Excuse moi voor het engels!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
Deze twee telen niet mee ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Anyone born inside the United States *
Any one born in a U.S. possession, if one parent is a citizen and lived in the U.S. for at least one year
ja natuurlijk tellen die 2 punten mee, maar die punten worden niet betwist waar het wel of niet de definitie vh begrip "natural born citizen" aangaat, maar waar het de authenticiteit van desbetreffende bewijs stukken aangaat m.b.t. die 2 punten..quote:
zojuist beantwoord, leeezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
Je bron zegt juist dat Obama wèl citizen is. Waar kijk je nou zelf naar?
Ik snap sowieso niet waarom je zegt dat vaderlief een Natural Born Citizen moest zijn. Druk het stukje eens vet waar dat staat. Voor de rest staan er gewoon punten waaraan Obama voldoet.quote:
Uitleg m.b.t. wat je wil weten met behulp van mijn Amerikaanse bron, excuse the english!!!quote:
En zelfs als Obama in Kenia geboren is, geld toch dit:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef ToT het volgende:
Ik zie allemaal twijfelgevalletjes in die lijst staan, maar Obama is dus op Amerikaans grondgebied geboren en zijn ouders waren ook Amerikanen (hoewel ze daar niet geboren waren).
Ik zie het probleem niet?
Dat gedoe over dat hij een Afrikaan zou zijn zou pas roet in het eten kunnen gooien, maar als hij in Amerika is geboren uit ouders die de Amerikaanse nationaliteit hebben......tja, if it walks like a duck and quacks like a duck.......
Of zijn zijn ouders geen citizens?quote:Any one born outside the United States, both of whose parents are citizens of the U.S., as long as one parent has lived in the U.S.
Tja dat zou dan ter sprake staan he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En zelfs als Obama in Kenia geboren is, geld toch dit:
[..]
Of zijn zijn ouders geen citizens?
Dat betekent niet dat de Keniaanse nationaliteit per definitie de enige is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat zou dan ter sprake staan he.Als Kenia roept dat hij een Keniaan is, wie zouden zijn ouders dan moeten zijn?
Ik begrijp in dit topic dat zijn ouders naar Hawaii geëmigreerd waren en daar de Amerikaanse nationaliteit hadden gekregen voordat Obama geboren werd, maar ik ben benieuwd met wat voor verhaal Kenia dus komt over de nationaliteit van zijn ouders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de Keniaanse nationaliteit per definitie de enige is.
Hoe zit het nu precies met zijn ouders? Hadden die de amerikaanse nationaliteit en woonden die in de VS?
Hihi hij heeft exact dezelfde naam als zijn vader, dus eigenlijk moeten we hem barack hoessein obama jr. noemenquote:Op maandag 26 april 2010 16:12 schreef The_End het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)birthcertificate.jpg
Dat begrijp ik ook. Maar met welk verhaal Kenia komt is daarin toch volstrekt irrelevant? Als zijn ouders bv. twee jaar voordat hij geboren was de amerikaanse nationaliteit hebben gekregen en 2 maanden voor zijn geboorte naar Kenia zijn gegaan, daarna weer terug naar Hawaii, dan is hij gewoon een natural born citizen agv de voorwaarde die ik net quotte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begrijp in dit topic dat zijn ouders naar Hawaii geëmigreerd waren en daar de Amerikaanse nationaliteit hadden gekregen voordat Obama geboren werd, maar ik ben benieuwd met wat voor verhaal Kenia dus komt over de nationaliteit van zijn ouders.
Jah ik heb geen idee joh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook. Maar met welk verhaal Kenia komt is daarin toch volstrekt irrelevant? Als zijn ouders bv. twee jaar voordat hij geboren was de amerikaanse nationaliteit hebben gekregen en 2 maanden voor zijn geboorte naar Kenia zijn gegaan, daarna weer terug naar Hawaii, dan is hij gewoon een natural born citizen agv de voorwaarde die ik net quotte.
Dan kan Kenia wel vinden dat ze Kenianen zijn, maar ondertussen hebben ze gewoon 2 nationaliteiten.
Ik zie momenteel onder deze pagina een banner met daarin een deel van jouw andere accountnaam staan: CONSUwijzer.nl!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:08 schreef mediacurator het volgende:
Was iemand trouwens de banner onderaan deze pagina op Fok! opgevallen?
Obama care.......... STOP HIM!!
linkt door naar deze anti Obama pagina, gaat zwaar tekeer over Obamas gezondheidszorg plannen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie momenteel onder deze pagina een banner met daarin een deel van jouw andere accountnaam staan: CONSUwijzer.nl!
Anyway, van dat van "Stop Obama" is weer een ander topic he!
hij zou zijn geboren in Mombasa, Kenyaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef ToT het volgende:
Maar goed, kun jij misschien uitleggen waarom hij een Kenyaan zou zijn?
Ja, maar volgens het lijstje wat je zelf eerder postte kan hij dan evengoed nog een natural born citizen zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
hij zou zijn geboren in Mombasa, Kenya
Volgens mij is dan dit van toepassing:quote:Obama's vader, Barack Obama sr., was een Luo uit Kenia. Zijn moeder, Ann Dunham, was een Amerikaanse uit Kansas. Zijn ouders scheidden in 1964 toen Obama twee jaar oud was. Zijn vader keerde terug naar Kenia. Obama heeft hem daarna nog maar één keer gezien. Na de scheiding hertrouwde zijn moeder met Lolo Soetoro, een Indonesische student die in Hawaï studeerde.
quote:Any one born outside the United States, if one parent is an alien and as long as the other parent is a citizen of the U.S. who lived in the U.S. for at least five years (with military and diplomatic service included in this time)
Dat idd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik heb geen idee joh.
Zij zouden een geboortecertificaat van hem hebben en Hawaii ook. je kunt niet op 2 plekken tegelijk geboren worden, dus OF gaat het hier om 2 verschillende personen, OF 1 van deze certificaten is vervalst.
je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klassequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar volgens het lijstje wat je zelf eerder postte kan hij dan evengoed nog een natural born citizen zijn.
Van wikipedia:
[..]
Volgens mij is dan dit van toepassing:
[..]
Welk deel van jouw post ontkracht Wombcat's post? Graag exacte quotes op een rijtje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |