Nieuws is toch nieuws? zie quote hieronder b.v.quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:
Kan dat gezeur nou eens ophouden
Er is al vaak zat het officiele geboortebewijs van Obama getoond en dat dat van Hawaï afkomt.
Net alsof dit niet belangrijk is, dit is de belangrijkste functie in deze fucking wereld.. dus als hij daar geen aanspraak op kon maken en het toch is geworden is er toch wat mis gegaan.. niet dat ik het hem niet gun overigens.quote:
De wet is nageleefd.quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nieuws is toch nieuws? zie quote hieronder b.v.
"Dat het Amerikaanse Congres volledig op de hoogte is dat Obama geen geldige president is blijkt ook het feit dat het Congres een resolutie aannam waarin senator John McCain werd erkend als een 'natural born citizen', als zijnde de zoon van twee Amerikaanse staatsburgers. Zo'n resolutie is gebruikelijk, maar werd vreemd genoeg níet ingediend voor Barack Obama."
Waarom zou je trouwens niet willen dat de wet omtrent de wettigheid van de presidentiële nominatie zou worden nageleefd? dat is anders toch kiezersbedrog?
Precies, het is de belangrijkste functie in de wereld. Dus die gaan ze echt niet zomaar aan iemand geven. Er is echt wel allang onderzocht of Obama daar aanspraakt op kan maken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Net alsof dit niet belangrijk is, dit is de belangrijkste functie in deze fucking wereld.. dus als hij daar geen aanspraak op kon maken en het toch is geworden is er toch wat mis gegaan.. niet dat ik het hem niet gun overigens.
Bewijs?quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De wet is nageleefd.
Dat is ondertussen al diverse malen aangetoond. Maar mensen zoals jij willen het daar blijkbaar perse niet mee eens zijn en gaan moddergooien. Dat is niks nieuws.
Kwestie van niet goed lezen? er worden in het artikel oorspronkelijk uit Canada Free Press meerdere argumenten aangehaald, b.v. in volgende quote;quote:Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef VancouverFan het volgende:
Ik kan nergens enige bewijs vinden dat Obama al 2 miljoen aan advocaat kosten heeft gemaakt hiervoor.
En zo te zien is dat HET argument dat men zeker weet dat Obama geen wettige president is....
Het feit dat die president is geworden.quote:
Er valt niks te lezen, behalve wat argumenten zonder onderbouwing. Kom eens met bewijzen en voorbeelden van die rechtzaken.quote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Kwestie van niet goed lezen? er worden in het artikel oorspronkelijk uit Canada Free Press meerdere argumenten aangehaald, b.v. in volgende quote;
"Inmiddels hebben meer dan een half miljoen Amerikanen een petitie ondertekend waarin geeist wordt dat Obama zijn originele geboortecertificaat vrijgeeft. Een groot aantal militairen, waaronder hoog onderscheiden officieren, hebben inmiddels geweigerd om Obama's orders uit te voeren zolang de president weigert met de gevraagde documenten voor de dag te komen. Deze soldaten werden overgeplaatst en niet disciplinair aangepakt, omdat een officiële rechtszaak tegen hen er uiteindelijk toe zou kunnen leiden, dat Obama openheid van zaken zou moeten geven."
Conservatief betekend toch niet een vrijbrief om onwaarheden te verkondigen? zo ja, waarom is dat in verhouding meer geloofwaardig dan het willen verifiëren van een geboorte certificaat, hetgeen nooit kan zijn ingediend anders door Obama anders was er geen ophef over ontstaan toch?quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Canada Free Press (CFP) is a conservative Canadian website
'Nuff said.
Bron?quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Conservatief betekend toch niet een vrijbrief om onwaarheden te verkondigen? zo ja, waarom is dat in verhouding meer geloofwaardig dan het willen verifiëren van een geboorte certificaat, hetgeen nooit kan zijn ingediend anders door Obama anders was er geen ophef over ontstaan toch?
Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De wet is nageleefd.
Dat is ondertussen al diverse malen aangetoond. Maar mensen zoals jij willen het daar blijkbaar perse niet mee eens zijn en gaan moddergooien. Dat is niks nieuws.
Dit dus. Dat vage gedoe altijd van Youtube-helden die denken dat de Amerikaanse geheime diensten alles maar vrij moeten geven omdat ze dat graag willen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:
Het enige bewijs dat jij ziet is dat het certificaat niet wordt vrijgegeven, met een "waar rook is is vuur" mentaliteit.
Terwijl, als je wat meer moeite zou doen, er al lang achter was gekomen dat het WETTELIJK niet mogelijk is om dit certificaat te tonen In Verband Met PRIVACY!!!
Als je een willekeurig geboorte certificaat opvraagt in amerika anders dan de jouwe, DAN KRIJG JE DIE OOK NIET.
Zo, en nu ophouden met je racistische pogingen Obama zwart te maken
Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.quote:Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:
Het enige bewijs dat jij ziet is dat het certificaat niet wordt vrijgegeven, met een "waar rook is is vuur" mentaliteit.
Terwijl, als je wat meer moeite zou doen, er al lang achter was gekomen dat het WETTELIJK niet mogelijk is om dit certificaat te tonen In Verband Met PRIVACY!!!
Als je een willekeurig geboorte certificaat opvraagt in amerika anders dan de jouwe, DAN KRIJG JE DIE OOK NIET.
Zo, en nu ophouden met je racistische pogingen Obama zwart te maken
In dat artikel staan een aantal beweringen zonder bron. Ik heb jou al gevraagd om daar alsnog een bron bij te geven, dat weiger je blijkbaar.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?
Voor de goede orde heb ik een artikel geplaatst met bronvermelding, modder gooien is wat jij daar zonet deed
Als je dat een bron noemt, kan je net zo goed de website van de de PVV gebruiken waneer je ergens een "betrouwbare" bron voor nodig hebt.quote:Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?
Voor de goede orde heb ik een artikel geplaatst met bronvermelding, modder gooien is wat jij daar zonet deed
maar jouw fraaie teksten zouden wel iets tot de feest sfeer bijdragen, mooie boel is dat!quote:Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef PhalanX het volgende:
schopje naar TRU denk ik zo...
van die halfbakken inteelt figuren met hun zoveelste complot theorie hebben we er al meer dan genoeg.
Inderdaad, dit of slotje.quote:Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef Northside het volgende:
Schop naar TRU? BNW? Iets anders dan nieuws in ieder geval?
En een direct linkje naar een foto van het document:quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.
http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/12/08/supreme-court-rejects-appeal-over-obamas-citizenship/?scp=8&sq=obama%20birth%20certificate&st=cse
wat hij wel is, daarom kan hij en heeft hij zijn geboortecertificaat laten zien, alleen willen degene die hem niet als president willen dat niet in hun botte kop krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]
Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is
Het kan niet anders of de hele Amerikaanse overheid -leden van de Senaat, het Huis van Afgevaardigen en ook het Hooggerechtshof- moet volledig op de hoogte zijn en zijn geweest van het feit dat Barack Obama geen 'natural born citizen' van de VS
snap het nou, de illuminatie hebben eigenlijk geen macht maar door iedereen in vertwijfeling te brengen met allerlei onwaarheden en halve waarheden en conspiracy theorieën hopen ze een zichzelf fullfilling prophecyquote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat hij wel is, daarom kan hij en heeft hij zijn geboortecertificaat laten zien, alleen willen degene die hem niet als president willen dat niet in hun botte kop krijgen
Waarom vind je Obama zo goed? Hij is nog maar net begonnen, we kunnen pas over een poosje zeggen of hij het wel of niet goed doet. Die Nobelprijs voor de Vrede sloeg dan ook nergens op, ik geloof dat Obama zelf dat ook enigszins genant vond en nog veel te vroeg.quote:Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezgd niet zoveel van. En zelfs als het waar is, dan maakt dat nog geen reet uit. Bush was honderd procent Amerikaan en die lambal was zo'n beetje de beroerdste president aller tijden.
Obama
Zulke uitspraken wil ik dan graag bevestigd zien.quote:Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:
Kan dat gezeur nou eens ophouden
Er is al vaak zat het officiele geboortebewijs van Obama getoond en dat dat van Hawaï afkomt.
Die bevestiging is inmiddels diverse malen in het topic gegeven. Maar het is wel duidelijk dat jij die niet wil zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zulke uitspraken wil ik dan graag bevestigd zien.
En geloof me... dat kan je niet.
Dus mensen hou toch eens op met een eigen realiteit te creëren.
"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."quote:Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.
http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/12/08/supreme-court-rejects-appeal-over-obamas-citizenship/?scp=8&sq=obama%20birth%20certificate&st=cse
http://www.factcheck.org/elections-2008/born_in_the_usa.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je geeft mij alleen maar bevestiging dat jij het niet WIL zien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."
Lees je mee?
Hoe zou jij het vinden als opeens iedereen jouw geboortecertificaat kan opvragen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."
Lees je mee?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je geeft mij alleen maar bevestiging dat jij het niet WIL zien.
Ik zie ook van jou en anderen geen enkel overtuigend bewijs dat Obama ergens anders geboren is. Het is alleen maar twijfel zaaien en roepen dat 'de anderen' liegen.
Stond dat ter discussie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als opeens iedereen jouw geboortecertificaat kan opvragen?
Wat voor een bewijs verwacht je dan als je deze niet goed genoeg vind?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]
Ziet er toch echter uit dan die eerder gepost is!
Maar ook aan deze twijfel ik de echtheid hoor.
[..]
![]()
![]()
Jij vind kennelijk dat de staat Hawaii een geboortecertificaat van Obama moet publiceren c.q. er over moet communiceren. Dit omdat hetgeen door Obama is aangeleverd door jou niet vertrouwd wordt. Dan zal toch echt iemand anders dan Obama een aanvraag moeten doen.quote:
Geen idee, dan zou ik er eens goed in moeten duiken. Tot nu toe zijn er teveel tegenstrijdig heden, waardoor ik me nergens bij aansluit. Niet zo snel als de meeste, alleen maar omdat zij niet geloven in (grote) leugens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat voor een bewijs verwacht je dan als je deze niet goed genoeg vind?
Welk bewijs zou jou wel overtuigen
De ironiequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je vraagt om bewijs, maar je weet niet wat het moet zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Geen idee, dan zou ik er eens goed in moeten duiken. Tot nu toe zijn er teveel tegenstrijdig heden, waardoor ik me nergens bij aansluit. Niet zo snel als de meeste, alleen maar omdat zij niet geloven in (grote) leugens.
Je roept dat je 'bewijs' hebt, maar ik toon je aan dat er 'bewijs' is voor elk verhaal. Snap dat nou jongen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je vraagt om bewijs, maar je weet niet wat het moet zijn.
Wat zijn de tegenstrijdigheden (bewijzen) dan dat de getoonde documenten niet echt zijn?
Ik heb nog geen bewijs gezien van jou. Alleen maar wat beweringen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je roept dat je bewijs hebt, maar ik toon je aan dat er bewijs is voor elk verhaal. Snap dat nou jongen.
Waarvan wil je bewijs zien? Dat ik geen partij kies?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bewijs gezien van jou. Alleen maar wat beweringen.
Bewijs dat de getoonde documenten nep zijn en bewijs dat Obama in Kenia is geboren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waarvan wil je bewijs zien? Dat ik geen partij kies?
PLEASE GELOOF ME.. ik heb echt geen keuze gemaakt nog.. GELOOF ME.. GELOOF ME!!
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Bewijs dat de getoonde documenten nep zijn en bewijs dat Obama in Kenia is geboren.
Andere vraag: wat accepteer je als bewijs?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?
Echt.. sommige mensen en hun volhardendheid
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:23 schreef DustPuppy het volgende:
Wat een onzin zeg. Iemand heeft weer teveel naar de tea-baggers geluisterd.
En als was ie niet in de VS geboren, so fucking what?
"Ja, dan mag ie geen president worden van de Grondwet (hoofdletter!!!!!!!!111einz!)".
Nou ja, dan is de grondwet fout & hopelesly outdated. Zeker van zo'n immigranten-land als de VS mag je toch wel iets meer verwachten.
Als je de officiele bewijzen dubieus vind, leg dan eens uit waarom.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?
Echt.. sommige mensen en hun volhardendheid
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neerquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?
De patriotische gedachtengang dat, indien hij geen US citizen is, iedereen dus heel mooi president kan worden, doet hier even niet toe. Dat is weer dat stukje, waar je het grote grijze onwetende, in gaat vullen met eigen verhalen om zo een mooie realiteit te creëren.. een prachtige wereld waar alles kan!!, als je maar wilt!
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andere vraag: wat accepteer je als bewijs?
Het geboortecertificaat van Hawaii voldoet aan alle regelen van de kunst (heeft 't certificaat uit Kenia dat je postte ook een dergelijke toets doorstaan?). Er is in een Hawaii's nieuwsblad een week nadat Obama is geboren een advertentie geplaatst dat 'ie is geboren.
Wat wil je meer? Wat is voor jou wel voldoende om te accepteren dat Obama in Hawaii (of Kenia) is geboren?
Wacht even? Dit is nieuws?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?
De patriotische gedachtengang dat, indien hij geen US citizen is, iedereen dus heel mooi president kan worden, doet hier even niet toe. Dat is weer dat stukje, waar je het grote grijze onwetende, in gaat vullen met eigen verhalen om zo een mooie realiteit te creëren.. een prachtige wereld waar alles kan!!, als je maar wilt!
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neer
Dat is veel logischer dan een onbesproken Amerikaan op die plaats zetten
Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Occam's Razor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
Volgens de website die ik eerder aanhaalde was de aankondiging in die Hawaiiaanse krant juist gevonden door iemand die probeerde wat 'dirt' over Obama op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
Dat is het probleem bij dit soort dingen. Er zijn 100'den duidelijke vragen te stellen, maar niet zoveel duidelijke antwoorden mogelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Ook nog hypocrietquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
...quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]
Ziet er toch echter uit dan die eerder gepost is!
Maar ook aan deze twijfel ik de echtheid hoor.
[..]
![]()
![]()
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.quote:
Citeer dan goed!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.
Onmacht.. pure onmacht!quote:
Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Ticker het volgende:
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.
Ofwel, je hebt gewonnen want je gebruikt 'wetenschappelijke filosofie!'
In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.
Dat lijkt me in dit geval niet anders.
Nee, dat is een lekker argumentquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.
als de Kenya club rechtszaken begint enzo zal de andere kant daarin mee moeten gaan en dat kost nu eenmaal bakken met geldquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.quote:
Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.
Het is een beetje hetzelfde als het instorten van WTC7. Het is met explosieven gedaan maar dan ook op zo'n manier dat het eruit ziet alsof het met explosieven gedaan is. Het complot verraad zichzelf terwijl ze het natuurlijk veel beter hadden kunnen verbergen als het allemaal georganiseerd is.
Dat is ook zo typisch. Als je geen antwoord hebt, dan zeggen dat de ander maar dom is en het niet wil snappen. Jammer joh.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.
Wow.. knap..
*note to self* hulp bieden heeft geen zin meer.
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?quote:
Nou die minachtende opmerking van jou suggereerde dat het antwoord erg voor de hand liggend was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?
Ohh Ticker moet antwoord hebben want ik zit met vragen.
Je stelt vragen die in mijn ogen onlogisch zijn. Daar wijs ik je op en dan zou je kunnen zeggen "ja je hebt gelijk dat is onlogisch" of uitleggen waarom het wel logisch is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?
Ohh Ticker moet antwoord hebben want ik zit met vragen.
Laten we eerst de Obama discussie doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ticker het volgende:
Ik doelde op WTC7.. Was dat nou niet duidelijk?
Ohh het ziet er zo uit.. maar het is niet zo want als het wel zo was dan hadden ze het er zo uit laten zien dat het anders was..
Iets met eigen realiteit creëren omdat de huidige niet raar genoeg is? Er moet volgens de mensen die er niet in willen geloven altijd nog een extra laag boven op.
"neee, het kan er niet zo dik bovenop liggen.. ik kan toch niet in de maling genomen worden"
Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!quote:Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Who cares? Bush was immers ook geen wettige president en we weten allemaal wel wie daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft in Washington (nee niet de Joden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |