quote:Ik weet dat het komt omdat ik beter kan hakken dan zij.
Probably_on_pcpquote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef genakt het volgende:
[..]![]()
![]()
dit topic kan gewoon niet waar zijn
Dit dusquote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef genakt het volgende:
[..]![]()
![]()
dit topic kan gewoon niet waar zijn
Het rijmt en allitereert zo lekker, daarom heet ik zoquote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Probably_on_pcp
Wat denk je zelf?
Sure.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het rijmt en allitereert zo lekker, daarom heet ik zo
Hakken is je passie, ik snap wel dat mensen het lastg vinden serieus te reagerenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
6 reacties en niemand die even serieus kan reageren. Erg jammer weer dit.
OMG serieus... is dat met die raampjes nog steeds een issue? Dat was vroeger (1990) op school ook al...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie goed kan hakken en de muziek dus echt kan "voelen" die snapt het en wordt zodoende een soort van voorbeeld binnen de scene. Het aantal raampjes dat je in je Nike Air Max hebt, doet daar niets aan af.
Ik heb er zelf op dit moment maar twee per schoen. Ik heb er bewust voor twee gekozen om niet teveel aandacht te genereren.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:41 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
OMG serieus... is dat met die raampjes nog steeds een issue? Dat was vroeger (1990) op school ook al...
Mmm.. dat is misschien wel een optie.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Gewoon wat foute danspasjes tussendoor gooien zodat ze denken dat je niet altijd de beste bent
lijkt me de beste optie
Edit: TS is nog aan het posten wellicht, ik ben te ongeduldig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, en dan reageer ik wél serieus en geef je geen antwoord op mijn vraag.. ook leuk..
Niet dus, hij is alweer pleite. Ik vind de vraag van Mevrouw_voor_jou ook wel een goede, eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Edit: TS is nog aan het posten wellicht, ik ben te ongeduldig.
Ik ben niet beter dan zij maar kan wel beter hakken. Veel beter. Dat hoor ik van een heleboel mensen. En dat vragen, dat durf ik eigenlijk niet na al die vervelende opmerkingen die ik heb gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Komt het misschien omdat je ook uitdraagt dat je vind dat je beter bent dan zij? Ik zou het niet erg vinden als iemand beter is in iets dan ik maar wel als die persoon dat steeds laat merken. Ik zou me daar erg aan gaan irriteren zelfs. Maar misschien kun je je vrienden gewoon eens vragen wat er is?
Kwam even iets anders tussenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Edit: TS is nog aan het posten wellicht, ik ben te ongeduldig.
Lieve Lily-Elia,quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hakken is je passie, ik snap wel dat mensen het lastg vinden serieus te reageren![]()
Ik ga echter toch een poging doen: als jij je moet inhouden bij je zogenaamde 'vrienden' kun je je afvragen hoe waardevol die vriendschappen zijn. Heb je dit wel eens met ze besproken?
Dialogen met je kloon zijn best kansloos. Misschien dat ze je daarom niet meer erbij willen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Lieve Lily-Elia,
bedankt voor je reactie. Of die vriendschappen echt waardevol zijn weet ik niet maar ik weet van mezelf dat ik soms ook best wel last heb van verlatingsangst. Daardoor voel ik me soms een zwak persoon en dat is dan weer de reden dat ik dit niet durf te bespreken met mn vrienden omdat ik bang ben dat ze heel opportunistisch gebruik zullen proberen te maken van de situatie.
Dat is volgens mij wat Mevrouw_voor_jou bedoelde. Dat jij vindt dat je beter bent in hakken dan zij (ja dus) en of je dat uitstraalt (dat kan ik niet beoordelen).quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben niet beter dan zij maar kan wel beter hakken. Veel beter. Dat hoor ik van een heleboel mensen. En dat vragen, dat durf ik eigenlijk niet na al die vervelende opmerkingen die ik ooit heb gehad.
Dank je dat je mn hart onder de riem steekt. Die 100 onmisbare dancemoves, bij wat voor dans horen die? Misschien kan ik wat inspiratie opdoen of het boek voor mn vrienden kopen. Of denk je dat zij dat verkeerd zullen opvatten? Dat ze zullen denken, wat een arrogante lul die PCP, hij dist ons gewoon.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:12 schreef rijsttafel het volgende:
Dit topic kan gewoon niet waar zijn
Maar omdat ik respect heb voor TS, een serieuze reactie:
Je vrienden stinken. Ik schijn ook beter te dansen dan m'n vrienden en ik wordt juist aangemoedigd, kreeg voor m'n verjaardag zelfs een boek met 100 onmisbare dancemovesDat zijn pas vrienden.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:12 schreef rijsttafel het volgende:
Dit topic kan gewoon niet waar zijn
Maar omdat ik respect heb voor TS, een serieuze reactie:
Je vrienden stinken. Ik schijn ook beter te dansen dan m'n vrienden en ik wordt juist aangemoedigd, kreeg voor m'n verjaardag zelfs een boek met 100 onmisbare dancemovesDat zijn pas vrienden.
Als Messi uitstraalt dat ie beter kan voetballen dan mijn tokkie buurman van 42, is dat dan verkeerd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wat Mevrouw_voor_jou bedoelde. Dat jij vindt dat je beter bent in hakken dan zij (ja dus) en of je dat uitstraalt (dat kan ik niet beoordelen).
Die vallen in alle stijlen. Ze kunnen het vast appreciėren. Ik zou ook overwegen een keer met ze op Yoga les te gaan, daar kan je ook veel inspiratie opdoen voor nieuwe moves. Die zullen ook bij het hakken wel bruikbaar zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dank je dat je mn hart onder de riem steekt. Die 100 onmisbare dancemoves, bij wat voor dans horen die? Misschien kan ik wat inspiratie opdoen of het boek voor mn vrienden kopen. Of denk je dat zij dat verkeerd zullen opvatten? Dat ze zullen denken, wat een arrogante lul die PCP, hij dist ons gewoon.
Als het verschil werkelijk zo groot is, dan zou ik eens overwegen andere vrienden te zoeken. Ze zeggen wel eens: Een man is zo goed in bed als hij danst. Maar volgens mij is een man ook zo slim en sociaal capabel als hij danst. Eigenlijk is een man geen man als hij niet goed danst.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als Messi uitstraalt dat ie beter kan voetballen dan mijn tokkie buurman van 42, is dat dan verkeerd?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als het verschil werkelijk zo groot is, dan zou ik eens overwegen andere vrienden te zoeken. Ze zeggen wel eens: Een man is zo goed in bed als hij danst. Maar volgens mij is een man ook zo slim en sociaal capabel als hij danst. Eigenlijk is een man geen man als hij niet goed danst.
En je moet natuurlijk wel vrienden zoeken die op je eigen niveau zijn. Of misschien iets eronder, goed voor je ego.
Ik merk dat ik hier te maken heb met een wijs manquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als het verschil werkelijk zo groot is, dan zou ik eens overwegen andere vrienden te zoeken. Ze zeggen wel eens: Een man is zo goed in bed als hij danst. Maar volgens mij is een man ook zo slim en sociaal capabel als hij danst. Eigenlijk is een man geen man als hij niet goed danst.
En je moet natuurlijk wel vrienden zoeken die op je eigen niveau zijn. Of misschien iets eronder, goed voor je ego.
Ik ben 28 dus dat is niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het niet beter zijn volwassen te worden?
Doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik merk dat ik hier te maken heb met een wijs man
Tegenwoordig is er wel wat discussie over. Wat is nou vetter? 5 losse raampjes of een groot raampje rondom? De meningen binnen de scene zijn hierover verdeeld en laatst in Roermond op Terrormania hebben 5 aanhangers van het "ene grote raam" kamp iemand van het andere kamp in elkaar geslagen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:41 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
OMG serieus... is dat met die raampjes nog steeds een issue? Dat was vroeger (1990) op school ook al...
Ja ben blij dat ik mijn hart even heb kunnen luchtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee![]()
Tevens goed topic
Dan lijkt me het probleem al bijna te grootquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben 28 dus dat is niet zo'n probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |