Gozer wat maakt dat ding een geluid!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Mallet het volgende:
Mijn 2e rit is een spectaculaire 15km! Dan zit ik nog liever 3 uur in een Master. Hoewel.. Ik heb 1,5 in een Master gezeten en toen werd ik echt gek.
Bij Easyway volgens mij niet. Ik heb ook gehoord dat chauffeurs die (tijdelijk) uit dienst gaan i.v.m. stage o.i.d. en 21 of ouder zijn (of worden gedurende die periode) niet meer aangenomen worden als hiker. Solliciteren naar de functie privéchauffeur is dan nog wel een optie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:53 schreef Multiply het volgende:
Zijn er toevallig ook hikers hier die ouder dan 21 zijn?
Ik ben zelf 22 en dit lijkt mij een leuke bijbaan, maar bij easyway kun je niet solliciteren, als hiker, wanneer je ouder dan 21 bent, maar misschien dat er toch een manier is om dat te doen?
Daar rij je dan wel vaak in bij het prive-chauffeurenquote:
of juist niet afgeragd, als er altijd rustig met een auto wordt gereden blijft er olie in de intercooler liggen. Als je dat even flink gas geeft blaas je deze schoonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef Mallet het volgende:
Met een master moet je idd uitkijken als je n vrachtwagen inhaald. Gevaarlijk. Die van mij was toen zo afgeragd.. De hele straat was zwart als ik optrok. Zag je echt de automobilist achter je kijken van "wft?!"
Vanaf Duwboot is het toch niet zover? Alleen jammer dat je daar geen cafetaria hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Mallet het volgende:
Pff dacht ze zeker even "verstand van zaken" te hebben toen je vroeg naar de reden waarom er zoveel schade op die busjes zit. Die lui kunnen gewoon niet rijden.
Gisteren heeft het inderdaad de hele dag zowat geregend.. Echt irritant. Ik was mijn paraplu vergeten en moest voor mijn eerste adres al 20min lopen.. Door de regen dus. Daarna nog eens dat stuk van ALD naar de halte.. Ik ben gewoon via die zandvlakte gegaan.. Vervolgens moet je ff over de sloot springen en dan kan je via zo`n houten bruggetje naar de halte. En tot slot nog door de regen vanaf de Duwboot in Houten naar de halte.
Dat is best nice....zeker samen met de volvo V70 zeer comfortabel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar rij je dan wel vaak in bij het prive-chauffeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |