abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 april 2010 @ 18:46:47 #26
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80736176
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij krijg je je inloggegevens vrij snel nadat je je sollicitatie hebt gehad, per e-mail.

Ik start wel regelmatig in de regio Arnhem - Nijmegen. Arnhem is zo`n 30minuten met de trein vanaf mijn woonplaats.
Ik kreeg vandaag de inloggegevens nadat ik vrijdag sollicitatie had..
iemand ervaring met de G-STAR OUTLETSHOP ?? zag er iets van staan bij mijn documenten op de site..
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80736643
Gefeliciteerd!! Ik had trouwens op een dinsdag de sollicitatie, de woensdag erna kreeg ik de inloggegevens, de vrijdag erna zat ik al in de auto
  maandag 26 april 2010 @ 19:05:57 #28
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80736923
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik had trouwens op een dinsdag de sollicitatie, de woensdag erna kreeg ik de inloggegevens, de vrijdag erna zat ik al in de auto
Relaxed.... nou maar hopen dat ik morgen voor overmogen word gebeld.

Wat zijn de routine stappen die jullie nemen na een telefoontje ?

Welke papiertjes moet ik meenemen
pi_80737793
Telefoon opnemen, gesprek beantwoorden, telefoon neerleggen, de volgende dag wakker worden en richting startadres.

O ja, tussendoor schrijf ik nog wel eens ritgegevens op.
pi_80737848
Gebeld worden-->inloggen op de site-->ritgegevens bekijken-->kentekens invoeren op de carbase van autoweek om te kijken of ik een leuke uitvoering krijg -->transportformulieren uitprinten (staat in de ritgegevens welke je moet hebben)-->naar google maps om de route uit te printen-->9292ov checken-->transportformulier invullen voorzover dat kan-->klaar!
pi_80738138
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
Telefoon opnemen, gesprek beantwoorden, telefoon neerleggen, de volgende dag wakker worden en richting startadres.

O ja, tussendoor schrijf ik nog wel eens ritgegevens op.
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"

pi_80738610
Wut, zijn er mensen hier die elke keer de route uitprinten?
pi_80738762
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Wut, zijn er mensen hier die elke keer de route uitprinten?
Over het algemeen niet, maar soms moet ik bij onbekende adressen zijn (prive-adressen bijvoorbeeld) en dan doe ik het wel. Eigen auto heeft al navi van zichzelf en ik heb geen smartphone, dus dan maar zo he
pi_80738864
Stratenboek!

Of een slimme-phone kopen
pi_80739691
Ik vind dit ook prima werken en in 90% van m'n ritjes heb ik het niet eens nodig.
pi_80741642
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."

Briljante reproductie XD

Sinds ik die slipcursus heb gehad blijf ik wel altijd wat langer hangen als Chris me belt..
sochtends zuig ik tom altijd vast aan de vooruit, want ik kan pas denken na de eerste koffie van t benzinestation.. ik kijk welluns op google maps voor de gein als ik een dorp niet ken, zorg wel dat ik een flauw vermoeden heb welke bus/trein ik moet hebben om verder te gaan... dus 9292 ov wel vaak
trouwens DRIE HELE RITTEN voor morgen, en het is nog wel de eerste dag dat ik beschikbaar ben van 4 deze week, goed bezig EW!
pi_80742119
Zo meteen nog even vlug een ritje (spoed opdracht dus extra geld ) en morgen ook hele dag rondrijden, betere dagen kon ABAZ niet voor me uitkiezen, rest van de week kan ik lekker feesten (kheb vakantie nu )
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80744381
Ik heb morgen ook twee ritten. Dikke 2 uur in een S-Max. Prima auto vind ik dat. Daar tegenover staat wel een Seat Alhambra.. Gedateerd model is dat zeg.

Oh en trouwens ik doe ALLE ritten met behulp van mijn TomTom of de navi die al in de auto zit. Mijn richtingsgevoel sucks. Daarom is hiken wellicht ook beter dan chauffeuren voor mij
pi_80752484
Voor de autoliefhebbers, ik zag deze auto langsrijden toen ik op de bus aan het wachten was:

Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 27 april 2010 @ 01:20:03 #40
207863 Obama
Barack Hussein
pi_80753109
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Gebeld worden-->inloggen op de site-->ritgegevens bekijken-->kentekens invoeren op de carbase van autoweek om te kijken of ik een leuke uitvoering krijg -->transportformulieren uitprinten (staat in de ritgegevens welke je moet hebben)-->naar google maps om de route uit te printen-->9292ov checken-->transportformulier invullen voorzover dat kan-->klaar!
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

,,Met Obama!"

Tegen Obama zeg je u hoor .

Maareh dus je print alleen de transportformulieren, hoe zit het met de rest van de formulieren ?
pi_80754134
Je print ook nog de ritbon formulieren.
pi_80756396
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 00:38 schreef dreamzk het volgende:
Voor de autoliefhebbers, ik zag deze auto langsrijden toen ik op de bus aan het wachten was:

[ afbeelding ]
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!

Weet je zeker dat het die auto was?
pi_80756887
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 01:20 schreef Obama het volgende:

[..]

[..]

Tegen Obama zeg je u hoor .

Maareh dus je print alleen de transportformulieren, hoe zit het met de rest van de formulieren ?
Rest van de formulieren? Die zijn er niet Je hebt alleen een transportformulier nodig. Heel soms print ik ook de ritgegevens zelf uit, als ik bijvoorbeeld rij voor een klant waar ik bijna nooit voor rij. Dan kan ik bij aankomst nog even doorlezen hoe en waar ik ook alweer moet parkeren. Dat komt inmiddels eigenlijk bijna nooit meer voor.

Ritbonnen neem ik nooit mee. Ik heb een lege ritbon op m'n computer staan, als ik thuis ben vul ik die in met photoshop en als het tijd wordt om ze op te sturen print ik al m'n ingevulde bonnen uit. Heb ik meteen de kopieën op m'n pc staan.
pi_80757002
Ik heb vaak een stapeltje van 30/40 van de meest gangbare transportformulieren + ritbonnen in m'n kastje liggen (uiteraard laten printen op iemands werk ).
pi_80758119
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!

Weet je zeker dat het die auto was?
Jaja, zeker weten, tenzij er een andere mercedes is die er heel veel op lijkt? Zaten 2 man in, allebei met zo een helmpje op
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_80763135
Weet je wat ik nou haat?

Als je even je telefoon niet bij je hebt en je kijkt later, dan zie je ineens een gemiste oproep van 'onbekend'. In 99% van de gevallen is dat EW. Soms spreken ze iets in op je voicemail maar soms ook niet. Als dat dus niet is gedaan (zoals gisteren bij mij) kan je wel terugbellen maar dan hebben zij niet gebeld. Met andere woorden: ritjes gemist voor vandaag.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80765263
Mijn oplossing:

Op de dagen dat ik 100% kan zet ik bij opmerkingen dat ik sowieso kan werken, maar dat ik bijvoorbeeld door college niet de telefoon kan opnemen. Mocht ik niet opnemen, dan graag rit inplannen en voicemail inspreken of iets dergelijks.

Zo heb ik gegarandeerd m'n ritten. Naderhand (als ik wel kan bellen) bel ik terug, voor hun bevestiging alsnog.
pi_80767932
Thanks man! Dat is inderdaad een goeie oplossing. Ik ga het meteen in praktijk brengen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80768367
Nog niet gebeld. Is nog wat vroeg ook.
pi_80768920
Ja ik zet het er ook altijd wel bij dan houden ze ze langer vast.. Maar je moet wel je wil verklaren door dus bijv aan de telefoon Te bevestigen dat je die ritten zal doen.. Anders kan EW je niet aansprakelijk stellen als jij vervolgens uitslaapt die dag :p maar het is dus wel nuttig om er even bij te vermelden.. Vandaag drie ritten gehad ook al zat ik in college toen ze me belden (even teruggebeld daarna)
wel vandaag een behoorlijke kras over het hoofd gezien -.- hij zat net onder zo n plastic balk onderaan de dorpel, maargoed we zien het wel.. Kheb m er namelijk niet zelf op gereden maar formulier is dus onvolledig >.>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')