Jow ik meld me! Laat maar wat weten!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
Over een weekje, dag van IQquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jow ik meld me! Laat maar wat weten!
Wanneer is de pre-sale eigenlijk? Vandaag?
+1quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef T-Force het volgende:
Zany-Show-FOK!-Meeting (02.45 --> Linksvoorin):
Deeltjesversneller
de_huig
Tha_Bartman
T-Force
benniesnugger
NLS04
ElDani
Noxa
Sethje
jwtzquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Over een weekje, dag van IQ
me 2quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Code binnen voor de kaartjes voor 10 years of q-dance!!!!!!!
* ReMcOrE wil ook nog wel meedingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Helaas je was net een paar minuten te laat!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2![]()
[..]
* ReMcOrE wil ook nog wel meedingen
Feli!quote:
Gefeliciteerd Huig!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Een simpele loting op www.random.org: Result: 6!
de huig wint dus. PM je emailadres maar naar mij, dan stuur ik de presale code door. Maar je moet wel vanavond dan al je kaartjes halen want de actie zou maar TOT 10 april lopen.
ik had zelf al een code, maar code voor kameraden erbij was handig geweest; dus geen probleemquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Helaas je was net een paar minuten te laat!
en jij hebt mailquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef de_huig het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weeeeee gaaaaaaaaaaaaan naaaaaaaaaaaaaar defqon toeeeeeee
we gaan naar defqon toeeeeeeeeeee
we gaan naar defqon toeeeeeeeee
we gaan naar defqon toe
en quyxz je hebt pm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef de_huig het volgende:
wegens ziekte ben ik niet in staat om 12 juni naar almere te komen dus bij deze bied ik mijn defqon kaartjes te koop aan..ik heb er twee en ze moeten samen weg. Bieden heeft alleen zin vanaf 95 euro per kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En iedereen veel plezier gewenst bij Zany. Lees morgen de verslagen wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
wegens ziekte ben ik niet in staat om 12 juni naar almere te komen dus bij deze bied ik mijn defqon kaartjes te koop aan..ik heb er twee en ze moeten samen weg. Bieden heeft alleen zin vanaf 95 euro per kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is je gegund hoor!![]()
wegens ziekte ben ik niet in staat om 12 juni naar almere te komen dus bij deze bied ik mijn defqon kaartjes te koop aan..ik heb er twee en ze moeten samen weg. Bieden heeft alleen zin vanaf 95 euro per kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mijn icon nu maar eens in de wiki zetten trouwens want ik wil ook in de OP.![]()
Hier nog een korte preview van Fenix' album, voor als je van jumpy hardstyle houdt. Ik vind het wel aardig.
gr gr
Hoe werkt dat sowieso? Ik heb die wiki wel eens bekeken maar heb geen flauw idee hoe ik een nieuwe OP moet maken mochti k een keer aan de beurt zijn. Iemand misschien een korte uitleg?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn icon nu maar eens in de wiki zetten trouwens want ik wil ook in de OP.![]()
Gewoon even accountje aanmaken en dan kan je de OP wijzigen..quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoe werkt dat sowieso? Ik heb die wiki wel eens bekeken maar heb geen flauw idee hoe ik een nieuwe OP moet maken mochti k een keer aan de beurt zijn. Iemand misschien een korte uitleg?
En als het mogelijk is mag mijn UI ook wel in de OP.
kan me in deze punten zeker wel vinden..alleen de snelle afhandeling aan de deur niet; ik heb nog niet vaak zo'n trage portemonneecontroleur meegemaakt..de tering zegquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
My peace of pie...
- Show, leuk concept maar beroerd uitgevoerd. Een MC die op een papiertje moet lezen hoe die iemand aankondigt... oh my god.
- Betalen voor de WC's what the hell!!
- Storende beveiligingspersoneel. Vanaf een balkon met een laser pointer op mensen schijnen die staan te roken.
- En meer fotografen dan feestgangers. Tering heb wel 80 mensen met een camera zien lopen.
+ Goede sfeer
+ Bar personeel had erg veel lol en waren lekker enthousiast, dat is ook wel eens aders. (big ups!)
+ snelle afhandeling aan de deur
+ Hardstyle remix van "The Beatles - Twist and shout" It got me going!
Vind het wel jammer, voor de organisatie en Zany en consorten zelf. Zo zie je maar weer dat als het op grote feesten aankomt Q en B2S een echte monopolie bezitten.quote:Op zondag 11 april 2010 13:13 schreef eQuaL het volgende:
En dat van die Zany show had je wel een beetje kunnen verwachten. Ze konden niet eens al hun kaartjes kwijt, dus moesten ze wel ergens hun geld vandaan halen. Betalen voor de wc's
Jongen na mij ging opeens weer early draaien en Pavo erna ging meteen weer lekker knallenquote:1. Activator - Everything
2. Noisecontrollers - Marlboro Man
3. Brainkicker ft. Noisecontrollers - Always Black
4. Atmozfears - Mental Atmosphere
5. Coone - Twilight Zone
6. The Prophet - Recession
7. Zany vs. Frontliner - Pure German Tuuduu Tools (Corleone's Mash-Up)
8. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
9. Corleone - Aieo
10. A-Lusion - Too Close
11. Corleone - Tuneless Music
12. Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
13. Corleone - The West
14. Zatox & The Prophet - Prozaxx
Serieus?quote:Op zondag 11 april 2010 09:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
was alleen even verbaasd toen crypsis besloot pa-pa-partylover te draaien![]()
Tracklist ziet er vet uit! Als de kwaliteit niet heel storend is zou ik hem graag eens willen luisteren.quote:Op zondag 11 april 2010 13:27 schreef LeonH het volgende:
Pavo = Koning!
Draaien ging lekker gisteren. Alleen stond ik toch wat te vroeg voor mijn stijl. Openen en dan deze set draaien:
[..]
Jongen na mij ging opeens weer early draaien en Pavo erna ging meteen weer lekker knallen
Heb de set opgenomen maar volume te hard gezet waardoor hij toch wel wat kraakt. Zal kijken of ik 'm alsnog doe uploadenOf weet iemand of je zoiets nog gecorrigeerd krijgt?
Crypsis draaide die helemaal niet, in zijn set zat wle een remix van FTS, met daarin een early rave nr verwerkt, maar die werd gedraaid door Zany..quote:
Held!! leuk om te horen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Michel pollen op het podium bij de ezelcontrolleurs![]()
OOOOHOOOHOOOOOHOOHOOOO OHOOOHOHOOOOquote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik kon wederom janken om Bleeding for the harderstylezzzzzzz![]()
Wat de fuck gek..quote:Sets, Crypsis.... niet meer boeken wat een bagger.
http://soundcloud.com/djc(...)nix-sittard-10-04-10quote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Tracklist ziet er vet uit! Als de kwaliteit niet heel storend is zou ik hem graag eens willen luisteren.
Ik begreep dat meer mensen dat al dachten maar kim is niet mn chick als in mijn-vriendin-zijnde -chick maar gewoon een goede vriendinquote:Op zondag 11 april 2010 07:17 schreef de_huig het volgende:
fokmeet was redelijk compleet; nls + chick,
komt ie nu mee....quote:Op zondag 11 april 2010 15:23 schreef NLS04 het volgende:
Ik begreep dat meer mensen dat al dachten maar kim is niet mn chick als in mijn-vriendin-zijnde -chick maar gewoon een goede vriendin
quote:Op zondag 11 april 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
TVP, zal zo even een verhaaltje schrijven. Misschien trouwens een andere gebruiken? Deze is al gebruikt.
Ran-D & Adaro - Under Attackquote:Op zondag 11 april 2010 15:23 schreef NLS04 het volgende:
Verdere tracks die ik in de loop van de avond nog heb gehoord en wel kon waarderen was ran-d break ya neck,
Ik stem voorquote:Op zondag 11 april 2010 17:00 schreef ElDani het volgende:
TVP, zal zo even een verhaaltje schrijven. Misschien trouwens een andere gebruiken? Deze is al gebruikt.
Thanks! Kwaliteit houdt inderdaad wat te wensen over, maar ik ga hem eventjes luisteren.quote:Op zondag 11 april 2010 15:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/djc(...)nix-sittard-10-04-10
Succes met luisteren in ieder geval!
Jep.quote:Op zondag 11 april 2010 17:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wattus?
Oh wacht.. je bedoelt de TT zeker.. of niet?... euh.
It's party kicking time... Ik hoorde de wanden best aardig trillen toenquote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef ElDani het volgende:
Toen we om het beursgebouw liepen hoorde dat het binnen echt zo gigantisch hard ging..
Mooi man, en ik me maar afvragen wie die Huig dan precies wasquote:Op zondag 11 april 2010 07:17 schreef de_huig het volgende:
fokmeet was redelijk compleet; nls + chick, rip + chick en tforce + chick grootste deel mee geweest..
deeltjesversneller, benniesnugger en ltnox ook nog gezien..en dan blijk je ltnox al een jaar of..13 ofzo te kennen..das ook wat..:P
nu lekker gedouched en slapie machen..dacht het wel ja
Nee, gaat het voor mij niet worden. 19 juli ga ik op vakantie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
gaat 1 van jullie naar freshtival?
http://www.freshtival.nl/
kijk de line-up maar
heb zelf ook geen opstootjes gezien, maar wel een groepje beveiligers die in high-speed-polonaise langskwamen rennen..dus ik denk dat er wel een knokpartijtje was..helemaal omdat dv8 er op stond te kijken en iets riep van calm down motherfuckaaaaaaaaaaaaaaaahs..maar goed..dat mag de pret niet drukken natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef benniesnugger het volgende:
Zelf ook geen opstootjes gezien, maar ik denk dat het komt omdat het toch een kleiner en onbekender feest was. Hierdoor echt mensen die voor de line-up en de muziek komen en weinig dagjesmensen. Als je elkaar dan aanstoot is het gewoon sorry en weer lekker doorgaan met stampjes plaatsen.
Hehe ja en dat had ie vooraf op een blaadje geschreven zodat hij het niet kon vergetenquote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef Quyxz_ het volgende:
CALLLLLLML DOWN MOTHERRRRRRRRFUCK-R-RR-R-R-RR-RSSSSSS ofzoiets?
Leuk verhaal overigens, Khadber.![]()
Gefeliciteerd gast! Netjes!quote:Op zondag 11 april 2010 23:48 schreef mstx het volgende:
Te Veel Bier op daarnet... kampioen geworden van regioklasse A handbal, volgend jaar hoofdklasse.
ik ben er weer bij, heb 2 early bird tickets gehaald vrijdagmorgenquote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
gaat 1 van jullie naar freshtival?
http://www.freshtival.nl/
kijk de line-up maar
congratz!quote:Op zondag 11 april 2010 23:48 schreef mstx het volgende:
Te Veel Bier op daarnet... kampioen geworden van regioklasse A handbal, volgend jaar hoofdklasse.
haha dank je ik doe het graag. Was ik eigenlijk ook bij de meet? ik weet het niet meer, heb wel wat fokkerts gezien in elk geval.quote:Op zondag 11 april 2010 13:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pluspunten:
de sets: geen slechte set gehoord (op de hardcore na)
Seths pretbek, en maar lachen en maar lachen
quote:
Thanksquote:
Hehe sorry man, Heel misschien heb je er wat aan voor aankomende zaterdagquote:
haha nee was maar gekheidquote:Op maandag 12 april 2010 12:47 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hehe sorry man, Heel misschien heb je er wat aan voor aankomende zaterdag![]()
Ben sinds afgelopen zaterdag wel fan geworden van Slim Shore. Wist nooit goed wat ik ervan moest vinden maar zijn tracks op een goede geluidsinstallatie
gefeliciteerd jongenquote:Op zondag 11 april 2010 23:48 schreef mstx het volgende:
Ja je was bij de meet, je hebt wat mensen gesproken, en je bleef maar grijzen en lachenquote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha dank je ik doe het graag. Was ik eigenlijk ook bij de meet? ik weet het niet meer, heb wel wat fokkerts gezien in elk geval.
Ik vond het keigezellig en je had lekker de ruimte, geluid was ook wel in orde. DIkke sets gehoord en bob draaide The World (L)
Decibel, Q-base, Mysteryland, 10 years of qdancequote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef -Datdus- het volgende:
Zijn er nog leuke feesten na 20 juni? ik heb besloten het toch maar niet op defqon te gokken
quote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Koepert het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] = [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 14:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
&
[ afbeelding ][ afbeelding ]
?
Ground Zero, Free Festivalquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Decibel, Q-base, Mysteryland, 10 years of qdance
Ja ik was echt al te dronken voordat we naar het feest gingen en tijdens het feest ook nog genoeg genuttigd natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja je was bij de meet, je hebt wat mensen gesproken, en je bleef maar grijzen en lachen![]()
The world
Van the crew en how much can you take komen deze week HQ previewsquote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef StM het volgende:
Zatox![]()
![]()
Ik kan zo snel alleen geen previews vinden nog op youtube. (of mensen die ze gefilmd hebben). Zijn de nummers voor de rest nog niet bekend ofzo?
How much can you take kan ik me nog wel herinneren van zaterdag omdat ik de tekst herkende vanquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Van the crew en how much can you take komen deze week HQ previews
Harde kicks, screeches, dikke sounds, vette vocals. Best simpel toch?quote:Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef InGebruik het volgende:
Hoe krijgt die Zatox het toch elke keer voor elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Great Zany Show wil ik het volgende zeggen: Gezellig![]()
Vond het supergezellig om best een groot deel van de avond bij de FOK!kers te staan. Nu inderdaad hoofden bij de usernamesVoornamelijk gebabbeld met NLS04, Ripper, Bartman & Huig en die chick van NLS04 die niet zijn chick was maar die er wel bij was
![]()
Verder vond ik de set van Zany vs. Zatox het beste van Zatox wat ik to nu toe heb gehoord. Alleen toch baal ik ervan dat hij niet veel van zijn oude nummers meer draait. Daar ben ik toch meer fan van als van zijn nieuwe sound (hoe gruwelijk die ook is). Nummers als Tanz Elektric, Smokin n pourin, Give me all your money, Postal, Deep into your soul enzo vind ik ongelofelijk dik![]()
Slim Shore viel een beetje tegen, geen Syren(werd later tijdens set van B-Front gelukkig wel gedraaid
) DBSTF-eerste helf was gruwelijk vet!! Early Soundz, Pump It Loud en nog meer oud werk
Vanaf Crypsis zoals ElDani zei, gewoon niet meer stilgestaan tot aan de hardcore. Zany, Vince & Neophyte was volgens de mensen op PF geen hitjesparade, maaaarrrrrr ik dacht er anders over (net zoals Bartman & NLS04, heerlijk om even lekker kritisch te kijken naar de moderne hitjes-hardcore
)
Looking forward to In Qontrol, weer grote meeting? Nu komen er nog meer toch?
Latersssss![]()
[ Bericht 60% gewijzigd door T-Force op 12-04-2010 15:40:56 ]
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Harde kicks, screeches, dikke sounds, vette vocals. Best simpel toch?
Heb je al wat eigen dingen online staan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draaien aan die knopjes totdat er wat vets uitkomt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
't is ook wel een tijdje minder geweest met deze man, maar dit blijft gewoon een van de grootste helden op Hardstyle gebied niks meer dan lof voor deze man..quote:Op maandag 12 april 2010 15:20 schreef InGebruik het volgende:
Hoe krijgt die Zatox het toch elke keer voor elkaar?
Ik heb nog niks online staan. Ben ook al half jaartje ofzo gekapt met proberen te producen. House lukte me wel aardig, maar hardstyle=kicks maken? Hoe krijg je het voor mekaar. Ik loop wel te kutten met distortion enzo maar wtf. Sowieso is afmixen gewoon bagger bij mij.quote:Op maandag 12 april 2010 15:34 schreef LeonH het volgende:
Heb je al wat eigen dingen online staan dan?
Draaien aan die knopjes totdat er wat vets uitkomt
Izzzzz Naaaizzzzquote:Op maandag 12 april 2010 13:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja je was bij de meet, je hebt wat mensen gesproken, en je bleef maar grijzen en lachen![]()
The world
en verder in de categorie goed nieuws:
Zatox - Collaborations E.P. (Italian Hardstyle)
Label: Italian Hardstyle
Catalog Number: ITAL 004
Release Date: May 2010
Format: Vinyl 12", CD & Digital
Tracklist:
A1. Zatox ft. D-Block & S-Te-Fan - Madhouse
A2. Zatox ft. Alpha Twins - From Hell
B1. Zatox ft. The R3bels - Realize
B2. Zatox ft. Vamper - People's Choice
![]()
Ik ben echt heel benieuwd naar deze platen, die met A2 kan alleen maar snoeien worden![]()
Ik lees echter nu ook berichten dat het een grap zou betreffenquote:
Ons ergens mee blij maken Bartje, fijnquote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik lees echter nu ook berichten dat het een grap zou betreffenMaar ik hoop echt niet dat dat waar is
Wat blijft dat een vette plaat!quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook een vette aftermovie, het beste stukje uit `Fade to black ´ gepakt...
quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Harde kicks, screeches, dikke sounds, vette vocals. Best simpel toch?
Ik wilde al zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het ook ooit eens een blauwe maandag geprobeerd, maar had de moed al snel opgegeven.
Voor mij is het net zo'n dooie mus...quote:Op maandag 12 april 2010 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ons ergens mee blij maken Bartje, fijn
[ afbeelding ]
Zou wel verklaren waarom er geen zak over die nummers terug te vinden was :p En B2S en Q zijn trouwens gewoon 2 bedrijven onder dezelfde holding, ze targetten alleen nu net een ander publiekquote:Op maandag 12 april 2010 15:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
't is ook wel een tijdje minder geweest met deze man, maar dit blijft gewoon een van de grootste helden op Hardstyle gebied niks meer dan lof voor deze man..
Zatox is volgens mij ook de DJ die ik het vaakst heb zien draaien en hij heeft me nog nooit teleurgesteld![]()
Ik vind het ook zeer schandalig dat deze man geen plaatst verdiend op de main bij DefqonBegin steeds meer een hekel te krijgen aan Q, doe mij maar gewoon B2S
quote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik lees echter nu ook berichten dat het een grap zou betreffen![]()
quote:DJZatox
I don't know Who is The Idiot that write crazy bullshit about a new record of zatox called collaboration ep.My new ep is called Rawstyle ep
Zatox -Rawstyle E.p Tracks : Rawstyle and poltergeist with Nikita , The Crew with Vamper , and How Much Can U Take . Stop!Ita004 don't exist
RT @tackcos: @DJZatox I heard something about a collaborations E.P. is this true? // no Are only bullshit!! Who wrote this ???
I know this sounds really odd, but Italian Hardstyle is technically a Dutch label (mainly because it is distributed by Astral Music).quote:Op maandag 12 april 2010 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom staat hier bij country Netherlands? http://www.discogs.com/Zatox-Creation-EP/release/2189204
Ben ik trouwens de enige die dat Black anthem niet echt relaxed vindt?
dat eind is wel ziekquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hier nog een korte preview van Fenix' album, voor als je van jumpy hardstyle houdt. Ik vind het wel aardig.
Nope, heb het wel gehad met die anti-climaxjes..quote:Op maandag 12 april 2010 18:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat Black anthem niet echt relaxed vindt?
Ik ben geen fanatieke hardcore volger dus als ik 90% van de platen ken dan is het naar mijn idee wel een hitjesparade ja...quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef T-Force het volgende:
Zany, Vince & Neophyte was volgens de mensen op PF geen hitjesparade, maaaarrrrrr ik dacht er anders over (net zoals Bartman & NLS04, heerlijk om even lekker kritisch te kijken naar de moderne hitjes-hardcore)
Pff. Mensen die van alles roepen ineens over Zatox. Ook zo van: oja die hebben ook nog wel wat gemaakt.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kom ik ineens deze CD weer tegen: http://www.discogs.com/Va(...)-2003/release/300237
Je zit denk ik op het verkeerde forumquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
- Sets, Crypsis.... niet meer boeken wat een bagger.
Ik heb persoonlijk PF (en met name reacties) dan ook niet heel erg hoog op mijn lijstje staan qua betrouwbaarheidquote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatieke hardcore volger dus als ik 90% van de platen ken dan is het naar mijn idee wel een hitjesparade ja...
* NLS04 luistert naar DBSTF @ Q-Base 2007![]()
Today wel, not tomorrowquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef eQuaL het volgende:
T N T
Technomatic teasers
Lekker weertje vandaag
Nog even mijn blijdschap tonen voor deze actiequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
vond het anthem van 2009 beterquote:
Vind het niet echt hardstyle ofzo, meer trance. Eerste keer dat ik die hoorde was op mijn eerste party-dvd: Tiesto In Concertquote:
Heb hem als optie staan! 2 daagjes (hard)trance op fietsafstand is op zich wel interessant!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef T-Force het volgende: M'n chick en ik hebben net ook kaartjes gekocht voor Luminosity Beach FestivalLekker oogjes dicht en chillen in het zonnetje
![]()
Zondag gaan m'n chick en ik lekker trancenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef ElDani het volgende:
Heb hem als optie staan! 2 daagjes (hard)trance op fietsafstand is op zich wel interessant!
Welke dag ga je?
Ik heb werkelijk zat mensen ontmoet op feesten, zoveel dat ik ze niet allemaal herinner als je het niet erg vind. Maar helaas zit hier ook altijd wel een ontmoeting met bier bij. Zoals ook afgelopen zaterdag waar er weer professioneel 90 euro weggezopen is. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zondag gaan m'n chick en ik lekker trancenJij had toch flink gebuurt met Claudia ofniet? Kun je gezellig met ons mee
Hehe, ja ik doelde op GZS jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:10 schreef ElDani het volgende:
Ik heb werkelijk zat mensen ontmoet op feesten, zoveel dat ik ze niet allemaal herinner als je het niet erg vind. Maar helaas zit hier ook altijd wel een ontmoeting met bier bij. Zoals ook afgelopen zaterdag waar er weer professioneel 90 euro weggezopen is. Dat kan ook helpen.
Neem aan dat je the Great Zany Show bedoelt trouwens?
Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Even daarvoor werd ik getipt door T-Force dat er wel een hele grote neger voor bij het hek stond die wel enorm veel leek op Titan. Ik naar hem toe om te vragen en 't was 'm![]()
Nah, daar kom ik niet voor op dat soort feesten kan ik je vertellen. Zijn ze me iets te duur voor haha! Trouwens ook nog een tijdje met die Janine staan praten, ook echt zo'n feestbeest. Grappig. Overigens heeft volgens mij daar echt iedereen al een vriend, althans er loopt altijd wel iemand bij haha!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hehe, ja ik doelde op GZS jaIk had nog ff gevraagd en je had inderdaad goed naar je zin met mijn meid. Ze had het gevoel alsof je dr een beetje probeerde te versieren
Achja, zatheid, dan krijg je dat
Ze is ook heel leuk
![]()
Die gast is inderdaad echt bizar! Supermooi dat zoiets daar gewoon rondloopt en gewoon ook echt keihard draait. Jammer dat ik hem niet gespot heb. Dozer uiteraard wel gezien daar en B-Front nog even kort mee gesproken na zijn set rond een uurtje of half 7.quote:Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt ja![]()
kleine blonde Janine?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nah, daar kom ik niet voor op dat soort feesten kan ik je vertellen. Zijn ze me iets te duur voor haha! Trouwens ook nog een tijdje met die Janine staan praten, ook echt zo'n feestbeest. Grappig. Overigens heeft volgens mij daar echt iedereen al een vriend, althans er loopt altijd wel iemand bij haha!
Symphonic Feedback Janine jaquote:
Haha ik weet nog goed dat ik die gast voor het eerst (als Pinas nog) op defqon 2007 zag draaien. Belachelijke grote neger met knalgroene headphones die echt keihard losging achter de decks ( terecht aangezien ie DHHD - Pain draaidequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef T-Force het volgende:
Shiiiiit, was is die gast angstaanjagend zeg! Nondeju wat een grote brede neger. Maar toch wel een aardige kerel als je hem eenmaal aanspreekt ja![]()
die stond laatst ook nog in de KNIP van PFquote:
Dan ben je sowieso een heldquote:Op woensdag 14 april 2010 09:12 schreef NLS04 het volgende:
Haha ik weet nog goed dat ik die gast voor het eerst (als Pinas nog) op defqon 2007 zag draaien. Belachelijke grote neger met knalgroene headphones die echt keihard losging achter de decks ( terecht aangezien ie DHHD - Pain draaide)
straks thuis ff bestellen, heb geen apparaat van Rabobank bij de handquote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef mstx het volgende:
Kaarten voor 10 years of Q-dance kunnen nu besteld worden met de code.
Toen draaide die toch ook met 1 arm? Hij had daarvoor een motorongeluk gehad ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Symphonic Feedback Janine ja
[..]
Haha ik weet nog goed dat ik die gast voor het eerst (als Pinas nog) op defqon 2007 zag draaien. Belachelijke grote neger met knalgroene headphones die echt keihard losging achter de decks ( terecht aangezien ie DHHD - Pain draaide)
Kun je nou 2 of 4 kaarten mee bestellen?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef mstx het volgende:
Kaarten voor 10 years of Q-dance kunnen nu besteld worden met de code.
Dit las ik net op hardtraxx:quote:Op woensdag 14 april 2010 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kun je nou 2 of 4 kaarten mee bestellen?
quote:HERSTEL! Net ingelogd en je kunt max. 4 normale kaarten + max. 4 VIP kaarten bestelle
Ik heb er 2 besteld, maar je kan er tot 4 kaarten mee bestellenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toen draaide die toch ook met 1 arm? Hij had daarvoor een motorongeluk gehad ofzo.
[..]
Kun je nou 2 of 4 kaarten mee bestellen?
quote:THE THIRD MILLENNIUM SOCIETY
21:30 - 22:30 Dock 45
22:30 - 23:30 Fausto & Artento Divini
23:30 - 00:30 Coone & Isaac
00:30 - 01:30 Stephanie
01:30 - 02:30 Wildstylez
02:30 - 03:40 Frontliner
03:40 - 04:40 Technoboy
04:40 - 05:50 Headhunterz
05:50 - 07:00 Noisecontrollers
Hosted by: DV8
THE CHAOS THEORY FOUNDATION
21:30 - 22:30 E-Ruption
22:30 - 23:30 D-Passion
23:30 - 00:30 Outblast
00:30 - 01:30 Korsakoff vs Day-Mar
01:30 - 02:30 Tha Playah
02:30 - 03:30 Mad Dog
03:30 - 05:30 Nosferatu vs Partyraiser "2 hour performance"
05:30 - 06:00 Evil Activities LIVE
06:00 - 07:00 Hellfish
Hosted by: Jeff
THE IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE
21:30 - 22:30 Titan
22:30 - 23:30 Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Bass Agents
00:30 - 01:30 Dailucia
01:30 - 02:30 Slim Shore
02:30 - 03:00 Beat Providers LIVE
03:00 - 04:00 Deepack
04:00 - 05:00 B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00 Alpha²
06:00 - 07:00 Crypsis
Hosted by: Villain
THE APOCALYPSE ASSOCIATION
21:30 - 22:30 Norman
22:30 - 23:30 Ghost
23:30 - 00:30 Stanton
00:30 - 01:30 Dune
01:30 - 02:30 Panic
02:30 - 03:30 Sequence & Ominous
03:30 - 04:30 Franky Jones
04:30 - 05:30 Waxweazle
05:30 - 07:00 Buzz Fuzz & Pavo
Hosted by: Da Syndrome
Dat van Frontliner heeft ongetwijfeld te maken met het Anthem...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
is dat nieuw, dat mensen 1 uur en 10 minuten moeten draaien?(Frontliner, Headhunterz)
kaartjes zijn gekocht, we komen met 2 auto's vanuit Twente richting Wijchenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef eQuaL het volgende:
Is Emporium hier eigenlijk populair? Ik kwam het daarnet tegen, maar die line-up (Dark Castle) is eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
![]()
Dragen ze ook witte linnen broeken, teenslippers, grote zonnebrillen, gouden kettingen en een liter gel in hun haar?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraden komen dacht ik vooraal voor area 1 en 5, The White Castle en The Vikings, want die zijn de laatste tijd van de house
Lijkt me wel leuk idd, maar hoe snel is dat feestje uitverkocht? Kan ik eerst nog even wat regelen met mijn werk namelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kaartjes zijn gekocht, we komen met 2 auto's vanuit Twente richting Wijchen![]()
![]()
line-up is zeker gruwelijk
![]()
hele dag lekker genieten bij area 6
kameraden komen dacht ik vooraal voor area 1 en 5, The White Castle en The Vikings, want die zijn de laatste tijd van de house
grote zonnebrillen: checkquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Dragen ze ook witte linnen broeken, teenslippers, grote zonnebrillen, gouden kettingen en een liter gel in hun haar?
Dan zijn het geen volwaardige houseliefhebbers.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
grote zonnebrillen: checkverder geen van bovengenoemde dingen
vorig jaar was het festival op 30 mei en kwam op 28 mei een bericht op PF dat het uitverkocht wasquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk idd, maar hoe snel is dat feestje uitverkocht? Kan ik eerst nog even wat regelen met mijn werk namelijk
Ah valt wel mee dus, ik wacht sowieso nog even of we kaartjes voor DefQon kunnen krijgen...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorig jaar was het festival op 30 mei en kwam op 28 mei een bericht op PF dat het uitverkocht was
Dailucia (00:30) moet je zeker even bekijken, ze draait hard en ze is een lekker wijf, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 14 april 2010 12:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Zeer globaal persoonlijk TT'tje gemaakt met de 2 gasten met wie ik ga. Maja, het zal wel allemaal in de soep lopen.
21:30 – 22:30 Titan (IGI) / Dock 45 (3MS) (als we er zo vroeg zijn)
22:30 – 23:30 Psyko Punkz (IGI)
23:30 – 00:30 Coone & Isaac (3MS)
00:30 – 01:30 Proppen bij Dune? (AA)
01:30 – 02:30 Slim Shore (IGI) / Wildstylez (3MS)
02:30 – 03:00 Frontliner (3MS)
03:00 – 04:00 Deepack (IGI) / Technoboy (3MS)
04:00 – 04:40 B-Front & Digital Punk (IGI) / Technoboy (3MS)
04:40 – 05:00 Headhunterz (3MS)
05:00 – 05:50 Alpha² (IGI)
05:50 – 07:00 Noisecontrollers (3MS)
Wij zijn wel erg mainstream hè?
Ja ik heb eigenlijk geen idee van de 2 vrouwen die op dat moment draaien. Kan ook geen tracks van ze bedenken...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dailucia (00.30) moet je zeker even bekijken, ze draait hard en ze is een lekker wijf, wat wil je nog meer![]()
Is steeds zo net een weekje van tevoren uitverkocht. Ik ben er nog niet eerder geweest maar dit jaar wel, lekker dichtbij. Als het een beetje mee zit met het weer enz ga ik misschien op de fietsquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk idd, maar hoe snel is dat feestje uitverkocht? Kan ik eerst nog even wat regelen met mijn werk namelijk
Logisch als eerste feest.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Zeer globaal persoonlijk TT'tje gemaakt met de 2 gasten met wie ik ga. Maja, het zal wel allemaal in de soep lopen.
21:30 – 22:30 Titan (IGI) / Dock 45 (3MS) (als we er zo vroeg zijn)
22:30 – 23:30 Psyko Punkz (IGI)
23:30 – 00:30 Coone & Isaac (3MS)
00:30 – 01:30 Proppen bij Dune? (AA)
01:30 – 02:30 Slim Shore (IGI) / Wildstylez (3MS)
02:30 – 03:00 Frontliner (3MS)
03:00 – 04:00 Deepack (IGI) / Technoboy (3MS)
04:00 – 04:40 B-Front & Digital Punk (IGI) / Technoboy (3MS)
04:40 – 05:00 Headhunterz (3MS)
05:00 – 05:50 Alpha² (IGI)
05:50 – 07:00 Noisecontrollers (3MS)
Wij zijn wel erg mainstream hè?
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk geen idee van de 2 vrouwen die op dat moment draaien. Kan ook geen tracks van ze bedenken...
Maar het zal wel een rondloop uurtje worden dus dan kunnen we allebei de dames ff checken.
Beter dan Dailucia, snap de zin niet helemaal, wat bedoel jequote:Op woensdag 14 april 2010 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bass Agents zijn een stel Maleisiers ofzo inderdaad, volgens mij niet zo veel aan. Bij Coone+Isaac en bij Wildstylez (beter dan Dailucia) ga ik even naar 3MS en verder blijf ik gewoon de hele avond in IGI denk ik.
Zijn skills, ik vind hem een van de betere producers van Scantraxx. En Dailucia heeft een kind dus vergeet het maarquote:Op woensdag 14 april 2010 12:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Beter dan Dailucia, snap de zin niet helemaal, wat bedoel je![]()
Ja zekers, maar Wildstylez en Dailucia draaien toch niet tegelijkertijd? Of doelde je daar helemaal niet opquote:Op woensdag 14 april 2010 13:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zijn skills, ik vind hem een van de betere producers van Scantraxx. En Dailucia heeft een kind dus vergeet het maar
Oja, foutje van mijn kantquote:Op woensdag 14 april 2010 13:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja zekers, maar Wildstylez en Dailucia draaien toch niet tegelijkertijd? Of doelde je daar helemaal niet op
Zo, nu weet ik meteen wat ik aan kan doen tijdens Dancetour in Breda, hoeven we daar al niet meer over na te denkenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Dragen ze ook witte linnen broeken, teenslippers, grote zonnebrillen, gouden kettingen en een liter gel in hun haar?
Thanks! Dat zal hem hoogst waarschijnlijk worden aangezien Outblast, Stanton of de Bass Agents me niet echt boeien. Als Coone & Isaac een beetje tegenvallen gaan we gewoon een beetje rondlopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
@InGebruik: 23:30 - 00:30 Coone & Isaac 14.gif
Volgens mij heeft ze al een aardig buikjequote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ah valt wel mee dus, ik wacht sowieso nog even of we kaartjes voor DefQon kunnen krijgen...
[..]
Dailucia (00:30) moet je zeker even bekijken, ze draait hard en ze is een lekker wijf, wat wil je nog meer![]()
De baby is er al uit in elk geval, dus weet niet waar ze dan nog een buikje van moet hebben?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al een aardig buikje
Ook ik heb een code maar ga de kaarten via andere kanalen regelen. Dus mochten er mensen interesse hebben. Er kunnen er 4 besteld worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
Iemand die nog kaartjes voor 10 Years Of Q-Dance wil kopen? Want dan wacht ik nog ff met kopen en koop ik er meer
Ow dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De baby is er al uit in elk geval, dus weet niet waar ze dan nog een buikje van moet hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Oja, foutje van mijn kant![]()
@InGebruik: 23:30 - 00:30 Coone & Isaac 14.gif
--
Grrommit
InGebruik
eQuaL
Quyxz_
Sethje
NLS04?
mstx
Noxa
Da_Ripper
T-Force
RiKe
StM
Deeltjesversneller
Dit is het lijstje als ik het zo goed heb gezien? Aardige opkomst
Degene die met me mee zou gaan heeft het toch afgezegd ivm geld.. ondanks dat ie met mij mee kon als VIPMaar er is gelukkig iemand anders die zijn plaats maar al te graag in wil nemen, als hij vervanging voor werk kan regelen.
Gaan er nog meer mensen vanuit omgeving Nijmegen hier met de trein/auto?
in 1 woord: lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is wel lekker.Beetje nieuwe sound, maar dan wordt het weer zo standaard
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is wel lekker.Beetje nieuwe sound, maar dan wordt het weer zo standaard
Die was vet jahquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
+ Hardstyle remix van "The Beatles - Twist and shout" It got me going!
helemaal losgegaan op deze plaats in Lucky 2 weken terugquote:
zo, die wil bestquote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef RiKe het volgende:
Ik hoop op dit nummer zaterdag:
Lijkt me zo heerlijk hard knallen op zo'n feest!
Wat een dijk van een plaat!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef RiKe het volgende:
Ik hoop op dit nummer zaterdag:
Lijkt me zo heerlijk hard knallen op zo'n feest!
Second Matchquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Noxa het volgende:
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Nieuwe platen van DJ StephanieKnock on Wood is wel nice, welke plaat is die eerder in gebruikt?
Vind Dritton en Knock on Wood allebei wel lekker. Weet niet wat het is wat me er in trekt maar wel lekker zomers (vooral Knock on Wood). Is alleen nog geen reden om Stephanie te gaan bekijken op In Qontrol. Ze draait tegelijkertijd met Dune en dan is de keuze toch al wel snel gemaakt!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Noxa het volgende:
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Nieuwe platen van DJ StephanieKnock on Wood is wel nice, welke plaat is die eerder in gebruikt?
Jah! is vet idd, is volgens mij bij pavo - back in timequote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Die was vet jahIs een creatie van The Pitcher
So we've done a re-amp of twist and shout. We've used the original vocals by the Beatles http://thepitcher.nl/
Vette shitquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/DSTTF
Die shit klinkt VEEEEEEEToef oef oef!
D&S & Titan ofzo ?
Met zo'n stijl, hoe haal je het dan in je botte hoofd om die man te laten openen op IQ![]()
Zal wel komen omdat Dailucia Tieten heeft. En het feit ze vrouwelijke hardstyledj's extra moeten promoten, omdat ze niet de zogenaamde masters behind the wheels of steel zijn....
Hopla gas erop!! (klinkt wel een beetje langzaam) Nu krijg ik nog meer zin om vroeger te vertrekken..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S & Titan ofzo ?
Met zo'n stijl, hoe haal je het dan in je botte hoofd om die man te laten openen op IQ![]()
Zal wel komen omdat Dailucia Tieten heeft. En het feit ze vrouwelijke hardstyledj's extra moeten promoten, omdat ze niet de zogenaamde masters behind the wheels of steel zijn....
Ik kwam niet verder dan 6 minuten.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Koepert het volgende:
Ik heb de volle 8.13min gekeken![]()
Meer wil ik er niet over kwijt
Toen ik dacht, ik hoor duidelijk hardcore kicks en daarna zag ik een gabberpiet...dus ik dacht .... UIT die hap.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan 6 minuten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zullen binnenkort wel bij Scantraxx worden onthuld.
bartman en ondergetekende zijn ook van de partijquote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Grrommit
InGebruik
eQuaL
Quyxz_
Sethje
NLS04?
mstx
Noxa
Da_Ripper
T-Force
RiKe
StM
em-dee-em-aa
ElDani
Deeltjesversneller
Dit is het lijstje als ik het zo goed heb gezien? Aardige opkomst
dat wordt een serie voor in de geschiedenisboekenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:46 schreef Sethje het volgende:
Wel lekker die laatste 4 uur..deepack,bfront, alpha 2 en crypsis
beide opmerkingen gelden ook voor mijquote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Da_Ripper het volgende:
TT IQ niet onaardig. Ksta toch voornamelijk in het Imperiale Groenehuisjes Instituut![]()
Ondanks dat ik een fikse verkoudheid heb opgelopen afgelopen weekend en nu een gonzend hoofd/lopend neusje heb, heb ik gruwelijk veel zin in IQ.
ik heb het helemaal uit gekeken..en ik heb een zwaar onbestemd gevoel..wat is dit..? wat moet ik hier mee..? wat betekent dit voor mij..? dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spokenquote:
klinkt goeeeeeeeeeeeeedquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S & Titan ofzo ?
clip is soort van grappig, vocals zijn echt te slecht voor woordenquote:
Ik ben ook aanwezigquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zozo flink lijstje voor aankomende In Qontrol![]()
16-meter ook weer aanwezig...?
Precies, dat is helemaal het gevoel wat ik ook had. Daarom dacht ik, kom, laat ik het op FOK! dumpenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef de_huig het volgende:
ik heb het helemaal uit gekeken..en ik heb een zwaar onbestemd gevoel..wat is dit..? wat moet ik hier mee..? wat betekent dit voor mij..? dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spoken![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 14 april 2010 17:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
TT zo ongeveer denk ik:
21:30 - 22:30 Titan
22:30 - 23:30 Psyko Punkz
23:30 - 00:30 rondjes lopen
00:30 - 01:30 Dune![]()
01:30 - 02:30 Slim Shore
02:30 - 03:30 rondjes lopen
03:00 - 04:00 Deepack (waarschijnlijk en anders eten/rondje lopen )
04:00 - 05:00 B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00 Alpha²
06:00 - 07:00 Crypsis
Ik kan voor veel mensen spreken hier denk ik: Exinore ER Oordoppen. Ik heb ze aan laten meten bij Schoonenberg Hoorcomfort. Is wel vrij prijzig (160 euro, 180 euro inclusief verzekering tegen schade, diefstal & verlies) maar ze zijn geweldigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, ik begin nu steeds meer naar feesten te gaan en ik merk al (door veel mp3speler geluister door de jaren heen) dat ik in een lawaaierige omgeving moeite heb met mensen verstaan en van scherpe geluiden als de telefoon die over gaat en als er iemand op msn iets zegt word ik gek. Nou ja het punt is dat ik goede oordoppen wil die het geluid met 15 dB om laag brengen. Ik heb maar weinig last van piepjes na een feest maar dat komt misschien omdat het al te laat is. Maar ik weet dat sommige van jullie op maat gemaakte oordopjes hebben, als je die hebt waar heb je ze gehaald? Alpine schijnt een goed merk te zijn? En zou ik ze morgen al meteen kunnen laten maken zodat ik ze op IQ in kan doen of is dat te kort dag?
Ik heb vorige week via internet deze alpine oordoppen gekocht: http://www.alpine-shop.nl/muziek/#Alpine MusicSafe Classicquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, ik begin nu steeds meer naar feesten te gaan en ik merk al (door veel mp3speler geluister door de jaren heen) dat ik in een lawaaierige omgeving moeite heb met mensen verstaan en van scherpe geluiden als de telefoon die over gaat en als er iemand op msn iets zegt word ik gek. Nou ja het punt is dat ik goede oordoppen wil die het geluid met 15 dB om laag brengen. Ik heb maar weinig last van piepjes na een feest maar dat komt misschien omdat het al te laat is. Maar ik weet dat sommige van jullie op maat gemaakte oordopjes hebben, als je die hebt waar heb je ze gehaald? Alpine en exinoire schijnen een goed merk te zijn? En zou ik ze morgen al meteen kunnen laten maken zodat ik ze op IQ in kan doen of is dat te kort dag?
Goed ideequote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef de_huig het volgende:
hahaha ik denk dat die oordop-info wel in de openingspost kankomt om de paar weken terug (no offense trouwens)
Ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Goed ideeAls je trouwens meer info wilt weten over de Exinore oordoppen kun je het altijd aan Remcore vragen, hij weet ze volgens mij al jaren en weet er ook veel van af
Fixedquote:
His parents made him that way, BAM BAM BAM BAMquote:
keiharde x2quote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
His parents made him that way, BAM BAM BAM BAM
Die climax komt er voor mij net iets te vroeg in, waardoor hij altijd heel verassend snel komt waardoor ik nog harder ga stampenTering...Avio-Records is absoluut mijn favoriete label! Vanaf het begin al. Sowieso alles wat Alphaverb of Instractable One hebben gemaakt is gewoon puur klasse
![]()
[ afbeelding ]
gewoon beuken
Zowiezoquote:
Ik ga denk ik toch voor de Alpine Musicsafe classic of pro, zoals InGebruik. 20 euro, zal vast slechter zijn dan de op maat gemaakte maar daar heb ik het geld niet voor op dit moment en dan heb ik ze vast voor IQ, scheelt weer 1 nacht oorhaartjesbreken..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Grrommit het volgende:
Bohh zin in In Qontrolbij elk hardstyle nr dat ik hoor begin ik meteen al weer te stuiteren.
Zit er ook aan te denken om oordoppen aan te schaffen. Dom eigenlijk dat ik het niet voor IQ gedaan heb zoals mijn broer wel gedaan heeft,
Moet je ze natuurlijk wel direct op het begin kopen en indoen anders heeft het vrijwel geen zin.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef StM het volgende:
Op het feest zelf verkopen ze ook vrijwel altijd van die goedkope alphines (10E, geen vlakke demping) die in zo'n oranje hoesje zitten. Het is ff frotten om ze in te doen maar opzich is het een goede manier om er achter te komen of dopjes wat zijn.
Lijkt mij ideaal!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zeg 03:00 linksvoor als Deepack begint [ afbeelding ]
Nee mang, dan is het feest alweer bijna afgelopen!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fixed![]()
Was jij trouwens ook zo'n fan van Trance Generators en ook Ground Zero top vond? Of was dat 16meter?
Ik dwaal weer af, mijn vraag was in ieder geval hoe mensen hier Ground Zero vinden? Mijn chick en ik hebben wel een kaartje gekocht
Alsof je moet kunnen mixen als je bij Scantraxx zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie die mix van Krusaders op The Magic Show gehoord? Zitten toch wel wat rare overgangen in. Snap niet wat zoiets bij Scantraxx doet.
Wat moeten ze wel kunnen dan? Die tracks vind ik nou ook niet je van het. Allemaal ontzettend zacht. Misschien dat ik 1 track koop vd 3 als introtje ofzo, en dat was het.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof je moet kunnen mixen als je bij Scantraxx zit.
Konten likken. Of je moet andere "kwaliteiten" hebben zoals Gostosa.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat moeten ze wel kunnen dan? Die tracks vind ik nou ook niet je van het. Allemaal ontzettend zacht. Misschien dat ik 1 track koop vd 3 als introtje ofzo, en dat was het.
vyolet:) die heeft dit jaar nog iets gereleased hoor! maar niet meer niveau master en slavequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef poiuytr het volgende:
We horen trouwens ook verdacht weinig meer van die chick van ome Willem, net zoals weinig als die chick uit Spanje die Zatox toen geloof ik bij de hand had genomen, ben haar naam alleen even kwijt.
En waar hij is, zullen de_huig en ik ook wel rond zwervenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
als ik in de zaal ben sta ik sowieso linksvoor dus jullie komen me wel tegen en anders ik jullie wel
En heeft ze speciaal daarvoor jou een leuke korting gegeven?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef NLS04 het volgende:
haha zojuist met de mevrouw van de primera een leuk gesprek gehad over de prijzen van feesten/ festivals. Ze vond het zoveel geld en kon bijvoorbeeld niet voorstellen dat een emporium van 25 euro naar 48 euro was gegaan in zown korte tijd.
Ik hoefde maar 2 euro service kosten te betalenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:36 schreef InGebruik het volgende:
En heeft ze speciaal daarvoor jou een leuke korting gegeven?
Denk t toch niet, jij gaat gewoon alletwee doen net zoals ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Komend weekend de trailer van Decibel en wanneer de kaartverkoop start. Denk dat ik Defqon oversla maar dan wel Decibel pak
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Denk t toch niet, jij gaat gewoon alletwee doen net zoals iken iedereen hier
Iemand moet zich opofferen om te staken voor die steeds duurder wordende kaarten he! Dus doe ik dat maar. Kunnen jullie lekker feestenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik doe allebei niet. Defqon is een gehypt feest waar iedereen vooraf lyrisch over doet/is en achteraf altijd keihard over klaagt qua line-up, sfeer, drukte, sets, minste editie etc.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
Whehe, dan zou ik toch liever met mijn ouders mee gaan cruisen en me gratis heulemaaaal vol vreten voor een week.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen om te staken voor die steeds duurder wordende kaarten he! Dus doe ik dat maar. Kunnen jullie lekker feesten
Alhoewel.. m'n ouders hadden een vakantie geplanned ivm 25 jarig huwelijk en ik heb afgezegd omdat dan Defqon zou zijn
[gargamelmodus]Ik haat ballen![/gargamelmodus]quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:51 schreef NLS04 het volgende:
wanneer ik dan aan de cala' d'or met mn ballen in t zand lig. Ook leuk
Ik krijg dat waarschijnlijk wel gefixt zei ik alquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Koepert het volgende:
* Koepert knijpt zn billetjes al samen dat ergens......iemand.....2 DefQon kaartjes 'over heeft'...
Als ik morgen kaartjes heb, dan zal ik zeker aan je denken hoor Koepquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Koepert het volgende:
* Koepert knijpt zn billetjes al samen dat ergens......iemand.....2 DefQon kaartjes 'over heeft'...
NU echter nog de financien daarvoor rondkrijgen
Tentamendrukte.. wel veel gekeken, weinig gekletst..quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik krijg dat waarschijnlijk wel gefixt zei ik alJe hebt trouwens al lang niks meer van je laten horen hier
What's up? In Qontrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |