Ik snap het nu ook niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!
Jij wilt bronnen zien,ik zal nog een stapje hoger gaan.quote:
Ook weer zo'n typisch artikel. In plaats van uitleggen wat uit het onderzoek is gekomen heel veel moeite doen om de geloofwaardigheid van de onderzoeker op te krikken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:29 schreef mediacurator het volgende:
NIEUW ONDERZOEK NAAR OBAMAS ACHTERGROND VERMOEDELIJK PROBLEMATISCH
[ afbeelding ]
Een gloednieuw, diepgaand onderzoek naar de achtergrond van Barack Obama ten aanzien van de kwestie Presidentiële geschiktheid kan een groot probleem worden. Het onderzoek werd geleid door het Noordoostelijke Netwerk van de Intelligentie--een team van ervaren, professionele privé-detectives de van wie diensten door Fortune-500 bedrijven zijn gebruikt. De directeur, Douglas J. Hagmann, is een 23-jaar veteraan in onderzoeken op hoog niveau en is een lid van de Internationale Vereniging van de Ambtenaren van het tegen-Terrorisme. Hagmann' s het onderzoek van de achtergrond en de Constitutionele geschiktheid van Barack Obama om als President van de Verenigde Staten te dienen is uitgebreid en grondig. De conclusies die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen zijn overweldigend.
![]()
lees de rest vh artikel hierrr
bron: examiner.com
En zo te zien is er ook geen bewijs dat die ergens anders geboren. Hij bestaat dus nietquote:The bottom line is that so far absolutely no positive proof has been provided that establishes that Barack Obama was born on American soil.
En dat is relevant voor het presidentschap, omdat....?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
Schijnbaar ben je niet presidentwaardig als je niet met scherp kan schieten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is relevant voor het presidentsschap, omdat....?
Aha, nuttige onderbouwing. Vertel eens: Mag je Obama niet omdat je Amerikanen (lees: Fox News) hoort roepen dat het een communistische homo is of heb je wel degelijk een onderbouwing?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
Precies, als je kijkt naar de 42 vorige presidenten, dan zie je dat een donkere huidskleur een significant voordeel is. Het is dat mensen niet doorhadden dat Jesse Jackson en Al Sharpton niet blank waren, anders waren zij ook president geworden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur
Lets whoop your ass.....quote:Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]
Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is
President en Vice President van de Verenigde Staten:'
rest van artikel hierrr
Bron: Canada Free Press
Thx voor de input, maar lees het topic anders eerst ff een beetje door joh!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Lets whoop your ass.....
Wanneer werd Hawaii onderdeel van de VS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
Geboorte bericht krant Hawaii
[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
Certificate of life birth
[ afbeelding ]
Regels mbt US Born en verkiezingen
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution
Now please STFU!
waarom ga je zo tekeer?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Lets whoop your ass.....
Wanneer werd Hawaii onderdeel van de VS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
Geboorte bericht krant Hawaii
[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
Certificate of life birth
[ afbeelding ]
Regels mbt US Born en verkiezingen
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution
Now please STFU!
Het is toch een MSM website?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
Die website, dat is toch geen bron man?
Dat document zit vol met ongefundeerde claims. Als ze nu een bron gaven van de uitspraken die ze doen...
Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is toch een MSM website?
The investigation was conducted by Northeast Intelligence Network--a team of experienced, professional private investigators whose services have been utilized by Fortune-500 companies. The director, Douglas J. Hagmann, is a 23-year veteran in high-level investigations and is a member of the International Counter-Terrorism Officers Association.
hoezo geen bron?
[ afbeelding ]
Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?quote:Hawaii officials declare Obama eligible
Yet another deception levied against the American people is the assertion that the Hawaiian officials have confirmed Barack Hussein OBAMA’s “eligibility” through a statement issued on 27 July 2009 by Dr. Chiyome FUKINO, Director of the Hawaii Department of Health, which declared Obama Hawaiian-born and a "natural-born American citizen." Those who claim that the 2009 press release by Dr. FUKINO must understand that FUKINO has absolutely no statutory authority to make such a statement. Accordingly and based on the rule of law, that statement cannot be considered as evidence or legal documentation either to support or deny OBAMA’s eligibility status.
stuur hem een mailtje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.
Voorbeeld:
[..]
Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?
Dat soort dingen.
Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willen
als die regelementen niet worden nageleefd wordt de VS overspoelt door emigranten
Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?
Ik vraag dit niet aan jou, ik stel deze vragen om jouw bron te bekritiseren, ik vind deze namelijk totaal niet nuttig.
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijn
Jou bron is van de kwaliteit Foxnews Acorn report anno 2008quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
waarom ga je zo tekeer?
bron: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/ROIbho20100427a.pdf
pffffquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
Nee ik spreek jou erop aan. JIj wilt zo graag mij en anderen ervan overtuigen dat er meer aan de hand is dan de officiële instanties ons willen doen geloven. Kom dan met wat beter materiaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |