Hij was geen studentchauffeur gelukkigquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:59 schreef Dalliance het volgende:
Hardrijder raakt Bugatti Veyron kwijt
Als 20-jarige de Bugatti van je vader meenemen en dan aan de kant gezet worden met 160 waar je 80 mag
Ik ben ook klaar voor deze maand en eindig op 112 uur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Mis ik iets? Photoshoppen, tijden in excel noteren?
Ik ben klaar voor deze maand, dalijk maar de formulieren verzamelen en in een envelop stoppen. Zal wel een dikkertje worden, was de 16e de eerste helft vergeten op te sturen.
Ik deed dat wel, maar dan kopietjes maken maar op een gegeven moment krijg je een papierstapel waar je niet goed van wordt. Nu maak ik alleen nog kopietjes van mijn ritbonnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar voor deze maand en eindig op 112 uur.
Het noteren van je gegevens / inscannen van bonnen / bonnen invullen via photoshop is gewoon als backup voor jezelf. Stel je voor dat er iets met je envelop gebeurd. Beetje naïef als je daar geen rekening mee houdt.
sterkte de rest van deze dag danquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Obama het volgende:
kut zit vast op station barneveld, kabelbreuk richting amersfoort.
Sowieso geen gelukkige dag, ruim 15 te laat bij het afhalen, terwijl ik 20 minuten voor tijd al bij de bushalte stond, ik heb me de pleures moeten lopen.
Stuk over ing staat bij elke ing rit. Ongeacht de bestemming.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef jostie1990 het volgende:
Gisteren een v.o.g. aangevraagd, nu al telefoon gehad dat ik morgen mijn eerste 2 ritten mag doen (y)
ford c-max en een renault kangoo
bij de klantinfo staat een stuk over ing carlease breda, maar ik moet van Assen naar Deventer rijden..
iemand een idee waarom dat stuk eronder zou kunnen staan ?
en die andere rit is van Nijmegen naar Kolham (groningen) over kolham heb ik hier nog niets gelezen. Moet ik nog ergens speciaal op letten daar ?
bedankt weer![]()
Goed voorbereidquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Obama het volgende:
kut zit vast op station barneveld, kabelbreuk richting amersfoort.
Sowieso geen gelukkige dag, ruim 15 te laat bij het afhalen, terwijl ik 20 minuten voor tijd al bij de bushalte stond, ik heb me de pleures moeten lopen.
laat je dan ook niets weten ?? en gebeurt het jullie vaak dat je te strak ingepland wordt ?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, de tijden waarop je een auto op zou moeten halen hoef je niet heel serieus te nemen. Als je maar op tijd bent met afleveren. Bij staat er vaak: om 9 uur ophalen, om 11 uur afleveren bij een ritje dat 45 minuten duurt. Vaak kom ik dan rond half 10 aan ( m'n bedje is zo lekker 's ochtends), nooit problematisch hoor. Vanzelfsprekend haal ik 11 uur makkelijk.
Mijn ritten zijn nooit strak ingepland. Soms is het wel zo dat ik bijvoorbeeld als enige mogelijkheid een bus heb die eens in het uur rijdt en van de trein naar die bus een zeer krappe overstap heb. Als ik die bus dan mis (wat mij meermaals is overkomenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
laat je dan ook niets weten ?? en gebeurt het jullie vaak dat je te strak ingepland wordt ?
ik heb voor morgen te weinig tijd tussen de ritten (volgens routenet en 9292ov.nl) moet ik dan nu al bellen of morgen gewoon ff laten weten
Er reed gewoon een pendelbus vanaf Barneveld (transferium) naar Amersfoort. Ik kwam er rond 13.50 aan, en toen vertrok de bus net.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Morgen weer 2 ritten in 2 degelijke auto's, namelijk een Toyora Auris en een Volvo V70.
Maareh gasten ik heb 2 vragen:
1.Ik heb dus vandaag een omleiding naar huis moeten nemen omdat de trein naar amersfoort niet reed.
Moet ik dit verschil op het rittenbon zetten ? of moet ik de voorgecalculeerde tijd op het rittenbon zetten ?
2. Ik ga in augustus een paar weekjes weg, is het voldoende om mijn beschikbaarheden niet meer in te vullen of moet ik daar een melding van maken ?
Mij werd maandag tijdens mijn sollicitatie verteld, dat je je vakantie bij de opmerkingen moet zetten bij het invullen van je beschikbaarheid...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Morgen weer 2 ritten in 2 degelijke auto's, namelijk een Toyora Auris en een Volvo V70.
1.Ik heb dus vandaag een omleiding naar huis moeten nemen omdat de trein naar amersfoort niet reed.
Moet ik dit verschil op het rittenbon zetten ? of moet ik de voorgecalculeerde tijd op het rittenbon zetten ?
2. Ik ga in augustus een paar weekjes weg, is het voldoende om mijn beschikbaarheden niet meer in te vullen of moet ik daar een melding van maken ?
1. Gewoon de tijd opschrijven dat je daadwerkelijk thuis was. Even bij opmerkingen vermelden dat je OV-problemen heb gehad bij Barneveld (of waar je ook was). Soms als je meerdere dingen moet melden doe je er ff een notie bij. Dat stellen ze op prijs.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Je moet het zo zien dat je één keer in Breda op kantoor komt voor je sollicitatie + rijtest. Daarna heb je alleen nog telefonisch en via e-mail contact met de planning. Je vult je beschikbaarheid online in via hun site en als ze werk voor je hebben word je één dag van tevoren gebeld. Je logt vervolgens in op de site voor de ritgegevens / transportformulieren. Na elke rit vul je een ritbon in (papiertje). 2x in de maand stuur je al je ritbonnen + transportformulieren op en aan de hand daarvan krijg je je loon (15e v/d maand).quote:Op woensdag 28 april 2010 17:35 schreef KurDro het volgende:
Ik ben van plan om te solliciteren bij easyway maar is dat een beetje een relaxt bedrijf? En hoe werkt dat precies met uren en loon?
Vind ik het fijnst om voor te werken! Ze doen daar zo niet moeilijk over dingen, vooral als je er een paar keer per week komt en ze je 'kennen'.quote:
Chil baantje dusquote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je moet het zo zien dat je één keer in Breda op kantoor komt voor je sollicitatie + rijtest. Daarna heb je alleen nog telefonisch en via e-mail contact met de planning. Je vult je beschikbaarheid online in via hun site en als ze werk voor je hebben word je één dag van tevoren gebeld. Je logt vervolgens in op de site voor de ritgegevens / transportformulieren. Na elke rit vul je een ritbon in (papiertje). 2x in de maand stuur je al je ritbonnen + transportformulieren op en aan de hand daarvan krijg je je loon (15e v/d maand).
Ik moest dat wel. Je krijgt die rijtest in een BMW 5-serie of Mercedes S Verlengd. Best grote auto's dus. Ik moet ook 2x steken, maar dat maakt echt niks uit hoor. Ze weten dat je een beginnend bestuurder bent en het gaat er gewoon om dat je veilig op pad kan met een auto.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:42 schreef KurDro het volgende:
[..]
Chil baantje dus
Zo maar even solliciteren en dan zie ik het wel. Hoop niet dat ik moet inparkeren bij die test
oke, ik zie het dan wel. Anders is het jammer. Maar is veel met OV reizen dus, krijg je die uren ook betaald?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:46 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik moest dat wel. Je krijgt die rijtest in een BMW 5-serie of Mercedes S Verlengd. Best grote auto's dus. Ik moet ook 2x steken, maar dat maakt echt niks uit hoor. Ze weten dat je een beginnend bestuurder bent en het gaat er gewoon om dat je veilig op pad kan met een auto.
de tijd dat je thuis bent,, dat is toch de tijd dat je op het busstation bent ?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:37 schreef Mallet het volgende:
[..]
1. Gewoon de tijd opschrijven dat je daadwerkelijk thuis was. Even bij opmerkingen vermelden dat je OV-problemen heb gehad bij Barneveld (of waar je ook was). Soms als je meerdere dingen moet melden doe je er ff een notie bij. Dat stellen ze op prijs.
2. Idd even bij opmerkingen vermelden, maar dan wel kruisjes zetten en geen vraagtekens laten staan.
p.s. ronden jullie alles af op halve uren ? of moet je echt gewoon 9:52 opschrijven bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
de tijd dat je thuis bent,, dat is toch de tijd dat je op het busstation bent ?
de tijd dat je van busstation (dichtsbijzijnde) naar huis reist moet je niet opschrijven toch?
dan doe ik dat ook! dankuquote:Op woensdag 28 april 2010 18:40 schreef Mallet het volgende:
Je moet dan wel even kijken of je überhaupt kan solliciteren, want een van de vereisten is dat je geloof ik zes maanden beschikbaar moet zijn ofzo. De uren die je in het OV zit krijg je idd ook betaald.
Ik bedoelde idd de tijd dat je op het dichtstbijzijnde (bus)station bent. De tijd naar huis krijg je niet betaald nee. Ik rond altijd af op 10/20/30 etc.
Je moet ook altijd het tijdstip dat je de sleutel inlevert opschrijven en dat moet je wel echt op de minuut (dus 9:52, 10:34 etc) opschrijven. Stel namelijk dat de auto die jij net gebracht heeft meteen gebruikt gaat worden door een ander en diegene rijdt een boete, dan kan je aantonen dat jij het niet was.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:37 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
p.s. ronden jullie alles af op halve uren ? of moet je echt gewoon 9:52 opschrijven bijvoorbeeld?
Geweldige auto de 1-serie. Ik heb alleen in de 116i gereden, dus das wel jammer. Helaas heb ik de laatste paar maanden echt geen noemenswaardige auto's mogen rijden. Ik denk dat het laatste een Passat CC was die ik wel leuk vond en daarvoor volgens mij twee ritten met een A6.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef enpe het volgende:
Zo heb er ook weer een dag opzitten. Toen ik bij m'n 2e rit aan kwam bleken de banden nog niet op de auto te zitten, kon ik meteen even rustig lunchpauze gaan houden.
Had wederom een 1 serie zoals de laatste tijd vaker het geval is (en een Renault Modus...pff wat een klotebak is dat zeg).
Geen XC70 in de buurt van Hoogeveen toevallig?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:08 schreef Obama het volgende:
Hahaha, dus jij was degene waar die fokker gast over zeurdequote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er reed gewoon een pendelbus vanaf Barneveld (transferium) naar Amersfoort. Ik kwam er rond 13.50 aan, en toen vertrok de bus net.
Ik heb vandaag weer 2 ritten gedaan. Morgen weer 2, waaronder Born. Morgen dus weer kleine 450/500 km
Nein, weesp en dat is niet in de buurt van hoogeveen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Geen XC70 in de buurt van Hoogeveen toevallig?
Ik hoefde geen auto bij fokker op te halen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Obama het volgende:
[..]
Hahaha, dus jij was degene waar die fokker gast over zeurde.
Heb nu de 116i, 118i en 120d gehad, heb eigenlijk geen id wat het verschil tussen die wagens is.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Mallet het volgende:
[..]
Geweldige auto de 1-serie. Ik heb alleen in de 116i gereden, dus das wel jammer. Helaas heb ik de laatste paar maanden echt geen noemenswaardige auto's mogen rijden. Ik denk dat het laatste een Passat CC was die ik wel leuk vond en daarvoor volgens mij twee ritten met een A6.
Nee de werkelijke uren. Dat zei ik hier eerder ook al.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef Obama het volgende:
[..]
Hahaha, dus jij was degene waar die fokker gast over zeurde.
Echt waar joh........kut gedoe met het ov.
Maar krijg ik dus de voorgecalculeerde uren uitbetaald of de werkelijke uren (omdleiding +vertraging + etc) ?
[..]
De motorinhoud maybequote:Op donderdag 29 april 2010 08:10 schreef enpe het volgende:
[..]
Heb nu de 116i, 118i en 120d gehad, heb eigenlijk geen id wat het verschil tussen die wagens is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |