abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80730741

Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is

Het kan niet anders of de hele Amerikaanse overheid -leden van de Senaat, het Huis van Afgevaardigen en ook het Hooggerechtshof- moet volledig op de hoogte zijn en zijn geweest van het feit dat Barack Obama geen 'natural born citizen' van de VS en daarom een illegale president is. Waarom zou hij anders al ruim $ 2 miljoen dollar hebben uitgegeven aan met belastinggeld betaalde advocaten en meer dan 400 rechtszaken hebben laten seponeren, enkel en alleen om te voorkomen dat zijn orginele geboortecertificaat wordt vrijgegeven. Maar er is meer aan de hand: er zijn sterke bewijzen dat al ruim vóór de presidentscampagne in 2008 bij het Congres bekend was dat Obama geen Amerikaan is en daarom geen president had mogen worden.

Naast het feit dat Michelle Obama voor de camera's reeds verklaarde dat Kenia Obama's 'thuisland' is en zowel een Keniaanse minister als de ambassadeur van het Afrikaanse land dit bevestigde, paste de Democratische voorzitter van de Huis van Afgevaardigden, Nancy Pelosi, de tekst van de officiële nominatieverklaring, die aan iedere Amerikaanse Staat wordt toegezonden, heel opvallend aan:

Standaardtekst: 'Hierbij wordt verklaard dat op de Nationale Conventie van de Democratische Partij van de Verenigde Staten van Amerika, gehouden op 25 tot 28 augustus 2008 in Denver, Colorado, de volgende personen op correcte wijze werden genomineerd als kandidaten namens de genoemde Partij voor respectievelijk President en Vice President van de Verenigde Staten en dat de volgende kandidaten voor President en Vice President van de Verenigde Staten wettelijke gekwalificeerd zijn het ambt te bekleden volgens de bepalingen van de Grondwet van de Verenigde Staten.'

Bovenstaande -gebruikelijke- tekst werd echter alléén ingediend op Hawaii, de veronderstelde geboortestaat van Obama. In de overige 49 staten werd deze tekst ingediend:

'Hierbij wordt verklaard dat op de Nationale Conventie van de Democratische Partij van de Verenigde Staten van Amerika, gehouden op 25 tot 28 augustus 2008 in Denver, Colorado, de volgende personen op correcte wijze werden genomineerd als kandidaten namens de genoemde Partij voor respectievelijk President en Vice President van de Verenigde Staten:'

rest van artikel hierrr

Bron: Canada Free Press
pi_80730892
Who cares? Bush was immers ook geen wettige president en we weten allemaal wel wie daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft in Washington (nee niet de Joden)
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_80730966
Kan dat gezeur nou eens ophouden

Er is al vaak zat het officiele geboortebewijs van Obama getoond en dat dat van Hawaï afkomt.
Leaf
  maandag 26 april 2010 @ 16:10:16 #4
111528 Viajero
Who dares wins
pi_80730968
Not this shit again.

Natural born citizen ben je automatisch als een van je ouders Citizen is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_80731066
TS heeft niets beters te doen
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80731189
Ik kan nergens enige bewijs vinden dat Obama al 2 miljoen aan advocaat kosten heeft gemaakt hiervoor.

En zo te zien is dat HET argument dat men zeker weet dat Obama geen wettige president is....
Leaf
pi_80731200
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:

Er is al vaak zat het officiele geboortebewijs van Obama getoond en dat dat van Hawaï afkomt.
Nieuws is toch nieuws? zie quote hieronder b.v.

"Dat het Amerikaanse Congres volledig op de hoogte is dat Obama geen geldige president is blijkt ook het feit dat het Congres een resolutie aannam waarin senator John McCain werd erkend als een 'natural born citizen', als zijnde de zoon van twee Amerikaanse staatsburgers. Zo'n resolutie is gebruikelijk, maar werd vreemd genoeg níet ingediend voor Barack Obama."

Waarom zou je trouwens niet willen dat de wet omtrent de wettigheid van de presidentiële nominatie zou worden nageleefd? dat is anders toch kiezersbedrog?
pi_80731210
Zelfs áls dat allemaal waar zou zijn zou het mij nog ijskoud laten.
Conscience do cost.
  maandag 26 april 2010 @ 16:18:27 #10
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_80731227
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
TS heeft niets beters te doen
Net alsof dit niet belangrijk is, dit is de belangrijkste functie in deze fucking wereld.. dus als hij daar geen aanspraak op kon maken en het toch is geworden is er toch wat mis gegaan.. niet dat ik het hem niet gun overigens.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_80731314
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nieuws is toch nieuws? zie quote hieronder b.v.

"Dat het Amerikaanse Congres volledig op de hoogte is dat Obama geen geldige president is blijkt ook het feit dat het Congres een resolutie aannam waarin senator John McCain werd erkend als een 'natural born citizen', als zijnde de zoon van twee Amerikaanse staatsburgers. Zo'n resolutie is gebruikelijk, maar werd vreemd genoeg níet ingediend voor Barack Obama."

Waarom zou je trouwens niet willen dat de wet omtrent de wettigheid van de presidentiële nominatie zou worden nageleefd? dat is anders toch kiezersbedrog?
De wet is nageleefd.

Dat is ondertussen al diverse malen aangetoond. Maar mensen zoals jij willen het daar blijkbaar perse niet mee eens zijn en gaan moddergooien. Dat is niks nieuws.
Leaf
pi_80731376
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Net alsof dit niet belangrijk is, dit is de belangrijkste functie in deze fucking wereld.. dus als hij daar geen aanspraak op kon maken en het toch is geworden is er toch wat mis gegaan.. niet dat ik het hem niet gun overigens.
Precies, het is de belangrijkste functie in de wereld. Dus die gaan ze echt niet zomaar aan iemand geven. Er is echt wel allang onderzocht of Obama daar aanspraakt op kan maken.
Dat is vooraf en achteraf allang en uitgebreid gedaan.

Maar er blijven alu hoedjes telkens maar weer roepen dat het niet klopt.
Leaf
pi_80731382
xandernieuws.punt.nl is erg betrouwbaar natuurlijk
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_80731465
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De wet is nageleefd.

Dat is ondertussen al diverse malen aangetoond. Maar mensen zoals jij willen het daar blijkbaar perse niet mee eens zijn en gaan moddergooien. Dat is niks nieuws.
Bewijs?
pi_80731539
Canada Free Press (CFP) is a conservative Canadian website

'Nuff said.
  maandag 26 april 2010 @ 16:27:22 #16
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_80731578
Hij heeft zijn staatsburgerschap al bewezen.
pi_80731604
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:17 schreef VancouverFan het volgende:
Ik kan nergens enige bewijs vinden dat Obama al 2 miljoen aan advocaat kosten heeft gemaakt hiervoor.

En zo te zien is dat HET argument dat men zeker weet dat Obama geen wettige president is....
Kwestie van niet goed lezen? er worden in het artikel oorspronkelijk uit Canada Free Press meerdere argumenten aangehaald, b.v. in volgende quote;

"Inmiddels hebben meer dan een half miljoen Amerikanen een petitie ondertekend waarin geeist wordt dat Obama zijn originele geboortecertificaat vrijgeeft. Een groot aantal militairen, waaronder hoog onderscheiden officieren, hebben inmiddels geweigerd om Obama's orders uit te voeren zolang de president weigert met de gevraagde documenten voor de dag te komen. Deze soldaten werden overgeplaatst en niet disciplinair aangepakt, omdat een officiële rechtszaak tegen hen er uiteindelijk toe zou kunnen leiden, dat Obama openheid van zaken zou moeten geven."
pi_80731633
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:24 schreef Clownbaby het volgende:

[..]

Bewijs?
Het feit dat die president is geworden.
En voor de rest www.google.nl

Ik ga er niets eens veel moeite voor doen. Net zoals de TS ook niet veel moeite doet om zijn verhaal te bewijzen.
Leaf
pi_80731672
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Kwestie van niet goed lezen? er worden in het artikel oorspronkelijk uit Canada Free Press meerdere argumenten aangehaald, b.v. in volgende quote;

"Inmiddels hebben meer dan een half miljoen Amerikanen een petitie ondertekend waarin geeist wordt dat Obama zijn originele geboortecertificaat vrijgeeft. Een groot aantal militairen, waaronder hoog onderscheiden officieren, hebben inmiddels geweigerd om Obama's orders uit te voeren zolang de president weigert met de gevraagde documenten voor de dag te komen. Deze soldaten werden overgeplaatst en niet disciplinair aangepakt, omdat een officiële rechtszaak tegen hen er uiteindelijk toe zou kunnen leiden, dat Obama openheid van zaken zou moeten geven."
Er valt niks te lezen, behalve wat argumenten zonder onderbouwing. Kom eens met bewijzen en voorbeelden van die rechtzaken.
Leaf
pi_80731761
Ik wil bronnen zien
pi_80731848
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Canada Free Press (CFP) is a conservative Canadian website

'Nuff said.
Conservatief betekend toch niet een vrijbrief om onwaarheden te verkondigen? zo ja, waarom is dat in verhouding meer geloofwaardig dan het willen verifiëren van een geboorte certificaat, hetgeen nooit kan zijn ingediend anders door Obama anders was er geen ophef over ontstaan toch?
pi_80731916
Schop naar TRU? BNW? Iets anders dan nieuws in ieder geval?
Ja, ik generaliseer.
pi_80731952
Het enige bewijs dat jij ziet is dat het certificaat niet wordt vrijgegeven, met een "waar rook is is vuur" mentaliteit.

Terwijl, als je wat meer moeite zou doen, er al lang achter was gekomen dat het WETTELIJK niet mogelijk is om dit certificaat te tonen In Verband Met PRIVACY!!!

Als je een willekeurig geboorte certificaat opvraagt in amerika anders dan de jouwe, DAN KRIJG JE DIE OOK NIET.

Zo, en nu ophouden met je racistische pogingen Obama zwart te maken
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_80731998
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Conservatief betekend toch niet een vrijbrief om onwaarheden te verkondigen? zo ja, waarom is dat in verhouding meer geloofwaardig dan het willen verifiëren van een geboorte certificaat, hetgeen nooit kan zijn ingediend anders door Obama anders was er geen ophef over ontstaan toch?
Bron?
pi_80732002
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De wet is nageleefd.

Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?

Voor de goede orde heb ik een artikel geplaatst met bronvermelding, modder gooien is wat jij daar zonet deed
pi_80732088
Duidelijke trol is duidelijk.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 26 april 2010 @ 16:40:50 #27
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80732105
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:
Het enige bewijs dat jij ziet is dat het certificaat niet wordt vrijgegeven, met een "waar rook is is vuur" mentaliteit.

Terwijl, als je wat meer moeite zou doen, er al lang achter was gekomen dat het WETTELIJK niet mogelijk is om dit certificaat te tonen In Verband Met PRIVACY!!!

Als je een willekeurig geboorte certificaat opvraagt in amerika anders dan de jouwe, DAN KRIJG JE DIE OOK NIET.

Dit dus. Dat vage gedoe altijd van Youtube-helden die denken dat de Amerikaanse geheime diensten alles maar vrij moeten geven omdat ze dat graag willen.
Flikker toch op, als Obama niet zou voldoen aan de eisen zou hij geen president zijn. Daar wordt genoeg op gecheckt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_80732117
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:

Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.

http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/12/08/supreme-court-rejects-appeal-over-obamas-citizenship/?scp=8&sq=obama%20birth%20certificate&st=cse
Leaf
pi_80732146
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Zou je dan niet eerst met wat bron vermeldingen aankomenn daarover voordat je met vooringenomen standpunten gaat ventileren?

Voor de goede orde heb ik een artikel geplaatst met bronvermelding, modder gooien is wat jij daar zonet deed
In dat artikel staan een aantal beweringen zonder bron. Ik heb jou al gevraagd om daar alsnog een bron bij te geven, dat weiger je blijkbaar.
Leaf
pi_80732423
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Als je dat een bron noemt, kan je net zo goed de website van de de PVV gebruiken waneer je ergens een "betrouwbare" bron voor nodig hebt.

Hier, nog een betrouwbare bron voor je: http://www.davidicke.com/
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  maandag 26 april 2010 @ 16:50:14 #31
3140 PhalanX
Technarchy
pi_80732450
schopje naar TRU denk ik zo...

van die halfbakken inteelt figuren met hun zoveelste complot theorie hebben we er al meer dan genoeg.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  maandag 26 april 2010 @ 16:58:51 #32
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80732721
So what? Hawaiiaans geboortecertificaat = USA citizen.

En nu oppleuren met die troep.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_80732967
Not this shit again.
pi_80733357
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:50 schreef PhalanX het volgende:
schopje naar TRU denk ik zo...

van die halfbakken inteelt figuren met hun zoveelste complot theorie hebben we er al meer dan genoeg.
maar jouw fraaie teksten zouden wel iets tot de feest sfeer bijdragen, mooie boel is dat!
pi_80733467
Wie is er een Amerikaan, het zijn allemaal immigranten of 2e generatie, als ze ergens geen moeite over zouden moeten doen is het wel om dat soort dingen, Martin van Buuren, was Hollander (wel geboren in VS).
  maandag 26 april 2010 @ 18:09:55 #36
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_80735002
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:36 schreef Northside het volgende:
Schop naar TRU? BNW? Iets anders dan nieuws in ieder geval?
Inderdaad, dit of slotje.
pi_80735277
Photoshop, weg met Barack
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80735800
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:38 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Bron?
Xander Nieuws en Canada Free Press zeggen het dus het is gewoon zo, ja!
pi_80736100
Ik geloof er eerlijk gezgd niet zoveel van. En zelfs als het waar is, dan maakt dat nog geen reet uit. Bush was honderd procent Amerikaan en die lambal was zo'n beetje de beroerdste president aller tijden.

Obama
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80736575
  maandag 26 april 2010 @ 19:16:38 #41
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
  maandag 26 april 2010 @ 19:24:28 #42
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_80737803
The Daily Show
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_80737840
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het geboortebewijs van Obama is allang vrij gegeven. Maar dat is dan weer niet goed genoeg, of een vervalsing of iets anders waardoor men door kan blijven mekkeren.

http://thecaucus.blogs.nytimes.com/2008/12/08/supreme-court-rejects-appeal-over-obamas-citizenship/?scp=8&sq=obama%20birth%20certificate&st=cse
En een direct linkje naar een foto van het document:
http://www.factcheck.org/UploadedFiles/birth_certificate_3.jpg

En hier zijn meer pics te vinden

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2010 19:25:50 ]
pi_80740010
* ToT sleurt het topic naar BNW

Hoi!
pi_80740450
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:03 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]

Washington volledig op de hoogte dat Obama geen wettige president is

Het kan niet anders of de hele Amerikaanse overheid -leden van de Senaat, het Huis van Afgevaardigen en ook het Hooggerechtshof- moet volledig op de hoogte zijn en zijn geweest van het feit dat Barack Obama geen 'natural born citizen' van de VS
wat hij wel is, daarom kan hij en heeft hij zijn geboortecertificaat laten zien, alleen willen degene die hem niet als president willen dat niet in hun botte kop krijgen
pi_80744902
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

wat hij wel is, daarom kan hij en heeft hij zijn geboortecertificaat laten zien, alleen willen degene die hem niet als president willen dat niet in hun botte kop krijgen
snap het nou, de illuminatie hebben eigenlijk geen macht maar door iedereen in vertwijfeling te brengen met allerlei onwaarheden en halve waarheden en conspiracy theorieën hopen ze een zichzelf fullfilling prophecy
te ontketen waarbij niemand anderen meer vertrouwd en zo de hele maatschappij te ontregelen....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 22:14:10 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_80745281
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezgd niet zoveel van. En zelfs als het waar is, dan maakt dat nog geen reet uit. Bush was honderd procent Amerikaan en die lambal was zo'n beetje de beroerdste president aller tijden.

Obama
Waarom vind je Obama zo goed? Hij is nog maar net begonnen, we kunnen pas over een poosje zeggen of hij het wel of niet goed doet. Die Nobelprijs voor de Vrede sloeg dan ook nergens op, ik geloof dat Obama zelf dat ook enigszins genant vond en nog veel te vroeg.
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:43:00 #48
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755102
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:10 schreef VancouverFan het volgende:

Zulke uitspraken wil ik dan graag bevestigd zien.
En geloof me... dat kan je niet.
Dus mensen hou toch eens op met een eigen realiteit te creëren.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_80755137
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die bevestiging is inmiddels diverse malen in het topic gegeven. Maar het is wel duidelijk dat jij die niet wil zien.

Dus verwijt mij niet dat ik m'n eigen realiteit creeër.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:47:06 #50
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755187
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:41 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."

Lees je mee?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_80755204
quote:

[..]

http://www.factcheck.org/elections-2008/born_in_the_usa.html
Let ook even op de bekendmaking in de Honolulu advertiser van augustus 1961 die wordt aangehaald.
pi_80755241
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

"And because the state of Hawaii would not release the original birth certificate — birth certificates aren’t public record there (released only to the family) — various sites have pondered the veracity of the document published by the Obama campaign, even as the state’s officials themselves have declared it valid."

Lees je mee?
Je geeft mij alleen maar bevestiging dat jij het niet WIL zien.

Ik zie ook van jou en anderen geen enkel overtuigend bewijs dat Obama ergens anders geboren is. Het is alleen maar twijfel zaaien en roepen dat 'de anderen' liegen.
Leaf
pi_80755367
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Ticker het volgende:

[..]

Lees je mee?
Hoe zou jij het vinden als opeens iedereen jouw geboortecertificaat kan opvragen?
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:55:49 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755384
Hier.. nog een..

Ziet er toch echter uit dan die eerder gepost is!
Maar ook aan deze twijfel ik de echtheid hoor.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je geeft mij alleen maar bevestiging dat jij het niet WIL zien.

Ik zie ook van jou en anderen geen enkel overtuigend bewijs dat Obama ergens anders geboren is. Het is alleen maar twijfel zaaien en roepen dat 'de anderen' liegen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:56:25 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755399
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als opeens iedereen jouw geboortecertificaat kan opvragen?
Stond dat ter discussie?
pi_80755457
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]

[..]

Wat voor een bewijs verwacht je dan als je deze niet goed genoeg vind?
Welk bewijs zou jou wel overtuigen
Leaf
pi_80755508
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:

[..]

Stond dat ter discussie?
Jij vind kennelijk dat de staat Hawaii een geboortecertificaat van Obama moet publiceren c.q. er over moet communiceren. Dit omdat hetgeen door Obama is aangeleverd door jou niet vertrouwd wordt. Dan zal toch echt iemand anders dan Obama een aanvraag moeten doen.

Dus dat principe staat dan ter discussie.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:00:59 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755523
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:58 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Wat voor een bewijs verwacht je dan als je deze niet goed genoeg vind?
Welk bewijs zou jou wel overtuigen
Geen idee, dan zou ik er eens goed in moeten duiken. Tot nu toe zijn er teveel tegenstrijdig heden, waardoor ik me nergens bij aansluit. Niet zo snel als de meeste, alleen maar omdat zij niet geloven in (grote) leugens.
  † In Memoriam † dinsdag 27 april 2010 @ 09:01:14 #59
230491 Zith
pls tip
pi_80755530
quote:

[..]

De ironie
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80755567
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

Geen idee, dan zou ik er eens goed in moeten duiken. Tot nu toe zijn er teveel tegenstrijdig heden, waardoor ik me nergens bij aansluit. Niet zo snel als de meeste, alleen maar omdat zij niet geloven in (grote) leugens.
Je vraagt om bewijs, maar je weet niet wat het moet zijn.

Wat zijn de tegenstrijdigheden (bewijzen) dan dat de getoonde documenten niet echt zijn?
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:06:23 #61
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755629
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je vraagt om bewijs, maar je weet niet wat het moet zijn.

Wat zijn de tegenstrijdigheden (bewijzen) dan dat de getoonde documenten niet echt zijn?
Je roept dat je 'bewijs' hebt, maar ik toon je aan dat er 'bewijs' is voor elk verhaal. Snap dat nou jongen.
pi_80755638
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je roept dat je bewijs hebt, maar ik toon je aan dat er bewijs is voor elk verhaal. Snap dat nou jongen.
Ik heb nog geen bewijs gezien van jou. Alleen maar wat beweringen.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:14:31 #63
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755807

Deze ziet er trouwens super nep uit, dit is een digitale versie... ik hoop dat mensen dat wel inzien, dit is geen scan ofzo!

Over deze twijfel ik, hij ziet er redelijk authentiek uit.

Kranten artikel?

Ziet er authentiek uit

Authentiek tintje..

En we gaan maar door..
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:16:35 #64
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755849
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik heb nog geen bewijs gezien van jou. Alleen maar wat beweringen.
Waarvan wil je bewijs zien? Dat ik geen partij kies?
PLEASE GELOOF ME.. ik heb echt geen keuze gemaakt nog.. GELOOF ME.. GELOOF ME!!
pi_80755923
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:

[..]

Waarvan wil je bewijs zien? Dat ik geen partij kies?
PLEASE GELOOF ME.. ik heb echt geen keuze gemaakt nog.. GELOOF ME.. GELOOF ME!!
Bewijs dat de getoonde documenten nep zijn en bewijs dat Obama in Kenia is geboren.

En dan niet een uitspraak van een slecht Engels sprekende ambassadeur die een slechte vraag wordt gesteld.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:22:10 #66
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80755987
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Bewijs dat de getoonde documenten nep zijn en bewijs dat Obama in Kenia is geboren.
Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?
Echt.. sommige mensen en hun volhardendheid
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:23:50 #67
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756021
Wat een onzin zeg. Iemand heeft weer teveel naar de tea-baggers geluisterd.

En als was ie niet in de VS geboren, so fucking what?

"Ja, dan mag ie geen president worden van de Grondwet (hoofdletter!!!!!!!!111einz!)".

Nou ja, dan is de grondwet fout & hopelesly outdated. Zeker van zo'n immigranten-land als de VS mag je toch wel iets meer verwachten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_80756062
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Lees je soms telkens over me antwoord heen dat ik zeg dat er geen kant gekozen kan worden in dit verhaal omdat beide 'bewijzen' net zo dubieus zijn?
Andere vraag: wat accepteer je als bewijs?

Het geboortecertificaat van Hawaii voldoet aan alle regelen van de kunst (heeft 't certificaat uit Kenia dat je postte ook een dergelijke toets doorstaan?). Er is in een Hawaii's nieuwsblad een week nadat Obama is geboren een advertentie geplaatst dat 'ie is geboren.
Wat wil je meer? Wat is voor jou wel voldoende om te accepteren dat Obama in Hawaii (of Kenia) is geboren?
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:27:21 #69
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756080
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:23 schreef DustPuppy het volgende:
Wat een onzin zeg. Iemand heeft weer teveel naar de tea-baggers geluisterd.

En als was ie niet in de VS geboren, so fucking what?

"Ja, dan mag ie geen president worden van de Grondwet (hoofdletter!!!!!!!!111einz!)".

Nou ja, dan is de grondwet fout & hopelesly outdated. Zeker van zo'n immigranten-land als de VS mag je toch wel iets meer verwachten.
Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?
De patriotische gedachtengang dat, indien hij geen US citizen is, iedereen dus heel mooi president kan worden, doet hier even niet toe. Dat is weer dat stukje, waar je het grote grijze onwetende, in gaat vullen met eigen verhalen om zo een mooie realiteit te creëren.. een prachtige wereld waar alles kan!!, als je maar wilt!
pi_80756091
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als je de officiele bewijzen dubieus vind, leg dan eens uit waarom.

Hoe weet jij zo goed hoe een geboorte certificaat uit het Amerika van 1961 eruit moet zien?
Leaf
pi_80756138
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als President Obama geen US citizen is, zou dat toch wel het bewijs zijn dat er een groep mensen, doelbewust 'poppen' neerzet en de gehele presidentiele verkiezingen een farce is.. ik hoop dat je dat begrijpt?
De patriotische gedachtengang dat, indien hij geen US citizen is, iedereen dus heel mooi president kan worden, doet hier even niet toe. Dat is weer dat stukje, waar je het grote grijze onwetende, in gaat vullen met eigen verhalen om zo een mooie realiteit te creëren.. een prachtige wereld waar alles kan!!, als je maar wilt!
Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neer
Dat is veel logischer dan een onbesproken Amerikaan op die plaats zetten
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:30:32 #72
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756157
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Andere vraag: wat accepteer je als bewijs?

Het geboortecertificaat van Hawaii voldoet aan alle regelen van de kunst (heeft 't certificaat uit Kenia dat je postte ook een dergelijke toets doorstaan?). Er is in een Hawaii's nieuwsblad een week nadat Obama is geboren een advertentie geplaatst dat 'ie is geboren.
Wat wil je meer? Wat is voor jou wel voldoende om te accepteren dat Obama in Hawaii (of Kenia) is geboren?
Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:32:56 #73
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756228
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef Ticker het volgende:
Wacht even? Dit is nieuws?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:33:15 #74
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756236
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:29 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Een 'groep mensen' kan poppen neerzetten en zet dan iemand uit Kenia neer
Dat is veel logischer dan een onbesproken Amerikaan op die plaats zetten
Het grote brein heeft gesproken... je hebt gelijk.. on-mo-ge-lijk!
Dat ik dat niet eerder heb kunnen inzien. Absurd!
Nu je smilies gebruikt is het zoveel duidelijker.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:35:22 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756288
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:32 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wacht even? Dit is nieuws?
Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:36:05 #76
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756300
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:
Occam's Razor.
pi_80756304
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dan zou ik me moeten laten informeren door kenners, ik ben niet zo heel diep in dit onderwerp ingegaan om mezelf te 'laten overtuigen'.
Wat ik wel weet is dat er aan de ene kant een grote bak met geld ingestoken wordt om te bewijzen dat hij in Hawaii is geboren, terwijl de 'Kenya club' zelfstandig is en niet dezelfde financiele mogelijkheden bevat om dit tot op de puntjes uit te werken.
Ik zou dus een website moeten vinden waar er onderzoek is gedaan naar gelijksoortige geboortenactes, uit Kenya, van die tijd. Vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben niet gelijk overtuigd door wat zegeltjes oid. Een land als Kenya zal ook een watermerk ondertussen hebben, maar was dit in de jaren 60 ook al zo. En wat voor watermerk?
Ofwel, meer vragen!
Volgens de website die ik eerder aanhaalde was de aankondiging in die Hawaiiaanse krant juist gevonden door iemand die probeerde wat 'dirt' over Obama op te zoeken.
aangezien ik alleen die website bekeken heb, hoeft dat niet per se juist te zijn, daarvoor moet je terug naar de oorspronkelijke bron en dat heb ik niet gedaan
pi_80756305
quote:

[..]

Ofwel, meer vragen!
Dat is het probleem bij dit soort dingen. Er zijn 100'den duidelijke vragen te stellen, maar niet zoveel duidelijke antwoorden mogelijk.

Het gaat die Kenia clan, denk ik, niet eens om de waarheid, maar gewoon om twijfel te zaaien. Dat kan heel makkelijk door allerlei websites te maken en heel hard te schreeuwen dat er gelogen wordt. Ze hoeven niet eens met bewijs te komen.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:36:37 #79
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756318
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jongen.. als je wilt.. kan je koning van de wereld worden. Moet je wel graag willen!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.
pi_80756346
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ook nog hypocriet
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:55 schreef Ticker het volgende:
Hier.. nog een..
[ afbeelding ]

[..]

...
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:38:00 #81
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756358
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Occam's Razor.
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.
Ofwel, je hebt gewonnen want je gebruikt 'wetenschappelijke filosofie!'
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:39:29 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756414
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nou, ik doelde meer op het eerste gedeelte van je verhaal.
Citeer dan goed!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:40:27 #83
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756446
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook nog hypocriet
[..]

...
Onmacht.. pure onmacht!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:51:56 #84
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756772
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:38 schreef Ticker het volgende:
..Is achterhaald en de meetse idiote reden om je uit een discussie te wringen.
Ofwel, je hebt gewonnen want je gebruikt 'wetenschappelijke filosofie!'

Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.

Dat lijkt me in dit geval niet anders.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:52:25 #85
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80756791
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:51 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, ik zeg enkel dat de theorie die de minste aannames doet, meestal de juiste is.

Dat lijkt me in dit geval niet anders.
In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:56:44 #86
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_80756917
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

In BNW kan zoiets nooit gelden en zoeken we naar argumenten en feiten.
Nee, dat is een lekker argument
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:51:07 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80758675
pi_80758739
Ockham's Razor pas ik vaak ook toe.
Het klopt dat hier in BNW de mogelijkheden wat meer open blijven: "Wat als..." is vaak de basisuitgang. Alles is verdacht tot er genoeg bewijzen zijn dat het toch onschuldig is.
Op zich hoeft dat niet verkeerd te zijn, want als je ALLEEN maar Ockham's Razor toepast, kun je jezelf actief verblinden voor feiten die vergezocht lijken, maar toch de waarheid blijken te zijn.
Ikzelf gebruik Ockham's Razor als basisuitgang, maar sta wel open voor argumenten van anderen.
pi_80760475
quote:

[..]

als de Kenya club rechtszaken begint enzo zal de andere kant daarin mee moeten gaan en dat kost nu eenmaal bakken met geld
pi_80787787
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Onmacht.. pure onmacht!
Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.

Het is een beetje hetzelfde als het instorten van WTC7. Het is met explosieven gedaan maar dan ook op zo'n manier dat het eruit ziet alsof het met explosieven gedaan is. Het complot verraad zichzelf terwijl ze het natuurlijk veel beter hadden kunnen verbergen als het allemaal georganiseerd is.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:58:52 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80787887
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Leg jij dan eens uit waarom het zo logisch is dat "ze" iemand uit Kenia president maken ipv iemand die zeker weten uit de VS komt.

Het is een beetje hetzelfde als het instorten van WTC7. Het is met explosieven gedaan maar dan ook op zo'n manier dat het eruit ziet alsof het met explosieven gedaan is. Het complot verraad zichzelf terwijl ze het natuurlijk veel beter hadden kunnen verbergen als het allemaal georganiseerd is.
Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.
Wow.. knap..

*note to self* hulp bieden heeft geen zin meer.
pi_80787920
Ik vraag me het zelfde af hoor.
pi_80788168
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je ziet het wel.. maar toch snap je het niet.
Wow.. knap..

*note to self* hulp bieden heeft geen zin meer.
Dat is ook zo typisch. Als je geen antwoord hebt, dan zeggen dat de ander maar dom is en het niet wil snappen. Jammer joh.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:08:28 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80788308
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef ToT het volgende:
Ben ik nu ineens het grote brein ofzo?
Ohh Ticker moet antwoord hebben want ik zit met vragen.
pi_80788401
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou die minachtende opmerking van jou suggereerde dat het antwoord erg voor de hand liggend was.
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 23:12:13 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_80788481
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef ToT het volgende:
Ik eigenlijk ook.
pi_80788561
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je stelt vragen die in mijn ogen onlogisch zijn. Daar wijs ik je op en dan zou je kunnen zeggen "ja je hebt gelijk dat is onlogisch" of uitleggen waarom het wel logisch is.

Zomaar in het wilde weg vragen stellen die nergens op slaan heeft geen enkele zin.
Leaf
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:15:13 #98
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80788595
Ik doelde op WTC7.. Was dat nou niet duidelijk?

Ohh het ziet er zo uit.. maar het is niet zo want als het wel zo was dan hadden ze het er zo uit laten zien dat het anders was..

Iets met eigen realiteit creëren omdat de huidige niet raar genoeg is? Er moet volgens de mensen die er niet in willen geloven altijd nog een extra laag boven op.
"neee, het kan er niet zo dik bovenop liggen.. ik kan toch niet in de maling genomen worden"
pi_80788756
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:15 schreef Ticker het volgende:
Ik doelde op WTC7.. Was dat nou niet duidelijk?

Ohh het ziet er zo uit.. maar het is niet zo want als het wel zo was dan hadden ze het er zo uit laten zien dat het anders was..

Iets met eigen realiteit creëren omdat de huidige niet raar genoeg is? Er moet volgens de mensen die er niet in willen geloven altijd nog een extra laag boven op.
"neee, het kan er niet zo dik bovenop liggen.. ik kan toch niet in de maling genomen worden"
Laten we eerst de Obama discussie doen.
Leaf
pi_80788800
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Who cares? Bush was immers ook geen wettige president en we weten allemaal wel wie daadwerkelijk de touwtjes in handen heeft in Washington (nee niet de Joden)
Wie dan? Ik weet het namelijk niet. Verlicht me!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')