abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83539176
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Ik vroeg niet wat de uitslag was, ik vroeg hoe JIJ er tegen aan kijkt.
->
pi_83539235
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

->
En ook dat is geen antwoord op mijn vragen.
Leaf
pi_83539418
Hej, medi. Heb je hier inmiddels al een reactie op?
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Om er nog maar over te zwijgen dat zelfs als Obama in Kenia is geboren, hij gewoon een natural born citizen is.
Obama's moeder is namelijk een natural born citizen, waardoor zelfs als Obama in Kenia is geboren hij en natural born citizen is.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:33:21 #279
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_83539511
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]

Obama's moeder is namelijk een natural born citizen, waardoor zelfs als Obama in Kenia is geboren hij en natural born citizen is.
jong wat een onzin, hij is toch door de grote meerderheid gekozen om de ellende van Bush op te ruimen, als Bush het goed gedaan had, dan zou men wel een Rep gekozen hebben.

De USA doet het momenteel weer goed
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83539583
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]

Ja dat natural born gedoe was waarschijnlijk een instinkertje om de grote massa's op een dwaalspoor te brengen.

Maar op Obama zelf valt weinig aan te merken natuurlijk, BP olieramp bestrijden gaat top en is er al bijna oorlog tegen Iran en is de Amerikaanse economie nog veel dichter bij de rand vd afgrond dan ooit

Behalve die oorlog met Iran en de BP olieramp die slecht bestreden wordt doet Obama het geheel niet slecht eigenlijk
pi_83539622
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

jong wat een onzin, hij is toch door de grote meerderheid gekozen om de ellende van Bush op te ruimen, als Bush het goed gedaan had, dan zou men wel een Rep gekozen hebben.

De USA doet het momenteel weer goed
Volgens mij lees je niet goed wat ik schrijf.
Ik beweer namelijk niet dat Obama onterecht president is. Ik beweer dat Obama terecht president is, ongeacht waar hij geboren is.

Edit: niet goed geformuleerd

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2010 17:38:26 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:36:46 #282
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_83539635
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Maar op Obama zelf valt weinig aan te merken natuurlijk, BP olieramp bestrijden gaat top en is er al bijna oorlog tegen Iran en is de Amerikaanse economie nog veel dichter bij de rand vd afgrond
och wat somber, de USA economie doet het beter dan in de EU
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83539667
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja dat natural born gedoe was waarschijnlijk een instinkertje om de grote massa's op een dwaalspoor te brengen.
Ah, mooi. Je erkent dus dat Obama de wettige president is?
quote:
Maar op Obama zelf valt weinig aan te merken natuurlijk, BP olieramp bestrijden gaat top en is er al bijna oorlog tegen Iran en is de Amerikaanse economie nog veel dichter bij de rand vd afgrond dan ooit
Dat is een andere discussie.
pi_83539671
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:36 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

och wat somber, de USA economie doet het beter dan in de EU
Ja, behalve die aankomende oorlog met Iran en de BP olieramp die slecht bestreden wordt doet Obama het geheel niet slecht eigenlijk

Maar dat de EU economie er slechter aan toe is dan de Amerikaanse is een lachertje echt om te brullen
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:41:14 #285
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_83539780
Wanneer begint die oorlog tegen Iran nu eens?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_83539824
Zeg MC. Leg eens uit waarom we jou serieus moeten nemen als je zo selectief reageert en telkens maar weer gaat roepen dat Obama zo slecht is als je even geen antwoord op een vraag hebt.
Leaf
pi_83541210
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:42 schreef VancouverFan het volgende:
Zeg MC. Leg eens uit waarom we jou serieus moeten nemen als je zo selectief reageert en telkens maar weer gaat roepen dat Obama zo slecht is als je even geen antwoord op een vraag hebt.
Deze man is veel beter in staat die vraag te beantwoorden dan ik

True News - The BP Oil Spill - Brought to You by 5,000 Years of State SNAFUs...

pi_83541284
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Deze man is veel beter in staat die vraag te beantwoorden dan ik

True News - The BP Oil Spill - Brought to You by 5,000 Years of State SNAFUs...

Ben je een soort medium ofzo?
Geen eigen mening, alleen maar doorgeefluik van andere mensen...
Leaf
pi_83541546
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ben je een soort medium ofzo?
Nou nee, alhoewel ik bij tijd en wijle wel graag een lange blauwe jurk draag en flesjes water "in straal" met de universele krachten van licht wezens ui het heelal...

Maar dat lijkt me niet iets vreemds toch?
quote:
Geen eigen mening, alleen maar doorgeefluik van andere mensen...
Een doorgeefluik van andere mensen wiens mening ik deel en beter in staat zijn sommige dingen uit te diepen en toe te lichten ja...

Maar iemand zoals jij die er alleen op uit is om te demoniseren ridiculiseren, rellen, attaqueren en op de man te spelen is dat misschien een lastige opgave..

Omdat inhoudelijk gezien je dit geen hol interesseert, alleen rellen en op de persoon spelen is het jou om te doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 19:03:35 ]
pi_83541703
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nou nee, alhoewel ik bij tijd en wijle wel graag een lange blauwe jurk draag en flesjes water "in straal" met de universele krachten van licht wezens ui het heelal...

Maar dat lijkt me niet iets vreemds toch?
[..]

Ene moment dus janken dat anderen de discussie niet serieus nemen, ander moment zelf de paljas uithangen.
Leaf
pi_83542040
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ene moment dus janken dat anderen de discussie niet serieus nemen, ander moment zelf de paljas uithangen.
Een doorgeefluik ben ik graag voor andere mensen wiens mening ik deel en meer tijd hebben dan ik om sommige dingen beter uit te diepen en toe te lichten ja...

Maar iemand zoals jij die er alleen op uit is om te demoniseren ridiculiseren, rellen, attaqueren en op de man te spelen is dat misschien een lastige opgave..

Omdat inhoudelijk gezien je dit geen ene hol interesseert klaarblijkelijk, alleen rellen en op de persoon spelen is het jou om te doen.
pi_83542219
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een doorgeefluik ben ik graag voor andere mensen wiens mening ik deel en meer tijd hebben dan ik om sommige dingen beter uit te diepen en toe te lichten ja...
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dus elkaar allemaal vage verhalen vertellen en nooit eens kritisch kijken of die verhalen waar zijn of zelfs technisch / natuurkundig mogelijk zijn...

Wat denk je daarmee te bereiken?
quote:

Omdat inhoudelijk gezien je dit geen ene hol interesseert klaarblijkelijk, alleen rellen en op de persoon spelen is het jou om te doen.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
MC, je zou eens wat meer tijd moeten besteden aan het beantwoorden van inhoudelijke vragen in plaats van telkens maar klagen dat anderen niet naar jouw zin posten.

Het is maar een tip.
En er staan nog steeds wat vragen van mij aan jou open:
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef VancouverFan het volgende:
Zeg Media curator.

Wat vind je nou van die rechtzaak tegen Obama die werd gehouden? Is dat nou geworden wat je ervan had verwacht?
Vond je dat ook een objectief netjes proces?
Leaf
pi_83542521
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:13 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

En er staan nog steeds wat vragen van mij aan jou open:
[..]

whatever
pi_83542557
ik beantwoord genoeg dingen wel, meer dan sommigen..
pi_83542659
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:24 schreef mediacurator het volgende:
ik beantwoord genoeg dingen wel, meer dan sommigen..
Waarom beantwoord je mijn simpele vragen niet?
Ik vraag naar JOUW meningen. Niet die van iemand anders.
Leaf
pi_83548674
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn simpele vragen niet?
Ik vraag naar JOUW meningen. Niet die van iemand anders.
Wat ik denk vd Obama trials? Geweldig moedig dat men dit burger initiatief nog tot uitvoer heeft weten te brengen.

Je doet er wel ontzettend triest over maar de media in de V.S. heeft er geen enkel verslag van gedaan terwijl de desbetreffende constitutionele wetgevingen die mogelijkheid juist faciliteren, zou men hier ook per ommegaande moeten introduceren eigenlijk

Iedereen die loopt te janken, arme Obama arme Obama! Het gaat niet om de persoon Obama want is maar een agent die een rol speelt als in een toneelstuk en de auto que (tele prompter) voorleest

Wat te denken vd miljoenen die onder zijn beleid moeten leven? Het gaat om de macht die hij representeert en of deze hem wel rechtmatig of niet naar voren hebben geschoven.

Zo dan, is je vraag nu wel beantwoord?
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 22:18:37 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_83549755
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Wat ik denk vd Obama trials? Geweldig moedig dat men dit burger initiatief nog tot uitvoer heeft weten te brengen.

Je doet er wel ontzettend triest over maar de media in de V.S. heeft er geen enkel verslag van gedaan terwijl de desbetreffende constitutionele wetgevingen die mogelijkheid juist faciliteren, zou men hier ook per ommegaande moeten introduceren eigenlijk

Iedereen die loopt te janken, arme Obama arme Obama! Het gaat niet om de persoon Obama want is maar een agent die een rol speelt als in een toneelstuk en de auto que (tele prompter) voorleest

Wat te denken vd miljoenen die onder zijn beleid moeten leven? Het gaat om de macht die hij representeert en of deze hem wel rechtmatig of niet naar voren hebben geschoven.

Toch zou ik graag een verslag zien van die trial. Is dat er of ging het achter gesloten deuren, of, en dat kan ook nog, is het er helemaal niet geweest? Of was het geen officiele rechtszaak?
pi_83549787
waarom media geen verslag doen van deze onzin? Omdat Amerika godverdomme wel iets anders aan het hoofd heeft dan uitzoeken of een wettig gekozen president wel het juiste papiertje heeft, namelijk het verslaan van een van de grootste milieurampen ever?

ziezo, weer een post er bij... bijna is deze ellende dicht
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 22:22:52 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_83550028
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom media geen verslag doen van deze onzin? Omdat Amerika godverdomme wel iets anders aan het hoofd heeft dan uitzoeken of een wettig gekozen president wel het juiste papiertje heeft, namelijk het verslaan van een van de grootste milieurampen ever?

ziezo, weer een post er bij... bijna is deze ellende dicht

You're só right
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:51:25 #300
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_83551614
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik leef dagelijks onder zijn beleid. Vertel me, word ik onderdrukt of iets dergelijks? Ik merk niets vreemds. Belastingen zijn wat gunstiger dan voorheen, we krijgen wat teruggaves en dadelijk ook nog eens gezondheidszorg voor iedereen (die ik al had, maargoed...).
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')