Ik heb ook nog niks gehoord. (Ook niet dat ik te laat was.)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met die actie van Q-Dance, maar heb nog totaal niets vernomen. Weet niet of we voor de pre-sale al een bevestiging hadden moeten krijgen?
*toch weer een beetje hoop*quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gehoord. (Ook niet dat ik te laat was.)
Dikke shit!quote:Helaas hoor jij niet bij de winnaars die een 10 Years of Q-dance Birthday Card hebben gewonnen, maar we vonden je inzending wel heel erg goed.
Daarom hebben we een tweede prijs in het leven geroepen; een In Qontrol pakket!
Dit pakket bestaat uit:
- 2 VIP tickets voor In Qontrol
- Een merchandise item van de organisatie waar jij actie voor gevoerd hebt
- Een In Qontrol jack of sweater
- De In Qontrol 2010 CD
- Het In Qontrol 2010 Anthem op Vinyl
- Een Q-dance zweetbandje
- Een Q-dance lanyard
Zo dat is wel vetquote:
Netjesquote:
Zo een vet pakket hoor!quote:
Aan de quote te zien heeft deze inzending gewonnen, maar had 2 filmpjes gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zo een vet pakket hoor!
Wat was je inzending eigenlijk?
Lijkt me wel..? Waarom zouden ze anders met zo'n actie begonnen zijn. Ik denk dat animo simpelweg het probleem was, en dat ze daarom de mensen die niet in aanmerking kwamen in stilte hebben achtergelaten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met die actie van Q-Dance, maar heb nog totaal niets vernomen. Weet niet of we voor de pre-sale al een bevestiging hadden moeten krijgen?
[..]
was deze al niet eens voorbij gekomen, met exact dezelfde post omschrijvingquote:
Ooh shit, nu je het zegtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
was deze al niet eens voorbij gekomen, met exact dezelfde post omschrijving
Mooi nr ja. Staat die ook niet op de IQ cd?quote:
Feli met dit, leuk pakket en goede actie dat ze nog een paar 2e plaatsen uitgeroepen hebben en dat je alsnog wat gewonnen hebt.quote:
Wel balen als dan net je gsm uitvalt of kapot gaat dag van te vorenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)obiele-telefoon.html
Klinkt goed. Aangezien het bij Paylogic is, misschien binnenkort ook bij Q-events?
Heb er zelf ook een jaar gewerkt. Als je het op tijd aangeeft dan moet dat meestal geen probleem zijn. En anders kun je altijd zeggen dat je op vakantie bent of weekend weg en dat je daarvoor niet terug kan komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Grrommit het volgende:
Hoop trouwens wel dat mijn nieuwe baan niet te moeilijk doet over een zaterdagje of allemaal in de zomer vrij nemen. Ik ga namelijk niet op vakantie om juist aardig wat festivals mee te kunnen pakken. Maar ik ga nu alleen op zaterdag werken bij de TNT.Hopelijk kan er iets geregeld worden met werkdagen wisselen met doordeweeks ofzo... En als ik 12 juni geen vrij kan krijgen neem ik sowieso meteen ontslag.
Nee man...quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef T-Force het volgende:
Oohja: de dikste vinyl van 2010 is nu dus bekend en kan al niet meer overtroffen worden. DIKKE BLEEK![]()
![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee man...![]()
Snap dat mensen dat dikke bleek wel grappig vinden (ik niet zo), maar omdat nou serieus te nemen als track. Niet echt iets om op vinyl uit te brengen..
Je bent niet goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:47 schreef 16meter het volgende:
Nee man...![]()
Snap dat mensen dat dikke bleek wel grappig vinden (ik niet zo), maar omdat nou serieus te nemen als track. Niet echt iets om op vinyl uit te brengen..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zal proberen er aan te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |