Wat is je stelling dan precies? Die ben ik even kwijt geraakt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je neemt het iets te persoonlijk volgens mij, als zijnde TS gooi ik een aantal dingen in de groep die mijn stelling onderbouwen.
Ik doe ook steeds de links erbij naar de bron, dus om nou te zeggen ik "roep" steeds van alles..
Dat heet "citeren"
Met name uit een aantal nieuwsbronnen, die zoveel mogelijk (lukt niet altijd) MSM zijn. Mijn persoonlijke mening is niet eens relevant, vrijheid van meningsuiting daarentegn is een andere kwestie
Je mag mijn mening wel weten maar die doet verder niet ter zake voor iemand die daar anders over denkt, dat is wat ik bedoel, zoals ik juist zei;quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat is je stelling dan precies? Die ben ik even kwijt geraakt.
Waarom al die moeite om alleen maar te citeren zonder eigen mening?
Je hebt wel een paar ergernissen zeg.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je mag mijn mening wel weten maar die doet verder niet ter zake voor iemand die daar anders over denkt, dat is wat ik bedoel, zoals ik juist zei;
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen is
Waar zijn al die klimaat verandering mensen nu? terwijl de grootste natuur ramp in de geschiedenis voor zover ik weet aan de hand is?
Nu er geen CO2 tax af te troggelen valt is het nu ineens niet meer interessant [/persoonlijke mening]
ik zeg toch mijn mening is te breed en verstrekkend om hier zomaar even neer te leggen, had ik ook niet geprobeerd maar jij vroeg er toch potdikkie om?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je hebt wel een paar ergernissen zeg.
Maar ik vroeg naar je stelling over Obama. Want daar heb jij dit topic over gestart. Niet over de euro of het klimaat.
Toch begrijp ik het niet helemaal. Er is al aangetoond dat Obama op Hawaï geboren is, dat hebben filmpjes met de originele documenten afdoende bewezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je mag mijn mening wel weten maar die doet verder niet ter zake voor iemand die daar anders over denkt, dat is wat ik bedoel, zoals ik juist zei;
[persoonlijke mening] Zijn communisten, de groene eco beweging, de vaccin beweging, de draai de economie de nek om beweging, die slappe hap linkse media in Hilversum beweging; allemaal hetzelfde spul en ja dat is idd best eng.. de communisten zijn er nogal dol op om op ondemocratische wijze over mensen heen te walsen, kijk maar naar de geschiedenis, het tot stand komen van ons monopoly geld de ¤ die nu aan het ontploffen is
Waar zijn al die klimaat verandering mensen nu? terwijl de grootste natuur ramp in de geschiedenis voor zover ik weet aan de hand is?
Nu er geen CO2 tax af te troggelen valt is het nu ineens niet meer interessant [/persoonlijke mening]
Ik trek het nu in een wat breder perspectief.. de huidige regering in de V.S. speelt tevens een rol hierin
Als je de topic een beetje gevolgd hebt (aandachtig dan) zou je opgemerkt moeten hebben dat het geboorte ding relatief onbelangrijk is vergeleken de rest dat er tegen hem op tafel ligt. Dus dat het bij lange na niet het enige is waar het over gaat momenteel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch begrijp ik het niet helemaal. Er is al aangetoond dat Obama op Hawaï geboren is, dat hebben filmpjes met de originele documenten afdoende bewezen.
Dus het lijkt toch op een persoonlijke hetze. Want laten we wel wezen, hoeveel meer bewijzen heb je nodig? Hij is gewoon Amerikaan. Dus als er een proces komt kunnen ze hem niets maken, want de papieren dus bewijzen zijn er.
Ik vind dat volgens jou 'geboorte-ding' juist uitermate belangrijk. Zoniet het belangrijjkste.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als je de topic een beetje gevolgd hebt (aandachtig dan) zou je opgemerkt moeten hebben dat het geboorte ding relatief onbelangrijk is vergeleken de rest dat er tegen hem op tafel ligt. Dus dat het bij lange na niet het enige is waar het over gaat momenteel.
Jij zegt dat je dit topic, over Obama, bent gestart om een stelling te onderbouwen. Dan mag ik toch wel aannemen dat die stelling over Obama gaat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik zeg toch mijn mening is te breed en verstrekkend om hier zomaar even neer te leggen, had ik ook niet geprobeerd maar jij vroeg er toch potdikkie om?
Kijk, laster is strafbaar.. zeker tegen een president van een land als de V.S.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:02 schreef Amos_ het volgende:
Communisten? Waar komen die ineens om de hoek kijken?
Als het aan de communisten lag hadden we nu allemaal ons staatsbedrijfsjasje nog aan hoor?
En ik ben het met VancouverFan eens, het lijkt me meer een grote lastercampagne. Vooral gebaseerd op Yes we (hot) can(ned air) ...
Waar ik heen wil met dit topic? leuke vraag als er uitgerekend morgen mogelijk iets significant daarover plaats moet vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef Amos_ het volgende:
Waarom zouden ze? Ook daar heb je freedom of speech. Maar ik snap nu nog steeds niet waar je heen wil met het topic. De vraag is immers of hij een wettige president is. En het antwoord daarop is simpel edoch sluitend : Ja.
Zoals gezegd niet onwettig zie link hierrrquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:58 schreef Amos_ het volgende:
Wat gaat er morgen dan gebeuren? Een niet-wettige hoorzitting?
En bewijs tegen Obama op wat voor manier? Bewijs dat ie te hard heeft gereden ooit?
gehele wetsartikel hierrrrrrquote:HISTORY OF FEDERAL GRAND JURY POWER
I want to draw your attention to a law review article, CREIGHTON LAW REVIEW, Vol. 33, No. 4 1999-2000, 821, IF IT'S NOT A RUNAWAY, IT'S NOT A REAL GRAND JURY by Roger Roots, J.D.
"In addition to its traditional role of screening criminal cases for prosecution, common law grand juries had the power to exclude prosecutors from their presence at any time and to investigate public officials without governmental influence. These fundamental powers allowed grand juries to serve a vital function of oversight upon the government. The function of a grand jury to ferret out government corruption was the primary purpose of the grand jury system in ages past."
The 5th Amendment:
"No person shall be held to answer for a capital, or otherwise infamous crime, unless on a presentment or indictment of a Grand Jury."
Het is de procedure die volgens de constitutionele wetten vd V.S. toegepast mogen worden door de burgers vh land zodra er verdenkingen zijn van wantoestanden in de politiek..quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:57 schreef Amos_ het volgende:
En daar wil ik ook nog even bij toevoegen dat heel die ATLAH "kerk" bol staat van de Obama-haat.
Lekker onbevooroordeelde hoorzitting dus
Gelukkig kan racisme niet verweten worden gezien de aanklager zelf een zwarte man is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:42 schreef Amos_ het volgende:
En het gegeven dat een rechtbank/jury altijd onbevooroordeeld dient te zijn? Dat gaat in deze zaak absoluut niet op. Oftewel, de zaak is niet rechtsgeldig.
Bovendien is er geen sprake van wantoestanden maar simpelweg Obamahaat.
Dat is onzin. Een zwarte man kan nog steeds racistisch zijn tegenover een andere zwarte man. Maar met Obama-haat bedoel ik gewoon de aversie tegen Obama zelf. Dat ie ook nog zwart is zien ze dan als extra "handicap" vrees ik..quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Gelukkig kan racisme niet verweten worden gezien de aanklager zelf een zwarte man is.
En wat heeft Obama dan veranderd dat tegen de Grondwetten van Amerika ingaat?quote:Heus, het gaat niet om Obama, het gaat erom dat Amerikanen terug willen naar de oorspronkelijke constitutionele normen op basis waarvan hun land ooit gesticht is. Zij stevenen af op Europese normen hetgeen zij verwerpelijk en on Amerikaans vinden.
Een aanklacht van racisme tegen een zwarte man die een andere zwarte man zou discrimineren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is onzin. Een zwarte man kan nog steeds racistisch zijn tegenover een andere zwarte man. Maar met Obama-haat bedoel ik gewoon de aversie tegen Obama zelf. Dat ie ook nog zwart is zien ze dan als extra "handicap" vrees ik..
[..]
En wat heeft Obama dan veranderd dat tegen de Grondwetten van Amerika ingaat?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:00 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een aanklacht van racisme tegen een zwarte man die een andere zwarte man zou discrimineren?
Interessante hypothese maar waarom denk je zou hij discrimineren? Omdat hij zwart is? Rev Manning is zelf toch ook zwart
Inderdaad, in een land als bijvoorbeeld Suriname is juist ontzettend veel racisme onderling tussen de verschillende huidskleuren. Bijvoorbeeld mensen die donkerbruin zijn worden gediscrimineerd om hun huidskleur door de mensen die een iets lichtere huidskleur hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:Ja ik zeg dat ook echt... Goed lezen wat ik zeg. Jij zegt dat het geen racisme kan zijn omdat de aanklager ook zwart is. Dat is onzin zeg ik vervolgens, omdat ook een zwarte man een andere zwarte man om zijn kleur kan haten/uitsluiten.
Dat van dat vermeend racisme wordt een beetje oud, vindt je niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:05 schreef Amos_ het volgende:
Welke rest? "Bewijs" ontbreekt in ieder geval. Het is meer een persoonlijke hetze uit de nogal racistische kant van Amerika die vooral baalt dat een zwarte man president is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |