abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:21:31 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80757650
Game on!
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef poon het volgende:

[..]

Ik hoor niemand over het verbod op mijn kampf. Toen de PVV opperde dat er één publiek net moest komen waren termen als 'staatsomroep', 'propaganda' en 'goebbels' niet aan te slepen.

Het feit dat Wilders de koran wil verbieden is niet erger dan dat mein kampf nu ook al is verboden. De Nederlandse politiek houdt dat verbod al jaren in stand. Mensen die zeggen 'als de koran gaat, dan de bijbel (of iig het oude testament) ook', hebben tot op zekere hoogte een punt, maar dat is geen sterker punt dan wanneer ze zouden zeggen 'mein kampf gaat?, dan de koran ook'. Wilders zegt welliswaar expliciet dat de bijbel juist niet hoeft te gaan, maar dat is effectief niet anders dan de Nederlandse politiek die nu zegt dat mein kampf verboden moet blijven maar de koran juist niet.

Het feit dat de koran/bijbel een hoop aanhang kent vind ik geen argument om iets niet te verbieden. Als dat wel een argument zou zijn dan zou iets met veel aanhang, meer rechten hebben dan iets met minder aanhang, ongeacht de inhoud (ik begrijp dat een democratie juist wel zo werkt, maar dan wel met wetsvoorstellen en niet met een soort ongehouden referendum). Het gaat om de inhoud en dat zou je moeten vergelijken met mein kampf (wat nu ook door de rechter gedaan wordt).
Voor de 784.000e keer dan maar: Mein Kampf is niet verboden. De Staat heeft de auteursrechten en kiest ervoor het niet opnieuw uit te geven. Je kunt het gewoon via Amazon bestellen, je kunt het lezen en lenen in bibliotheken en je kunt het gewoon op je salontafel laten liggen zonder dat de politie je huis binnenstormt om het in beslag te nemen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_80757686
Opdat het volgende niet (weer) in vergetelheid raakt: Mein Kampf is niet verboden!

Verkapte tvp
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:29:00 #3
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80757892
Eens kijken wat de Wilders-bashers nou weer te zeggen hebben.
pi_80757898
Ah dus een verbod op handelen en verkopen van de koran zouden jullie geen probleem vinden? Net als wanneer Wilders ook geen christenlijke scholen zou willen verbieden het opeens een toffe peer wordt?

Eén crimineel op straat is beter dan twee, ook al is het (misschien) hypocriet om de ene vrijuit te laten gaan.
pi_80758029
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef poon het volgende:
Ah dus een verbod op handelen en verkopen van de koran zouden jullie geen probleem vinden?
Jawel. Overigens komt het auteursrecht van Mein Kampf in 2015 in andere handen en is de kans groot dat het boek gewoon weer mag worden verkocht. Overigens is het niet verboden om te handelen in Mein Kampfs. Er is lastig aan te komen, maar het is niet verboden om het boek te verkopen. Als jij een boekenmarkt doorpluist dan is de kans groot dat je Mein Kampf aantreft. De verkoper loopt geen risico om te worden opgepakt.
quote:
Net als wanneer Wilders ook geen christenlijke scholen zou willen verbieden het opeens een toffe peer wordt?
Wat?
quote:
Eén crimineel op straat is beter dan twee, ook al is het (misschien) hypocriet om de ene vrijuit te laten gaan.
Is goed, paus Paulus IV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80758313
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef DanHardy het volgende:

[..]

Nou ik ben een zwevende kiezer. Ik ben teleurgesteld in de PVV, omdat ze in de gemeenteraad te star zijn geweest in de coalitie-onderhandelingen. De VVD is in die zin een betere partner en kan daadwerkelijk in een nieuw te vormen regering terecht komen. Dus effectief is dat voor mij persoonlijk een verstandigere keuze. En de PVV heeft zo nu en dan belachelijke standpunten (hoofddoekjes e.d.) en houdt hier veel te lang aan vast.

Echter, neig ik nu meer naar een semi proteststem omdat ik de gang van zaken buiten alle proporties vind. Ja, ik ben zeer verontwaardigd.
Ik moet zeggen dat ik met behoorlijk veel punten eens ben van de PVV, maar op 2/3 puntjes vind ik het overdreven overkomen. Het komt er inderdaad op neer of de PVV zoveel stemmen zal krijgen dat ze een rol van betekenis kan spelen, want als dat niet het geval is dan zie ik de PVV niet zo snel regeren. Het is echter het falen van de gevestigde orde die teveel met de grote landen wil optrekken (elke keer weer een voortrekkersrol op zich willen nemen), amper naar hun kiezers luistert (voorbeeld: EU-grondwet) en zo zijn er nog tig voorbeelden waardoor ik geneigd ben om de PVV een kans te geven. Lukt het ze toch niet dan reken ik wel bij de volgende verkiezingen af.
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:42:27 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80758343
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef poon het volgende:

Eén crimineel op straat is beter dan twee, ook al is het (misschien) hypocriet om de ene vrijuit te laten gaan.
Tien schuldigen vrij is beter dan één onschuldige in de cel.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_80758434
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jawel. Overigens komt het auteursrecht van Mein Kampf in 2015 in andere handen en is de kans groot dat het boek gewoon weer mag worden verkocht. Overigens is het niet verboden om te handelen in Mein Kampfs. Er is lastig aan te komen, maar het is niet verboden om het boek te verkopen. Als jij een boekenmarkt doorpluist dan is de kans groot dat je Mein Kampf aantreft. De verkoper loopt geen risico om te worden opgepakt.
[..]
Nou dan. Als Wilder zou pleiten voor een verbod op vrije handel van de koran zou het geen probleem zijn?
quote:
Wat?
[..]
Zoals hierboven beschreven geloof ik gewoon niet zo in het 'Wilders discrimineert en daarom is hij fout' verhaal. Jullie doen alsof je hem amper zou veroordelen als hij christenlijk scholen ook zou aanpakken. Of dat hij niet verkeerd bezig zou zijn als slechts de vrije handel van de koran zou verbieden. Je kan nu makkelijk zeggen van wel omdat het toch hypothetisch is. Reageer je er ontkennend op dan blijft het verhaal van mein kampf natuurlijk staan.
quote:
Is goed, paus Paulus IV.
Het was een metafoor. Ik begrijp dat jij het er niet mee eens bent? In het beste geval gaan beide criminelen achter de tralies, maar ik ben van mening dat er grotere misstanden zijn dan wanneer de één gaat en de ander niet.
pi_80758544
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tien schuldigen vrij is beter dan één onschuldige in de cel.
Of dat waar is laat ik in het midden, maar je het draait het nu sowieso om. Misschien moet de discussie dan gaan over wie schuldig is of niet. Natuurlijk gaat het daar in dit topic ook wel over, maar zo lang die discussie gaat vind ik het niet echt verantwoord om maar aan te nemen dat iets onschuldig is en naar aanleiding daarvan Wilders te betichten van discriminatie en dat gebeurt nu wel (is het nog te volgen? (oprechte vraag niets neerbuigends)).
pi_80758631
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef poon het volgende:

[..]

Nou dan. Als Wilder zou pleiten voor een verbod op vrije handel van de koran zou het geen probleem zijn?
Natuurlijk wel. Ik vind het onzinnig om een boek te verbieden. Of het nou Mein Kampf of de Koran is. Verder begrijp je toch wel dat het verbieden van een geloofsboek in strijd is met de vrijheid van godsdienst? Als de koran dan toch wordt verboden dan is er sprake van discriminatie.
quote:
Zoals hierboven beschreven geloof ik gewoon niet zo in het 'Wilders discrimineert en daarom is hij fout' verhaal. Jullie doen alsof je hem amper zou veroordelen als hij christenlijk scholen ook zou aanpakken. Of dat hij niet verkeerd bezig zou zijn als slechts de vrije handel van de koran zou verbieden. Je kan nu makkelijk zeggen van wel omdat het toch hypothetisch is. Reageer je er ontkennend op dan blijft het verhaal van mein kampf natuurlijk staan.
Als hij ook christelijke een joodse scholen wil verbieden dan is hij tenmninste consequent en is er geen sprake van discriminatie.
quote:
Het was een metafoor. Ik begrijp dat jij het er niet mee eens bent? In het beste geval gaan beide criminelen achter de tralies, maar ik ben van mening dat er grotere misstanden zijn dan wanneer de één gaat en de ander niet.
Natuurlijk is het een metafoor, daarom ook mijn verwijzing naar Paulus IV. Die vond het ook zo'n goed idee om bepaalde boeken te verbieden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:59:36 #11
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80758932
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:41 schreef Schiphol het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik met behoorlijk veel punten eens ben van de PVV, maar op 2/3 puntjes vind ik het overdreven overkomen.
Het Marokkaanse straattuig hard aanpakken, afknallen desnoods, kan op mijn instemming rekenen. Dat gelul over hoofddoekjes vind ik niks.
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:00:55 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80758970
Mein Kampf heeft overigens ook nooit op de Index Librorum Prohibitorum van het Vaticaan gestaan.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:02:39 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80759017
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het Marokkaanse straattuig hard aanpakken, afknallen desnoods, kan op mijn instemming rekenen.
Jij beseft toch zelf hopelijk wel dat je gestoord bent, he?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_80759052
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ik vind het onzinnig om een boek te verbieden. Of het nou Mein Kampf of de Koran is. Verder begrijp je toch wel dat het verbieden van een geloofsboek in strijd is met de vrijheid van godsdienst? Als de koran dan toch wordt verboden dan is er sprake van discriminatie.
[..]
Tja, ik denk dat we hier van mening verschillen. Vrijheid van godsdienst is prima, maar het is nog altijd een bewuste keuze. Ik zie niet in hoe de koran meer 'waard' kan zijn dan mein kampf gezien de inhoud.
quote:
Als hij ook christelijke een joodse scholen wil verbieden dan is hij tenmninste consequent en is er geen sprake van discriminatie.
[..]
Het feit dat hij islamitische scholen wil verbieden op zich is dus geen probleem. Je bent het dus met mij (en Wilders) eens dat er iets mis is met islamitische scholen. Als je dat gegeven neemt denk ik dat de PVV-soep niet zo heet moet worden gegeten als ze wordt opgediend.
quote:
Natuurlijk is het een metafoor, daarom ook mijn verwijzing naar Paulus IV. Die vond het ook zo'n goed idee om bepaalde boeken te verbieden.
Ik ben het met je eens dat een boek volledig verbieden iets anders is dan het uit de vrije handel halen, maar het is wel vergelijkbaar en het gal wat Wilders over zich heen krijgt vind ik in dat perspectief niet helemaal in verhouding (gezien mein kampf).
pi_80759132
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mein Kampf heeft overigens ook nooit op de Index Librorum Prohibitorum van het Vaticaan gestaan.
En dat terwijl het makkelijk had gekund. Geloof dat de lijst pas in 1966 is opgeheven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80759188
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef Opmaat het volgende:
Eens kijken wat de Wilders-bashers nou weer te zeggen hebben.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het Marokkaanse straattuig hard aanpakken, afknallen desnoods, kan op mijn instemming rekenen. Dat gelul over hoofddoekjes vind ik niks.
Tsja, wat valt er nog te bashen met dit soort reacties?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:10:07 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80759225
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef poon het volgende:

Het feit dat hij islamitische scholen wil verbieden op zich is dus geen probleem.
Jawel, dat is wel een probleem. Het gaat namelijk in tegen de Grondwet. Het is een probleem omdat hij alleen islamitische scholen wil verbieden en niet de Christelijke en Joodse.
quote:
Je bent het dus met mij (en Wilders) eens dat er iets mis is met islamitische scholen.
Nee, ik vind dat er iets mis is met scholen op religieuze grondslag. ALLE scholen op religieuze grondslag, niet alleen de islamitische.
quote:
Als je dat gegeven neemt denk ik dat de PVV-soep niet zo heet moet worden gegeten als ze wordt opgediend.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Er is plenty mis met de ideeën van de PVV op allerlei gebieden en het verbieden van islamitische scholen is er slechts één van.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_80759549
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jawel, dat is wel een probleem. Het gaat namelijk in tegen de Grondwet. Het is een probleem omdat hij alleen islamitische scholen wil verbieden en niet de Christelijke en Joodse.
[..]
Het woordje 'op zich (op zichzelf)' in mijn zin lijkt me wel relevant.
quote:
Nee, ik vind dat er iets mis is met scholen op religieuze grondslag. ALLE scholen op religieuze grondslag, niet alleen de islamitische.
[..]
Dan vind je dus dat er iets mis is met islamitische scholen (vanwege de religeuze grondslag, hoewel ik denk dat er wel wat meer aan de hand is dan bij christelijke scholen, maar dat is weer een ander verhaal). Je kunt wel weer over discriminatie beginnen, maar dan heb je denk ik mijn punt gemist.
quote:
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Er is plenty mis met de ideeën van de PVV op allerlei gebieden en het verbieden van islamitische scholen is er slechts één van.
Het meeste wat ik hoor en lees is 'discriminatie, een groep achterstellen'. Vervolgens komt in 90% vd gevallen of een nazi/woII vergelijking of er wordt gewezen naar het verbod op scholen, hoofddoekjes of de koran.
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:27:43 #19
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80759879
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:19 schreef poon het volgende:

[..]

Het woordje 'op zich (op zichzelf)' in mijn zin lijkt me wel relevant.
Nee, dat is het niet. Dat is sofistiek. "Oe, kijk eens hoe genuanceerd ik ben." Nee dus. Discriminatie is discriminatie, wat de achterliggende gedachte er ook over moge zijn.
quote:
[..]

Dan vind je dus dat er iets mis is met islamitische scholen (vanwege de religeuze grondslag, hoewel ik denk dat er wel wat meer aan de hand is dan bij christelijke scholen, maar dat is weer een ander verhaal). Je kunt wel weer over discriminatie beginnen, maar dan heb je denk ik mijn punt gemist.
Nope. Als er iets mis (of meer mis) was, hebben we daar instanties voor die scholen aanpakken en zelfs sluiten. Blijkbaar is er niet genoeg mis om die stappen te nemen. Mijn probleem met jouw insteek is, dat je continu focust op islamitische scholen, die moeten dicht ("op zich") en ik hoor kje niet over andere bijzondere scholen. Dat is discriminatie, of je nou hoog springt of laag springt en welke leuke zinswendingen je ook verzint om het te verbloemen, welke omwegen, U-bochten of jij-bakken je er ook bij verzint.
quote:
[..]

Het meeste wat ik hoor en lees is 'discriminatie, een groep achterstellen'.
Ja, omdat het dat is. Gek he?
quote:
Vervolgens komt in 90% vd gevallen of een nazi/woII vergelijking of er wordt gewezen naar het verbod op scholen, hoofddoekjes of de koran.
Ja, en? Dat mag niet? Die vergelijkingen met de NSDAP zijn nu eenmaal te maken en te onderbouwen, zoals al in meerdere topics klip en klaar is aangetoond. Dat de oogkleppen bij sommige mensen te dik zijn om doorheen te komen of dat de plaat voor hun hoofd van driedubbel gewapend beton is, doet niets af aan de validiteit van de vergelijkingen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:30:22 #20
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80760004
Sommige mensen hier kunnen echt niet lezen. Het begint bjina treurig te worden, hoe de PVV'ers keer op keer in herhaling vallen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80760290
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Dat is sofistiek. "Oe, kijk eens hoe genuanceerd ik ben." Nee dus. Discriminatie is discriminatie, wat de achterliggende gedachte er ook over moge zijn.
[..]

Nope. Als er iets mis (of meer mis) was, hebben we daar instanties voor die scholen aanpakken en zelfs sluiten. Blijkbaar is er niet genoeg mis om die stappen te nemen. Mijn probleem met jouw insteek is, dat je continu focust op islamitische scholen, die moeten dicht ("op zich") en ik hoor kje niet over andere bijzondere scholen. Dat is discriminatie, of je nou hoog springt of laag springt en welke leuke zinswendingen je ook verzint om het te verbloemen, welke omwegen, U-bochten of jij-bakken je er ook bij verzint.
[..]

Ja, omdat het dat is. Gek he?
[..]

Ja, en? Dat mag niet? Die vergelijkingen met de NSDAP zijn nu eenmaal te maken en te onderbouwen, zoals al in meerdere topics klip en klaar is aangetoond. Dat de oogkleppen bij sommige mensen te dik zijn om doorheen te komen of dat de plaat voor hun hoofd van driedubbel gewapend beton is, doet niets af aan de validiteit van de vergelijkingen.
Je begrijpt niet wat ik wil zeggen. Ik probeer niets te verbloemen of goed te praten. Geenszins ben ik van mening dat er geen sprake van discriminatie kan zijn als het ene bijzonder onderwijs verboden wordt en het andere niet. Het punt dat ik wil maken leg ik blijkbaar niet goed uit. Dat ligt niet aan jou, maar aan je reacties merk ik dat je tegen iets ingaat wat ik niet wil betogen. Misschien dat ik het later nog een keer probeer wanneer er zich een betere situatie voordoet of ik de juiste woorden kan vinden.
pi_80760299
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:08 schreef waht het volgende:

[..]


[..]

Tsja, wat valt er nog te bashen met dit soort reacties?
QFT
pi_80760381
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef ethiraseth het volgende:
Sommige mensen hier kunnen echt niet lezen. Het begint bjina treurig te worden, hoe de PVV'ers keer op keer in herhaling vallen.
De felle tegenstanders van de PVV komen niet veel verder hoor.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:07:42 #24
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80763531
tvp
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:16:41 #25
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80763820
Eigenlijk vreemd dat PVV stemmers niet vallen over het punt dat Wilders van Nederland een Joods-Christelijke theocratie wil maken.

Uit het programma:
quote:
De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden

[..]

En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Wat voor impact zou een dergelijk aanpassing van grondwet kunnen hebben? Moet iedereen dan met name op een Joods-Christelijke manier in het leven staan? En kan een dergelijke aanpassing in de grondwet voor de overheid betekenen?
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:57:27 #26
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80765421
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef ethiraseth het volgende:
Sommige mensen hier kunnen echt niet lezen. Het begint bjina treurig te worden, hoe de PVV'ers keer op keer in herhaling vallen.
Zegt de perpetuum mobile onder de anti-Wilders commentatoren.
  dinsdag 27 april 2010 @ 13:58:33 #27
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80765461
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:57 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Zegt de perpetuum mobile onder de anti-Wilders commentatoren.
Dank je.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80766085
Mooi hoor, als we straks Marokkaanse straatjeugd mogen afknallen, met bloedplassen op straat, en ouders die hun kinderen niet meer buiten durven te laten spelen, want een wijk verderop is er een keer geschoten, en 's avonds worden we dan nog via de staatsomroep getracteerd op het onvervalste pvv-geluid, in het journaal horen we dan dat er linkse betogers zijn opgepakt ('de ratten'). We waren al begonnen met de straten verschonen van de hoofddoeken, dus als we toch bezig zijn, moeten we daarna misschien eens kijken of die Turkse muziek die uit oude Mercedessen klinkt eens aan moeten gaan pakken. Broodje kebab? Kan dat wel. En laten we de vlaggen niet vergeten, andere dan de Nederlandse gaan we op straat verbranden. Misschien sneuvelen er nog wat winkelruiten, maar niet volgens onze staatstelevisie, nee, nee, nee, het gaat fantastisch met de PVV, ze liggen op koers.
's Nachts wordt ergens een buurt opgeschrikt omdat er mensen van hun bed gelicht moeten worden, want ja, het uitzettingsbeleid, hè.


Oh, wat een verbeteringen, ik kan niet wachten! Wat ben ik toch blij met een helder licht als Opmaat. Die weet wat goed voor ons is.
pi_80766421
Was ik maar zo gezegend met zo'n goed stel hersens.
pi_80766438
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:15 schreef OeJ het volgende:
Mooi hoor, als we straks Marokkaanse straatjeugd mogen afknallen, met bloedplassen op straat, en ouders die hun kinderen niet meer buiten durven te laten spelen, want een wijk verderop is er een keer geschoten, en 's avonds worden we dan nog via de staatsomroep getracteerd op het onvervalste pvv-geluid, in het journaal horen we dan dat er linkse betogers zijn opgepakt ('de ratten'). We waren al begonnen met de straten verschonen van de hoofddoeken, dus als we toch bezig zijn, moeten we daarna misschien eens kijken of die Turkse muziek die uit oude Mercedessen klinkt eens aan moeten gaan pakken. Broodje kebab? Kan dat wel. En laten we de vlaggen niet vergeten, andere dan de Nederlandse gaan we op straat verbranden. Misschien sneuvelen er nog wat winkelruiten, maar niet volgens onze staatstelevisie, nee, nee, nee, het gaat fantastisch met de PVV, ze liggen op koers.
's Nachts wordt ergens een buurt opgeschrikt omdat er mensen van hun bed gelicht moeten worden, want ja, het uitzettingsbeleid, hè.


Oh, wat een verbeteringen, ik kan niet wachten! Wat ben ik toch blij met een helder licht als Opmaat. Die weet wat goed voor ons is.
Ja, de straten worden weer veilig!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:26:09 #31
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80766495
Okay dat gaat iets te ver. Mocht het ooit zo ver komen dan is Wilders volgens mij allang neergeknald.
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:28:43 #32
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_80768815
PVV Watch: Waar is nummer 32 Arjan Brogt?

De kandidatenlijst van de PVV is weer een stukje overzichtelijker. Sinds vandaag is nummertje 32 namelijk even plotsklaps als geruisloos via de achterdeur verwijderd. Arjan Brogt, ondernemer en gisteren nog prominent aanwezig tijdens de Grote Geert Wilders Show in Rotterdam, is niet meer. Kijk maar: HIER de lijst zonder Brogt zoals hij nu op PVV.nl staat. En HIER die van gisteren uit de cache. Een officiële reden voor de eliminatie ontbreekt. Echterrr: Geenstijl heeft via een kuchende regenjas mogen vernemen dat de politie gisteravond op zoek was naar Arjan. We hadden het graag even gecheckt maar de anders zo ijverige afdeling persvoorlichting neemt al de hele ochtend de telefoon niet op. Mails blijven eveneens onbeantwoord. Voor zo ver bekend hebben alle kandidaten een spreekverbod. Brogt is niet echt van onbesproken gedrag. In 2004 veroordeelde een rechter hem tot het terugbetalen van 1500 euro bestuursbeurs wegens klaploperij. Dus roept u maar! Is een openstaande rekening bij de IB-groep hem fataal geworden of heeft Arjan Brogt meer op zijn kerfstok?

http://www.geenstijl.nl/m(...)_is_arjan_brogt.html
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:38:44 #33
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80769175
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Opmaat het volgende:
Het Marokkaanse straattuig hard aanpakken, afknallen desnoods, kan op mijn instemming rekenen. Dat gelul over hoofddoekjes vind ik niks.
Jezus man, volgens mij hoor jij bij de Nederlandse Volksunie thuis of zo....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:57:22 #34
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80769874
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Jezus man, volgens mij hoor jij bij de Nederlandse Volksunie thuis of zo....
Nee hoor, maar ik ben wel voor een veiliger Nederland.
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:58:13 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80769912
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:03 schreef poon het volgende:
Het feit dat hij islamitische scholen wil verbieden op zich is dus geen probleem. Je bent het dus met mij (en Wilders) eens dat er iets mis is met islamitische scholen. Als je dat gegeven neemt denk ik dat de PVV-soep niet zo heet moet worden gegeten als ze wordt opgediend.
Het probleem zit em niet zo in het verbod op Islamitische scholen. Ikzelf ben bijvoorbeeld van mening dat alle scholen openbaar moeten zijn, en dat scholen die een religieuze leer willen aanhouden geen subsidie van de staat mogen krijgen, maar gewoon prive scholen moeten zijn.

Hier in de VS heb je "public schools", ofwel openbaar..... en tevens ook Christelijke, Joodse, en Islamitische scholen [1], en dat zijn stuk voor stuk privé scholen. Er is namelijk in de VS een scheiding tussen kerk en staat, en dergelijke scholen - ongeacht welke religie - krijgen gewoon geen geld, en zijn dus aangewezen op de ouders die daardoor een stuk meer schoolgeld betalen.

Het probleem van Wilders is dat hij heel duidelijk aangeeft: GEEN Islamitische scholen, WEL Joodse en Christelijke scholen. Hij baseert hier zich niet op de kwaliteit van het onderwijs, alhoewel hij dat onder de huidige grondwet als enige argument kan aanvoeren, maar puur en alleen op het feit dat ze een Islamitische leer aanhangen. En ik heb er ook geen problemen mee als scholen individueel worden aangepakt op kwaliteit. Onderwijs in Nederland dient in het Nederlands te gebeuren, en men dient zich te houden aan het door het Ministerie van Onderwijs opgestelde curriculum. Maar zolang dat goed gaat, moet een Islamitische school van mij gewoon bestaansrecht hebben.

[1]Ik link even drie scholen uit mijn district
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:08:42 #36
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80770389
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef maartena het volgende:

Het probleem zit em niet zo in het verbod op Islamitische scholen. Ikzelf ben bijvoorbeeld van mening dat alle scholen openbaar moeten zijn, en dat scholen die een religieuze leer willen aanhouden geen subsidie van de staat mogen krijgen, maar gewoon prive scholen moeten zijn.
Behalve dat jij de Islam verafgoodt, wil je nu ook alle miljoenen christelijken in Nederland de gordijnen injagen?
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:10:51 #37
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80770474
Voor de PVV'er: De Islam, onze ondergang.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:37:52 #38
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80771652
quote:
'Moslimleerlingen hebben moeite met Holocaust-les'
27-4-2010
AD

UPDATE AMSTERDAM - Een op de vijf geschiedenisdocenten in de vier grote steden heeft weleens meegemaakt dat hij of zij de Holocaust niet of nauwelijks ter sprake kon brengen omdat vooral islamitische leerlingen er moeite mee hebben.

Dat blijkt uit een enquête onder geschiedenisdocenten in het voortgezet onderwijs door weekblad Elsevier en onderzoeksbureau ResearchNed. Vooral docenten op vmbo-scholen stuiten op weerstand. Dat meldt Elsevier.nl vandaag. De docenten constateren dat vooral de vmbo-docenten in de vier grote steden qua interesse van allochtone leerlingen achterblijven bij die van autochtone.
Wat een puinhoop.
pi_80771755
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Wat een puinhoop.
Ik verkeer in een shocktoestand momenteel.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:41:42 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80771802
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Behalve dat jij de Islam verafgoodt, wil je nu ook alle miljoenen christelijken in Nederland de gordijnen injagen?
Hoe je dit uit zijn posts kan halen is me een raadsel.

Maar je hebt dus geen problemen met alle moslims in Nederland de gordijnen in te jagen, aangezien je de Grote Blonde steunt in zijn discriminerende plan om alleen moslimscholen te verbieden?
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Wat een puinhoop.
Vmbo'ers die geen interesse hebben in geschiedenis. Hoe is het mogelijk!
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:48:52 #41
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80772076
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef ethiraseth het volgende:

Vmbo'ers die geen interesse hebben in geschiedenis. Hoe is het mogelijk!
Correctie: moslim-VMBO'ers. Komt door de PvdA die de Nederlandse waarden verraadt.
pi_80772131
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef ethiraseth het volgende:


Vmbo'ers die geen interesse hebben in geschiedenis. Hoe is het mogelijk!
Dat rammen we er wel in hoor. Ethi, het wordt zo geweldig met Wilders, je hebt geen idee. Een stukje paradijs op aarde.
pi_80772152
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:41 schreef ethiraseth het volgende:

Vmbo'ers die geen interesse hebben in geschiedenis. Hoe is het mogelijk!
Ik vind dit echt exemplarisch voor de, met de mantel der liefde bedekkende, houding die sommige 'linksen' er op nahouden. Ongelooflijk als dit echt je verklaring van/commentaar op dat artikel is.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:52:22 #44
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80772217
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Correctie: moslim-VMBO'ers. Komt door de PvdA die de Nederlandse waarden verraadt.
Dat zal het zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80772221
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef poon het volgende:

[..]

Ik vind dit echt exemplarisch voor de, met de mantel der liefde bedekkende, houding die sommige 'linksen' er op nahouden. Ongelooflijk als dit echt je verklaring van/commentaar op dat artikel is.
Wat moeten we dan zeggen, dat het gewoon misdadig is dat zij de Holocaust willen ontkennen. Om eerlijk te zijn, het zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten. Voila.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:54:48 #46
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80772320
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef poon het volgende:

[..]

Ik vind dit echt exemplarisch voor de, met de mantel der liefde bedekkende, houding die sommige 'linksen' er op nahouden. Ongelooflijk als dit echt je verklaring van/commentaar op dat artikel is.
Denk je nou echt dat ze wél interesse zouden hebben in, ik noem maar iets, de culturele impact van moslims op Christelijke geschiedschrijving op Al-Andalus in de tiende eeuw? Of de deelname van Noord-Afrikaanse troepen in de Tweede Wereldoorlog? Ze hebben uberhaupt geen interesse in geschiedenis, alleen is dit lekker makkelijk scoren omdat het over een geschiedkundig trauma gaat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:57:49 #47
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80772438
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef poon het volgende:

[..]

Ik vind dit echt exemplarisch voor de, met de mantel der liefde bedekkende, houding die sommige 'linksen' er op nahouden. Ongelooflijk als dit echt je verklaring van/commentaar op dat artikel is.
6.000.000 joden vergast in WOII ... en het monsterverbond tussen links en de moslims zwijgt of spuugt er op.

Rarara, wie zijn de 'foute' Nederlanders?
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:58:58 #48
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80772478
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef OeJ het volgende:

Om eerlijk te zijn, het zal me werkelijk waar aan mijn reet roesten. Voila.
Ik had niks anders verwacht van een linkse als jij. Volgende week is het 4 mei maar niet voor jou kennelijk.
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:59:10 #49
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80772488
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Opmaat het volgende:

[..]

6.000.000 joden vergast in WOII ... en het monsterverbond tussen links en de moslims zwijgt of spuugt er op.

Rarara, wie zijn de 'foute' Nederlanders?
Hmm ja. Het waren inderdaad de moslims die dat deden.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ik had niks anders verwacht van een linkse als jij. Volgende week is het 4 mei maar niet voor jou kennelijk.
Voor de Grote Blonde ook niet. Die herdenkt alleen de slachtoffers van het socialisme. Die niet zijn gevallen in Nederland, aangezien we toen al bij het nazisme waren, wat heel wat anders was.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80772580
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ik had niks anders verwacht van een linkse als jij. Volgende week is het 4 mei maar niet voor jou kennelijk.
Ik zit in dezelfde tijdzone als jij.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:01:34 #51
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80772591
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
pi_80772681
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Opmaat het volgende:
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
Je bedoelt de Joods-christelijke traditie weer introduceren? Dat is tenslotte de echte geschiedenis van nederland.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:09:53 #53
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80772931
quote:
Voor zo ver bekend hebben alle kandidaten een spreekverbod.
Partij Voor Vrijheid was het toch? Alles wijst erop dat het Partij Voor Onderdrukking is.
quote:
Een op de vijf geschiedenisdocenten in de vier grote steden heeft weleens meegemaakt dat hij of zij de Holocaust niet of nauwelijks ter sprake kon brengen omdat vooral islamitische leerlingen er moeite mee hebben.
Ik kan er niet wakker van liggen. Als het nou 4 op de 5 was en de leraren het regelmatig zouden meemaken dan zou het een ander verhaal zijn.

Met andere woorden, met de gegevens zoals die er nu staan kun je vrijwel niets. Hoe lang zijn die docenten in dienst? Hoe vaak hebben ze het meegemaakt? Om hoeveel leerlingen gaat het? Wat verstaan ze onder "moeite hebben met"? etc. etc. etc.
pi_80772988
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Opmaat het volgende:
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
Je bent wel aan het zoeken, hè. Goeiendag zeg. Dat jij je verplicht voelt met de meute mee te lopen, dat is niet mijn schuld, dat doe je zelf.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:13:35 #55
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80773084
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Opmaat het volgende:
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
Van Nederland een Joodse theocratie maken en dit in grondwet artikel 1 willen vastleggen is pas geschiedvervalsing.
pi_80773676
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef poon het volgende:

[..]

Ik vind dit echt exemplarisch voor de, met de mantel der liefde bedekkende, houding die sommige 'linksen' er op nahouden. Ongelooflijk als dit echt je verklaring van/commentaar op dat artikel is.
Het feit dat jij zo'n bericht plaatst vind ik exemplarisch voor figuren als jij. De hele godsganze dag internet afstruinen, op zoek naar berichten die jouw negatieve beeld over allochtonen kunnen staven. En maar zeuren en klagen. 'Boehoe, wat hebben we het slecht. Moslims nemen ons land over'

En Geert zal ons natuurlijk redden. Ik kan jou de docu The Power of Nightmares van harte aanbevelen. Dan besef je dat Wilders een heel bewust spelletje speelt. En dat allemaal voor politiek gewin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80773810
Wie (mis)(ge)bruikt wie nu eigenlijk? De leider zijn kudde, of de kudde zijn leider?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:34:52 #58
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80773815
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Van Nederland een Joodse theocratie maken en dit in grondwet artikel 1 willen vastleggen is pas geschiedvervalsing.
Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.

De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.

Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.

Wilders heeft dat goed begrepen.
pi_80773997
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.
Wie beweert dat dan?
quote:
De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.
Je fantasie slaat op hol
quote:
Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.
Leg uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80774038
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.

De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.

Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.

Wilders heeft dat goed begrepen.
Jij denkt dat groepsdruk wegvalt onder Wilders? Als dat het is, je zult net zo gevangen zitten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:42:22 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80774078
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Opmaat het volgende:
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
Je begint nu wel een heel zielige vertoning te worden in dit topic..... PvdA en zijn moslimvrienden zouden uit zijn op het ontkennen van de Holocaust?

Moet de PVV het echt hebben van schertsfiguren zoals jij? Je doet de intelligentie van andere PVV supporters in dit topic in ieder geval maar weinig eer aan....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80774165
edit
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80774168
De PVV-vriendenclub is hier vooral zieltjes aan het winnen met negatieve berichten over buitenlanders. Ik zou het een puur egoistisch standpunt willen noemen. Alles moet en mag wijken om het zelf beter te krijgen. Dat is mijn indruk ervan.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:46:30 #64
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80774211
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.
[..]
Dat zegt ook niemand. Dit in tegenstelling tot Wilders die denkt dat het Jodendom wortels heeft in Nederland heeft en dit wil vastleggen in de grondwet.
quote:
De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.

[..]
Als je het zo wil stellen dan horen Joden ook niet thuis in Nederland en moeten de rechten van Joden dus beperkt worden.

We willen geen taferelen meemaken van woedende Joden met een kopvod op hun hoofd en lang haar en baarden die o.a. homo's van de daken gaan sodemieteren:

"En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden." (Leviticus 20,13).

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. " Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden." Talmud, Abodah Zara, 4

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen." Sepher ikkarim III c 25

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God." Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

"Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden." Sanhedrin 57a .

"De joden worden mensen genoemd, maar de niet-joden zijn geen mensen. Ze zijn beesten." Talmud: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Inderdaad, het schrift leert, dat je de hond meer moet eren dan de niet-jood." Ereget Raschi Erod. 22 30

En zo kun kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. Echt tof dat Wilders onderstaande wil:
quote:
De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden

[..]

En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Je zou denken dat juist de PVV stemmers zich het lazerus schrikken als ze bovenstaande quote in het partijprogramma van Wilders lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 27-04-2010 17:56:37 ]
pi_80774268
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:46 schreef Dlocks het volgende:
Je zou denken dat juist de PVV stemmers zich het lazerus schrikken als ze bovenstaande quote in het partijprogramma van Wilders lezen.
Nee joh. Die kijken niet meer op of om. Oogkleppen op een gaan met die banaan. Op naar het Nederland dat Wilders voorstaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:49:12 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80774290
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:
Nederland is schatplichtig aan Israel.
Bron?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:51:38 #67
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80774375
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

We willen geen taferelen meemaken van woedende Joden met een kopvod op hun hoofd en lang haar en baarden o.a. homo's van de daken gaan sodemieteren:

"En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden." (Leviticus 20,13).

[..]
Nog een kleine aanvulling:
quote:
JERUZALEM – In Israël is nieuwe ophef ontstaan over de moord op twee homo’s eerder deze maand. Op een ultra­orthodoxe website werd eind vorige week een oproep gedaan om de leiders van een homo-organisatie voor het vuurpeloton te brengen.

Bron: http://www.refdag.nl/arti(...)ver+moord+homos.html
Om maar een voorbeeld uit de praktijk te noemen.
pi_80774399
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee joh. Die kijken niet meer op of om. Oogkleppen op een gaan met die banaan. Op naar het Nederland dat Wilders voorstaat.
Ja, Nederlanders voor de Nederlanders. Maar het is een leuke illusie die Wilders eromheen bouwt. Je wint er echt geen vrijheid mee. Misschien heb je er zelfs minder van. Ik overtuig jou niet hoor, Koos, ik borduur voort op wat jij zegt.
pi_80775016
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.

De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.

Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.

Wilders heeft dat goed begrepen.
Omdat deze post zo grappig is, nog een keer gequote.
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:26:41 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80775564
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Opmaat het volgende:
6.000.000 joden vergast in WOII ... en het monsterverbond tussen links en de moslims zwijgt of spuugt er op.
Geef mij 1 voorbeeld waar linkse partijen in de Nederlandse politiek de Holocaust ontkennen?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80775683
Opmaat is echt volledig de weg kwijt
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:44:44 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80776170
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Opmaat is echt volledig de weg kwijt
Ik heb ook het vermoeden..... dat Opmaat een kloon is van voice-over. (Gebaseerd op de topics waarin ze beiden postten, zoals dat Stadion-bouw topic in VBL).
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:52:27 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80776445
"Weer iemand geschrapt van PVV-lijst

De PVV schrapt opnieuw iemand van de kandidatenlijst voor de verkiezingen van 9 juni. Het is Arjan Brogt. Geert Wilders wil niet zeggen waarom Brogt van de lijst is gehaald."


http://www.rtl.nl/%28/act(...)pt-van-pvv_lijst.xml

Gaat goed daar.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80776776
Haha ja, las het ook al op nu.nl en geenstijl.
pi_80776884
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef maartena het volgende:
"Weer iemand geschrapt van PVV-lijst

De PVV schrapt opnieuw iemand van de kandidatenlijst voor de verkiezingen van 9 juni. Het is Arjan Brogt. Geert Wilders wil niet zeggen waarom Brogt van de lijst is gehaald."


http://www.rtl.nl/%28/act(...)pt-van-pvv_lijst.xml

Gaat goed daar.
Mooi he, die openheid van de PVV die de Haagse achterkamertjes ging openbreken...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_80778720
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb ook het vermoeden..... dat Opmaat een kloon is van voice-over. (Gebaseerd op de topics waarin ze beiden postten, zoals dat Stadion-bouw topic in VBL).
Verdomd, je hebt gelijk. Die heeft natuurlijk een ban. Vond het al zo vreemd dat hij zich niet meer liet zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:54:21 #77
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_80778862
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi he, die openheid van de PVV die de Haagse achterkamertjes ging openbreken...
Ach joh, het was vast in een achterkamertje in Almere
451 °F
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:35:25 #78
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_80783351
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verdomd, je hebt gelijk. Die heeft natuurlijk een ban. Vond het al zo vreemd dat hij zich niet meer liet zien.
Een ban? Jongen, ik lees nog wel mee maar een bijdrage aan deze baggerzooi doe ik niet meer.
pi_80784182
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:


De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis.
Joh ... de radio had ook geen basis in 1880 in Nederland, net zo min als de televisie..
Het is een drogredenering om dan deze dingen het bestaansrecht in Nederland te ontzeggen.... hetzelfde geldt voor ideeën.
quote:
Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden.
Je bent dus voor godsdienstonderdrukking... voor het afbreken van de vrijheid van meningsuiting..
Je grijpt daarmee terug op oudhollandse tradities, en we waren net zo trots op onze voorouders dat die dit uitgebannen hebben.
quote:
We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren
Klopt... dat wil ik ook niet meemaken.... maar is dat ooit gebeurd ergens dan ... daar weet ik niks van?
Fantaseer je niet een beetje teveel
quote:
Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.
Oei .... de ene godsdienst voordeeltjes geven en de andere diezelfde rechten onthouden..
Dat hadden onze voorouders toch uitgebannen ... scheiding van kerk en staat enzo... gelijke rechten ... mensenrechten... grondwet ?
quote:
Nederland is schatplichtig aan Israel.
Dit snap ik niet ....Hoezo schatplichtig aan Israel ?
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:11:10 #80
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80785367
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef voice-over het volgende:
Een ban? Jongen, ik lees nog wel mee maar een bijdrage aan deze baggerzooi doe ik niet meer.
Neem je kloon Opmaat dan ook even mee, wil je.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 28 april 2010 @ 07:37:55 #81
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80793245
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Neem je kloon Opmaat dan ook even mee, wil je.
Nog wat zinnigs te melden?
  woensdag 28 april 2010 @ 08:09:31 #82
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80793531
quote:
Op woensdag 28 april 2010 07:37 schreef Opmaat het volgende:
Nog wat zinnigs te melden?
Genoeg. Jij echter.... bitter weinig als ik dit topic zo doorlees.

Dag voice-over.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 28 april 2010 @ 09:13:08 #83
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80794577
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Opmaat het volgende:

[..]

6.000.000 joden vergast in WOII ... en het monsterverbond tussen links en de moslims zwijgt of spuugt er op.

Rarara, wie zijn de 'foute' Nederlanders?
LOL, enig historisch besef is lui als jou volkomen vreemd he?

Je idool Geert was ook al vergeten wie ook alweer nagenoeg overal de kern van het verzet tegen de nazi's vormden.
Intelligent, but fucked up.
pi_80796432
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het feit dat jij zo'n bericht plaatst vind ik exemplarisch voor figuren als jij. De hele godsganze dag internet afstruinen, op zoek naar berichten die jouw negatieve beeld over allochtonen kunnen staven. En maar zeuren en klagen. 'Boehoe, wat hebben we het slecht. Moslims nemen ons land over'

En Geert zal ons natuurlijk redden. Ik kan jou de docu The Power of Nightmares van harte aanbevelen. Dan besef je dat Wilders een heel bewust spelletje speelt. En dat allemaal voor politiek gewin.
Geen woorden in de mond leggen aub. Ik kwam niet met dat bericht en heb er ook niet de hele dag internet voor afgestruind. Uberhaupt een beetje een raar verwijt. Ik val jou toch ook niet aan dat je berichten over de PVV opzoekt? Verder zeg ik nergens dat we het slecht hebben en heb ik ook nooit verkondigt dat moslims ons land aan het overnemen zijn. (ik heb idd wel kritiek, maar dat is wat anders)

Mijn aantijgingen blijven echter gewoon staan. Want het bericht liegt niet. Waarom kan er nou niet gewoon toegegeven worden dat moslimjongeren moeite met de holocaust hebben. Nee, het heeft niets met antisemitisme te maken, maar gewoon omdat het pubers zijn en die vinden niets interessant op school. Ikzelf ben/was ook niet bepaald een geïnteresseerde leerling die op het puntje van mijn stoel zit/zat, maar moeite met de holocaust heb ik niet.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:51:50 #85
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80799335
quote:
Op woensdag 28 april 2010 07:37 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Nog wat zinnigs te melden?
Er wordt genoeg genoemd na jouw voorlaatste post in dit topic. Maar daar ga je wijselijk opeens niet op in.
pi_80919837
http://binnenland.nieuws.(...)_herinvoering_gulden

Hier ga je toch niet serieus op stemmen
pi_80919947
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:54 schreef ScarFace- het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)_herinvoering_gulden

Hier ga je toch niet serieus op stemmen
het zoveelste lucht ballonnetje van die mongool van een wilders vlak voor de verkiezingen om kiezertjes te winnen.....
  zondag 2 mei 2010 @ 01:08:19 #88
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_80920274
In welke wazige sprookjes wereld woont Opmaat (en z'n PVV buddies)?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_80922603
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:42 schreef maartena het volgende:
Moet de PVV het echt hebben van schertsfiguren zoals jij? Je doet de intelligentie van andere PVV supporters in dit topic in ieder geval maar weinig eer aan....
Niet om te zeiken, maar was het niet al een feit dat de doorsnee PVV stemmer niet echt intelligent genoemd kan worden?
pi_80922990
quote:
Op zondag 2 mei 2010 03:48 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Niet om te zeiken, maar was het niet al een feit dat de doorsnee PVV stemmer niet echt intelligent genoemd kan worden?
Het was bekend ja, maar datzelfde geldt ook voor extreem links.

De grootste schreeuwers zitten thuis, zonder enige realiteitszin vanuit hun ivoren torentje te roeptoeteren.
pi_80927374
quote:
Op zondag 2 mei 2010 07:50 schreef dylany het volgende:

[..]

Het was bekend ja, maar datzelfde geldt ook voor extreem links.

De grootste schreeuwers zitten thuis, zonder enige realiteitszin vanuit hun ivoren torentje te roeptoeteren.
Mocht je Groen Links extreem vinden: van alle stemmers op Groen links, is het overgrote deel bovengemiddeld intelligent. Is ook een feit.
(volgens mij is er geen extreme linkse partij in Nederland).
pi_80937982
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Mocht je Groen Links extreem vinden: van alle stemmers op Groen links, is het overgrote deel bovengemiddeld intelligent. Is ook een feit.
(volgens mij is er geen extreme linkse partij in Nederland).
Groenlinks-stemmers bovengemiddeld intelligent? Hmm, dan moest ik maar eens gauw op die partij gaan stemmen.
  zondag 2 mei 2010 @ 19:07:59 #93
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80942381
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:54 schreef ScarFace- het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)_herinvoering_gulden

Hier ga je toch niet serieus op stemmen
Hij had vroeger ook al zo'n banner op z'n oude website: "liever een sterke gulden dan een zwakke euro".

Tja... er zijn problemen met Griekenland etc, maar toch geeft de Euro ons meer profijt dan nadelen, ZEKER met een haven als Rotterdam. Ook als we nu de Euro zouden afschaffen zouden Duitse en Franse toeristen ons eerder links laten liggen, en zullen bedrijven als Mediamarkt en Lidl zich uiteindelijk weer terugtrekken uit Nederland.... 1 van de redenen waarom dat soort winkels juist de afgelopen 10 jaar meer geopend waren is omdat de Euro het ze gemakkelijker maakt.

Mijn oom heeft een slijterij in Oldenzaal, en krijgt sinds de invoering van de Euro steeds meer klanten uit Duitsland, omdat het voor hen ook een stuk makkelijker is om drank te halen wat wellicht goedkoper is, of flessen die niet in de Duitse grensstreek te krijgen is.

Ik denk dat het funest zou zijn voor de Nederlandse economie om nu terug te gaan naar de Gulden. OOK als Turkije bij de EU zou komen is het echt economische zelfmoord om eruit te stappen. Plus, wat kost het ons als belastingbetaler om nieuw geld te laten drukken? Het oude papiergeld is allemaal gerecycled, en de munten zijn omgesmolten.

Maar het speelt goed in op de groep mensen die denkt: "Toen we de gulden nog hadden, was ALLES beter"

Tja....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 2 mei 2010 @ 19:09:21 #94
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80942430
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:05 schreef poon het volgende:
Groenlinks-stemmers bovengemiddeld intelligent? Hmm, dan moest ik maar eens gauw op die partij gaan stemmen.




Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80942514
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:09 schreef maartena het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Ik ben D66 stemmer en NRC lezer voorkeur, elke betaalde krant is vaak wel oke.
Verder is het VVD stukje ook logisch maar inderdaad PVV stemmers, denk eens even na
pi_80945413
44 procent van de PVV-stemmers leest de Telegraaf
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80946150
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef KoosVogels het volgende:
44 procent van de PVV-stemmers leest de Telegraaf
Volgens mij is dat te hoog geschat en moet het percentage dat geen kranten leest hoger
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80958814
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Mocht je Groen Links extreem vinden: van alle stemmers op Groen links, is het overgrote deel bovengemiddeld intelligent. Is ook een feit.
(volgens mij is er geen extreme linkse partij in Nederland).
OK in het overzichtje zie ik dat de Groen Linksers minder laag zijn opgeleid dan PVV'ers.

Betekent dat dat de enige overeenkomst tussen Groen Links en de PVV, de agressieve, neerbuigende en soms zelfs dreigende houding naar andersdenkenden is?
  maandag 3 mei 2010 @ 09:25:45 #99
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80958864
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:22 schreef dylany het volgende:

[..]

OK in het overzichtje zie ik dat de Groen Linksers minder laag zijn opgeleid dan PVV'ers.

Betekent dat dat de enige overeenkomst tussen Groen Links en de PVV, de agressieve, neerbuigende en soms zelfs dreigende houding naar andersdenkenden is?
dreigende houding. Kom op zeg. PVV"ers hebben graag een hele grote bek, maar het moment dat ze respons krijgen lopen ze meteen te huilen dat de ander gemeen is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80958890
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:22 schreef dylany het volgende:

[..]

OK in het overzichtje zie ik dat de Groen Linksers minder laag zijn opgeleid dan PVV'ers.

Betekent dat dat de enige overeenkomst tussen Groen Links en de PVV, de agressieve, neerbuigende en soms zelfs dreigende houding naar andersdenkenden is?
Klopt, wij willen al die betuttelende regeltjes van de PVV-ers niet opgelegd krijgen. De enige oplossing is: terug in je hok!
  maandag 3 mei 2010 @ 09:28:05 #101
225540 Pugg
Friends forever
pi_80958909
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De felle tegenstanders van de PVV komen niet veel verder hoor.
De voorstanders ook niet zakken (gelukkig )helemaal weg in hun eigen modder
pi_80958925
"Jij hangt de vlag buiten op je school."
- "Ja, maar ik wil geen vlag."
- "Jij hangt de vlag buiten, of je zin hebt of niet."
- "IK. WIL. GEEN. VLAG!!!"
- "Niks mee te maken, jij hangt die vlag buiten!"
- "Pff..."
pi_80958951
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

dreigende houding. Kom op zeg. PVV"ers hebben graag een hele grote bek, maar het moment dat ze respons krijgen lopen ze meteen te huilen dat de ander gemeen is.
Werd de eerste man die iets negatief over de PVV in media zei, niet bedreigd door PVV'ers?

Of vergis ik me hierin?
pi_80958971
PVV-ers verdienen ook niks beters dan je spot & minachting. Je kunt er ook om vragen.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:35:21 #105
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80959005
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

dreigende houding. Kom op zeg. PVV"ers hebben graag een hele grote bek, maar het moment dat ze respons krijgen lopen ze meteen te huilen dat de ander gemeen is.
Er is volgens mij wel degelijk een punt te maken dat het activisme onder aanhangers van GroenLinks groter is (Milieudefensie, RaRa in een recent verleden, de kraakbeweging) dan onder aanhangers van de PVV die arme moslims door de straten aan het opjagen zijn.

Overigens waag ik me te betwijfelen of dit het initiële beoogde punt was, maar alléz.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:39:19 #106
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80959073
Rechts heeft simpelweg geen idealen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80959241
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:39 schreef ethiraseth het volgende:
Rechts heeft simpelweg geen idealen.
En geen illusies
  maandag 3 mei 2010 @ 09:55:10 #108
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80959317
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:39 schreef ethiraseth het volgende:
Rechts heeft simpelweg geen idealen.
Rechts staat gewoon voor egoisme. De angst voor het socialisme zit zo diep dat zij het liefst ons sociale vangnet zouden opheffen. Je zou immers betalen voor mensen die het slechter hebben dan jijzelf. Het idee alleen al
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 mei 2010 @ 10:00:07 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80959415
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:50 schreef poon het volgende:

[..]

En geen illusies
Het leven is een grote illusie, dus het niet hebben van illusies is een illusie op zich.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:02:48 #110
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80959468
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:39 schreef ethiraseth het volgende:
Rechts heeft simpelweg geen idealen.
In ieder geval niet die meteen te maken hebben met strafbare feiten.
Pronk heeft weleens gezegd dat feiten rechts zijn, dus waarschijnlijk ligt het ook daaraan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:09:35 #111
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80959621
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:00 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het leven is een grote illusie, dus het niet hebben van illusies is een illusie op zich.
Dit heet volgens mij gewoon interessant doen. Een illusie kun je nooit bewijzen.
Wat je wel in je hand hebt is de perceptie van de eigen waarnemingen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:11:44 #112
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80959681
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit heet volgens mij gewoon interessant doen. Een illusie kun je nooit bewijzen.
Wat je wel in je hand hebt is de perceptie van de eigen waarnemingen.
Ik zit maar wat te dollen, maar toch leuk dat ik de illusie van een serieuze post heb kunnen wekken.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:15:27 #113
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80959757
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik zit maar wat te dollen, maar toch leuk dat ik de illusie van een serieuze post heb kunnen wekken.
De drijfveer om een reactie te plaatsen was niet jouw 'serieuze' post.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:19:55 #114
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80959837
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De drijfveer om een reactie te plaatsen was niet jouw 'serieuze' post.
je breekt mijn hart.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:11 #115
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80971733
Dit topic is een dor tuintje geworden dat toch geheel is omgespit.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:04:41 #116
225540 Pugg
Friends forever
pi_80972009
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef Opmaat het volgende:
Dit topic is een dor tuintje geworden dat toch geheel is omgespit.
Lijkt precies op de bovenkamer van wilders, inclusief beplanting, ook dorre boel
  maandag 3 mei 2010 @ 16:49:58 #117
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80973714
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:35 schreef damian5700 het volgende:
Er is volgens mij wel degelijk een punt te maken dat het activisme onder aanhangers van GroenLinks groter is (Milieudefensie, RaRa in een recent verleden, de kraakbeweging) dan onder aanhangers van de PVV die arme moslims door de straten aan het opjagen zijn.
Tja, de PVV is natuurlijk ook een jonge partij. Maar je kunt wel het verleden van de individuelen bekijken.... hij heeft zich intussen teruggetrokken, maar het verleden van Gidi Markuszower was dat van een ultra-rechtse zionist, en heeft Raymond van Roon (blijkbaar) een Extreem-Rechts verleden, althans volgens de links-club Kafta.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 17:19:59 #118
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80974927
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja, de PVV is natuurlijk ook een jonge partij. Maar je kunt wel het verleden van de individuelen bekijken.... hij heeft zich intussen teruggetrokken, maar het verleden van Gidi Markuszower was dat van een ultra-rechtse zionist, en heeft Raymond van Roon (blijkbaar) een Extreem-Rechts verleden, althans volgens de links-club Kafta.
En hoe zit het met de misdaden tegen de staat van Jan Marijnissen?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:37:10 #119
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80975469
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Opmaat het volgende:

[..]

En hoe zit het met de misdaden tegen de staat van Jan Marijnissen?
Vertel?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 3 mei 2010 @ 17:40:17 #120
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80975560
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vertel?
Ex-communist. Say no more.
pi_80975576
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ex-communist. Say no more.
Please don't.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:41:49 #122
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80975592
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ex-communist. Say no more.
Communist zijn is een misdaad tegen de staat???

Ja, in 1933 in Duitsland wel, ja. Geeft wel aan welk gedachtengoed jij aanhangt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 3 mei 2010 @ 17:48:47 #123
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80975770
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, in 1933 in Duitsland wel, ja. Geeft wel aan welk gedachtengoed jij aanhangt.
Duidelijk.

Opmaat, misschien moet jij je eens gaan verdiepen in de filosofie achter het communisme in plaats van domme onzin uit te kramen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80975829
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vertel?
Marijnissen is een andersdenkende, dus misdadig. Zie:
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ex-communist. Say no more.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:56:47 #125
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80976056
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ex-communist. Say no more.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:58:25 #126
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80976140
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:50 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Marijnissen is een andersdenkende, dus misdadig. Zie:
[..]
Hij is niet misdadig omdat hij andersdenkend is maar omdat hij een communistische denkbeelden had.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:01:00 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80976218
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Hij is niet misdadig omdat hij andersdenkend is maar omdat hij een communistische denkbeelden had.
Ah, gedachtenpolitie. Geheel in de lijn van de Grote Blonde Führer, die moslims wil verbieden zelfs maar aan de Sharia te denken. Volgende halte: Geheime Staats Politie, die mensen oppakt die verkeerde denkbeelden hebben.

Jij bent echt van God los, weet je dat?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_80976300
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Hij is niet misdadig omdat hij andersdenkend is maar omdat hij een communistische denkbeelden had.
Zo werkt dat hier niet. Flikker dan maar lekker op naar Myanmar of zo. Met jouw beheersing van de Nederlandse taal zou de vreemdelingenpolitie van Geert toch al op de stoep komen staan, dus misschien sowieso wel een goed idee.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:21:39 #129
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80976867
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Opmaat het volgende:
En hoe zit het met de misdaden tegen de staat van Jan Marijnissen?
Welke misdaden precies, voice-over?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 18:22:30 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80976890
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef Opmaat het volgende:
Hij is niet misdadig omdat hij andersdenkend is maar omdat hij een communistische denkbeelden had.
Sinds wanneer zijn mensen met een ander denkbeeld misdadig, en waar precies staat dit beschreven in de Nederlandse wet?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 18:29:31 #131
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80977073
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Hij is niet misdadig omdat hij andersdenkend is maar omdat hij een communistische denkbeelden had.
Dude, de Koude Oorlog is al 20 jaar voorbij hoor.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:31:19 #132
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80977133
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:22 schreef maartena het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn mensen met een ander denkbeeld misdadig, en waar precies staat dit beschreven in de Nederlandse wet?
Als die denkbeelden tegen de staat zijn, zijn ze misdadig. NSB'ers zijn na de oorlog ook opgeknoopt of gefusilleerd.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:32:20 #133
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80977156
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Als die denkbeelden tegen de staat zijn, zijn ze misdadig. NSB'ers zijn na de oorlog ook opgeknoopt of gefusilleerd.
je hebt echt hilarische denkbeelden. Toch jammer dat die gevaarlijker zijn dan die van Jan Marijnissen ooit zullen zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:33:38 #134
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80977201
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Als die denkbeelden tegen de staat zijn, zijn ze misdadig. NSB'ers zijn na de oorlog ook opgeknoopt of gefusilleerd.
Um, nee. Niet om hun denkbeelden. De enigen die opgeknoopt zijn, zijn degenen die daadwerkelijk (dus in daad) actief hun medewerking hebben verleend aan de Duitse bezetter. Of denk je dat alle NSB'ers die ooit NSB gedachten hadden zijn opgeknoopt in '46?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 3 mei 2010 @ 18:33:54 #135
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80977211
Hihi Opmaat, die mallerd
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 mei 2010 @ 18:43:10 #136
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80977484
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Opmaat het volgende:
Als die denkbeelden tegen de staat zijn, zijn ze misdadig. NSB'ers zijn na de oorlog ook opgeknoopt of gefusilleerd.
NSB-ers zijn opgeknoopt omdat ze een vreemde bezettende macht steunden. Hen die alleen LID waren van de NSB, maar verder niet-bewijsbaar misdaden tegen de Nederlandse staat of het Nederlandse volk hebben begaan zijn na de oorlog ook vrijuit gegaan, nadat ze een eerlijk proces kregen. Alleen hen die daadwerkelijk MISDADEN hebben begaan zijn veroordeeld.

De NSB had tijdens de oorlog begon zo'n 100.000 leden. In totaal zijn 154 NSB-ers ter dood veroordeeld na de oorlog, en 110 van deze zijn omgezet in levenslang.

Dus nogmaals: Welke MISDADEN heeft Jan Marijnissen precies gedaan waarvoor een veroordeling nodig is?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 18:47:23 #137
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_80977626
Jongens.. waarom al die energie stoppen in die enorme relkloon van Opmaat?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:58:50 #138
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80978014
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Jongens.. waarom al die energie stoppen in die enorme relkloon van Opmaat?
Het is inderdaad een kloon.... van voice-over.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 19:04:23 #139
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80978197
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Um, nee. Niet om hun denkbeelden. De enigen die opgeknoopt zijn, zijn degenen die daadwerkelijk (dus in daad) actief hun medewerking hebben verleend aan de Duitse bezetter. Of denk je dat alle NSB'ers die ooit NSB gedachten hadden zijn opgeknoopt in '46?
Wat is het verschil met een communist als Jan Marijnissen? In de jaren '80 van de vorige eeuw wilden de communistische landverraders eenzijdige ontwapening. Zij wilden dat wij Nederlanders en West-Europeanen ons overgaven aan de horden uit het Oosten. Godzijdank stak president Ronald Reagan een stokje voor dit duivels plan.

Het handelen van de landverraders kan nooit met juridische argumenten worden goedgepraat. Op ordinair landverraad past maar één reactie en die is noch politiek noch juridisch maar is aan het volk: standrechtelijke executie.

Wij zijn nu wat beschaafder dan enkele eeuwen geleden, dus we hoeven geen historische instrumenten uit het museum te halen. Maar we moeten natuurlijk wel tot actie overgaan en deze landverraders aanpakken. Het lijkt mij voldoende om net zo lang te blijven posten tot ze hun bastions verlaten. Niets doen is geen optie. Wachten kan niet meer.

  maandag 3 mei 2010 @ 19:07:08 #140
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80978297
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Opmaat het volgende:
Wat is het verschil met een communist als Jan Marijnissen? In de jaren '80 van de vorige eeuw wilden de communistische landverraders eenzijdige ontwapening. Zij wilden dat wij Nederlanders en West-Europeanen ons overgaven aan de horden uit het Oosten. Het handelen van de landverraders kan nooit met juridische argumenten worden goedgepraat. Op ordinair landverraad past maar één reactie en die is noch politiek noch juridisch maar is aan het volk: standrechtelijke executie.
Wederom lul je weer compleet uit je nek, zonder enige onderbouwing te geven. Kun je dat sowieso wel, onderbouwing met cijfers, artikelen, etc van betrouwbare bronnen..... of blijft het bij jou bij het verkondigen van een mening waar geen hond van klopt?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 19:08:43 #141
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80978362
Ik zou bijna een abonnement nemen, alleen om types als opmaat en phpwhatever uit interessante topics te laten verdwijnen in mijn browser

En allebei maar ontkennen dat ze dom zijn
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_80978383
Jammer dat we niet zijn overgeleverd aan de Russen in die tijd. Had graag Russisch als moedertaal gehad. Enkel om te Engels te kunnen praten met een Russisch accent.

I'm stronk like bull
  maandag 3 mei 2010 @ 19:13:23 #143
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80978546
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou bijna een abonnement nemen, alleen om types als opmaat en phpwhatever uit interessante topics te laten verdwijnen in mijn browser

En allebei maar ontkennen dat ze dom zijn
Ja maar..... ze zorgen wel voor de nodige humor natuurlijk. Het is vrijwel zeker dat ook opmaat/voice-over dit vooral doet om te trollen, geen ziel met een fatsoenlijk stel hersens kan dat serieus menen namelijk.

Maar ook rechts moet een joker hebben natuurlijk. Waar damian5700 en poon duidelijk serieus proberen te blijven, is opmaat de relkloon. - phpmystyle kan bij vlagen wel serieus reageren trouwens. Maar lang niet altijd.

En we zijn natuurlijk een vrij land. Zelfs een clown mag een mening hebben.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 19:16:49 #144
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80978704
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Wederom lul je weer compleet uit je nek, zonder enige onderbouwing te geven. Kun je dat sowieso wel, onderbouwing met cijfers, artikelen, etc van betrouwbare bronnen..... of blijft het bij jou bij het verkondigen van een mening waar geen hond van klopt?
Wat zit je toch met onderbouwingen?
Hoe oud ben je knul? Ik heb die vreselijke jaren '80 bewust meegemaakt.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:34:43 #145
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80979499
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:16 schreef Opmaat het volgende:
Wat zit je toch met onderbouwingen?
In een fatsoenlijke discussie tussen meerdere intelligente personen is het normaliter gebruikelijk dat als je iets stelt, dat je dit ook met feiten kunt onderbouwen, bijvoorbeeld door middel van cijfers, kranten-artikelen, boeken, etc, van bekende en betrouwbare bronnen.

Het lijkt erop dat jij hiertoe niet in staat bent, zelfs als er om gevraagd ben.
quote:
Hoe oud ben je knul? Ik heb die vreselijke jaren '80 bewust meegemaakt.
Ik ook.... en wat waren die jaren 80 toch "vreselijk" zeg. We zaten elke dag bang onder onze tafeltjes te wachten tot de bom viel, of de Communisten Nederland binnenvielen. En de CPN stond op elke straathoek mensen te indoctrineren!

Het is wel veelzeggend trouwens. Als je in de jaren 80 al zo bang was..... is het niet zo gek dat je nu zo bang bent van de "vreselijke" Islamieten.

Oh, en welke partijen waren er ook al weer aan de macht in de jaren 80? 80% van die periode werden gedekt door centrum-rechts onder Lubbers 1 en Lubbers 2 - CDA/VVD. Nou, wat was dat toch een vreselijke periode zeg!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 mei 2010 @ 19:42:25 #146
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_80979849
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja maar..... ze zorgen wel voor de nodige humor natuurlijk. Het is vrijwel zeker dat ook opmaat/voice-over dit vooral doet om te trollen, geen ziel met een fatsoenlijk stel hersens kan dat serieus menen namelijk.
Ze zorgen vooral voor frustatie. Ik zie ook niet in waarom je trolls geen perm ban kunt geven. Ze voegen niks toe. Het is net Griekenland. Je gooit er 110 miljard in en krijgt er slechts een beetje uit.

Er is niks mis met discussies met mensen die andere denkbeelden hebben. Maar er zijn uitzonderingen. Opmaat is duidelijk aan het trollen. Dat soort gedrag wordt in de politiek, op school, tijdens college's of tijdens de pauze op het werk ook niet getolereerd. Waarom dan wel op een forum?

Als er bij ons iemand op het werk loopt te trollen wordt hij ontslagen en tijdens een college wordt hij netjes gevraagd de collegezaal te verlaten.
quote:
En we zijn natuurlijk een vrij land. Zelfs een clown mag een mening hebben.
Impliceer je nu dat clowns een slecht onderbouwde mening hebben
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:00:22 #147
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80980630
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ze zorgen vooral voor frustatie. Ik zie ook niet in waarom je trolls geen perm ban kunt geven. Ze voegen niks toe. Het is net Griekenland. Je gooit er 110 miljard in en krijgt er slechts een beetje uit.

Er is niks mis met discussies met mensen die andere denkbeelden hebben. Maar er zijn uitzonderingen. Opmaat is duidelijk aan het trollen. Dat soort gedrag wordt in de politiek, op school, tijdens college's of tijdens de pauze op het werk ook niet getolereerd. Waarom dan wel op een forum?

Als er bij ons iemand op het werk loopt te trollen wordt hij ontslagen en tijdens een college wordt hij netjes gevraagd de collegezaal te verlaten.
[..]

Impliceer je nu dat clowns een slecht onderbouwde mening hebben
Tja, je hebt wel een punt. Voor iemand die bewust de jaren 80 meegemaakt heeft.... reageert hij helaas dikwijls alsof hij in de jaren 90 is geboren, en het draagt gewoon niet/nauwelijks bij aan een fatsoenlijke discussie met betrekking tot Wilders.

Dit soort trolls, en hij is niet de eerste en zal niet de laatste zijn, geven de PVV-steuners die WEL serieus proberen te discussiëren ook niet bepaald een goede naam natuurlijk. Ja, je moet op de man beoordelen en niet op de groep..... maar het laat denk ik toch een wrange nasmaak na als er "weer een PVV steuner" zo loopt te trollen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80982140
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:16 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Wat zit je toch met onderbouwingen?
Hoe oud ben je knul? Ik heb die vreselijke jaren '80 bewust meegemaakt.
Wil je erover praten... ?
pi_80982525
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:34 schreef maartena het volgende:


Ik ook.... en wat waren die jaren 80 toch "vreselijk" zeg. We zaten elke dag bang onder onze tafeltjes te wachten tot de bom viel, of de Communisten Nederland binnenvielen. En de CPN stond op elke straathoek mensen te indoctrineren!

Het is wel veelzeggend trouwens. Als je in de jaren 80 al zo bang was..... is het niet zo gek dat je nu zo bang bent van de "vreselijke" Islamieten.

Toen de muur viel, daarna de desintegratie van het Sovet-imperium vroeg ik me af op een dag: zo.... we hebben geen vijand meer ..... wie moet dat gat nu opvullen..... ?
Direct daarop schoot het door me heen ...."de islamieten" .. nahhhhhhhh.... dat is te ver gezocht dacht ik nog.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:48:04 #150
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_80985631
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een communist als Jan Marijnissen? In de jaren '80 van de vorige eeuw wilden de communistische landverraders eenzijdige ontwapening. Zij wilden dat wij Nederlanders en West-Europeanen ons overgaven aan de horden uit het Oosten. Godzijdank stak president Ronald Reagan een stokje voor dit duivels plan.

Het handelen van de landverraders kan nooit met juridische argumenten worden goedgepraat. Op ordinair landverraad past maar één reactie en die is noch politiek noch juridisch maar is aan het volk: standrechtelijke executie.

Wij zijn nu wat beschaafder dan enkele eeuwen geleden, dus we hoeven geen historische instrumenten uit het museum te halen. Maar we moeten natuurlijk wel tot actie overgaan en deze landverraders aanpakken. Het lijkt mij voldoende om net zo lang te blijven posten tot ze hun bastions verlaten. Niets doen is geen optie. Wachten kan niet meer.


Mijn god.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80986559
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een communist als Jan Marijnissen? In de jaren '80 van de vorige eeuw wilden de communistische landverraders eenzijdige ontwapening. Zij wilden dat wij Nederlanders en West-Europeanen ons overgaven aan de horden uit het Oosten. Godzijdank stak president Ronald Reagan een stokje voor dit duivels plan.

Het handelen van de landverraders kan nooit met juridische argumenten worden goedgepraat. Op ordinair landverraad past maar één reactie en die is noch politiek noch juridisch maar is aan het volk: standrechtelijke executie.

Wij zijn nu wat beschaafder dan enkele eeuwen geleden, dus we hoeven geen historische instrumenten uit het museum te halen. Maar we moeten natuurlijk wel tot actie overgaan en deze landverraders aanpakken. Het lijkt mij voldoende om net zo lang te blijven posten tot ze hun bastions verlaten. Niets doen is geen optie. Wachten kan niet meer.


Heulen met een schurk als Ronald Reagan...

Dat wordt executie voor je jochie. Ik zou vanavond nog maar es lekker rukken. Binnenkort kan het niet meer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 3 mei 2010 @ 23:15:43 #152
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80990313
Ach, bekijk het eens van deze kant dames. Ik heb jullie weer een avondje bezig gehouden te midden van jullie grijze bestaan. Een zinnige discussie valt echter niet met jullie te voeren, dus tabé.
  maandag 3 mei 2010 @ 23:18:57 #153
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80990471
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Jammer dat we niet zijn overgeleverd aan de Russen in die tijd. Had graag Russisch als moedertaal gehad. Enkel om te Engels te kunnen praten met een Russisch accent.

I'm stronk like bull
Zoiets zeker?

Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 mei 2010 @ 23:21:32 #154
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80990560
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:15 schreef Opmaat het volgende:
Een zinnige discussie valt echter niet met jullie te voeren, dus tabé.
Ik denk dat dit meer komt door jouw aanwezigheid. Andere PVV supporters hebben meerdere malen goede en onderbouwde discussies kunnen voeren, alleen jij bent daar niet toe in staat.

Je AFwezigheid wordt dan ook zeer op prijs gesteld.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 4 mei 2010 @ 00:45:31 #155
177885 JoaC
Het is patat
pi_80993322
Ik lees me net in de discussie, maar reflecteert Opmaat zijn gedrag niet aan jullie?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 01:20:23 #156
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80994066
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef JoaC het volgende:
Ik lees me net in de discussie, maar reflecteert Opmaat zijn gedrag niet aan jullie?
Lees een paar topics terug ook door. Voice-over is zijn kloon bijvoorbeeld.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81017903
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Opmaat het volgende:

[..]

En hoe zit het met de misdaden tegen de staat van Jan Marijnissen?
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener:

"En hoe zit het met Duyvendak?"
"En heeft van Velsen geen strafblad?"

Alsof dat dat het tuig van de PVV vrijpleit. Er zullen wel meer dingen mis zijn, maar maak daar lekker een [centraal] SP topic voor aan oid.
Wir haben es gewusst
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:46:15 #158
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81024565
Tenzij er gekloond wordt..... komt Phpmystyle voorlopig niet meer terug:
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef yvonne het volgende:
phpmystyle, mail na de verkiezingen maar.
Ik vraag me af wat ie uitgevreten heeft.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81026046
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef maartena het volgende:
Tenzij er gekloond wordt..... komt Phpmystyle voorlopig niet meer terug:
[..]

Ik vraag me af wat ie uitgevreten heeft.....
Waarom dat nou weer.

Het is zo kinderachtig, immoreel en slecht om mensen hun mening te ontnemen. Leren we dan niets van die 4 mei viering??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:22:10 #160
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81026740
Wat heeft 4 mei nou weer te maken met de regels van een privaat forum?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81026948
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer.

Het is zo kinderachtig, immoreel en slecht om mensen hun mening te ontnemen. Leren we dan niets van die 4 mei viering??
Ik denk dat als je niet geband of uitgescholden wilt worden op FOK, je er verstandiger aan doet niet te reageren in de politieke topics.

Bepaalde meningen worden gewoon niet getolereerd.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:27:28 #162
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81027013
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef dylany het volgende:

[..]

Ik denk dat als je niet geband of uitgescholden wilt worden op FOK, je er verstandiger aan doet niet te reageren in de politieke topics.

Bepaalde meningen worden gewoon niet getolereerd.
Boehoehoe ik mag geen moslims discrimineren op fok.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81030388
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Boehoehoe ik mag geen moslims discrimineren op fok.
Jeetje de frustratie druipt er weer vanaf he?

Ik weet niet of je het nu alweer over of tegen mij hebt maar mensen discrimineren doe ik nooit. Ik ben wel tegen het generatie op generatie aanhouden van dubbele paspoorten omdat ik het niet nodig vind en omdat dit naar mijn mening de integratie niet bevordert en ik ben tegen burka's. Ook denk ik dat uitzetten van criminelen maar een keer hoeft te gebeuren om een eind te maken aan het idiote gedrag van sommige overlastfiguren. Dat mag ik denken en vinden.
Van een hoofddoek kan ik niet wakker liggen maar ik heb er ook geen problemen mee als alle geloofsuitingen in openbare gelegenheden verboden worden.
Verder vind ik de scholen met al dat bijzondere onderwijs (inclusief christelijk en joods onderwijs) ook maar niets omdat kinderen later ook samen moeten werken; ik besef echter ook ook dat mensen die nog nooit gewerkt hebben en niets met verschillende culturen en kinderen te maken hebben, dit niet snappen.

Als er iemand niet discrimineert ben ik het wel; ik heb het voor mijn zelfbevestiging niet nodig om op een forum te brullen dat ik niet discrimineer. Het werkelijke leven is toch echt anders dan het leven op FOK.

Ik kon het in mijn vorige bericht even niet laten er iets van te zeggen omdat ook ik al diverse malen ben uitgescholden en zelfs voor trol ben uitgemaakt vanwege het hebben van een andere mening .

Als je tegen het Israelbeleid bent haat je joden en als je tegen burka’s bent haat je moslims en in beide gevallen ben je een racist. Ik weet niet of wat er hier gebeurt goed voor FOK is, maar dat is mijn probleem verder niet.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:36:56 #164
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81030787
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef dylany het volgende:
Van een hoofddoek kan ik niet wakker liggen maar ik heb er ook geen problemen mee als alle geloofsuitingen in openbare gelegenheden verboden worden.
Verder vind ik de scholen met al dat bijzondere onderwijs (inclusief christelijk en joods onderwijs) ook maar niets omdat kinderen later ook samen moeten werken; ik besef echter ook ook dat mensen die nog nooit gewerkt hebben en niets met verschillende culturen en kinderen te maken hebben, dit niet snappen.
Kijk, en daarom slaat de term discriminatie niet op jou maar wel op een type als Wilders. Die maakt onderscheid tussen verschillende religies. Jij niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81033981
Lees wat een Deense hoogleraren zeggen:
quote:
Deense hoogleraren: houdt rekening met de sharia binnen ons rechtssysteem
Denemarken, april 2010

Jørgen Nielsen, hoogleraar islam in Kopenhagen, Hanne Petersen, hoogleraar rechtscultuur in Kopenhagen en Lisbet Christoffersen, hoogleraar religie en recht in Roskilde stellen in hun publicatie ‘Sharia as discourse’ dat religie een belangrijker punt van overweging moet worden in het huidige rechtssysteem:
‘het Deense recht moet meer rekening houden met de sharia. We kunnen mensen nu eenmaal niet dwingen om onze waarden en regels te onderschrijven. Daarom moeten we toe naar een tussenoplossing, waarin we enige linken leggen tussen hun waarden en ons systeem, als het natuurlijk niet haaks staat op het Deense recht’.
Bijvoorbeeld: als een moslima wil scheiden uit een islamitisch huwelijk, heeft ze nu geen been om op te staan. Of als een moslim zegt dat zijn vrouw niet als maagd het huwelijk in is gegaan, moet hij in het geval van een islamitische vrouw een grotere compensatie krijgen, dan in het geval van een Deense vrouw. De ‘misdaad’ is immers groter voor de islamitische vrouw.
Minister van Justitie Lars Barfoed ziet niets in de voorstellen van de drie: ‘dat is toegeven aan de onderdrukkingsmechanismen tegen vrouwen binnen de islam. We moeten vasthouden aan een aantal Deense basiswaarden’.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3633
Engeland heeft al sharia rechtbanken. De Nederlander Piet Hein Donner sluit shariawetgeving niet uit. En nu zeggen Deense hoogleraren dat Denemarken rekening moet houden met shariawetgeving binnen het rechtssysteem.

De islam krijgt op deze manier steeds meer grip op Europa, mede door de naieve niet-islamieten uit Europa.

Wilders laat menig Europeaan zeker wel de ogen op doen.
pi_81035038
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:21:08 #167
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81036130
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef dylany het volgende:
Ik denk dat als je niet geband of uitgescholden wilt worden op FOK, je er verstandiger aan doet niet te reageren in de politieke topics.

Bepaalde meningen worden gewoon niet getolereerd.
Meningen zijn geen probleem. Kijk bijvoorbeeld naar mensen als damian5700 en poon, die ook een vrij rechtse mening hebben, maar wel met enig fatsoen kunnen discussiëren EN onderbouwen. Die worden niet gebanned..... omdat ze gewoon wat meer intelligentie bezitten - ga ik van uit - dan trollen zoals opmaat/voice-over en phpmystyle.

Zolang je gewoon met fatsoenlijke onderbouwingen komt en niet constant op de man gaat spelen..... wordt je met geen enkele mening gebanned, of je moet het wel heel extreem maken en doodsverwensingen en/of rassenhaat rondstrooien.

Er wordt op FOK verwacht dat als je meedoet aan een politieke discussie, dat je dat doet met enige volwassenheid. Onderbouw je stellingen, breng feiten, etc. Als je op de man gaat spelen omdat je uitgeluld raakt, dan val je inderdaad snel op bij de mods.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:24:20 #168
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81036279
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Kijk, en daarom slaat de term discriminatie niet op jou maar wel op een type als Wilders. Die maakt onderscheid tussen verschillende religies. Jij niet.
Juist.

Het is OF wel Christelijke, Moslim en Joodse scholen, OF geen.
Niet de ene wel, de andere niet.

En ik kan me ook prima vinden met alleen openbare scholen verder, religie is gewoon iets wat je voor je zelf regelt..... woensdagmiddag in de parochie of de moskee les krijgen of zo, etc..... en het compleet buiten scholen houden.

Het probleem van Wilders is dat hij bepaalde scholen WEL, en bepaalde scholen NIET wil toelaten.... en hetzelfde met gebedsgebouwen, en ZELFS religieuze boekwerken. En dat is gewoon een 21e eeuwse vorm van Apartheid.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:27:59 #169
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81036433
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Het is zo kinderachtig, immoreel en slecht om mensen hun mening te ontnemen. Leren we dan niets van die 4 mei viering??
http://www.hpdetijd.nl/20(...)eft-een-spreekverbod

PVV legt haar lijst-leden ook al een spreekverbod op......

Maar goed, FOK!Forum is geen democratie. Als je je kinderachtig gedraagt, dan krijg je een tijdje een post-verbod. Ben je het daar niet mee eens, zoek dan een forum op waar geen bans bestaan en waar iedereen kan zeggen wat ie wil.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:29:14 #170
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81036488
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:35 schreef Zienswijze het volgende:
Lees wat een Deense hoogleraren zeggen:
[..]

Engeland heeft al sharia rechtbanken. De Nederlander Piet Hein Donner sluit shariawetgeving niet uit. En nu zeggen Deense hoogleraren dat Denemarken rekening moet houden met shariawetgeving binnen het rechtssysteem.

De islam krijgt op deze manier steeds meer grip op Europa, mede door de naieve niet-islamieten uit Europa.

Wilders laat menig Europeaan zeker wel de ogen op doen.
Holy fucking shit. En de KNVB heeft ook al zijn eigen tuchtcommisie! DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:15:18 #171
177885 JoaC
Het is patat
pi_81038021
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:24 schreef maartena het volgende:

[..]

Juist.

Het is OF wel Christelijke, Moslim en Joodse scholen, OF geen.
Niet de ene wel, de andere niet.

En ik kan me ook prima vinden met alleen openbare scholen verder, religie is gewoon iets wat je voor je zelf regelt..... woensdagmiddag in de parochie of de moskee les krijgen of zo, etc..... en het compleet buiten scholen houden.

Het probleem van Wilders is dat hij bepaalde scholen WEL, en bepaalde scholen NIET wil toelaten.... en hetzelfde met gebedsgebouwen, en ZELFS religieuze boekwerken. En dat is gewoon een 21e eeuwse vorm van Apartheid.
Dat laatste is niet waar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_81040425
quote:
dan val je inderdaad snel op bij de mods.
Met een beetje hulp van FB huillies val je idd wat sneller op.
pi_81041463
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer.

Het is zo kinderachtig, immoreel en slecht om mensen hun mening te ontnemen. Leren we dan niets van die 4 mei viering??
Nou als er hier iemand was die van het hele gebeuren rond 4 mei weinig heeft opgestoken was hij het wel .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81042685
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:29 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Holy fucking shit. En de KNVB heeft ook al zijn eigen tuchtcommisie! DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Hmm, deze mag je even uitleggen als je wilt. Je bedoelt toch niet dat shariawetgeving vergelijkbaar is met de tuchtcommissie van de knvb (handhaving van spelregels!) en dat het daarom maar moet mogen?
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:29:37 #175
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81045594
Overigens hebben veel gereformeerde Kerken ook een Kerkenraad, waarin zaken van gelovigen worden behandeld. Mag je voor de Ouderlingen verschijnen en krijg je straf. Daar hoor ik niemand over?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_81047164
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou als er hier iemand was die van het hele gebeuren rond 4 mei weinig heeft opgestoken was hij het wel .
In welke zin dan? Heeft hij anderen het spreekrecht ontnomen?

Nee. Dat zijn de Hoeders van het Fatsoen, de FOK! Loya Jirga die dat hebben gedaan. Waarom toch kan De Elite niet gewoon omgaan met mensen met een andere mening en moeten die kaltgestellt worden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81047189
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef maartena het volgende:

[..]

http://www.hpdetijd.nl/20(...)eft-een-spreekverbod

PVV legt haar lijst-leden ook al een spreekverbod op......

Maar goed, FOK!Forum is geen democratie. Als je je kinderachtig gedraagt, dan krijg je een tijdje een post-verbod. Ben je het daar niet mee eens, zoek dan een forum op waar geen bans bestaan en waar iedereen kan zeggen wat ie wil.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat Wilders een hypocriete lul is.

"Kinderachtig gedrag". Lekker argument. Wat is dat nou weer? Alles wat De Elite niet ziet zitten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81047421
De Elite

Opgeklopt bullshitwoord.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:24:47 #179
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81047428
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:50 schreef poon het volgende:

[..]

Hmm, deze mag je even uitleggen als je wilt. Je bedoelt toch niet dat shariawetgeving vergelijkbaar is met de tuchtcommissie van de knvb (handhaving van spelregels!) en dat het daarom maar moet mogen?
Jawel, want in beide gevallen onderwerp je je vrijwillig aan een extra set regels, maar in beide gevallen moeten die regels weldegelijk in overeenstemming zijn met de Nederlandse wet. Dus sharia rechtbanken zijn leuk en aardig, maar als ze handen gaan afhakken dan is dat illegaal, en kan het dus aangepakt te worden. Voor de rest moeten mensen lekker zelf weten welke extra regeltjes ze op hun leven willen toepassen, naast de Nederlandse wet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81047589
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
De Elite

Opgeklopt bullshitwoord.
gelul, je ziet het overal.

Een vaak incapabele Elite die "het domme klootjesvolk" denkt te moeten en kunnen overheersen. Op welke manier dan ook.

Gadverdamme
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:44:44 #181
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81051658
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef El_Matador het volgende:
"Kinderachtig gedrag". Lekker argument. Wat is dat nou weer? Alles wat De Elite niet ziet zitten?
Precies. Zo werkt dat op FOK, en de meeste andere sites. Er is een "Elite" die de regels stelt, en als je die regels niet leuk vind..... Jammer dan, het is geen democratie. Je kunt eventueel bij Danny of Yvonne gaan klagen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:46:16 #182
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81051686
'PVV als enige niet bij kranslegging Almere'

Bureaucratische "oeps" van verloren uitnodiging in de post..... of toch expres?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81052266
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Precies. Zo werkt dat op FOK, en de meeste andere sites. Er is een "Elite" die de regels stelt, en als je die regels niet leuk vind..... Jammer dan, het is geen democratie. Je kunt eventueel bij Danny of Yvonne gaan klagen.
En zolang de jou onwelgevallige tiepjes opgeruimd worden door die Elite, vind jij het meer dan best.

Ik spreek je wel als jij es een ban krijgt. Dan piep je wel anders, hypocrietje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:43:52 #184
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81053257
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:
En zolang de jou onwelgevallige tiepjes opgeruimd worden door die Elite, vind jij het meer dan best.

Ik spreek je wel als jij es een ban krijgt. Dan piep je wel anders, hypocrietje.
Joh doe eens normaal man

Phpmystyle was al een tijd kinderachtig bezig.... ik meld alleen dat ie een ban heeft, en jij moet er een enorm overtrokken discussie van maken over hoe de Elite uitmaakt wie er mag posten en wie niet. Ga alsjeblieft in Feedback of zo posten over dit soort zaken, maar neem je achterlijke gebral over "De Elite" in ieder geval weg uit dit topic.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:46:25 #185
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_81058871
De achterblijvers van dit topic lijken een gevaarlijke sekte te gaan vormen. Andersdenkenden worden weggepest en nieuwkomers zijn er nog nauwelijks.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:48:53 #186
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81058974
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef voice-over het volgende:
Andersdenkenden worden weggepest en nieuwkomers zijn er nog nauwelijks.
Maar dat mag natuurlijk alleen landelijk als het moslims betreft, he?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:08:36 #187
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81059738
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef voice-over het volgende:
De achterblijvers van dit topic lijken een gevaarlijke sekte te gaan vormen. Andersdenkenden worden weggepest en nieuwkomers zijn er nog nauwelijks.
Hen die fatsoenlijk kunnen onderbouwen, en op volwassen manier een discussie kunnen voeren..... zijn altijd welkom. Goede argumentatie is altijd goed, slecht getroll en op de man spelen niet.

De FOK! mods bannen een persoon niet omdat ze een bepaalde mening hebben of "andersdenkend" zijn, maar omdat ze het topic verpesten met onnodig getroll en gezuig. En dat geldt net zo goed voor de linkse kant, zie scanman1 en klopkoek.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81066249
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In welke zin dan? Heeft hij anderen het spreekrecht ontnomen?
in de zin van anderen op basis van hun geloof burgerrechten willen ontnemen.
quote:
Nee. Dat zijn de Hoeders van het Fatsoen, de FOK! Loya Jirga die dat hebben gedaan. Waarom toch kan De Elite niet gewoon omgaan met mensen met een andere mening en moeten die kaltgestellt worden?
Van mij hoeft niemand verbannen te worden. PVV'ers zijn op inhoud makkelijk aan te pakken
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81076308
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

in de zin van anderen op basis van hun geloof burgerrechten willen ontnemen.
Dat is het domme van Wilders en zijn kliek. Zou hij zich houden aan waar zijn partij voor zegt te staan, vrijheid, zou er niks aan de hand zijn. Maar dat is dus niet zo.
quote:
Van mij hoeft niemand verbannen te worden. PVV'ers zijn op inhoud makkelijk aan te pakken
Precies. Maar jij bent dan ook niet De Elite hier. Die bepalen wel eventjes wat men wel en niet mag zeggen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81078918
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jawel, want in beide gevallen onderwerp je je vrijwillig aan een extra set regels, maar in beide gevallen moeten die regels weldegelijk in overeenstemming zijn met de Nederlandse wet. Dus sharia rechtbanken zijn leuk en aardig, maar als ze handen gaan afhakken dan is dat illegaal, en kan het dus aangepakt te worden. Voor de rest moeten mensen lekker zelf weten welke extra regeltjes ze op hun leven willen toepassen, naast de Nederlandse wet.
Mij lijken sommige regels onwenselijk en ik ben van mening dat je sharia rechtbanken niet moet stimuleren. Ook niet als ze voor de wet legale regels uitvoeren. Ik zeg niet dat je legale dingen moet verbieden, maar het lijkt mij nogmaals niet wenselijk om, zoals jij beweert, 'het mensen zelf maar te lekker laten weten'.

Maar veel belangrijker is dat de knvb veel transparanter is dan shariarechtbanken (zie bijvoorbeeld de zaak Bouaouzan vs Kokmijer waar de Nederlandse rechtbank aan te pas kwam). Het lijkt mij een beetje naief om jouw houding aan te nemen; "Ach laat die shariarechtbanken maar komen. Zodra ze iets illigaals doen wordt het wel aangepakt." Hoe denk jij inzage te krijgen bij shariarechtbanken?
pi_81079054
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef poon het volgende:

[..]

Mij lijken sommige regels onwenselijk en ik ben van mening dat je sharia rechtbanken niet moet stimuleren. Ook niet als ze voor de wet legale regels uitvoeren. Ik zeg niet dat je legale dingen moet verbieden, maar het lijkt mij nogmaals niet wenselijk om, zoals jij beweert, 'het mensen zelf maar te lekker laten weten'.

Maar veel belangrijker is dat de knvb veel transparanter is dan shariarechtbanken (zie bijvoorbeeld de zaak Bouaouzan vs Kokmijer waar de Nederlandse rechtbank aan te pas kwam). Het lijkt mij een beetje naief om jouw houding aan te nemen; "Ach laat die shariarechtbanken maar komen. Zodra ze iets illigaals doen wordt het wel aangepakt." Hoe denk jij inzage te krijgen bij shariarechtbanken?
Druktemakerij om niks
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:10:27 #192
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81079138
Lijkt me dat zoiets, net als de KNVB, geregistreerd dient te worden, en er dus toetsing van een onafhankelijke partij kan plaatsvinden. Ik zie het probleem niet zo.

En ja, het kan best dat er ook rechtbanken zullen komen die ondergronds zijn. Maar dat is nog geen reden om een legale vorm van shariarechtspraak dan maar te verbieden. Die ondergrondse shariarechtspraak zal er hoe dan ook wel komen. Het is een beetje als met drugs: maak het een openbare aangelegenheid en goed toegankelijk en je kan er controle op houden. Verbied het, doe alsof het niet bestaat en je verliest er elk zicht op.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81096674
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het domme van Wilders en zijn kliek. Zou hij zich houden aan waar zijn partij voor zegt te staan, vrijheid, zou er niks aan de hand zijn. Maar dat is dus niet zo.
[..]
Inderdaad pleit dan gewoon voor een einde aan het bijzonder onderwijs als je zo'n hekel hebt aan moslimscholen maar nee meneer pleit specifiek voor het verbieden van Moslimsscholen. Dan blijft er weinig over van de vrijheid in de partijnaam .

Alle regels moeten voor iedereen gelden, zo lastig is dat toch niet?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:46:27 #194
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81097593
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:03 schreef poon het volgende:
Hoe denk jij inzage te krijgen bij shariarechtbanken?
In ieder geval NIET door een hele hoop Islam-gerelateerde zaken te verbieden, waardoor er veel meer in ondergrondse sfeer plaats gaat vinden dan nu het geval is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81097708
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En zolang de jou onwelgevallige tiepjes opgeruimd worden door die Elite, vind jij het meer dan best.

Ik spreek je wel als jij es een ban krijgt. Dan piep je wel anders, hypocrietje.
Onwelgevallige typjes opruimen? Klinkt mij toch meer als een rechts trekje.
pi_81098341
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onwelgevallige typjes opruimen? Klinkt mij toch meer als een rechts trekje.
Extreem-rechts en politiek-correct links verschillen dan ook weinig van elkaar. Ze hebben elkaar nodig en houden elkaar in stand (zie Wilders vs. Cohen & D66).

Liberalen geven mensen de vrijheid terug die ze van nature hebben en horen te hebben. De Linkse Kerk en de Rechtse Plaggenhut zijn bang. Bang voor andersdenkenden en die moeten opgeruimd worden. Wellicht niet letterlijk, maar dan toch zeker figuurlijk. Of uitgemaakt voor NSBer, zoals die zak van een Kees Driehuis flikte.

Halsema -de zeldzame liberaal binnen GL- vond dat zelfs alle perken te buiten gaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81101242
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het domme van Wilders en zijn kliek. Zou hij zich houden aan waar zijn partij voor zegt te staan, vrijheid, zou er niks aan de hand zijn. Maar dat is dus niet zo.
maar dat is liberalisme ook... althans de rechtervleugel....
veel lullen over vrijheid voor elk.... en dan bepaalde individuen de vrijheden afpakken of pleiten voor collectivistische dwang zoals Verdonk met haar voorstel het handenschudden wettelijk te verplichten
de echte liberalen zitten bij d'66, liberal democrats in UK en de democrats in Amerika

[..]
quote:
Precies. Maar jij bent dan ook niet De Elite hier. Die bepalen wel eventjes wat men wel en niet mag zeggen.
zonder FokElite was er geen Fok....
als men niet op tijd users een trap onder de kont geven dan was Fok allang kapot gegaan...
een schreeuwplatform kan niet bestaan zonder Elite...
ga nou niet de flauwekul promoten van absoluut geen censuur etc,,,,,
pi_81104317
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:11 schreef Bluesdude het volgende:

als men niet op tijd users een trap onder de kont geven dan was Fok allang kapot gegaan...
een schreeuwplatform kan niet bestaan zonder Elite...
ga nou niet de flauwekul promoten van absoluut geen censuur etc,,,,,
Het is terecht dat schelden en beledigen niet wordt toegestaan, maar als je een neutraal forum wilt zijn, zul je scheldpartijen en beledigingen van zowel extreem links als extreem rechts moeten tegengaan, doe je dan niet dan ben je een platform met een politieke kleur: daar kun je voor kiezen natuurlijk. Er zijn wel meer fora die dat doen.

Bij FOK heb ik nog niet echt de indruk dat er selectief wordt gemodereerd, het is denk ik ook een beetje afhankelijk van de politieke kleur van de moderator.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:06:39 #199
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_81113504
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Extreem-rechts en politiek-correct links verschillen dan ook weinig van elkaar. Ze hebben elkaar nodig en houden elkaar in stand (zie Wilders vs. Cohen & D66).

Liberalen geven mensen de vrijheid terug die ze van nature hebben en horen te hebben. De Linkse Kerk en de Rechtse Plaggenhut zijn bang. Bang voor andersdenkenden en die moeten opgeruimd worden. Wellicht niet letterlijk, maar dan toch zeker figuurlijk. Of uitgemaakt voor NSBer, zoals die zak van een Kees Driehuis flikte.

Halsema -de zeldzame liberaal binnen GL- vond dat zelfs alle perken te buiten gaan.
Als het echte liberalen zijn geven ze vrijheid terug en beoordelen ze op het individu en niet op de menigte, als je naar deze twee punten kijkt is groen links liberaler dan de VVD en PVV, aangezien de laatste twee juist voor het verscherpen van toezicht zijn en voor aftappen en controleren onder het mom van 'zo lang je maar niks te verbergen hebt is er niks mis mee', maar dan wel steigeren tegen een kastje die rekent hoeveel kilometers je per jaar rijdt(en andersom ).

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 07-05-2010 00:43:53 ]
pi_81124606
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me dat zoiets, net als de KNVB, geregistreerd dient te worden, en er dus toetsing van een onafhankelijke partij kan plaatsvinden. Ik zie het probleem niet zo.

En ja, het kan best dat er ook rechtbanken zullen komen die ondergronds zijn. Maar dat is nog geen reden om een legale vorm van shariarechtspraak dan maar te verbieden. Die ondergrondse shariarechtspraak zal er hoe dan ook wel komen. Het is een beetje als met drugs: maak het een openbare aangelegenheid en goed toegankelijk en je kan er controle op houden. Verbied het, doe alsof het niet bestaat en je verliest er elk zicht op.
Legale vorm van shariarechtbanken lijkt mij een beetje lastig. Gezien de inhoud van de shariawetgeving.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:05:27 #201
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81125731
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef poon het volgende:

[..]

Legale vorm van shariarechtbanken lijkt mij een beetje lastig. Gezien de inhoud van de shariawetgeving.
De sharia bestaat uit meer dan mensen stenigen en handen afhakken hoor. Er staan ook regels in over etiquette, de verdeling van een erfenis, spijsvoorschriften en zulke zaken. Als mensen zich graag wat zulke dingen betreft aan extra regels willen houden, en hun problemen volgens een uitspraak van een imam ofzo willen oplossen, moeten ze dat toch lekker zelf weten? Zolang de uitspraken niet in strijd zijn met de Nederlandse wet zie ik geen enkel probleem. De behoefte eraan is er dan blijkbaar, dan kan het beter in het openbaar gebeuren, dan dat je in een spasme schiet omdat ze in Iran homo's ophangen en het gaan verbieden. Als het ondergronds trekt wordt het veel gevaarlijker.

Daarom is het verbieden van moskeeën en de koran ook het domste idee wat Wilders heeft om segregatie en radicalisering te proberen tegen te gaan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81126439
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef poon het volgende:

[..]

Legale vorm van shariarechtbanken lijkt mij een beetje lastig. Gezien de inhoud van de shariawetgeving.
Zolang die rechtbanken binnen de grenzen van de Nederlandse wet blijven is er niks aan de hand. Zo werkt het in meer landen en we hebben hier al instituten die op vergelijkbare wijze werken (arbitrage e.d.)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2010 @ 12:49:11 #203
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_81127580
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zolang die rechtbanken binnen de grenzen van de Nederlandse wet blijven is er niks aan de hand. Zo werkt het in meer landen en we hebben hier al instituten die op vergelijkbare wijze werken (arbitrage e.d.)
Onmogelijk! Alleen de overheid kan conflicten oplossen. Stel je voor dat mensen dat zomaar zelf vrijwillig en onderling gaan doen.
Carpe Libertatem
pi_81128299
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Onmogelijk! Alleen de overheid kan conflicten oplossen. Stel je voor dat mensen dat zomaar zelf vrijwillig en onderling gaan doen.
Een kort geding bij een echte rechtbank werkt voor veel conflicten wel sneller en beter overigens .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81155721
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:05 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

De sharia bestaat uit meer dan mensen stenigen en handen afhakken hoor.
Om zelf dan ook maar eens een WOII referentie te maken; Hitler had ook leuke kanten.
pi_81155826
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef poon het volgende:

[..]

Om zelf dan ook maar eens een WOII referentie te maken; Hitler had ook leuke kanten.
Die treinen reden op tijd!
I´m back.
pi_81205709
quote:
Kamervragen PVV over Zembla


Vragen van het lid Bosma (PVV) aan de staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over het Zembla-programma «Wilders, profeet van de angst» (ingezonden 6 mei 2010).

Vraag 1: Heeft u kennisgenomen van de aankondiging van het Zembla-programma «Wilders, profeet van de angst»?

Vraag 2: Is het de taak van de staatsomroep een sfeer van haat en geweld te organiseren door een gekozen politicus weg te zetten als nazi

Vraag3: Kunt u voorbeelden noemen van programma’s van de staatsomroep waarin linkse politici worden aangeduid als «profeten van angst»? Zo nee, is dit opnieuw een indicatie dat de Mediawet, die gebalanceerde programmering voorschrijft, niet wordt nageleefd? Welke maatregelen neemt u om dit te corrigeren?

Vraag 4: Bent u bereid de VARA te herinneren welke kant VARA-oprichter Gerrit Jan Zwertbroek koos toen Nederland in 1940 bezet werd
  zondag 9 mei 2010 @ 11:13:29 #208
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81205783
Piep Piep Alo
Piep Piep Alo
Caaaalimerooo

En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 9 mei 2010 @ 17:44:47 #209
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_81219355
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef poon het volgende:

[..]

Hitler had ook leuke kanten.
Zijn haar zat altijd goed???
  zondag 9 mei 2010 @ 17:48:30 #210
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_81219482
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:09 schreef Kingstown het volgende:

Vraag 4: Bent u bereid de VARA te herinneren welke kant VARA-oprichter Gerrit Jan Zwertbroek koos toen Nederland in 1940 bezet werd
Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:57:11 #211
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81219773
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
Aan de andere kant wordt hij ook continu verdedigd door de Telegraaf. Ik zou eens opzoeken hoe vreselijk patriotisch die krant was in 40-45.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 9 mei 2010 @ 18:00:43 #212
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_81219899
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
Dus omdat de stichter van de VARA de verkeerde kant koos, is de omroep ook nu nog antisemitisch? Rare manier van denken. Jij bent toch degene die altijd in de stress schiet wanneer PVV'ers extreem-rechts worden genoemd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 9 mei 2010 @ 18:03:16 #213
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81219997
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
Wat een logica weer. Maar hey, zullen we het eens hebben over de oorlogsmisdaden en andere schendingen van mensenrechten die het door Wilders zo geliefde israel vrijwel dagelijks pleegt?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81220160
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
Klopt! Het schijnt dat deze VARA-man vanuit zijn graf deze docu heeft gemaakt!
  zondag 9 mei 2010 @ 18:11:59 #215
41894 du_ke
du_ke
pi_81220279
En ook elke keer het gebruik van het woordje staatsomroep .

Alsof Balkenende in het torentje de programmering van de VARA bepaalt...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81220445
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
populistisch van het zuiverste vieze water
en absurdistisch gigantisch politiekcorrect...
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef du_ke het volgende:
En ook elke keer het gebruik van het woordje staatsomroep .

Alsof Balkenende in het torentje de programmering van de VARA bepaalt...
Het is de PVV zelf die er toe neigt de publieke omroep als staatsomroep te willen behandelen... dwz met een centralistisch bestuur vanuit de politiek ( Wilders wilt Clairy Polak als eerste ontslaan)
En tegelijkertijd pretenderen ze tegen het idee van staatsomroep zijn.. en dus erg vrijheidslievend.
De PVV misbruikt die kamervragen om wat populistisch te blaten....
tiktik..... iedere vraag kost zoveel euro...propaganda op staatskosten
heeee propaganda op staatskosten??? dat heet toch staatspropaganda ?

[ Bericht 25% gewijzigd door Bluesdude op 09-05-2010 18:25:46 ]
pi_81220529
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:48 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Deze VARA-man koos de kant van de jodenverdelgers. Wilders is dus anno 2010 zwartgemaakt door antisemieten van het zuiverste water.
Zwertbroek zou je een gevalletje Pim Fortuyn kunnen noemen; begonnen aan de linkerkant, niet echt geaccepteerd door het establishment van die linkerkant, eruit gebonjourd en toen na een zwerftocht van cpn naar nationaaalsocialisme gegaan. Althans volgens deze text van wikipedia.
quote:
Ger Zwertbroek
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Gerrit Jan Zwertbroek (Zaandam, 23 augustus 1893 - Amsterdam, 20 oktober 1977) was een Nederlands journalist en medeoprichter van de VARA.

Ger Zwertbroek, zoon van de schipper en scheepstimmerman Anthonie Zwertbroek en Antje Nel, zocht al op jeugdige leeftijd aansluiting bij de arbeidersbeweging in Nederland. Hij was medeoprichter van de Jongelieden Geheelonthoudersbond. Op 26-jarige leeftijd werd hij bureauchef bij de SDAP. Samen met de radioredeacteur van Het Volk Levinus van Looi nam hij in 1925 het initiatief tot oprichting van de VARA. Van Looi werd de eerste voorzitter van deze omroeporganisatie en Zwertbroek werd omroepsecretaris en propagandist.

In sociaaldemocratische kring genoot hij grote populariteit mede vanwege zijn radiopraatjes op de zondagmorgen. Vooral onder de gewone leden was hij geliefd. Het partijestablishment was minder in zijn schik met Zwertbroek, die ook gekozen was in het bestuur van de SDAP. De radiostilte van vijf minuten, die Zwertbroek als een vorm van protest programmeerde tegen de executie van Marinus van der Lubbe in 1934, leidde tot strafmaatregelen tegen de VARA door de minister van Binnenlandse Zaken Jacob Adriaan de Wilde in de toenmalige regering Colijn. In datzelfde jaar 1934 resulteerde deze zaak uiteindelijk in de val van Zwertbroek als bestuurder van de VARA en de SDAP. De directe aanleiding voor zijn ontslag was echter het feit dat Zwertbroek een aantal maten van de 'Internationale' wenste te gebruiken als pauzeteken tussen de programma's, iets dat naar de opvatting van zijn opponent binnen het bestuur van de VARA, Meyer Sluyser, een verkeerd imago gaf van de VARA.[1]

Verbitterd trok Zwertbroek zich terug en begon aan een ware zwerftocht van links naar rechts in het politieke spectrum. Aanvankelijk zocht hij aansluiting bij de CPN, maar belandde uiteindelijk in nationaalsocialistische kringen. Voor zijn actieve rol (onder anderen als radiopropagandist) werd hij na de Tweede Wereldoorlog veroordeeld tot acht jaar gevangenisstraf.

In de jaren 60 en 70 van de 20e eeuw dook Zwertbroek op als broeder Gerardus Johannes, stichter van een sectarisch gezelschap in Amsterdam. Hij bediende zich bij het uitdragen van zijn boodschap van antisemitische teksten, maar Zwertbroek werd nooit vervolgd, omdat hij ‘krankzinnig’ was verklaard. Zijn laatste dagen sleet hij in een verzorgingshuis aan de Plantage Middenlaan in Amsterdam. Hij overleed op 20 oktober 1977.
I´m back.
pi_81245180
Een discussie die af en toe doodbloedt (omdat het mij niet lukt om mijn standpunt duidelijk te maken, maar wat ik met dit nieuwe voorbeeld toch weer probeer) is die van Wilders' zogenaamde meten met twee maten. Als voorbeeld wordt altijd het bijzonder onderwijs gebruikt. Wel joods/christelijke scholen, maar geen islamitische. Ik heb altijd proberen te betogen dat Wilders' niet zo erg is als 'men' hier wilt doen geloven omdat hij tenminste één van de drie verkeerde manieren van onderwijs aanpakt (los van het feit dat er nogal wat verschil is tussen veel christelijke en islamitische scholen). Dit argument wordt steevast naar de prullemand verwezen, maar wel wordt er vaak aan toegevoegd dat 'men' tegen iedere vorm van bijzonder onderwijs is.

Nu heeft mijn vraag betrekking op de stemwijzer. Waar hebben 'jullie' op geklikt bij de stelling: 'Alle islamitische scholen moeten worden gesloten'.

Als je tegen bijzonder onderwijs bent, ben je ook tegen islamitische scholen. En dus zou je op ééns hebben moeten klikken. Mijn gedachtegang was dat je liever één van de drie onwenselijke onderdelen uit de maatschappij weg zou hebben dan helemaal geen één. 'Men' haalt dan altijd de context van Wilders' argumentatie er bij, maar als je het abstract bekijkt, zoals de stemwijzer het presenteert, wat doe je er dan mee?

Het antwoord wat ik nu het meest verwacht is: 'Daarom is de stemwijzer ook zeer onwerkbaar, in veel gevallen is het niet zo simpel in een ééns/onééns stelling te duiden, maar moet je de achterliggende informatie er ook bij betrekken.'

[ Bericht 3% gewijzigd door poon op 10-05-2010 11:15:44 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 11:16:47 #219
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81245447
Ik heb tegen gestemd bij die vraag. Hoewel ik geen groot voorstander ben van bijzonder onderwijs, heb ik liever bijzonder onderwijs dan het discriminerende van Wilders' plannen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:00:22 #220
177885 JoaC
Het is patat
pi_81249227
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zwertbroek zou je een gevalletje Pim Fortuyn kunnen noemen; begonnen aan de linkerkant, niet echt geaccepteerd door het establishment van die linkerkant, eruit gebonjourd en toen na een zwerftocht van cpn naar nationaaalsocialisme gegaan. Althans volgens deze text van wikipedia.
[..]


Je linkt Fortuyn op deze manier aan jodenvervolging/antisemitisme, bewus of onbewust. Ik vind het verwerpelijk dat je dit doet.

Ja, ik weet wat Thom de Graaf zei, vind ik ook verwerpelijk
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_81251907
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef poon het volgende:

Nu heeft mijn vraag betrekking op de stemwijzer. Waar hebben 'jullie' op geklikt bij de stelling: 'Alle islamitische scholen moeten worden gesloten'.

Als je tegen bijzonder onderwijs bent, ben je ook tegen islamitische scholen. En dus zou je op ééns hebben moeten klikken. Mijn gedachtegang was dat je liever één van de drie onwenselijke onderdelen uit de maatschappij weg zou hebben dan helemaal geen één. 'Men' haalt dan altijd de context van Wilders' argumentatie er bij, maar als je het abstract bekijkt, zoals de stemwijzer het presenteert, wat doe je er dan mee?

Het antwoord wat ik nu het meest verwacht is: 'Daarom is de stemwijzer ook zeer onwerkbaar, in veel gevallen is het niet zo simpel in een ééns/onééns stelling te duiden, maar moet je de achterliggende informatie er ook bij betrekken.'
Ik heb neutraal gestemd. Het is óf alle religieuze scholen schrappen óf helemaal geen. Ik wil geen onderscheid maken hierin. Ik zie de winst ook niet om enkel de moslimscholen te sluiten. Enkel negatief effect sorterende gevolgen.

Bovendien zo zwart/wit als de stellingen van de stemwijzer zijn, zo zwart/wit is de wereld niet. Je kunt bij mij een turfje zetten wbt je verwachting.
pi_81252106
Ik ben tegen bijzonder religieus onderwijs. Maar een verbod erop zal nooit komen, zeker niet met zo'n groot CDA.

Als dat er niet kan komen, ben ik met het oog op vervreemding van Nederland EN de ongewenste situatie dat homoseksuelen geweigerd kunnen worden of holocausts niet besproken mogen worden of andere knievallen aan juist de meest achterlijke interpretaties van de islam, tegen het voortbestaan van islamitisch onderwijs.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81252226
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben tegen bijzonder religieus onderwijs. Maar een verbod erop zal nooit komen, zeker niet met zo'n groot CDA.
Eens, onderwijs moet objectief zijn.
quote:
Als dat er niet kan komen, ben ik met het oog op vervreemding van Nederland EN de ongewenste situatie dat homoseksuelen geweigerd kunnen worden of holocausts niet besproken mogen worden of andere knievallen aan juist de meest achterlijke interpretaties van de islam, tegen het voortbestaan van islamitisch onderwijs.
Wel meer haalbaar, maar als ander religieus onderwijs mag blijven bestaan, vind ik dat islamitisch onderwijs ook moet mogen. Omdat het wel zo eerlijk is en er dan geen belangrijke grondwetten gewijzigd hoeven worden.
  maandag 10 mei 2010 @ 14:26:29 #224
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81252341
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens, onderwijs moet objectief zijn.
Dat is iets wat openbaar onderwijs natuurlijk ook niet is hè.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 10 mei 2010 @ 15:07:44 #225
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_81253910
Ik ben voor bijzonder onderwijs, maar heb wel dezelfde zorgen als die Matador noemt. Daarom moet er wel iets veranderen. Ik ben voor meer minimumnormen en voor meer macht voor de inspectie om minimumnormen te handhaven. Scholen moeten makkelijker boetes krijgen of gesloten kunnen worden wegens een laag niveau.

Verder vind ik dat het discriminatieverbod hoger moet staan dan de vrijheden van godsdienst en onderwijs, waardoor islamitische scholen geen homoseksuelen zouden mogen weigeren en zou het strafbaar moeten zijn als onderwijzers tot homohaat (of jodenhaat, etc.) en discriminatie aanzetten bij de leerlingen.
  maandag 10 mei 2010 @ 15:22:49 #226
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81254600
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:38 schreef poon het volgende:

[..]

Legale vorm van shariarechtbanken lijkt mij een beetje lastig. Gezien de inhoud van de shariawetgeving.
Ik denk toch vooral gelet de Nederlandse Arbitragewet.
Burgerrechtelijke zaken zijn een monopolie van de overheidsrechter. Artikel 1020 lid 3 van de Arbitragewet is hier duidelijk over (bron).
Met andere woorden kunnen geschillen over rechtsbetrekkingen die niet ter vrije bepaling van partijen staan, zoals de meeste familierechtelijke geschillen, alleen aan de burgerrechter worden voorgelegd.

Een ander, meer tastbaar voorbeeld/feit is dat bijvoorbeeld het voltrekken van een religieuze huwelijk zonder dat dit vooraf gegaan is aan het sluiten van het huwelijk door de ambtenaar van de Burgerlijke Stand strafbaar.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_81260465
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:13 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Ik heb neutraal gestemd. Het is óf alle religieuze scholen schrappen óf helemaal geen. Ik wil geen onderscheid maken hierin. Ik zie de winst ook niet om enkel de moslimscholen te sluiten. Enkel negatief effect sorterende gevolgen.
Ik zit in dezelfde richting.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81260542
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:26 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dat is iets wat openbaar onderwijs natuurlijk ook niet is hè.
Objectiever dan gelovig onderwijs waar ze niets meekrijgen van evolutie bijvoorbeeld.
pi_81260578
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:07 schreef Pool het volgende:
Ik ben voor bijzonder onderwijs, maar heb wel dezelfde zorgen als die Matador noemt. Daarom moet er wel iets veranderen. Ik ben voor meer minimumnormen en voor meer macht voor de inspectie om minimumnormen te handhaven. Scholen moeten makkelijker boetes krijgen of gesloten kunnen worden wegens een laag niveau.

Verder vind ik dat het discriminatieverbod hoger moet staan dan de vrijheden van godsdienst en onderwijs, waardoor islamitische scholen geen homoseksuelen zouden mogen weigeren en zou het strafbaar moeten zijn als onderwijzers tot homohaat (of jodenhaat, etc.) en discriminatie aanzetten bij de leerlingen.
Hier kan ik me in vinden.
Maar zouden gereformeerde scholen dan ook ongelovigen mogen weigeren?
  maandag 10 mei 2010 @ 18:39:48 #230
297168 Kikopuz
I like goats
pi_81262333
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Objectiever dan gelovig onderwijs waar ze niets meekrijgen van evolutie bijvoorbeeld.
Scholen die les geven over de evolutie theorie zijn wel objectief?
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:07 schreef Pool het volgende:
Verder vind ik dat het discriminatieverbod hoger moet staan dan de vrijheden van godsdienst en onderwijs, waardoor islamitische scholen geen homoseksuelen zouden mogen weigeren en zou het strafbaar moeten zijn als onderwijzers tot homohaat (of jodenhaat, etc.) en discriminatie aanzetten bij de leerlingen.
Ik dacht dat dat al zo was..? Of mogen die scholen zomaar mensen weigeren vanwege geloof etc.?
  † In Memoriam † maandag 10 mei 2010 @ 18:44:52 #231
230491 Zith
pls tip
pi_81262590
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Scholen die les geven over de evolutie theorie zijn wel objectief?
Ja.

Of ben je er zo een die het maar een 'theorie' vindt, alsof dat weinig waarde heeft? Guess what, wat men nu weet over zwaartekracht is ook maar een 'theorie'. Een theorie is een van de sterkste wetenschappelijke posities.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 10 mei 2010 @ 19:19:11 #232
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81264215
Je kunt het ook op Amerikaanse wijze oplossen: Alle scholen die staatssubsidie krijgen zijn public schools (openbaar dus), en als je een school wil stichten met een religieuze inbreng, dan wordt dat een privé-school, die geen cent van de staat krijgt. Wel zijn deze scholen verplicht het curriculum dat door de staat is opgezet te volgen, dus iemand die van een privé school komt moet kunnen doorstromen naar College of University.

Maar waar we NIET naar toe moeten is een situatie waar een school met religieuze inbreng van DIT geloof WEL mag, en een school met DAT geloof niet mag. Dat is gewoon je reinste Apartheid natuurlijk.

Wel moeten alle scholen zich houden aan het ministerie van onderwijs opgestelde curriculum, dus ook moslim scholen moeten aansluiten op het normale schooltraject. Bij achterstand, problemen etc mag uiteraard ingegrepen worden, en scholen mogen ook gesloten worden als de kwaliteit van het onderwijs niet genoeg is.

Maar scholen mogen niet gesloten worden, puur en alleen gebaseerd op het type geloof wat men in die school hanteert.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 10 mei 2010 @ 19:21:55 #233
297168 Kikopuz
I like goats
pi_81264353
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja.

Of ben je er zo een die het maar een 'theorie' vindt, alsof dat weinig waarde heeft? Guess what, wat men nu weet over zwaartekracht is ook maar een 'theorie'. Een theorie is een van de sterkste wetenschappelijke posities.
Nope, ik geloof in de evolutie. Maar waarom heeft de ene theorie meer waarde dan de andere?
  maandag 10 mei 2010 @ 19:23:38 #234
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81264433
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Kikopuz het volgende:
Scholen die les geven over de evolutie theorie zijn wel objectief?
De theorie van evolutie is in Nederland onderdeel van het standaard lespakket, inclusief alle gereformeerde scholen, islamitische scholen, katholieke scholen, etc..... Men mag tijdens de Godsdienstlessen wel een alternatief brengen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_81265409
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef maartena het volgende:
Je kunt het ook op Amerikaanse wijze oplossen: Alle scholen die staatssubsidie krijgen zijn public schools (openbaar dus), en als je een school wil stichten met een religieuze inbreng, dan wordt dat een privé-school, die geen cent van de staat krijgt. Wel zijn deze scholen verplicht het curriculum dat door de staat is opgezet te volgen, dus iemand die van een privé school komt moet kunnen doorstromen naar College of University.
Dat is een goede oplossing inderdaad.

Sowieso meer diversiteit in het onderwijsaanbod zoals dat in het VK en in de VS al zo is (met Topuniversiteiten) zou ik in Europa toejuichen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81277657
Interessante ontwikkelingen.: PVV'er Brinkman gaat zelfstandig campagne voeren

Word weer gedonder binnen de PVV met Brinkman, exit voor hem denk ik.

Op naar -10 zetels voor de PVV
............................
  † In Memoriam † maandag 10 mei 2010 @ 23:23:46 #237
230491 Zith
pls tip
pi_81278000
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Nope, ik geloof in de evolutie. Maar waarom heeft de ene theorie meer waarde dan de andere?
Nogmaals, een wetenschappelijke 'theorie' is niet een theorie zoals je in het algmeen zegt ('ja leuke theorie heb je bertje!'). Wetenschappelijke theorieën zijn 1 van de hoogst haalbare punten in de wetenschap. De zwaartekracht theorie is... een wetenschappelijke theorie. Het zal toch zeker niet fout zijn om aan kinderen uit te leggen hoe zwaartekracht werkt? Daarom is het ook niet vreemd om de evolutie zo uit te leggen

Het geloof heeft zo'n ongeveer het laagste wetenschappelijke notering.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:06:28 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81279878
Partij-interne spinning, huhhuh. In plaats van Wilders alleen, hebben kiezers nu te kiezen tussen Wilders en Brinkman, waarvan de laatste zich in niets anders profileert van de ander, dan te zeggen dat hij een andere keuze is dan de keuze voor de eerste.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:36:51 #239
177885 JoaC
Het is patat
pi_81280757
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef maartena het volgende:
Je kunt het ook op Amerikaanse wijze oplossen: Alle scholen die staatssubsidie krijgen zijn public schools (openbaar dus), en als je een school wil stichten met een religieuze inbreng, dan wordt dat een privé-school, die geen cent van de staat krijgt. Wel zijn deze scholen verplicht het curriculum dat door de staat is opgezet te volgen, dus iemand die van een privé school komt moet kunnen doorstromen naar College of University.

Maar waar we NIET naar toe moeten is een situatie waar een school met religieuze inbreng van DIT geloof WEL mag, en een school met DAT geloof niet mag. Dat is gewoon je reinste Apartheid natuurlijk.

Wel moeten alle scholen zich houden aan het ministerie van onderwijs opgestelde curriculum, dus ook moslim scholen moeten aansluiten op het normale schooltraject. Bij achterstand, problemen etc mag uiteraard ingegrepen worden, en scholen mogen ook gesloten worden als de kwaliteit van het onderwijs niet genoeg is.

Maar scholen mogen niet gesloten worden, puur en alleen gebaseerd op het type geloof wat men in die school hanteert.
Maartena: zelfs het apartheidsregime zou dan toleranter zijn: die stelden een separatisme voor waar de "gekleurde" meerderheid er zeeeeeeeeeeeeeeeeeer bekaaid mee af zou komen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 07:11:13 #240
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81283696
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:06 schreef Ringo het volgende:
Partij-interne spinning, huhhuh. In plaats van Wilders alleen, hebben kiezers nu te kiezen tussen Wilders en Brinkman, waarvan de laatste zich in niets anders profileert van de ander, dan te zeggen dat hij een andere keuze is dan de keuze voor de eerste.
Nouja, Brinkman wilde de partij toch openstellen voor leden? Dat is al een grote verandering natuurlijk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81283771
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:17 schreef sander89 het volgende:
Interessante ontwikkelingen.: PVV'er Brinkman gaat zelfstandig campagne voeren

Word weer gedonder binnen de PVV met Brinkman, exit voor hem denk ik.

Op naar -10 zetels voor de PVV
Goede zaak voor de VVD.

Cohen krijgt het misschien zwaar of verdwijnt zelfs net zoals Melkert in de vergetelheid.
pi_81284252
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 07:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Goede zaak voor de VVD.

Cohen krijgt het misschien zwaar of verdwijnt zelfs net zoals Melkert in de vergetelheid.
De strijd lijkt nu te gaan tussen VVD en PvdA. Daar komen beiden dan vaak groot uit. En dan is de kans dat de VVD ook daadwerkelijk de grootste wordt niet heel erg groot natuurlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81284495
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

De strijd lijkt nu te gaan tussen VVD en PvdA. Daar komen beiden dan vaak groot uit. En dan is de kans dat de VVD ook daadwerkelijk de grootste wordt niet heel erg groot natuurlijk.
Ik hoop het wel. Er breken spannende tijden aan.
pi_81284833
Los van de vraag of de timing en uberhaupt de actie zelf, goed of slecht is, vind ik het zowaar hele verstandige woorden van Brinkman.
pi_81284997
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Los van de vraag of de timing en uberhaupt de actie zelf, goed of slecht is, vind ik het zowaar hele verstandige woorden van Brinkman.
Inderdaad. Ik vond hem gisteren bij Pauw en Witteman ook even wat dieper ingaan op bepaalde zaken, Wilders die je alleen maar dezelfde plaat afdraaien.

En hij heeft gelijk. Het kan niet zo zijn dat één man in een partij de dienst uitmaakt en over alles beslist, en ook nieuwe ideeen moet goedkeuren. Da's niet democratisch, da's meer als in een dictatuur.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:21:57 #246
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81285112
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]
Er breken spannende tijden aan.
Hoezo dat?
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:31:20 #247
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_81285284
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Los van de vraag of de timing en uberhaupt de actie zelf, goed of slecht is, vind ik het zowaar hele verstandige woorden van Brinkman.
Binnenkort zal er wel een Nacht van de Lange Messen komen.
pi_81285463
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Nek aan nek race.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:44:24 #249
66825 Reya
Fier Wallon
pi_81285556
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Binnenkort zal er wel een Nacht van de Lange Messen komen.
De eerste geruchten dat Brinkman heimelijk de Islam aanhangt zoemen al rond.
pi_81285922
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 07:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Nouja, Brinkman wilde de partij toch openstellen voor leden? Dat is al een grote verandering natuurlijk.
HIj had het ook over transparant maken van de partij, maar hij weigert bij P&W te zeggen of hij deze aanval met Wilders had besproken vooraf. Hij doet dus normale oude politiekbedrijven..
Maar mijn zegen heeft hij..... Nu nog een dissident erbij...iedere avond op tv......das smullen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:22:23 #251
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_81286504
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:04 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Los van de vraag of de timing en uberhaupt de actie zelf, goed of slecht is, vind ik het zowaar hele verstandige woorden van Brinkman.
Maar in de politiek kun je die dingen niet los van elkaar zien. Ja, Brinkman heeft gelijk, maar ik denk niet dat de PVV-stemmer de manier waarop hij het nu speelt zal weten te waarderen. Ik snap ook niet zo goed waarom hij dit nu zo, op deze manier, speelt. Net was een interview met hem op de radio en het kwam nu niet echt over als een goed gecoordineerde en doordachte actie allemaal. Ik ben benieuwd naar de reactie van Wilders, maar als Brinkman nu uit de partij gezet wordt zal hij in z'n eentje niet ver komen. Hij heeft nu niet bepaald een goed imago..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:02:25 #252
104871 remlof
Europees federalist
pi_81287600
Ik denk dat Brinkman eruit wordt geschopt door Geert. Pleiten voor meer democratie in de PVV, is ie nu helemaal gek geworden
pi_81287669
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Brinkman eruit wordt geschopt door Geert. Pleiten voor meer democratie in de PVV, is ie nu helemaal gek geworden
Ja, hehehe, en dat terwijl Geert een rasdemocraat is


Geert
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:05:52 #254
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_81287716
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat Brinkman eruit wordt geschopt door Geert.
Volgens Brinkman zelf heeft hij dit moment gekozen omdat de kieslijst is vastgesteld, nu mag hij er niet meer uitgegooid worden..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:13:57 #255
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_81287960
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:05 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Volgens Brinkman zelf heeft hij dit moment gekozen omdat de kieslijst is vastgesteld, nu mag hij er niet meer uitgegooid worden..
Dat soort regeltjes zijn de regeltjes van het Haagse pluche. Als Geert die Brinkman eruit wil gooien, dan is dat ook wat de hardwerkende burger wil. En als Henk, Ingrid en Anja die Brinkman eruit willen gooien, wie zijn wij dan om dat op grond van een Haags regeltje tegen te houden?

Ik blijf bij m'n Nacht van de Lange Messen.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 mei 2010 @ 11:20:21 #256
4530 crew  Crazy Harry
pi_81288185
Zojuist gezien waar alle ophef over is.
Hoe doorzichtig wil je het hebben? Ik snap niet dat de media hier niet heel duidelijk doorheen prikt.

Dit is duidelijk vantevoren doorgesproken met Geert Wilders. Dit is gewoon om aandacht terug op de PVV te vestigen want over het algemeen betekent aandacht stijging in de peilingen voor de PVV.
Ze kijken nu gewoon naar het effect bij de volgende peilingen en hangen daar hun volgende reactie aan. Gaan ze omhoog, dan zal men zeggen dat het doorgesproken is. Gaan ze omlaag, dan zal Brinkman zogenaamd teruggeroepen worden en stijgen ze weer terug naar voor de 'ruzie'.
Ik snap niet dat de media echt denken dat er ruzie in de tent is. Als dat zou zijn, dan zou Brinkman echt wel tot na de verkiezingen wachten met dat te uiten. Want ook zijn positie op 11 komt op het spel te staan bij een verdere daling door ruzie...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_81288411
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:13 schreef Pool het volgende:
. En als Henk, Ingrid en Anja die Brinkman eruit willen gooien,
Wat nou ? Henk en Geert hebben Anja toch gedumpt ?
Maar Geert krijg daar nog spijt van:

Well you came and you gave without taking
but I sent you away, oh Anja
well you kissed me and stopped me from shaking
I need you today, oh Anja

I'm standing on the edge of time
I Walked away when love was mine
Caught up in a world of uphill climbing
The tears are in my mind
And nothing is rhyming, oh Anja
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:52:24 #258
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_81289466
quote:
Hero mag zeggen wat hij wil. Discussie over wel of niet ledenpartij binnen PVV is prima. Geen principiele bezwaren. Heeft voor- en nadelen.
Aldus Wilders.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_81289519
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef Crazy Harry het volgende:
Zojuist gezien waar alle ophef over is.
Hoe doorzichtig wil je het hebben? Ik snap niet dat de media hier niet heel duidelijk doorheen prikt.

Dit is duidelijk vantevoren doorgesproken met Geert Wilders. Dit is gewoon om aandacht terug op de PVV te vestigen want over het algemeen betekent aandacht stijging in de peilingen voor de PVV.
Ze kijken nu gewoon naar het effect bij de volgende peilingen en hangen daar hun volgende reactie aan. Gaan ze omhoog, dan zal men zeggen dat het doorgesproken is. Gaan ze omlaag, dan zal Brinkman zogenaamd teruggeroepen worden en stijgen ze weer terug naar voor de 'ruzie'.
Ik snap niet dat de media echt denken dat er ruzie in de tent is. Als dat zou zijn, dan zou Brinkman echt wel tot na de verkiezingen wachten met dat te uiten. Want ook zijn positie op 11 komt op het spel te staan bij een verdere daling door ruzie...
<insert Twilight Zone-muziekje>
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:53:58 #260
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81289526
quote:
DEN HAAG (ANP) - PVV-leider Geert Wilders heeft geen problemen met de wensen van zijn fractielid Hero Brinkman om meer democratie binnen de partij in te voeren. Wilders liet dat dinsdag weten na uitlatingen van Brinkman daarover in het tv-programma Pauw & Witteman.

Volgens Wilders is een partij met leden een interessant punt waar hij niet principieel op tegen is. ,,Maar het moet niet te snel. Een legitiem moment voor een discussie hierover is met de nieuwe fractie na de verkiezingen.''

Wilders is niet boos op Brinkman, zegt hij, maar hij had het wel ,,chiquer'' gevonden, als zijn partijgenoot het hem eerder had verteld.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:04:41 #261
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_81289950
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]
Journalistiek anno 2010: 160 tekens omschrijven tot een volledig nieuwsbericht.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:10:11 #262
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81290178
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Journalistiek anno 2010: 160 tekens omschrijven tot een volledig nieuwsbericht.
De interessante aanvulling is wel Geert Wilders precies hetzelfde stelt als Hero Brinkman, namelijk een discussie over democratisering van de PVV na de verkiezingen. Dat haal ik niet uit het Twitter-bericht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_81290685
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]


Prima reactie van Wilders ook.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:37:06 #264
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_81291240
Wie gaan er discussiëren? De huidige leden van de PVV? Dat zijn de heer Wilders en de Stichting Groep Wilders, interessant debat zal dat worden.

Overigens snap ik wel waarom Brinkman voor een ledenpartij is. Na zo'n ledenvergadering valt er altijd wel wat te zuipen. Zeker als je er ook een jongerenafdeling bij opricht.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:40:37 #265
66825 Reya
Fier Wallon
pi_81291359
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef Pool het volgende:
Wie gaan er discussiëren? De huidige leden van de PVV? Dat zijn de heer Wilders en de Stichting Groep Wilders, interessant debat zal dat worden.
Ik dacht nog even dat de betreffende stichting wellicht meerdere bestuursleden zou hebben, maar Wilders blijkt ook het enige bestuurslid te zijn. Schiet dan niet echt op met die discussie.
pi_81291406
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef Pool het volgende:
Overigens snap ik wel waarom Brinkman voor een ledenpartij is. Na zo'n ledenvergadering valt er altijd wel wat te zuipen. Zeker als je er ook een jongerenafdeling bij opricht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:50:48 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_81291764
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef Pool het volgende:
Wie gaan er discussiëren? De huidige leden van de PVV? Dat zijn de heer Wilders en de Stichting Groep Wilders, interessant debat zal dat worden.

Overigens snap ik wel waarom Brinkman voor een ledenpartij is. Na zo'n ledenvergadering valt er altijd wel wat te zuipen. Zeker als je er ook een jongerenafdeling bij opricht.
Zuipen met de Wildersjeugd
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:54:11 #268
66825 Reya
Fier Wallon
pi_81291907
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Zuipen met de Wildersjeugd [ afbeelding ]
pi_81292401


Zuipen met de Hitlerjugend ??? Zie de helm in de kast...

of zuipen met KKK-kids; ??


klassieke foto's .... alweer 3 jaar geleden dat ik ze op Fok zag.

of langer
pi_81293057
Wat een rattenstreek van die Brinkman, maar wel slim. Als iets ongunstig is voor de verkiezingsuitslag dan is het wel ruzie binnen de partij.
Dus Wilders zal zich toch wel een klein beetje in de val gelokt voelen, vermoed ik.

Brinkman speelt misschien graag hoog spel.
pi_81293337
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]

Zuipen met de Hitlerjugend ??? Zie de helm in de kast...

of zuipen met KKK-kids; ??
[ afbeelding ]

klassieke foto's .... alweer 3 jaar geleden dat ik ze op Fok zag.

of langer
Die zijn al veeeel ouder. Wie is die gast ook weer?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:31:48 #272
225540 Pugg
Friends forever
pi_81293553
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef Pool het volgende:
Wie gaan er discussiëren? De huidige leden van de PVV? Dat zijn de heer Wilders en de Stichting Groep Wilders, interessant debat zal dat worden.

Overigens snap ik wel waarom Brinkman voor een ledenpartij is. Na zo'n ledenvergadering valt er altijd wel wat te zuipen. Zeker als je er ook een jongerenafdeling bij opricht.
Jawel, onder aanvoering van Paultje,
( je weet wel die slimme homo)
die alle mensen met hiv een brandmerk wil geven.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:33:36 #273
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_81293640
Ik denk dat dit ook uit de hoge hoed van Geert komt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:36:06 #274
225540 Pugg
Friends forever
pi_81293759
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat dit ook uit de hoge hoed van Geert komt.
Zo bijdehand is hij echt niet,
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:38:07 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_81293859
Cartoon van Adriaan Soeterbroek:

  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:50:23 #276
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_81294378
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:36 schreef Pugg het volgende:

[..]

Zo bijdehand is hij echt niet,
Geert is een meesterstrateeg. Dat moet vriend en vijand inmiddels toch wel toegeven.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_81296687
quote:
Je hebt een nieuw bericht van Geert!

Het onderwerp is "Beste vrienden van de PVV!".


"Nog vier weken en dan gaan de stembussen open. Het komt er nu echt op aan. De vraag is duidelijk: meer veiligheid / minder immigratie of meer van hetzelfde. Onze fractie heeft de afgelopen jaren laten zien dat het kan vechten. We stonden ons mannetje op het gebied van islamisering, veiligheid, massa-immigratie, zorg, Antillen, dierenrechten en op alle andere onderwerpen die belangrijk zijn voor gewone Nederlanders. De PVV komt altijd op voor de mensen die het niet cadeau krijgen. Voor Henk en Ingrid. De PVV kiest voor ?zacht waar het kan, hard waar het moet?.

Voorzichtig omgaan met belastinggeld staat daarbij bovenaan. Daarom dwingt de PVV bijvoorbeeld deze week een debat af over de megasteun voor Griekenland. Veel Kamerleden die op het strand lagen in Spanje zullen ons vervloeken, maar wij binden de kat maar weer eens de bel aan. Zo vechten wij elke dag voor u. Zonder de Partij voor de Vrijheid zou heel veel niet gezegd worden in Den Haag.

Nu wordt het tijd ons geluid nog harder te laten klinken in de Kamer. Daarom voeren we nu campagne en dat kost geld. Veel geld. Wilt u helpen? Dat zou geweldig zijn. Wij willen geen subsidie om zo helemaal onafhankelijk te blijven. We hebben veel plannen, maar weinig geld.

Elke euro is daarom welkom. Het zou geweldig zijn als u ons wilt helpen. Ons rekeningnummer: 67.04.72.344

Alvast bedankt"
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:42 #278
225540 Pugg
Friends forever
pi_81298686
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Geert is een meesterstrateeg. Dat moet vriend en vijand inmiddels toch wel toegeven.

opportunisme (zo heet dat)
Uitspraak: ɔpɔrtʏˈnɪsmə het -woord Zelfst. Naamw. houding of gedrag waarbij je doet wat snel het meeste voordeel heeft
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/opportunism
pi_81298783
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die zijn al veeeel ouder. Wie is die gast ook weer?
Michiel Smit met de rode blouse.. Moest vertrekken uit de LF-fractie Rotterdam wegen extreemrechtse bezigheden ... deed iets met een internetbeweging Nieuw Rechts ... maar bij de verkiezingen viel er niks te bewegen... de kiezers bleven onbewogen voor zijn clubje .. Partij stortte in.. Michiel ook...
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Terreros85 het volgende:

Geert is een meesterstrateeg. Dat moet vriend en vijand inmiddels toch wel toegeven.
Nee..
Waarom wel ?
Hij heeft zijn slimmigheidjes, voor de rest is ie ook maar een gewone boerelul.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:53:05 #280
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_81300092
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:22 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Prima reactie van Wilders ook.
Publiekelijk kan hij ook niet anders natuurlijk zo vlak voor de verkiezingen. Intern zullen er wel wat meer woorden gewisseld zijn..... Wilders laat niet zo over zich heen lopen denk ik.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:07:11 #281
225540 Pugg
Friends forever
pi_81300761
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Publiekelijk kan hij ook niet anders natuurlijk zo vlak voor de verkiezingen. Intern zullen er wel wat meer woorden gewisseld zijn..... Wilders laat niet zo over zich heen lopen denk ik.
Wat zou ik graag een vlieg op de muur zijn in die fractiekamer.
heel veel herrie in de hut
pi_81300783
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:39 schreef 0013379 het volgende:

[..]


Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81301131
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:07 schreef Pugg het volgende:

[..]

Wat zou ik graag een vlieg op de muur zijn in die fractiekamer.
heel veel herrie in de hut
voel je vrij om een strontvlieg te zijn. Veel verschil zal er wel niet zijn.
pi_81303409
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Publiekelijk kan hij ook niet anders natuurlijk zo vlak voor de verkiezingen. Intern zullen er wel wat meer woorden gewisseld zijn..... Wilders laat niet zo over zich heen lopen denk ik.
Klopt, was ff snel een eerste reactie voor ik weer naar mijn werk ging. Het doet me in ieder geval goed dat zo onbehouwen en ongenuanceerd hij op linkse boomknuffelaars inhakt, zo diplomatiek hij nu het incident afhandelt. Nuance en discipline, Geert heeft het wel in zich dus. Wellicht komt het toch nog goed met deze man en is zijn wereld zo zwart/wit nog niet zoals hij doet voorkomen.
pi_81303757
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:56 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Klopt, was ff snel een eerste reactie voor ik weer naar mijn werk ging. Het doet me in ieder geval goed dat zo onbehouwen en ongenuanceerd hij op linkse boomknuffelaars inhakt, zo diplomatiek hij nu het incident afhandelt. Nuance en discipline, Geert heeft het wel in zich dus. Wellicht komt het toch nog goed met deze man en is zijn wereld zo zwart/wit nog niet zoals hij doet voorkomen.
En als hij na de verkiezingen dan zegt: we doen het toch maar niet, dat democratisch maken van de partij, en er ontstaat ruzie in de fractie nadat ze al zitting hebben genomen in een coalitie, wat dan?

Hij is het probleem voor zich uit aan het schuiven.
pi_81303908
Ik maak me alvast op voor Balkenende 10 in 2011.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:16:37 #287
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81304250
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

voel je vrij om een strontvlieg te zijn. Veel verschil zal er wel niet zijn.
Begrijpelijk dat je hier een kuthumeur aan overhoudt.

Kop op
Intelligent, but fucked up.
pi_81304696
Ik heb niet de idee (lees: illusie) dat Wilders zijn partij in werkelijkheid democratisch wil inrichten (en waarom zou hij ook, hij is de bedenker ervan), maar daar nu over jokkebrokken, dat is op de korte termijn wellicht wenselijk (zo vlak voor de verkiezingen), maar daarna... dan beginnen de eerste scheurtjes toch echt zichbaar te worden.
pi_81304721
*wrijft in zijn handjes.
pi_81304754
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je hier een kuthumeur aan overhoudt.

Kop op
Hey psst................ maartena woont in de VS..................... moet je niet op hem zeiken dat het niet gewenst is om hier te posten?
pi_81304799
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hey psst................ maartena woont in de VS..................... moet je niet op hem zeiken dat het niet gewenst is om hier te posten?
Wat ben je toch loyaal aan de partij, pop, dat ze jou nog niet gevraagd hebben, mag een godswonder genoemd worden.
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 17:33:58 #292
230491 Zith
pls tip
pi_81304953
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

voel je vrij om een strontvlieg te zijn. Veel verschil zal er wel niet zijn.
Moet moeilijk zijn met dit nieuws wakker te worden, ik zou een middagje vrijmaken om te ontspannen met blokfluit
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:35:11 #293
225540 Pugg
Friends forever
pi_81304995
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef OeJ het volgende:
*wrijft in zijn handjes.
pi_81305020
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Moet moeilijk zijn met dit nieuws wakker te worden, ik zou een middagje vrijmaken om te ontspannen met blokfluit
Totdat ze in de top van de partij is doorgedrongen, dan gaat ze vast ook met de dwarsfluit aan de slag.

Is Matt Herben al gepolst?
pi_81305204
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Moet moeilijk zijn met dit nieuws wakker te worden, ik zou een middagje vrijmaken om te ontspannen met blokfluit
Moet jij niet in de bukschuur aan je voormans bruine ster snuffelen? Of ben je gewoon jaloers dat je niets kan, zelfs je piemeltje niet zelstandig vasthouden laat staan een muziekinstrument bespelen?
pi_81305251
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moet jij niet in de bukschuur aan je voormans bruine ster snuffelen? Of ben je gewoon jaloers dat je niets kan, zelfs je piemeltje niet zelstandig vasthouden laat staan een muziekinstrument bespelen?
Ben je nou aan demoniseren? Foei. Foei.
pi_81305301
Even offtopic:

Dr. Nikita ben je zo'n housemeisje met een trainingspak, en haar haar heel strak naar achter gekamd, met een staart, en de witte sportschoenen niet vergeten...?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:47:35 #298
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_81305431
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]

Nee..
Waarom wel ?
Hij heeft zijn slimmigheidjes, voor de rest is ie ook maar een gewone boerelul.
Ik vind het knap dat hij veel Nederlanders het idee aangepraat heeft dat Islam de bron van alle kwaad is. Dat veel mensen bij elke willekeurige overval in Nederland meteen aan Wilders denken als Superman. Dat hij een jaar lang elke dag in het nieuws was, zonder zelf ook maar één keer bij DWDD/Pauw&Witteman zit. Ik vind Wilders een verachtelijk figuur, maar ik heb wel bewondering voor zijn strategie.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_81305503
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef Pool het volgende:
Wie gaan er discussiëren? De huidige leden van de PVV? Dat zijn de heer Wilders en de Stichting Groep Wilders, interessant debat zal dat worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 17:49:43 #300
230491 Zith
pls tip
pi_81305518
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Moet jij niet in de bukschuur aan je voormans bruine ster snuffelen? Of ben je gewoon jaloers dat je niets kan, zelfs je piemeltje niet zelstandig vasthouden laat staan een muziekinstrument bespelen?
Niet zo boos, niet zo boos, laten we elkaar vooral persoonlijk aanvallen met een glimlach
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81305590
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Niet zo boos, niet zo boos, laten we elkaar vooral persoonlijk aanvallen met een glimlach
Desalniettemin toch een interessante vraag, Zith, is dat zo, moet jij in de bukschuur aan je voormans bruine ster snuffelen...?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')