Ook ik heb een code maar ga de kaarten via andere kanalen regelen. Dus mochten er mensen interesse hebben. Er kunnen er 4 besteld worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
Iemand die nog kaartjes voor 10 Years Of Q-Dance wil kopen? Want dan wacht ik nog ff met kopen en koop ik er meer
Ow dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De baby is er al uit in elk geval, dus weet niet waar ze dan nog een buikje van moet hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Oja, foutje van mijn kant![]()
@InGebruik: 23:30 - 00:30 Coone & Isaac 14.gif
--
Grrommit
InGebruik
eQuaL
Quyxz_
Sethje
NLS04?
mstx
Noxa
Da_Ripper
T-Force
RiKe
StM
Deeltjesversneller
Dit is het lijstje als ik het zo goed heb gezien? Aardige opkomst
Degene die met me mee zou gaan heeft het toch afgezegd ivm geld.. ondanks dat ie met mij mee kon als VIPMaar er is gelukkig iemand anders die zijn plaats maar al te graag in wil nemen, als hij vervanging voor werk kan regelen.
Gaan er nog meer mensen vanuit omgeving Nijmegen hier met de trein/auto?
in 1 woord: lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is wel lekker.Beetje nieuwe sound, maar dan wordt het weer zo standaard
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is wel lekker.Beetje nieuwe sound, maar dan wordt het weer zo standaard
Die was vet jahquote:Op zondag 11 april 2010 12:10 schreef Noxa het volgende:
+ Hardstyle remix van "The Beatles - Twist and shout" It got me going!
helemaal losgegaan op deze plaats in Lucky 2 weken terugquote:
zo, die wil bestquote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef RiKe het volgende:
Ik hoop op dit nummer zaterdag:
Lijkt me zo heerlijk hard knallen op zo'n feest!
Wat een dijk van een plaat!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:08 schreef RiKe het volgende:
Ik hoop op dit nummer zaterdag:
Lijkt me zo heerlijk hard knallen op zo'n feest!
Second Matchquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Noxa het volgende:
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Nieuwe platen van DJ StephanieKnock on Wood is wel nice, welke plaat is die eerder in gebruikt?
Vind Dritton en Knock on Wood allebei wel lekker. Weet niet wat het is wat me er in trekt maar wel lekker zomers (vooral Knock on Wood). Is alleen nog geen reden om Stephanie te gaan bekijken op In Qontrol. Ze draait tegelijkertijd met Dune en dan is de keuze toch al wel snel gemaakt!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Noxa het volgende:
http://www.myspace.com/alternativesoundstudio
Nieuwe platen van DJ StephanieKnock on Wood is wel nice, welke plaat is die eerder in gebruikt?
Jah! is vet idd, is volgens mij bij pavo - back in timequote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Die was vet jahIs een creatie van The Pitcher
So we've done a re-amp of twist and shout. We've used the original vocals by the Beatles http://thepitcher.nl/
Vette shitquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/DSTTF
Die shit klinkt VEEEEEEEToef oef oef!
D&S & Titan ofzo ?
Met zo'n stijl, hoe haal je het dan in je botte hoofd om die man te laten openen op IQ![]()
Zal wel komen omdat Dailucia Tieten heeft. En het feit ze vrouwelijke hardstyledj's extra moeten promoten, omdat ze niet de zogenaamde masters behind the wheels of steel zijn....
Hopla gas erop!! (klinkt wel een beetje langzaam) Nu krijg ik nog meer zin om vroeger te vertrekken..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S & Titan ofzo ?
Met zo'n stijl, hoe haal je het dan in je botte hoofd om die man te laten openen op IQ![]()
Zal wel komen omdat Dailucia Tieten heeft. En het feit ze vrouwelijke hardstyledj's extra moeten promoten, omdat ze niet de zogenaamde masters behind the wheels of steel zijn....
Ik kwam niet verder dan 6 minuten.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef Koepert het volgende:
Ik heb de volle 8.13min gekeken![]()
Meer wil ik er niet over kwijt
Toen ik dacht, ik hoor duidelijk hardcore kicks en daarna zag ik een gabberpiet...dus ik dacht .... UIT die hap.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan 6 minuten.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ze zullen binnenkort wel bij Scantraxx worden onthuld.
bartman en ondergetekende zijn ook van de partijquote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Grrommit
InGebruik
eQuaL
Quyxz_
Sethje
NLS04?
mstx
Noxa
Da_Ripper
T-Force
RiKe
StM
em-dee-em-aa
ElDani
Deeltjesversneller
Dit is het lijstje als ik het zo goed heb gezien? Aardige opkomst
dat wordt een serie voor in de geschiedenisboekenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:46 schreef Sethje het volgende:
Wel lekker die laatste 4 uur..deepack,bfront, alpha 2 en crypsis
beide opmerkingen gelden ook voor mijquote:Op woensdag 14 april 2010 20:05 schreef Da_Ripper het volgende:
TT IQ niet onaardig. Ksta toch voornamelijk in het Imperiale Groenehuisjes Instituut![]()
Ondanks dat ik een fikse verkoudheid heb opgelopen afgelopen weekend en nu een gonzend hoofd/lopend neusje heb, heb ik gruwelijk veel zin in IQ.
ik heb het helemaal uit gekeken..en ik heb een zwaar onbestemd gevoel..wat is dit..? wat moet ik hier mee..? wat betekent dit voor mij..? dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spokenquote:
klinkt goeeeeeeeeeeeeedquote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S & Titan ofzo ?
clip is soort van grappig, vocals zijn echt te slecht voor woordenquote:
Ik ben ook aanwezigquote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zozo flink lijstje voor aankomende In Qontrol![]()
16-meter ook weer aanwezig...?
Precies, dat is helemaal het gevoel wat ik ook had. Daarom dacht ik, kom, laat ik het op FOK! dumpenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:55 schreef de_huig het volgende:
ik heb het helemaal uit gekeken..en ik heb een zwaar onbestemd gevoel..wat is dit..? wat moet ik hier mee..? wat betekent dit voor mij..? dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spoken![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 14 april 2010 17:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
TT zo ongeveer denk ik:
21:30 - 22:30 Titan
22:30 - 23:30 Psyko Punkz
23:30 - 00:30 rondjes lopen
00:30 - 01:30 Dune![]()
01:30 - 02:30 Slim Shore
02:30 - 03:30 rondjes lopen
03:00 - 04:00 Deepack (waarschijnlijk en anders eten/rondje lopen )
04:00 - 05:00 B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00 Alpha²
06:00 - 07:00 Crypsis
Ik kan voor veel mensen spreken hier denk ik: Exinore ER Oordoppen. Ik heb ze aan laten meten bij Schoonenberg Hoorcomfort. Is wel vrij prijzig (160 euro, 180 euro inclusief verzekering tegen schade, diefstal & verlies) maar ze zijn geweldigquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, ik begin nu steeds meer naar feesten te gaan en ik merk al (door veel mp3speler geluister door de jaren heen) dat ik in een lawaaierige omgeving moeite heb met mensen verstaan en van scherpe geluiden als de telefoon die over gaat en als er iemand op msn iets zegt word ik gek. Nou ja het punt is dat ik goede oordoppen wil die het geluid met 15 dB om laag brengen. Ik heb maar weinig last van piepjes na een feest maar dat komt misschien omdat het al te laat is. Maar ik weet dat sommige van jullie op maat gemaakte oordopjes hebben, als je die hebt waar heb je ze gehaald? Alpine schijnt een goed merk te zijn? En zou ik ze morgen al meteen kunnen laten maken zodat ik ze op IQ in kan doen of is dat te kort dag?
Ik heb vorige week via internet deze alpine oordoppen gekocht: http://www.alpine-shop.nl/muziek/#Alpine MusicSafe Classicquote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, ik begin nu steeds meer naar feesten te gaan en ik merk al (door veel mp3speler geluister door de jaren heen) dat ik in een lawaaierige omgeving moeite heb met mensen verstaan en van scherpe geluiden als de telefoon die over gaat en als er iemand op msn iets zegt word ik gek. Nou ja het punt is dat ik goede oordoppen wil die het geluid met 15 dB om laag brengen. Ik heb maar weinig last van piepjes na een feest maar dat komt misschien omdat het al te laat is. Maar ik weet dat sommige van jullie op maat gemaakte oordopjes hebben, als je die hebt waar heb je ze gehaald? Alpine en exinoire schijnen een goed merk te zijn? En zou ik ze morgen al meteen kunnen laten maken zodat ik ze op IQ in kan doen of is dat te kort dag?
Goed ideequote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef de_huig het volgende:
hahaha ik denk dat die oordop-info wel in de openingspost kankomt om de paar weken terug (no offense trouwens)
Ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Goed ideeAls je trouwens meer info wilt weten over de Exinore oordoppen kun je het altijd aan Remcore vragen, hij weet ze volgens mij al jaren en weet er ook veel van af
Fixedquote:
His parents made him that way, BAM BAM BAM BAMquote:
keiharde x2quote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
His parents made him that way, BAM BAM BAM BAM
Die climax komt er voor mij net iets te vroeg in, waardoor hij altijd heel verassend snel komt waardoor ik nog harder ga stampenTering...Avio-Records is absoluut mijn favoriete label! Vanaf het begin al. Sowieso alles wat Alphaverb of Instractable One hebben gemaakt is gewoon puur klasse
![]()
[ afbeelding ]
gewoon beuken
Zowiezoquote:
Ik ga denk ik toch voor de Alpine Musicsafe classic of pro, zoals InGebruik. 20 euro, zal vast slechter zijn dan de op maat gemaakte maar daar heb ik het geld niet voor op dit moment en dan heb ik ze vast voor IQ, scheelt weer 1 nacht oorhaartjesbreken..quote:Op donderdag 15 april 2010 22:04 schreef Grrommit het volgende:
Bohh zin in In Qontrolbij elk hardstyle nr dat ik hoor begin ik meteen al weer te stuiteren.
Zit er ook aan te denken om oordoppen aan te schaffen. Dom eigenlijk dat ik het niet voor IQ gedaan heb zoals mijn broer wel gedaan heeft,
Moet je ze natuurlijk wel direct op het begin kopen en indoen anders heeft het vrijwel geen zin.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:28 schreef StM het volgende:
Op het feest zelf verkopen ze ook vrijwel altijd van die goedkope alphines (10E, geen vlakke demping) die in zo'n oranje hoesje zitten. Het is ff frotten om ze in te doen maar opzich is het een goede manier om er achter te komen of dopjes wat zijn.
Lijkt mij ideaal!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zeg 03:00 linksvoor als Deepack begint [ afbeelding ]
Nee mang, dan is het feest alweer bijna afgelopen!quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Fixed![]()
Was jij trouwens ook zo'n fan van Trance Generators en ook Ground Zero top vond? Of was dat 16meter?
Ik dwaal weer af, mijn vraag was in ieder geval hoe mensen hier Ground Zero vinden? Mijn chick en ik hebben wel een kaartje gekocht
Alsof je moet kunnen mixen als je bij Scantraxx zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:17 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie die mix van Krusaders op The Magic Show gehoord? Zitten toch wel wat rare overgangen in. Snap niet wat zoiets bij Scantraxx doet.
Wat moeten ze wel kunnen dan? Die tracks vind ik nou ook niet je van het. Allemaal ontzettend zacht. Misschien dat ik 1 track koop vd 3 als introtje ofzo, en dat was het.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Alsof je moet kunnen mixen als je bij Scantraxx zit.
Konten likken. Of je moet andere "kwaliteiten" hebben zoals Gostosa.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat moeten ze wel kunnen dan? Die tracks vind ik nou ook niet je van het. Allemaal ontzettend zacht. Misschien dat ik 1 track koop vd 3 als introtje ofzo, en dat was het.
vyolet:) die heeft dit jaar nog iets gereleased hoor! maar niet meer niveau master en slavequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:50 schreef poiuytr het volgende:
We horen trouwens ook verdacht weinig meer van die chick van ome Willem, net zoals weinig als die chick uit Spanje die Zatox toen geloof ik bij de hand had genomen, ben haar naam alleen even kwijt.
En waar hij is, zullen de_huig en ik ook wel rond zwervenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
als ik in de zaal ben sta ik sowieso linksvoor dus jullie komen me wel tegen en anders ik jullie wel
En heeft ze speciaal daarvoor jou een leuke korting gegeven?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:34 schreef NLS04 het volgende:
haha zojuist met de mevrouw van de primera een leuk gesprek gehad over de prijzen van feesten/ festivals. Ze vond het zoveel geld en kon bijvoorbeeld niet voorstellen dat een emporium van 25 euro naar 48 euro was gegaan in zown korte tijd.
Ik hoefde maar 2 euro service kosten te betalenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:36 schreef InGebruik het volgende:
En heeft ze speciaal daarvoor jou een leuke korting gegeven?
Denk t toch niet, jij gaat gewoon alletwee doen net zoals ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Komend weekend de trailer van Decibel en wanneer de kaartverkoop start. Denk dat ik Defqon oversla maar dan wel Decibel pak
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Denk t toch niet, jij gaat gewoon alletwee doen net zoals iken iedereen hier
Iemand moet zich opofferen om te staken voor die steeds duurder wordende kaarten he! Dus doe ik dat maar. Kunnen jullie lekker feestenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik doe allebei niet. Defqon is een gehypt feest waar iedereen vooraf lyrisch over doet/is en achteraf altijd keihard over klaagt qua line-up, sfeer, drukte, sets, minste editie etc.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:42 schreef T-Force het volgende:
Whehe, dan zou ik toch liever met mijn ouders mee gaan cruisen en me gratis heulemaaaal vol vreten voor een week.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen om te staken voor die steeds duurder wordende kaarten he! Dus doe ik dat maar. Kunnen jullie lekker feesten
Alhoewel.. m'n ouders hadden een vakantie geplanned ivm 25 jarig huwelijk en ik heb afgezegd omdat dan Defqon zou zijn
[gargamelmodus]Ik haat ballen![/gargamelmodus]quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:51 schreef NLS04 het volgende:
wanneer ik dan aan de cala' d'or met mn ballen in t zand lig. Ook leuk
Ik krijg dat waarschijnlijk wel gefixt zei ik alquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Koepert het volgende:
* Koepert knijpt zn billetjes al samen dat ergens......iemand.....2 DefQon kaartjes 'over heeft'...
Als ik morgen kaartjes heb, dan zal ik zeker aan je denken hoor Koepquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:47 schreef Koepert het volgende:
* Koepert knijpt zn billetjes al samen dat ergens......iemand.....2 DefQon kaartjes 'over heeft'...
NU echter nog de financien daarvoor rondkrijgen
Tentamendrukte.. wel veel gekeken, weinig gekletst..quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik krijg dat waarschijnlijk wel gefixt zei ik alJe hebt trouwens al lang niks meer van je laten horen hier
What's up? In Qontrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |