abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:36:05 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756300
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
Occam's Razor.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_80756304
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
Volgens de website die ik eerder aanhaalde was de aankondiging in die Hawaiiaanse krant juist gevonden door iemand die probeerde wat 'dirt' over Obama op te zoeken.
aangezien ik alleen die website bekeken heb, hoeft dat niet per se juist te zijn, daarvoor moet je terug naar de oorspronkelijke bron en dat heb ik niet gedaan
pi_80756305
quote:

[..]

Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
Dat is het probleem bij dit soort dingen. Er zijn 100'den duidelijke vragen te stellen, maar niet zoveel duidelijke antwoorden mogelijk.

Het gaat die Kenia clan, denk ik, niet eens om de waarheid, maar gewoon om twijfel te zaaien. Dat kan heel makkelijk door allerlei websites te maken en heel hard te schreeuwen dat er gelogen wordt. Ze hoeven niet eens met bewijs te komen.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:36:37 #79
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756318
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_80756346
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
Ook nog hypocriet
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]

Ziet er toch echter uit dan die eerder gepost is!
Maar ook aan deze twijfel ik de echtheid hoor.
[..]

...
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:38:00 #81
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756358
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Occam's Razor.
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.
Ofwel, je hebt gewonnen want je gebruikt 'wetenschappelijke filosofie!'
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:39:29 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756414
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.
Citeer dan goed!!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:40:27 #83
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756446
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook nog hypocriet
[..]

...
Onmacht.. pure onmacht!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:51:56 #84
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756772
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Ticker het volgende:
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.
Ofwel, je hebt gewonnen want je gebruikt 'wetenschappelijke filosofie!'

Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.

Dat lijkt me in dit geval niet anders.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:52:25 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756791
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:51 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.

Dat lijkt me in dit geval niet anders.
In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:56:44 #86
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756917
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.
Nee, dat is een lekker argument
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:51:07 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80758675
pi_80758739
Ockham's Razor pas ik vaak ook toe.
Het klopt dat hier in BNW de mogelijkheden wat meer open blijven: "Wat als..." is vaak de basisuitgang. Alles is verdacht tot er genoeg bewijzen zijn dat het toch onschuldig is.
Op zich hoeft dat niet verkeerd te zijn, want als je ALLEEN maar Ockham's Razor toepast, kun je jezelf actief verblinden voor feiten die vergezocht lijken, maar toch de waarheid blijken te zijn.
Ikzelf gebruik Ockham's Razor als basisuitgang, maar sta wel open voor argumenten van anderen.
pi_80760475
quote:

[..]

als de Kenya club rechtszaken begint enzo zal de andere kant daarin mee moeten gaan en dat kost nu eenmaal bakken met geld
pi_80787787
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Onmacht.. pure onmacht!
Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.

Het is een beetje hetzelfde als het instorten van WTC7. Het is met explosieven gedaan maar dan ook op zo'n manier dat het eruit ziet alsof het met explosieven gedaan is. Het complot verraad zichzelf terwijl ze het natuurlijk veel beter hadden kunnen verbergen als het allemaal georganiseerd is.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:58:52 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80787887
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.

Het is een beetje hetzelfde als het instorten van WTC7. Het is met explosieven gedaan maar dan ook op zo'n manier dat het eruit ziet alsof het met explosieven gedaan is. Het complot verraad zichzelf terwijl ze het natuurlijk veel beter hadden kunnen verbergen als het allemaal georganiseerd is.
Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.
Wow.. knap..

*note to self* hulp bieden heeft geen zin meer.
pi_80787920
Ik vraag me het zelfde af hoor.
pi_80788168
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.
Wow.. knap..

*note to self* hulp bieden heeft geen zin meer.
Dat is ook zo typisch. Als je geen antwoord hebt, dan zeggen dat de ander maar dom is en het niet wil snappen. Jammer joh.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:08:28 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80788308
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef ToT het volgende:
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?
Ohh Ticker moet antwoord hebben want ik zit met vragen.
pi_80788401
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou die minachtende opmerking van jou suggereerde dat het antwoord erg voor de hand liggend was.
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 23:12:13 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_80788481
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef ToT het volgende:
Ik eigenlijk ook.
pi_80788561
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je stelt vragen die in mijn ogen onlogisch zijn. Daar wijs ik je op en dan zou je kunnen zeggen "ja je hebt gelijk dat is onlogisch" of uitleggen waarom het wel logisch is.

Zomaar in het wilde weg vragen stellen die nergens op slaan heeft geen enkele zin.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:15:13 #98
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80788595
Ik doelde op WTC7.. Was dat nou niet duidelijk?

Ohh het ziet er zo uit.. maar het is niet zo want als het wel zo was dan hadden ze het er zo uit laten zien dat het anders was..

Iets met eigen realiteit creëren omdat de huidige niet raar genoeg is? Er moet volgens de mensen die er niet in willen geloven altijd nog een extra laag boven op.
"neee, het kan er niet zo dik bovenop liggen.. ik kan toch niet in de maling genomen worden"
pi_80788756
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ticker het volgende:
Ik doelde op WTC7.. Was dat nou niet duidelijk?

Ohh het ziet er zo uit.. maar het is niet zo want als het wel zo was dan hadden ze het er zo uit laten zien dat het anders was..

Iets met eigen realiteit creëren omdat de huidige niet raar genoeg is? Er moet volgens de mensen die er niet in willen geloven altijd nog een extra laag boven op.
"neee, het kan er niet zo dik bovenop liggen.. ik kan toch niet in de maling genomen worden"
Laten we eerst de Obama discussie doen.
Leaf
pi_80788800
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Who cares? Bush was immers ook geen wettige president en we weten allemaal wel wie daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft in Washington (nee niet de Joden)
Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')