De enige hardstyle die ik nog echt luister..quote:
Op de een of andere manier kan ik nog heel goed naar die blije riedeltjes en breaks enzo luisteren (althans de meeste dan). Misschien ligt het eraan dat ik minder lang naar Hardstyle luister als jou ofzo, ik ben begonnen eind 2005quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
De enige hardstyle die ik nog echt luister..
heb het helemaal gehad met, lange breaks, meezingers, blije (uplifting) melodieën.. Dat luister ik dus ook bijna niet meer...
Ik wil hard en rauw
Hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De enige hardstyle die ik nog echt luister..
heb het helemaal gehad met, lange breaks, meezingers, blije (uplifting) melodieën.. Dat luister ik dus ook bijna niet meer...
Ik wil hard en rauw
Ben er vast nog wel een paar vergetenquote:Zatox - Postal
Zatox - Tanz Electric
Zatox - So High
Zatox - Overload
Zatox & Activator - Freedom
Zatox & Activator - So Fight
Zatox & Activator - Still Drunk
Zatox & Activator - Can't Stop
Zatox vs. Activator - Don't Let It Go
Zatox & Activator - Oxygen
Zatox & The R3bels - Choir
Tat & Zat - Proud to be Loud
Tat & Zat - Skeleton
Tat & Zat - Scary Track
Zatox- Raw Style
Zatox- Creation
Zatox- Vintage
Zatox- Poltergeist
Zatox- Drop The Track
Zatox - Can You Feel It
Zatox - I'm Techno
Zatox - Don't Stop
Zatox - Scream
Gerardo Roschini - Alright
Zatox - Pump & Loud
Zatox - Smokin' N Pourin
Zatox - Glorification
Zatox - Stand Up
Zatox - Weapon
Ik ben ook wel present denk. Kans is groot dat we allemaal wel rond dezelfde plek rondhangen zoals op Hardbass wat zeer gezellig wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef T-Force het volgende:
Verder gruwelijk veel zin in Zany Show en ik zat eraan te denken om een meeting te organiseren ofzo? Omdat we met best veel uit dit topic zijn is het misschien handig om een tijd en een plaats te zeggen.
Ik stem voor 02.45 linksvoor om samen een FOK!-stamp-dans te houden op het ultieme vieze smerige mannetje genaamd Zatox![]()
Lijstje:
Deeltjesversneller
de_huig
Tha_Bartman
T-Force
benniesnugger
Zany show niet. IQ is wel de bedoeling! Even kijken hoe ik met m'n geld zit dan.. heb nog geen kaartje gekocht namelijk en de laatste weken een aantal financiële tegenvallers gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
16meter ben jij eigenlijk nog van de partij? Of volgende week met IQ pas weer?
en misschien een surprise guest als we niels mogen geloven..quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
Zany-Show-FOK!-Meeting (02.45 --> Linksvoorin):
Deeltjesversneller
de_huig
Tha_Bartman
T-Force
benniesnugger
NLS04
op dat moment heb je gewoon even vol te houden.. tot na B-front, DAN pas mag je naar de ehboquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef de_huig het volgende:
[..]
en misschien een surprise guest als we niels mogen geloven..![]()
ik heb de mogelijkheden teruggevoerd tot 2..ik ben benieuwd
jullie beseffen je wel dat 2.45 meteen na noisecontrollers vs donkey rollers is? wellicht beter meeten bij de ehbo..
Welke 2 denk jijquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef de_huig het volgende:
ik heb de mogelijkheden teruggevoerd tot 2..ik ben benieuwd
jullie beseffen je wel dat 2.45 meteen na noisecontrollers vs donkey rollers is? wellicht beter meeten bij de ehbo..
en dan op t fietske weer naar huisquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Welke 2 denk jij?
En euhm...EHBO is voor watjesGewoon beuken tot 05.30 en als het kan dan nog ff hakkeuh tot 07.00
Ik was er al 1 aan het maken,quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan![]()
Is er hier niemand die een keer een mooie mix van Zatox wil maken?
[..]
Ben er vast nog wel een paar vergeten![]()
geen idee waar ik uithang, ligt voornamelijk aan me gezelschap.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel present denk. Kans is groot dat we allemaal wel rond dezelfde plek rondhangen zoals op Hardbass wat zeer gezellig was. Moet zeggen dat ik Bart en huig onderhand wel van gezicht ken maar de rest van dit lijstje nog nooit gezien heb..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe.. Zijn jullie allemaal vanaf 22.00 al present? Wil opzich Slim Shore wel meemaken maar dat betekent om half 9 al in de treinquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef de_huig het volgende:
en ik hou mijn 2 opties voor mezelf..dan heb ik achteraf sowieso gelijk
Allicht! What's het probleem met half 9 de trein? Slim Shore gaat zeker vet worden dussssquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef NLS04 het volgende:
Hehe.. Zijn jullie allemaal vanaf 22.00 al present? Wil opzich Slim Shore wel meemaken maar dat betekent om half 9 al in de trein![]()
Sta lekker dichtgetikt in een hardtraxx T-Shirt en ik ben er waarschijnlijk vanaf half 11. Lekker Slim Shore nog zien. De rest zie ik wle op In Qontrol! ZIN IN!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef T-Force het volgende:
Omdat m'n meissie en ik eergisteren 2 jaar verkering haddenkreeg ik een Slappa CD-Map van dr. Nu ben ik al mijn nummers fatsoenlijk op cd aan het branden en ordenen. Wat een hels karwei zeg!!
Ben nu op CD 43Wel leuk om zo ook wat oudere nummers bij de hand te hebben om te draaien in mijn sets
Binnenkort weer een mixje opnemen. Misschien gaat ik die zomer-mix ook wel proberen
![]()
Oohja: de dikste vinyl van 2010 is nu dus bekend en kan al niet meer overtroffen worden. DIKKE BLEEK![]()
![]()
Verder gruwelijk veel zin in Zany Show en ik zat eraan te denken om een meeting te organiseren ofzo? Omdat we met best veel uit dit topic zijn is het misschien handig om een tijd en een plaats te zeggen.
Ik stem voor 02.45 linksvoor om samen een FOK!-stamp-dans te houden op het ultieme vieze smerige mannetje genaamd Zatox![]()
Lijstje:
Deeltjesversneller
de_huig
Tha_Bartman
T-Force
benniesnugger
ElDani
Temptation gaat wel, Spiritual Fire vind ik beterquote:
vind het helemaal niksquote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie klonk goed in de set van Frontliner & Deepack
GENIALE track als je de set luistert. Belachelijk dikke kick en bass en geniaal opgebouwd door iedere 32 beats er een melodielijn bij te gooien. ook heel erg leuk over te mixen als je zo luistert.
Deze track alleen al begint me te overtuigen om bij hem te gaan kijken op In Qontrol.
whahahaha, wat een heldquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:03 schreef poiuytr het volgende:
Beter zijn dan je vrienden in iets - jaloezie
deze wil ik juliie niet onthouden!
bij Freshtival early bird kon ik ook kiezen voor e-ticket of m-ticketquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)obiele-telefoon.html
Klinkt goed. Aangezien het bij Paylogic is, misschien binnenkort ook bij Q-events?
Club Bizarre misschien?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:58 schreef Koepert het volgende:
Spiritual Fire doet me heel erg aan een andere plaat denken.. Dat "hoofdmelodietje' wat elke keer herhaalt... K kan niet plaatsen welke alleen... frustrerend..
Zo'n typisch Cosmic Gate, Barthezz plaatje..of misschien n Hardstyle plaat.. of.. grr..
Paylogic gaat dit waarschijnlijk niet doen daar de meeste mensen het al niet zo op hebben met e-tickets en iedereen liever een ouderwets ticket heeft. Wat ik overigens dikke bullshit vind want ik vind e-tickets de bom. En dat mobiele ding is helemaal briljant. Met een internet connectie kun je nooit meer je kaartje vergeten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)obiele-telefoon.html
Klinkt goed. Aangezien het bij Paylogic is, misschien binnenkort ook bij Q-events?
Ik geloof idd dat Brooklyn Bounce plaatjequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Club Bizarre misschien?![]()
Of een hele snelle versie van
Damn, nou had ik net ook voor 15 minuten zoiets na de mid-intro die in mij opkwam na jouw beschrijving.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef LeonH het volgende:
Aaaaarghhhh!
Heb de hele tijd een mid-intro in m'n kop zitten maar kan 'm niet thuisbrengen. Hele bekende en iedereen zingt het zowat mee.
BAM Tuuduuduu, BAM Tuuduuduu (ocaafje lager)... Damn hey... Zijn maar 3 tonen en hij blijft zo hangen... En het geluidje dat daarvoor wordt gebruikt lijkt veel op de mid-intro van Too Close van A-Lusion...
Leuk om ook eens iets van Pollen te zien, zie je toch niet vaak.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Damn, nou had ik net ook voor 15 minuten zoiets na de mid-intro die in mij opkwam na jouw beschrijving.
Maar ik ben er achter welke ik in mijn hoofd had, het was Oxygen van Zatox & Activator.Misschien jij ook?
Ok ze gaan shreek dus draaienquote:
Ik ga toch maar welquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef T-Force het volgende:
Zany-Show-FOK!-Meeting (02.45 --> Linksvoorin):
Deeltjesversneller
de_huig
Tha_Bartman
T-Force
benniesnugger
NLS04
ElDani
Noxa
Sethje
![]()
Vetquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:58 schreef Sethje het volgende:
Ik ga toch maar welhaha, te herkennen aan mijn pretgezicht
Beetje achterelkaar aanplakken en op play drukken. Lekker makkelijk vanavondquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Code binnen voor de kaartjes voor 10 years of q-dance!!!!!!!
Ik ook! Is alleen niet vermeld om hoeveel kaarten het gaat. Maar ik ben dus verzekerd van dit feestje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je zou mijn held zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
Geldt het aanbod ook voor mensen die al een eigen code hebben gebruikt maar die met meer mensen gaan als dat ze nu al kaarten hebben?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
Ik weet niet of ik onder de noemer actief val, maar anders hou ook ik me aanbevolen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
wtf zijn ze gewoon heel de set in elkaar aan het mixen ??quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Nette actie! ik wil wel meedoen aan de verloting.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
ik zou ook graag meedingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |