abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81105575
Ik moest inderdaad een heel stuk lopen. Was alweer een tijdje geleden. Ik was ook naar de snelweg gegaan, daar hing een bord op de halte waarop staat dat ie pas een paar dagen later in de dienstregeling zou komen
Dus moest toen vanaf daar alsnog naar Postkantoor gaan.

Verder nooit meer gekomen, dus hoe het nu zit weet ik niet
pi_81109488
Mag morgen ook eindelijk weer nadat ik 2x niet gebeld was. Een VW transporter en een VW Golf, het wordt echt weer eens tijd voor een dikke bak ofzo.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:49:45 #178
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_81109979
Als we het toch over dikke bakken hebben: morgen een mercedes vito :p
en daarna een zafira uit 2003 :S
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_81110174
Hoezo 'weer' een dikke bak?
pi_81110612
Laat dat "weer" maar weg bij nader inzien. Het wordt gewoon tijd voor een dikke bak na al die bedrijfswagens en standaard auto's .
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:05:45 #181
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81110752
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Mallet het volgende:
Mijn 2e rit is een spectaculaire 15km! Dan zit ik nog liever 3 uur in een Master. Hoewel.. Ik heb 1,5 in een Master gezeten en toen werd ik echt gek.
Gozer wat maakt dat ding een geluid! ook voel je elke windvlaag.

Majah, ik heb mijn uren gepakt, die trip van Maastricht naar Amsterdam heeft natuurlijk ff geduurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Obama op 07-05-2010 03:53:20 ]
pi_81120242
En ik zit weer aan de koffie.. Bij de volvo dealer deze keer. Zo met een v50 richting meerkerk.

Met een master moet je idd uitkijken als je n vrachtwagen inhaald. Gevaarlijk. Die van mij was toen zo afgeragd.. De hele straat was zwart als ik optrok. Zag je echt de automobilist achter je kijken van "wft?!"
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:53:01 #183
76470 Multiply
LA Lakers
pi_81142515
Zijn er toevallig ook hikers hier die ouder dan 21 zijn?

Ik ben zelf 22 en dit lijkt mij een leuke bijbaan, maar bij easyway kun je niet solliciteren, als hiker, wanneer je ouder dan 21 bent, maar misschien dat er toch een manier is om dat te doen?
pi_81145019
Ik ben 23.

Maar ik werk er sinds m'n 19e.
pi_81147512
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef Multiply het volgende:
Zijn er toevallig ook hikers hier die ouder dan 21 zijn?

Ik ben zelf 22 en dit lijkt mij een leuke bijbaan, maar bij easyway kun je niet solliciteren, als hiker, wanneer je ouder dan 21 bent, maar misschien dat er toch een manier is om dat te doen?
Bij Easyway volgens mij niet. Ik heb ook gehoord dat chauffeurs die (tijdelijk) uit dienst gaan i.v.m. stage o.i.d. en 21 of ouder zijn (of worden gedurende die periode) niet meer aangenomen worden als hiker. Solliciteren naar de functie privéchauffeur is dan nog wel een optie.
pi_81148134
Ja ga dan gewoon privechauffeuren
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:08:14 #187
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81152707
Audi A6
pi_81166685
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef Obama het volgende:
Audi A6
Daar rij je dan wel vaak in bij het prive-chauffeuren
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_81168146
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef Mallet het volgende:

Met een master moet je idd uitkijken als je n vrachtwagen inhaald. Gevaarlijk. Die van mij was toen zo afgeragd.. De hele straat was zwart als ik optrok. Zag je echt de automobilist achter je kijken van "wft?!"
of juist niet afgeragd, als er altijd rustig met een auto wordt gereden blijft er olie in de intercooler liggen. Als je dat even flink gas geeft blaas je deze schoon en dan zwarte rook
pi_81169532
Hmm of een TNT-busje uberhaupt niet afgeragd kan zijn is nog maar de vraag ghehe! Ik zat ook steeds met die startonderbreker in m'n achterhoofd. Als ik hem af liet slaan had ik geloof ik een minuut om hem opnieuw te starten o.i.d. Dus ik nam ook een beetje het zekere voor het onzekere bij het optrekken

Ik was btw gisteren bij ALD in Meerkerk en was naar de bushalte bij de snelweg gelopen.. Er zat een meisje die ook hiker was en nog een hiker.. En ze had al op de knop gedrukt en er reden gewoon twee bussen kats voorbij over de snelweg! Echt belachelijk. We zaten echt te bedenken wat we nu moesten doen en toen hebben we nog een paar keer goed op die knop gedrukt.. De 3e kwam gelukkig wel de snelweg af..
pi_81170287
Waar zou die bushalte ergens zitten dan? Ter hoogte van de Mac of ben je dan te ver?
Ik ging altijd frietje halen bij t postkantoor en nam dan die bus naar Utrecht..
pi_81171639
Gister in een koeriersbusje gereden waarbij op letterlijk elk "vlak" van de auto schade zat. Ik vroeg voor de gein bij het ophaaladres (was een schadebedrijf) wat die koeriers met die auto's doen, waarop die vrouw antwoordde dat die koeriers nou eenmaal veel op de weg zitten en veel km's maken, en er dus wel 's wat misgaat.

Toen ik haar vertelde dat ik geregeld auto's zie met bijna het dubbele aan kilometers en minder schade en dat notabene mijn eigen auto uit '89 met meer kilometers minder schade heeft, zei ze niks meer
pi_81172991
Was gisteren bij de ALD, begon het nét te regenen toen ik ging lopen... en was om de Mac heengelopen, ipv dat parkeerplaatsen over te steken...

en geen enkele auto met AUX aansluiting
pi_81174196
Pff dacht ze zeker even "verstand van zaken" te hebben toen je vroeg naar de reden waarom er zoveel schade op die busjes zit. Die lui kunnen gewoon niet rijden.

Gisteren heeft het inderdaad de hele dag zowat geregend.. Echt irritant. Ik was mijn paraplu vergeten en moest voor mijn eerste adres al 20min lopen.. Door de regen dus. Daarna nog eens dat stuk van ALD naar de halte.. Ik ben gewoon via die zandvlakte gegaan.. Vervolgens moet je ff over de sloot springen en dan kan je via zo`n houten bruggetje naar de halte. En tot slot nog door de regen vanaf de Duwboot in Houten naar de halte.
pi_81174351
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Mallet het volgende:
Pff dacht ze zeker even "verstand van zaken" te hebben toen je vroeg naar de reden waarom er zoveel schade op die busjes zit. Die lui kunnen gewoon niet rijden.

Gisteren heeft het inderdaad de hele dag zowat geregend.. Echt irritant. Ik was mijn paraplu vergeten en moest voor mijn eerste adres al 20min lopen.. Door de regen dus. Daarna nog eens dat stuk van ALD naar de halte.. Ik ben gewoon via die zandvlakte gegaan.. Vervolgens moet je ff over de sloot springen en dan kan je via zo`n houten bruggetje naar de halte. En tot slot nog door de regen vanaf de Duwboot in Houten naar de halte.
Vanaf Duwboot is het toch niet zover? Alleen jammer dat je daar geen cafetaria hebt
pi_81174770
Wat een kloteweer was het idd, en dan ook nog een VW transporter die erg smerig was van binnen. Wel nog een flinke file gehad waardoor ik toch nog 10 uur heb kunnen maken .
pi_81184342
Is er uiteindelijk nog iemand naar dat feest geweest gisteren? Ik uiteindelijk niet, kon echt helemaal niemand vinden die kon/zin had en om alleen te gaan voelde ik niet zo heel veel voor.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:24:49 #198
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81184416
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:00 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Daar rij je dan wel vaak in bij het prive-chauffeuren
Dat is best nice....zeker samen met de volvo V70 zeer comfortabel.

Kut! 13 mei (Hemelvaartsdag) ov is dan niet geldig.

Hoe zit het trouwens met werken in de zomervakantie ?

[ Bericht 5% gewijzigd door Obama op 08-05-2010 18:59:57 ]
pi_81186359
Kaartje voorschieten en declareren? Zo zal het wel gaan.
pi_81187110
In de zomer gewoon werk, je schiet dan al het OV voor en dat krijg je bij je salaris terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')