Ja, Thieme idd ook al niet.quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Knallert het volgende:
De PvdD wordt heerlijk serieus genomen bij P&W!
Terecht toch.quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Knallert het volgende:
De PvdD wordt heerlijk serieus genomen bij P&W!
Vergeet Sara Kroos nietquote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een pruts uitzending
De oorzaak van de vuurwerk ramp, who gives a fok
De partij voor de dieren, who gives a fok
Ja 20 doden. Nou en ?quote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De oorzaak van de vuurwerk ramp, who gives a fok
Inderdaad net zo achterbaks als de gemiddelde Gereformeerde.quote:
Ja. Enge vent.quote:Op maandag 26 april 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Ab Klink lijkt me altijd meer een CU'er.
Je bent grappiger dan Sara Kroosquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Sarah Kroos :
'Ik vind je broer grappiger.'
'Mijn broer'
'Ja deur klink.'
Jezus leeft.quote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef TNA het volgende:
Piet de Jong en die zaal vol klappende CDA'ers, afschuwelijk, het lijkt wel de EO-jongerendag voor volwassenen
Jij bent grappiger dan de paus.quote:Op maandag 26 april 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, zelfs voor tong niet.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent grappiger dan de paus.
Die loopt verplicht in een jurk.
Jij doet 't vrijwillig.
Hij speelt thuis "priestertje".quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent grappiger dan de paus.
Die loopt verplicht in een jurk.
Jij doet 't vrijwillig.
Ik wil graag met haar de kleedkamer in.quote:Op maandag 26 april 2010 23:44 schreef Ringo het volgende:
Wie haar vervelend vindt, is een voetbalminnende Neanderthaler. Inferieur volk.
Wat een artiestequote:Op maandag 26 april 2010 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik Sara Kroos heel goed waarderen.
en terechtquote:
Want ze heeft het zo moeilijk gehad? Ze is een nieuw mens? Ik heb niets met mensen die zichzelf belangrijk achten omdat ze door processen gaan waar iedereen doorheen gaat.quote:
Ik wilde het net posten.quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Piet de Jong
En Sarah Kroos krijgt dus een prijs voor een liedje, waarvan zowel muziek als tekst door anderen zijn gemaakt.Irritant mens overigens.
valt toch wel mee, pauw en witteman horen zichzelf ook graag een grapje makenquote:
Marc Marie ook.quote:
Tong, trek je oudzwarte kloffie aan en zak weg in de drek van je dorpse verleden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.
Arthur Japin had deze prijs moeten winnen.
Wat een gekrijs.
Als er muziek rabbisch zouden bestaan verdiende ze hem.
Eens.quote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.
Arthur Japin had deze prijs moeten winnen.
Wat een gekrijs.
Als er muziek rabbisch zouden bestaan verdiende ze hem.
Ik doelde op hoofdhaarquote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zijn hoge tonen leveren tenminste nog iets op.
Wat een mooie zinquote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tong, trek je oudzwarte kloffie aan en zak weg in de drek van je dorpse verleden.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit lied is nog mislukter dan haar zelfmoordpoging
Ook zo'n walgelijk iets. Op tv uitgebreid gaan vertellen dat je ooit zelfmoord hebt willen plegen en dat je jezelf hebt kunnen overtuigen dat je belangrijk genoeg bent en het dus niet moet doen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit lied is nog mislukter dan haar zelfmoordpoging
Dat is idd precies wat me zo tegenstaat aan haar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:02 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ook zo'n walgelijk iets. Op tv uitgebreid gaan vertellen dat je ooit zelfmoord hebt willen plegen en dat je jezelf hebt kunnen overtuigen dat je belangrijk genoeg bent en het dus niet moet doen.Dat ego van die Kroos.
quote:Vanavond, 23.00 uur op Ned1
- Journalist Peter Middendorp bundelt columns.
- Financieel journalist Willem Middelkoop over problemen Griekenland.
- Haagse wethouder Frits Huffnagel maakt zich zorgen over staking vuilnismannen.
- Linda de Mol gaat in debat met Metje Blaak van de prostitutievakbond over verloting gigolo's.
quote:
Neu, "koop mijn goud, de dollar valt".quote:
Hij gaat gelijk krijgen, de vraag is wanneer de dollar euro valtquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Neu, "koop mijn goud, de dollar valt".
Triest figuur.
Inderdaad de zoveelste onheilsprofeet. Ben ik nooit zo van onder de indrukquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Neu, "koop mijn goud, de dollar valt".
Triest figuur.
Als je dat zes jaar lang roept en ondertussen valt de euro ipv de dollar (en ondertussen ontslaat RTLZ jou omdat je uit je nek lult).quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Hij gaat gelijk krijgen, de vraag is wanneer de dollar euro valt
wat een ranzig mokkelquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef DrDentz het volgende:
die andere is Metje Blaak
Ja, die ken ik, dat is Linda.quote:
Ja die is leuk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is Linda.
Maar wie is die andere vrouw?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is Linda.
Maar wie is die andere vrouw?
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Bruno25 het volgende:
Die Linda begint ook op Metje te lijken
Nou, het is nu al zum kotzen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jammer dat Rob Oudkerk er niet bij zit.
Dat zij ook wel 400 euro wil verdienen in twee uurtjes maar het niet meer kanquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Wat is het probleem nou met je Metje?
Ik hoor net dat Ma Tokkie de hele voorraad Linda's heeft opgekochtquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Maare 400 euro om een lelijk wijf te ballen, ik zeg doen.
Of die lippen even doorprikken, haar liposuctie staat op springenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kan Metje niet naar de kapper voor de uitzending
Waarschijnlijk heeft de chirurg de verkeerde lippen opgelaptquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Of die lippen even doorprikken, haar liposuctie staat op springen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Linda wil neukseks met die man tegenover haar.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de chirurg de verkeerde lippen opgelapt
Volgens mij wordt Huffnagel ook een beetje geil.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Linda wil neukseks met die man tegenover haar.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de chirurg de verkeerde lippen opgelapt
Dan moet hij ook een Linda kopen krijgt hij ook eens 30 cm naar binnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Volgens mij wordt Huffnagel ook een beetje geil.
Sowieso, welk punt probeerde dat mens tegenover haar nou te maken? Ik ben er niet achter gekomen.:')quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
Linda pwnt deze discussie.
Ja op Albert Verlinde.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Huffnagel ook een beetje geil.
Nee, net als Linda de Mol zegt, als het nou uit de christelijke hoek kwam ...quote:Op woensdag 28 april 2010 00:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso, welk punt probeerde dat mens tegenover haar nou te maken? Ik ben er niet achter gekomen.:')
Die dikke blondie?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, dat is Onno Hoes.
Was btw even vergeten dat Huffnagel homo is.
Hij deed me een beetje denken aanquote:Op woensdag 28 april 2010 00:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frits_Huffnagel
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij deed me een beetje denken aan
[ afbeelding ]
Waarom heet ze Metje ?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:05 schreef tong80 het volgende:
Metje Blaak de woordvoerster van de hoeren.
Haar vader wilde haar Mietje noemen. Maar was Dyslexies.quote:
Wat voor taal is dyslexies?quote:Op woensdag 28 april 2010 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haar vader wilde haar Mietje noemen. Maar was Dyslexies.
Jouw normale taalgebruik.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat voor taal is dyslexies?
Nee, dat is ABN en daar bestaat het nietquote:
quote:
Hij ziet er altijd als een junkie uitquote:Op woensdag 28 april 2010 00:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frits_Huffnagel
Ik vind het een rat en ik had nooit eerder van hem gehoordquote:Op woensdag 28 april 2010 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij ziet er altijd als een junkie uit.
Hij drinkt gewoon veel. De party-animal van het Haagse college.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij ziet er altijd als een junkie uit.
quote:Op woensdag 28 april 2010 04:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
"My name is Fritz Houghnagle and I am the vice-mayor of New...... of The Hague."
Een kereltje is het ook.
Dan kun je achteraf niet zeggen wat je tegen hem hebt.quote:
Dat heet populisme.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Jaloezie omdat linksen zelf geen topsalaris hebben
en dan zeggen dat de topsalarissen bij links zitten
I don't get it
Wel een goed politicus.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef pberends het volgende:
Stef Blok... wat een blokkenhoofd heeft die man.
die had van mij best nog langer aan het woord mogen zijn,vind dat altijd wel interessant als die oudjes over ww2 pratenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Eva Schloss is nu wel weer lang genoeg aan het woord geweest.
Mhaow, ik vind het een beetje raar dat meneer Blok in P&W gaat zitten en dan de campagne van de VVD gaat uitleggen. Dit moet je juist geheim houden zou je denken.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:29 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wel een goed politicus.
Vanavond een stel spek-en-bonen-gasten
Zoals daar o.a. zijn:quote:Op donderdag 29 april 2010 17:29 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond een stel spek-en-bonen-gasten
Dat dusquote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals daar o.a. zijn:
- Amerika-correspondent Michiel Vos werd Amerikaan.
- Misdaadjournalist Bert Huisjes over de Tattoo-killers zaak.
- Royaltydeskundige Sandra Schuurhof over het koningshuis.
Ja ongelofelijk he, wat een kut baanquote:Op donderdag 29 april 2010 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat dus
Royaltydeskundige, wat voor kutleven heb je dan
ik vind het verdacht dat Blok zo lief was over Cohenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ik vind het een beetje raar dat meneer Blok in P&W gaat zitten en dan de campagne van de VVD gaat uitleggen. Dit moet je juist geheim houden zou je denken.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:19 schreef Ringo het volgende:
Herman Pleijde marketeer van de neerlandistiek.
quote:Herman Pleij heeft in de jaren '50 korte tijd als semiprof gevoetbald bij voetbalclub 't Gooi.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef Ringo het volgende:
Mooie verteller hoor, Pleij, maar hij lult maar wat, al jarenlang hetzelfde.
Van Rossem is een eenling die graag onrust stookt. Pleij heeft maar één doel, spreekbuis zijn van het Groothollandse Volksgevoel.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zie 100 maal liever iemand anders die net hij veel lult, maar inhoudelijk veel sterker is, namelijk Maarten van Rossem.
Het is een gezellige, erudiete spraakwaterval. Uitstekend gezelschap.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:30 schreef Horloge het volgende:
Ik vind die Pleij wel geniaal eigenlijk. Ken hem ook niet, misschien daardoor.
Ken je hem persoonlijk?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is een gezellige, erudiete spraakwaterval. Uitstekend gezelschap.
Nee. Hij is zo vaak langs geweest. Een ambitieuze museumgids.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:51 schreef Horloge het volgende:
Jammer dat Michiel's filmpje met Obama een beetje werd vernaaid door zijn lachende vrouw..
[..]
Ken je hem persoonlijk?
Die gaat vanavond nog naar die auto toe...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef Toad het volgende:
Slecht interview net met die misdaadjournalist.
Pauw zag die RTL-journaliste wel zitten.
En daarna weggooienquote:Op donderdag 29 april 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Dus zeggen als je iets krijgt: ''Oh thats so nice!'' is oppervlakkig?
Als dat geen neuken wordt!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die gaat vanavond nog naar die auto toe...
De oranjewatcher en de journalist waren leuk, Pleij was niet heel vervelend dus leuk.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De moeite waard om in de herhaling te kijken?
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De moeite waard om in de herhaling te kijken?
Welke Sandra?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Beter gelijk naar www.mokkels.nl en daar plaatjes kijken van sandra
![]()
dezequote:
Sandra dubbelrug zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sandra dubbelrug zo te zien
Correctie: Amerika moet veel meer van dit soort global citizens hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Ringo het volgende:
We moeten veel meer van dit soort global citizens hebben.
Ja ècht, hoe komen ze er op?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:17 schreef Jac0bus het volgende:
Pff vanavond een uur gelul over de Spelen van 2028
Die slaan we dus over.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:17 schreef Jac0bus het volgende:
Pff vanavond een uur gelul over de Spelen van 2028
Wat begrijp je niet?quote:
Dubbelrug?quote:
quote:
Vrouw die aan beide kanten een rug heeftquote:
Oh. Hilarisch.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouw die aan beide kanten een rug heeft
quote:
Nee, was slechts een opmerking. Maar ik vind het fijn dat jij het wel hilarisch vondquote:
Dat is al een topprestatie op zichquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef lachejonge het volgende:
Volgens mij is Erica dikker geworden.
Nee, ze was zo afgevallen. En toen hing haar huid helemaal los, en nu wat minder. Niet dat ik nu ineens bovenop haar wil liggen ofzoquote:
Niet. Ik zou je graag geloven maar ik zie nergens een onderbouwingquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef pberends het volgende:
Ze vergeten erbij te vertellen dat zo'n Olympische Spelen de Nederlandse belastingbetaler miljarden gaat kosten.
Die financiële onderbouwing zou ik ook wel eens willen zien van de Oranje-holmaten bij P&W.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet. Ik zou je graag geloven maar ik zie nergens een onderbouwing
quote:Een leuke kijk op de financiële crisis in Griekenland vinden we in The Atlantic Monthly.
Eén van de redenen waarom het zo slecht gaat met de Grieken en hun schatkist is omdat ze zich veel te diep in de schulden hebben gestoken om hun Olympische Spelen in 2004 te financieren. De Griekse regering is altijd al een 'big spender' geweest, lezen we, maar het land moest ineens zijn begrotingstekort omlaag brengen van 9,7% in 1994 tot maximaal 3,1% in 1999, het jaar voor Griekenland de euro in gebruik nam
De Olympische Spelen deden de Grieken werkelijk de das om. De tekorten van de regering groeide elk jaar na 1999, om in 2004 een piek te bereiken 7,5% van het BNP in 2004, het jaar van de Spelen. Het tekort is voor een groot deel te wijten aan het prijskaartje van 7 miljard dat aan de Spelen hing. Voor een kleine economie als Griekenland kostte het houden van de Spelen zo'n 5% van het BNP.
De Spelen zelf zorgden ook niet bepaald voor economische groei. In 2005 kende Griekenland de kleinste groei van zijn economie in ruim een decennium.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Nederland kost het minder dan een miljard dus geen argument
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou je graag geloven maar ik zie nergens een onderbouwing
Faciliteiten zijn er al, infrastructuur ookquote:
Welnee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Faciliteiten zijn er al, infrastructuur ook
Wat een gelul man; alsof die faciliteiten er in Griekenland ook al niet waren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Faciliteiten zijn er al, infrastructuur ook
Precies.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee.
Er moet bijv. een heel Olympisch Dorp gebouwd worden en half Nederland staat elke ochtend en avond vast.
Welke faciliteiten hadden ze al?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul man; alsof die faciliteiten er in Griekenland ook al niet waren.
Olympisch dorp levert geld opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Welnee.
Er moet bijv. een heel Olympisch Dorp gebouwd worden en half Nederland staat elke ochtend en avond vast.
De Betuwelijn ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Olympisch dorp levert geld op
Duurt lang schijnbaar om het op te zoekenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke faciliteiten hadden ze al?
Goede vergelijking, Een gewone vrijdagavond met kut weer vergelijken met vrijdag 30 aprilquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:44 schreef pberends het volgende:
Er waren meer kijkers niet zo blij met de uitzending van gisteren; er keken 'slechts' 823.000 mensen versus 1.177.000 kijkers vorige week vrijdag.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede vergelijking, Een gewone vrijdagavond met kut weer vergelijken met vrijdag 30 april
Weet ik, heb je research inmiddels gedaan en kom je nog terug op de eedere posting? Of moet ik het nog een keer vragen?quote:
Jij denkt dat ik zin heb om veel moeite te steken om jouw ongelijk te bewijzen? Wij verschillen gewoon van mening over de Olympische Spelen in Nederland. Kom jij maar met bronnen als je daar zo'n zin in hebt, jij hebt geen enkele research gedaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weet ik, heb je research inmiddels gedaan en kom je nog terug op de eedere posting? Of moet ik het nog een keer vragen?
Nee jij praat onzin, anders zou je me wel zeggen welke facilteiten er al waren voordat de OS werd toegewezen aan Ahenequote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zin heb om veel moeite te steken om jouw ongelijk te bewijzen? Wij verschillen gewoon van mening over de Olympische Spelen in Nederland. Kom jij maar met bronnen als je daar zo'n zin in hebt, jij hebt geen enkele research gedaan.
Hahaha, het moet toch niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee jij praat onzin, anders zou je me wel zeggen welke facilteiten er al waren voordat de OS werd toegewezen aan Ahene
Oftewel in een woord: Uitgeluld
Jij bent diegene die beweerdquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, het moet toch niet veel gekker worden.
Jij hebt allerlei beweringen die je helemaal niet kan onderbouwen. Jij bent degene die met research moet komen.
Het lijkt me dat wij beide uitgeluld zijn en dat daarmee de discussie voorbij is. We zijn het gewoon oneens. Ook goed.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die beweerd
Maar het is goed jongen, ik heb weinig op met zwakzinnigen
Hahahahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:10 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Ze moeten jou eens uitnodigen bij Pauw & Witteman. Dat wordt de beste uitzending ooit.
Kap eens met dit soort uitspraken, DAM. Je bent nog maar net unbanned.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die beweerd
Maar het is goed jongen, ik heb weinig op met zwakzinnigen
Arme spiegelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ik heb weinig op met zwakzinnigen
Oh, iedereen mag mij zwakzinnig noemen hoor. Daar zit ik niet mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Kap eens met dit soort uitspraken, DAM. Je bent nog maar net unbanned.
quote:- Peter den Oudsten, burgemeester van Enschede, huldigt FC Twente.
- Frits Barend over het kampioenschap van FC Twente.
- Hans Lodder, commandant Hr. Ms. Tromp, terug van anti-piratenmissie.
- Marien biologe Corina Brussaard over de Amerikaanse olieramp.
Terpstra had ook wel een punt. Smeets zei dan niemand de naam weet van de enige deelnemer aan de paralympics in Vancouver. Maar ook heel weinig mensen weten hoe bijvoorbeeld die shorttrackers heten op de gewone winterspelen. Wij kennen alleen kanshebbers en sporters van de hele populaire sporten zoals schaatsen.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt een logische keus, Frits Barend. Als Ajax kampioen wordt nodig je toch ook niet Gerard Cox uit?
Er was geen nog nuchtere Tukker te vinden om uit te nodigen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt een logische keus, Frits Barend. Als Ajax kampioen wordt nodig je toch ook niet Gerard Cox uit?
Herman Finkers.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Er was geen nog nuchtere Tukker te vinden om uit te nodigen.
Neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Maar om even terug te komen op die faciliteiten, hadden de Grieken ze nu al wel of niet?
Op we laden ze aan boord, en geven ze hier een paspoort. De Somaliërs die ze oppakken worden niet meer uitgezet.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef TNA het volgende:
Leuk, piratenjagers. Dan varen ze met hun bootje op een stel Somaliërs af en zeggen: "Foei jongens, hier met dat pistooltje, dan mogen jullie weer verder varen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |