Nee. Realistisch.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef mediacurator het volgende:
[..]
check de bruchere
ja gewoon een burger rechtszaak is dat dan minder volgens jou? ja, natuurlijk
want het zijn immers maar eenvoudige domme burgertjes? beetje arrogant niet waar?![]()
Is dat opinie of berust jij dat op enigerlei bewijs in de vorm van documentatie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nee. Realistisch.
Een rechtszaak waar alleen critici van Obama bij zijn betrokken stelt geen ene fuck voor.
Gast, wat heb je vandaag gesnoven?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:24 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Is dat opinie of berust jij dat op enigerlei bewijs in de vorm van documentatie?
Een rechtszaak zoals in NL met een OM waarvaan aangetoond is dat daar een aantal hard core pedo's rondlopen waar niet tegen wordt opgetreden is wel goed dan?
Een rechtszaak volgens de kaders die jij voor ogen hebt stelt toch ook geen ruk voor als er alleen Obama groupies zoals jij aan deelnemen?
Welk bewijs heb jij trouwens dat de jury per definitie anti Obama zouden zijn?
Of wil jij suggereren dat er geen mensen bestaat die zonder politieke voorkeur gewoonweg in waarheidsvinding geïnteresseerd is?
en nu wil je zeker niet meer reageren?
jou opinie dus, van gewoon van een internettertje op Fok!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gast, wat heb je vandaag gesnoven?
Je bent echt niet te volgen zo.
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen dat er een objectieve jury zou zijn die dagen. Als die bewijzen zo duidelijk zijn moeten ze naar een echte rechtbank stappen.
Dit is gewoon een demonstratie tegen Obama, zegt niks.
Waarom ben jij meer dan een internettertje op Fok?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jou opinie dus, van gewoon van een internettertje op Fok!
A.j.b, kun je mij in realistische bewoordingen uitleggen waarom dat dan WEL een ene ruk zou moeten betekenen?
Temeer om dat je vrij duidelijk niet eens op de kern mijn vragen wil of kan ngaan?
Dit (jou reactie) is gewoon een afkeurende opinie van iemand, zegt niks.
Ik geef geen opinie, in de post waarop jij reageerde attendeer ik het bnw forum op een burger rechtszaak tegen Obama.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom ben jij meer dan een internettertje op Fok?
Naast warrig ben je ook nog eens ontzettend hypocriet. Mij verwijten dat ik niet op vragen inga terwijl er nog een aantal onbeantwoorde vragen voor jou staan:
- Wat zijn de aanklachten dan in die zaak?
- En bij welke rechtbank is het proces?
Zeg eens eerlijk, wist jij meteen al dat het een burger rechtzaak was of dacht je eerst dat het een officiële rechtzaak zou zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik geef geen opinie, de post waarop jij reageerde attendeer ik het bnw forum op een burger rechtszaak tegen Obama.
Er zijn namelijk aanwijzingen dat hij over zijn CV heeft gelogen en nog veel meer van dat soort zaken.
Of je nu voor of tegen Obama bent, als je geen mensen kunt vinden die Obama gezien hebben gedurende de periode dat hij op een universiteit gezeten zou hebben, heb je toch een probleem lijkt mij
Burger rechtszaak of niet
vindt jij het wel netjes dan om onwaarheden over je verleden te vermelden als prez vd V.S?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef Carmw het volgende:
Zo, origineel bericht zeg. Ipv dat die republikeinen gewoon accepteren dat Obama president is en proberen tot een goede samenwerking te komen, proberen ze alleen maar redenen te ontdekken om hem uit z'n ambt te zetten. Altijd bevorderlijk voor de politieke situatie in een land!
Goh. Eerst zeg je dat je geen mening geeft over Obama, maar nu maak je hem toch weer uit voor leugenaar. En natuurlijk geef je daar geen overtuigend bewijs voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
vindt jij het wel netjes dan om onwaarheden over je verleden te vermelden als prez vd V.S?
dat is de aanklacht toch? of verdenk je mij ervan die aanklacht hoogst persoonlijk zelf ingediend te hebben?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Goh. Eerst zeg je dat je geen mening geeft over Obama, maar nu maak je hem toch weer uit voor leugenaar. En natuurlijk geef je daar geen overtuigend bewijs voor.
jij beantwoord mijn vragen niet dus beantwoord ik die van jou ook niet, om een rel te voorkomen kunnen we dit beter in de feedback voortzetten!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, wist jij meteen al dat het een burger rechtzaak was of dacht je eerst dat het een officiële rechtzaak zou zijn?
Ik heb geen idee wat de aanklacht is. Dat heb ik jou 2 keer gevraagd en daar heb je 2 keer geen antwoord op gegeven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:52 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat is de aanklacht toch? of verdenk je mij ervan die aanklacht hoogst persoonlijk zelf ingediend te hebben?
http://www.factcheck.org/(...)niversity/index.htmlquote:Last year, the New York Times wrote about Phil Boerner, who roomed with the future president during his first year at Columbia. The article included excerpts from the Columbia student directory, showing Obama living during his junior year at 142 West 109th Street near Columbia’s campus in New York City, and during his senior year at 339 East 94th Street. Boerner recalled that Obama sometimes wrapped himself in a sleeping bag to keep warm in the chilly apartment they shared, and that some nights he would cook chicken curry for dinner.
In an article published in Columbia College Today, Boerner also wrote:
Boerner: I remember often eating breakfast with Barack at Tom’s Restaurant on Broadway. Occasionally we went to The West End for beers. We enjoyed exploring museums such as the Guggenheim, the Met and the American Museum of Natural History, and browsing in bookstores such as the Strand and the Barnes & Noble opposite Columbia. We both liked taking long walks down Broadway on a Sunday afternoon, and listening to the silence of Central Park after a big snow. I also remember jogging the loop around Central Park with Barack.
Obama even published an article in a school magazine called the Sundial. A reporter for the conservative Human Events magazine recently called it "a wholesale endorsement of all sorts of leftist claptrap fashionable at the time." The full article is available on the Web site of Politico.com. It was published in the issue dated March 10, 1983.
http://www.factcheck.org/(...)ek-of-feb-16-feb-22/quote:We played soccer on the lawn in front of Butler — I was usually the only woman playing and he treated me as equally as the others: if I was open, he sent the ball into the space in front of me, if I wasn’t open — he never made the silly passes that some men did to try to act like they were being egalitarian. The "into the space" passing was consistent — he was a superior strategist — and many of us had been college or semi-pro players. We always wanted him on our team.
Fuck, wat nu weer? ik heb toch gevraagd om het in de feedback voort te zetten? wat meer kan ik doen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
OI, MC!!! Leer je eens te gedragen of zo!
Net als degene met nagenoeg dezelfde nickname ben je je in een razend tempo razend impopulair aan het maken op exact dezelfde manier!
ik heb een brochure gepost en een artikel, kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de aanklacht is.
oke dat is akkoordquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:10 schreef ToT het volgende:
Een minder minachtende houding tegenover je discussiepartners aannemen misschien?
Zuchtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik heb een brochure gepost en een artikel, kun je niet lezen?
waarom is dit niet een opzettelijke poging van jou om een rel te forceren? en een demonisering campagne uit te lokken jegens mijn persoon?
heb ik jou uitgenodigd om dit in de feedback uit te zoeken ja of nee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zucht
Vaag gebrabbel, vragen niet beantwoorden, selectief lezen. Je bent zelf bezig een rel te forceren door op deze manier elke discussie te verkloten.
Jij bent hopeloos. Je wilt helemaal geen discussie voeren. Alleen maar vage verhalen neersmijten en verwachten dat anderen het geloven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
heb ik jou uitgenodigd om dit in de feedback uit te zoeken ja of nee?
alleen met ja of nee beantwoorden graag
Oh, en nu haakt ie af?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Jij bent hopeloos. Je wilt helemaal geen discussie voeren. Alleen maar vage verhalen neersmijten en verwachten dat anderen het geloven.
Bekijk het maar lekker.
GOED! vraag mij 1 voor 1 wat je wil weten, dan beantwoord ik hetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Media, je maakt je in rap tempo onmogelijk als discussiepartner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |