abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:01:34 #51
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80772591
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
pi_80772681
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Opmaat het volgende:
Nederland heeft een man nodig als Wilders om geschiedvervalsing tegen te gaan. Voor je het weet eisen de moslims dat de geschiedenis van Nederland wordt herschreven en worden we verplicht door de PvdA en zijn moslimvrienden de Holocaust te ontkennen.
Je bedoelt de Joods-christelijke traditie weer introduceren? Dat is tenslotte de echte geschiedenis van nederland.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:09:53 #53
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_80772931
quote:
Voor zo ver bekend hebben alle kandidaten een spreekverbod.
Partij Voor Vrijheid was het toch? Alles wijst erop dat het Partij Voor Onderdrukking is.
quote:
Een op de vijf geschiedenisdocenten in de vier grote steden heeft weleens meegemaakt dat hij of zij de Holocaust niet of nauwelijks ter sprake kon brengen omdat vooral islamitische leerlingen er moeite mee hebben.
Ik kan er niet wakker van liggen. Als het nou 4 op de 5 was en de leraren het regelmatig zouden meemaken dan zou het een ander verhaal zijn.

Met andere woorden, met de gegevens zoals die er nu staan kun je vrijwel niets. Hoe lang zijn die docenten in dienst? Hoe vaak hebben ze het meegemaakt? Om hoeveel leerlingen gaat het? Wat verstaan ze onder "moeite hebben met"? etc. etc. etc.
pi_80772988
quote:
Je bent wel aan het zoeken, hè. Goeiendag zeg. Dat jij je verplicht voelt met de meute mee te lopen, dat is niet mijn schuld, dat doe je zelf.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:13:35 #55
18159 Dlocks
pi_80773084
quote:
Van Nederland een Joodse theocratie maken en dit in grondwet artikel 1 willen vastleggen is pas geschiedvervalsing.
pi_80773676
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:50 schreef poon het volgende:

[..]

Ik vind dit echt exemplarisch voor de, met de mantel der liefde bedekkende, houding die sommige 'linksen' er op nahouden. Ongelooflijk als dit echt je verklaring van/commentaar op dat artikel is.
Het feit dat jij zo'n bericht plaatst vind ik exemplarisch voor figuren als jij. De hele godsganze dag internet afstruinen, op zoek naar berichten die jouw negatieve beeld over allochtonen kunnen staven. En maar zeuren en klagen. 'Boehoe, wat hebben we het slecht. Moslims nemen ons land over'

En Geert zal ons natuurlijk redden. Ik kan jou de docu The Power of Nightmares van harte aanbevelen. Dan besef je dat Wilders een heel bewust spelletje speelt. En dat allemaal voor politiek gewin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80773810
Wie (mis)(ge)bruikt wie nu eigenlijk? De leider zijn kudde, of de kudde zijn leider?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:34:52 #58
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_80773815
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Van Nederland een Joodse theocratie maken en dit in grondwet artikel 1 willen vastleggen is pas geschiedvervalsing.
Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.

De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.

Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.

Wilders heeft dat goed begrepen.
pi_80773997
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:34 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Het is minder geschiedvervalsing dan te zeggen dat de Islam zijn wortels heeft in Nederland.
Wie beweert dat dan?
quote:
De Islam hoort niet thuis in Nederland, het heeft geen enkele basis. Het hoeft van mij niet verboden te worden maar de rechten van moslims dienen beperkt te worden. We willen geen taferelen meemaken van een woedende menigte haardbaarden die homo's van daken afsodemieteren of dat Nederlandse vrouwen 4 meter achter hun man aan slenteren.
Je fantasie slaat op hol
quote:
Joden daarentegen dienen wel alle rechten te hebben. Nederland is schatplichtig aan Israel.
Leg uit.
pi_80774038
quote:

[..]

Jij denkt dat groepsdruk wegvalt onder Wilders? Als dat het is, je zult net zo gevangen zitten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:42:22 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80774078
quote:
Je begint nu wel een heel zielige vertoning te worden in dit topic..... PvdA en zijn moslimvrienden zouden uit zijn op het ontkennen van de Holocaust?

Moet de PVV het echt hebben van schertsfiguren zoals jij? Je doet de intelligentie van andere PVV supporters in dit topic in ieder geval maar weinig eer aan....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80774165
edit
pi_80774168
De PVV-vriendenclub is hier vooral zieltjes aan het winnen met negatieve berichten over buitenlanders. Ik zou het een puur egoistisch standpunt willen noemen. Alles moet en mag wijken om het zelf beter te krijgen. Dat is mijn indruk ervan.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:46:30 #64
18159 Dlocks
pi_80774211
quote:

[..]

[..]
Dat zegt ook niemand. Dit in tegenstelling tot Wilders die denkt dat het Jodendom wortels heeft in Nederland heeft en dit wil vastleggen in de grondwet.
quote:

[..]
Als je het zo wil stellen dan horen Joden ook niet thuis in Nederland en moeten de rechten van Joden dus beperkt worden.

We willen geen taferelen meemaken van woedende Joden met een kopvod op hun hoofd en lang haar en baarden die o.a. homo's van de daken gaan sodemieteren:

"En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden." (Leviticus 20,13).

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. " Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden." Talmud, Abodah Zara, 4

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen." Sepher ikkarim III c 25

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God." Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

"Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn. Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden." Sanhedrin 57a .

"De joden worden mensen genoemd, maar de niet-joden zijn geen mensen. Ze zijn beesten." Talmud: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Inderdaad, het schrift leert, dat je de hond meer moet eren dan de niet-jood." Ereget Raschi Erod. 22 30

En zo kun kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. Echt tof dat Wilders onderstaande wil:
quote:
De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden

[..]

En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Je zou denken dat juist de PVV stemmers zich het lazerus schrikken als ze bovenstaande quote in het partijprogramma van Wilders lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 27-04-2010 17:56:37 ]
pi_80774268
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:46 schreef Dlocks het volgende:
Je zou denken dat juist de PVV stemmers zich het lazerus schrikken als ze bovenstaande quote in het partijprogramma van Wilders lezen.
Nee joh. Die kijken niet meer op of om. Oogkleppen op een gaan met die banaan. Op naar het Nederland dat Wilders voorstaat.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:49:12 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80774290
quote:
Nederland is schatplichtig aan Israel.
Bron?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:51:38 #67
18159 Dlocks
pi_80774375
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

We willen geen taferelen meemaken van woedende Joden met een kopvod op hun hoofd en lang haar en baarden o.a. homo's van de daken gaan sodemieteren:

"En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden." (Leviticus 20,13).

[..]
Nog een kleine aanvulling:
quote:
JERUZALEM – In Israël is nieuwe ophef ontstaan over de moord op twee homo’s eerder deze maand. Op een ultra­orthodoxe website werd eind vorige week een oproep gedaan om de leiders van een homo-organisatie voor het vuurpeloton te brengen.

Bron: http://www.refdag.nl/arti(...)ver+moord+homos.html
Om maar een voorbeeld uit de praktijk te noemen.
pi_80774399
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee joh. Die kijken niet meer op of om. Oogkleppen op een gaan met die banaan. Op naar het Nederland dat Wilders voorstaat.
Ja, Nederlanders voor de Nederlanders. Maar het is een leuke illusie die Wilders eromheen bouwt. Je wint er echt geen vrijheid mee. Misschien heb je er zelfs minder van. Ik overtuig jou niet hoor, Koos, ik borduur voort op wat jij zegt.
pi_80775016
quote:

[..]

Omdat deze post zo grappig is, nog een keer gequote.
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:26:41 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80775564
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Opmaat het volgende:
6.000.000 joden vergast in WOII ... en het monsterverbond tussen links en de moslims zwijgt of spuugt er op.
Geef mij 1 voorbeeld waar linkse partijen in de Nederlandse politiek de Holocaust ontkennen?
-
pi_80775683
Opmaat is echt volledig de weg kwijt
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:44:44 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80776170
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
Opmaat is echt volledig de weg kwijt
Ik heb ook het vermoeden..... dat Opmaat een kloon is van voice-over. (Gebaseerd op de topics waarin ze beiden postten, zoals dat Stadion-bouw topic in VBL).
-
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:52:27 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80776445
"Weer iemand geschrapt van PVV-lijst

De PVV schrapt opnieuw iemand van de kandidatenlijst voor de verkiezingen van 9 juni. Het is Arjan Brogt. Geert Wilders wil niet zeggen waarom Brogt van de lijst is gehaald."

http://www.rtl.nl/%28/act(...)pt-van-pvv_lijst.xml

Gaat goed daar.
-
pi_80776776
Haha ja, las het ook al op nu.nl en geenstijl.
pi_80776884
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef maartena het volgende:
"Weer iemand geschrapt van PVV-lijst

De PVV schrapt opnieuw iemand van de kandidatenlijst voor de verkiezingen van 9 juni. Het is Arjan Brogt. Geert Wilders wil niet zeggen waarom Brogt van de lijst is gehaald."

http://www.rtl.nl/%28/act(...)pt-van-pvv_lijst.xml

Gaat goed daar.
Mooi he, die openheid van de PVV die de Haagse achterkamertjes ging openbreken...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')