Ik merk de laatste tijd dat sommige van mn vrienden niet altijd meer zo vriendelijk tegen me zijn. Af en toe een vervelende opmerking en laatst van een van mn beste vrienden een behoorlijke steek onder water gehad. Ik kan daar echt wakker van liggen soms.
Ik weet dat het komt omdat ik beter kan hakken dan zij. Als ik uit m'n plaat ga doe ik het goed. Vol overtuiging en op de maat en ook met vernieuwende pasjes erbij. En iedereen die vroeger ook populair was en aanzien had op de middelbare school weet hoe de gabberscene eruit ziet en hoe de ongeschreven regels daar zijn.
Wie goed kan hakken en de muziek dus echt kan "voelen" die snapt het en wordt zodoende een soort van voorbeeld binnen de scene. Het aantal raampjes dat je in je Nike Air Max hebt, doet daar niets aan af.
Ik durf nu minder echt uit mn dak te gaan en mn moves te laten zien als ik met mn vrienden op stap ga. Vroeger stal ik zelfs de show nog op een top 40 nummer met maar 110 BPM maar dat durf ik dus ook niet meer omdat ik niet meer op iemands figuurlijke tenen wil gaan staan.
Ik ben nu dus erg vertwijfeld. Hakken is mn grootste passie maar ik wil mn vrienden (mn gabbers) ook niet kwijt raken. Ik hoop dus dat iemand hier wat goede adviezen voor mij heeft. Alleen serieuze reacties graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 09-04-2010 01:35:37 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."