Jouw post geeft een aantal manieren aan waarop iemand een natural born citizen kan zijn. Als iemand aan één van die manieren voldoet is 'ie een natural born citizen. Ik haal er eentje uit en geef aan dat Obama daaraan voldoet, ongeacht waar hij geboren is. De rest van je post is daarvoor niet relevant.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je laat wel zeer praktisch een hele hap weg uit die post van mij, even lekker negeren ? klasse
maar ik moet jou tekst dan vervolgens wel relevant vinden? ja halloooquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jouw post geeft een aantal manieren aan waarop iemand een natural born citizen kan zijn. Als iemand aan één van die manieren voldoet is 'ie een natural born citizen. Ik haal er eentje uit en geef aan dat Obama daaraan voldoet, ongeacht waar hij geboren is. De rest van je post is daarvoor niet relevant.
Dus als je 1 passage van de Bijbel relevant voor een situatie vindt, moeten we absolut de hele Bijbel quoten omdat je het anders niet relevant vindt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
maar ik moet jou tekst dan vervolgens wel relevant vinden? ja hallooo![]()
Snap je het nu echt niet of doe je alsof?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En ik ga hierin met je meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ik trek mijn conclusie terug dat het MediaConsument zou zijn, cuz HE actually DID make some fuckin' sense!
(wederom Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Ann_Dunham ).quote:Born in Kansas, Dunham spent her childhood in California, Oklahoma, Texas and Kansas and her teenage years in Mercer Island, Washington, and much of her adult life in Hawaii and Indonesia.
Wel opletten. Ik zeg niet dat hij niet in Hawaii is geboren. Ik zeg dat zelfs als hij in Kenia is geboren, hij nog een natural born citizen is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef ToT het volgende:
Maar hoe komen ze dan aan die Hawaiiaanse documenten?
Easy, easy, ik val je niet aan of zo, en daarbij was je post ook niet zo duidelijk wat je overtuiging betreft. Daarbij haakte ik niet op je overtuiging in of whatever. Het was maar een vraag!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel opletten. Ik zeg niet dat hij niet in Hawaii is geboren. Ik zeg dat zelfs als hij in Kenia is geboren, hij nog een natural born citizen is.
Die Hawaiiaanse documenten zijn imo echt. Zelfs in het geval dat ze niet echt zijn, is Obama nog een natural born citizen.
Ik dacht dat dat al wel duidelijk was uit mijn eerdere posts in dit topic. Maar enniewee is het nu volledig duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Easy, easy, ik val je niet aan of zo, en daarbij was je post ook niet zo duidelijk wat je overtuiging betreft. Daarbij haakte ik niet op je overtuiging in of whatever. Het was maar een vraag!
Damnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:19 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, halloo heb je last van bi-polar ofzo ToT? je swiept gewoon van de ene bui naar de ander..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ik trek mijn conclusie terug dat het MediaConsument zou zijn, cuz HE actually DID make some fuckin' sense!
Lees deze post nou even goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, halloo heb je last van bi-polar ofzo ToT? je swiept gewoon van de ene bui naar de ander..![]()
Is dat de rede misschien dat ik altijd iewat nerveus word moment dat je mij op gegeven moment complimentjes geeft?
Is wel vaker een voorbode geweest van het mooie weer dat dan op elk moment nogal drastisch om kan slaan en dat je vanuit het niets een gigantische vrachtwagen bagger over mij gaat storten..
Wou haast vragen of je daar niet een pilletje voor hebt maar dan loop ik het risico dat je daar nog bozer van word
![]()
Waar ik met die Walnoot ofzo over had was het volgende; ik heb gezegd dat veiligheidsdiensten wel raad weten met paspoorten regelen..
Zoals die maat van mij wat jaartjes geleden die in een beschonken toestand een boekje opendeed over zijn carriere bij de french foreign legion toen hij nog een jong broekie was..
die beste man had op gegeven moment gewoon een stuk of vier paspoorten, die had hij nodig om bepaalde missies uit te voeren.
Ok, het is alegemeen bekent dat de moeder van Obama voor de CIA heeft gewerkt en Obama ook, Obama is een tijd b.v. ook onder de naam Barry Soutoro door het leven gegaan.
Zegt die dat het niet relevant is, ja zo kan ik het ook. Ik moet toch niet in discussie gaan als ik er zo geen bal aanvind?
zeg als je het niet erg vind zie ik graag af van verdere discussie met jou, als je zooo krankzinnig te keer gaat en het hoofd vd moderator op hol gaat brengen moment dat je je zin even niet krijgt..doeiquote:
hoe bedoel je? het lijkt wel morse code hieroquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef Michielos het volgende:
Jammer media, je hebt het toch 2 dagen kunnen volhouden..
OK. Zie feedback.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zeg als je het niet erg vind zie ik graag af van verdere discussie met jou, als je zooo krankzinnig te keer gaat en het hoofd vd moderator op hol gaat brengen moment dat je je zin even niet krijgt..doei
a.u.b. met alle respect hier heb ik geen zin in of is dat misschien ook niet toegestaan volgens jou.
ik ben evenueel wel wel in de feedback afdeling te bereiken onder toezicht van moderator maar wil verder verschoond blijven van jou opruiende technieken en om verdere problemen te voorkomen.
Ik zou het op prijs stellen als je mijn mening respecteert in deze, ik ben niet verplicht om op alles n te gaan naar mijn weten
Als je mensen van bepaalde zaken gaat beschuldigen, moet je wel het e.e.a. nagaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zeg als je het niet erg vind zie ik graag af van verdere discussie met jou, als je zooo krankzinnig te keer gaat en het hoofd vd moderator op hol gaat brengen moment dat je je zin even niet krijgt..doei
a.u.b. met alle respect hier heb ik geen zin in of is dat misschien ook niet toegestaan volgens jou.
ik ben evenueel wel wel in de feedback afdeling te bereiken onder toezicht van moderator maar wil verder verschoond blijven van jou opruiende technieken en om verdere problemen te voorkomen.
Ik zou het op prijs stellen als je mijn mening respecteert in deze, ik ben niet verplicht om op alles n te gaan naar mijn weten
zooo hee, beschuldigen? wie beschuldig ik dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je mensen van bepaalde zaken gaat beschuldigen,
Een crimineel nog wel! zeg, kan het even wat rustiger, weet niet waar je zo over in de stress schietquote:moet je wel het e.e.a. nagaan.
Ik kan ook wel zomaar gaan roepen dat jij een crimineel bent, maar dat is toch niet zo netjes he.
oke dus ik zou iedereen willen bekeren ofzo? en dat is geen beschuldiging neem ik aan? waar heb je het in vredesnaam over?quote:Je doet veel moeite om anderen te overtuigen van je gelijk. Maar dat gaat je niet lukken op deze manier.
Obama dat die geen wettig president is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zooo hee, beschuldigen? wie beschuldig ik dan?
quote:Een crimineel nog wel! zeg, kan het even wat rustiger, weet niet waar je zo over in de stress schiet
Ik weet niet wat je bedoeling is, maar je reageert wel vijandig op mensen die je aanspreken op simpele dingen.quote:oke dus ik zou iedereen willen bekeren ofzo? en dat is geen beschuldiging neem ik aan? waar heb je het in vredesnaam over?
zucht.... beste VF, ik kaart een aantal nieuws items aan en gooi deze in de groep, alleen het Amerikaanse congres kan daar uiteindelijk uitspraak over doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:07 schreef VancouverFan het volgende:
Obama dat die geen wettig president is.
nou ik ben blij dat te horen!quote:
Ik schiet niet in de stress.
Ja daar ben ik mee eens maar kun je me een voorbeeld geven?quote:Ik weet niet wat je bedoeling is, maar je reageert wel vijandig op mensen die je aanspreken op simpele dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |