ok kom ik op trugquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:52 schreef ToT het volgende:
Dude, serieus....natuurlijk mag je soms geïrriteerd reageren als mensen te ver gaan; je hebt idd ook best wat voor je kiezen gehad, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je een aantal bepaalde posts serieus geplaatst hebt en die ook verdedigt, of commentaar erop compleet negeert. Klassiek voorbeeld is en blijft dat van die lijst met dingen van het Natural Born Citizenship: ÉÉN punt is genoeg, maar jij vindt het niet relevant dat Obama aan dat punt voldoet omdat de rest van de (niet relevante of conflicterende) punten niet in diezelfde post genoemd worden.
Zo zijn er nog wel meer dingen die mensen frustreren, en als mensen daar weer op reageren, kruip je in een slachtofferrol.
Denk gewoon goed na over wat je post en hoe je het post en neem mijn eerdere adviezen gewoon aan, dan zullen mensen je ook minder op de vingers tikken.
Oke alhoewel ik een betere uitleg nodig heb tussen waar een lijn getrokken kan worden tussen mensen frustreren en mensen met een kort lontjequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:52 schreef ToT het volgende:
Dude, serieus....natuurlijk mag je soms geïrriteerd reageren als mensen te ver gaan; je hebt idd ook best wat voor je kiezen gehad, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je een aantal bepaalde posts serieus geplaatst hebt en die ook verdedigt, of commentaar erop compleet negeert. Klassiek voorbeeld is en blijft dat van die lijst met dingen van het Natural Born Citizenship: ÉÉN punt is genoeg, maar jij vindt het niet relevant dat Obama aan dat punt voldoet omdat de rest van de (niet relevante of conflicterende) punten niet in diezelfde post genoemd worden.
Zo zijn er nog wel meer dingen die mensen frustreren, en als mensen daar weer op reageren, kruip je in een slachtofferrol.
Denk gewoon goed na over wat je post en hoe je het post en neem mijn eerdere adviezen gewoon aan, dan zullen mensen je ook minder op de vingers tikken.
Je neemt het woord trollen wel heel vaak in de mond ToT, maar jij mag dat want je bent moderator, mag ik dan even een link naar waar dat dan zou zijn weerlegt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef ToT het volgende:
Zullen we die discussie in dat topic zelf houden?
Overigens werd jouw post verderop weer weerlegd met wat ik nu keer op keer op keer aanhaal, maar je zit echt trollend dat te ontwijken.
en als ik bezwaar maak en duidelijk omschrijf waarom ik het onterecht vind en vond waarom dit punt (Obama CIA achtergrond) achterwegen gelaten werdquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef ToT het volgende:
Ah kom op, serieus? De hele discussie over dat ene punt wat jij niet wilde accepteren omdat de rest van de punten niet er bij genoemd werd! Lees het topic nou eens rustig opnieuw door.
Ik zal je uitleggen waarom dat geen trollen was oke?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:06 schreef ToT het volgende:
Je mag natuurlijk bezwaar maken als je met duidelijke punten komt, maar je ziet toch ook wel aan de reacties van de anderen dat jouw commentaar vaak kant noch wal slaat? Je voetbal-anekdote bijvoorbeeld...
De penalty neemt hij om toch een kans te maken, maar hij gaat niet tijdens het schieten roepen dat hij er absoluut gegarandeerd in gaat. Jij hebt over het filmpje niet geroepen dat het hoogst verdacht is; je presenteerde het allemaal eigenlijk als feiten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik zal je uitleggen waarom dat geen trollen was oke?
_led_ besloot om eventjes op mediacurator stroopjacht te gaan maar kwam helaas van een koude kermis thuis waarom?
1) _led_ wilde in twijfel trekken mijn vermogen iets te kunnen waarnemen
2) ik wilde alleen maar aangeven dat mijn inschatting (vaardigheid) was, authentiek filmpje en hoogst verdacht
3) ik maakte de vergelijking met een penalty omdat een voetballer hoe bekwaam ook niet met 100% kan weten of hij zal scoren
4) waarom zou ik dan de penalty dan niet mogen nemen? door de stelling in te nemen dat het filmpje authentiek en een hoogst verdachte scenario weergeeft?
5) met 100% zekerheid scoren kan alleen een robot misschien, niet de mens
Oke nu snap ik wat je bedoelt, als ik dat heb gedaan was dat waarschijnlijk niet handigquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De penalty neemt hij om toch een kans te maken, maar hij gaat niet tijdens het schieten roepen dat hij er absoluut gegarandeerd in gaat. Jij hebt over het filmpje niet geroepen dat het hoogst verdacht is; je presenteerde het allemaal eigenlijk als feiten.
zal ik doen, mits ik dan ook bijtijds gewaarschuwd mag worden in geval ik over de schreef gaquote:Wees iets genucanceerder in je uitspraken en wees gewoon wat duidelijker in wat je zegt, zoals je het nu ook doet!
@ mediacurator.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo opruiend? Ik post waarom Obama een natural born citizen is. Dat is waar het topic over gaat.
En hoezo ga ik krankzinnig tekeer? Omdat ik iets wat je post niet relevant vind en omdat ik tegen ToT zeg dat 'ie moet opletten?
omdat ik er geen zin meer in had toen jij het niet over zijn CIA verleden wilde hebbenquote:
Hee, ik zal er wat beter op letten ja?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:31 schreef Wombcat het volgende:
Om mij dan maar krankzinnig te noemen en van opruien te betichten vind ik niet OK
President Obama is geen vormalig CIA agent!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Gedurende verkiezing campagne verzwijgen dat je een voormalig CIA agent bent = minder relevant? sinds wanneer gezien er als centraal thema het begrip CHANGE opgehouden werd?
Je kunt je toch wel voorstellen dat de achtergrond en cultuur van de CIA die van de binnenlandse veiligheidsdienst van de V.S. is en niet de CHANGE die de Amerikaanse kiezer werd voorgehouden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |