abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80664503
Easyway
Website: www.easyway.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,55
Hiking ja
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 6 maanden
Min. Leeftijd 18
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen:

Brussaard
Website: www.brussaard.nl
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja
Flexibiliteit min 2 dagen per week
Overige eisen: Donkerblauw, donkergrijs of zwart pak

James Mobility
Website: www.calljames.nl/pages/mobility.htm
Aantal chauffeurs:
Salaris (>23)
Hiking
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw 3
Min. Leeftijd 21
Flexibiliteit min 2 dagen per week

ABAZ Studentchauffeurs
Website: www.abaz.nl
Aantal chauffeurs: 150+
Salaris (>23): 8,07
Hiking: nee
Prive chauffeur: ja
Min. aantal jaar rijbewijs: 1
Flexibiliteit: min. 1 dag per week

Athlon car lease
Website: www.athloncarlease.nl/
Aantal chauffeurs:
Salaris (19) 8,00 (>23) 9,50
Hiking: Ja
Prive chauffeur: Nee
Min aant. jr. rbw: 1
Min. Leeftijd 19
Flexibiliteit min 1/2 dagen per week
Overige eisen: Een net pak

Chauffeurscentrale
Website: www.chauffeurscentrale.nl
Aantal chauffeurs: 1000
Salaris (>23) ¤9,50
Hiking ?
Prive chauffeur ja
Min aant. jr. rbw hiking > 2 jaar
Min. Leeftijd 21
OV verplicht: Ja (week)
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Pak; zwart of donkerblauw.

Voorgaande topics:
Student chauffeur in 2009
Student Chauffeur #2
Student Chauffeur #3
Student Chauffeur #4
Student Chauffeur #5
Student Chauffeur #6
Student Chauffeur #7
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80664527
Next...
  Moderator zaterdag 24 april 2010 @ 12:42:17 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_80665443
Ik heb die tweede schoudertas inderdaad gekregen bij de slipcursus op 14 april. En S80 is zeker niks vergeleken met een aston vanquish, t idee erachter was dat je dan al wat langer bij EW werkt
pi_80665776
Ik zit er ook sinds de S80 tijd en heb ook geen tas maar die krijg ik zo te zien op de slipcursus . Mag overigens maandag weer, helaas geen bijzondere wagens.
pi_80665822
mag je van de klant nog een beetje doortrappen? Of moet je rustig rijden?

edit: de aston dus

[ Bericht 17% gewijzigd door LastClick op 24-04-2010 14:18:49 ]
pi_80666398
De S80 heb ik wel eens gereden voor een opdracht. Leuke auto en dan had ik "slechts" de 2.5T en niet eens de 6- of 8-cilinder versie
pi_80667546
Vanavond weer een kort ritje, mischien heb ik dan ook het geluk om de klant in een astin martin naar huis te rijden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80667995
Wat betreft het aangeboden krijgen van die slipcursus.. Ik heb even teruggekeken en in een e-mail van 16 maart staat het volgende ,,(...)want we zijn ook gestopt met het aanbieden van de gratis slipcursus voor de nieuw ingeschreven chauffeurs''. Misschien heb je net pech als ze dat al eerder hadden besloten dan dat ze dat in de e-mail stuurde. Ik weet niet wanneer je in dienst bent gekomen.
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:26:12 #10
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_80674172
TVP
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:39:21 #11
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80674551
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Mallet het volgende:
Wat betreft het aangeboden krijgen van die slipcursus.. Ik heb even teruggekeken en in een e-mail van 16 maart staat het volgende ,,(...)want we zijn ook gestopt met het aanbieden van de gratis slipcursus voor de nieuw ingeschreven chauffeurs''. Misschien heb je net pech als ze dat al eerder hadden besloten dan dat ze dat in de e-mail stuurde. Ik weet niet wanneer je in dienst bent gekomen.
waar heb je dat gelezen die man zei gisteren toen ik ernaar vroeg dat je inderdaad een slipcurus kon krijgen na zoveel ritten...
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_80674875
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:54 schreef Mallet het volgende:
Je doelt op mijn post?

Ik ben in september in dienst gekomen. Toen deed die rittenteller het nog.
pi_80683179
Ik ben zelf in augustus in dienst gekomen en ben wel gemaild over die antislipcursus. De eerste keer toen ik reageerde zat mijn voorkeursdatum al vol en later werd bevestigd dat ik was ingedeeld. Misschien moet je ze even bellen daarover. Ik denk namelijk dat de nu geplande cursussen de enige zijn die nog aangeboden worden.

Wat ik net citeerde was uit een e-mail van Easy Way verstuurd op 16-03-10. Daarin staat dus genoemd dat nieuwe chauffeurs geen antislipcursus meer krijgen aangeboden. Ze hebben daarna niets meer gestuurd waarin ze dat tegenspreken, dus misschien was de persoon aan wie je dat vroeg niet goed op de hoogte?
pi_80690093
Nou, vooruit..omdat Mallet roept :
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 03:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja ik ben prive chauffeur, ik maak minder uren dan jullie hikers en krijg meer betaald. De keuze lijkt me redelijk makkelijk aangezien het enige nadeel is dat ik in een net pak moet rijden in de luxe sedans ipv alles en nog wat...
Ik dacht het niet lieve jongen

Verder mis ik in het rijtje:
- Niet kunnen stoppen wanneer je wil
- Niet de muziek kunnen luisteren die je wil / volume die je wil
- Niet kunnen rijden hoe je wil
- Uren wachten op een klant

Deze discussie is overigens een aantal topics geleden tot in den treure gevoerd. Er zijn nog genoeg "nadelen" en er zijn ook "voordelen". Ik blijf liever Hikerwerk doen, want dat betekent meer vrijheid.

En af en toe rijd ik m'n oude baas rond in z'n dikke bak (met dito uurloon ).
pi_80700302
was m even kwijt.
pi_80726072
Werk sinds een paar maanden ook als hiker voor EasyWay en heb een paar vraagjes voor jullie. Hoe zorgen jullie ervoor dat de klant een kopie krijgt van het transport formulier, deze 2 keer invullen of daar gewoon vragen of ze kopietje maken?? Vroeg me daarnaast af of EasyWay wel eens iets van een personeelsuitje of iets organiseert, lijkt me wel aardig om af en toe eens te zien wie je collega's zijn
pi_80727238
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef rick1111 het volgende:
Werk sinds een paar maanden ook als hiker voor EasyWay en heb een paar vraagjes voor jullie. Hoe zorgen jullie ervoor dat de klant een kopie krijgt van het transport formulier, deze 2 keer invullen of daar gewoon vragen of ze kopietje maken?? Vroeg me daarnaast af of EasyWay wel eens iets van een personeelsuitje of iets organiseert, lijkt me wel aardig om af en toe eens te zien wie je collega's zijn
Gewoon een kopie laten maken op locatie inderdaad. Daar zijn altijd wel kopieerapparaten aanwezig hoor. En verder: nee, dat doen ze niet. Wel kom ik vaak hikers tegen op de geijkte plaatsen als Meerkerk en Almere.
pi_80727255
Ik neem altijd twee transportformulier mee. Ik vul daar met opzet van tevoren niks op in (het komt namelijk wel eens voor dat je een andere auto moet meenemen dan de auto die in je ritgegevens staat).

Als ik een auto ophaal bij een privéadres vul ik hem 2x in (vaak is daar de mogelijkheid voor kopiëren niet aanwezig of lastig). Ook laat ik dan een businesscard achter met mijn naam erop. Mijn ervaring leert dat mensen dat prettig vinden, omdat een transportformulier weinig informatie bevat als telefoonnummers e.d.

Als ik de auto ergens anders ophaal (lees: geen privéadres) vul ik het formulier nooit 2x in, maar bied ik aan dat ze er een kopie van mogen maken. Dat is vaak helemaal geen probleem. Bij dealers / depots / leasemaatschappijen (je afleveradres) maken ze automatisch een kopie van het formulier.

Soms moet je goed opletten dat je genoeg kopieën bij je hebt. Bijvoorbeeld voor Fleetport moet je auto's afleveren bij nieuwe berijders. Ik vind het dan wel zo netjes om de berijder gewoon een kopie van het formulier te kunnen overhandigen, zonder dat ik daar een kopie van hoef te maken. Ik moet er dan voor zorgen dat ik alsnog een kopie heb om daarna op te sturen naar Fleetport.

Personeelsuitje heb ik nooit wat van gehoord. Misschien is het teveel werk om voor 1000+ chauffeurs iets te organiseren (wellicht ook financieel). Collega's zie je soms onderweg terwijl je aan het werk bent of tijdens de antislipcursus die ze eerder aanboden aan chauffeurs die minimaal 50 ritten hadden gereden.

M'n antwoord is uitgebreid genoeg dacht ik zo
pi_80727411
What he said...

Die slipcursus wordt gezien als het personeelsuitje, met als criterium dat je er dus een tijdje werkt (50 ritten)
Zoals Irritatie al zei, we komen mekaar ook vaak tegen onder het werk
pi_80727484
Wij wel ja
  maandag 26 april 2010 @ 14:34:06 #21
239799 NLR
awesomeness
pi_80727765
Ben vandaag ook aangenomen bij easyway Rijtest stelde inderdaad weinig voor... Ik hoefde niet eens in te parkeren.
pi_80728475
Gefeliciteerd , welke regio?
  maandag 26 april 2010 @ 17:11:21 #23
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_80733183
wie rijden er hier in regio Arnhem, Nijmegen ?
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
  maandag 26 april 2010 @ 17:44:18 #24
239799 NLR
awesomeness
pi_80734227
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:55 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd , welke regio?
Dankje, in regio Leiden. Wanneer krijg ik trouwens mijn inlog gegevens toegestuurd?
pi_80735305
Volgens mij krijg je je inloggegevens vrij snel nadat je je sollicitatie hebt gehad, per e-mail.

Ik start wel regelmatig in de regio Arnhem - Nijmegen. Arnhem is zo`n 30minuten met de trein vanaf mijn woonplaats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')