waar heb je dat gelezenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Mallet het volgende:
Wat betreft het aangeboden krijgen van die slipcursus.. Ik heb even teruggekeken en in een e-mail van 16 maart staat het volgende ,,(...)want we zijn ook gestopt met het aanbieden van de gratis slipcursus voor de nieuw ingeschreven chauffeurs''. Misschien heb je net pech als ze dat al eerder hadden besloten dan dat ze dat in de e-mail stuurde. Ik weet niet wanneer je in dienst bent gekomen.
Je doelt op mijn post?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Mallet het volgende:
Wat betreft het aangeboden krijgen van die slipcursus.. Ik heb even teruggekeken en in een e-mail van 16 maart staat het volgende ,,(...)want we zijn ook gestopt met het aanbieden van de gratis slipcursus voor de nieuw ingeschreven chauffeurs''. Misschien heb je net pech als ze dat al eerder hadden besloten dan dat ze dat in de e-mail stuurde. Ik weet niet wanneer je in dienst bent gekomen.
Ik dacht het niet lieve jongenquote:Op vrijdag 23 april 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Gewoon een kopie laten maken op locatie inderdaad. Daar zijn altijd wel kopieerapparaten aanwezig hoor. En verder: nee, dat doen ze niet. Wel kom ik vaak hikers tegen op de geijkte plaatsen als Meerkerk en Almere.quote:Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef rick1111 het volgende:
Werk sinds een paar maanden ook als hiker voor EasyWay en heb een paar vraagjes voor jullie. Hoe zorgen jullie ervoor dat de klant een kopie krijgt van het transport formulier, deze 2 keer invullen of daar gewoon vragen of ze kopietje maken?? Vroeg me daarnaast af of EasyWay wel eens iets van een personeelsuitje of iets organiseert, lijkt me wel aardig om af en toe eens te zien wie je collega's zijn
Ik kreeg vandaag de inloggegevens nadat ik vrijdag sollicitatie had..quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij krijg je je inloggegevens vrij snel nadat je je sollicitatie hebt gehad, per e-mail.
Ik start wel regelmatig in de regio Arnhem - Nijmegen. Arnhem is zo`n 30minuten met de trein vanaf mijn woonplaats.
Relaxed.... nou maar hopen dat ik morgen voor overmogen word gebeld.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik had trouwens op een dinsdag de sollicitatie, de woensdag erna kreeg ik de inloggegevens, de vrijdag erna zat ik al in de auto
,,Met Obama!"quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
Telefoon opnemen, gesprek beantwoorden, telefoon neerleggen, de volgende dag wakker worden en richting startadres.
O ja, tussendoor schrijf ik nog wel eens ritgegevens op.
Over het algemeen niet, maar soms moet ik bij onbekende adressen zijn (prive-adressen bijvoorbeeld) en dan doe ik het wel. Eigen auto heeft al navi van zichzelf en ik heb geen smartphone, dus dan maar zo hequote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Wut, zijn er mensen hier die elke keer de route uitprinten?![]()
Briljante reproductie XDquote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"
quote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Gebeld worden-->inloggen op de site-->ritgegevens bekijken-->kentekens invoeren op de carbase van autoweek om te kijken of ik een leuke uitvoering krijg-->transportformulieren uitprinten (staat in de ritgegevens welke je moet hebben)-->naar google maps om de route uit te printen-->9292ov checken-->transportformulier invullen voorzover dat kan-->klaar!
Tegen Obama zeg je u hoorquote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:38 schreef dreamzk het volgende:
Voor de autoliefhebbers, ik zag deze auto langsrijden toen ik op de bus aan het wachten was:
[ afbeelding ]
Rest van de formulieren? Die zijn er nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Tegen Obama zeg je u hoor.
Maareh dus je print alleen de transportformulieren, hoe zit het met de rest van de formulieren ?
Jaja, zeker weten, tenzij er een andere mercedes is die er heel veel op lijkt? Zaten 2 man in, allebei met zo een helmpje opquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!
Weet je zeker dat het die auto was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |