abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80834033
Maandag 3 ritjes:
BMW 5 serie
Toyota Verso
en een Renault Grand Scenic.
  donderdag 29 april 2010 @ 17:13:49 #102
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80848664
Vandaag mijn eerste ritjes gehad:

Nijmegen-Groningen verliep goed, netjes op tijd ondanks de navigatie die er niks van snapte,, wel beetje jammer dat dit hele stuk in een renault kangoo moest worden afgelegd
daarna
Assen - deventer verliep ook goed alleen die mensen wilden op het 1e adres geen handtekening zetten.. dus daar was ik te laat weg en uiteindelijk ook redelijk laat bij eindadres :s gelukkig handtekening wel gekregen. Dit was een Ford c-max full options dus dat was wel goed te doen,, alleen jammer dat de airco kapot was :p

Maandag ritje van haarlem naar den bosch in een audi a3 onderweg nog een keer auto wisselen voor een bmw 118i dus dat wordt een mooie dag

Kom er alleen wel net achter dat ik 1 handtekening ben vergeten :s die mevrouw heeft wle haar naam neergezet maar is vergeten handtekening eronder maken...
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80849556
Heb je wel met toestemming van Easyway je startadres verlaten zonder handtekening?
Het is inderdaad wel belangrijk dat mensen echt tekenen inderdaad, anders kan de schade niet op ze verhaald worden als ze moeilijk gaan doen.
pi_80850245
Sowieso dat ik altijd rustig het formulier bekijk als mensen 'getekend' hebben, soms zetten ze er allemaal dingen bij in de trend van; schade aan linkerzijde niet door mij veroorzaakt blablabalblabla...
Als mensen overigens niet willen tekenen dan moet je ze voorhouden dat de werkelijke schadevaststelling bij het bedrijf plaats heeft, en dat het formulier er alleen toe dient dat ze niet aansprakelijk kunnen worden gehouden voor de schade die jij er eventueel op rijdt.

En Obama gebruik uw brein aub natuurlijk krijg jij de uren uitbetaald die je feitelijk gewerkt hebt, anders zou je iedere keer dat je in de file staat/omreist/anderszinsvertraging hebt een soort charity voor Easyway doen er staat op je ritbon een apart vak om aan te geven of jij vertraging hebt opgelopen ergens en hoe lang dat ongeveer was. Bijv: file a2 20min~ Ook is het op je ritbon geformuleerd als 'aankomsttijd adres' dus gewoon wanneer je er feitelijk was. Over 10 ritten is alles trouwens zo n routine dat je er haast moe van zou worden

Zelf helaas geen ritjes morgen

en mensen kijk rustig naar die autos als je schade zoekt, ik heb er een over het hoofd gezien >.<
pi_80850514
Ik ook afgelopen dinsdag . Echt stom want zoiets kan gewoon gebeuren. De auto was een beetje vochtig en ik zag later gewoon dat ik iets op de bumper had gemist. Terwijl ik altijd rustig de tijd neem en ook de auto verzet als ik het niet goed kan zien. Afwachten maar.

Die dinsdag wilde het bedrijf ook niet tekenen in de eerste instantie. De auto was van een familielid die hem er neer had gezet. Hij zou namelijk de vorige dag al opgehaald worden, maar de beste man had dus de hele dag thuisgezeten en er was niemand komen opdagen. Dat familielid was niet bereikbaar dus hebben ze "ophaaladres" erbij gezet .

Ik probeer altijd wel heel zakelijk en professioneel over te komen als het om die formulieren en schade vaststelling gaat. Ik ben er niet zo van gediend als mensen denken dat ze bepaalde dingen kunnen omzeilen door er zaken bij te zetten of alleen hun naam te noteren. Soms grijpen ze ook automatisch naar mijn ritgegevens, als ik daar het kenteken o.i.d. vanaf lees. Dat gaat ze niks aan, opmerkingen als AUTO GOED EN VOLLEDIG CONTROLEREN! KILOMETERSTANDEN DIRECT NA DE RIT DOORBELLEN! Ik zeg dan altijd "sorry dit zijn mijn persoonlijke ritgegevens"
pi_80850565
Is er überhaupt wel werk morgen? Nou ja, ik ga iig lekker aan het bier
pi_80850629
Ja heb ik ook wel eens, heb zelf een leren map waar alles in zit, en dan kan ik de bovenste helft van de ritinfo precies zien. Als ik mensen laat tekenen draai ik altijd de map om zodat ze dat niet te zien krijgen.. Als ze het kenteken zelf even willen zien dan wijs ik het nr aan en houd ik mijn hand er dusdanig overheen dat ze verder niets zien.

Oja morgen koninginnendag -.- helemaal vergeten..
pi_80850766
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Keuzer het volgende:
Ja heb ik ook wel eens, heb zelf een leren map waar alles in zit, en dan kan ik de bovenste helft van de ritinfo precies zien. Als ik mensen laat tekenen draai ik altijd de map om zodat ze dat niet te zien krijgen.. Als ze het kenteken zelf even willen zien dan wijs ik het nr aan en houd ik mijn hand er dusdanig overheen dat ze verder niets zien.

Oja morgen koninginnendag -.- helemaal vergeten..
Blijkbaar geen plannen dus?
pi_80850864
Studeren man...
pi_80851449
Vandaag weer ~11 uur gewerkt en 600km gereden.

Maandag maar weer aan het werk.

Oja, en als mensen dingen er bij zetten als "schadevrij hier vertrokken" of andere onzin, zet ik er net zo goed "*Maharbal* heeft hier niet voor getekend" bij. De problemen belanden zo op die manier bij hen, en niet bij mij.
pi_80852031
Heb daar nooit last van, dat mensen nog formulieren gaan volkalken.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:03:11 #112
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80855668
Ok begrepen guys!

Vandaag was het een RAMP!

Verwachte eindtijd tegen de 16:30/17:00, werkelijke eindtijd 19:40 .

Rit 1 was van weesp naar breda.......de mensen in weesp hebben mijn dag upgefucked, ik moest de Volvo V70 wit interieur een monster van een wagen, uiterlijk om 9 uur ophalen.

, oh was dat vandaag ? hij is namelijk nog niet rijklaar, om 11 uur is hij terug.

Dus ik daar 2 uur wachten en hij was nog niet klaar, uiteindelijk heb ik iets meer dan 2 en een half uur gewacht.

Door deze 2,5 uur kwam mijn plannig nu te kort en kwam ik in de spits.

Rit 2 ik kom dus aan in Raamsdonksveer was weer een pokke end lopen, kreeg een Toyota Yaris mee.
Het was inmiddels 16:12......ik heb nog nooit zo lang in de spits gestaan people really like queensnight.

On the plus side ik krijg maandag een lexus CABRIO mee!
Daarna een Toyota Avensis en daarna een Toyota Prius.

Ps: ik moet de toyota GEWASSEN EN AFGETANKT inleveren, alleen dat laatste was gelukt, de wasstraat was gesloten....dus.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:21:18 #113
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80856201
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:43 schreef Mallet het volgende:
Heb je wel met toestemming van Easyway je startadres verlaten zonder handtekening?
Het is inderdaad wel belangrijk dat mensen echt tekenen inderdaad, anders kan de schade niet op ze verhaald worden als ze moeilijk gaan doen.
Het was het eindadres , dus niet het startadres , weet niet of dat veel uitmaakt?
gewoon voor de ontvangst zeg maar.
En bij athlon hoef je toch zelf geen schade te kijken ?
alleen de papieren etc?
En dan moet ik maandag een rit van een prive persoon naar een bedrijf.
Die auto controleer ik, daarna moet ik van bedrijf naar prive persoon. moet ik die auto ook controleren op schade??

bedankt weer

vnv queensnigth (b)
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80856859
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef jostie1990 het volgende:

[..]

Het was het eindadres , dus niet het startadres , weet niet of dat veel uitmaakt?
gewoon voor de ontvangst zeg maar.
En bij athlon hoef je toch zelf geen schade te kijken ?
alleen de papieren etc?
En dan moet ik maandag een rit van een prive persoon naar een bedrijf.
Die auto controleer ik, daarna moet ik van bedrijf naar prive persoon. moet ik die auto ook controleren op schade??

bedankt weer

vnv queensnigth (b)
Ik doelde op deze uitspraak die je eerder deed:
"Assen - deventer verliep ook goed alleen die mensen wilden op het 1e adres geen handtekening zetten.. dus daar was ik te laat weg en uiteindelijk ook redelijk laat bij eindadres :s gelukkig handtekening wel gekregen."

Daar was ik benieuwd of je met toestemming het 1e adres hebt verlaten zonder handtekening. Je moet dat soort dingen namelijk niet onderschatten en bij dit soort zaken gewoon Easyway bellen. Ze zijn hiermee bekend en kunnen je vaak sneller helpen dan wanneer je het zelf gaat proberen op te lossen. Heb laatst een soortgelijke situatie meegemaakt waar mensen absoluut niet wilde tekenen ondanks schade.

Wat betreft je rit van bedrijf --> berijder.. Ligt eraan voor welke leasemaatschappij je rijdt. Als ik even als voorbeeld Fleetport neem, daar krijg je een contract mee wat je de nieuwe berijder moet laten tekenen (kopie achterlaten 1x opsturen etc). Ondanks op dat contract eventuele schades staan genoteerd moet je alsnog je eigen formulier invullen.

Zorg in ieder geval dat je op het privéadres genoeg kopieën hebt (van eventueel het contract + transportformulier) zodat je de berijder dat netjes kan overhandigen. Kopiëren op privéadressen is eigenlijk nogal 'n gedoe.
  donderdag 29 april 2010 @ 21:44:42 #115
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80856990
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:13 schreef jostie1990 het volgende:
Vandaag mijn eerste ritjes gehad:

Nijmegen-Groningen verliep goed, netjes op tijd ondanks de navigatie die er niks van snapte,, wel beetje jammer dat dit hele stuk in een renault kangoo moest worden afgelegd
daarna
Assen - .......................................Ford c-max full options dus dat was wel goed te doen,, alleen jammer dat de airco kapot was :p

........................................................bmw 118i dus dat wordt een mooie dag

Kom er alleen wel net achter dat ik 1 handtekening ben vergeten :s die mevrouw heeft wle haar naam neergezet maar is vergeten handtekening eronder maken...
Cewl A3, kangoo is relaxt vergeleken met mijn eerste rit op woensdag.

Ford transit

Ps: gasten welke transportformulieren hebben jullie op voorraad ?
pi_80857833
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Mathijz het volgende:
Heb daar nooit last van, dat mensen nog formulieren gaan volkalken.
Ik eigenlijk ook niet, heb het ook nog niet meegemaakt dat ze geen handtekening willen zetten. Maarja, kan nog altijd gebeuren.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef Obama het volgende:Ps: gasten welke transportformulieren hebben jullie op voorraad ?
Daar waar je het meest voor rijdt. Voor mij is dat Koopman.

Maandag twee 'stomme' ritjes: Tholen - Breda en Dinteloord - Breda. Wel voor een bedrijf zonder ritformulieren, is wel chill.
Lekker rondtouren met die wagens, omrijden, tijdrekken enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80861275
Ik heb wel een keer gehad dat iemand vond dat ik heel enthousiast was geweestmet schades aankruisen. Was m'n allereerste rit ooit, dus ook weinig ervaring met hoe dat dan op te lossen. Was bovendien bij een schadebedrijf dus ik stond daar de expert tegen te spreken

Uiteindelijk met z'n 2'en een rondje om de auto gelopen en gewoon de handtekening gekregen. Verder nooit problemen.
pi_80875823
Formulieren op voorraad:
- Athlon
- ING
- Arval
- Fleetrent
- Pouw

En nog een paar andere die ik even niet meer uit m'n kop weet.
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:03:50 #119
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80883610
Wat blijkt ik moet maandag naar de redactie van Autovisie

Dus die Lexus IS 250c cabrio hebben zij zelf vast onderhanden gehad.

Datum eerste toelating : 22-04-2010
pi_80884974
64-jps-5 toevallig?
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:26:31 #121
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80887190
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef LastClick het volgende:
64-jps-5 toevallig?
Nee, haha die zag je op autoblog right ?
pi_80888426
idd
pi_80892199
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:35 schreef LastClick het volgende:
64-jps-5 toevallig?

Obama je hebt flink geluk voor één van je eerste ritten.
pi_80902846
Ja dat vind ik ook man. Ik heb echt de laatste 2 maanden echt niks noemenswaardig morgen rijden! Ik wil ook wel een keer een Audi Q5/Q7.. Een Porsche Cayenne of een BMW 7-serie. En dan niet voor 25 minuten rijden maar gewoon een dikke 2 uur! En dan stoppen bij een tankstation en dan op de parkeerplaats uitstappen met zo`n zucht van "pfff dit is ZO dagelijkse kost voor me".
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:38:07 #125
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80904876
Ik hoop dat ik vaker zulke wagens toebedeeld krijg aangezien ik vlak bij het gebouw vd Telegraaf woon, waar de redactie van autovisie zit.
pi_80904986
Het directe adres van de hiker is niet een factor die meespeelt. Het gaat om de woonplaats.
pi_80909568
Ik vermoed inderdaad dat mijn woonplaats mij het ritje naar Keulen heeft bezorgd ja
pi_80912674
Mallet in een Q7 wil je echt niet rijden hoor, is niet bijzonder. Heel hoog, heeel groot, en hard gaat het ook al niet (hebben er een voor de deur). Met die bmw geef ik je wel groot gelijk maar ik vermoed dat die niet heel veel in de lease voorkomen. Bovendien halen ze die dan zelf wel op ipv een student te sturen...
pi_80915232
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:55 schreef Keuzer het volgende:
Mallet in een Q7 wil je echt niet rijden hoor, is niet bijzonder. Heel hoog, heeel groot, en hard gaat het ook al niet (hebben er een voor de deur). Met die bmw geef ik je wel groot gelijk maar ik vermoed dat die niet heel veel in de lease voorkomen. Bovendien halen ze die dan zelf wel op ipv een student te sturen...
Vanaf de 3.0TDI willen ze aardig.
pi_80925167
Jongens, wat zeggen jullie eigenlijk als iemand naar je bijbaantje vraagt? Als ik zeg hiker dan is het 'wat is dat?' en als ik zeg studentchauffeur dan krijg je 'in een taxi?' Is ons baantje nou echt zo onbekend?
pi_80926157
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, wat zeggen jullie eigenlijk als iemand naar je bijbaantje vraagt? Als ik zeg hiker dan is het 'wat is dat?' en als ik zeg studentchauffeur dan krijg je 'in een taxi?' Is ons baantje nou echt zo onbekend?
Autotransporteur. Je rijdt auto's voor verschillende leasemaatschappijen van klanten naar depot etc. Het is vaak goedkoper om een studentchauffeur in te schakelen dan een hele trailer te laten komen.
pi_80926921
quote:
Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Mallet het volgende:

[..]

Autotransporteur. Je rijdt auto's voor verschillende leasemaatschappijen van klanten naar depot etc. Het is vaak goedkoper om een studentchauffeur in te schakelen dan een hele trailer te laten komen.
Dat inderdaad, met als aanvulling dat je OV hebt, en daarom goedkoper bent.
pi_80927099
Ik heb ook wel eens gehad dat er van 1 locatie (de Maasvlakte toen) een stuk of 30 auto's naar Nieuwegein moesten, dus dat er 30 hikers nodig waren. Dan lijkt me een trailer wel goedkoper eigenlijk
pi_80930386
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat er van 1 locatie (de Maasvlakte toen) een stuk of 30 auto's naar Nieuwegein moesten, dus dat er 30 hikers nodig waren. Dan lijkt me een trailer wel goedkoper eigenlijk
Dat betwijfel ik. Ze hebben vast een goede prijs afgesproken met het oog op de omvang (wellicht is het al een grote klant). Hoeveel auto's kunnen er op een gemiddelde trailer? Stuk of 6 à 10 ofzo.. Uitgaand van 10 auto's per trailer heb je er alsnog 3 nodig. Vraag me af of dat goedkoper is.
pi_80960100
vandaag waren er 2 easywayers bij athlon amsterdam, bizar druk is het.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_80960833
Vandaag controle bij Ing breda. Dus draag een pantalon en stel je netjes voor als je er naartoe moet :p
pi_80961223
Wat moet ik me van die controle voorstellen, iemand van EW die daar de hele dag zit te kijken?
pi_80962407
Ben benieuwd of ze dan ook bij athlon almere staan. Moet ik zo heen. Ritten gaan echt snel vandaag.
pi_80968756
Nou het moet mij ook een keer overkomen, bij het steken op het ophaaladres schaaf ik een hek. EW gebeld en de hele administratie ingevuld. De leasemaatschappij had zoiets van, kan iedereen gebeuren maar helpt niet echt bij het kutte gevoel. Nu richting huis.
pi_80971671
Ja vertel eens hoe dat ging met die controle. Wie zat er? En btw die email over de ritbonnen.. En evt geen salaris deze maand.. Is gewoon een geval bangmakerij of niet? Dat kunnen ze toch niet maken? Ik heb 110 uur gewerkt.
pi_80972675
Bij athlon was geen controle.
pi_80973363
Hm ik was vandaag bij TB Autoverhuur in Breda, maar daar geen controle (wellicht dat het wel was omdat het ook in Breda is).

Mallet, ze kunnen dat wel maken denk ik. Te laat is gewoon te laat. Maar dan krijg je je 110 uur gewoon volgende maand. Op zich ook wel lekker, als je dan ook weer 100 uur maakt krijg je lekker ruim 200 uur. En omdat je het geld de komende maand niet hebt gekregen, maak je het ook niet op. Soort banksysteem.
pi_80973746
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef Hojdhopper het volgende:
Mallet, ze kunnen dat wel maken denk ik. Te laat is gewoon te laat. Maar dan krijg je je 110 uur gewoon volgende maand. Op zich ook wel lekker, als je dan ook weer 100 uur maakt krijg je lekker ruim 200 uur. En omdat je het geld de komende maand niet hebt gekregen, maak je het ook niet op. Soort banksysteem.
Oké dus het is wel zo dat als je op tijd alles hebt opgestuurd je gewoon je salaris krijgt? Ik heb alles gewoon zoals het moet opgestuurd rond de 15e en 30ste.

Het is idd logisch dat je geen geld krijgt als je die bonnen niet opstuurd nee..

[ Bericht 32% gewijzigd door Mallet op 03-05-2010 17:00:25 ]
pi_80974343
Zoals ik het lees gaat het enkel om de hikers die hun ritbonnen niet optijd opgestuurd hebben.
pi_80975601
Ze kijken gewoon of je je wat netjes kleedt, hoe je je voorstelt en of je je formulieren correct invult.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:34:53 #146
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80982252
Controle

Maareh ik moet fleetmobility transportformulieren printen maar die staat er niet tussen, vaag.

PS: die Lexus was genieten, over 3 nummers in de autovisie te zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Obama op 03-05-2010 20:39:55 ]
pi_80983518
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:34 schreef Obama het volgende:
Controle

Maareh ik moet fleetmobility transportformulieren printen maar die staat er niet tussen, vaag.
Weet het niet 100% zeker, maar is dat niet gewoon het Easyway formulier?
  maandag 3 mei 2010 @ 21:01:00 #148
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80983593
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:59 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Weet het niet 100% zeker, maar is dat niet gewoon het Easyway formulier?
Dat zou kunnen maar er staat toch echt: print fleetmobility_transportformulieren uit.
pi_80985414
Fleet Mobility = Easyway = EasyWay_Transportformulier.pdf
pi_80986102
Blijft wel vreemd dat ze dan hun eigen transportformulier niet met het Fleet Mobility logo even online zetten. Verder kan ik de website met firefox nu ook laden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')