

bron: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/ROIbho20100427a.pdf
Jou bron is van de kwaliteit Foxnews Acorn report anno 2008

slaap zacht verder....met je onzin

http://ken-welch.com/Reports/Hagmann.html
  dinsdag 4 mei 2010 @ 04:25:16 #124
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80995446
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
pffff
aangezien dat alleen geld als je buiten de VS geboren word, en je US citizenship wil hebben.
President Obama is in Hawaii geboren, en aangezien dat een staat van de VS is geld het
14th amendment

All persons born in the United States, except those not subject to the jurisdiction of the U.S. government (such as children of ambassadors or other foreign diplomats) are citizens under the Fourteenth Amendment
pi_80997121
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef mediacurator het volgende:

[..]

stuur hem een mailtje?
Nee ik spreek jou erop aan. JIj wilt zo graag mij en anderen ervan overtuigen dat er meer aan de hand is dan de officiële instanties ons willen doen geloven. Kom dan met wat beter materiaal.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')