waar heb je dat gelezenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Mallet het volgende:
Wat betreft het aangeboden krijgen van die slipcursus.. Ik heb even teruggekeken en in een e-mail van 16 maart staat het volgende ,,(...)want we zijn ook gestopt met het aanbieden van de gratis slipcursus voor de nieuw ingeschreven chauffeurs''. Misschien heb je net pech als ze dat al eerder hadden besloten dan dat ze dat in de e-mail stuurde. Ik weet niet wanneer je in dienst bent gekomen.
Je doelt op mijn post?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Mallet het volgende:
Wat betreft het aangeboden krijgen van die slipcursus.. Ik heb even teruggekeken en in een e-mail van 16 maart staat het volgende ,,(...)want we zijn ook gestopt met het aanbieden van de gratis slipcursus voor de nieuw ingeschreven chauffeurs''. Misschien heb je net pech als ze dat al eerder hadden besloten dan dat ze dat in de e-mail stuurde. Ik weet niet wanneer je in dienst bent gekomen.
Ik dacht het niet lieve jongenquote:Op vrijdag 23 april 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Gewoon een kopie laten maken op locatie inderdaad. Daar zijn altijd wel kopieerapparaten aanwezig hoor. En verder: nee, dat doen ze niet. Wel kom ik vaak hikers tegen op de geijkte plaatsen als Meerkerk en Almere.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef rick1111 het volgende:
Werk sinds een paar maanden ook als hiker voor EasyWay en heb een paar vraagjes voor jullie. Hoe zorgen jullie ervoor dat de klant een kopie krijgt van het transport formulier, deze 2 keer invullen of daar gewoon vragen of ze kopietje maken?? Vroeg me daarnaast af of EasyWay wel eens iets van een personeelsuitje of iets organiseert, lijkt me wel aardig om af en toe eens te zien wie je collega's zijn
Ik kreeg vandaag de inloggegevens nadat ik vrijdag sollicitatie had..quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij krijg je je inloggegevens vrij snel nadat je je sollicitatie hebt gehad, per e-mail.
Ik start wel regelmatig in de regio Arnhem - Nijmegen. Arnhem is zo`n 30minuten met de trein vanaf mijn woonplaats.
Relaxed.... nou maar hopen dat ik morgen voor overmogen word gebeld.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik had trouwens op een dinsdag de sollicitatie, de woensdag erna kreeg ik de inloggegevens, de vrijdag erna zat ik al in de auto
,,Met Obama!"quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
Telefoon opnemen, gesprek beantwoorden, telefoon neerleggen, de volgende dag wakker worden en richting startadres.
O ja, tussendoor schrijf ik nog wel eens ritgegevens op.
Over het algemeen niet, maar soms moet ik bij onbekende adressen zijn (prive-adressen bijvoorbeeld) en dan doe ik het wel. Eigen auto heeft al navi van zichzelf en ik heb geen smartphone, dus dan maar zo hequote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Wut, zijn er mensen hier die elke keer de route uitprinten?![]()
Briljante reproductie XDquote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"
quote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Gebeld worden-->inloggen op de site-->ritgegevens bekijken-->kentekens invoeren op de carbase van autoweek om te kijken of ik een leuke uitvoering krijg-->transportformulieren uitprinten (staat in de ritgegevens welke je moet hebben)-->naar google maps om de route uit te printen-->9292ov checken-->transportformulier invullen voorzover dat kan-->klaar!
Tegen Obama zeg je u hoorquote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:38 schreef dreamzk het volgende:
Voor de autoliefhebbers, ik zag deze auto langsrijden toen ik op de bus aan het wachten was:
[ afbeelding ]
Rest van de formulieren? Die zijn er nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Tegen Obama zeg je u hoor.
Maareh dus je print alleen de transportformulieren, hoe zit het met de rest van de formulieren ?
Jaja, zeker weten, tenzij er een andere mercedes is die er heel veel op lijkt? Zaten 2 man in, allebei met zo een helmpje opquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!
Weet je zeker dat het die auto was?
Hij was geen studentchauffeur gelukkigquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:59 schreef Dalliance het volgende:
Hardrijder raakt Bugatti Veyron kwijt
Als 20-jarige de Bugatti van je vader meenemen en dan aan de kant gezet worden met 160 waar je 80 mag
Ik ben ook klaar voor deze maand en eindig op 112 uur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Mis ik iets? Photoshoppen, tijden in excel noteren?
Ik ben klaar voor deze maand, dalijk maar de formulieren verzamelen en in een envelop stoppen. Zal wel een dikkertje worden, was de 16e de eerste helft vergeten op te sturen.
Ik deed dat wel, maar dan kopietjes maken maar op een gegeven moment krijg je een papierstapel waar je niet goed van wordt. Nu maak ik alleen nog kopietjes van mijn ritbonnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar voor deze maand en eindig op 112 uur.
Het noteren van je gegevens / inscannen van bonnen / bonnen invullen via photoshop is gewoon als backup voor jezelf. Stel je voor dat er iets met je envelop gebeurd. Beetje naïef als je daar geen rekening mee houdt.
sterkte de rest van deze dag danquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Obama het volgende:
kut zit vast op station barneveld, kabelbreuk richting amersfoort.
Sowieso geen gelukkige dag, ruim 15 te laat bij het afhalen, terwijl ik 20 minuten voor tijd al bij de bushalte stond, ik heb me de pleures moeten lopen.
Stuk over ing staat bij elke ing rit. Ongeacht de bestemming.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef jostie1990 het volgende:
Gisteren een v.o.g. aangevraagd, nu al telefoon gehad dat ik morgen mijn eerste 2 ritten mag doen (y)
ford c-max en een renault kangoo
bij de klantinfo staat een stuk over ing carlease breda, maar ik moet van Assen naar Deventer rijden..
iemand een idee waarom dat stuk eronder zou kunnen staan ?
en die andere rit is van Nijmegen naar Kolham (groningen) over kolham heb ik hier nog niets gelezen. Moet ik nog ergens speciaal op letten daar ?
bedankt weer![]()
Goed voorbereidquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Obama het volgende:
kut zit vast op station barneveld, kabelbreuk richting amersfoort.
Sowieso geen gelukkige dag, ruim 15 te laat bij het afhalen, terwijl ik 20 minuten voor tijd al bij de bushalte stond, ik heb me de pleures moeten lopen.
laat je dan ook niets weten ?? en gebeurt het jullie vaak dat je te strak ingepland wordt ?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, de tijden waarop je een auto op zou moeten halen hoef je niet heel serieus te nemen. Als je maar op tijd bent met afleveren. Bij staat er vaak: om 9 uur ophalen, om 11 uur afleveren bij een ritje dat 45 minuten duurt. Vaak kom ik dan rond half 10 aan ( m'n bedje is zo lekker 's ochtends), nooit problematisch hoor. Vanzelfsprekend haal ik 11 uur makkelijk.
Mijn ritten zijn nooit strak ingepland. Soms is het wel zo dat ik bijvoorbeeld als enige mogelijkheid een bus heb die eens in het uur rijdt en van de trein naar die bus een zeer krappe overstap heb. Als ik die bus dan mis (wat mij meermaals is overkomenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
laat je dan ook niets weten ?? en gebeurt het jullie vaak dat je te strak ingepland wordt ?
ik heb voor morgen te weinig tijd tussen de ritten (volgens routenet en 9292ov.nl) moet ik dan nu al bellen of morgen gewoon ff laten weten
Er reed gewoon een pendelbus vanaf Barneveld (transferium) naar Amersfoort. Ik kwam er rond 13.50 aan, en toen vertrok de bus net.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Morgen weer 2 ritten in 2 degelijke auto's, namelijk een Toyora Auris en een Volvo V70.
Maareh gasten ik heb 2 vragen:
1.Ik heb dus vandaag een omleiding naar huis moeten nemen omdat de trein naar amersfoort niet reed.
Moet ik dit verschil op het rittenbon zetten ? of moet ik de voorgecalculeerde tijd op het rittenbon zetten ?
2. Ik ga in augustus een paar weekjes weg, is het voldoende om mijn beschikbaarheden niet meer in te vullen of moet ik daar een melding van maken ?
Mij werd maandag tijdens mijn sollicitatie verteld, dat je je vakantie bij de opmerkingen moet zetten bij het invullen van je beschikbaarheid...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Morgen weer 2 ritten in 2 degelijke auto's, namelijk een Toyora Auris en een Volvo V70.
1.Ik heb dus vandaag een omleiding naar huis moeten nemen omdat de trein naar amersfoort niet reed.
Moet ik dit verschil op het rittenbon zetten ? of moet ik de voorgecalculeerde tijd op het rittenbon zetten ?
2. Ik ga in augustus een paar weekjes weg, is het voldoende om mijn beschikbaarheden niet meer in te vullen of moet ik daar een melding van maken ?
1. Gewoon de tijd opschrijven dat je daadwerkelijk thuis was. Even bij opmerkingen vermelden dat je OV-problemen heb gehad bij Barneveld (of waar je ook was). Soms als je meerdere dingen moet melden doe je er ff een notie bij. Dat stellen ze op prijs.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Je moet het zo zien dat je één keer in Breda op kantoor komt voor je sollicitatie + rijtest. Daarna heb je alleen nog telefonisch en via e-mail contact met de planning. Je vult je beschikbaarheid online in via hun site en als ze werk voor je hebben word je één dag van tevoren gebeld. Je logt vervolgens in op de site voor de ritgegevens / transportformulieren. Na elke rit vul je een ritbon in (papiertje). 2x in de maand stuur je al je ritbonnen + transportformulieren op en aan de hand daarvan krijg je je loon (15e v/d maand).quote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef KurDro het volgende:
Ik ben van plan om te solliciteren bij easyway maar is dat een beetje een relaxt bedrijf? En hoe werkt dat precies met uren en loon?
Vind ik het fijnst om voor te werken! Ze doen daar zo niet moeilijk over dingen, vooral als je er een paar keer per week komt en ze je 'kennen'.quote:
Chil baantje dusquote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je moet het zo zien dat je één keer in Breda op kantoor komt voor je sollicitatie + rijtest. Daarna heb je alleen nog telefonisch en via e-mail contact met de planning. Je vult je beschikbaarheid online in via hun site en als ze werk voor je hebben word je één dag van tevoren gebeld. Je logt vervolgens in op de site voor de ritgegevens / transportformulieren. Na elke rit vul je een ritbon in (papiertje). 2x in de maand stuur je al je ritbonnen + transportformulieren op en aan de hand daarvan krijg je je loon (15e v/d maand).
Ik moest dat wel. Je krijgt die rijtest in een BMW 5-serie of Mercedes S Verlengd. Best grote auto's dus. Ik moet ook 2x steken, maar dat maakt echt niks uit hoor. Ze weten dat je een beginnend bestuurder bent en het gaat er gewoon om dat je veilig op pad kan met een auto.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:42 schreef KurDro het volgende:
[..]
Chil baantje dus
Zo maar even solliciteren en dan zie ik het wel. Hoop niet dat ik moet inparkeren bij die test
oke, ik zie het dan wel. Anders is het jammer. Maar is veel met OV reizen dus, krijg je die uren ook betaald?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:46 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik moest dat wel. Je krijgt die rijtest in een BMW 5-serie of Mercedes S Verlengd. Best grote auto's dus. Ik moet ook 2x steken, maar dat maakt echt niks uit hoor. Ze weten dat je een beginnend bestuurder bent en het gaat er gewoon om dat je veilig op pad kan met een auto.
de tijd dat je thuis bent,, dat is toch de tijd dat je op het busstation bent ?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
1. Gewoon de tijd opschrijven dat je daadwerkelijk thuis was. Even bij opmerkingen vermelden dat je OV-problemen heb gehad bij Barneveld (of waar je ook was). Soms als je meerdere dingen moet melden doe je er ff een notie bij. Dat stellen ze op prijs.
2. Idd even bij opmerkingen vermelden, maar dan wel kruisjes zetten en geen vraagtekens laten staan.
p.s. ronden jullie alles af op halve uren ? of moet je echt gewoon 9:52 opschrijven bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
de tijd dat je thuis bent,, dat is toch de tijd dat je op het busstation bent ?
de tijd dat je van busstation (dichtsbijzijnde) naar huis reist moet je niet opschrijven toch?
dan doe ik dat ook! dankuquote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Mallet het volgende:
Je moet dan wel even kijken of je überhaupt kan solliciteren, want een van de vereisten is dat je geloof ik zes maanden beschikbaar moet zijn ofzo. De uren die je in het OV zit krijg je idd ook betaald.
Ik bedoelde idd de tijd dat je op het dichtstbijzijnde (bus)station bent. De tijd naar huis krijg je niet betaald nee. Ik rond altijd af op 10/20/30 etc.
Je moet ook altijd het tijdstip dat je de sleutel inlevert opschrijven en dat moet je wel echt op de minuut (dus 9:52, 10:34 etc) opschrijven. Stel namelijk dat de auto die jij net gebracht heeft meteen gebruikt gaat worden door een ander en diegene rijdt een boete, dan kan je aantonen dat jij het niet was.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
p.s. ronden jullie alles af op halve uren ? of moet je echt gewoon 9:52 opschrijven bijvoorbeeld?
Geweldige auto de 1-serie. Ik heb alleen in de 116i gereden, dus das wel jammer. Helaas heb ik de laatste paar maanden echt geen noemenswaardige auto's mogen rijden. Ik denk dat het laatste een Passat CC was die ik wel leuk vond en daarvoor volgens mij twee ritten met een A6.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef enpe het volgende:
Zo heb er ook weer een dag opzitten. Toen ik bij m'n 2e rit aan kwam bleken de banden nog niet op de auto te zitten, kon ik meteen even rustig lunchpauze gaan houden.
Had wederom een 1 serie zoals de laatste tijd vaker het geval is (en een Renault Modus...pff wat een klotebak is dat zeg).
Geen XC70 in de buurt van Hoogeveen toevallig?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Hahaha, dus jij was degene waar die fokker gast over zeurdequote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er reed gewoon een pendelbus vanaf Barneveld (transferium) naar Amersfoort. Ik kwam er rond 13.50 aan, en toen vertrok de bus net.
Ik heb vandaag weer 2 ritten gedaan. Morgen weer 2, waaronder Born. Morgen dus weer kleine 450/500 km
Nein, weesp en dat is niet in de buurt van hoogeveen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Geen XC70 in de buurt van Hoogeveen toevallig?
Ik hoefde geen auto bij fokker op te halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Obama het volgende:
[..]
Hahaha, dus jij was degene waar die fokker gast over zeurde.
Heb nu de 116i, 118i en 120d gehad, heb eigenlijk geen id wat het verschil tussen die wagens is.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
Geweldige auto de 1-serie. Ik heb alleen in de 116i gereden, dus das wel jammer. Helaas heb ik de laatste paar maanden echt geen noemenswaardige auto's mogen rijden. Ik denk dat het laatste een Passat CC was die ik wel leuk vond en daarvoor volgens mij twee ritten met een A6.
Nee de werkelijke uren. Dat zei ik hier eerder ook al.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Obama het volgende:
[..]
Hahaha, dus jij was degene waar die fokker gast over zeurde.
Echt waar joh........kut gedoe met het ov.
Maar krijg ik dus de voorgecalculeerde uren uitbetaald of de werkelijke uren (omdleiding +vertraging + etc) ?
[..]
De motorinhoud maybequote:Op donderdag 29 april 2010 08:10 schreef enpe het volgende:
[..]
Heb nu de 116i, 118i en 120d gehad, heb eigenlijk geen id wat het verschil tussen die wagens is.
Blijkbaar geen plannen dus?quote:Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Keuzer het volgende:
Ja heb ik ook wel eens, heb zelf een leren map waar alles in zit, en dan kan ik de bovenste helft van de ritinfo precies zien. Als ik mensen laat tekenen draai ik altijd de map om zodat ze dat niet te zien krijgen.. Als ze het kenteken zelf even willen zien dan wijs ik het nr aan en houd ik mijn hand er dusdanig overheen dat ze verder niets zien.
Oja morgen koninginnendag -.- helemaal vergeten..
Het was het eindadres , dus niet het startadres , weet niet of dat veel uitmaakt?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef Mallet het volgende:
Heb je wel met toestemming van Easyway je startadres verlaten zonder handtekening?
Het is inderdaad wel belangrijk dat mensen echt tekenen inderdaad, anders kan de schade niet op ze verhaald worden als ze moeilijk gaan doen.
Ik doelde op deze uitspraak die je eerder deed:quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
Het was het eindadres , dus niet het startadres , weet niet of dat veel uitmaakt?
gewoon voor de ontvangst zeg maar.
En bij athlon hoef je toch zelf geen schade te kijken ?
alleen de papieren etc?
En dan moet ik maandag een rit van een prive persoon naar een bedrijf.
Die auto controleer ik, daarna moet ik van bedrijf naar prive persoon. moet ik die auto ook controleren op schade??
bedankt weer![]()
![]()
vnv queensnigth (b)
Cewl A3, kangoo is relaxt vergeleken met mijn eerste rit op woensdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef jostie1990 het volgende:
Vandaag mijn eerste ritjes gehad:
Nijmegen-Groningen verliep goed, netjes op tijd ondanks de navigatie die er niks van snapte,, wel beetje jammer dat dit hele stuk in een renault kangoo moest worden afgelegd
daarna
Assen - .......................................Ford c-max full options dus dat was wel goed te doen,, alleen jammer dat de airco kapot was :p
........................................................bmw 118i dus dat wordt een mooie dag
Kom er alleen wel net achter dat ik 1 handtekening ben vergeten :s die mevrouw heeft wle haar naam neergezet maar is vergeten handtekening eronder maken...
Ik eigenlijk ook niet, heb het ook nog niet meegemaakt dat ze geen handtekening willen zetten. Maarja, kan nog altijd gebeuren.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Mathijz het volgende:
Heb daar nooit last van, dat mensen nog formulieren gaan volkalken.
Daar waar je het meest voor rijdt. Voor mij is dat Koopman.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef Obama het volgende:Ps: gasten welke transportformulieren hebben jullie op voorraad ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:
Vanaf de 3.0TDI willen ze aardig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Mallet in een Q7 wil je echt niet rijden hoor, is niet bijzonder. Heel hoog, heeel groot, en hard gaat het ook al niet (hebben er een voor de deur). Met die bmw geef ik je wel groot gelijk maar ik vermoed dat die niet heel veel in de lease voorkomen. Bovendien halen ze die dan zelf wel op ipv een student te sturen...
Autotransporteur. Je rijdt auto's voor verschillende leasemaatschappijen van klanten naar depot etc. Het is vaak goedkoper om een studentchauffeur in te schakelen dan een hele trailer te laten komen.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, wat zeggen jullie eigenlijk als iemand naar je bijbaantje vraagt? Als ik zeg hiker dan is het 'wat is dat?' en als ik zeg studentchauffeur dan krijg je 'in een taxi?'Is ons baantje nou echt zo onbekend?
Dat inderdaad, met als aanvulling dat je OV hebt, en daarom goedkoper bent.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Autotransporteur. Je rijdt auto's voor verschillende leasemaatschappijen van klanten naar depot etc. Het is vaak goedkoper om een studentchauffeur in te schakelen dan een hele trailer te laten komen.
Dat betwijfel ik. Ze hebben vast een goede prijs afgesproken met het oog op de omvang (wellicht is het al een grote klant). Hoeveel auto's kunnen er op een gemiddelde trailer? Stuk of 6 à 10 ofzo.. Uitgaand van 10 auto's per trailer heb je er alsnog 3 nodig. Vraag me af of dat goedkoper is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat er van 1 locatie (de Maasvlakte toen) een stuk of 30 auto's naar Nieuwegein moesten, dus dat er 30 hikers nodig waren. Dan lijkt me een trailer wel goedkoper eigenlijk
Oké dus het is wel zo dat als je op tijd alles hebt opgestuurd je gewoon je salaris krijgt? Ik heb alles gewoon zoals het moet opgestuurd rond de 15e en 30ste.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Mallet, ze kunnen dat wel maken denk ik. Te laat is gewoon te laat. Maar dan krijg je je 110 uur gewoon volgende maand. Op zich ook wel lekker, als je dan ook weer 100 uur maakt krijg je lekker ruim 200 uur. En omdat je het geld de komende maand niet hebt gekregen, maak je het ook niet op. Soort banksysteem.
Weet het niet 100% zeker, maar is dat niet gewoon het Easyway formulier?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:34 schreef Obama het volgende:
Controle![]()
Maareh ik moet fleetmobility transportformulieren printen maar die staat er niet tussen, vaag.
Dat zou kunnen maar er staat toch echt: print fleetmobility_transportformulieren uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Weet het niet 100% zeker, maar is dat niet gewoon het Easyway formulier?
had ik vandaag ook last van (die typfouten) eerst een letter van kenteken verkeerd, daarna moest ik naar een bloemenboetiek die al 4 maanden niet meer bestaat. Vandaag ritje nijmegen naar haarlem, grootste deel van de tijd in de file gestaanquote:Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef Mallet het volgende:
Ja ik kwam daar een paar maanden geleden ook opeens achter toen ik het per ongeluk probeerde. Wel beter want dat was ongeveer de enige reden waarom ik IE nog moest gebruiken.
Ik zou gewoon het EW-transportformulier gebruiken. Ik denk dat het een typfout is, zoals wel vaker in de ritinformatie het geval is.. Bij mij tenminste. Straatnamen, automerken, namen van transportformulieren en algemene spelling. Ik zou ook fouten maken als ik elke dag tientallen van die formulieren moest invullen.
Ik zit eraan te denken, alleen niemand die ik ken kan mee en om alleen te gaan vind ik ook weer niet heel erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Wie gaat er naar de Panama?
http://www.panama.nl/nightclub/agenda.php?id=499
Zelfde hierzo, heb wel een goeie vriendin in Amsterdam, maar ik weet niet of ze mee wil. Even wachten op mailtje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken, alleen ik niemand die ik ken kan mee en om alleen te gaan vind ik ook weer niet heel erg aantrekkelijk
Hier weet ik al zeker dat er niemand kanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde hierzo, heb wel een goeie vriendin in Amsterdam, maar ik weet niet of ze mee wil. Even wachten op mailtje.
Misschien ook leuk om er een EW meeting van te maken?
In Amsterdam rijden de treinen wel al heul vroeg he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:02 schreef Mathijz het volgende:
Vrees dat ik dan niet meer thuis kom met het ov, en om nou op de eerste trein te wachten...
Want morgen is er geen werk?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Mallet het volgende:
Ik heb werk voor donderdag gekregen. Peugeot 407 Honda CVR & BMW 120i.
Bevrijdingsdag he, dan heeft iedereen lekker vrijquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag he, dan heeft iedereen lekker vrij
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef Maharbal het volgende:
Morgen mag ik wel weer werken.
Heb toch geen zin in de bevrijdingsdagdrukte
Gozer wat maakt dat ding een geluid!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Mallet het volgende:
Mijn 2e rit is een spectaculaire 15km! Dan zit ik nog liever 3 uur in een Master. Hoewel.. Ik heb 1,5 in een Master gezeten en toen werd ik echt gek.
Bij Easyway volgens mij niet. Ik heb ook gehoord dat chauffeurs die (tijdelijk) uit dienst gaan i.v.m. stage o.i.d. en 21 of ouder zijn (of worden gedurende die periode) niet meer aangenomen worden als hiker. Solliciteren naar de functie privéchauffeur is dan nog wel een optie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef Multiply het volgende:
Zijn er toevallig ook hikers hier die ouder dan 21 zijn?
Ik ben zelf 22 en dit lijkt mij een leuke bijbaan, maar bij easyway kun je niet solliciteren, als hiker, wanneer je ouder dan 21 bent, maar misschien dat er toch een manier is om dat te doen?
Daar rij je dan wel vaak in bij het prive-chauffeurenquote:
of juist niet afgeragd, als er altijd rustig met een auto wordt gereden blijft er olie in de intercooler liggen. Als je dat even flink gas geeft blaas je deze schoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef Mallet het volgende:
Met een master moet je idd uitkijken als je n vrachtwagen inhaald. Gevaarlijk. Die van mij was toen zo afgeragd.. De hele straat was zwart als ik optrok. Zag je echt de automobilist achter je kijken van "wft?!"
Vanaf Duwboot is het toch niet zover? Alleen jammer dat je daar geen cafetaria hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Mallet het volgende:
Pff dacht ze zeker even "verstand van zaken" te hebben toen je vroeg naar de reden waarom er zoveel schade op die busjes zit. Die lui kunnen gewoon niet rijden.
Gisteren heeft het inderdaad de hele dag zowat geregend.. Echt irritant. Ik was mijn paraplu vergeten en moest voor mijn eerste adres al 20min lopen.. Door de regen dus. Daarna nog eens dat stuk van ALD naar de halte.. Ik ben gewoon via die zandvlakte gegaan.. Vervolgens moet je ff over de sloot springen en dan kan je via zo`n houten bruggetje naar de halte. En tot slot nog door de regen vanaf de Duwboot in Houten naar de halte.
Dat is best nice....zeker samen met de volvo V70 zeer comfortabel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar rij je dan wel vaak in bij het prive-chauffeuren
Was jij toevallig vrijdag bij ING Breda?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Mallet het volgende:
Woensdag antislipcursus. Wie van hier is er nog meer bij?
Nee daar ben ik al een tijd niet meer geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Was jij toevallig vrijdag bij ING Breda?
Tis net 1 dag na m'n laatste tentamen, dus vooruit. Nu nog ff bedenken hoe ik er naartoe ga, mss met de E30.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al een tijd niet meer geweest.
@ Maharbal.. Ga je de cursus toch doen? Hebben ze je zover gekregen
Ik ben erook.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Mallet het volgende:
Ik met de 306quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tis net 1 dag na m'n laatste tentamen, dus vooruit. Nu nog ff bedenken hoe ik er naartoe ga, mss met de E30.
Ik heb hem ook woensdag.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:50 schreef Mallet het volgende:
Ik was daar vrijdag wel, heb zo'n vermoeden dat ik jou dan ben tegen gekomenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Was jij toevallig vrijdag bij ING Breda?
Moet morgen ook weer naar Koopman, kom er regelmatig. Dat andere depot ben ik nog maar een paar keer geweest.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Mallet het volgende:
Dat is zo chill.. Lekker 2 uur toeren in een fijne auto. Ik kom zelden in Born helaas. In het begin wel. Niet bij Koopman maar bij dat andere depot. Moeten jullie daar ook nog steeds naartoe?
Haha jij was met die Golf 5 (geloof ik) dan zeker? Leuk!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:35 schreef enpe het volgende:
[..]
Ik was daar vrijdag wel, heb zo'n vermoeden dat ik jou dan ben tegen gekomen.
Koopmanquote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Mallet het volgende:
Dat is zo chill.. Lekker 2 uur toeren in een fijne auto. Ik kom zelden in Born helaas. In het begin wel. Niet bij Koopman maar bij dat andere depot. Moeten jullie daar ook nog steeds naartoe?
Ja dat was ik inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2010 20:45 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha jij was met die Golf 5 (geloof ik) dan zeker? Leuk!
[..]
Oké, bij deze dan: aangenaamquote:Op maandag 10 mei 2010 21:07 schreef enpe het volgende:
[..]
Ja dat was ik inderdaad.
Dat andere depot (waar ik dan naartoe moest) is het Born Car Center, idd niet van Koopman.
Aangenaam!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, bij deze dan: aangenaam
Huh jij kwam toen toch niet uit Born?
Ooh zo, nee ik begreep er even uit dat jij vrijdag vanuit Born kwam gereden. Maargoed, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:34 schreef enpe het volgende:
[..]
Aangenaam!
Nee ik kom niet uit Born maar heb weleens tijden dat ik er regelmatig naartoe gestuurd wordt.
Je vertrekt nu pas uit Breda? Dan heb je nog wel even te gaan. Maar dan ben jij privéchauffeur neem ik aan, gezien je tijd?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Zit in de trein naar Groningen.
Had door stomme wegwerkzaamheden en 9292 bijna trein gemist in Breda. Lang leve vrienden met een auto, stapte net in de trein en toen ging fluit.
Ritjes van 10 km ofwa?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vrijdag had ik ook weer eens gewerkt de schade was:
- 2x BMW 5-Serie
- 1x BMW 3-Serie Coupe (M-uitgevoerd)
- 1x Chrysler Crossfire
- 1x Kia rotzooi
- 1x Rover van 20jaar oud
- 1x Subaru oud rot ding
Huilie, try Groningen - Born (en terug).quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Het is best wel een pokke-eind van Breda naar Groningen. Echt. Heel erg lang.
Soort van prive chauffeur. Soms 2km soms 200kmquote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ritjes van 10 km ofwa?
[..]
Huilie, try Groningen - Born (en terug).
Je werkt toch bij een verhuurbedrijf? Hoe is dat een privé chauffeurquote:Op maandag 10 mei 2010 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Soort van prive chauffeur. Soms 2km soms 200km
Hehe. Hoe lang zit je dan in de bus vanuit Zitterd?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ritjes van 10 km ofwa?
[..]
Huilie, try Groningen - Born (en terug).
Ik heb wel 's ritjes gehad vanuit Groningen naar Born, en dan weer vanuit Born naar Groningen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hehe. Hoe lang zit je dan in de bus vanuit Zitterd?
Absoluutquote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
En toch hadden Keuzer en ik de primeur van een forum-meeting
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow, en mensen die denken dat Hoofddorp bij Gouda ligt
Laatste keer dat ik in Born was, is eeuh...bijna 2 weken geleden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Sta nu @ klant. Dus @ kroeg, komen al die gastjes naar me toe over de auto. Het is geen auto die je dagelijks ziet.
Marhaarbal, heb ik jou dan toevallig ook gespot?
Tijdje geleden een spoedritje gehad van Born naar Groningen. Toen géén rit terug. Dan zit je gewoon 4,5 uur terug in de trein naar Sittard.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb wel 's ritjes gehad vanuit Groningen naar Born, en dan weer vanuit Born naar Groningen.
Als ik zelf vanuit Born terug naar huis (Leeuwarden) moet, dan duurt het ongeveer 4.5/5 uur als ik pech heb met aansluitingen
Laat me raden, in Eindhoven? 2 minuten overstaptijd en je had vertraging?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef Keuzer het volgende:
Vanochtend met 10 seconden de overstap van intercity gehaald.. Daarnet met 10 sec gemist -.- die mini cooper s was wel chill, was nog automaat ook.. Toch weer wat uurtjes gemaakt..
Tja dat is ook een beetje sneu inderdaad..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Mathijz het volgende:
Hoe kan ik jou morgen herkennen mallet? Om nou heel hard Fok! Te roepen
Ik draag een leren jas, wat langer blond haar en kom met een ondefineerbare kleur Mitsubishi Grandis. Op het kentekenbewijs staat rood maar dat is ie zeker niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Tja dat is ook een beetje sneu inderdaad..
Ehm ik zal wel een grijze stoffen jas dragen met dit kutweer.. Blond kort haar.. Ik kom met een rode Peugeot.. Misschien moet jij ook maar even wat noemen want echt veel verder kom ik niet![]()
Ik ben d'r morgen ook, herkenbaar aan blond haar en een blauwe Renault Laguna. Weet nog niet wat voor jas ik aan doe met dit brakke weer maar heb iig wel schoenen met blauwe veters aanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:23 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ik draag een leren jas, wat langer blond haar en kom met een ondefineerbare kleur Mitsubishi Grandis. Op het kentekenbewijs staat rood maar dat is ie zeker niet.
Ja heel goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Laat me raden, in Eindhoven? 2 minuten overstaptijd en je had vertraging?
Studeer in Groningen, woon in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marharbal, ik was gisteren @ Groningen, daar woon jij toch in de buurt?
En ik hoef ook niet te genieten van je E30, stomme 3-serie 8)
5-serie FTW
Neen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Je stond gisteren niet in Groningen te zuipen bij een bepaalde kroeg?
De auto's op je lijst kan ik ook bijna allemaal wel afvinken inderdaad. M.u.v. de Lexus en de Saab.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Zuunigerd het volgende:
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichte geplaatst heb. Tot nu toe ik heb ik deze auto's gereden
Rijden jullie wel eens via Duitsland?
Nee, dat is het niet. Van Groningen naar Born via Duitsland is 50km langer dan via Nederland. Ze doen 't dus alleen om autobahn te pakken, en dat is dom. Zie voorbeeld van Mallet hierboven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Mja, soms is het natuurlijk wel korter via Duitsland. Ken ook wel mensen die als ze bijvoorbeeld Born - Groningen moeten doen een stukje Duitsland pakken
Mooi, dan heb ik tenminste nog niet een negatief beeld van jequote:
Ik heb geen idee of 't mag of niet. Ik heb ook wel eens (noodgedwongen) een stukje door België moeten rijden (paar dorpen).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar bijvoorbeeld van Maastricht naar ergens in Zeeland, dan is het toch gewoon korter als je een stukje Belgie neemt? Dat mag dan ook niet?
Welke kroeg ben je geweest?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik tenminste nog niet een negatief beeld van je
En om antwoord hierop te geven, de vraag waarmee het begon: ik heb een keer een auto moeten afleveren in Keulen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Zuunigerd het volgende:
't Is al weer een tijdje geleden dat ik hier een berichte geplaatst heb. Tot nu toe ik heb ik deze auto's gereden
Rijden jullie wel eens via Duitsland?
Ik wilde het net zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En om antwoord hierop te geven, de vraag waarmee het begon: ik heb een keer een auto moeten afleveren in Keulen.
O ja, maar privé-chauffeur werk is natuurlijk veeeeel relaxterquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:50 schreef dreamzk het volgende:
Kut net thuis en om 11 uur gebeld door de klant of ik hem om kwart voor 7 kan ophalen. De wekker gaat bij mij om 5 uur...
Ik moet als hiker ook wel eens om 5 uur op hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O ja, maar privé-chauffeur werk is natuurlijk veeeeel relaxter.
Kga maar 's op pad, 3 ritjes vandaag.
5 uur opstaan is prima, alleen kut is als je laat thuis bent en weinig slaapt. Redelijk kut voor de klant als je chauffeur achter het stuur in slaap valt. Wel mn eerste rit overleefd (dankzij Red Bullquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet als hiker ook wel eens om 5 uur op hoor
Hmm, da's toch wel vreemd. Maastricht --> Vlissingen is bijvoorbeeld via Belgie 195 km en via Nederland 250. Scheelt volgens google maps bijna een half uur. Is toch ook veel goedkoper voor EW? Maar goed, dan maar de lange route en geld verdienen inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb het officiele antwoord op jullie Duitsland gespeculeer.. Heb eens in een ver verleden een ritje venlo enschede gedaan, tank was leeg dus toen ik ze belde om dat ff te vertellen vroeg ik tevens of ze eigenlijk liever hadden dat ik een stukje via Duitsland reed (routeplanner vond dat t kortste). Toen kreeg ik van, als ik t me goed herinner, Mandy te horen dat dat niet mocht tenzij absoluut noodzakelijk (lees rit naar Keulen), omdat het inderdaad verzekeringtechnisch een probleem oplevert. Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt
Sowieso, rijd lekker over Nederland, dan maar een halfuurtje meer verdienen (erg he)
Die mini was overigens wel een lekker autotje inderdaad
Nu in 45 minuten 55 km gereden. Sta op de A9 heel langzaam te rijden..quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef Mallet het volgende:
Ik ben nu nog op school in Deventer.. Tijd aan het doden, maar ik denk dat ik zo ook maar vertrek. Ik ben bang dat ik dik in de spits kom, hoewel de routeplanner beweert dat ik er in 1uur en 45min ben..
Verklaar u nader?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Keuzer het volgende:
Doe je het dus stiekem en zit er Track & Trace in je auto dan kan het zomaar zijn dat je daar een keertje een belletje over krijgt
Sommige leasemaatschappijen vinden het nodig om in duurdere autos gps zendertjes te plaatsen, zo kunnen ze een gestolen auto terugvinden etc. Maar het wordt ook wel eens gebruikt om op te helderen welke route je gereden hebt. Althans dat werd me bij mijn sollicitatie bij EasyWay verteld door de instructeur.quote:
Dat soort ritjes heb ik regelmatig, en dan rij ik altijd via Belgie (Hasselt-Antwerpen). Ik bel voor alle zekerheid even ter goedkeuring, maar het is nooit een probleem.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar bijvoorbeeld van Maastricht naar ergens in Zeeland, dan is het toch gewoon korter als je een stukje Belgie neemt? Dat mag dan ook niet?
Das een heel andere situatie, dat zijn auto's van Athlon zelf en die hebben genoeg auto's in het buitenland rijden. Easyway rijdt alleen auto's van anderen en heeft zelf dus een aparte verzekering voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:09 schreef rene90 het volgende:
In de Athlon auto's ligt gewoon altijd een groene kaart, dus verzekeringtechnisch zou het gewoon in het buitenland in orde moeten zijn. Er gaan ook vaak genoeg klanten met de auto naar het buitenland toe.
Maar dat is dus meer extra dan die soort persoonsgebonden verzekering van easyways. De auto die je afleverd moet wel gewoon verzekerd zijn wil hij de weg op mogen dus als het goed is zou het wel kloppen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Das een heel andere situatie, dat zijn auto's van Athlon zelf en die hebben genoeg auto's in het buitenland rijden. Easyway rijdt alleen auto's van anderen en heeft zelf dus een aparte verzekering voor dat soort dingen.
Appels met peren dus.
edit: Salaris staat er dus weer op. Wel ongeveer wat ik had verwacht.
Wat ik bedoel is: Athlon heeft gewoon een verzekering voor al haar auto's. Aangezien Athlon ook internationaal opereert (en die leaseauto's ook gewoon privé worden bereden), moeten die auto's ook in het buitenland zijn verzekerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar dat is dus meer extra dan die soort persoonsgebonden verzekering van easyways. De auto die je afleverd moet wel gewoon verzekerd zijn wil hij de weg op mogen dus als het goed is zou het wel kloppen?
Het laatste punt wat je noemt kan ik begrijpen inderdaad, hetgeen waar ik op doel is dat de auto's waar jullie als easywayers in rijden al van zichzelf verzekerd zouden moeten zijn. Als ze bij de klant komen moeten ze alsnog verzekerd zijn omdat ze daarna bereden zullen worden door de klant. Het lijkt me dat er dus al een 'normale' verzekering op de auto zelf aanwezig is (het zal niet zo zijn dat de klant bij aflevering er zelf nog een verzekering op moet zetten)?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is: Athlon heeft gewoon een verzekering voor al haar auto's. Aangezien Athlon ook internationaal opereert (en die leaseauto's ook gewoon privé worden bereden), moeten die auto's ook in het buitenland zijn verzekerd.
Easyway is een nationaal opererende organisatie die een aparte verzekering moet afsluiten voor al die 18 jarigen die in dure auto's rondrijden (met bijbehorende torenhoge premie). Om dat premietechnisch en risicotechnisch onder controle te houden kan ik me voorstellen dat er alleen in Nederland gereden mag worden.
Nee dat zeker niet. Je bent wel verzekerd, maar de verzekeringsmaatschappij zal wel pissed zijn / proberen de vergoedde schade (in het geval van een ongeval) te verhalen op EW of iets in die richting.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het laatste punt wat je noemt kan ik begrijpen inderdaad, hetgeen waar ik op doel is dat de auto's waar jullie als easywayers in rijden al van zichzelf verzekerd zouden moeten zijn. Als ze bij de klant komen moeten ze alsnog verzekerd zijn omdat ze daarna bereden zullen worden door de klant. Het lijkt me dat er dus al een 'normale' verzekering op de auto zelf aanwezig is (het zal niet zo zijn dat de klant bij aflevering er zelf nog een verzekering op moet zetten)?
Zal inderdaad juridisch nog best lastig liggen, want je bent in feite niet de vaste bestuurder dus dan mag je er best in rijden, maar omdat je het voor een organisatie doet etc.., ach wat maakt het uit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Je bent wel verzekerd, maar de verzekeringsmaatschappij zal wel pissed zijn / proberen de vergoedde schade (in het geval van een ongeval) te verhalen op EW of iets in die richting.
Ik weet het ook niet precies!
Die electrische Lotus staat vrijwel elke dag bij Athlon in Almere. Gister stond 'ie er ook weer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal inderdaad juridisch nog best lastig liggen, want je bent in feite niet de vaste bestuurder dus dan mag je er best in rijden, maar omdat je het voor een organisatie doet etc.., ach wat maakt het uit.
[ afbeelding ]
Deze stond laatst bij ons, de electrische Lotus Elise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |