Ik kreeg vandaag de inloggegevens nadat ik vrijdag sollicitatie had..quote:Op maandag 26 april 2010 18:19 schreef Mallet het volgende:
Volgens mij krijg je je inloggegevens vrij snel nadat je je sollicitatie hebt gehad, per e-mail.
Ik start wel regelmatig in de regio Arnhem - Nijmegen. Arnhem is zo`n 30minuten met de trein vanaf mijn woonplaats.
Relaxed.... nou maar hopen dat ik morgen voor overmogen word gebeld.quote:Op maandag 26 april 2010 18:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik had trouwens op een dinsdag de sollicitatie, de woensdag erna kreeg ik de inloggegevens, de vrijdag erna zat ik al in de auto
,,Met Obama!"quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
Telefoon opnemen, gesprek beantwoorden, telefoon neerleggen, de volgende dag wakker worden en richting startadres.
O ja, tussendoor schrijf ik nog wel eens ritgegevens op.
Over het algemeen niet, maar soms moet ik bij onbekende adressen zijn (prive-adressen bijvoorbeeld) en dan doe ik het wel. Eigen auto heeft al navi van zichzelf en ik heb geen smartphone, dus dan maar zo hequote:Op maandag 26 april 2010 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Wut, zijn er mensen hier die elke keer de route uitprinten?![]()
Briljante reproductie XDquote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"
quote:Op maandag 26 april 2010 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Gebeld worden-->inloggen op de site-->ritgegevens bekijken-->kentekens invoeren op de carbase van autoweek om te kijken of ik een leuke uitvoering krijg-->transportformulieren uitprinten (staat in de ritgegevens welke je moet hebben)-->naar google maps om de route uit te printen-->9292ov checken-->transportformulier invullen voorzover dat kan-->klaar!
Tegen Obama zeg je u hoorquote:Op maandag 26 april 2010 19:32 schreef Mallet het volgende:
[..]
,,Met Obama!"
,,HOOOOOI MET ... VAN EASYWAY! IK HEB DRIE RITTEN VOOR JE VOOR MORGEN.. DE EERSTE AUTO..."
,,Oke.. Oke.. Oke.. Oke.. Bedankt!"
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 00:38 schreef dreamzk het volgende:
Voor de autoliefhebbers, ik zag deze auto langsrijden toen ik op de bus aan het wachten was:
[ afbeelding ]
Rest van de formulieren? Die zijn er nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Tegen Obama zeg je u hoor.
Maareh dus je print alleen de transportformulieren, hoe zit het met de rest van de formulieren ?
Jaja, zeker weten, tenzij er een andere mercedes is die er heel veel op lijkt? Zaten 2 man in, allebei met zo een helmpje opquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij zijn er 3 Stirling Mosses (whehe) in Nederland, maar waarom zou je in zoiets rijden. Volgens mij zijn het verzamelobjecten!
Weet je zeker dat het die auto was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |