Nieuws is toch nieuws? zie quote hieronder b.v.quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:
Kan dat gezeur nou eens ophouden
Er is al vaak zat het officiele geboortebewijs van Obama getoond en dat dat van Hawaï afkomt.
Net alsof dit niet belangrijk is, dit is de belangrijkste functie in deze fucking wereld.. dus als hij daar geen aanspraak op kon maken en het toch is geworden is er toch wat mis gegaan.. niet dat ik het hem niet gun overigens.quote:
De wet is nageleefd.quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nieuws is toch nieuws? zie quote hieronder b.v.
"Dat het Amerikaanse Congres volledig op de hoogte is dat Obama geen geldige president is blijkt ook het feit dat het Congres een resolutie aannam waarin senator John McCain werd erkend als een 'natural born citizen', als zijnde de zoon van twee Amerikaanse staatsburgers. Zo'n resolutie is gebruikelijk, maar werd vreemd genoeg níet ingediend voor Barack Obama."
Waarom zou je trouwens niet willen dat de wet omtrent de wettigheid van de presidentiële nominatie zou worden nageleefd? dat is anders toch kiezersbedrog?
Precies, het is de belangrijkste functie in de wereld. Dus die gaan ze echt niet zomaar aan iemand geven. Er is echt wel allang onderzocht of Obama daar aanspraakt op kan maken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Net alsof dit niet belangrijk is, dit is de belangrijkste functie in deze fucking wereld.. dus als hij daar geen aanspraak op kon maken en het toch is geworden is er toch wat mis gegaan.. niet dat ik het hem niet gun overigens.
Bewijs?quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De wet is nageleefd.
Dat is ondertussen al diverse malen aangetoond. Maar mensen zoals jij willen het daar blijkbaar perse niet mee eens zijn en gaan moddergooien. Dat is niks nieuws.
Kwestie van niet goed lezen? er worden in het artikel oorspronkelijk uit Canada Free Press meerdere argumenten aangehaald, b.v. in volgende quote;quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef VancouverFan het volgende:
Ik kan nergens enige bewijs vinden dat Obama al 2 miljoen aan advocaat kosten heeft gemaakt hiervoor.
En zo te zien is dat HET argument dat men zeker weet dat Obama geen wettige president is....
Het feit dat die president is geworden.quote:
Er valt niks te lezen, behalve wat argumenten zonder onderbouwing. Kom eens met bewijzen en voorbeelden van die rechtzaken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Kwestie van niet goed lezen? er worden in het artikel oorspronkelijk uit Canada Free Press meerdere argumenten aangehaald, b.v. in volgende quote;
"Inmiddels hebben meer dan een half miljoen Amerikanen een petitie ondertekend waarin geeist wordt dat Obama zijn originele geboortecertificaat vrijgeeft. Een groot aantal militairen, waaronder hoog onderscheiden officieren, hebben inmiddels geweigerd om Obama's orders uit te voeren zolang de president weigert met de gevraagde documenten voor de dag te komen. Deze soldaten werden overgeplaatst en niet disciplinair aangepakt, omdat een officiële rechtszaak tegen hen er uiteindelijk toe zou kunnen leiden, dat Obama openheid van zaken zou moeten geven."
Conservatief betekend toch niet een vrijbrief om onwaarheden te verkondigen? zo ja, waarom is dat in verhouding meer geloofwaardig dan het willen verifiëren van een geboorte certificaat, hetgeen nooit kan zijn ingediend anders door Obama anders was er geen ophef over ontstaan toch?quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Canada Free Press (CFP) is a conservative Canadian website
'Nuff said.
Bron?quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Conservatief betekend toch niet een vrijbrief om onwaarheden te verkondigen? zo ja, waarom is dat in verhouding meer geloofwaardig dan het willen verifiëren van een geboorte certificaat, hetgeen nooit kan zijn ingediend anders door Obama anders was er geen ophef over ontstaan toch?
Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De wet is nageleefd.
Dat is ondertussen al diverse malen aangetoond. Maar mensen zoals jij willen het daar blijkbaar perse niet mee eens zijn en gaan moddergooien. Dat is niks nieuws.
Dit dus. Dat vage gedoe altijd van Youtube-helden die denken dat de Amerikaanse geheime diensten alles maar vrij moeten geven omdat ze dat graag willen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:
Het enige bewijs dat jij ziet is dat het certificaat niet wordt vrijgegeven, met een "waar rook is is vuur" mentaliteit.
Terwijl, als je wat meer moeite zou doen, er al lang achter was gekomen dat het WETTELIJK niet mogelijk is om dit certificaat te tonen In Verband Met PRIVACY!!!
Als je een willekeurig geboorte certificaat opvraagt in amerika anders dan de jouwe, DAN KRIJG JE DIE OOK NIET.
Zo, en nu ophouden met je racistische pogingen Obama zwart te maken
Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:
Het enige bewijs dat jij ziet is dat het certificaat niet wordt vrijgegeven, met een "waar rook is is vuur" mentaliteit.
Terwijl, als je wat meer moeite zou doen, er al lang achter was gekomen dat het WETTELIJK niet mogelijk is om dit certificaat te tonen In Verband Met PRIVACY!!!
Als je een willekeurig geboorte certificaat opvraagt in amerika anders dan de jouwe, DAN KRIJG JE DIE OOK NIET.
Zo, en nu ophouden met je racistische pogingen Obama zwart te maken
In dat artikel staan een aantal beweringen zonder bron. Ik heb jou al gevraagd om daar alsnog een bron bij te geven, dat weiger je blijkbaar.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?
Voor de goede orde heb ik een artikel geplaatst met bronvermelding, modder gooien is wat jij daar zonet deed
Als je dat een bron noemt, kan je net zo goed de website van de de PVV gebruiken waneer je ergens een "betrouwbare" bron voor nodig hebt.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?
Voor de goede orde heb ik een artikel geplaatst met bronvermelding, modder gooien is wat jij daar zonet deed
maar jouw fraaie teksten zouden wel iets tot de feest sfeer bijdragen, mooie boel is dat!quote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef PhalanX het volgende:
schopje naar TRU denk ik zo...
van die halfbakken inteelt figuren met hun zoveelste complot theorie hebben we er al meer dan genoeg.
Inderdaad, dit of slotje.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef Northside het volgende:
Schop naar TRU? BNW? Iets anders dan nieuws in ieder geval?
En een direct linkje naar een foto van het document:quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.
http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/12/08/supreme-court-rejects-appeal-over-obamas-citizenship/?scp=8&sq=obama%20birth%20certificate&st=cse
wat hij wel is, daarom kan hij en heeft hij zijn geboortecertificaat laten zien, alleen willen degene die hem niet als president willen dat niet in hun botte kop krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]
Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is
Het kan niet anders of de hele Amerikaanse overheid -leden van de Senaat, het Huis van Afgevaardigen en ook het Hooggerechtshof- moet volledig op de hoogte zijn en zijn geweest van het feit dat Barack Obama geen 'natural born citizen' van de VS
snap het nou, de illuminatie hebben eigenlijk geen macht maar door iedereen in vertwijfeling te brengen met allerlei onwaarheden en halve waarheden en conspiracy theorieën hopen ze een zichzelf fullfilling prophecyquote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat hij wel is, daarom kan hij en heeft hij zijn geboortecertificaat laten zien, alleen willen degene die hem niet als president willen dat niet in hun botte kop krijgen
Waarom vind je Obama zo goed? Hij is nog maar net begonnen, we kunnen pas over een poosje zeggen of hij het wel of niet goed doet. Die Nobelprijs voor de Vrede sloeg dan ook nergens op, ik geloof dat Obama zelf dat ook enigszins genant vond en nog veel te vroeg.quote:Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezgd niet zoveel van. En zelfs als het waar is, dan maakt dat nog geen reet uit. Bush was honderd procent Amerikaan en die lambal was zo'n beetje de beroerdste president aller tijden.
Obama
Zulke uitspraken wil ik dan graag bevestigd zien.quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:
Kan dat gezeur nou eens ophouden
Er is al vaak zat het officiele geboortebewijs van Obama getoond en dat dat van Hawaï afkomt.
Die bevestiging is inmiddels diverse malen in het topic gegeven. Maar het is wel duidelijk dat jij die niet wil zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zulke uitspraken wil ik dan graag bevestigd zien.
En geloof me... dat kan je niet.
Dus mensen hou toch eens op met een eigen realiteit te creëren.
"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.
http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/12/08/supreme-court-rejects-appeal-over-obamas-citizenship/?scp=8&sq=obama%20birth%20certificate&st=cse
http://www.factcheck.org/elections-2008/born_in_the_usa.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je geeft mij alleen maar bevestiging dat jij het niet WIL zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."
Lees je mee?
Hoe zou jij het vinden als opeens iedereen jouw geboortecertificaat kan opvragen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."
Lees je mee?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je geeft mij alleen maar bevestiging dat jij het niet WIL zien.
Ik zie ook van jou en anderen geen enkel overtuigend bewijs dat Obama ergens anders geboren is. Het is alleen maar twijfel zaaien en roepen dat 'de anderen' liegen.
Stond dat ter discussie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als opeens iedereen jouw geboortecertificaat kan opvragen?
Wat voor een bewijs verwacht je dan als je deze niet goed genoeg vind?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]
Ziet er toch echter uit dan die eerder gepost is!
Maar ook aan deze twijfel ik de echtheid hoor.
[..]
![]()
![]()
Jij vind kennelijk dat de staat Hawaii een geboortecertificaat van Obama moet publiceren c.q. er over moet communiceren. Dit omdat hetgeen door Obama is aangeleverd door jou niet vertrouwd wordt. Dan zal toch echt iemand anders dan Obama een aanvraag moeten doen.quote:
Geen idee, dan zou ik er eens goed in moeten duiken. Tot nu toe zijn er teveel tegenstrijdig heden, waardoor ik me nergens bij aansluit. Niet zo snel als de meeste, alleen maar omdat zij niet geloven in (grote) leugens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat voor een bewijs verwacht je dan als je deze niet goed genoeg vind?
Welk bewijs zou jou wel overtuigen
De ironiequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je vraagt om bewijs, maar je weet niet wat het moet zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geen idee, dan zou ik er eens goed in moeten duiken. Tot nu toe zijn er teveel tegenstrijdig heden, waardoor ik me nergens bij aansluit. Niet zo snel als de meeste, alleen maar omdat zij niet geloven in (grote) leugens.
Je roept dat je 'bewijs' hebt, maar ik toon je aan dat er 'bewijs' is voor elk verhaal. Snap dat nou jongen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je vraagt om bewijs, maar je weet niet wat het moet zijn.
Wat zijn de tegenstrijdigheden (bewijzen) dan dat de getoonde documenten niet echt zijn?
Ik heb nog geen bewijs gezien van jou. Alleen maar wat beweringen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je roept dat je bewijs hebt, maar ik toon je aan dat er bewijs is voor elk verhaal. Snap dat nou jongen.
Waarvan wil je bewijs zien? Dat ik geen partij kies?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien van jou. Alleen maar wat beweringen.
Bewijs dat de getoonde documenten nep zijn en bewijs dat Obama in Kenia is geboren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waarvan wil je bewijs zien? Dat ik geen partij kies?
PLEASE GELOOF ME.. ik heb echt geen keuze gemaakt nog.. GELOOF ME.. GELOOF ME!!
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Bewijs dat de getoonde documenten nep zijn en bewijs dat Obama in Kenia is geboren.
Andere vraag: wat accepteer je als bewijs?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?
Echt.. sommige mensen en hun volhardendheid
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:23 schreef DustPuppy het volgende:
Wat een onzin zeg. Iemand heeft weer teveel naar de tea-baggers geluisterd.
En als was ie niet in de VS geboren, so fucking what?
"Ja, dan mag ie geen president worden van de Grondwet (hoofdletter!!!!!!!!111einz!)".
Nou ja, dan is de grondwet fout & hopelesly outdated. Zeker van zo'n immigranten-land als de VS mag je toch wel iets meer verwachten.
Als je de officiele bewijzen dubieus vind, leg dan eens uit waarom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?
Echt.. sommige mensen en hun volhardendheid
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neerquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?
De patriotische gedachtengang dat, indien hij geen US citizen is, iedereen dus heel mooi president kan worden, doet hier even niet toe. Dat is weer dat stukje, waar je het grote grijze onwetende, in gaat vullen met eigen verhalen om zo een mooie realiteit te creëren.. een prachtige wereld waar alles kan!!, als je maar wilt!
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andere vraag: wat accepteer je als bewijs?
Het geboortecertificaat van Hawaii voldoet aan alle regelen van de kunst (heeft 't certificaat uit Kenia dat je postte ook een dergelijke toets doorstaan?). Er is in een Hawaii's nieuwsblad een week nadat Obama is geboren een advertentie geplaatst dat 'ie is geboren.
Wat wil je meer? Wat is voor jou wel voldoende om te accepteren dat Obama in Hawaii (of Kenia) is geboren?
Wacht even? Dit is nieuws?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?
De patriotische gedachtengang dat, indien hij geen US citizen is, iedereen dus heel mooi president kan worden, doet hier even niet toe. Dat is weer dat stukje, waar je het grote grijze onwetende, in gaat vullen met eigen verhalen om zo een mooie realiteit te creëren.. een prachtige wereld waar alles kan!!, als je maar wilt!
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neer
Dat is veel logischer dan een onbesproken Amerikaan op die plaats zetten
Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Occam's Razor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
Volgens de website die ik eerder aanhaalde was de aankondiging in die Hawaiiaanse krant juist gevonden door iemand die probeerde wat 'dirt' over Obama op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
Dat is het probleem bij dit soort dingen. Er zijn 100'den duidelijke vragen te stellen, maar niet zoveel duidelijke antwoorden mogelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Ook nog hypocrietquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]
Ziet er toch echter uit dan die eerder gepost is!
Maar ook aan deze twijfel ik de echtheid hoor.
[..]
![]()
![]()
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.quote:
Citeer dan goed!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.
Onmacht.. pure onmacht!quote:
Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Ticker het volgende:
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.
Ofwel, je hebt gewonnen want je gebruikt 'wetenschappelijke filosofie!'
In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.
Dat lijkt me in dit geval niet anders.
Nee, dat is een lekker argumentquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.
als de Kenya club rechtszaken begint enzo zal de andere kant daarin mee moeten gaan en dat kost nu eenmaal bakken met geldquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.quote:
Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.
Het is een beetje hetzelfde als het instorten van WTC7. Het is met explosieven gedaan maar dan ook op zo'n manier dat het eruit ziet alsof het met explosieven gedaan is. Het complot verraad zichzelf terwijl ze het natuurlijk veel beter hadden kunnen verbergen als het allemaal georganiseerd is.
Dat is ook zo typisch. Als je geen antwoord hebt, dan zeggen dat de ander maar dom is en het niet wil snappen. Jammer joh.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.
Wow.. knap..
*note to self* hulp bieden heeft geen zin meer.
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?quote:
Nou die minachtende opmerking van jou suggereerde dat het antwoord erg voor de hand liggend was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?
Ohh Ticker moet antwoord hebben want ik zit met vragen.
Je stelt vragen die in mijn ogen onlogisch zijn. Daar wijs ik je op en dan zou je kunnen zeggen "ja je hebt gelijk dat is onlogisch" of uitleggen waarom het wel logisch is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?
Ohh Ticker moet antwoord hebben want ik zit met vragen.
Laten we eerst de Obama discussie doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ticker het volgende:
Ik doelde op WTC7.. Was dat nou niet duidelijk?
Ohh het ziet er zo uit.. maar het is niet zo want als het wel zo was dan hadden ze het er zo uit laten zien dat het anders was..
Iets met eigen realiteit creëren omdat de huidige niet raar genoeg is? Er moet volgens de mensen die er niet in willen geloven altijd nog een extra laag boven op.
"neee, het kan er niet zo dik bovenop liggen.. ik kan toch niet in de maling genomen worden"
Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!quote:Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Who cares? Bush was immers ook geen wettige president en we weten allemaal wel wie daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft in Washington (nee niet de Joden)
Ik snap het nu ook niet meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:20 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!
Jij wilt bronnen zien,ik zal nog een stapje hoger gaan.quote:
Ook weer zo'n typisch artikel. In plaats van uitleggen wat uit het onderzoek is gekomen heel veel moeite doen om de geloofwaardigheid van de onderzoeker op te krikken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:29 schreef mediacurator het volgende:
NIEUW ONDERZOEK NAAR OBAMAS ACHTERGROND VERMOEDELIJK PROBLEMATISCH
[ afbeelding ]
Een gloednieuw, diepgaand onderzoek naar de achtergrond van Barack Obama ten aanzien van de kwestie Presidentiële geschiktheid kan een groot probleem worden. Het onderzoek werd geleid door het Noordoostelijke Netwerk van de Intelligentie--een team van ervaren, professionele privé-detectives de van wie diensten door Fortune-500 bedrijven zijn gebruikt. De directeur, Douglas J. Hagmann, is een 23-jaar veteraan in onderzoeken op hoog niveau en is een lid van de Internationale Vereniging van de Ambtenaren van het tegen-Terrorisme. Hagmann' s het onderzoek van de achtergrond en de Constitutionele geschiktheid van Barack Obama om als President van de Verenigde Staten te dienen is uitgebreid en grondig. De conclusies die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen zijn overweldigend.
![]()
lees de rest vh artikel hierrr
bron: examiner.com
En zo te zien is er ook geen bewijs dat die ergens anders geboren. Hij bestaat dus nietquote:The bottom line is that so far absolutely no positive proof has been provided that establishes that Barack Obama was born on American soil.
En dat is relevant voor het presidentschap, omdat....?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
Schijnbaar ben je niet presidentwaardig als je niet met scherp kan schieten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is relevant voor het presidentsschap, omdat....?
Aha, nuttige onderbouwing. Vertel eens: Mag je Obama niet omdat je Amerikanen (lees: Fox News) hoort roepen dat het een communistische homo is of heb je wel degelijk een onderbouwing?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur , had veel liever McCain die heeft tenminste nog meegevochten in Vietnam !
Precies, als je kijkt naar de 42 vorige presidenten, dan zie je dat een donkere huidskleur een significant voordeel is. Het is dat mensen niet doorhadden dat Jesse Jackson en Al Sharpton niet blank waren, anders waren zij ook president geworden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Heb die obama nooit echt gemogen die gozer is puur gekozen vanwege z'n huidskleur
Lets whoop your ass.....quote:Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]
Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is
President en Vice President van de Verenigde Staten:'
rest van artikel hierrr
Bron: Canada Free Press
Thx voor de input, maar lees het topic anders eerst ff een beetje door joh!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Lets whoop your ass.....
Wanneer werd Hawaii onderdeel van de VS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
Geboorte bericht krant Hawaii
[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
Certificate of life birth
[ afbeelding ]
Regels mbt US Born en verkiezingen
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution
Now please STFU!
waarom ga je zo tekeer?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:55 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Lets whoop your ass.....
Wanneer werd Hawaii onderdeel van de VS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawaii
Geboorte bericht krant Hawaii
[ afbeelding ]
CSI enhance....
[ afbeelding ]
Certificate of life birth
[ afbeelding ]
Regels mbt US Born en verkiezingen
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Constitution
Now please STFU!
Het is toch een MSM website?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
Die website, dat is toch geen bron man?
Dat document zit vol met ongefundeerde claims. Als ze nu een bron gaven van de uitspraken die ze doen...
Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is toch een MSM website?
The investigation was conducted by Northeast Intelligence Network--a team of experienced, professional private investigators whose services have been utilized by Fortune-500 companies. The director, Douglas J. Hagmann, is a 23-year veteran in high-level investigations and is a member of the International Counter-Terrorism Officers Association.
hoezo geen bron?
[ afbeelding ]
Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?quote:Hawaii officials declare Obama eligible
Yet another deception levied against the American people is the assertion that the Hawaiian officials have confirmed Barack Hussein OBAMA’s “eligibility” through a statement issued on 27 July 2009 by Dr. Chiyome FUKINO, Director of the Hawaii Department of Health, which declared Obama Hawaiian-born and a "natural-born American citizen." Those who claim that the 2009 press release by Dr. FUKINO must understand that FUKINO has absolutely no statutory authority to make such a statement. Accordingly and based on the rule of law, that statement cannot be considered as evidence or legal documentation either to support or deny OBAMA’s eligibility status.
stuur hem een mailtje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het zal me echt een worst wezen wie het onderzoek doet en hoelang die al veteraan is. Ik wil weten wat het resultaat van het onderzoek is en welke bewijzen die daarvoor heeft.
heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit inderdaad mediacurator. Ze strooien met "feiten" zonder dat ze het onderbouwen. Daar heb je weinig aan imo.
Voorbeeld:
[..]
Leg eens uit waarom Dr. Fukino geen rechten heeft op dit gebied?
Dat soort dingen.
Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
heeft te maken met regelementen om fraude te voorkomen, het kan je niet zijn ontgaan dat veel mensen een verblijf vergunning voor de VS willen
als die regelementen niet worden nageleefd wordt de VS overspoelt door emigranten
Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat kun jij mij misschien vertellen, maar waarom zou de directeur van die instantie geen bevoegdheid hebben als het over de president gaat. En al zou hij geen bevoegdheid hebben, waarom zou hij liegen?
Ik vraag dit niet aan jou, ik stel deze vragen om jouw bron te bekritiseren, ik vind deze namelijk totaal niet nuttig.
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Natural born citizen impliceert tevens de ouders van Obama zouden beiden in de VS geboren moeten zijn
Jou bron is van de kwaliteit Foxnews Acorn report anno 2008quote:Op maandag 3 mei 2010 21:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
waarom ga je zo tekeer?
bron: http://www.homelandsecurityus.com/PDF/ROIbho20100427a.pdf
pffffquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
Nee ik spreek jou erop aan. JIj wilt zo graag mij en anderen ervan overtuigen dat er meer aan de hand is dan de officiële instanties ons willen doen geloven. Kom dan met wat beter materiaal.quote:
Excuse moi voor het engels!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee: Een natural born citizen is iemand waarvan beide ouders een citizenship hebben in de VS.
Deze twee telen niet mee ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Anyone born inside the United States *
Any one born in a U.S. possession, if one parent is a citizen and lived in the U.S. for at least one year
ja natuurlijk tellen die 2 punten mee, maar die punten worden niet betwist waar het wel of niet de definitie vh begrip "natural born citizen" aangaat, maar waar het de authenticiteit van desbetreffende bewijs stukken aangaat m.b.t. die 2 punten..quote:
zojuist beantwoord, leeezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
Je bron zegt juist dat Obama wèl citizen is. Waar kijk je nou zelf naar?
Ik snap sowieso niet waarom je zegt dat vaderlief een Natural Born Citizen moest zijn. Druk het stukje eens vet waar dat staat. Voor de rest staan er gewoon punten waaraan Obama voldoet.quote:
Uitleg m.b.t. wat je wil weten met behulp van mijn Amerikaanse bron, excuse the english!!!quote:
En zelfs als Obama in Kenia geboren is, geld toch dit:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef ToT het volgende:
Ik zie allemaal twijfelgevalletjes in die lijst staan, maar Obama is dus op Amerikaans grondgebied geboren en zijn ouders waren ook Amerikanen (hoewel ze daar niet geboren waren).
Ik zie het probleem niet?
Dat gedoe over dat hij een Afrikaan zou zijn zou pas roet in het eten kunnen gooien, maar als hij in Amerika is geboren uit ouders die de Amerikaanse nationaliteit hebben......tja, if it walks like a duck and quacks like a duck.......
Of zijn zijn ouders geen citizens?quote:Any one born outside the United States, both of whose parents are citizens of the U.S., as long as one parent has lived in the U.S.
Tja dat zou dan ter sprake staan he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En zelfs als Obama in Kenia geboren is, geld toch dit:
[..]
Of zijn zijn ouders geen citizens?
Dat betekent niet dat de Keniaanse nationaliteit per definitie de enige is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat zou dan ter sprake staan he.Als Kenia roept dat hij een Keniaan is, wie zouden zijn ouders dan moeten zijn?
Ik begrijp in dit topic dat zijn ouders naar Hawaii geëmigreerd waren en daar de Amerikaanse nationaliteit hadden gekregen voordat Obama geboren werd, maar ik ben benieuwd met wat voor verhaal Kenia dus komt over de nationaliteit van zijn ouders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de Keniaanse nationaliteit per definitie de enige is.
Hoe zit het nu precies met zijn ouders? Hadden die de amerikaanse nationaliteit en woonden die in de VS?
Hihi hij heeft exact dezelfde naam als zijn vader, dus eigenlijk moeten we hem barack hoessein obama jr. noemenquote:Op maandag 26 april 2010 16:12 schreef The_End het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)birthcertificate.jpg
Dat begrijp ik ook. Maar met welk verhaal Kenia komt is daarin toch volstrekt irrelevant? Als zijn ouders bv. twee jaar voordat hij geboren was de amerikaanse nationaliteit hebben gekregen en 2 maanden voor zijn geboorte naar Kenia zijn gegaan, daarna weer terug naar Hawaii, dan is hij gewoon een natural born citizen agv de voorwaarde die ik net quotte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik begrijp in dit topic dat zijn ouders naar Hawaii geëmigreerd waren en daar de Amerikaanse nationaliteit hadden gekregen voordat Obama geboren werd, maar ik ben benieuwd met wat voor verhaal Kenia dus komt over de nationaliteit van zijn ouders.
Jah ik heb geen idee joh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook. Maar met welk verhaal Kenia komt is daarin toch volstrekt irrelevant? Als zijn ouders bv. twee jaar voordat hij geboren was de amerikaanse nationaliteit hebben gekregen en 2 maanden voor zijn geboorte naar Kenia zijn gegaan, daarna weer terug naar Hawaii, dan is hij gewoon een natural born citizen agv de voorwaarde die ik net quotte.
Dan kan Kenia wel vinden dat ze Kenianen zijn, maar ondertussen hebben ze gewoon 2 nationaliteiten.
Ik zie momenteel onder deze pagina een banner met daarin een deel van jouw andere accountnaam staan: CONSUwijzer.nl!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:08 schreef mediacurator het volgende:
Was iemand trouwens de banner onderaan deze pagina op Fok! opgevallen?
Obama care.......... STOP HIM!!
linkt door naar deze anti Obama pagina, gaat zwaar tekeer over Obamas gezondheidszorg plannen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie momenteel onder deze pagina een banner met daarin een deel van jouw andere accountnaam staan: CONSUwijzer.nl!
Anyway, van dat van "Stop Obama" is weer een ander topic he!
hij zou zijn geboren in Mombasa, Kenyaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef ToT het volgende:
Maar goed, kun jij misschien uitleggen waarom hij een Kenyaan zou zijn?
Ja, maar volgens het lijstje wat je zelf eerder postte kan hij dan evengoed nog een natural born citizen zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
hij zou zijn geboren in Mombasa, Kenya
Volgens mij is dan dit van toepassing:quote:Obama's vader, Barack Obama sr., was een Luo uit Kenia. Zijn moeder, Ann Dunham, was een Amerikaanse uit Kansas. Zijn ouders scheidden in 1964 toen Obama twee jaar oud was. Zijn vader keerde terug naar Kenia. Obama heeft hem daarna nog maar één keer gezien. Na de scheiding hertrouwde zijn moeder met Lolo Soetoro, een Indonesische student die in Hawaï studeerde.
quote:Any one born outside the United States, if one parent is an alien and as long as the other parent is a citizen of the U.S. who lived in the U.S. for at least five years (with military and diplomatic service included in this time)
Dat idd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik heb geen idee joh.
Zij zouden een geboortecertificaat van hem hebben en Hawaii ook. je kunt niet op 2 plekken tegelijk geboren worden, dus OF gaat het hier om 2 verschillende personen, OF 1 van deze certificaten is vervalst.
je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klassequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar volgens het lijstje wat je zelf eerder postte kan hij dan evengoed nog een natural born citizen zijn.
Van wikipedia:
[..]
Volgens mij is dan dit van toepassing:
[..]
Welk deel van jouw post ontkracht Wombcat's post? Graag exacte quotes op een rijtje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klasse
Jouw post geeft een aantal manieren aan waarop iemand een natural born citizen kan zijn. Als iemand aan één van die manieren voldoet is 'ie een natural born citizen. Ik haal er eentje uit en geef aan dat Obama daaraan voldoet, ongeacht waar hij geboren is. De rest van je post is daarvoor niet relevant.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klasse
maar ik moet jou tekst dan vervolgens wel relevant vinden? ja halloooquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jouw post geeft een aantal manieren aan waarop iemand een natural born citizen kan zijn. Als iemand aan één van die manieren voldoet is 'ie een natural born citizen. Ik haal er eentje uit en geef aan dat Obama daaraan voldoet, ongeacht waar hij geboren is. De rest van je post is daarvoor niet relevant.
Dus als je 1 passage van de Bijbel relevant voor een situatie vindt, moeten we absolut de hele Bijbel quoten omdat je het anders niet relevant vindt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
maar ik moet jou tekst dan vervolgens wel relevant vinden? ja hallooo![]()
Snap je het nu echt niet of doe je alsof?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En ik ga hierin met je meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ik trek mijn conclusie terug dat het MediaConsument zou zijn, cuz HE actually DID make some fuckin' sense!
(wederom Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Ann_Dunham ).quote:Born in Kansas, Dunham spent her childhood in California, Oklahoma, Texas and Kansas and her teenage years in Mercer Island, Washington, and much of her adult life in Hawaii and Indonesia.
Wel opletten. Ik zeg niet dat hij niet in Hawaii is geboren. Ik zeg dat zelfs als hij in Kenia is geboren, hij nog een natural born citizen is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef ToT het volgende:
Maar hoe komen ze dan aan die Hawaiiaanse documenten?
Easy, easy, ik val je niet aan of zo, en daarbij was je post ook niet zo duidelijk wat je overtuiging betreft. Daarbij haakte ik niet op je overtuiging in of whatever. Het was maar een vraag!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel opletten. Ik zeg niet dat hij niet in Hawaii is geboren. Ik zeg dat zelfs als hij in Kenia is geboren, hij nog een natural born citizen is.
Die Hawaiiaanse documenten zijn imo echt. Zelfs in het geval dat ze niet echt zijn, is Obama nog een natural born citizen.
Ik dacht dat dat al wel duidelijk was uit mijn eerdere posts in dit topic. Maar enniewee is het nu volledig duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Easy, easy, ik val je niet aan of zo, en daarbij was je post ook niet zo duidelijk wat je overtuiging betreft. Daarbij haakte ik niet op je overtuiging in of whatever. Het was maar een vraag!
Damnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, halloo heb je last van bi-polar ofzo ToT? je swiept gewoon van de ene bui naar de ander..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ik trek mijn conclusie terug dat het MediaConsument zou zijn, cuz HE actually DID make some fuckin' sense!
Lees deze post nou even goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, halloo heb je last van bi-polar ofzo ToT? je swiept gewoon van de ene bui naar de ander..![]()
Is dat de rede misschien dat ik altijd iewat nerveus word moment dat je mij op gegeven moment complimentjes geeft?
Is wel vaker een voorbode geweest van het mooie weer dat dan op elk moment nogal drastisch om kan slaan en dat je vanuit het niets een gigantische vrachtwagen bagger over mij gaat storten..
Wou haast vragen of je daar niet een pilletje voor hebt maar dan loop ik het risico dat je daar nog bozer van word
![]()
Waar ik met die Walnoot ofzo over had was het volgende; ik heb gezegd dat veiligheidsdiensten wel raad weten met paspoorten regelen..
Zoals die maat van mij wat jaartjes geleden die in een beschonken toestand een boekje opendeed over zijn carriere bij de french foreign legion toen hij nog een jong broekie was..
die beste man had op gegeven moment gewoon een stuk of vier paspoorten, die had hij nodig om bepaalde missies uit te voeren.
Ok, het is alegemeen bekent dat de moeder van Obama voor de CIA heeft gewerkt en Obama ook, Obama is een tijd b.v. ook onder de naam Barry Soutoro door het leven gegaan.
Zegt die dat het niet relevant is, ja zo kan ik het ook. Ik moet toch niet in discussie gaan als ik er zo geen bal aanvind?
zeg als je het niet erg vind zie ik graag af van verdere discussie met jou, als je zooo krankzinnig te keer gaat en het hoofd vd moderator op hol gaat brengen moment dat je je zin even niet krijgt..doeiquote:
hoe bedoel je? het lijkt wel morse code hieroquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Michielos het volgende:
Jammer media, je hebt het toch 2 dagen kunnen volhouden..
OK. Zie feedback.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zeg als je het niet erg vind zie ik graag af van verdere discussie met jou, als je zooo krankzinnig te keer gaat en het hoofd vd moderator op hol gaat brengen moment dat je je zin even niet krijgt..doei
a.u.b. met alle respect hier heb ik geen zin in of is dat misschien ook niet toegestaan volgens jou.
ik ben evenueel wel wel in de feedback afdeling te bereiken onder toezicht van moderator maar wil verder verschoond blijven van jou opruiende technieken en om verdere problemen te voorkomen.
Ik zou het op prijs stellen als je mijn mening respecteert in deze, ik ben niet verplicht om op alles n te gaan naar mijn weten
Als je mensen van bepaalde zaken gaat beschuldigen, moet je wel het e.e.a. nagaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zeg als je het niet erg vind zie ik graag af van verdere discussie met jou, als je zooo krankzinnig te keer gaat en het hoofd vd moderator op hol gaat brengen moment dat je je zin even niet krijgt..doei
a.u.b. met alle respect hier heb ik geen zin in of is dat misschien ook niet toegestaan volgens jou.
ik ben evenueel wel wel in de feedback afdeling te bereiken onder toezicht van moderator maar wil verder verschoond blijven van jou opruiende technieken en om verdere problemen te voorkomen.
Ik zou het op prijs stellen als je mijn mening respecteert in deze, ik ben niet verplicht om op alles n te gaan naar mijn weten
zooo hee, beschuldigen? wie beschuldig ik dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je mensen van bepaalde zaken gaat beschuldigen,
Een crimineel nog wel! zeg, kan het even wat rustiger, weet niet waar je zo over in de stress schietquote:moet je wel het e.e.a. nagaan.
Ik kan ook wel zomaar gaan roepen dat jij een crimineel bent, maar dat is toch niet zo netjes he.
oke dus ik zou iedereen willen bekeren ofzo? en dat is geen beschuldiging neem ik aan? waar heb je het in vredesnaam over?quote:Je doet veel moeite om anderen te overtuigen van je gelijk. Maar dat gaat je niet lukken op deze manier.
Obama dat die geen wettig president is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zooo hee, beschuldigen? wie beschuldig ik dan?
quote:Een crimineel nog wel! zeg, kan het even wat rustiger, weet niet waar je zo over in de stress schiet
Ik weet niet wat je bedoeling is, maar je reageert wel vijandig op mensen die je aanspreken op simpele dingen.quote:oke dus ik zou iedereen willen bekeren ofzo? en dat is geen beschuldiging neem ik aan? waar heb je het in vredesnaam over?
zucht.... beste VF, ik kaart een aantal nieuws items aan en gooi deze in de groep, alleen het Amerikaanse congres kan daar uiteindelijk uitspraak over doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef VancouverFan het volgende:
Obama dat die geen wettig president is.
nou ik ben blij dat te horen!quote:
Ik schiet niet in de stress.
Ja daar ben ik mee eens maar kun je me een voorbeeld geven?quote:Ik weet niet wat je bedoeling is, maar je reageert wel vijandig op mensen die je aanspreken op simpele dingen.
Jij opent dit topic, zonder enige voorbehoud.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zucht.... beste VF, ik kaart een aantal nieuws items aan en gooi deze in de groep, alleen het Amerikaanse congres kan daar uiteindelijk uitspraak over doen
maar dat wil dus niet zeggen dat ik daar niet wat over kan speculeren over en weer, beschuldigen laat ik over aan Orley Taitz b.v. en dan is er nog de reverend james david manning b.v. die gaan echt serieus over de afdeling Obama beschuldigen
Dus als je echt beschuldigingen wilt zien raad ik je aan daarop een search to doen bij google of youtube, dat zijn een aantal mensen die Obama echt voor de rechter willen dagen, en daar full time mee bezig zijn,
maar daar moet je echt niet bij mij zijn, dacht het toch van niet hoor![]()
Lees je eigen reacties eens even terug.quote:nou ik ben blij dat te horen!
[..]
Ja daar ben ik mee eens maar kun je me een voorbeeld geven?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, halloo heb je last van bi-polar ofzo ToT? je swiept gewoon van de ene bui naar de ander..![]()
Is dat de rede misschien dat ik altijd iewat nerveus word moment dat je mij op gegeven moment complimentjes geeft?
Is wel vaker een voorbode geweest van het mooie weer dat dan op elk moment nogal drastisch om kan slaan en dat je in ene vanuit het niets een gigantische vrachtwagen bagger over mij uit gaat storten..
Wou haast vragen of je daar niet een pilletje voor hebt maar dan loop ik het risico dat je daar nog bozer van word
![]()
Waar ik met die Walnoot ofzo over had was het volgende; ik heb gezegd dat veiligheidsdiensten wel raad weten met paspoorten regelen..
Zoals die maat van mij wat jaartjes geleden die in een beschonken toestand een boekje opendeed over zijn carriere bij de french foreign legion toen hij nog een jong broekie was..
die beste man had op gegeven moment gewoon een stuk of vier paspoorten, die had hij nodig om bepaalde missies uit te voeren.
Ok, het is alegemeen bekent dat de moeder van Obama voor de CIA heeft gewerkt en Obama ook, Obama is een tijd b.v. ook onder de naam Barry Soutoro door het leven gegaan.
Zegt die dat het niet relevant is, ja zo kan ik het ook. Ik moet toch niet in discussie gaan als ik er zo geen bal aanvind?
DIT is dus de reden waarom ik geen fuck meer van je begrijp en waarom ik dus zo op jou reageer, net als iedereen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh jee! je was nog niet klaar? Denk dat het je toch allemaal wat hoger zit dan je jezelf kennelijk door hebt hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij opent dit topic, zonder enige voorbehoud.
Oh ik dacht dat hier was toegestaan dat je in discussie kunt gaan en je standpunten kunt beargumenteren en daar desnoods de nodige achtergrond informatie ter inzage voor mag aandragenquote:Als mensen zeggen het niet met je eens te zijn kom je weer met allerlei andere artikelen op de proppen. Dus wat dat betreft moet ik toch wel bij jou zijn.
[..]
Wat grappig. Je zegt dat je de discussie aan wilt gaan, maar doet dat vervolgens niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh jee! je was nog niet klaar? Denk dat het je toch allemaal wat hoger zit dan je jezelf kennelijk door hebt hoor!
Enig voorbehoud? als ik daar behoefte aan zou hebben had ik dat wellicht gedaan
Maar ik heb schijnbaar een andere weg gekozen, hoe dan ook is het niet contra de reglementen van dit forum of wel?
Omdat je er klaarblijkelijk zo een stampij over wil maken bedoel ik, ik heb gemakshalve de titel van een artikel letterlijk vertaald, maar helaas iets te letterlijk naar jou smaak
Moet ik nu soms sorry zeggen nu volgens jou? ik begrijp in eerste instantie niet waarom jij daar zo persoonlijk aanstoot aan neemt
[..]
Oh ik dacht dat hier was toegestaan dat je in discussie kunt gaan en je standpunten kunt beargumenteren en daar desnoods de nodige achtergrond informatie ter inzage mag aandragen
Excuse me!
nou ja, heb toch zo zorgvuldig mogelijk geprobeerd op je bezwaren in te gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat grappig. Je zegt dat je de discussie aan wilt gaan, maar doet dat vervolgens niet.
of ik begrijp de vraag niet goed dat zou toch ook kunnen?quote:Als mensen jou vragen waarom iets op een bepaalde manier gaat, dan reageer je niet of op een redelijk aparte manier.
Ja, Media heeft het ontwijken uitgevonden en vindt het blijkbaar tevens nodig om tegen ToT over persoonlijke dingen te beginnen . Wil je daar mee stoppen Media? Dit gedrag wordt hier niet op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat grappig. Je zegt dat je de discussie aan wilt gaan, maar doet dat vervolgens niet.
Als mensen jou vragen waarom iets op een bepaalde manier gaat, dan reageer je niet of op een redelijk aparte manier.
Weten jullie wat? ik laat het wel even met rust hier..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Media heeft het ontwijken uitgevonden en vindt het blijkbaar tevens nodig om tegen ToT over persoonlijke dingen te beginnen . Wil je daar mee stoppen Media? Dit gedrag wordt hier niet op prijs gesteld.
Het is niet aan jou om iemands persoonlijkheid onder de loep te nemen. Laat dat dan ook.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Voelt het nu iewat aan alsof ik ongefundeerd uitgemaakt word voor Glenn Beck aanhanger en TeaParty Fan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:25 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Stanley Anne Durham heeft niet voor CIA gewerkt!
Wel heeft ze gewerkt voor instellingen die ook door CIA als cover gebruikt werden.
Media praat poep in dit geval....heel veel poep.
Zijn bronnen zijn van extreem slechte kwaliteit. ala Glen Beck.
Hij is een "Foxnews" contributer aka Tea party movement idioot.
Nee dat niet maar vind wel dat je in ogenschouw moet nemen de relatie CIA en Bush snr (formalig topman vd CIA) dan lijkt me de verkiezing campagne van Obama, waarvan het centrale thema CHANGE was lichtelijk overdreven zoniet misleidend ten opzichte van de Amerikaanse kiezer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:53 schreef Wombcat het volgende:
Want het is erg als iemand voor het CIA heeft gewerkt?
antwoord op je vraag? checkquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:09 schreef Wombcat het volgende:
Wanneer werkte Obama dan voor de CIA trouwens?
En een bron dat zijn moeder voor de CIA gewerkt heeft zou ook wel aardig zijn.
En ingaan op mijn post in Feedback ook.
Andere bron dan hierrrrquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:35 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.stewwebb.com/
Weer zo'n betrouwbare bron.
Ja hoor, wat versta jij onder betrouwbare bron dan? alleen het NOS journaal en RTL4 nieuws plus Hyves pagina?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:53 schreef Michielos het volgende:
wederom geen betrouwbare bron.. maar goed
D.w.z. dat er eerst een uitspraak van een rechter moet liggen waaruit blijkt dat een nieuws bron authentiek is nadat er tegen een nieuws bericht is geprocedeerd door een tegenpartij?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:56 schreef ToT het volgende:
De definitie van betrouwbare bronnen is altijd een heikel punt geweest in BNW.
Het belangrijkste is dat het echt verifieerbaar moet zijn.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
D.w.z. dat er eerst een uitspraak van een rechter moet liggen waaruit blijkt dat een nieuws bron authentiek is nadat er tegen een nieuws bericht is geprocedeerd door een tegenpartij?
ja ik probeer mijn standpunten te beargumenterenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef ToT het volgende:
Ow gawd!Je ziet zelf gewoon niet in waar je mee bezig bent hier?
welke bedoel je? ik heb meerdere links geplaatstquote:Probeer je eens in ons in te leven: je onderbouwt je punten nu met stukken die op sites staan die allerlei vrij extreme dingen gillen.
Alhoewel ik begrijp waar je heen wil, in de werkelijkheid werkt het zo niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
En dit bedoel ik nu. Als je zelf al geeneens op het idee kunt komen, of een beetje kunt beredeneren, waarom de ene bron wel deugdelijk is en de andere niet, dan houdt alles toch op? Alles wat ik dan uitleg, of wat anderen zullen uitleggen, zullen dan ook niet begrepen worden omdat je de basis geeneens begrijpt.
als je waarheidsvinding als het hoogst haalbare ideaal plaatst boven de doelstelling genaamd "het eigen gelijk" zul je merken dat tegengesproken worden je juist meer energie geeft in plaats van frustratiequote:No offense hoor, maar ik probeerde iemand ooit eens uit te leggen dat kettingbrieven via hotmail onzin zijn. In het midden bedacht ik me.. Hij begrijpt zelf geeneens dat iemand zoiets kan verzinnen.. op dat idee komt hij simpelweg niet.. Ik ben hier eigenlijk mijn tijd aan het verdoen.. en ja hoor, hij wilde het niet geloven
Het is gewoon tijdsverspilling en deze post van je geeft overduidelijk aan waarom.
what tha..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Alhoewel ik begrijp waar je heen wil, in de werkelijkheid werkt het zo niet.
Als je tot het naadje wil gaan kom je vroeger of later voor de rechter te staan, zo is het nu eenmaal
leuker kan ik het niet maken want is de realiteit
[..]
dat maakt de bron niet opeens betrouwbaar hoorquote:Je kunt niet zomaar alles wat je niet uitkomt als onbetrouwbaar bestempelen, de tegenpartij is ook een mens met rechten namelijk
Sure gastquote:en die rechten worden in feite geschonden als je insinuaties en beschuldigingen uit richting die partij zonder deze eerst zorgvuldig te onderzoeken en onderbouwen
Je neemt het woord trollen wel heel vaak in de mond ToT, maar jij mag dat want je bent moderator, mag ik dan even een link naar waar dat dan zou zijn weerlegt?quote:Zullen we die discussie in dat topic zelf houden?
Overigens werd jouw post verderop weer weerlegd met wat ik nu keer op keer op keer aanhaal, maar je zit echt trollend dat te ontwijken.
oke, wat bedoel je met ow je hebt je post edit: ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
what tha..![]()
ow je hebt je post edit:
[..]
Ik deel je mening dat je mumbojumbo links niet serieus moet nemen, want zou ik zelf ook niet doenquote:dat maakt de bron niet opeens betrouwbaar hoorEn als ik kan kiezen tussen die mumbojumbo links van jou, en andere links, dan kan ik al een voorspelling maken wie er eerder gelijk heeft.
Dus je bestrijd bij voorbeeld dat als iemand jou als onbetrouwbaar zou bestempelen zonder daar een waterdichte argumentatie voor te kunnen geven en waardoor jou reputatie geschaad word en het je mogelijkheden tot werk en inkomen zou beïnvloeden in negatieve zin jij dat leuk zou vinden?quote:Daar hoef je geen superman voor te zijn, noch hoef je de rechten te ontnemen van de "tegenpartij" of hoe je 't ook wil noemen. Die links zijn gewoon onbetrouwbaar, klaar. Ik kan er niet meer van maken.
quote:Sure gast
Buiten VS geboren, ouders zijn wel Amerikaans, dus kind is ook Amerikaans. Klaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef mediacurator het volgende:
quote]Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Je neemt het woord trollen wel heel vaak in de mond ToT, maar jij mag dat want je bent moderator, mag ik dan even een link naar waar dat dan zou zijn weerlegt?
Hetgeen ik heb geplaatst is een technisch verhaal specifiek over BC en dat er 2 varianten van zijn, in kort komt het erop neer Certification of Live Birth word gegeven aan ouders van babies die buiten de V.S. zijn geboren
Ik zie nergens dat dit punt word tegengesproken of weerlegt jij wel?
En dat is volgens jou dan ook een vd definities van N.B.C. hetgeen voorwaarde is voor het Amerikaanse Presidentschap?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten VS geboren, ouders zijn wel Amerikaans, dus kind is ook Amerikaans. Klaar.
Nou, daar kwam je zelf mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En dat is volgens jou dan ook een vd definities van N.B.C. hetgeen voorwaarde is voor het Amerikaanse Presidentschap?
Waarom zouden ze dat toegeven als dat niet het geval is? Volgens hen is hij namelijk in Kenia geboren. Zij waren erbij, jij niet. Is het Keniaanse geboortecertificaat wel op echtheid getoetst?quote:Okay jij je zin, we nemen de proef op de som en we gaan met jouw definitie van N.B.C.
Stel dat je gelijk hebt hetgeen natuurlijk niet onmogelijk is, de wet verschilt immers overal toch?
De vraag is dan vervolgens wel; Waarom zou men het dan altijd ontkend hebben en nog steeds dat Obama in Mombasa, Kenya is geboren in plaats van in Hawaii?
Nu wordt er gesteld:
Dan zouden ze het toch gewoon toe gegeven kunnen hebben als dat een optie zou zijn geweest?
Ze kunnen dat staven met een geboortecertificaat, wat volgens het amerikaans hooggerechtshof echt is.quote:Het probleem zou dus kunnen zijn, en dat is het volgende; Omdat men zijn geboorte in het buitenland nu eenmaal verzwegen hebben en ontkent hebben kunnen zij dat nu natuurlijk niet meer terug draaien snappie?
Die krijgt nooit genoeg stemmen.quote:Alhoewel dat wellicht wel of niet een negatieve invloed zou kunnen hebben (jou definitie N.B.C.) op zijn legitimiteit als Commender in Chief vh Amerikaanse leger (De machtigste man ter wereld) en 44ste Amerikaanse President laat ik in dat geval dan voorlopig even in het midden
Want dan krijgen we een andere scenario en namelijk het volgende; Dat de waarheid destijds voor de kiezers werd verzwegen oftewel achter gehouden zal hem dan niet bepaald in dank worden afgenomen en dat zou dan zijn legitimiteit als Amerikaanse President zeker niet ten goede komen in het meest gunstigste geval. Nee, herstel; dat zou echt gewoon betekenen impeachment dus exit. .[/quote[Zelfs al zou hij liegen over zijn geboorteplaats, is dat dan zo ernstig dat er impeachment zou moeten komen? (Hij is dan ook immers nog steeds een nbc).
[quote]
Maar hee, maak je geen zorgen! Zover zal het heus niet komen hoor, Wel weet ik zeker dat mede wegens deze controverse en een aantal anderen Obama een one term president wordt en neemt de volgende keer hopelijk Ron Paul het roer over.
quote:Maar dat is ook een 33ste graads vrijmetselaar dus of we daarmee de gewenste CHANGE zullen meemaken valt tevens te bezien.![]()
In Obama's geval: een v.d. ouders amerikaans, dus kind ook amerikaans.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten VS geboren, ouders zijn wel Amerikaans, dus kind is ook Amerikaans. Klaar.
maar volgens jou zou Obama hebben toegegeven officieel dat Obama in Kenia is geboren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In Obama's geval: een v.d. ouders amerikaans, dus kind ook amerikaans.
Nee, dat zei ik niet. Ik heb eerder al gepost, dat zelfs als Obama in Kenia geboren zou zijn, hij nog een nbc zou zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
maar volgens jou zou Obama hebben toegegeven officieel dat Obama in Kenia is geboren?
Ik ben benieuwd, zodra ik meer weet ga ik het hier wel postenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Ik heb eerder al gepost, dat zelfs als Obama in Kenia geboren zou zijn, hij nog een nbc zou zijn.
Je kwam zelf met een lijstje voorwaarden waaronder je nbc was. Eén daarvan was als een van je ouders een citizen is en tenminste 5 jaar in de VS gewoond heeft, als je dan in het buitenland geboren wordt, ben je een natural born citizen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:39 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zodra ik meer weet ga ik het hier wel posten
Ik begrijp wat je bedoelt maar probeer zelf even te achterhalen waar al de ophef over is zie Orley Taits and Hon. James David Manningquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kwam zelf met een lijstje voorwaarden waaronder je nbc was. Eén daarvan was als een van je ouders een citizen is en tenminste 5 jaar in de VS gewoond heeft, als je dan in het buitenland geboren wordt, ben je een natural born citizen.
En dat Obama daaraan voldoet, heb ik inmiddels al een keer of 4 gepost.
Edit: ik bedoel dat hij eraan zou voldoen als hij in Kenia geboren zou zijn.
Beter lezen, ik zeg dat ze gewerkt heeft voor organisatie's die ook door de CIA gebruikt werden als cover.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je zegt dat de moeder van Obama voor een aan CIA gelieerde organisatie heeft gewerkt, maar wist je dat Obama zelf een voormalig CIA agent is?
Media weer poep....dat je praat!.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nee dat niet maar vind wel dat je in ogenschouw moet nemen de relatie CIA en Bush snr (formalig topman vd CIA)
Correct, dit was WH correspondence dinner.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Obama zegt dat zijn ratings gedaald zijn, maar dat hij zeker weet dat ze in zn thuisland nog wel hoog zijn.
Geeft hij hier dus toe dat zijn thuisland niet de VS is?
Je moet niet liegen of rechter en jury tegelijkertijd spelen, de zaak moet nog dienen. bij voorbaat dankquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:12 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Media weer poep....dat je praat!.
Bush Sr. is DCI geweest van January 30, 1976, tot January 20, 1977.
Daarvoor heeft hij nooit op de loonlijst gestaan.
er werkte wel een andere George Bush in de CIA, als analyst.
Maar Obama was toch ook Bush in een nieuw jasje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef mediacurator het volgende:
Boek 'The Manchurian President' bewijst extreem radicale agenda Obama
[ afbeelding ]
Obama, het extreem-linkse 'Paard van Troje' en de verpersoonlijking van 'The Manchurian Candidate'.
Vandaag verschijnt in de VS een nieuw boek met de (vertaalde) titel 'De Manchuriaanse President: Obama's Banden met Communisten, Socialisten en andere Anti-Amerikaanse Extremisten', waarin journalist Aaron Klein en historicus Brenda Elliott meer dan 800 citaten en talloze andere feiten op een rijtje zetten waaruit onomstotelijk geconcludeerd kan worden dat Obama door extreem linkse radicalen in het Witte Huis is gemanoeuvreerd, met als doel het Amerikaanse / Westerse systeem van binnenuit totaal te veranderen.
bron: xandernieuws.punt.nl/
Als je bedoelt dat Obama de change vertegenwoordigd zoals het destijds werd opgehouden, zouden heel wat Amerikaanse staatsburgers dat tegenspreken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar Obama was toch ook Bush in een nieuw jasje?
Hoe kunnen deze dingen met elkaar verenigbaar zijn?
Daarnaast: hoeveel extreem linkse beslissingen heeft Obama al genomen?
Obama neemt voor zover ik weet hetzelfde systeem over als hier, maar dan op z'n Amerikaansquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef ToT het volgende:
Dus Obama is geen uitzondering van de ontwikkeling, maar is meteen een extreem link paard van Troje?
Dus hij zet de huidige koers gewoon voort, maar is tegelijkertijd iemand die ineens toeslaat?
Anyway, wat dat zorgstelsel betreft: die $200,--, is dat gewoon voor zorgverzekeringen zoals wij die hier ook kennen? Wat is er aan die zorgwet slechter dan wat wij hier hebben?
toedele dokie, ortomoluculaire arts word niet vergoed nergens, ja was maar waarquote:
welnee het word zo genoemd omdat ze daadwerkelijk mensen beter maken zonder big pharma erbij te halenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, is het iets alternatiefs?
Zou ik echt jammer voor ze vinden gezien ik aan den lijve heb ondervonden dat je daar best baat bij kan hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef ToT het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord, is het iets alternatiefs?
Ah, wikipedia is your friend!http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthomoleculaire_geneeskunde
Alternatieve geneeskunde waar ook kritiek op is.
En waarom is het een probleem dat de nieuwe Amerikaanse zorgverzekeringsstelsel, die veel op de onze zal lijken, dat niet vergoedt?
je bedoelt ritalin en prozac enzo? soms rare bijwerkingen hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef ToT het volgende:
Mja de werking van bigpharma-medicijnen is gewoon bewezen. De werking van alternatieve medicijnen en behandelingen vaak weer niet.
sorry zal ik maar aanpassen, ik dacht dat sarcastische grappen mochten ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef ToT het volgende:
Dude....serieus.....dit soort uitspraken kun je gewoon niet doen....
De werkelijkheid wordt veel verdraait in de wereld, de mens is ten dele vergelijkbaar met andere organismes in de zin dat we allemaal deel uitmaken van een groot ecosysteemquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef ToT het volgende:
Ja ik merk dat veel mensen hier in BNW die 2 medicijnen vooral aangrijpen om hun punt duidelijk te maken, maar dat zijn niet de enige medicijnen die door apothekers verstrekt worden.
Maar goed, dat is wat voor een heel ander topic.
Ach natuurlijk ja, inderdaad!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef mediacurator het volgende:
het wonderlijke is dat de mens het enige organisme is die een lijst medicatie nodig heeft waar je een stapel telefoonboeken zo hoog als een kerk toren mee zou kunnen vullen
Wat is een biologische tandarts? Stopt die een prei in je gaatje (van je tand!!!) en een wortel-augurk moesje als vulling?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
toedele dokie, ortomoluculaire arts word niet vergoed nergens, ja was maar waar
die wetenschap word gewoon niet herkent door die k*tte koppen
hooguit homeopathie maar dat zet geen zode aan de dijk
trouwens ik ben aanvullend verzekerd voor de tandarts maar die van mij is biologisch dus daarvoor moet ik ook vaak extra naar de flappentap
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orthomoleculaire_geneeskundequote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is een biologische tandarts? Stopt die een prei in je gaatje (van je tand!!!) en een wortel-augurk moesje als vulling?
Ja, kwam laatst nog een eekhoorn tegen bij wie postnatale stress syndroom was gediagnosticeerd, dit alles terwijl zij nog nog helemaal niet volledig was hersteld van een een recentelijke wortel kanaal behandeling aan de linker voortand.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach natuurlijk ja, inderdaad!Ik was ff vergeten dat dieren nooit ziek worden!
mee eens dit wordt off topicquote:Zullen we deze discussie voortzetten in het Medische Wereld-topic? Sowieso een interessante discussie, maar hij hoort hier niet.
Ben benieuwd of ze die 30.000 man gaan halen.quote:The Obama Sedition And Treason Trial Soon
5-1-10
Following is the most detailed explanation to date of what we can expect at the Trial of the Millennium - The C.I.A. COLUMBIA OBAMA Sedition and Treason TRIAL - scheduled to take place in New York City on May 14-19, 2010.
IMPORTANT: You should archive and print out this report for future reference, and for discussions with your family and friends and neighbors as events unfold. Flyers for handing out everywhere can be downloaded
Here are some key excerpts from the report:
MRS. RONDEAU: Do you have any other key witnesses coming?
PASTOR DR. JAMES MANNING: I have some very interesting witnesses that I have subpoenaed it will be explosive. If they don't show up, we're going to have them testify based on previous statements they have made, I have subpoenaed George Stephanopoulos, Zbigniew Brzezinski, and Condolezza Rice; Michael Sovern, the past President of Columbia University ; Rod Blagojevich; More recently, I have subpoenaed Louis Farrakhan and JesseJackson mainly because they were in Chicago in an eminent way during the years that Obama was an alleged community organizer.
MRS. RONDEAU: Is there a penalty if anyone does not honor your subpoena?
DR. MANNING: The Tenth Amendment of the U.S. Constitution gives us the absolute, mandated right to call for a trial with a jury of we the people sanctioned by the Constitution if we discover that the courts or government officials are not executing their duties and allowing the people due process. Thusly, the Constitution empowers our court.
MRS. RONDEAU: How many people do you expect to be there, not counting media?
DR. MANNING: I suspect we're going to see thousands upon thousands I estimated at one point 30,000.
MRS. RONDEAU: Was Columbia paid off?
DR. MANNING: They were certainly compensated for their efforts; Then we're going to move to demonstrating the CIA involvement, the Afghanistan involvement, the Patrice Lamumba School in Moscow, and what Obama's and the CIA's roles were during those years.
MRS. RONDEAU: What will you be doing between now and the trial?
DR. MANNING: begin to reach out to the Harlem community. We have 2000-3000 people, at the very least, expected to march through the streets of Harlem, all coming from a conservative, Anglo-Saxon background. Therefore, we want to make sure that we have done our homework in the community, first of all, by informing the community that the people will be coming and for the businesses, the restaurants, the shops, souvenir places, to be prepared to receive this extra flow of business.
MRS. RONDEAU: After the trial, will there be a way to get the information to every single American, particularly if they don't have internet access?
DR. MANNING: the media know that this is going on, because the New York City Police Department is making statements such as, "We can't handle seven days of people marching around; we don't have the resources to do that; we can't shut down the streets for seven days." So the media has been informed. I guarantee you: one of the mainstream media-types is going to break this story, because they recognize that if they don't break it, someone's going to break it before themtrust me, by the time the gavel falls, they'll be all over the place.
MRS. RONDEAU: So you do think that the mainstream media, television, perhaps, will report this?
DR. MANNING: I'm confident of it; they'll have to. You can't have white people marching through Harlem and the media not report it. I don't care how much they love Obama.
MRS. RONDEAU: Do you think that will be an outcome of the trial? (Arrests and prosecutions)
DR. MANNING: If it's not, then the failure to arrest will be a bigger issue. There is no way that this matter will not become a national and international event. We have international people coming to the trial who will be reporting about it in their nations.
MRS. RONDEAU: Is there anything else you would like to say about the trial and everything that has led up to it?
DR. MANNING: The excuse passed around in board rooms and situation rooms and think tanks has been that if we expose him, it would tear the nation apart; black people in particular would rise up. that's a misnomer; it's a red herring. First of all, it is a very condescending, patronizing and disrespectful view of black people that their only recourse is to riot. It's disrespectful.
... So to think that to hold a shotgun to the head of the American people to say, "Let this man continue in office, albeit illegally; it is the better of the two evils" is a farce. It is absolutely the worst possible thing for America and for black people, in particular. Let justice be done and let America rise up and accept justice, and America will heal itself. So I think that people using the argument that exposing Obama destroys America is absolutely criminal and the worst kind of condescension toward black people.
Neil B. Turner
Citizens for the Constitution
NBTurner@Earthlink.net
"With the privilege and honor of knowing of, swearing to, and living under our Constitution,
comes the responsibility and duty of defending, maintaining and adhering to it."
spreken artikel obama nederland verenigde staten probleem verstaan rechtzaak?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:32 schreef VancouverFan het volgende:
Google translate
Wat zijn de aanklachten dan in die zaak? En bij welke rechtbank is het proces?
Die flyers die men moet gaan uitdelen![]()
Het probleem is dat jij denkt, of lijkt te denken, dat er een officiele rechtzaak tegen Obama gaat komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
spreken artikel obama nederland verenigde staten probleem verstaan rechtzaak?
probleem wat is???
complot rechtzaak Obama Nederland krant televisie flyer new york goed slecht anders?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij denkt, of lijkt te denken, dat er een officiele rechtzaak tegen Obama gaat komen.
En dat is niet zo. Er zijn gewoon een stel complotgelovers die in een zaaltje een rechtzaak gaan naspelen.
En nu in begrijpelijk Nederlands graagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef mediacurator het volgende:
[..]
complot rechtzaak Obama Nederland krant televisie flyer new york goed slecht anders?
dat ut un 5th Amendment CITIZENS GRAND JURY is, iets mis met mijn Nederlands of zo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En nu in begrijpelijk Nederlands graag
Ja. Er is heel wat mis met jouw Nederlands.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat ut un 5th Amendment CITIZENS GRAND JURY is, iets mis met mijn Nederlands of zo?
check de brucherequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja. Er is heel wat mis met jouw Nederlands.
Het is gewoon burger rechtspraak dus. De mensen die erbij betrokken zijn, zijn waarschijnlijk allemaal critici van Obama. Dus van een objectief geldig proces zal nooit sprake zijn.
Nee. Realistisch.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef mediacurator het volgende:
[..]
check de bruchere
ja gewoon een burger rechtszaak is dat dan minder volgens jou? ja, natuurlijk
want het zijn immers maar eenvoudige domme burgertjes? beetje arrogant niet waar?![]()
Is dat opinie of berust jij dat op enigerlei bewijs in de vorm van documentatie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee. Realistisch.
Een rechtszaak waar alleen critici van Obama bij zijn betrokken stelt geen ene fuck voor.
Gast, wat heb je vandaag gesnoven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Is dat opinie of berust jij dat op enigerlei bewijs in de vorm van documentatie?
Een rechtszaak zoals in NL met een OM waarvaan aangetoond is dat daar een aantal hard core pedo's rondlopen waar niet tegen wordt opgetreden is wel goed dan?
Een rechtszaak volgens de kaders die jij voor ogen hebt stelt toch ook geen ruk voor als er alleen Obama groupies zoals jij aan deelnemen?
Welk bewijs heb jij trouwens dat de jury per definitie anti Obama zouden zijn?
Of wil jij suggereren dat er geen mensen bestaat die zonder politieke voorkeur gewoonweg in waarheidsvinding geïnteresseerd is?
en nu wil je zeker niet meer reageren?
jou opinie dus, van gewoon van een internettertje op Fok!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gast, wat heb je vandaag gesnoven?
Je bent echt niet te volgen zo.
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat er een objectieve jury zou zijn die dagen. Als die bewijzen zo duidelijk zijn moeten ze naar een echte rechtbank stappen.
Dit is gewoon een demonstratie tegen Obama, zegt niks.
Waarom ben jij meer dan een internettertje op Fok?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jou opinie dus, van gewoon van een internettertje op Fok!
A.j.b, kun je mij in realistische bewoordingen uitleggen waarom dat dan WEL een ene ruk zou moeten betekenen?
Temeer om dat je vrij duidelijk niet eens op de kern mijn vragen wil of kan ngaan?
Dit (jou reactie) is gewoon een afkeurende opinie van iemand, zegt niks.
Ik geef geen opinie, in de post waarop jij reageerde attendeer ik het bnw forum op een burger rechtszaak tegen Obama.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom ben jij meer dan een internettertje op Fok?
Naast warrig ben je ook nog eens ontzettend hypocriet. Mij verwijten dat ik niet op vragen inga terwijl er nog een aantal onbeantwoorde vragen voor jou staan:
- Wat zijn de aanklachten dan in die zaak?
- En bij welke rechtbank is het proces?
Zeg eens eerlijk, wist jij meteen al dat het een burger rechtzaak was of dacht je eerst dat het een officiële rechtzaak zou zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik geef geen opinie, de post waarop jij reageerde attendeer ik het bnw forum op een burger rechtszaak tegen Obama.
Er zijn namelijk aanwijzingen dat hij over zijn CV heeft gelogen en nog veel meer van dat soort zaken.
Of je nu voor of tegen Obama bent, als je geen mensen kunt vinden die Obama gezien hebben gedurende de periode dat hij op een universiteit gezeten zou hebben, heb je toch een probleem lijkt mij
Burger rechtszaak of niet
vindt jij het wel netjes dan om onwaarheden over je verleden te vermelden als prez vd V.S?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef Carmw het volgende:
Zo, origineel bericht zeg. Ipv dat die republikeinen gewoon accepteren dat Obama president is en proberen tot een goede samenwerking te komen, proberen ze alleen maar redenen te ontdekken om hem uit z'n ambt te zetten. Altijd bevorderlijk voor de politieke situatie in een land!
Goh. Eerst zeg je dat je geen mening geeft over Obama, maar nu maak je hem toch weer uit voor leugenaar. En natuurlijk geef je daar geen overtuigend bewijs voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
vindt jij het wel netjes dan om onwaarheden over je verleden te vermelden als prez vd V.S?
dat is de aanklacht toch? of verdenk je mij ervan die aanklacht hoogst persoonlijk zelf ingediend te hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Goh. Eerst zeg je dat je geen mening geeft over Obama, maar nu maak je hem toch weer uit voor leugenaar. En natuurlijk geef je daar geen overtuigend bewijs voor.
jij beantwoord mijn vragen niet dus beantwoord ik die van jou ook niet, om een rel te voorkomen kunnen we dit beter in de feedback voortzetten!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, wist jij meteen al dat het een burger rechtzaak was of dacht je eerst dat het een officiële rechtzaak zou zijn?
Ik heb geen idee wat de aanklacht is. Dat heb ik jou 2 keer gevraagd en daar heb je 2 keer geen antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat is de aanklacht toch? of verdenk je mij ervan die aanklacht hoogst persoonlijk zelf ingediend te hebben?
http://www.factcheck.org/(...)niversity/index.htmlquote:Last year, the New York Times wrote about Phil Boerner, who roomed with the future president during his first year at Columbia. The article included excerpts from the Columbia student directory, showing Obama living during his junior year at 142 West 109th Street near Columbia’s campus in New York City, and during his senior year at 339 East 94th Street. Boerner recalled that Obama sometimes wrapped himself in a sleeping bag to keep warm in the chilly apartment they shared, and that some nights he would cook chicken curry for dinner.
In an article published in Columbia College Today, Boerner also wrote:
Boerner: I remember often eating breakfast with Barack at Tom’s Restaurant on Broadway. Occasionally we went to The West End for beers. We enjoyed exploring museums such as the Guggenheim, the Met and the American Museum of Natural History, and browsing in bookstores such as the Strand and the Barnes & Noble opposite Columbia. We both liked taking long walks down Broadway on a Sunday afternoon, and listening to the silence of Central Park after a big snow. I also remember jogging the loop around Central Park with Barack.
Obama even published an article in a school magazine called the Sundial. A reporter for the conservative Human Events magazine recently called it "a wholesale endorsement of all sorts of leftist claptrap fashionable at the time." The full article is available on the Web site of Politico.com. It was published in the issue dated March 10, 1983.
http://www.factcheck.org/(...)ek-of-feb-16-feb-22/quote:We played soccer on the lawn in front of Butler — I was usually the only woman playing and he treated me as equally as the others: if I was open, he sent the ball into the space in front of me, if I wasn’t open — he never made the silly passes that some men did to try to act like they were being egalitarian. The "into the space" passing was consistent — he was a superior strategist — and many of us had been college or semi-pro players. We always wanted him on our team.
Fuck, wat nu weer? ik heb toch gevraagd om het in de feedback voort te zetten? wat meer kan ik doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
OI, MC!!! Leer je eens te gedragen of zo!
Net als degene met nagenoeg dezelfde nickname ben je je in een razend tempo razend impopulair aan het maken op exact dezelfde manier!
ik heb een brochure gepost en een artikel, kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de aanklacht is.
oke dat is akkoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:10 schreef ToT het volgende:
Een minder minachtende houding tegenover je discussiepartners aannemen misschien?
Zuchtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik heb een brochure gepost en een artikel, kun je niet lezen?
waarom is dit niet een opzettelijke poging van jou om een rel te forceren? en een demonisering campagne uit te lokken jegens mijn persoon?
heb ik jou uitgenodigd om dit in de feedback uit te zoeken ja of nee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zucht
Vaag gebrabbel, vragen niet beantwoorden, selectief lezen. Je bent zelf bezig een rel te forceren door op deze manier elke discussie te verkloten.
Jij bent hopeloos. Je wilt helemaal geen discussie voeren. Alleen maar vage verhalen neersmijten en verwachten dat anderen het geloven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
heb ik jou uitgenodigd om dit in de feedback uit te zoeken ja of nee?
alleen met ja of nee beantwoorden graag
Oh, en nu haakt ie af?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij bent hopeloos. Je wilt helemaal geen discussie voeren. Alleen maar vage verhalen neersmijten en verwachten dat anderen het geloven.
Bekijk het maar lekker.
GOED! vraag mij 1 voor 1 wat je wil weten, dan beantwoord ik hetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Media, je maakt je in rap tempo onmogelijk als discussiepartner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |