abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80986688
Ja ik kwam daar een paar maanden geleden ook opeens achter toen ik het per ongeluk probeerde. Wel beter want dat was ongeveer de enige reden waarom ik IE nog moest gebruiken.

Ik zou gewoon het EW-transportformulier gebruiken. Ik denk dat het een typfout is, zoals wel vaker in de ritinformatie het geval is.. Bij mij tenminste. Straatnamen, automerken, namen van transportformulieren en algemene spelling. Ik zou ook fouten maken als ik elke dag tientallen van die formulieren moest invullen.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:42:04 #152
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80988624
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef Mallet het volgende:
Ja ik kwam daar een paar maanden geleden ook opeens achter toen ik het per ongeluk probeerde. Wel beter want dat was ongeveer de enige reden waarom ik IE nog moest gebruiken.

Ik zou gewoon het EW-transportformulier gebruiken. Ik denk dat het een typfout is, zoals wel vaker in de ritinformatie het geval is.. Bij mij tenminste. Straatnamen, automerken, namen van transportformulieren en algemene spelling. Ik zou ook fouten maken als ik elke dag tientallen van die formulieren moest invullen.
had ik vandaag ook last van (die typfouten) eerst een letter van kenteken verkeerd, daarna moest ik naar een bloemenboetiek die al 4 maanden niet meer bestaat. Vandaag ritje nijmegen naar haarlem, grootste deel van de tijd in de file gestaan daarna vanuit haarlem naar schijndel waar de klant de auto niet wilde omdat hij niet aan de eisen voldeed. EW gebeld en ik kon weer met auto terug naar Haarlem.. weer in dezelfde files aangesloten en toen met de trein vanuit haarlem naar nijmegen terug (dit was ook nogal lastig omdat het via amsterdam moest ) al met al een lange dag met veel file van half 10 tot 20:40 gewerkt en maar 1 tevreden klant

btw: ik had op 29 april mijn eerste rit (1 bon dus) die kan ik neem ik aan gewoon bij de bonnen van 16 Mei stoppen ??
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80992238
Even een snelle reactie mbt je ritbon. In principe hoor je je bonnen gewoon op te sturen zoals de bedoeling is. 15 mei krijg je je salaris van april. Wat je zegt kan opzich wel maar t hoort niet echt. Die bon van april zal dan rond 15 juni uitbetaald worden.
pi_80995998
Gezien de nadruk die er elke maand weer is om je ritbonnen op te sturen zou ik ze wel opsturen. Ew zal ook hun factuur naar de klant willen sturen.
pi_81007084
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_81007660
Heb net ook een mailtje de deur uitgedaan!
pi_81007733
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Wie gaat er naar de Panama?

http://www.panama.nl/nightclub/agenda.php?id=499
Ik zit eraan te denken, alleen niemand die ik ken kan mee en om alleen te gaan vind ik ook weer niet heel erg aantrekkelijk
pi_81007858
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zit eraan te denken, alleen ik niemand die ik ken kan mee en om alleen te gaan vind ik ook weer niet heel erg aantrekkelijk
Zelfde hierzo, heb wel een goeie vriendin in Amsterdam, maar ik weet niet of ze mee wil. Even wachten op mailtje.

Misschien ook leuk om er een EW meeting van te maken?
pi_81007899
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:34 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zelfde hierzo, heb wel een goeie vriendin in Amsterdam, maar ik weet niet of ze mee wil. Even wachten op mailtje.

Misschien ook leuk om er een EW meeting van te maken?
Hier weet ik al zeker dat er niemand kan
De 1 zit in New York, de ander zit in China voor z'n studie, dan weer iemand die niet van clubben houdt en ga zo maar door
pi_81008931
Vrees dat ik dan niet meer thuis kom met het ov, en om nou op de eerste trein te wachten...
pi_81009310
Vanochtend om 7:45 (!!) gebeld of ik nog ritten kon overnemen van iemand die ziek was geworden. Voor de eer bedankt, ik had voor vandaag al andere plannen bedacht.

Morgen mag ik wel weer werken.

Heb toch geen zin in de bevrijdingsdagdrukte
pi_81010023
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:02 schreef Mathijz het volgende:
Vrees dat ik dan niet meer thuis kom met het ov, en om nou op de eerste trein te wachten...
In Amsterdam rijden de treinen wel al heul vroeg he.
pi_81010259
Ik heb werk voor donderdag gekregen. Peugeot 407 Honda CVR & BMW 120i.
pi_81010475
dat feestje zal wel een beetje een hengstenbal worden...
pi_81013024
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Mallet het volgende:
Ik heb werk voor donderdag gekregen. Peugeot 407 Honda CVR & BMW 120i.
Want morgen is er geen werk?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:54:05 #166
231587 dreamzk
No Homo
pi_81013099
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Want morgen is er geen werk?
Bevrijdingsdag he, dan heeft iedereen lekker vrij
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_81013621
Er zal vast wel wat gereden worden morgen (zie post Maharbal), maar in principe is het dit jaar een officiële feestdag en is je OV-abonnement ook niet geldig.
pi_81013784
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:54 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Bevrijdingsdag he, dan heeft iedereen lekker vrij
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef Maharbal het volgende:

Morgen mag ik wel weer werken.

Heb toch geen zin in de bevrijdingsdagdrukte

pi_81076188
Ik heb mijn 1e rit er alweer opzitten en ben al op mn 2e adres. Zit nu ff een kop koffie te drinken bij de bmw dealer. Zal wel redelijk op tijd klaar zijn vandaag..
pi_81093404
moet morgen bij energieweg in meerkerk zijn (ALD), was er niet pas iemand die heel ver was omgelopen voor de bus?

Neem aan dat ze daar wel weten hoe ik naar de bus lopen moet?
pi_81093841
Ik moet morgen ook bij ALD in Meerkerk zijn. Verwacht daar rond 10:15 aan te komen. Je moet teruglopen richting de McDonalds en het hotel. Via de grote parkeerplaats kan je naar de bushalte bij de oprit van de snelweg. Vergeet niet om op de knop te drukken anders rijden de bussen voorbij (enkelen moeten speciaal de snelweg af namelijk). Al die bussen gaan naar Utrecht.

Niet per definitie geloven wat het personeel zegt, want ze hebben mij toen enorm de verkeerde kant opgestuurd.
pi_81096735
oke dan, dat is mijn laatste rit, dus ben er wel een stuk later.

die knop wist ik niet, thx voor de tip
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:28:40 #173
207863 Obama
Barack Hussein
pi_81096829
bleh, renault master van NH naar Maastricht.

wordt laat thuis komen.
pi_81103694
Mijn 2e rit is een spectaculaire 15km! Dan zit ik nog liever 3 uur in een Master. Hoewel.. Ik heb 1,5 in een Master gezeten en toen werd ik echt gek.
pi_81104738
Morgen weer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')