Club Bizarre misschien?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:58 schreef Koepert het volgende:
Spiritual Fire doet me heel erg aan een andere plaat denken.. Dat "hoofdmelodietje' wat elke keer herhaalt... K kan niet plaatsen welke alleen... frustrerend..
Zo'n typisch Cosmic Gate, Barthezz plaatje..of misschien n Hardstyle plaat.. of.. grr..
Paylogic gaat dit waarschijnlijk niet doen daar de meeste mensen het al niet zo op hebben met e-tickets en iedereen liever een ouderwets ticket heeft. Wat ik overigens dikke bullshit vind want ik vind e-tickets de bom. En dat mobiele ding is helemaal briljant. Met een internet connectie kun je nooit meer je kaartje vergeten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)obiele-telefoon.html
Klinkt goed. Aangezien het bij Paylogic is, misschien binnenkort ook bij Q-events?
Ik geloof idd dat Brooklyn Bounce plaatjequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Club Bizarre misschien?![]()
Of een hele snelle versie van
Damn, nou had ik net ook voor 15 minuten zoiets na de mid-intro die in mij opkwam na jouw beschrijving.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef LeonH het volgende:
Aaaaarghhhh!
Heb de hele tijd een mid-intro in m'n kop zitten maar kan 'm niet thuisbrengen. Hele bekende en iedereen zingt het zowat mee.
BAM Tuuduuduu, BAM Tuuduuduu (ocaafje lager)... Damn hey... Zijn maar 3 tonen en hij blijft zo hangen... En het geluidje dat daarvoor wordt gebruikt lijkt veel op de mid-intro van Too Close van A-Lusion...
Leuk om ook eens iets van Pollen te zien, zie je toch niet vaak.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Damn, nou had ik net ook voor 15 minuten zoiets na de mid-intro die in mij opkwam na jouw beschrijving.
Maar ik ben er achter welke ik in mijn hoofd had, het was Oxygen van Zatox & Activator.Misschien jij ook?
Ok ze gaan shreek dus draaienquote:
Ik ga toch maar welquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef T-Force het volgende:
Zany-Show-FOK!-Meeting (02.45 --> Linksvoorin):
Deeltjesversneller
de_huig
Tha_Bartman
T-Force
benniesnugger
NLS04
ElDani
Noxa
Sethje
![]()
Vetquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:58 schreef Sethje het volgende:
Ik ga toch maar welhaha, te herkennen aan mijn pretgezicht
Beetje achterelkaar aanplakken en op play drukken. Lekker makkelijk vanavondquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Code binnen voor de kaartjes voor 10 years of q-dance!!!!!!!
Ik ook! Is alleen niet vermeld om hoeveel kaarten het gaat. Maar ik ben dus verzekerd van dit feestje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je zou mijn held zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
Geldt het aanbod ook voor mensen die al een eigen code hebben gebruikt maar die met meer mensen gaan als dat ze nu al kaarten hebben?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb mijn presale code voor Defqon nog, ongebruikt. Ik geef hem weg aan een FOK!ker. Maar de code moet dan wel gebruikt worden. Reageer maar als je hem wilt en ik verloot aan het eind van de middag dan wel onder de actieve mensen in het HS topic.
Ik weet niet of ik onder de noemer actief val, maar anders hou ook ik me aanbevolen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
wtf zijn ze gewoon heel de set in elkaar aan het mixen ??quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Nette actie! ik wil wel meedoen aan de verloting.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
ik zou ook graag meedingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |