Ja, Thieme idd ook al niet.quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Knallert het volgende:
De PvdD wordt heerlijk serieus genomen bij P&W!
Terecht toch.quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Knallert het volgende:
De PvdD wordt heerlijk serieus genomen bij P&W!
Vergeet Sara Kroos nietquote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een pruts uitzending
De oorzaak van de vuurwerk ramp, who gives a fok
De partij voor de dieren, who gives a fok
Ja 20 doden. Nou en ?quote:Op maandag 26 april 2010 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De oorzaak van de vuurwerk ramp, who gives a fok
Inderdaad net zo achterbaks als de gemiddelde Gereformeerde.quote:
Ja. Enge vent.quote:Op maandag 26 april 2010 23:30 schreef TNA het volgende:
Ab Klink lijkt me altijd meer een CU'er.
Je bent grappiger dan Sara Kroosquote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Sarah Kroos :
'Ik vind je broer grappiger.'
'Mijn broer'
'Ja deur klink.'
Jezus leeft.quote:Op maandag 26 april 2010 23:33 schreef TNA het volgende:
Piet de Jong en die zaal vol klappende CDA'ers, afschuwelijk, het lijkt wel de EO-jongerendag voor volwassenen
Jij bent grappiger dan de paus.quote:Op maandag 26 april 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, zelfs voor tong niet.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent grappiger dan de paus.
Die loopt verplicht in een jurk.
Jij doet 't vrijwillig.
Hij speelt thuis "priestertje".quote:Op maandag 26 april 2010 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent grappiger dan de paus.
Die loopt verplicht in een jurk.
Jij doet 't vrijwillig.
Ik wil graag met haar de kleedkamer in.quote:Op maandag 26 april 2010 23:44 schreef Ringo het volgende:
Wie haar vervelend vindt, is een voetbalminnende Neanderthaler. Inferieur volk.
Wat een artiestequote:Op maandag 26 april 2010 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik Sara Kroos heel goed waarderen.
en terechtquote:
Want ze heeft het zo moeilijk gehad? Ze is een nieuw mens? Ik heb niets met mensen die zichzelf belangrijk achten omdat ze door processen gaan waar iedereen doorheen gaat.quote:
Ik wilde het net posten.quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef marcodej het volgende:
Piet de Jong
En Sarah Kroos krijgt dus een prijs voor een liedje, waarvan zowel muziek als tekst door anderen zijn gemaakt.Irritant mens overigens.
valt toch wel mee, pauw en witteman horen zichzelf ook graag een grapje makenquote:
Marc Marie ook.quote:
Tong, trek je oudzwarte kloffie aan en zak weg in de drek van je dorpse verleden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.
Arthur Japin had deze prijs moeten winnen.
Wat een gekrijs.
Als er muziek rabbisch zouden bestaan verdiende ze hem.
Eens.quote:Op maandag 26 april 2010 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.
Arthur Japin had deze prijs moeten winnen.
Wat een gekrijs.
Als er muziek rabbisch zouden bestaan verdiende ze hem.
Ik doelde op hoofdhaarquote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zijn hoge tonen leveren tenminste nog iets op.
Wat een mooie zinquote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tong, trek je oudzwarte kloffie aan en zak weg in de drek van je dorpse verleden.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit lied is nog mislukter dan haar zelfmoordpoging
Ook zo'n walgelijk iets. Op tv uitgebreid gaan vertellen dat je ooit zelfmoord hebt willen plegen en dat je jezelf hebt kunnen overtuigen dat je belangrijk genoeg bent en het dus niet moet doen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit lied is nog mislukter dan haar zelfmoordpoging
Dat is idd precies wat me zo tegenstaat aan haar.quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:02 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ook zo'n walgelijk iets. Op tv uitgebreid gaan vertellen dat je ooit zelfmoord hebt willen plegen en dat je jezelf hebt kunnen overtuigen dat je belangrijk genoeg bent en het dus niet moet doen.Dat ego van die Kroos.
quote:Vanavond, 23.00 uur op Ned1
- Journalist Peter Middendorp bundelt columns.
- Financieel journalist Willem Middelkoop over problemen Griekenland.
- Haagse wethouder Frits Huffnagel maakt zich zorgen over staking vuilnismannen.
- Linda de Mol gaat in debat met Metje Blaak van de prostitutievakbond over verloting gigolo's.
quote:
Neu, "koop mijn goud, de dollar valt".quote:
Hij gaat gelijk krijgen, de vraag is wanneer de dollar euro valtquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Neu, "koop mijn goud, de dollar valt".
Triest figuur.
Inderdaad de zoveelste onheilsprofeet. Ben ik nooit zo van onder de indrukquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Neu, "koop mijn goud, de dollar valt".
Triest figuur.
Als je dat zes jaar lang roept en ondertussen valt de euro ipv de dollar (en ondertussen ontslaat RTLZ jou omdat je uit je nek lult).quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Hij gaat gelijk krijgen, de vraag is wanneer de dollar euro valt
wat een ranzig mokkelquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef DrDentz het volgende:
die andere is Metje Blaak
Ja, die ken ik, dat is Linda.quote:
Ja die is leuk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is Linda.
Maar wie is die andere vrouw?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, dat is Linda.
Maar wie is die andere vrouw?
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:21 schreef Bruno25 het volgende:
Die Linda begint ook op Metje te lijken
Nou, het is nu al zum kotzen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jammer dat Rob Oudkerk er niet bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |