quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:07 schreef Mallet het volgende:Ja ik kwam daar een paar maanden geleden ook opeens achter toen ik het per ongeluk probeerde. Wel beter want dat was ongeveer de enige reden waarom ik IE nog moest gebruiken.
Ik zou gewoon het EW-transportformulier gebruiken. Ik denk dat het een typfout is, zoals wel vaker in de ritinformatie het geval is.. Bij mij tenminste. Straatnamen, automerken, namen van transportformulieren en algemene spelling. Ik zou ook fouten maken als ik elke dag tientallen van die formulieren moest invullen.
had ik vandaag ook last van (die typfouten) eerst een letter van kenteken verkeerd, daarna moest ik naar een bloemenboetiek die al 4 maanden niet meer bestaat. Vandaag ritje nijmegen naar haarlem, grootste deel van de tijd in de file gestaan

daarna vanuit haarlem naar schijndel waar de klant de auto niet wilde omdat hij niet aan de eisen voldeed. EW gebeld en ik kon weer met auto terug naar Haarlem.. weer in dezelfde files aangesloten

en toen met de trein vanuit haarlem naar nijmegen terug (dit was ook nogal lastig omdat het via amsterdam moest

) al met al een lange dag met veel file van half 10 tot 20:40 gewerkt en maar 1 tevreden klant
btw: ik had op 29 april mijn eerste rit (1 bon dus) die kan ik neem ik aan gewoon bij de bonnen van 16 Mei stoppen ??
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)